BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 12:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is je transfer dus 86,5 miljoen. Als overmars dat eruit had kunnen halen was dat wel gebeurd vermoe ik.
Als dit echt nu al een done deal is, moet dat bijna wel door Frenkie zelf zijn, aangezien de vele geïnteresseerden nog lang tegen elkaar op hadden kunnen bieden en daardoor hoger mogelijk was. Ik denk zelf dat Frenkie alleen naar PSG wil en dan is het snel gedaan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 december 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 13:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is onzin? Hield jij 3 jaar geleden voor mogelijk dat een speler van Ajax voor 75 miljoen verkocht zou worden? Nee natuurlijk niet, maar jij doet nu alsof 11 miljoen extra onzin is!
dat bedoel ik niet met onzin.

Onzin is de deal die Ajax met PSG gemaakt zou hebben.
Daar is namelijk op niks gebaseerd.
Enige wat zeker is, js dat ze met elkaar gesproken hebben.
Ook de ligt en Frenkie hebben met td van PSG gesproken.

Dat zegt niet zoveel. Want Frenkie en De ligt hebben ook met City en Barca gesproken.
Als we die verhalen dan mogen geloven.

Ik wacht gewoon op de bevestiging en anders bestempel ik het als roddel. Telegraaf is daar namelijk heel goed in.
Brandje
 Brandje - vrijdag 07 december 2018 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 15:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dat bedoel ik niet met onzin.

Onzin is de deal die Ajax met PSG gemaakt zou hebben.
Daar is namelijk op niks gebaseerd.
Enige wat zeker is, js dat ze met elkaar gesproken hebben.
Ook de ligt en Frenkie hebben met td van PSG gesproken.

Dat zegt niet zoveel. Want Frenkie en De ligt hebben ook met City en Barca gesproken.
Als we die verhalen dan mogen geloven.

Ik wacht gewoon op de bevestiging en anders bestempel ik het als roddel. Telegraaf is daar namelijk heel goed in.
Je laatste zin bewijst dat je er dus geen kijk op hebt want de Telegraaf zit juist bijna altijd goed als het om transfers van Ajax gaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 december 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 18:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je laatste zin bewijst dat je er dus geen kijk op hebt want de Telegraaf zit juist bijna altijd goed als het om transfers van Ajax gaat.
Oh zou vast een bod zijn uitgebracht. Dat was afgelopen zomer ook voor de ligt.

Betekend niet dat Ajax het ook accepteert en dat Frenkie naar PSG wil.
Zaakwerknemer en hij zelf ontkennen en dat de deal niet rond is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 december 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 19:54   quote  deeplink  
De Telegraaf beweert anders ook niet dat er al een deal is. Ze beweren wel dat een overeenkomst een kwestie van tijd is.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 07 december 2018 - 19:56   quote  deeplink  
Zowel de zaakwaarnemer als Frenkie de Jong zelf bevestigen dat er (nog) geel deal is. Wel dat er is gesproken, maar dat is inmiddels al met meerdere clubs gebeurd als je alles mag geloven.....
Loetje
 Loetje - vrijdag 07 december 2018 - 20:19   quote  deeplink  
Kijk het filmpje van Driessen even. Die spreekt van de laatste details
Eide
 Eide - vrijdag 07 december 2018 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 december 2018 - 19:56 schreef Ronald 1960 het volgende:
Zowel de zaakwaarnemer als Frenkie de Jong zelf bevestigen dat er (nog) geel deal is. Wel dat er is gesproken, maar dat is inmiddels al met meerdere clubs gebeurd als je alles mag geloven.....
Maar er is er op het oog slechts één die toestemming heeft om met De Jong te spreken. Clubs moeten daarvoor eerst toestemming krijgen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 08 december 2018 - 13:51   quote  deeplink  
Bij psg zijn ze niet blij met de gang van zaken rondom een eventuele transfer van frenkie naar psg. kortom, er is (nog) geen deal
hjf
 hjf - zondag 09 december 2018 - 12:49   quote  deeplink  
Frenkie hield gisterenavond nog een slag om de arm. Volgens mij hoopt hij stilletjes dat Manchester City (lees: Pep Guardiola) alsnog komt voor hem. Was trouwens wel een bijzonder volwassen interview van zijn kant. En dan met een big smile van oor tot oor.
Eide
 Eide - maandag 10 december 2018 - 11:28   quote  deeplink  
Ik ben niet zo van de conspiracy theorieën. Ik geloof vooral in Occam's Razor. Desalniettemin is het idee dat de meeting tussen PSG en het kamp De Jong moedwillig is gelekt wel intrigerend. Het spel is ieder geval vakkundig op de wagen gezet.
Eide
 Eide - dinsdag 11 december 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Ajax aast opnieuw op Magallán en doet bod van 10 miljoen

Ajax maakt opnieuw werk van de komst van Lisandro Magallán (25) naar Amsterdam. De club wil de Argentijnse verdediger van Boca Juniors aankomende winterstop naar Nederland halen en heeft zo’n tien miljoen over voor de centrale verdediger.

Afgelopen zomer leek de transfer van Magallán naar Ajax al een feit. De Argentijn was al medisch gekeurd in Amsterdam, maar van een overgang kwam het toen niet. Uiteindelijk kwam Daley Blind de verdediging versterken. Nu wil Ajax Magallán alsnog kopen en hem het eerste halfjaar laten wennen in een nieuwe omgeving.

Magallán speelde afgelopen zondag met Boca nog de veelbesproken finale van de Copa Libertadores in Madrid tegen aartsrivaal River Plate. Magallán verloor die finale na verlenging.

Bron
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 12 december 2018 - 10:55   quote  deeplink  
Tja Overmars kan aan de bak!! Volgend jaar zal er, ongeacht de investeringen die ze waarschijnlijk wel zullen doen, kwalitatief toch wat mindere spelers in het eerste elftal staan. Ik hoop dat er bij PSV ook een leegloop ontstaat, ook al verwacht ik dat niet als je ziet hoe ze gepresteerd hebben in Europa. Luuk de Jong, Bergwijn en Lozano moeten lekker hun heil ergens anders zoeken en Ajax moet Robben even binnen hengelen.
Eide
 Eide - woensdag 12 december 2018 - 11:49   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ajax iets gaat opschieten met Arjen Robben. Als je een 35-jarige binnen haalt wil je daar nog een seizoen echt plezier van hebben. De geschiedenis van Robben is dat hij minimaal 50% van het seizoen geblesseerd aan de kant staat. Laat Robben lekker naar Groningen gaan en daar nog even genieten maar vooral niet naar Ajax.

Magellan als opvolger van De Ligt is denk ik prima. Schuurs is echt nog niet zo ver dus is die versterking welkom en logisch. Ik ben persoonlijk veel meer geïnteresseerd hoe Ajax een waarschijnlijk vertrek van zowel Ziyech als De Jong denkt op te gaan vangen.
Loetje
 Loetje - woensdag 12 december 2018 - 12:07   quote  deeplink  
Iemand Mallagan zien spelen in de finale zaterdag? Dat was echt niet goed.
remco k
 remco k - woensdag 12 december 2018 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 december 2018 - 11:49 schreef Eide het volgende:
Ik denk niet dat Ajax iets gaat opschieten met Arjen Robben. Als je een 35-jarige binnen haalt wil je daar nog een seizoen echt plezier van hebben. De geschiedenis van Robben is dat hij minimaal 50% van het seizoen geblesseerd aan de kant staat. Laat Robben lekker naar Groningen gaan en daar nog even genieten maar vooral niet naar Ajax.

Magellan als opvolger van De Ligt is denk ik prima. Schuurs is echt nog niet zo ver dus is die versterking welkom en logisch. Ik ben persoonlijk veel meer geïnteresseerd hoe Ajax een waarschijnlijk vertrek van zowel Ziyech als De Jong denkt op te gaan vangen.
Ik vermoed dat Ajax spelers gaat halen die er niet direct hoeven te staan, Ziyech is Tadic eigenlijk al voor gehaald he.

Ik vermoed dus dat Ajax speelers zal halen voor de basis, maar wel jongens die er niet direct hoeven te staan.

Als je volgend jaar je middenveld hebt met Blind naast van de Beek of Schone ( die wel weer gewoon basis zal zijn) en dan Beek Neres of Tadic op 10 ervoor.
wvb
 wvb - donderdag 13 december 2018 - 08:02   quote  deeplink  
Wat Ajax ontbeert is een veelscorende, wendbare, gevaarlijk centrum spits.
Tadic is een noodgreep, Dolberg geen killer, Huntelaar op leeftijd.
Daar zit de angel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 december 2018 door wvb --
AkaS
 AkaS - donderdag 13 december 2018 - 09:01   quote  deeplink  
Niet teveel aan denken maar het is niet ondenkbaar dat de volgende spelers onhoudbaar zijn geworden...

1. de Ligt 2. de Jong 3. Ziyech 4. Onana 5. Neres 6. Tagliafico 7. Mazraoui

De eerste 2 zijn duidelijk. Maar ook de rest zie ik niet blijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 december 2018 door AkaS --
hjf
 hjf - donderdag 13 december 2018 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2018 - 09:01 schreef AkaS het volgende:
Niet teveel aan denken maar het is niet ondenkbaar dat de volgende spelers onhoudbaar zijn geworden...

1. de Ligt 2. de Jong 3. Ziyech 4. Onana 5. Neres 6. Tagliafico 7. Mazraoui

De eerste 2 zijn duidelijk. Maar ook de rest zie ik niet blijven...
Dus laten we nog maar even genieten maat
hjf
 hjf - donderdag 13 december 2018 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2018 - 08:02 schreef wvb het volgende:
Wat Ajax ontbeert is een veelscorende, wendbare, gevaarlijk centrum spits.
Tadic is een noodgreep, Dolberg geen killer, Huntelaar op leeftijd.
Daar zit de angel.
Die veel scorende, wendbare, gevaarlijke centrumspits speelt bij de clubs in 1 van de topcompetities in Europa (Engeland, Spanje, Duitsland en Italië) en verdienen daar netto minstens het vijfvoudige van wat zij hier kunnen verdienen. En dan praten we nog maar niet over het spelen op kunstgras.
remco k
 remco k - donderdag 13 december 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 december 2018 - 09:01 schreef AkaS het volgende:
Niet teveel aan denken maar het is niet ondenkbaar dat de volgende spelers onhoudbaar zijn geworden...

1. de Ligt 2. de Jong 3. Ziyech 4. Onana 5. Neres 6. Tagliafico 7. Mazraoui

De eerste 2 zijn duidelijk. Maar ook de rest zie ik niet blijven...
Als me 1 ding duidelijk is geworden, is het dat Overmars tegenwoordig nee durft te zeggen en dat ook kan verantwoorden.

Ik denk dus ook dat Overmars gewoon een aantal spelers wil verkopen, maar wel een stop zet op een leegloop. Ik denk dat het bij de eerste 4 blijft, en dat de rest alleen weg mag als er een duidelijke vervanger haalbaar is die er direct kan staan.

Mazraoui speelde gister weer eens een goede pot, maar was de laatste weken gewoon heel erg matig en begon steeds minder te spelen.

Voor mij persoonlijk is de Ligt het moeilijkste op te vangen.
Eide
 Eide - vrijdag 14 december 2018 - 19:42   quote  deeplink  
Ajax wil Magallan snel verwelkomen

Ajax hoopt Lisandro Magallan (25) nu toch echt snel te verwelkomen. De Amsterdamse club heeft een bod van zo’n negen miljoen euro op Argentijnse verdediger gedaan bij zijn club Boca Juniors. Volgens Argentijnse media is dat bod geaccepteerd en gaat het nog om de laatste details.

Directeur spelerszaken Marc Overmars laat weten de verdediger snel te willen toevoegen aan de selectie. Magallan zou eigenlijk afgelopen zomer al de overstap naar Ajax maken, maar toen kwam er een kink in de kabel en schakelde Ajax door naar Daley Blind. Magallan verloor vorige week nog de beladen finale van de Copa Libertadores tegen aartsrivaal River Plate.

Bron
Eide
 Eide - vrijdag 14 december 2018 - 19:44   quote  deeplink  
Ajax neemt Lassina Traoré over van Ajax Capetown. Spits uit Burkina Faso wordt in januari 18 en gaat mee op trainingskamp in Florida. Maakte in maart van dit jaar uitstekende indruk tijdens stage in Amsterdam
Bron
remco k
 remco k - vrijdag 14 december 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Ajax dus terecht alweer druk.
Eide
 Eide - vrijdag 14 december 2018 - 23:29   quote  deeplink  
Het bericht over Lassina Traore is van de site van Ajax Capetown verdwenen. Verder meldr Braziliaanse media dat Ajax en Boca Juniors een transfersom van 9 miljoen overeen zijn gekomen. De transfer zou nog niet rond zijn maar nu wel over details gaan.
Eide
 Eide - zaterdag 15 december 2018 - 09:30   quote  deeplink  
Ajax heeft alsnog beet bij Magallan

Een half jaar later dan gepland heeft Ajax Lisandro Magallan (25) alsnog binnen. Boca Juniors accepteerde gisteren het bod op de Argentijnse verdediger dat Marc Overmars via de mail uitbracht. De Amsterdammers betalen acht miljoen euro vast en maximaal één miljoen euro aan bonussen voor de verliezend finalist van de Copa Libertadores.

Eigenlijk wilde Ajax Magallan afgelopen zomer al als back-up voor Matthijs de Ligt. De rechtsbenige centrumverdediger was persoonlijk al rond over een verbintenis tot de zomer van 2023, werd goedgekeurd, maar een akkoord tussen de clubs bleef uit, omdat Boca Juniors hem niet kwijt wilde en Ajax doorschakelde naar de linksbenige Daley Blind. Net als eerder Davinson Sanchez reikte Magallan dit seizoen tot de finale van de Zuid-Amerikaanse Champions League, de Copa Libertadores.

Het was een flinke pleister op de wond voor Magallan, die in mei van dit jaar in hotel Krasnapolsky op de Dam in Amsterdam en later bij zijn broer in Spanje op groen licht voor de transfer wachtte. Nadat die afketste, hield hij nauw contact met Overmars, die de belangstelling een aantal weken geleden nieuw leven inblies.

Nu er overeenstemming met Boca Juniors is bereikt, is de definitieve afronding van de transfer een kwestie van tijd. Het papierwerk wordt in orde gemaakt. Het is de bedoeling dat Magallan na de winterstop aansluit bij de selectie van Ten Hag en direct meereist naar Orlando, waar Ajax tussen 5 en 12 januari een trainingskamp belegt en de Florida Cup speelt.

Een voordeel voor de Amsterdammers is dat de Argentijn ook over een Italiaans paspoort beschikt. Daardoor wordt Magallan, die na de winterstop speelgerechtigd is in de Champions League, de hele papiermolen om een werkvergunning te krijgen bespaard. Dat komt goed van pas, omdat Maximilian Wöber na zijn rode kaart tegen Bayern München vrijwel zeker is geschorst voor de wedstrijd(en) in de achtste finales.

Bron
remco k
 remco k - zondag 16 december 2018 - 11:56   quote  deeplink  
Het contract van Ryan Babel zou ontbonden zijn. Was toch van grote waarde de eerste keer dat ie terugkwam

Zou hij nog van waarde kunnen zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 december 2018 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 11:56 schreef remco k het volgende:
Het contract van Ryan Babel zou ontbonden zijn. Was toch van grote waarde de eerste keer dat ie terugkwam

Zou hij nog van waarde kunnen zijn
Denk het niet alleen, weet het wel zeker. Was erg belangrijk in Turkije.
Eide
 Eide - zondag 16 december 2018 - 13:26   quote  deeplink  
Ik denk dat Babel nog een periode prima zou kunnen zijn bij Ajax. Geen basisspeler meer misschien, maar uitstekend in de breedte en misschien volgend seizoen nog heel belangrijk als er spelers vertrekken.
Loetje
 Loetje - zondag 16 december 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 12:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk het niet alleen, weet het wel zeker. Was erg belangrijk in Turkije.
Eens. En hij kan vanaf meerdere posities spelen voorin. Dus met jullie beiden eens met of dat iets is. En speelt beter dan ooit daar.
Loetje
 Loetje - zondag 16 december 2018 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 13:26 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Babel nog een periode prima zou kunnen zijn bij Ajax. Geen basisspeler meer misschien, maar uitstekend in de breedte en misschien volgend seizoen nog heel belangrijk als er spelers vertrekken.
Babel op 9 zou het hele elftal beter van worden. Babel klikt doorgaans enorm goed met siervietballers als Ziyech en Tadic. Kan altijd inspringen op de vleugel en is balvaster dan Dolberg en denk zelfs als Huntelaar, al zeg ik dat laatste met een twijfel. Daar bij scoort hij echt makkelijk. Babel zie ik echt als een toegevoegde waarde voor de eerste elf.
Eide
 Eide - maandag 17 december 2018 - 07:07   quote  deeplink  
Video: dit is het Ajax-target

Club America heeft ten koste van Cruz Azul de Mexicaanse titel veroverd. Edson Alvarez was met twee treffers de grote man bij America (0-2) dat het thuisduel had gelijkgespeeld (0-0).

In de halve finale van het Mexicaanse kampioenschap tegen Pumas was eerder een hoofdrol weggelegd voor Diego Lainez, die zowel uit als thuis scoorde. Het 18-jarige aanvallende toptalent staat hoog op de verlanglijst van Ajax dat de komende tijd onderzoekt of de komst van de gewilde aanvaller haalbaar is.

Het Mexicaanse ‘wonderkind’ Lainez werd afgelopen zomer verkozen tot beste speler van het gerenommeerde jeugdtoernooi in Toulon. En als 18-jarige maakte hij al zijn debuut in het A-elftal van Mexico.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 december 2018 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 17 december 2018 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 december 2018 - 07:07 schreef Eide het volgende:
Video: dit is het Ajax-target

Club America heeft ten koste van Cruz Azul de Mexicaanse titel veroverd. Edson Alvarez was met twee treffers de grote man bij America (0-2) dat het thuisduel had gelijkgespeeld (0-0).

In de halve finale van het Mexicaanse kampioenschap tegen Pumas was eerder een hoofdrol weggelegd voor Diego Lainez, die zowel uit als thuis scoorde. Het 18-jarige aanvallende toptalent staat hoog op de verlanglijst van Ajax dat de komende tijd onderzoekt of de komst van de gewilde aanvaller haalbaar is.

Het Mexicaanse ‘wonderkind’ Lainez werd afgelopen zomer verkozen tot beste speler van het gerenommeerde jeugdtoernooi in Toulon. En als 18-jarige maakte hij al zijn debuut in het A-elftal van Mexico.

Bron
Ik hou wel van het type speler..
Eide
 Eide - dinsdag 18 december 2018 - 08:06   quote  deeplink  
Mexicaans wonderkind: ’Ik wil naar Ajax’

Even geduld, a.u.b. Ajax wil niets liever dan de transfer van het Mexicaanse ’wonderkind’ Diego Lainez (18) afronden, maar moet minimaal een dag een pas op de plaats maken. „Voordat we met Ajax praten, gaan we eerst feesten”, zei technisch directeur Santiago Baños van Club America, nadat ten koste van Cruz Azul de landstitel was bemachtigd.

Na de klinkende zege (0-2), die door het eerdere gelijkspel (0-0) genoeg was voor de landstitel, bevestigde Lainez dat hij graag naar Ajax wil. „Laten we hopen dat na het kampioenschap ook mijn volgende wens uitkomt. En dat is spelen voor Ajax”, aldus de begeerde buitenspeler.

Play-offs
Omdat Club America en Lainez zich volledig op de play-offs voor het Mexicaanse kampioenschap wilden focussen, legde Ajax de voorbereidingen voor de droomtransfer de afgelopen weken stil. Na de huldiging vandaag zullen de gesprekken tussen Ajax, America én Lainez worden opgestart.

De transfer van Lisandro Magallan nadert zijn voltooiing. Nadat Ajax en Boca Juniors eerder al een akkoord bereikten over de transfersom van acht miljoen euro vast en maximaal één miljoen euro variabel voor de verdediger, stemde Magallan volgens bronnen in Argentinië gisteren zelf in met het voorstel van de Amsterdammers. De speler en Ajax bereikten zodoende mondeling overeenstemming over een verbintenis tot de zomer van 2023.

Trainingskamp
Het is de bedoeling dat Magallan in de winterstop aansluit en met Ajax meegaat naar het trainingskamp in Florida, van 5 tot 12 januari 2019. Op zijn social media nam de Argentijn gisteren al min of meer afscheid van Buenos Aires en zijn club Boca Juniors. Wanneer hij zich precies in Amsterdam meldt, is nog niet bekend.

Bron
p111
 p111 - dinsdag 18 december 2018 - 08:13   quote  deeplink  
Babel zou 100% zeker een aanwinst zijn voor Ajax.
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 december 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 12:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk het niet alleen, weet het wel zeker. Was erg belangrijk in Turkije.
Afgaande op zijn wedstrijden in Oranje is hij zeker een speler van waarde. 100%.

Maar ook Babel is geen goaltjesdief. Dus ik zie hem niet zozeer als versterking op 9, maar wel lekker als vervanger van bijvoorbeeld Tadic mocht hij onverhoopt eens niet kunnen spelen.

Huntelaar is voor mij de best scorende optie wanneer Dolberg het laat afweten.... Dit seizoen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 december 2018 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 december 2018 - 14:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Babel op 9 zou het hele elftal beter van worden. Babel klikt doorgaans enorm goed met siervietballers als Ziyech en Tadic. Kan altijd inspringen op de vleugel en is balvaster dan Dolberg en denk zelfs als Huntelaar, al zeg ik dat laatste met een twijfel. Daar bij scoort hij echt makkelijk. Babel zie ik echt als een toegevoegde waarde voor de eerste elf.
Ben het grotendeels eens met je... Alleen is Huntelaar een spits die makkelijker scoort. Daarentegen heeft Babel weer meer snelheid en daar ben ik weer fan van....

Dus als de conclusie is dat Babel de selectie versterkt ben ik het helemaal eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 december 2018 - 08:58   quote  deeplink  
.............. Onana..............

...... de Ligt.... Magallan.......

Mazraoui................Tagliafico

.............. Donny..............

.....Ziyech..........Frenkie......

Neres........................Tadic

............. Babel...............

Zoiets dan.... of is Blind en of Schöne onvervangbaar?

Volgens mij tonen Neres en van de Beek wekelijks aan dat zij basis zijn... Dus wie zou dan het veld moeten ruimen... Mocht hij aansluiten en is hij bijvoorbeeld speelgerechtigd in de CL ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 december 2018 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 18 december 2018 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 december 2018 - 08:58 schreef AkaS het volgende:
.............. Onana..............

...... de Ligt.... Magallan.......

Mazraoui................Tagliafico

.............. Donny..............

.....Ziyech..........Frenkie......

Neres........................Tadic

............. Babel...............

Zoiets dan.... of is Blind en of Schöne onvervangbaar?

Volgens mij tonen Neres en van de Beek wekelijks aan dat zij basis zijn... Dus wie zou dan het veld moeten ruimen... Mocht hij aansluiten en is hij bijvoorbeeld speelgerechtigd in de CL ?
zolang dolberg er niet staat gaat het team sws erop vooruit.. babel lijkt me echt wel wat in de spits in dit ajax.. pepe zoekt ook nog een club trouwens haha.. en denk dat we schone en blind echt heel erg onderschatten hoe belangrijk die zijn..
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 december 2018 - 14:00   quote  deeplink  
Het onderschatten van Schöne en metname Blind is iets waar metname ik mij schuldig aan maak.

Mijn lat is CL en in mijn beleving komen beide heren snelheid tekort voor dit niveau. Schöne mist handelingsnelheid... Hoe vaak hij al niet balverlies leed door traag handelen... Begon al onder Bosz.

Blind mist fysieke snelheid en heeft nu nog het geluk dat er een speler van de buitencategorie achter hem staat en een hoop kan repareren

Maar de gaten die Blind liet vallen tegen Bayern gaan tegen clubs als Madrid harder afgestraft worden.

Maar dát is mijn mening en ik hoop natuurlijk dat ik dit volledig verkeerd zie.

Maar net als mijn kritiek destijds op Veltman... fouten van hen worden niet direct zichtbaar maar zetten een optelsom in werking die dan pas 1 of 2 of pas 3 acties later tot een negatief resultaat leiden en dan zijn zij niet in de buurt van de bal en wordt de fout op het conto van een medespeler gegooid...
Eide
 Eide - vrijdag 21 december 2018 - 12:30   quote  deeplink  
'Transfer Ajax-target bijna rond, nog geen akkoord over doorverkooppercentage'

De komst van Diego Lainez naar Ajax komt steeds dichterbij. Volgens Mexicaanse media is het inmiddels 'voor negentig procent zeker' dat de achttienjarige aanvaller van Club América naar Nederland verkast. De clubs moeten het alleen nog eens worden over een doorverkooppercentage.

Dat meldt Juan Carlos Ibarrarán, een Mexicaanse journalist die werkzaam is voor Deportes. 'Het bod van Ajax van 12 miljoen was al geaccepteerd. Er moet alleen nog overeenstemming worden bereikt over het percentage dat América ontvangt bij een toekomstige verkoop', schrijft hij.

Lainez zelf liet eerder al weten dat hij dolgraag naar Amsterdam wil verkassen. "Laten we hopen dat na het kampioenschap ook mijn volgende wens uitkomt. En dat is spelen voor Ajax", citeerde De Telegraaf de buitenspeler, die wordt omschreven als Mexicaans 'wonderkind', eerder.

Ook Lisandro Magallán lijkt onderweg naar Nederland. De stopper van Boca Juniors moet circa acht miljoen kosten.

Bron
Artikel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 december 2018 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 21 december 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 december 2018 - 12:30 schreef Eide het volgende:
'Transfer Ajax-target bijna rond, nog geen akkoord over doorverkooppercentage'

De komst van Diego Lainez naar Ajax komt steeds dichterbij. Volgens Mexicaanse media is het inmiddels 'voor negentig procent zeker' dat de achttienjarige aanvaller van Club América naar Nederland verkast. De clubs moeten het alleen nog eens worden over een doorverkooppercentage.

Dat meldt Juan Carlos Ibarrarán, een Mexicaanse journalist die werkzaam is voor Deportes. 'Het bod van Ajax van 12 miljoen was al geaccepteerd. Er moet alleen nog overeenstemming worden bereikt over het percentage dat América ontvangt bij een toekomstige verkoop', schrijft hij.

Lainez zelf liet eerder al weten dat hij dolgraag naar Amsterdam wil verkassen. "Laten we hopen dat na het kampioenschap ook mijn volgende wens uitkomt. En dat is spelen voor Ajax", citeerde De Telegraaf de buitenspeler, die wordt omschreven als Mexicaans 'wonderkind', eerder.

Ook Lisandro Magallán lijkt onderweg naar Nederland. De stopper van Boca Juniors moet circa acht miljoen kosten.

Bron
Artikel
Een van de directie leden hier doet weleens wat bij PSV, hij vertelde dat die jongen ook door PSV begeert, dat daar ook al gesprekken zijn gevoerd, maar dat hij perse naar Ajax wil i.v.m. CL voetbal.
Eide
 Eide - donderdag 27 december 2018 - 22:21   quote  deeplink  
Ajax-spits naar FC Groningen

Mits hij begin januari de medische keuring doorstaat, maakt Kaj Sierhuis (20) het seizoen af bij FC Groningen. Dat bevestigen bronnen rondom de Eredivisie-club. Kaj Sierhuis kwam in de eerste seizoenshelft twee keer in actie voor Ajax 1.

Mateo Cassierra die zijn draai in het Noorden maar niet kon vinden, bewandelt de omgekeerde weg en keert terug naar Ajax.

FC Groningen bedong bij Ajax een optie tot koop. Het is niet de enige optie in het huurcontract van de spits. Ajax heeft bij een eventuele koop van FC Groningen een terugkoopoptie.

Sierhuis startte het eerste Eredivisie-duel van Ajax (met Heracles Almelo, 0-0) in de basis. Daarna kwam hij - op een invalbeurt tegen FC Emmen na - niet meer in de plannen van Erik ten Hag voor. Vorig seizoen was Sierhuis belangrijk in de kampioensrace van Jong Ajax, die uiteindelijk de schaal van de Jupiler League opleverde.

Bron

Groningen huurt ook Bruns van Vitesse en Bel Hassani van AZ. Die timmeren fors aan de selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 december 2018 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 27 december 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Matusiwa op huurbasis naar De Graafschap.
Eide
 Eide - vrijdag 28 december 2018 - 09:11   quote  deeplink  
Dani de Wit, ook een speler die op de verlanglijst staat bij verschillende clubs, mag trouwens niet op huurbasis naar Groningen.
Eide
 Eide - vrijdag 28 december 2018 - 09:14   quote  deeplink  
Jaap Stam is de nieuwe trainer van PEC Zwolle.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 december 2018 - 15:42   quote  deeplink  
niet verwacht van sierhuis en dewit..
schapio
 schapio - maandag 31 december 2018 - 01:22   quote  deeplink  
heeft nog iemand iets gehoord over magallan? het zou al rond zijn maar nu is het toch al langer stil, als hij mee op trainingskamp gaat moet hij toch hier zijn om medisch gekeurd te worden en te tekenen
Eide
 Eide - maandag 31 december 2018 - 09:53   quote  deeplink  
Vorige week werd nog gemeld dat het klaar was en dat de definitieve aankondiging na kerst zou komen. Nu doen er geruchten de ronde dan Atletico Madrid ook intresse heeft getoond. Ik heb geen idee maar vrees voor de Magallan-soap 2.0.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 december 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 31 december 2018 - 10:31   quote  deeplink  
Mallagan gaat naar FC bal op het dak!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1665940