BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 11 januari 2019 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 21:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, want Wöber heeft ook echt de kan gehad om te tonen dat hij is gegroeid????
Ik vond hem gewoon prima dit seizoen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 januari 2019 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 21:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Beetje respect aub. Wöber is in 2 jaar niet veel gegroeid en al Magallan beter is dan Wöber maak je ook nog eens winst..

Dus inderdaad lekker bezig Marcie!

Dat Lainez niet wil komen ligt aan de speler lijkt me. Ajax doet op dit moment alles goed, lijkt me niet dat ze dan half werk leveren met de aankoop van een nieuwe speler.

Ben benieuwd wat er nog bij gaat komen.. Promes?
Wat ben jij nou voor mafkees met je schoolmeesters reactie, beetje respect...

Wöber heeft nauwelijks echte kansen gehad, mocht alleen opdraven als het niet anders kon en dan zelfs nog werd hem in de wedstrijd v voorafgaand geen of nauwelijks speelminuten gegund om iets van ritme op te doen.

En over respect gesproken.... er zouden geen verkopen komen in de winterstop. De selectie zou bij elkaar blijven....

Deze belofte is niet nagekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 januari 2019 door AkaS --
Litmanen
 Litmanen - zaterdag 12 januari 2019 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 00:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

En over respect gesproken.... er zouden geen verkopen komen in de winterstop. De selectie zou bij elkaar blijven....

Deze belofte is niet nagekomen.
Er zou zouden geen bepalende spelers weggaan was de belofte.
Wober was niet gegaan als Magallan niet was gekomen.

Ja ik vind het jammer dat Wober weg is, ik zie zeker potentie in hem.
Maar Ajax heeft andere plannen voor de toekomst.
We hebben nu De Ligt, Blind, Magallan, Schuurs. Ook Veltman is weer terug
Frenkie in nood kan achterin maar alleen met De Ligt naast hem anders niet.
Kortom, veel keus Wober had het moeilijk gehad ook volgend jaar.
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 januari 2019 - 08:24   quote  deeplink  
Benieuwd of Lainez de enige speler was die ze wilde kopen?? Het lijkt me dat er meer toptargets zijn toch?? Vooral als je aan de andere kant Neres voor 43 kunt verkopen....
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 januari 2019 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 00:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor mafkees met je schoolmeesters reactie, beetje respect...

Wöber heeft nauwelijks echte kansen gehad, mocht alleen opdraven als het niet anders kon en dan zelfs nog werd hem in de wedstrijd v voorafgaand geen of nauwelijks speelminuten gegund om iets van ritme op te doen.

En over respect gesproken.... er zouden geen verkopen komen in de winterstop. De selectie zou bij elkaar blijven....

Deze belofte is niet nagekomen.
Schoolmeester? Als ik ergens een hekel aan gehad heb in mijn leven was het wel school!

Maargoed, met respect doelde ik op Overmars.

Benieuwd of de scouting maar 1 speler op het oog had...
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 januari 2019 - 08:36   quote  deeplink  
Pavon bijvoorbeeld?? Speelt al jaren goed en is Argentijn/Italiaan net als onze Nico en Magallan..

Er komt nog een kwaliteitje bij, kan niet anders
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 januari 2019 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 22:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, net zoveel als Mazraoui, Tagliafico en de rest. Ik zeg niet dat hij slecht is, maar laat ook niet veel progressie zien.
Nee, dat zeg ik. Daar heeft hij ook daadwerkelijk de kans voor gehad??? Tagliafico en Mazraoui, die jij hier benoemd, kregen meerdere wedstrijden achter elkaar de kans zichzelf te bewijzen en kunnen af en toe een foutje maken. Wöber daarentegen mag af en toe een wedstrijd opdraven en als hij dan een foutje maakt wordt hij tot de grond toe afgebrand.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 januari 2019 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 januari 2019 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem gewoon prima dit seizoen.
Had het meer over het feit dat hij amper de kans heeft gekregen om te laten zien of hij gegroeid was. Mocht opdraven als hij ineens wel goed genoeg was, of omdat Ten Hag leerde van domme fouten, en als hij dan een foutje maakte werd hem.dan gelijk aangemeten door sommigen die zich "fans" noemen.
Enigma
 Enigma - zaterdag 12 januari 2019 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 08:36 schreef JOOD het volgende:
Pavon bijvoorbeeld?? Speelt al jaren goed en is Argentijn/Italiaan net als onze Nico en Magallan..

Er komt nog een kwaliteitje bij, kan niet anders
Die bedoelde ik! Ik wist het niet zeker omdat we ook die Kerlon, zeehondje, hebben gehad. Is door blessures nooit wat geworden.
Pavon zou heel mooi zijn. Ook een grote uitgave maar dan heb je ook wat.

Weet iemand ook hoe het is gegaan met die jongen van NEC vorig jaar? Dit jaar België en in Oranje. Nu lees ik dat hij naar Italië kan. Heeft Ajax of Feijenoord daar niet opgelet? Ik had er niks over gelezen maar vind het achteraf wel vreemd. Iemand kennis of hij in de kijker was?
Enigma
 Enigma - zaterdag 12 januari 2019 - 10:14   quote  deeplink  
"Ten Hag doet beroep op rvc Ajax"

Ajax-trainer Erik ten Hag loopt het risico dat de raad van commissarissen van de Amsterdamse club het onverantwoord vindt om 43 miljoen euro voor David Neres te laten schieten.

„Het is zo complex en er zijn bij Ajax zo veel mensen bij betrokken dat er een moment kan komen dat het tóch gaat gebeuren. Maar technisch gezien wil ik geen kwaliteitsspeler als Neres verliezen, omdat we hem nodig hebben.”

„In deze business kunnen er weleens botsende belangen zijn. De rvc moet daar hun verantwoordelijkheid in nemen. Als zij menen Neres te moeten verkopen, dan is dat hun keuze. Als het zou gebeuren, zal ik adviseren dat we een andere goede speler halen”, geeft Ten Hag het signaal af dat in Amsterdam álles moet wijken voor landstitel nummer 34.

bron: telegraaf.nl

Dat vind ik dan wel weer sterk van Ten Hag. Ik moet zeggen dat ik mijn mening over hem wel aan het bijstellen ben.
Hij benoemt precies het probleem, hou ik wel van.
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 januari 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 08:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Schoolmeester? Als ik ergens een hekel aan gehad heb in mijn leven was het wel school!

Maargoed, met respect doelde ik op Overmars.

Benieuwd of de scouting maar 1 speler op het oog had...
Ik ben ook benieuwd of het slechts 1 paard was waar op gewed is...
Eide
 Eide - zaterdag 12 januari 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat men er vanuit ging dat Lainez wel ging lukken en dat er daarom serieus met die Chinezen gepraat kon worden. Dan staat er nu toch echt wel een streep door dat verhaal. Het probleem is wel dat als er echt om 40 miljoen+ wordt gesproken het wel om verschrikkelijk veel geld gaat.

Ik denk en hoop dat Ajax dat bod toch naast zich neer legt. Er is zat financiële ruimte of het sportieve belang te laten prevaleren. Dat je Wober laat gaan voor een mooi bod kan ik mee leven. Neres is een van de "basisspelers" en voor hem geldt toch iets heel anders wat mij betreft.

Dan maar vasthouden en worst case hem aankomende zomer voor minder laten vertrekken als je een fatsoenlijk alternatief hebt.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 08:36 schreef JOOD het volgende:
Pavon bijvoorbeeld?? Speelt al jaren goed en is Argentijn/Italiaan net als onze Nico en Magallan..

Er komt nog een kwaliteitje bij, kan niet anders
Daar is vanuit Rusland een bod op gedaan van 22 miljoen euro wat niet geaccepteerd is afgelopen zoner en Arsenal wil er 40 miljoen pond voor betalen.

Onhaalbaar voor Ajax.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had het meer over het feit dat hij amper de kans heeft gekregen om te laten zien of hij gegroeid was. Mocht opdraven als hij ineens wel goed genoeg was, of omdat Ten Hag leerde van domme fouten, en als hij dan een foutje maakte werd hem.dan gelijk aangemeten door sommigen die zich "fans" noemen.
Ik weet wat je bedoelt en deel je mening.

Die jongen is echt zo slecht niet.

Maar goed. Hij had weinig perspectief in Amsterdam werd hem verteld. En als Ajax betere spelers dan wober denkt te kunnen halen en opstellen ben ik altijd voor. Maar dat geld voor iedere speler
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 januari 2019 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 00:23 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ben jij nou voor mafkees met je schoolmeesters reactie, beetje respect...

Wöber heeft nauwelijks echte kansen gehad, mocht alleen opdraven als het niet anders kon en dan zelfs nog werd hem in de wedstrijd v voorafgaand geen of nauwelijks speelminuten gegund om iets van ritme op te doen.

En over respect gesproken.... er zouden geen verkopen komen in de winterstop. De selectie zou bij elkaar blijven....

Deze belofte is niet nagekomen.
beter nog de selectie is beter geworden... dus bij elkaar of je kan hem beter maken wat heb je liever ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 12 januari 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had het meer over het feit dat hij amper de kans heeft gekregen om te laten zien of hij gegroeid was. Mocht opdraven als hij ineens wel goed genoeg was, of omdat Ten Hag leerde van domme fouten, en als hij dan een foutje maakte werd hem.dan gelijk aangemeten door sommigen die zich "fans" noemen.
wij zien enkel de wedstrijden, misschien op trainingen ook niet zoveel.. vond hem zelf ook matig op 1 pot na..
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 januari 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 15:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

beter nog de selectie is beter geworden... dus bij elkaar of je kan hem beter maken wat heb je liever ?
Wat denk je zelf.... pfff En wat denk jij van volgend seizoen...

Ik denk dat Magallan een prima centrum had gevormd met Wöber... Weet niet hoe snel Magallan is maar als Ajax het niveau van dit seizoen wil continueren vraag ik me af wat zij in gedachten hebben... Blind heeft nu de Ligt achter hem die veel compenseert maar in de hosanna van dit moment zijn de feiten wel dat er een hoop geld is verdiend maar dat er verder nog niets is gewonnen. Net zo min als de thuiswedstrijd tegen psv en dus het kampioenschap. Verder is het zeer waarschijnlijk dat het halve team komend seizoen elders voetbalt...

Onana, Tagliafico, de Ligt, de Jong, Ziyech, (Mazraoui...Neres....?)

Dan blijf ik de waarde van Blind overschat vinden en ben ik bang dat met het wegvallen van de superkwaliteiten die er nu zijn, zijn zwakheden boven komen drijven..

Bandé is een grote onbekende en onzekere factor

Dus jij hebt het over de selectie beter maken....!!! Ik geloof best dat Magallan op dit moment verder is dan Wöber, no doubt... Maar ik kijk graag wat breder en verder en ben allerminst gerust.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 16:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat denk je zelf.... pfff En wat denk jij van volgend seizoen...

Ik denk dat Magallan een prima centrum had gevormd met Wöber... Weet niet hoe snel Magallan is maar als Ajax het niveau van dit seizoen wil continueren vraag ik me af wat zij in gedachten hebben... Blind heeft nu de Ligt achter hem die veel compenseert maar in de hosanna van dit moment zijn de feiten wel dat er een hoop geld is verdiend maar dat er verder nog niets is gewonnen. Net zo min als de thuiswedstrijd tegen psv en dus het kampioenschap. Verder is het zeer waarschijnlijk dat het halve team komend seizoen elders voetbalt...

Onana, Tagliafico, de Ligt, de Jong, Ziyech, (Mazraoui...Neres....?)

Dan blijf ik de waarde van Blind overschat vinden en ben ik bang dat met het wegvallen van de superkwaliteiten die er nu zijn, zijn zwakheden boven komen drijven..

Bandé is een grote onbekende en onzekere factor

Dus jij hebt het over de selectie beter maken....!!! Ik geloof best dat Magallan op dit moment verder is dan Wöber, no doubt... Maar ik kijk graag wat breder en verder en ben allerminst gerust.
En wie zegt dat er deze zomer niet een andere cv wordt aangetrokken of dat men ziet dat Schuurs zich juist ontwikkeld. Dezelfde kwaliteit als die je nu met de Ligt heb is er straks uberhaubt niet. Wat Ajax daar ook voor terughaalt binnen de mogelijkheden.

En misschien weten overmars en consorten meer dan wij en komt een Vertonghen bijvoorbeeld komende zomer terug.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 19:13   quote  deeplink  
Lekkere schop partij so far.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 19:54   quote  deeplink  
Matige eerste helft Ajax waarbij beide heren in ons centrum grossieren in metertjes te kort komen. De goal is er het beste voorbeeld van.
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 januari 2019 - 20:34   quote  deeplink  
Neres verkopen, Suarez terughalen??

Dolberg is wat mij betreft echt aan zn laatste maanden bezig.. Laat t niet zien helaas.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 januari 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 19:54 schreef remco k het volgende:
Matige eerste helft Ajax waarbij beide heren in ons centrum grossieren in metertjes te kort komen. De goal is er het beste voorbeeld van.
Tja, naast De Ligt gewoon een echte verdediger plaatsen!!
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, naast De Ligt gewoon een echte verdediger plaatsen!!
Gewoon de ligt zelf die een hele matige eerste helft speelt vandaag.
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 20:34 schreef JOOD het volgende:
Neres verkopen, Suarez terughalen??

Dolberg is wat mij betreft echt aan zn laatste maanden bezig.. Laat t niet zien helaas.
Een basisspeler die in goede vorm is van Barca zou haalbaar zijn voor Ajax?
JOOD
 JOOD - zaterdag 12 januari 2019 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 20:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Een basisspeler die in goede vorm is van Barca zou haalbaar zijn voor Ajax?
Met 43 miljoen kom je een heel eind.. eerste opties voor de Jong en de Ligt erbij.. tel daarbij op dat Suarez graag terug zou willen.

Why fucking not? 2 jaar geleden europa league finale, vorig jaar geen europees voetbal, dit jaar achtste finale CL. Waar wachten we nog op dan?
remco k
 remco k - zaterdag 12 januari 2019 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 21:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Met 43 miljoen kom je een heel eind.. eerste opties voor de Jong en de Ligt erbij.. tel daarbij op dat Suarez graag terug zou willen.

Why fucking not? 2 jaar geleden europa league finale, vorig jaar geen europees voetbal, dit jaar achtste finale CL. Waar wachten we nog op dan?
Dat soort spelers horen bij de top van de wereld. Blijf lekker dromen.
p111
 p111 - zaterdag 12 januari 2019 - 21:25   quote  deeplink  
Wober net niet goed genoeg voor Ajax op dit moment.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 12 januari 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat soort spelers horen bij de top van de wereld. Blijf lekker dromen.
wanneer zit je bij de top van de wereld?
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2019 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 23:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

wanneer zit je bij de top van de wereld?
Een spits van Barcelona die bij de topscorers hoort in Spanje en Europa hoort bij de top van de wereld en is voor Ajax in principe onhaalbaar op dit moment.
Eide
 Eide - zondag 13 januari 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een spits van Barcelona die bij de topscorers hoort in Spanje en Europa hoort bij de top van de wereld en is voor Ajax in principe onhaalbaar op dit moment.
Zolang Barca geen nieuwe topspits haalt is Suarez een vaste kracht en volkomen buiten beeld.
JOOD
 JOOD - zondag 13 januari 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een spits van Barcelona die bij de topscorers hoort in Spanje en Europa hoort bij de top van de wereld en is voor Ajax in principe onhaalbaar op dit moment.
Tadic en Blind waren toch ook niet haalbaar?

En wat hij zelf wil speelt natuurlijk ook mee.
JOOD
 JOOD - zondag 13 januari 2019 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, naast De Ligt gewoon een echte verdediger plaatsen!!
Magallan
JOOD
 JOOD - zondag 13 januari 2019 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 januari 2019 - 10:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben ook benieuwd of het slechts 1 paard was waar op gewed is...
Denk het wel... we hebben weinig andere geruchten toch?
JOOD
 JOOD - zondag 13 januari 2019 - 10:58   quote  deeplink  
Denswil behoudt een warm hart voor Ajax en zou graag eens terug willen keren.. volgend seizoen?
Eide
 Eide - zondag 13 januari 2019 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 10:58 schreef JOOD het volgende:
Denswil behoudt een warm hart voor Ajax en zou graag eens terug willen keren.. volgend seizoen?
Weet ik niet. Ik vind niet dat hij nog echt veel is gegroeid bij Club Brugge. Ik weet niet wat ik van hem moet denken, maar gevoelsmatig denk ik niet dat hij een versterking voor de basis zou zijn.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 januari 2019 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een spits van Barcelona die bij de topscorers hoort in Spanje en Europa hoort bij de top van de wereld en is voor Ajax in principe onhaalbaar op dit moment.
Hoort een spits van Ajax die de bij de topscorers hoort in Nederland en Europa ook bij de top van de Wereld?
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2019 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 10:55 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tadic en Blind waren toch ook niet haalbaar?

En wat hij zelf wil speelt natuurlijk ook mee.
Hij is de beste vriend van Messi. Is de nummer 1 spits van Barcelona en speelt met andere fantastische spelers. En heeft gewoon nog een contract.

Ik weet niet hoe het met jou is. Maar bij mij zou teruggaan naar Ajax op zon moment echt lachwekkend zijn.

Dat kan komende zomer veranderen als Barca eventueel andere spitsen gaat aantrekken die ze halen voor de basis.
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 12:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoort een spits van Ajax die de bij de topscorers hoort in Nederland en Europa ook bij de top van de Wereld?
Nee totaal niet.

Maar ik ga deze compleet zinloze discussie niet met je aan.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 januari 2019 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee totaal niet.

Maar ik ga deze compleet zinloze discussie niet met je aan.
ik stel je gewoon een vraag, vriend. Het is geen discussie. Daar is immers een meningen voor nodig, ik vraag enkel naar jouw mening. Ik vertel mijn mening niet eens, wellicht ben ik het ook met je eens. Dat is voor 80% wel zeker!

Ik ben alleen nieuwsgierig naar je mening omdat je vaak een uitgesproken mening hebt.
Wanneer treed een club als Ajax tot de groep die tot de wereldtop behoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 januari 2019 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2019 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 17:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik stel je gewoon een vraag, vriend. Het is geen discussie. Daar is immers een meningen voor nodig, ik vraag enkel naar jouw mening. Ik vertel mijn mening niet eens, wellicht ben ik het ook met je eens. Dat is voor 80% wel zeker!

Ik ben alleen nieuwsgierig naar je mening omdat je vaak een uitgesproken mening hebt.
Wanneer treed een club als Ajax tot de groep die tot de wereldtop behoord?
Clubs die halve finales en finales in de cl spelen zijn de topploegen. Ajax komt daar voorlopig niet eens in de buurt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 januari 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Clubs die halve finales en finales in de cl spelen zijn de topploegen. Ajax komt daar voorlopig niet eens in de buurt.
oke,

Dan zijn dit volgens jou dus de topploegen. Van de laatste 5 seizoen hebben deze clubs de CL halve finale gehaald.
Real Madrid, Bayern, Liverpool, As Roma, Atletico madrid, Juventus, Monaco, City, Barcelona, Chelsea.

Dus dan geen PSG, AC Milan, Inter, Dortmund, Man Utd, Arsenal en Spurs
remco k
 remco k - zondag 13 januari 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 20:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

oke,

Dan zijn dit volgens jou dus de topploegen. Van de laatste 5 seizoen hebben deze clubs de CL halve finale gehaald.
Real Madrid, Bayern, Liverpool, As Roma, Atletico madrid, Juventus, Monaco, City, Barcelona, Chelsea.

Dus dan geen PSG, AC Milan, Inter, Dortmund, Man Utd, Arsenal en Spurs
Zoals ik al zei. Een zinloze domme achterlijke discussie waar ik geen zin in heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 januari 2019 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 13 januari 2019 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Een zinloze domme achterlijke discussie waar ik geen zin in heb.
Dit is geen discussie nogmaals. Dit was een conclusie van wat jij zei.
Verder niks.

Ik heb verder ook geen vragen. Fijne avond
Eide
 Eide - maandag 14 januari 2019 - 05:45   quote  deeplink  
Danny Blind, lid van de RvC bij Ajax, heeft bij Ziggo Sport laten weten dat Neres in principe niet mag vertrekken nu de transfer van Lainez is afgeketst. Eens kijken of de directie en RvC voet bij stuk houden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 14 januari 2019 - 06:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2019 - 05:45 schreef Eide het volgende:
Danny Blind, lid van de RvC bij Ajax, heeft bij Ziggo Sport laten weten dat Neres in principe niet mag vertrekken nu de transfer van Lainez is afgeketst. Eens kijken of de directie en RvC voet bij stuk houden.
Dan zal het bod op Nerres wel zijn afgewezen, vraag mij zeer af of de Chinezen nogmaals 10 miljoen erbij gaan doen.

Overigens is hij de baas, dus als hij zegt nee dan is het ook nee lijkt mij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 januari 2019 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 januari 2019 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. Een zinloze domme achterlijke discussie waar ik geen zin in heb.
En je trapte er nog in ook! Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 januari 2019 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2019 - 06:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dan zal het bod op Nerres wel zijn afgewezen, vraag mij zeer af of de Chinezen nogmaals 10 miljoen erbij gaan doen.

Overigens is hij de baas, dus als hij zegt nee dan is het ook nee lijkt mij.
Blind is de baas helemaal niet. Blind is onderdeel van de RvC dus heeft hij net zoveel stem als de rest van de RvC.
remco k
 remco k - maandag 14 januari 2019 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2019 - 08:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En je trapte er nog in ook! Hahaha
Whaha, tjaa, en daarna nog gaan roepen ook dat het geen discussie is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 januari 2019 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 januari 2019 - 08:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Whaha, tjaa, en daarna nog gaan roepen ook dat het geen discussie is.
Hahaha idd, was weer even een minuutje vermaak! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 14 januari 2019 - 09:43   quote  deeplink  
Stel: een zuster vraagt naar jouw naam. De naam typt ze in de database en zegt: Uw bent geboren op 5 mei 1966 te Amsterdam.

Is dit dan een discussie?
Lol, ik vind dat van niet.
Maar dit vind ik nou een onzinnige discussie.
Fijne dag verder!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5125
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1700580