BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 23 januari 2019 - 20:47   quote  deeplink  
Hahahah. Ook het AD. Heel zeker vandaag roepen dat ze Frenkie zien als concurrent van busquets. Ook dat dus totaal niet op waarheid berust.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 januari 2019 - 23:30   quote  deeplink  
Busquets, De Jong en dan met Coutinho of Rakitic zie ik best zitten hoor. Had graag De Ligt dezelfde weg zien bewandelen maar dat lijkt me nu vrij stug.

Hoop De Ligt naar Bayern. Die moeten verjongen en Bayern-spel lijkt ook op dat van Barca en Ajax en past daar goed. City blijf ik een risico vinden
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 januari 2019 - 07:49   quote  deeplink  
wat een verhaal van sala..

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=345282

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 januari 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2019 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 januari 2019 - 23:30 schreef Loetje het volgende:
Busquets, De Jong en dan met Coutinho of Rakitic zie ik best zitten hoor. Had graag De Ligt dezelfde weg zien bewandelen maar dat lijkt me nu vrij stug.

Hoop De Ligt naar Bayern. Die moeten verjongen en Bayern-spel lijkt ook op dat van Barca en Ajax en past daar goed. City blijf ik een risico vinden
Coutinho wordt daar niet als middenvelder gezien en hij laat ook weinig zien waardoor dat anders zal worden. Die moet zich echt focussen op linksbuiten.

Ik denk dat Rakitic vertrekt. Ik denk dat busquets met Arthur en de jong het middenveld van de toekomst wordt. Arthur is niet voor niets al vaak basis en als hij speelt is het elftal beter.

Als Rakitic blijft zal er wat meer gerouleerd worden denk ik.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 januari 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 08:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Coutinho wordt daar niet als middenvelder gezien en hij laat ook weinig zien waardoor dat anders zal worden. Die moet zich echt focussen op linksbuiten.

Ik denk dat Rakitic vertrekt. Ik denk dat busquets met Arthur en de jong het middenveld van de toekomst wordt. Arthur is niet voor niets al vaak basis en als hij speelt is het elftal beter.

Als Rakitic blijft zal er wat meer gerouleerd worden denk ik.
Ja, dat weet ik. Toch blijf ik Coutinho een goede 10 vinden vanuit zijn Liverpool tijd. Had liever persoonlijk Eriksen nog naar Barca zien gaan. En dan Busquets, De Jong en Eriksen. Evenals ik De Ligt er ook graag heen zie gaan. Maar dat is slechts smaak en ook niks meer dan dat.
remco k
 remco k - donderdag 24 januari 2019 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 januari 2019 - 11:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik. Toch blijf ik Coutinho een goede 10 vinden vanuit zijn Liverpool tijd. Had liever persoonlijk Eriksen nog naar Barca zien gaan. En dan Busquets, De Jong en Eriksen. Evenals ik De Ligt er ook graag heen zie gaan. Maar dat is slechts smaak en ook niks meer dan dat.
Toch vind ik Arthur echt een hele goede speler, een van de weinige "grote" aankopen die wel constant een fatsoenlijk niveau haalt
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 januari 2019 - 11:35   quote  deeplink  
ajaxzou een bod gaan doen op pavon van boca.. ben benieuwd !!
JOOD
 JOOD - vrijdag 25 januari 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2019 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:
ajaxzou een bod gaan doen op pavon van boca.. ben benieuwd !!
Het zou tijd worden dat we dat kaliber spelers aantrekken. De cash is er, go for it.
Eide
 Eide - vrijdag 25 januari 2019 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2019 - 11:35 schreef nummer10 het volgende:
ajaxzou een bod gaan doen op pavon van boca.. ben benieuwd !!
Overmars heeft gisteren voor de wedstrijd gezegd dat Ajax deze winterstop geen zaken doet om nog een spits te halen. Dat wordt dan iets voor aankomende zomer.
hjf
 hjf - vrijdag 25 januari 2019 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 januari 2019 - 12:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Overmars heeft gisteren voor de wedstrijd gezegd dat Ajax deze winterstop geen zaken doet om nog een spits te halen. Dat wordt dan iets voor aankomende zomer.
Opvolger voor Neres? Is Calvin Stengs van AZ een optie? Waarom niet in de wintertransferperiode halen als je met een naar mijn mening ontevreden Neres in de selectie hebt lopen? Je realiseert dan ook nog een positief saldo in de inkomende en uitgaande transfer voor deze positie (RB).
Eide
 Eide - vrijdag 25 januari 2019 - 12:58   quote  deeplink  
Wat ik gisteren begreep is dat Ajax in principe klaar is en dat er deze winter geen spelers gaan of komen. Overmars bevestigde dat er een heel hog bod is geweest op Neres.

Dat staat natuurlijk los van onderhandelingen over versterkingen en transfers. Het is publiek geheim dat de clubs in de rij staan voor De Ligt. Er zal ook echt wel onderhandeld worden over Ziyech, Onana, Van de Beek en Neres.

Ik ga er vanuit dat Ajax evenzogoed met diverse partijen spreekt over aankopen. Het traject om Neres aan te trekken heeft destijds dik een jaar geduurd. Magallan is Ajax ook bijna een jaar mee bezig geweest. Om van het "schaduwlijstje" naar scouten tot onderhandelen te gaan kost gewoon best heel wat tijd, zeker bij spelers van buiten de Eredivisie.
Eide
 Eide - zaterdag 26 januari 2019 - 16:44   quote  deeplink  
Cerny wordt verhuurd aan Heerenveen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 januari 2019 - 17:42   quote  deeplink  
we zijn van lamprou af jongens
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 14:07   quote  deeplink  
https://www.ajax1.nl/honderd-keer-kasper-dolberg-ondanks-kritiek-effectiever-dan-ooit/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
85 minuten geen kloot laten zien en dan 1 bal binnenlopen is nu niet super om over naar huis te schrijven!!
remco k
 remco k - zondag 27 januari 2019 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

85 minuten geen kloot laten zien en dan 1 bal binnenlopen is nu niet super om over naar huis te schrijven!!
Had ie dat vandaag maar gedaan op de 1-0
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 januari 2019 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 16:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Had ie dat vandaag maar gedaan op de 1-0
Nooit meer opstellen!!!
Brandje
 Brandje - woensdag 30 januari 2019 - 19:41   quote  deeplink  
Mitchell Bakker naar PSG. Had nog een contract tot juni 2019. Marcie te laat of komt het door Raiola.
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 20:04   quote  deeplink  
Hij had een contract afgeslagen begreep ik ergens vorig jaar al.

Lijkt me overigens meer een gevalletje wraak van psg om Frenkie de jong.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 19:41 schreef Brandje het volgende:
Mitchell Bakker naar PSG. Had nog een contract tot juni 2019. Marcie te laat of komt het door Raiola.
Raiola!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 februari 2019 - 09:21   quote  deeplink  
Ik vind het qua geruchten best rustig. Echt een vervanger voor Frenkie is er nog niet genoemd. Ben benieuwd op welke posities Ajax zichzelf echt gaat versterken. Ze moeten namelijk vooral kijken waar te weinig aanwas is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 februari 2019 - 09:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 februari 2019 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - vrijdag 08 februari 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2019 - 09:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik vind het qua geruchten best rustig. Echt een vervanger voor Frenkie is er nog niet genoemd. Ben benieuwd op welke posities Ajax zichzelf echt gaat versterken. Ze moeten namelijk vooral kijken waar te weinig aanwas is.
Valt mij idd ook tegen. Regeren is vooruit zien.

Als je nu Alderweireld of Vertonghen vast kunt leggen voor een terugkeer in de zomer, kan de Ligt op zijn gemak rondkijken. Op de vleugels idem. Al is dat nu al aan de karige kant..

Ik hoop wel dat Ziyech gaat vertrekken. Voor hem, maar ook voor de mentaliteit in het team. Ik denk echt dat hij een bepalende speler is, dus ook als hij minder inzet toont. En als het hem niet zint ligt het aan een ander..
remco k
 remco k - vrijdag 08 februari 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Tuurlijk joh. Hopen dat je beste speler weggaat.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 09 februari 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 februari 2019 - 09:25 schreef JOOD het volgende:

[..]

Valt mij idd ook tegen. Regeren is vooruit zien.

Als je nu Alderweireld of Vertonghen vast kunt leggen voor een terugkeer in de zomer, kan de Ligt op zijn gemak rondkijken. Op de vleugels idem. Al is dat nu al aan de karige kant..

Ik hoop wel dat Ziyech gaat vertrekken. Voor hem, maar ook voor de mentaliteit in het team. Ik denk echt dat hij een bepalende speler is, dus ook als hij minder inzet toont. En als het hem niet zint ligt het aan een ander..
huh waar haal je die wijsheid weg ? ziyech vecht elkr wedstrijd ook als het niet loopt.. ik zou zeggen doe een beter contract en maak hem een jaar aanvoerder, zet hem in een vrijerol op middenveld en haal een topspits, neres en tadic op de flanken dan heb je voorin alles top..
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2019 - 14:25   quote  deeplink  
Ik zou het toejuichen als Ajax Namli op zou halen komende zomer. Niet direct als basisspeler. Maar creeert enorm veel. Juiste drive. Beetje type Ziyech.
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2019 - 19:46   quote  deeplink  
En misschien nog wel een gekke. Maar waarom niet Berghuis halen als Ziyech vertrekt.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 20:16   quote  deeplink  
waarom zou je zulke spelers willen halen als er geld is voor hogere lonen en dus betere spelers om nog verder door tegroeien ?
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2019 - 20:35   quote  deeplink  
Ik vind Ødegaard interessant... en verder eigenlijk niemand op dit moment. In ieder geval geen spelers waarvan het waarschijnlijk is dat de andere club met Ajax in onderhandeling gaat.
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Barcelona en Juventus zouden concreet zijn voor De Ligt aldus NOS.
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Mazraoui heeft bijgetekend tot 2022.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 20:35 schreef Eide het volgende:
Ik vind Ødegaard interessant... en verder eigenlijk niemand op dit moment. In ieder geval geen spelers waarvan het waarschijnlijk is dat de andere club met Ajax in onderhandeling gaat.
yep.. maar mijn gevoel zegt dat ik hem niet wil bij ajax.. puur omdat hij de vorige keer toen die kon voor het geld koos..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 10 maart 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Huntelaar ook + 1jr volgens ajax'instagram
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 20:37 schreef Eide het volgende:
Barcelona en Juventus zouden concreet zijn voor De Ligt aldus NOS.
zou het prachtig vinden als hij naar barca zou gaan.. wellicht 80 a 90 mil incl vermaelen ? en dan vertonghen nog terug.. hoop doet leven ;) en top dat dan sws hij niet weggaat.. en eerlijk ? ik denk dat ziyech blijft..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 10 maart 2019 - 20:45   quote  deeplink  
en op de off. site
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2019 - 21:07   quote  deeplink  
Vertonghen terug zou echt prachtig zijn.
remco k
 remco k - zondag 10 maart 2019 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 20:16 schreef nummer10 het volgende:
waarom zou je zulke spelers willen halen als er geld is voor hogere lonen en dus betere spelers om nog verder door tegroeien ?
Omdat we Ajax zijn. En wij het juist van dit type spelers moeten hebben. Beeghuis is gewoon goed en zal bij ons nog beter worden. Namli kan maarzo een groeibriliant zijn.
Eide
 Eide - zondag 10 maart 2019 - 21:48   quote  deeplink  
Namli... 24, statistisch alles behalve indrukwekkend en over een heel seizoen gezien eigenlijk ook niet de indruk dat hij Ajaxmateriaal is. Als je dan Doan noemt, die met 20 jaar en een Japanse voetbalopleiding nog veel kan bijleren, kan ik je wel volgen. Maar Namli? Nee.
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 21:07 schreef Eide het volgende:
Vertonghen terug zou echt prachtig zijn.
heb het gevoel dat dit gaat gebeuren, ook aangezien overmars al aangaf ver te willen gaan voor eventuele transfers.. en vertonghen er nooit een geheim van heeft gemaakt dit te zien zitten.. en meende het van ziyech.. huntelaar vetlengd, dolberg van de hand doen.. en denk eerlijk gezegt na dit seizoen dat echt niet iedereen weg wil omdat er echt veel mogelijk is mits overmars echt toppers weet tehalen zoals vertonghen.. denk juist dat het team volgend jaar nog sterker zal zijn.. ziyech blijft nu maz heeft bijgetekend, wellicht contracten nog opkrikken bij bepaalde spelers zodat het grotendeels intact blijft..

onana? cill ?

mazz vertonghen blind taq/vermealen

vdbeek schone

ziyech

neres spits tadic

??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 10 maart 2019 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat we Ajax zijn. En wij het juist van dit type spelers moeten hebben. Beeghuis is gewoon goed en zal bij ons nog beter worden. Namli kan maarzo een groeibriliant zijn.
Brrrr berggeit, nee doe maar niet. Schijthond met verkeerde trekjes!
nummer10
 nummer10 - zondag 10 maart 2019 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 21:48 schreef Eide het volgende:
Namli... 24, statistisch alles behalve indrukwekkend en over een heel seizoen gezien eigenlijk ook niet de indruk dat hij Ajaxmateriaal is. Als je dan Doan noemt, die met 20 jaar en een Japanse voetbalopleiding nog veel kan bijleren, kan ik je wel volgen. Maar Namli? Nee.
stengs odegaard en doan zijn de enigen in de eredivisie die eventueel in aanmerking kunnen komen, ben je met 40 mil max klaar (als die clubs denken dat er meer tehalen valt hebben ze pech en dqn gewoon niet doen) en kan je voor de rest een topper of eventueel 2 nog erbij halen als een ziyech en neres blijven..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 maart 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 maart 2019 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

stengs odegaard en doan zijn de enigen in de eredivisie die eventueel in aanmerking kunnen komen, ben je met 40 mil max klaar (als die clubs denken dat er meer te halen valt hebben ze pech en dqn gewoon niet doen) en kan je voor de rest een topper of eventueel 2 nog erbij halen als een ziyech en neres blijven..
Doan vind ik gewoon niet zo goed evenals Stengs, dan zie ik in Namli veel meer een echte Ajax speler.

Odegaard heeft toch ook nog niet heel veel laten zien, is nu prima op dreef, maar om van deze jongens nu te zeggen dat ze even 40 miljoen zouden mogen kosten, nee joh knettergek.

Ajax mag haar eigen identiteit niet verliezen. Dus ik hoop ook zeer zeker niet dat alles wordt opgevangen met aankopen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Doan vind ik gewoon niet zo goed evenals Stengs, dan zie ik in Namli veel meer een echte Ajax speler.

Odegaard heeft toch ook nog niet heel veel laten zien, is nu prima op dreef, maar om van deze jongens nu te zeggen dat ze even 40 miljoen zouden mogen kosten, nee joh knettergek.

Ajax mag haar eigen identiteit niet verliezen. Dus ik hoop ook zeer zeker niet dat alles wordt opgevangen met aankopen.
Ik denk dat hij 40 miljoen voor die drie spelers bij elkaar bedoelt....
dan valt het mij nog enigzins mee.....
Of ze alle drie geschikt zijn voor ons, is een andere discussie....
hjf
 hjf - maandag 11 maart 2019 - 08:46   quote  deeplink  
Stengs, Odegaard en Mois Kean.
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 08:46 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij 40 miljoen voor die drie spelers bij elkaar bedoelt....
dan valt het mij nog enigzins mee.....
Of ze alle drie geschikt zijn voor ons, is een andere discussie....
Ik vind het nogal wat, zelden kost een eredivisie speler 10 miljoen of meer. Nu zouden ze dat alle drie zijn? En dan ook nog drie die eigenlijk nog helemaal niets hebben laten zien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 11 maart 2019 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat, zelden kost een eredivisie speler 10 miljoen of meer. Nu zouden ze dat alle drie zijn? En dan ook nog drie die eigenlijk nog helemaal niets hebben laten zien?
Dat is ook zo, maar als je ziet wat een gemiddelde speler tegenwoordig moet kosten, is het niet zo vreemd dat ook in ons land de prijzen van een gemiddelde speler omhoog gaan....
p111
 p111 - maandag 11 maart 2019 - 09:47   quote  deeplink  
Odegaard is op dit moment na Ziyech de beste linkspoot op het middenveld,en een echte Ajax speler maar 20 miljoen is teveel, voor dat bedrag heeft hij zeker nog niet genoeg laten zien,Doan lijkt mij ook een goede aankoop voor de breedte.En Berghuis is een van de gevaarlijkste aanvallers na Bergwijn en Neres,dus IK verwacht dat Neres weg gaat, dan zou hij zeker in het mijn rijtje staan.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2019 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het nogal wat, zelden kost een eredivisie speler 10 miljoen of meer. Nu zouden ze dat alle drie zijn? En dan ook nog drie die eigenlijk nog helemaal niets hebben laten zien?
odegaard is real materiaal en doelde indd op alle 3, daarbij koste de eredivisie spelers ook geen 30+ en kijk nu.. het 3 dubbele.. tijden veranderen en zul je ook in het binnenland dus meer moeten betalen aangezien er anders een buitenlandse club mee op de loop gaat
nummer10
 nummer10 - maandag 11 maart 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 09:47 schreef p111 het volgende:
Odegaard is op dit moment na Ziyech de beste linkspoot op het middenveld,en een echte Ajax speler maar 20 miljoen is teveel, voor dat bedrag heeft hij zeker nog niet genoeg laten zien,Doan lijkt mij ook een goede aankoop voor de breedte.En Berghuis is een van de gevaarlijkste aanvallers na Bergwijn en Neres,dus IK verwacht dat Neres weg gaat, dan zou hij zeker in het mijn rijtje staan.
ik denk dat neres ziyech er nog een seizoen aanplakken, met een ophoging van het contract..
remco k
 remco k - maandag 11 maart 2019 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 maart 2019 - 09:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

odegaard is real materiaal en doelde indd op alle 3, daarbij koste de eredivisie spelers ook geen 30+ en kijk nu.. het 3 dubbele.. tijden veranderen en zul je ook in het binnenland dus meer moeten betalen aangezien er anders een buitenlandse club mee op de loop gaat
Eens, maar dan wel voor gearriveerde spelers zoals een Ziyech dat was. NIet voor jongens die echt nog helemaal niets hebben laten zien.

En leuk dat Odegaard bij real onder contract staat, maar dat stond Mink Peters ook tot afgelopen seizoen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 maart 2019 door remco k --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1818041