BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 26 april 2019 - 11:11   quote  deeplink  
We moeten de geruchten ook niet zo serieus nemen. Ajax bekijkt talloze spelers en polst waarschijnlijk ook heel veel spelers en clubs om te zien of er te praten valt. +
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 26 april 2019 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:11 schreef Eide het volgende:
We moeten de geruchten ook niet zo serieus nemen. Ajax bekijkt talloze spelers en polst waarschijnlijk ook heel veel spelers en clubs om te zien of er te praten valt. +
En JOOD zit daar op kantoor om per speler te berekenen welke winst ze erop kunnen maken! Alleen degene die genoeg winst opleveren worden gehaald! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 11:56   quote  deeplink  
Wat er van waar is weet ik niet, maar was vanochtend toevallig voor mijn werk bij Vitesse.

Daar stonden voor mij twee onbekende mannen in pak te praten over Odegaard en De Ligt.

En zei vertelden elkaar dat Ajax real zou hebben laten weten dat de Ligt liever niet naar Real wou omdat Barcelona zijn droom club is en de biedingen gelijk zijn Dat Real daarop heeft besloten Odegaard niet aan Ajax te willen verkopen.

Geen idee wat er van waar zou kunnen zijn. Maar vond het wel interessant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 april 2019 door remco k --
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ken je Pavon en gustavo wel?
Pavon wel, Gustavo niet.

Jij?
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een slap gelul altijd. Nog voor de komst van een speler al bezig zijn met wat hij eventueel over 2 jaar waard is!!

We halen spelers toch voor hun kwaliteiten in ons team, toch niet om er enkel miljoenen aan te verdienen???
Thats the way the cookie crumbles...
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 11:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En JOOD zit daar op kantoor om per speler te berekenen welke winst ze erop kunnen maken! Alleen degene die genoeg winst opleveren worden gehaald! ;-)
Haha! De ‘risk manager’ van Overmars :P
Dubaiaan
 Dubaiaan - vrijdag 26 april 2019 - 15:16   quote  deeplink  
Hoorde gisteren van vrienden uit Sao Paulo (heb daar gewoond) dat die Gustavo (Gustagol) technisch een onbenul is. Hij schijnt wel een goalgetter te zijn. Lijkt mij niet echt een Ajax speler, maar goed Ajax wordt momenteel met zoveel spelers in verband gebracht...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 26 april 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:16 schreef Dubaiaan het volgende:
Hoorde gisteren van vrienden uit Sao Paulo (heb daar gewoond) dat die Gustavo (Gustagol) technisch een onbenul is. Hij schijnt wel een goalgetter te zijn. Lijkt mij niet echt een Ajax speler, maar goed Ajax wordt momenteel met zoveel spelers in verband gebracht...
Ow dan past hij in het Ajax profiel zie Sanogo :p
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Pavon wel, Gustavo niet.

Jij?
Nou ja. De Braziliaanse competitie wordt hier niet uitgezonden dus ben dan wel benieuwd hoe je hem volgt.
Dubaiaan
 Dubaiaan - vrijdag 26 april 2019 - 15:54   quote  deeplink  
Ja lijkt mij wel wat :D
Die Antony wordt overigens vergeleken met Kaka. Schijnt een veel groter talent te zijn dan Neres en wordt door Ajax minimaal sinds vorig jaar Augustus gevolgd. Zou mooi zijn als we hem voor 20 miljoen naar Amsterdam kunnen halen (Neres was al 12 miljoen...)
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Thats the way the cookie crumbles...
Voor een supporter helemaal niet interessant als je. Lub gezond is.
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ja. De Braziliaanse competitie wordt hier niet uitgezonden dus ben dan wel benieuwd hoe je hem volgt.
Ik zeg nergens dat ik hem volg, dat zijn jouw woorden...
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor een supporter helemaal niet interessant als je. Lub gezond is.
Tuurlijk wel. Geld is de motor van je club.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 16:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Geld is de motor van je club.
Nee. Beleid is de motor.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 16:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik hem volg, dat zijn jouw woorden...
Je roept dat je hem kent. Of is dat alleen van wat YouTube beelden?
JOOD
 JOOD - vrijdag 26 april 2019 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 17:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Beleid is de motor.
Ok, doei.
remco k
 remco k - vrijdag 26 april 2019 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 17:56 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, doei.
Doei?
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 april 2019 - 15:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ja. De Braziliaanse competitie wordt hier niet uitgezonden dus ben dan wel benieuwd hoe je hem volgt.
Als je snachts ooit niet kan slapen, zijn er best veel sites die streams hebben uit die competitie. Soms wel leuk om te zien
riveco
 riveco - zaterdag 27 april 2019 - 08:03   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=iiAMOFUS4NQ&feature=share
riveco
 riveco - zaterdag 27 april 2019 - 08:21   quote  deeplink  
https://www.youtube.com/watch?v=Gt6vfpC9YSk&feature=share
remco k
 remco k - zaterdag 27 april 2019 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 00:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je snachts ooit niet kan slapen, zijn er best veel sites die streams hebben uit die competitie. Soms wel leuk om te zien
Dat weet ik. Je kan ook best weleens wat wedstrijdjes terug kijken

Ik vraag me hier alleen weleens af of men die spelers überhaupt weleens ziet spelen. En dan wat meer dan een YouTube filmpje van alle hoogtepunten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 09:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik. Je kan ook best weleens wat wedstrijdjes terug kijken

Ik vraag me hier alleen weleens af of men die spelers überhaupt weleens ziet spelen. En dan wat meer dan een YouTube filmpje van alle hoogtepunten.
Jij hebt hier wel gelijk trouwens. Durf me geld erop te zetten dat 98% hier alles doet via YouTube.

Nee, als ik kijk, kijk ik live. Op YouTube kunnen we van onszelf nog een wereldspeler maken
JOOD
 JOOD - zaterdag 27 april 2019 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 april 2019 - 13:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij hebt hier wel gelijk trouwens. Durf me geld erop te zetten dat 98% hier alles doet via YouTube.

Nee, als ik kijk, kijk ik live. Op YouTube kunnen we van onszelf nog een wereldspeler maken
Zie hier het ultieme voorbeeld: https://www.youtube.com/watch?v=ntjgLBx0OTU

:D
Loetje
 Loetje - zaterdag 27 april 2019 - 16:44   quote  deeplink  
Derk was het eerste jaar gewoonweg geweldig bij ons he. Alleen die rot blessure... Erna was het niks meer
Eide
 Eide - maandag 29 april 2019 - 07:00   quote  deeplink  
Real staat open voor verhuur van Ødegaard

Goed nieuws en slecht nieuws voor Ajax. Real Madrid ziet nog altijd toekomst in Martin Ødegaard (20) en wil het Noorse talent in principe niet verkopen. Maar de Madrilenen zijn bereid mee te werken aan verhuur van de aanvaller aan Ajax.

Bij wijze van hoge uitzondering zou er zelfs een tweejarige huurovereenkomst met de Amsterdammers kunnen worden gesloten. De onderhandelingen daarover moeten volgens bronnen rond de Spaanse club de komende dagen plaatshebben. Marc Overmars heeft Ødegaard inmiddels hoog op zijn verlanglijstje staan.

Een verkoop door Real Madrid zou in het uiterste geval bespreekbaar zijn als De Koninklijke een terugkoopoptie krijgt. Ødegaard, die in Spanje nog tot de zomer van 2021 onder contract staat en dus moet verlengen om niet gratis de deur uit te lopen, werd eerder door Real Madrid verhuurd aan SC Heerenveen en komt momenteel uit voor Vitesse. Hoewel de Ajax-scouting aanvankelijk sceptisch was over de in hun ogen te lichtzinnige Ødegaard, overtuigde hij de laatste weken, vooral in het rechtstreekse duel met Ajax in de Johan Cruijff ArenA.

Bron
p111
 p111 - maandag 29 april 2019 - 08:49   quote  deeplink  
Prima
remco k
 remco k - maandag 29 april 2019 - 09:19   quote  deeplink  
Ajax moet niet meer huren, alleen kopen, terugkoop optie lijkt me prima tegen een goed bedrag. Maar huren heb je geen fuck aan.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 april 2019 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 09:19 schreef remco k het volgende:
Ajax moet niet meer huren, alleen kopen, terugkoop optie lijkt me prima tegen een goed bedrag. Maar huren heb je geen fuck aan.
Ik zeg huren voor 2 jaar met optie tot koop. Bij optie tot koop heeft Real dan weer de mogelijkheid om hem terug te kopen. Ik vind dat helemaal niet zo raar. Laten we heel eerlijk zijn, welke speler speelt u langer dan 2 jaar bij Ajax als ze van buitenaf worden aangetrokken?
Dat zijn er niet veel en bij huur kost het Ajax niet veel geld, je hebt een goede speler, alleen je verdiend er niets aan.

1 jaar huren is niets, maar 2 jaar huren vind ik wel een serieuze optie
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 09:19 schreef remco k het volgende:
Ajax moet niet meer huren, alleen kopen, terugkoop optie lijkt me prima tegen een goed bedrag. Maar huren heb je geen fuck aan.
Eens
JOOD
 JOOD - maandag 29 april 2019 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:06 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zeg huren voor 2 jaar met optie tot koop. Bij optie tot koop heeft Real dan weer de mogelijkheid om hem terug te kopen. Ik vind dat helemaal niet zo raar. Laten we heel eerlijk zijn, welke speler speelt u langer dan 2 jaar bij Ajax als ze van buitenaf worden aangetrokken?
Dat zijn er niet veel en bij huur kost het Ajax niet veel geld, je hebt een goede speler, alleen je verdiend er niets aan.

1 jaar huren is niets, maar 2 jaar huren vind ik wel een serieuze optie
Niet mee eens. Je kunt dan beter een eigen speler de tijd geven. Of hij moet echt supergoed zijn, maar iemand van zijn niveau moeten we ergens vandaan kunnen halen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 30 april 2019 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 april 2019 - 16:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Niet mee eens. Je kunt dan beter een eigen speler de tijd geven. Of hij moet echt supergoed zijn, maar iemand van zijn niveau moeten we ergens vandaan kunnen halen.
Bij verkoop Ziyech en geen geschikte vervanger kunnen vinden dan zou ik hem pas huren uit nood. Gewoon als optie achter de hand houden als kopen ook niet lukt. Huren vind ik zo ie zo onnodig aangezien je hem dan niet kan verkopen. Dan liever verder zoeken of eigen jeugd laten spelen.

Alleen dan weer de vraag leve je met een jeugdspeler niet teveel kwaliteit in?
Ze komen vast met een goede oplossing geld is niet echt een probleem.
remco k
 remco k - dinsdag 30 april 2019 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 april 2019 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij verkoop Ziyech en geen geschikte vervanger kunnen vinden dan zou ik hem pas huren uit nood. Gewoon als optie achter de hand houden als kopen ook niet lukt. Huren vind ik zo ie zo onnodig aangezien je hem dan niet kan verkopen. Dan liever verder zoeken of eigen jeugd laten spelen.

Alleen dan weer de vraag leve je met een jeugdspeler niet teveel kwaliteit in?
Ze komen vast met een goede oplossing geld is niet echt een probleem.
Met jeugd lever je altijd in eerste instantie kwaliteit in.

Maar bij het vertrek van bepalende spelers zullen anderen opstaan. Dat is ook altijd zo. Van de beel maakt een goed seizoen door. Misschien wordt hij volgend jaar wel die onmisbare speler.

Toch verwacht ik niet dat we volgend jaar weer direct zo hoed zullen zijn als dit jaar.

Het niveau Frankie en de Ligt is voor Ajax niet te koop. Althans. Spelers die dit niveau ooit kunnen halen zou mogelijk zijn. Maar ook dat is altijd afwachten
Eide
 Eide - donderdag 02 mei 2019 - 17:40   quote  deeplink  
Ajax heeft €20 miljoen over voor Ødegaard en wil hem voor minimaal 2 seizoenen

Al een tijdje is duidelijk dat Ajax wel oren heeft naar de komst van Martin Ødegaard naar Amsterdam. De aanvaller wordt momenteel door Real Madrid verhuurd aan Vitesse en maakt indruk in Arnhem.

Ajax zou dan ook maar liefst €20 miljoen over hebben voor zijn komst, waarmee de Noor de duurste Ajacied aller tijden zou kunnen worden, zo meldt AS. Real Madrid wil Ødegaard – die nog altijd pas 20 jaar oud is – alleen verkopen met een terugkoopclausule. Daar heeft Ajax dan ook weer een mening over: het wil best een terugkoopclausule opnemen, maar wel eentje die pas ingaat in 2021.

De Amsterdammers willen namelijk minimaal 2 seizoenen over de aanvaller kunnen beschikken, zodat er ook daadwerkelijk gebouwd kan worden aan een nieuw team.

Bron
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 mei 2019 - 14:50   quote  deeplink  
Tagliafico blijft. Hij spreekt dit in een filmpje in via Ajax.

Na Onana, nu hij. Denk dat de kans reëel is dat Blind en Tadic ook blijven. Dan heb je al een redelijk aantal behoorlijke spelers staan. Van Marin verwacht ik héél, maar dan ook echt heel veel.
p111
 p111 - vrijdag 03 mei 2019 - 15:29   quote  deeplink  
Das mooi nou nog Odegaard er bij (sorry),dan heb je weer een aardig middenveld .Ik denk dat je v/d Beekd/Ziyech en de Jong kwijt bent,dus wordt het volgend seizoen Marin/Odegaard/de Wit/Eltink/Ekkelkamp op het middenveld,dan blijft de vraag nog Neres/de Ligt wie aan daar voor komen ,met Pierie wordt je niet sterk genoeg achterin,en Schuurs vind ik ook nog niet sterk genoeg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 03 mei 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Even een gedachte kronkel, mocht Ajax de CL winnen? Zou De Ligt ook niet de wereldbeker omhoog willen houden en dat als jongste aanvoerder?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 mei 2019 - 18:28   quote  deeplink  
ik zie er meer blijven dan wat wij verwachten mensen.. salaris huis word flink opgeschroeft (taqi gaat net zoveel verdienen als wat hij geboden kreeg in het buitenland) en uiteindelijk is dat goedkoper dan een nieuwe aankoop.. en met het oog op het wk wat erna komt willen de jongens die nu basis zijn zekerheid hebben..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 03 mei 2019 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 15:29 schreef p111 het volgende:
Das mooi nou nog Odegaard er bij (sorry),dan heb je weer een aardig middenveld .Ik denk dat je v/d Beekd/Ziyech en de Jong kwijt bent,dus wordt het volgend seizoen Marin/Odegaard/de Wit/Eltink/Ekkelkamp op het middenveld,dan blijft de vraag nog Neres/de Ligt wie aan daar voor komen ,met Pierie wordt je niet sterk genoeg achterin,en Schuurs vind ik ook nog niet sterk genoeg.
Mallagan is er ook nog
remco k
 remco k - zaterdag 04 mei 2019 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 mei 2019 - 15:29 schreef p111 het volgende:
Das mooi nou nog Odegaard er bij (sorry),dan heb je weer een aardig middenveld .Ik denk dat je v/d Beekd/Ziyech en de Jong kwijt bent,dus wordt het volgend seizoen Marin/Odegaard/de Wit/Eltink/Ekkelkamp op het middenveld,dan blijft de vraag nog Neres/de Ligt wie aan daar voor komen ,met Pierie wordt je niet sterk genoeg achterin,en Schuurs vind ik ook nog niet sterk genoeg.
Odegaard gaat Ajax niet halen als middenvelder. Die zal gehaald worden als vervanger van Ziyech mocht hij überhaupt komen.
Eide
 Eide - dinsdag 07 mei 2019 - 06:41   quote  deeplink  
Ajax heeft een officieel bod van 7 miljoen euro uitgebracht op de Argentijnse verdediger Lisandro Martinez.
Bron
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 00:24   quote  deeplink  
Zijn ze bij De Telegraaf nu helemaal van het padje af, voor zover dat al niet was...

Ajax vol voor Bergwijn... Als Lozano al 30+ moet opleveren, die is nog 3x beter...
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 00:25   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer meld wel dat er contact was. Maar dit gaat Ajax echt niet betalen
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 mei 2019 - 00:30   quote  deeplink  
Zou wel de ultieme machtsgreep zijn hoor...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 00:45   quote  deeplink  
Als Overmars meer dan 20 mil gaat betalen, dan is hij niet helemaal goed snik.

Zal misschien iets in zijn contract staan over een bepaald bedrag?
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 14 mei 2019 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 00:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als Overmars meer dan 20 mil gaat betalen, dan is hij niet helemaal goed snik.

Zal misschien iets in zijn contract staan over een bepaald bedrag?
30 mil is wel een markt conformbedrag lijkt mij...
Ik vraag me af of berghuis van toegevoegde waar bij ajax kan zijn, denk dat hij met betere speler om zich heen tot een veel beter rendement zou komen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 14 mei 2019 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 00:52 schreef benjamin25 het volgende:

[..]

30 mil is wel een markt conformbedrag lijkt mij...
Ik vraag me af of berghuis van toegevoegde waar bij ajax kan zijn, denk dat hij met betere speler om zich heen tot een veel beter rendement zou komen.
Het is overigens Bergwijn en niet Berghuis.

Ik geloof niet dat Ajax 30 mil of meer gaat overmaken aan PSV. PSV verwacht zelf meer te verdienen aan hem dan aan Lozano. Lozano is al rond de 40, althans dat zegt men.

Wellicht heeft Overmars gekeken naar deal van Neymar met PSG. Speler koopt zijn eigen contract vrij en tekent vervolgens voor miljoenen bij een andere club.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 mei 2019 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 00:30 schreef Loetje het volgende:
Zou wel de ultieme machtsgreep zijn hoor...
zeker weten.. maar niet dit bedrag wat hun vragen, maak je hun ook weer sterker en dat is niet de bedoeling.. maar machtsgreep is het dan zeker, zoals vaker aangegeven (2 jaar terug al en werd ik uitgelachen) ajax word het bayern van NL..
remco k
 remco k - dinsdag 14 mei 2019 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 - 00:30 schreef Loetje het volgende:
Zou wel de ultieme machtsgreep zijn hoor...
Niet echt in mijn beleving, enige dat je doet is PSV geld geven om zelf weer aan te sluiten en twee goede spelers terug te halen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 mei 2019 - 08:06   quote  deeplink  
ligt eraan wat ajax uitgeeft.. hij zou toch verkocht worden waarschijnlijk dus zouden ze er sws geld voor krijgen.. ajax gaat echt niet veel verder dan wat ze voor een tadic en blind hebben betaald, en dat zou psv ook krijgen van een buitenlandse club
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 mei 2019 - 08:07   quote  deeplink  
maar het feit dat bergwijn ervoor openstaat is al een tik in het gezicht van psv en hun supporters..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2002699