BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal niet interessant, een kind van 11 afrekenen op iets wat hij wel of gezegd of gepost zou hebben.

Veel en veel zieliger dan dat scherpen ooit eens iets over Ajax gezegd zou hebben.. Nogmaals, een kind man een kind.
vorig jaar nog kerel.. dus niet enkel een kind.. daarbij wat ik heb gezien niet veel soeps.. en er komt nog eens bij dat we wel volwassenen die ooit trainer zijn geweest bij de rivaal mogen afrekenen hoe goed de prestaties dan ook zijn ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 april 2019 - 11:07   quote  deeplink  
Ach, mocht hij Onana op den duur vervangen en hij keept een paar goede wedstrijden is iedereen het allang weer vergeten.

Noa Lang kwam bij Feijenoord vandaan, maar omdat hij zegt dat hij altijd voor Ajax is geweest, is het wel oke.

Lekker boeiend allemaal, zolang hij maar presteert voor Ajax.
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 10:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vorig jaar nog kerel.. dus niet enkel een kind.. daarbij wat ik heb gezien niet veel soeps.. en er komt nog eens bij dat we wel volwassenen die ooit trainer zijn geweest bij de rivaal mogen afrekenen hoe goed de prestaties dan ook zijn ?
Mij boeit het totaal niet wat ze zeggen of gezegd hebben of waar ze gespeeld hebben of niet. Voetballers zijn tegenwoordig allemaal broodspelers, dus als ze bij Ajax zitten verwacht ik prestaties, thats it.

Hij riep ooit eerste doelman van Feyenoord te willen worden, nou poehoe zeg.

Cruijff speelde ook bij Feyenoord en we hebben een stadion naar hem vernoemd..

Frenkie de Jong gaat volgend jaar voor een van onze grootste concurrenten om de CL te winnen spelen. Zullen we hem dan ook maar met de grond gelijk maken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 april 2019 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 11:07 schreef Hasjkoph het volgende:
Ach, mocht hij Onana op den duur vervangen en hij keept een paar goede wedstrijden is iedereen het allang weer vergeten.

Noa Lang kwam bij Feijenoord vandaan, maar omdat hij zegt dat hij altijd voor Ajax is geweest, is het wel oke.

Lekker boeiend allemaal, zolang hij maar presteert voor Ajax.
Juist, dit dus.
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 april 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Mij boeit het totaal niet wat ze zeggen of gezegd hebben of waar ze gespeeld hebben of niet. Voetballers zijn tegenwoordig allemaal broodspelers, dus als ze bij Ajax zitten verwacht ik prestaties, thats it.

Hij riep ooit eerste doelman van Feyenoord te willen worden, nou poehoe zeg.

Cruijff speelde ook bij Feyenoord en we hebben een stadion naar hem vernoemd..

Frenkie de Jong gaat volgend jaar voor een van onze grootste concurrenten om de CL te winnen spelen. Zullen we hem dan ook maar met de grond gelijk maken?
Normaal zeg je een hoop zinnige dingen maar deze reactie is natuurlijk zwaar onder jouw niveau.
De situatie JC vergelijken met die van Scherpen is natuurlijk cabaret waar hans Teeuwen trots op zou zijn.
Persoonlijk hoef ik geen spelers die een uitgesproken mening hebben voor die club uit Rotterdam. Zelfs in Rotterdam snapte men dat men Noa lang. Daar heeft men tegen gezegd dat die beter naar Ajax kon gaan.
Scherpen is verder een hele matige keeper en die jongen begint al met -100 krediet bij Ajax, net als die Griekse Tuinkabouter. Ik zie het al voor mij als die jongen een blunder maakt in een volle Arena. Die wordt vernietigd door de supporters. Dus alleen om die jongen in "bescherming" te nemen zal ik hem laten lopen. Te meer omdat ik niks zie waarom hij ooit eerste keeper wordt. Biedt die Varela een contract aan. Die speelde vorig seizoen zon beetje alles voor Benfica.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 april 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal niet interessant, een kind van 11 afrekenen op iets wat hij wel of gezegd of gepost zou hebben.

Veel en veel zieliger dan dat scherpen ooit eens iets over Ajax gezegd zou hebben.. Nogmaals, een kind man een kind.
Hij heeft een half jaar geleden nog gezegd dat hij graag de stap naar jeugdliefde en favoriete club feijenoord wil maken. Dit is waar de harde kern op doelde, de berichten die er verder bij geplaatst werden waren enkel om hun standpunt te onderbouwen. Ondertussen ging de media enkel praten over de berichten toen hij 11 was, en werden de interviews van de afgelopen maanden ineens niet benoemd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 april 2019 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 13:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Normaal zeg je een hoop zinnige dingen maar deze reactie is natuurlijk zwaar onder jouw niveau.
De situatie JC vergelijken met die van Scherpen is natuurlijk cabaret waar hans Teeuwen trots op zou zijn.
Persoonlijk hoef ik geen spelers die een uitgesproken mening hebben voor die club uit Rotterdam. Zelfs in Rotterdam snapte men dat men Noa lang. Daar heeft men tegen gezegd dat die beter naar Ajax kon gaan.
Scherpen is verder een hele matige keeper en die jongen begint al met -100 krediet bij Ajax, net als die Griekse Tuinkabouter. Ik zie het al voor mij als die jongen een blunder maakt in een volle Arena. Die wordt vernietigd door de supporters. Dus alleen om die jongen in "bescherming" te nemen zal ik hem laten lopen. Te meer omdat ik niks zie waarom hij ooit eerste keeper wordt. Biedt die Varela een contract aan. Die speelde vorig seizoen zon beetje alles voor Benfica.
1000% eens Brandje!! Optyfen met die Scherpen! Vies kutkakkerlakje!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2019 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft een half jaar geleden nog gezegd dat hij graag de stap naar jeugdliefde en favoriete club feijenoord wil maken. Dit is waar de harde kern op doelde, de berichten die er verder bij geplaatst werden waren enkel om hun standpunt te onderbouwen. Ondertussen ging de media enkel praten over de berichten toen hij 11 was, en werden de interviews van de afgelopen maanden ineens niet benoemd.
dus dat...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 14:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1000% eens Brandje!! Optyfen met die Scherpen! Vies kutkakkerlakje!
idemdito... als kind van 11 zal ik er zeker niet overvallen, maar iets van enkele maanden geleden zeker wel.. NIET WELKOM ! Daarbij gewoon een zwakke keeper tot nu toe en een uitstraling van een visstick..
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 13:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Normaal zeg je een hoop zinnige dingen maar deze reactie is natuurlijk zwaar onder jouw niveau.
De situatie JC vergelijken met die van Scherpen is natuurlijk cabaret waar hans Teeuwen trots op zou zijn.
Persoonlijk hoef ik geen spelers die een uitgesproken mening hebben voor die club uit Rotterdam. Zelfs in Rotterdam snapte men dat men Noa lang. Daar heeft men tegen gezegd dat die beter naar Ajax kon gaan.
Scherpen is verder een hele matige keeper en die jongen begint al met -100 krediet bij Ajax, net als die Griekse Tuinkabouter. Ik zie het al voor mij als die jongen een blunder maakt in een volle Arena. Die wordt vernietigd door de supporters. Dus alleen om die jongen in "bescherming" te nemen zal ik hem laten lopen. Te meer omdat ik niks zie waarom hij ooit eerste keeper wordt. Biedt die Varela een contract aan. Die speelde vorig seizoen zon beetje alles voor Benfica.
Ik vergelijk ze ook niet. Maar spelers op basis van uitspraken in het verleden verbannen bij de club is niet mijn ding en ik vind het onzin. Dit zegt overigens niets over het wel of niet halen van deze keeper. Maar we op basis van kwaliteiten die beslissing maken is mijn idee.

En het is ook niet dat men Ajax kapot heeft gewenst ofzo hè of dat er een diepe haat naar Ajax toe is.

Of hij goed genoeg is heb ik echt geen idee van. Amper iets van gezien en ook niets van gaan bekijken na het nieuws dat Ajax geïnteresseerd zou zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 14:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft een half jaar geleden nog gezegd dat hij graag de stap naar jeugdliefde en favoriete club feijenoord wil maken. Dit is waar de harde kern op doelde, de berichten die er verder bij geplaatst werden waren enkel om hun standpunt te onderbouwen. Ondertussen ging de media enkel praten over de berichten toen hij 11 was, en werden de interviews van de afgelopen maanden ineens niet benoemd.
Ik las het ja. Toch veranderd dat mijn standpunt niet.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik las het ja. Toch veranderd dat mijn standpunt niet.
jammer... dat jij zoon kut keeper en feyenoorder nog bij ons aller ajax wil toelaten
remco k
 remco k - zaterdag 13 april 2019 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 00:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jammer... dat jij zoon kut keeper en feyenoorder nog bij ons aller ajax wil toelaten
Lees jij überhaupt weleens wat een ander schrijft. Waar schrijf ik dat Ajax hem moet halen of data ik hem
Graag zie komen of dat ik hem heel goed vind????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 april 2019 door remco k --
p111
 p111 - zaterdag 13 april 2019 - 10:06   quote  deeplink  
pff.nou gisteravond was hij ook niet echt tof,1 goede redding met zijn voet maar de gelijkmaker van NAC kwam door een slechte actie van hem.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 april 2019 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees jij überhaupt weleens wat een ander schrijft. Waar schrijf ik dat Ajax hem moet halen of data ik hem
Graag zie komen of dat ik hem heel goed vind????
zeg niet dat jij dat wil... jij wil hem nog toelaten als die de kwaliteiten heeft ondanks zijn uitspraken.. nou ik niet.. net zoiets als dat vermeer een wereld keeper zou zijn geworden.. wegblijven aub !
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 08:52   quote  deeplink  
Volgens De Telegraaf-journalist Mike Verweij is er bij Ajax wat transfers betreft 'van alles aan de gang'. De Ajax-watcher laat in de podcast van zijn krant weten dat de club bezig is met een linksback uit Zuid-Amerika.

"Er is bij Ajax van alles aan de gang. Er worden heel veel namen genoemd, maar die hopen wij pas te noemen wanneer het echt concreet wordt", zegt Verweij. Ajax heeft een tijd geleden gesproken met Boca Juniors-aanvaller Cristian Pavon en zijn management. "Daar is mee gesproken door Henk Veldmate. Hij heeft met de speler en zijn agent gezeten. Maar, en datzelfde geldt voor Alvarez, ze zijn niet de eerste keuze. Ajax is vooral met een linksback bezig uit Zuid-Amerika."

Of die linksback de vervanger moet worden van Nicolas Tagliafico is de vraag. De Argentijn wil naar verluidt weg, maar Verweij vraagt zich af of Ajax hem laat gaan. "Ik denk dat Overmars Tagliafico gewoon aan zijn contract gaat houden. Hij kon een riant, nieuw contract tekenen, maar dat wil hij niet."

"Hij heeft gewoon een contract tot 2022. Sommige spelers zijn toezeggingen gedaan: Ziyech, De Ligt en Frenkie de Jong is natuurlijk al weg. Zij hebben min of meer te horen gekregen dat ze weg mogen. Ik weet niet eens of er vijf of zes spelers weggaan. Ik denk dat Ajax toch alles gaat proberen om dit team bij elkaar te houden."

Europese topclubs staan in de rij voor Tagliafico, die bij Ajax onmisbaar is. "Ik denk dat Tagliafico weg wil als hij ziet welke clubs zich melden, maar Ajax heeft de touwtjes in handen. Als Ajax zegt: je gaat niet weg, dan gaat hij niet weg."
nummer10
 nummer10 - woensdag 24 april 2019 - 10:17   quote  deeplink  
vooral pavon.. odegaard.. en een goeie cv.. tenzij pierrie het al kan of maggalan... rest aan het contract houden en je hebt weer een topteam erstaan.. paar jongens uit jong komen eraan, ekkelenkamp, de wit etc.. aanvoerder tadic van de beek reserver en zullen die ook blijven.. en hopen dat neres blijft... wel het geluk dat het wk eraan komt erna basis ajax geeft toch meer zekerheid dan ergens op de bank dus maybe kunnen we ze daardoor nog 1 seizoen binnenboord houden
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 24 april 2019 - 10:28   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in Overmars, denk dat er weer een mooi team komt te staan, al zal dat team niet zo goed zijn als het Ajax van nu. De LLigt, Frenkie Dee Jong dat zijn toch wel spelers van een kaliber die je niet makkelijke kan vervangen
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 10:17 schreef nummer10 het volgende:
vooral pavon.. odegaard.. en een goeie cv.. tenzij pierrie het al kan of maggalan... rest aan het contract houden en je hebt weer een topteam erstaan.. paar jongens uit jong komen eraan, ekkelenkamp, de wit etc.. aanvoerder tadic van de beek reserver en zullen die ook blijven.. en hopen dat neres blijft... wel het geluk dat het wk eraan komt erna basis ajax geeft toch meer zekerheid dan ergens op de bank dus maybe kunnen we ze daardoor nog 1 seizoen binnenboord houden
Waarom Pavon, zie jij die wekelijks spelen?
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 11:39   quote  deeplink  
Misschien mooi om Feyenoord te beroven van een van hun grootste talenten, Kokcu vind ik wel een prima speler hoor, en hij krijgt daar nu de kans niet om zich te laten zien. Die jongen geld wel als een groter talent dan bijvoorbeeld Ekkelenkamp.

Kan nooit duur zijn, en wij zitten volgend jaar niet heel breed in de talenten voor die positie
p111
 p111 - woensdag 24 april 2019 - 13:50   quote  deeplink  
Martin Odegaard is een typische Ajax-speler. Dat stelt Sjaak Swart in Alles op Swart van AjaxPrimeur. Hij denkt dat Marc Overmars misschien al wel bezig is met de komst van de Vitesse-uitblinker. Als er een is die in aanmerking komt voor Ajax dan is het Odegaard wel,wekelijks de uitblinker en ook gisteravond speelde hij weer een geweldige wedstrijd veruit de gevaarlijkste man bi Vitesse.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 14:30   quote  deeplink  
Ik kots werkelijk van dat Ødegaard gegeil. Prima speler, maar om iedere dag te gaan zitten ejacueren op hem... De tering hè
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 14:48   quote  deeplink  
Hij speelde gister een prima tweede helft toen er meer ruimte kwam. En ja toen z je duidelijk dat er veel begint bij hem. Maar tot aan de wissels van ten Hag heb je hem niet gezien. Zo geweldig speelde gij gister niet. Maar je ziet wel duidelijk dat die jongen heel goed kan ballen.

Maar ook dat hebben we vaak zat gezien. Nu nog gaan bewijzen op een hoger niveau.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 14:48 schreef remco k het volgende:
Hij speelde gister een prima tweede helft toen er meer ruimte kwam. En ja toen z je duidelijk dat er veel begint bij hem. Maar tot aan de wissels van ten Hag heb je hem niet gezien. Zo geweldig speelde gij gister niet. Maar je ziet wel duidelijk dat die jongen heel goed kan ballen.

Maar ook dat hebben we vaak zat gezien. Nu nog gaan bewijzen op een hoger niveau.
Yep, eens.

Vraag aan jou, hoe beoordeel jij dan dat eerste uur?

Wat ik namelijk in dat eerste uur zag, was dat Ajax er heel erg kort op zat en Ødegaard daar totaal geen antwoord op had. Toen de ruimtes groter werden, zie je zijn kwaliteit.

Dat zijn bij mij gewoon echt enorme twijfels, aangezien je bij Ajax in 75% van de wedstrijden tegen een bus speelt met amper ruimte en heel kort op de man.
p111
 p111 - woensdag 24 april 2019 - 15:18   quote  deeplink  
Min god,de hele voetbalwereld ziet het wel,dat deze man ver boven de rest uitsteekt en heel Vitesse op hem leunt,en jij praat over het eerste uur dat constant 3 man hem op zijn nek zaten en hij net als Tadic bijna niet van de bal te krijgen is en hij de bal ook niet kwijt kon,bijna iedereen ziet dat die man pas 20 is en zoveel kwaliteiten heeft,en dan zitten zeiken over geilheid voor deze speler klopt omdat hij dat zeker waard is.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 15:18 schreef p111 het volgende:
Min god,de hele voetbalwereld ziet het wel,dat deze man ver boven de rest uitsteekt en heel Vitesse op hem leunt,en jij praat over het eerste uur dat constant 3 man hem op zijn nek zaten en hij net als Tadic bijna niet van de bal te krijgen is en hij de bal ook niet kwijt kon,bijna iedereen ziet dat die man pas 20 is en zoveel kwaliteiten heeft,en dan zitten zeiken over geilheid voor deze speler klopt omdat hij dat zeker waard is.
Je eerste regel zegt eigenlijk alles... De hele voetbalwereld zoals jij het noemt. Ik noem het meer zoals meer het hier noemen, namelijk alles maar achterna lullen wat een ander zegt.

Verder even als eerste, ik heb never, maar dan ook never nooit gezegd dat ik Ødegaard niet goed vind, integendeel want het is een prima speler. Echter, moet je ook een andere kant zien.

Jij benoemd mijn stuk als raar dat je 3 man in de nek hebt, bij Ajax zul je dat week in week uit krijgen. Alle beste spelers van Ajax krijgen steevast 2,3 en zelfs wel eens 4 man in de nek. Ook dan moet je je laten zien. De reden waarom ik het benoem, is namelijk dat dit niet de eerste keer is met Ødegaard.

Daarbij, 20 en zo'n geweldig talent... Waarom dan Heerenveen en Vitesse waarbij die bij beide ploegen ook heel lang onzichtbaar was.

Dus nogmaals, een hele goede speler. Echter heb ik twijfels om bovengenoemde redenen. En helemaal onzin is dat ook niet. Echter, wat wil je zien...

En dan haal ik nog 1 heel belangrijk ding aan. Komend seizoen hè... Misschien winnen we wel helemaal niks, misschien wel iets heel moois. Dan heb je dus een seizoen wat eigenlijk in deze wereld niet meer te verbeteren is voor Ajax. Dan kom je met misschien 15 miljoen aan bij Ajax en er is een druk die niemand zal kunnen waarmaken. Denk daar ook heel goed over na. Besef dat Ødegaard destijds die druk al bij Real niet kon verdragen
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 april 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 15:18 schreef p111 het volgende:
Min god,de hele voetbalwereld ziet het wel,dat deze man ver boven de rest uitsteekt en heel Vitesse op hem leunt,en jij praat over het eerste uur dat constant 3 man hem op zijn nek zaten en hij net als Tadic bijna niet van de bal te krijgen is en hij de bal ook niet kwijt kon,bijna iedereen ziet dat die man pas 20 is en zoveel kwaliteiten heeft,en dan zitten zeiken over geilheid voor deze speler klopt omdat hij dat zeker waard is.
Hou maar op ik heb in het verleden ook vaak zat namen aangedragen. Promes toen hij nog bij Twente zat, Tadic bij Groningen, Mertens bij Utrecht, Chadli bij AGOVV enz enz. Ze zullen niet allemaal slagen maar bij Odengaard zie je dat extra's ook. Slaagt hij 100% bij Ajax geen idee Sulejmani was ook geen zekerheidje. Heeft hij iets speciaals en zie ik hem graag bij Ajax als Ziyech vertrekt. 100% ja
remco k
 remco k - woensdag 24 april 2019 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 20:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hou maar op ik heb in het verleden ook vaak zat namen aangedragen. Promes toen hij nog bij Twente zat, Tadic bij Groningen, Mertens bij Utrecht, Chadli bij AGOVV enz enz. Ze zullen niet allemaal slagen maar bij Odengaard zie je dat extra's ook. Slaagt hij 100% bij Ajax geen idee Sulejmani was ook geen zekerheidje. Heeft hij iets speciaals en zie ik hem graag bij Ajax als Ziyech vertrekt. 100% ja
Beetje raar dit. We kunnen toch allemaal onze ideeën bij bepaalde spelers hebben? Ik denk bijvoorbeeld dat Namli een aanwinst zou kunnen zijn. En weten doe je het nooit.

Zo kunnen we ook niet weten of tadic bij Ajax was geslaagd als hij eerder was gekomen. Nu speelt ook hij al in een fantastisch elftal.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 april 2019 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 20:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Beetje raar dit. We kunnen toch allemaal onze ideeën bij bepaalde spelers hebben? Ik denk bijvoorbeeld dat Namli een aanwinst zou kunnen zijn. En weten doe je het nooit.

Zo kunnen we ook niet weten of tadic bij Ajax was geslaagd als hij eerder was gekomen. Nu speelt ook hij al in een fantastisch elftal.
Namli vond ik ook wel goed die paar keer dat ik hem zag. Doan en Stengs ook wel blijven gokjes maar talent hebben ze.

De Tadic bij Groningen vond ik al erg goed heb ik ook meermaals beschreven. Ziyech ook tot vervelens toe. Bij Odengaard zie ik ook wel dat hij iets extra's heeft. Maar inderdaad 100% procent garantie heb je nooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2019 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 april 2019 - 20:52   quote  deeplink  
En daarbij hier wordt vaak gedaan of het onmogelijk voor bepaalde spelers is om bij Ajax te slagen. Ok is ook niet makkelijk maar bepaalde spelers kunnen de stap omhoog prima maken. Ik zie ook een Schöne bij Ajax bv. Vind ik ook geen geweldenaar speelt ook al jaren basis.
Eide
 Eide - woensdag 24 april 2019 - 21:52   quote  deeplink  
VI meldt dat Ajax werk maakt van Ødegaard.

Ajax maakt werk van Ødegaard

Na Razvan Marin, Kik Pierie en Kjell Scherpen hoopt Ajax op korte termijn de vierde versterking voor komend seizoen vast te leggen. De Amsterdammers hebben momenteel het vizier gericht op Martin Ødegaard.

De twintigjarige aanvaller wordt al langere tijd intensief gevolgd door Ajax. Ødegaard is dit seizoen een van de sterkhouders van Vitesse en in Arnhem goed voor acht doelpunten en negen assists. De Gelderse club huurt het Noorse talent van Real Madrid, waar hij nog een verbintenis heeft tot medio 2021.

Ajax ziet in Ødegaard de ideale opvolger van Hakim Ziyech. De Marokkaanse technicus heeft nog een doorlopende verbintenis in Amsterdam, maar de kans is groot dat hij deze zomer een transfer maakt naar een buitenlandse topclub.

De Amsterdamse clubleiding wil Ødegaard in de Eredivisie houden en bekijkt momenteel de mogelijke opties om hem over te nemen. Daarbij heeft Ajax wel concurrentie van meerdere clubs uit Spanje.

Bron
p111
 p111 - woensdag 24 april 2019 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 15:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je eerste regel zegt eigenlijk alles... De hele voetbalwereld zoals jij het noemt. Ik noem het meer zoals meer het hier noemen, namelijk alles maar achterna lullen wat een ander zegt.

Verder even als eerste, ik heb never, maar dan ook never nooit gezegd dat ik Ødegaard niet goed vind, integendeel want het is een prima speler. Echter, moet je ook een andere kant zien.

Jij benoemd mijn stuk als raar dat je 3 man in de nek hebt, bij Ajax zul je dat week in week uit krijgen. Alle beste spelers van Ajax krijgen steevast 2,3 en zelfs wel eens 4 man in de nek. Ook dan moet je je laten zien. De reden waarom ik het benoem, is namelijk dat dit niet de eerste keer is met Ødegaard.

Daarbij, 20 en zo'n geweldig talent... Waarom dan Heerenveen en Vitesse waarbij die bij beide ploegen ook heel lang onzichtbaar was.

Dus nogmaals, een hele goede speler. Echter heb ik twijfels om bovengenoemde redenen. En helemaal onzin is dat ook niet. Echter, wat wil je zien...

En dan haal ik nog 1 heel belangrijk ding aan. Komend seizoen hè... Misschien winnen we wel helemaal niks, misschien wel iets heel moois. Dan heb je dus een seizoen wat eigenlijk in deze wereld niet meer te verbeteren is voor Ajax. Dan kom je met misschien 15 miljoen aan bij Ajax en er is een druk die niemand zal kunnen waarmaken. Denk daar ook heel goed over na. Besef dat Ødegaard destijds die druk al bij Real niet kon verdragen
Klopt toen was hij 16 !!En om bij Real in het eerste te komen in de afgelopen 3 jaar,toen ze top of de wereld waren is het niet zo makkelijk vor een jonen van 16.
Ik bekijk het heel simpel de basis van een speler bij Ajax is zijn verplichte techniek en handelingssnelheid,en dat is wat deze jongen heeft,en ik ben geen meeloper dit is gewoon mijn mening,en het is altijd leuk dat meerdere die mening ook delen,dat maakt e geen meeloper.Bij Heerenveen was hij gewoon nog een leuke speelse voetballer,maar hij heeft zich geweldig ontwikkeld en is 3 klasse beter geworden vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 april 2019 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 24 april 2019 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 21:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt toen was hij 16 !!En om bij Real in het eerste te komen in de afgelopen 3 jaar,toen ze top of de wereld waren is het niet zo makkelijk vor een jonen van 16.
Ik bekijk het heel simpel de basis van een speler bij Ajax is zijn verplichte techniek en handelingssnelheid,en dat is wat deze jongen heeft,en ik ben geen meeloper dit is gewoon mijn mening,en het is altijd leuk dat meerdere die mening ook delen,dat maakt e geen meeloper.Bij Heerenveen was hij gewoon nog een leuke speelse voetballer,maar hij heeft zich geweldig ontwikkeld en is 3 klasse beter geworden vind ik.
Laatst tegen Utrecht hem live aan het werk gezien vond ik hem ook al de beste(was een zaadpot maar dat terzijde). Dribbelt makkelijk, goede (steek)pass, goed schot. Zie in zijn bewegen iets van Erikssen terug. Ik denk dat hij bij Ajax wel kan slagen.
Loetje
 Loetje - woensdag 24 april 2019 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 21:55 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt toen was hij 16 !!En om bij Real in het eerste te komen in de afgelopen 3 jaar,toen ze top of de wereld waren is het niet zo makkelijk vor een jonen van 16.
Ik bekijk het heel simpel de basis van een speler bij Ajax is zijn verplichte techniek en handelingssnelheid,en dat is wat deze jongen heeft,en ik ben geen meeloper dit is gewoon mijn mening,en het is altijd leuk dat meerdere die mening ook delen,dat maakt e geen meeloper.Bij Heerenveen was hij gewoon nog een leuke speelse voetballer,maar hij heeft zich geweldig ontwikkeld en is 3 klasse beter geworden vind ik.
Ik constateer nergens dat jij een meeloper bent, ik zeg dat veel mensen deze mening hebben op basis van meelopen en dat weet je zelf ook. Die zitten er hier ook een stuk of 4. Zeggen nooit wat en praten enkel analytici achterna.

Maargoed, jij jou mening en ik de mijne. Het gaat mij, ook na deze post nog steeds te ver om te zeggen dat die nu ineens ervaren is. Ik denk dat namelijk niet.

Plus, ik zie hem niet excelleren in de kleine ruimte en dat is de reden van mijn twijfel.

Laten we hopen dat die het kan als die komt.
Eide
 Eide - woensdag 24 april 2019 - 23:11   quote  deeplink  
Om het een en ander in perspectief te plaatsen. Hij speelt rechtsbuiten en centraal op het middenveld, waarbij hij vanaf het middenveld eigenlijk altijd wel beter is dan van de flank. Qua goals en assists is Odegaard misschien wel vergelijkbaar met Van de Beek. Donny heeft iets meer goals gemaakt maar het zit dicht bij elkaar.

Hij was vooral in van december tot en met februari goed op dreef. De laatste 8 wedstrijden slechts 1 goal (tegen PSV) en 3 assists, allen tegen PEC Zwolle.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 april 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 23:11 schreef Eide het volgende:
Om het een en ander in perspectief te plaatsen. Hij speelt rechtsbuiten en centraal op het middenveld, waarbij hij vanaf het middenveld eigenlijk altijd wel beter is dan van de flank. Qua goals en assists is Odegaard misschien wel vergelijkbaar met Van de Beek. Donny heeft iets meer goals gemaakt maar het zit dicht bij elkaar.

Hij was vooral in van december tot en met februari goed op dreef. De laatste 8 wedstrijden slechts 1 goal (tegen PSV) en 3 assists, allen tegen PEC Zwolle.
Om in dat perspectief te blijven Ajax heeft bijna 2x zoveel doelpunten mee als Vitesse..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 april 2019 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 april 2019 - 22:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik constateer nergens dat jij een meeloper bent, ik zeg dat veel mensen deze mening hebben op basis van meelopen en dat weet je zelf ook. Die zitten er hier ook een stuk of 4. Zeggen nooit wat en praten enkel analytici achterna.

Maargoed, jij jou mening en ik de mijne. Het gaat mij, ook na deze post nog steeds te ver om te zeggen dat die nu ineens ervaren is. Ik denk dat namelijk niet.

Plus, ik zie hem niet excelleren in de kleine ruimte en dat is de reden van mijn twijfel.

Laten we hopen dat die het kan als die komt.
Heb hem tegen Utrecht live gezien en ik vond hem in de kleine ruimte echt niet slecht. Vergeet niet dat Ajax bijna altijd beter is en er vaak toch wel beweging is als de tegenstander de bus parkeert. Odengaard heeft ook een prima (steek)pass en schot.
Deze jongen kan echt wel slagen bij Ajax. Helaas wil Madrid toch niet verkopen en huren moet je niet willen denk ik. Of alleen in noodgeval als Ziyech vertrekt en je geen vervanger hebt.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 13:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb hem tegen Utrecht live gezien en ik vond hem in de kleine ruimte echt niet slecht. Vergeet niet dat Ajax bijna altijd beter is en er vaak toch wel beweging is als de tegenstander de bus parkeert. Odengaard heeft ook een prima (steek)pass en schot.
Deze jongen kan echt wel slagen bij Ajax. Helaas wil Madrid toch niet verkopen en huren moet je niet willen denk ik. Of alleen in noodgeval als Ziyech vertrekt en je geen vervanger hebt.
Vond ik niet. Vond Utrecht zijn achterste linie en middenlinie ontzettend ver uit elkaar staan. Sowieso belachelijk hoe weinig kansen daar waren, gezien de ruimte die er lag
hjf
 hjf - donderdag 25 april 2019 - 16:16   quote  deeplink  
Zo te lezen kunnen we een streep door de aankoop van Martin Odegaard zetten. Real is geenszins van plan hem te verkopen. Over verhuur is wel te praten. Moeten we niet willen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 april 2019 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 16:16 schreef hjf het volgende:
Zo te lezen kunnen we een streep door de aankoop van Martin Odegaard zetten. Real is geenszins van plan hem te verkopen. Over verhuur is wel te praten. Moeten we niet willen.
Jawel joh, huren voor 1 seizoen en dan met optie tot koop. Vergeet niet dat zijn contract afloopt na dat jaar 30.6.2021. Als hij slim is diet Ajax hem een mega aanbieding, waardoor hij zijn contract niet verlengt bij Real. Die moeten dan wel verkopen en dan neem je hem mee voor 10m.

Prima deal en gewoon lekker doen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 april 2019 door Ajax we love you --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 25 april 2019 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 13:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vond ik niet. Vond Utrecht zijn achterste linie en middenlinie ontzettend ver uit elkaar staan. Sowieso belachelijk hoe weinig kansen daar waren, gezien de ruimte die er lag
Klopt was een wedstrijd van niks. Vond hem wel goed dribbelen vaak tussen 2 of 3 man door.
Ik denk dat hij prima mee kan met dit Ajax.
Loetje
 Loetje - donderdag 25 april 2019 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt was een wedstrijd van niks. Vond hem wel goed dribbelen vaak tussen 2 of 3 man door.
Ik denk dat hij prima mee kan met dit Ajax.
Ik blijf mijn twijfel houden en jullie zijn overtuigd. Prima toch?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 april 2019 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 april 2019 - 17:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik blijf mijn twijfel houden en jullie zijn overtuigd. Prima toch?
Tuurlijk mag dat. En zolang hij niet onder contract staat blijft het toch een.discussie van niks. Ik denk dat hij wel potentie heeft en vind het wel een mooie speler. Nadeel is dat hij van Real is en niet van Vitesse. Hangt gelijk een ander prijskaartje aan en of dat Ajax er dan aan moet beginnen is een andere discussie.

Kopen van zulke spelers van de subtop kost je max rond de 10 nu kost hij het dubbele.
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2019 - 08:15   quote  deeplink  
‘Ajax biedt €12 miljoen op spits van Corinthians’

Ajax zou een bod hebben gedaan op Gustavo, de 25-jarige spits van Corinthians. Dat meldde voormalig voetballer en tegenwoordig commentator Neto bij TV Bandeirantes.

De Amsterdammers zouden een bod van €12 miljoen op tafel hebben gelegd en het is nu aan Corinthians om dat bod te accepteren of af te wijzen.

Gustavo, die ook wel ‘Gustagol’ genoemd wordt, viel vooral vorig jaar op bij Fortaleza. Met die ploeg werd hij kampioen van de Serie B en hij werd topscorer in die competitie. Dit seizoen is hij de topscorer van Corinthians, ondanks dat hij er een tijd uit lag met een blessure.

Bron

Heeft tot dusver 9 goals in 14 wedstrijden gemaakt voor zover ik kan nazoeken.
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 08:15 schreef Eide het volgende:
‘Ajax biedt €12 miljoen op spits van Corinthians’

Ajax zou een bod hebben gedaan op Gustavo, de 25-jarige spits van Corinthians. Dat meldde voormalig voetballer en tegenwoordig commentator Neto bij TV Bandeirantes.

De Amsterdammers zouden een bod van €12 miljoen op tafel hebben gelegd en het is nu aan Corinthians om dat bod te accepteren of af te wijzen.

Gustavo, die ook wel ‘Gustagol’ genoemd wordt, viel vooral vorig jaar op bij Fortaleza. Met die ploeg werd hij kampioen van de Serie B en hij werd topscorer in die competitie. Dit seizoen is hij de topscorer van Corinthians, ondanks dat hij er een tijd uit lag met een blessure.

Bron

Heeft tot dusver 9 goals in 14 wedstrijden gemaakt voor zover ik kan nazoeken.
Zou zomaar een perfecte aankoop kunnen zijn.. Als hij in de buurt komt van Sanchez, Neres, Tagliafico... Dan heb je een centrumspits van 80 miljoen in je handen over 2 jaar.

Maargoed, ken hem niet. Jullie?
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 08:51   quote  deeplink  
Gustavo, Pavon, Marin, Vertonghen, Odegaard...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 april 2019 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 08:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zou zomaar een perfecte aankoop kunnen zijn.. Als hij in de buurt komt van Sanchez, Neres, Tagliafico... Dan heb je een centrumspits van 80 miljoen in je handen over 2 jaar.

Maargoed, ken hem niet. Jullie?
Wat een slap gelul altijd. Nog voor de komst van een speler al bezig zijn met wat hij eventueel over 2 jaar waard is!!

We halen spelers toch voor hun kwaliteiten in ons team, toch niet om er enkel miljoenen aan te verdienen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 april 2019 - 09:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 april 2019 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een slap gelul altijd. Nog voor de komst van een speler al bezig zijn met wat hij eventueel over 2 jaar waard is!!

We halen spelers toch voor hun kwaliteiten in ons team, toch niet om er enkel miljoenen aan te verdienen???
We zijn een opleidingsclub, mooi toch. Natuurlijk willen we meedoen met de grote jongens, maar dat is een beetje kansloos als je in de Nederlandse competitie uitkomt en geen oliesjeik de eigenaar is.
Door ons businessmodel kunnen we af en toe wel meedoen met die top. Ik snap wel dat men bij Ajax meteen denkt aan kopen en dan ook al denken aan het verkopen voor heel veel meer, daarbij willen we ook nog de vruchten plukken.

Vergeet niet dat al die Engelse clubs hetzelfde doen met jeugdspelers, haal ze binnen voor bijna niets en dan verkopen voor een paar miljoen, ze komen nooit in de basis. Door dit model krijgen clubs als Chelsea een gigantisch bedrag binnen per jaar.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 08:51 schreef JOOD het volgende:
Gustavo, Pavon, Marin, Vertonghen, Odegaard...
Ken je Pavon en gustavo wel?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1703917