BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 19 november 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 19:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nogal pittig?

Nerres is een prima vervanger, kan weer eens op de rechterflank spelen.

Wober en dan Blind linksback is ook prima.

Genoeg kwaliteit om op eigenkracht te kwalificeren.
Je ster speler en met tagliafico doe je ook echt wel een flinke jas uit.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 19 november 2018 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 20:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ja, nogal pittig. Na jouw 0-3 voorspelling bij Benfica, mag ik toch hopen dat je eventuele voorspelling nu wat realistischer is. Ja, Ajax moet dit "gewoon" uit winnen in Athene, maar het blijft Europees voetbal en je mist een enorme creatieve kracht.
0-3 had ook gewoon gekund, als men niet heel zenuwachtig aan de wedstrijd begint.
Als een kleine club daar met 0-2 wint waarom zou Ajax dat dan niet doen!

Maar het blijft voetbal en dus alles kan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 19 november 2018 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Je ster speler en met tagliafico doe je ook echt wel een flinke jas uit.
Je sterspeler die al 4 a 5 wedstrijden niet heel top speelt.

Wober speelde tegen Bayern prima en Blind op linksback speelde prima tegen de fransen.

Zo erg is het niet. Ik zou het eerder erg vinden als De Ligt of Onana niet mee zouden doen.
En als meerdere spelers waar blind een goede vervanger uitvalt. Dus nu geen Schone of De Jong eruit.
Eide
 Eide - maandag 19 november 2018 - 20:35   quote  deeplink  
70 miljoen zou al bizar veel zijn. Maar dat hij alleen voor de absolute hoofdprijs weg gaat is absoluut duidelijk.
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 20:35 schreef Eide het volgende:
70 miljoen zou al bizar veel zijn. Maar dat hij alleen voor de absolute hoofdprijs weg gaat is absoluut duidelijk.
Daar hebben die money clubs zelf voor gezorgd dat die bedragen zo belachelijk hoog zijn, in die zin vind ik 70miljoen voor Frenkie heel normaal;) betalen zullen ze!;)
Eide
 Eide - maandag 19 november 2018 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 20:39 schreef Litmanen het volgende:

[..]

Daar hebben die money clubs zelf voor gezorgd dat die bedragen zo belachelijk hoog zijn, in die zin vind ik 70miljoen voor Frenkie heel normaal;) betalen zullen ze!;)
Ik bedoel "bizar veel" ook vooral in dat het een ontzaggelijk hoog bedrag is. Ik denk dat het wel een realistisch bedrag is voor De Jong, maar veel meer denk ik niet. Idem voor De Ligt. Als ze samen echt die 150 miljoen opbrengen heeft Overmars het verschrikkelijk goed gedaan.
Litmanen
 Litmanen - maandag 19 november 2018 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 november 2018 - 20:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik bedoel "bizar veel" ook vooral in dat het een ontzaggelijk hoog bedrag is. Ik denk dat het wel een realistisch bedrag is voor De Jong, maar veel meer denk ik niet. Idem voor De Ligt. Als ze samen echt die 150 miljoen opbrengen heeft Overmars het verschrikkelijk goed gedaan.
Klopt, Overmars doet het sws goed. Maar 150 miljoen zou idd bizar hoog zijn
Stadion helemaal kopen, van de beurs af, gerichten aankopen en de rest weer naar het eigen vermogen;) je kan er ook bizar veel mee doen;)
Eide
 Eide - dinsdag 20 november 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Het is trouwens bijna beschamend hoe de geruchtmolen rondom vooral Frenkie de Jong al draait. Als ik zeg "geruchtenmolen" bedoel ik eigenlijk dat er gewoon gigantisch veel verzinsels te wereld in worden geslingerd.
Litmanen
 Litmanen - dinsdag 20 november 2018 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Het is trouwens bijna beschamend hoe de geruchtmolen rondom vooral Frenkie de Jong al draait. Als ik zeg "geruchtenmolen" bedoel ik eigenlijk dat er gewoon gigantisch veel verzinsels te wereld in worden geslingerd.
Ja de media hobbelt daar graag achter aan, stukjes is schrijven is geld.
Voetbal sites ook want ja, clicks clicks;)
Dat City, Barca enz interesse hebben dat weten we, maar daaromheen word natuurlijk ook veel verzonnen.
Litmanen
 Litmanen - woensdag 21 november 2018 - 02:58   quote  deeplink  
Ajax heeft de achttienjarige Mexicaan Diego Lainez op het oog, meldt Tuttomercatoweb Volgens de Italiaanse geruchtenmachine heeft de club al contact gezocht met de belangenbehartigers van de linksbenige vleugelaanvaller, die ook op het middenveld kan spelen.

Vorige interlandperiode in september maakte hij zijn debuut voor de nationale ploeg tijdens de oefenwedstrijd tegen Uruguay.

Misschien dat Ajax voor een dubbel deal wilt gaan omdat het ook interesse heeft in Edson.

https://youtu.be/uWhrTgDylfo
Klein, snel, wendbaar, lichtvoetig, technisch, goed overzicht, doelgericht.
In Mexico de Mexicaanse Messi genoemd (voor wat het waard is)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 november 2018 door Litmanen --
Litmanen
 Litmanen - donderdag 22 november 2018 - 00:14   quote  deeplink  
"Paris Saint-Germain mengt zich nadrukkelijk in de strijd om Frenkie de Jong. Deze week is vanuit Frankrijk een megabod van 80 miljoen euro uitgebracht op de 21-jarige middenvelder van Ajax en het Nederlands elftal.
Met dat nieuws pakt Marca woensdag uit"

En het gaat maar door haha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 november 2018 - 00:32   quote  deeplink  
Ik zou niet naar PSG gaan.
Eigenlijk is er 1 reden en dat is namelijk dat je met Neymar en MBapee speelt.
Andere reden vind ik echt onzin.
1. geld, Frenkie kan gewoon vragen aan overmars of hij 4 a 5 miljoen per seizoen kan verdienen. Ik denk dat Overmars dan wellicht wel gewoon ja zegt.
2. Competitie vind ik niet zo bijster heel sterk. Lyon is top, Marseille gaat en de rest is bagger.

De grootste redenen om er niet naar toe te gaan, zijn de onderzoeken naar PSG.
Van claim van La Liga over Financial Fair Play en onderzoek naar racisme. Hoeft niks te betekenen maar heel zeker ben je niet voor europees te spelen. Heel zeker ben je ook niet of Neymar blijft.
Litmanen
 Litmanen - donderdag 22 november 2018 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 november 2018 - 00:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik zou niet naar PSG gaan.
Eigenlijk is er 1 reden en dat is namelijk dat je met Neymar en MBapee speelt.
Andere reden vind ik echt onzin.
1. geld, Frenkie kan gewoon vragen aan overmars of hij 4 a 5 miljoen per seizoen kan verdienen. Ik denk dat Overmars dan wellicht wel gewoon ja zegt.
2. Competitie vind ik niet zo bijster heel sterk. Lyon is top, Marseille gaat en de rest is bagger.

De grootste redenen om er niet naar toe te gaan, zijn de onderzoeken naar PSG.
Van claim van La Liga over Financial Fair Play en onderzoek naar racisme. Hoeft niks te betekenen maar heel zeker ben je niet voor europees te spelen. Heel zeker ben je ook niet of Neymar blijft.
Ik denk ook niet dat hij dat wilt, ik denk echt dat Barca in zijn hoofd zit.
Bij PSG word je wel beter, ik vind het wel een sterke competitie alleen steekt PSG er gewoon bovenuit vanwege het geld. Ik weet niet of hij in de Eredivisie wilt blijven, ik denk dat hij zich echt verder wilt ontwikkelen op een hoger niveau net als De Ligt
Natuurlijk hoop ik eerder dat ze blijven, en daar moet Ajax natuurlijk een top salaris voor over hebben omdat je hun kwaliteiten niet vervangt met dezelfde kwaliteiten. Maar ik denk dat ze niet meer te houden zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 november 2018 door Litmanen --
Eide
 Eide - zondag 25 november 2018 - 21:45   quote  deeplink  
Als Ziyech vertrekt kan Ajax misschien toch nog eens naar Odegaard kijken. Die doet het bij Vitesse zo langzamerhand gewoon prima. Pas 19 en dus nog altijd een aanstormend talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 november 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 26 november 2018 - 02:01   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds van mening dat er in de Eredivisie weinig rond loopt wat er bij Ajax meteen kan staan. Keer op keer blijkt die stap toch immens groot.
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 05:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 02:01 schreef Loetje het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat er in de Eredivisie weinig rond loopt wat er bij Ajax meteen kan staan. Keer op keer blijkt die stap toch immens groot.
Absoluut, maar als er een buitenkansje rond loopt moet je die wel grijpen als de selectie daarom vraagt. Ziyech bij Ajax en Dumfries bij PSV zijn daar toch wel voorbeelden van.

Zoals Odegaard speelt zou hij een potentiële opvolger voor Ziyech kunnen zijn. Een dergelijke creatieve middenvelder heeft Ajax nu niet in de bovenbouw van de opleiding, of je moet Unavar willen noemen.
Loetje
 Loetje - maandag 26 november 2018 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 05:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Absoluut, maar als er een buitenkansje rond loopt moet je die wel grijpen als de selectie daarom vraagt. Ziyech bij Ajax en Dumfries bij PSV zijn daar toch wel voorbeelden van.

Zoals Odegaard speelt zou hij een potentiële opvolger voor Ziyech kunnen zijn. Een dergelijke creatieve middenvelder heeft Ajax nu niet in de bovenbouw van de opleiding, of je moet Unavar willen noemen.
Nou moet ik zeggen dat Dumfries mij verbaasd heeft. Was bij Heerenveen toch ontzettend wisselvallig en zat er vaak na 60 minuten helemaal doorheen. Neemt niet weg dat spelers uit de Eredivisie makkelijker lijken te slagen bij PSV dan bij ons.

En wat is een buitenkansje in de Eredivisie vraag ik mezelf wel eens af. Als de geruchten kloppen, heeft Groningen al 7 miljoen geweigerd voor Doan en Odegaard zal toch nog wel 6/7 miljoen minimaal moeten kosten bij Real. Ik weet niet of dat buitenkansjes zijn. Maar dat is mijn mening
remco k
 remco k - maandag 26 november 2018 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 06:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou moet ik zeggen dat Dumfries mij verbaasd heeft. Was bij Heerenveen toch ontzettend wisselvallig en zat er vaak na 60 minuten helemaal doorheen. Neemt niet weg dat spelers uit de Eredivisie makkelijker lijken te slagen bij PSV dan bij ons.

En wat is een buitenkansje in de Eredivisie vraag ik mezelf wel eens af. Als de geruchten kloppen, heeft Groningen al 7 miljoen geweigerd voor Doan en Odegaard zal toch nog wel 6/7 miljoen minimaal moeten kosten bij Real. Ik weet niet of dat buitenkansjes zijn. Maar dat is mijn mening
Ik denk echt dat Odegaard niet onder de tien te krijgen is.

Overigens vroeg ik me hetzelfde af als Eide vanochtend.

Overigens zal een jongen van 19 nooit dezelfde vrije rol bij Ajax krijgen als hij nu bij Vitesse krijgt, en ik vraag me dan wel af of hij wel kan dealen met een vastere rol met meer opdrachten.
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Overigens zal een jongen van 19 nooit dezelfde vrije rol bij Ajax krijgen als hij nu bij Vitesse krijgt, en ik vraag me dan wel af of hij wel kan dealen met een vastere rol met meer opdrachten.
Juist in dit Ajax mogen de buitenspelers zwerven. Als je een Odegaard haalt doe je dat niet om hem alleen langs de krijtlijn te laten rennen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Odengaard kan prima in dit elftal zijn draai vinden.
Slechter dan Tadic kan het namelijk niet.
hjf
 hjf - maandag 26 november 2018 - 10:05   quote  deeplink  
Wat grappig dat ik vanmorgen toen ik wakker werd dacht om iets te plaatsen over de nieuwe transfers voor het komend seizoen. Maar het voetbal geweten van dit forum was mij al weer voor. Bijvoorbeeld de opvolging van Hakim: Odegaard, Doan of El Khayatti. Ik denk eerlijk gezegd dat laatstgenoemde het niveau van Ajax niet aan kan. Ik denk persoonlijk dat Odegaard en Doan het niveau kunnen halen. Natuurlijk zal er sprake zijn van een aanpassingsperiode. Daarom wellicht in de winterstop al proberen tot zaken te komen. Dit alleen als er geen betere alternatieven in het buitenland zijn. Hangt natuurlijk van de scouting af.
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 11:06   quote  deeplink  
Eens met El Khayatti. Die is bovendien 29. Die zit dus in het allerbeste deel van z'n carrière. Beter dan dit wordt hij nooit meer. Ik denk dat hij voor de subtop uitstekend is maar dat de stap naar de Nederlandse top te groot is en te laat komt.

Doan en Odegaard zijn beide jonge jongens met veel potentie. Ik neig daarbij naar Odegaard omdat die normaliter in een aanvallender elftal speelt en dus minder ruimte krijgt om in te werken. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik gewoon niet veel van Doan heb gezien. Ik kan mij ook een minder goed beeld vormen.
hjf
 hjf - maandag 26 november 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 11:06 schreef Eide het volgende:
Eens met El Khayatti. Die is bovendien 29. Die zit dus in het allerbeste deel van z'n carrière. Beter dan dit wordt hij nooit meer. Ik denk dat hij voor de subtop uitstekend is maar dat de stap naar de Nederlandse top te groot is en te laat komt.

Doan en Odegaard zijn beide jonge jongens met veel potentie. Ik neig daarbij naar Odegaard omdat die normaliter in een aanvallender elftal speelt en dus minder ruimte krijgt om in te werken. Daarnaast moet ik eerlijk bekennen dat ik gewoon niet veel van Doan heb gezien. Ik kan mij ook een minder goed beeld vormen.
Doan steekt er bij Groningen op dit moment met kop en schouders bovenuit. Maar dat is ook niet zo moeilijk als je naar de rest van Groningen kijkt. Gisteren was hij de beste man op het veld tegen de kakkies. Ook niet zo moeilijk. Hij heeft wel veel potentie. Maar ik zou er geen € 10 mln. voor neer leggen. Odegaard is dit seizoen 1 van de betere spelers in de ED en zou zeker gezien zijn speelstijl bij ons passen. Ik zie hem meer als opvolger voor een Ziyech. Maar we moeten ook nog denken aan de opvolging van Frenkie de Jong. En die zie ik momenteel niet bij Jong Ajax of O19. Of heb ik iemand over het hoofd gezien? Ryan Gravenberch?
Eide
 Eide - maandag 26 november 2018 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 12:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar we moeten ook nog denken aan de opvolging van Frenkie de Jong. En die zie ik momenteel niet bij Jong Ajax of O19. Of heb ik iemand over het hoofd gezien? Ryan Gravenberch?
Eiting, Gravenberch (16), Taylor (16), Unuvar (15). Unuvar is een echte aanvallende middenvelder maar Gravenberch, Taylor en Eiting moeten (op den duur) toch ook als spelverdeler uit de voeten kunnen. Bij Eiting lijkt het afwachten tot hij die laatste stap weet te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 november 2018 door Eide --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 12:56   quote  deeplink  
Ik ga er niet van uit dat Ziyech, De Ligt, De Jong en al die andere dat het zeker is dat ze gaan vertrekken.
Ik zou het op 60 % zetten.
hjf
 hjf - maandag 26 november 2018 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 12:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik ga er niet van uit dat Ziyech, De Ligt, De Jong en al die andere dat het zeker is dat ze gaan vertrekken.
Ik zou het op 60 % zetten.
Aankomende zomer echt niet meer tegen te houden.
Loetje
 Loetje - maandag 26 november 2018 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 08:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk echt dat Odegaard niet onder de tien te krijgen is.

Overigens vroeg ik me hetzelfde af als Eide vanochtend.

Overigens zal een jongen van 19 nooit dezelfde vrije rol bij Ajax krijgen als hij nu bij Vitesse krijgt, en ik vraag me dan wel af of hij wel kan dealen met een vastere rol met meer opdrachten.
10 miljoen zou zomaar kunnen. Maar wel of geen vrijheid, is dat een buitenkansje? Dat vind ik namelijk altijd heel erg lastig
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 november 2018 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 15:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Aankomende zomer echt niet meer tegen te houden.
Dat vind ik van niet.
Ziyech was ook vertrokken
hjf
 hjf - maandag 26 november 2018 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 16:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat vind ik van niet.
Ziyech was ook vertrokken
We zullen het de komende zomer wel zien. We weten het pas op 1 september 2019.
Loetje
 Loetje - maandag 26 november 2018 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 november 2018 - 16:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat vind ik van niet.
Ziyech was ook vertrokken
Bij Ziyech was er nog twijfel en die zal weg zijn als hij zo blijft spelen dat die doet.

De Ligt heeft straks finale EL op zijn naam staan, tiener in NL met meeste interlands en wellicht een volgende ronde CL met Ajax. De Jong heerst in Oranje en haalt wellicht de volgende ronde met Ajax.

Komend jaar, want het is al knap dat Overmars ze binnen boord heeft kunnen houden, is bijna 50% van het elftal gewoon weg.

Onana, De Ligt, De Jong, Ziyech en waarschijnlijk ook Tagliafico en Neres (mits die zijn oude vorm haalt).
remco k
 remco k - dinsdag 27 november 2018 - 00:10   quote  deeplink  
Ziyech is al lang en breed een vervanger voor. Dat ze nu samen spelen is pure luxe.
JV
 JV - maandag 03 december 2018 - 17:44   quote  deeplink  
Robben iets voor ajax?
Eide
 Eide - maandag 03 december 2018 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 december 2018 - 17:44 schreef JV het volgende:
Robben iets voor ajax?
Nee, want zoals hij zelf al zegt kan hij in Nederland alleen maar verliezen. Als hij nog ergens aan de bak gaat zal dat bij Groningen zijn denk ik. Goede voetballer maar geen enkele band met Ajax.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 00:24   quote  deeplink  
Als we De Telegraaf moeten geloven, gaat Frenkie de Jong voor 75 miljoen komende zomer naar PSG. Overmars zei eerder gepraat te hebben met PSG maar dat er geen akkoord was.
Brandje
 Brandje - vrijdag 07 december 2018 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 00:24 schreef Loetje het volgende:
Als we De Telegraaf moeten geloven, gaat Frenkie de Jong voor 75 miljoen komende zomer naar PSG. Overmars zei eerder gepraat te hebben met PSG maar dat er geen akkoord was.
Prachtig bedrag voor een in mijn ogen gehypte speler. Groot talent en vooral sierlijke voetballer maar is al bijna 22. Toen speelde een C. Eriksen als ruim 4 jaar in Ajax 1 en was ook nog een veel maar dan ook veel bepalender dan De Jong. Prima gedaan van Overmars.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 00:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Prachtig bedrag voor een in mijn ogen gehypte speler. Groot talent en vooral sierlijke voetballer maar is al bijna 22. Toen speelde een C. Eriksen als ruim 4 jaar in Ajax 1 en was ook nog een veel maar dan ook veel bepalender dan De Jong. Prima gedaan van Overmars.
Eens. Vorig seizoen 2 maandjes gespeeld en nu een klein half jaar. Overmars verdiend een standbeeld met deze transfer als het klopt!

En als De Jong 75 miljoen mag kosten, dan De Ligt 100+!
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 06:10   quote  deeplink  
De Telegraaf is heel stellig in zowel dat deze transfer al in kannen en kruiken is en het bedrag van 75 mio. Willem II heeft recht op een doorverkooppercentage van 15%, dus ongeveer 11 mio.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 december 2018 - 06:50   quote  deeplink  
Ik geloof er helemaal niets van. Ik denk eerder aan een spelletje om Frenkie en Ajax uit de flow te duwen waar ze momenteel in zitten en dan met name in de CL.
Natuurlijk zijn er geruchten, maar ik meen me zelfs te herrinneren dat Frenkie zelf het liefst naar Barca zou gaan,, maar we zullen het ongetwijfeld horen en zien......
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 06:50 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Ik denk eerder aan een spelletje om Frenkie en Ajax uit de flow te duwen waar ze momenteel in zitten en dan met name in de CL.
Natuurlijk zijn er geruchten, maar ik meen me zelfs te herrinneren dat Frenkie zelf het liefst naar Barca zou gaan,, maar we zullen het ongetwijfeld horen en zien......
Overmars heeft bevestigd dat hij met een delegatie van PSG (TD Antero Henrique en Maxwell) aan tafel heeft gezeten. Daarnaast zijn er foto's van Assistent Sport Directeur Maxwell en zaakwaarnemer Ali Dursun. Er zou vandaag weer een delegatie PSG naar de ArenA komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2018 door Eide --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 december 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 01:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eens. Vorig seizoen 2 maandjes gespeeld en nu een klein half jaar. Overmars verdiend een standbeeld met deze transfer als het klopt!

En als De Jong 75 miljoen mag kosten, dan De Ligt 100+!
absoluut mee eens !! maar denk niet dat dit waar is overigens.. zou er nog een jaar verhuur aanvast zitten ? aangezien frenkie ook zei de zelfde dag misschien speel ik nog wel bij ajax volgend seizoen ? zie dejong zo op de bank belanden daar... en sportief gezien snap ik de stap ook niet helemaal...
remco k
 remco k - vrijdag 07 december 2018 - 10:27   quote  deeplink  
Ik vind dat het middenveld van psg juist niet zo sterk is op veratti na. En dan doel ik meer op het type spe dat ze speen. Rabiot is een prima speler maar maakt dat elftal echt niet beter bijvoorbeeld.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 10:27 schreef remco k het volgende:
Ik vind dat het middenveld van psg juist niet zo sterk is op veratti na. En dan doel ik meer op het type spe dat ze speen. Rabiot is een prima speler maar maakt dat elftal echt niet beter bijvoorbeeld.
Paris Saint Germain heeft in tegenstelling tot City, ook alle behoefte aan De Jong.

Die 3 geweldenaren voorin moeten het voornamelijk echt zelf doen en krijgen echt bizar weinig aanvoer vanuit het midden. Frenkie zou dat probleem daar echt in een keer oplossen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut mee eens !! maar denk niet dat dit waar is overigens.. zou er nog een jaar verhuur aanvast zitten ? aangezien frenkie ook zei de zelfde dag misschien speel ik nog wel bij ajax volgend seizoen ? zie dejong zo op de bank belanden daar... en sportief gezien snap ik de stap ook niet helemaal...
Lees Remco en mij reactie. Daarbij is het financieel ook prima daar.

Ik geloof wel langzaamaan dat het waar is inmiddels. Zeker met de foto's die online stonden en de reactie van Overmars.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 11:44   quote  deeplink  
Als het waar is zou ik als Ajax zijnde de 11.5 miljoen doorverkoop aan Willem II ook laten ophoesten door PSG, zodat je netto lekker 75 overhoud!
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als het waar is zou ik als Ajax zijnde de 11.5 miljoen doorverkoop aan Willem II ook laten ophoesten door PSG, zodat je netto lekker 75 overhoud!
63.750.000 in eigen zak... Ook niet mis hoor...
remco k
 remco k - vrijdag 07 december 2018 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 11:44 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als het waar is zou ik als Ajax zijnde de 11.5 miljoen doorverkoop aan Willem II ook laten ophoesten door PSG, zodat je netto lekker 75 overhoud!
Dan is je transfer dus 86,5 miljoen. Als overmars dat eruit had kunnen halen was dat wel gebeurd vermoe ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 december 2018 - 12:57   quote  deeplink  
Als Ajax 75 miljoen netto over wil houden dan is het bedrag 88,2 mil.

Wat overigens echt onzin is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 11:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

63.750.000 in eigen zak... Ook niet mis hoor...
Ik weet dat het niet mis is, maar wie niet probeert heeft niets! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is je transfer dus 86,5 miljoen. Als overmars dat eruit had kunnen halen was dat wel gebeurd vermoe ik.
Maar nergens wordt gezegd dat dit niet gebeurd is. Er wordt gemeld dat Ajax 75 miljoen krijgt, maar bij veel transfers worden de extra kosten zoals ook bijvoorbeeld voor de makelaar doorberekend aan de kopende partij. Waarom dat in dit geval niet ook gewoon proberen. En weet wel dat er nog genoeg andere Europese clubs op vinkentouw zitten. Zou ook zomaar kunnen dat dit nieuws bedoeld is om andere clubs met meer geld over de brug te laten komen. ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 december 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 12:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als Ajax 75 miljoen netto over wil houden dan is het bedrag 88,2 mil.

Wat overigens echt onzin is.
Wat is onzin? Hield jij 3 jaar geleden voor mogelijk dat een speler van Ajax voor 75 miljoen verkocht zou worden? Nee natuurlijk niet, maar jij doet nu alsof 11 miljoen extra onzin is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2018 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2169170