BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
Roboer
 Roboer - woensdag 08 april 2015 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2015 - 09:19 schreef psveindhoven123 het volgende:
Telegraaf meldt dat Gudelj in verregaande onderhandeling is met Ajax. AZ ontkent dit echter en zegt dat Ajax zich nog niet heeft gemeld. Mocht het waar zijn en Gudelj naar Ajax vertrekken, moet PSV dan voor Pröpper gaan of in het buitenland gaan zoeken?
Dat moeten ze zowiezo, die gudelje heeft mij nog niet overtuigd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 08 april 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Met propper kishna larsson corona etc ga je de cl niet winnen... de eredivisie is zeer matig. De spelers die het hier het beste doen zijn afdankertjes van parma en Valencia (pelle en guardado). En natuurlijk spelers van eigen jeugdopleiding. Nee, de eredivisie gaat sterk achteruit en dat is gewoon jammer. Al is de competitie zelf zeer leuk. Het is jammer dat we deze ingespeelde selectie niet nog een jaartje kunnen behouden. Dan worden we weer kampioen en ronde verder in de cl. Als depay en wijnaldum weggaan wordt het niks in de cl. Ook niet met clasie of klaassen erbij lol...
Boca
 Boca - woensdag 08 april 2015 - 17:04   quote  deeplink  
Heb gehoord dat PSV p zoek is naar een nieuwe links back. Ze moeten deze speler halen:

Nicolas Colazo (24Jr) Boca Juniors Argentinie
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 08 april 2015 - 17:51   quote  deeplink  
Ik ken hem niet. Weet je meer over hem?
Boca
 Boca - woensdag 08 april 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 17:51 schreef Pieter08 het volgende:
Ik ken hem niet. Weet je meer over hem?
https://www.youtube.com/watch?v=AlTDGQVl0ks een mooie goal van hem paar maanden geleden, dit jaar.
Boca
 Boca - woensdag 08 april 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 april 2015 - 19:29 schreef Boca het volgende:

[..]

https://www.youtube.com/watch?v=AlTDGQVl0ks een mooie goal van hem paar maanden geleden, dit jaar.
nog 1tje vorige maand, in de copa libertadores 2015 https://www.youtube.com/watch?v=tJv6LEKP1Rs
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 08 april 2015 - 21:36   quote  deeplink  
En kan ie ook verdedigen?
Joe The Ball
 Joe The Ball - zaterdag 11 april 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Het klinkt raar maar met het weg vallen van Jozefzoon is PSV op een of ander manier stil blijven staan geen progressie in de voorhoede. Het moet u ook opgevallen zijn. Is men ook bang om met Locadia van tijd tot tijd desnoods op een van de flanken te gaan pompen.
dynamite
 dynamite - donderdag 16 april 2015 - 12:05   quote  deeplink  
psv moet gomes terug halen zoet heeft veel fouten gemaakt ze kunnen hem beter verkopen als gomes in het doel had gestaan was op dit moment psv al lang kampioen
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 19 april 2015 - 08:03   quote  deeplink  
Abel Tamata niet laten gaan hij is echt nuttig en ondertussen de nodige PSV ervaring
Joe The Ball
 Joe The Ball - zondag 19 april 2015 - 08:09   quote  deeplink  
Spelers als Romario of Ronaldo halen.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 19 april 2015 - 11:13   quote  deeplink  
Ik verwacht dat de komende weken snel duidelijk wordt wie er vertrekken. Met de opbrengst van deze spelers en de pot van CL kan Brands leuke dingen doen. Ik ben ervan overtuigd dat hij beschikt over mooie schaduwlijstjes die ons nog positief gaan verrassen. En dan doel ik op spelers net zoals Guardado begin dit seizoen. Hierdoor kunnen we zelfs sterker worden ondanks het waarschijnlijke vertrek van enkele sterspelers.
remco k
 remco k - zondag 19 april 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 11:13 schreef Pieter08 het volgende:
Ik verwacht dat de komende weken snel duidelijk wordt wie er vertrekken. Met de opbrengst van deze spelers en de pot van CL kan Brands leuke dingen doen. Ik ben ervan overtuigd dat hij beschikt over mooie schaduwlijstjes die ons nog positief gaan verrassen. En dan doel ik op spelers net zoals Guardado begin dit seizoen. Hierdoor kunnen we zelfs sterker worden ondanks het waarschijnlijke vertrek van enkele sterspelers.
Het geld van de komende CL kan je nog niet uitgeven, dat is er namelijk nog niet..
dynamite
 dynamite - maandag 20 april 2015 - 11:00   quote  deeplink  
psv moet corona halen en geen affelay affelay had in het verleden al een zware blessure gehad dus je weet nooit met zo een speler dus beter corona voor depay en als rekik niet meer beschikbaar is dan haal je alex maar die wil terug en ook naar een keeper zoeken omdat die zoet ons niets heeft gebracht gewoon verkopen die zoet en gomes met ervaring halen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 april 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het geld van de komende CL kan je nog niet uitgeven, dat is er namelijk nog niet..
PSV ka dat wel, je weet toch..
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 11:00 schreef dynamite het volgende:
psv moet corona halen en geen affelay affelay had in het verleden al een zware blessure gehad dus je weet nooit met zo een speler dus beter corona voor depay en als rekik niet meer beschikbaar is dan haal je alex maar die wil terug en ook naar een keeper zoeken omdat die zoet ons niets heeft gebracht gewoon verkopen die zoet en gomes met ervaring halen
Affelay zal ook niet als linksbuiten worden gehaald, dat speelde die bij PSV ook niet, daar speelde die op het middenveld en zal dus de vervanger van Wijnaldum moeten worden..

Pffff, moeten wij PSVers nu gaan uitleggen waar hun eigen spelers spelen??

En ja, in het NL elftal en bij PSV heeft ie er weleens gespeeld. Maar het is zeker niet zijn plek.
remco k
 remco k - maandag 20 april 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 april 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

PSV ka dat wel, je weet toch..
O ja..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 20 april 2015 - 17:40   quote  deeplink  
Depay en wijnaldum zijn on vervangbaar voor PSV... komend seizoen gaat de eredivisie dus nog een niveautje omlaag... trouwens hadden wij pas een EL plek moeten inleveren ?
Pieter08
 Pieter08 - maandag 20 april 2015 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 april 2015 - 12:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het geld van de komende CL kan je nog niet uitgeven, dat is er namelijk nog niet..
De eerste 15,8 miljoen komt er iig aan. De volgende 3,8 miljoen als jouw clubje strandt in de voorrondes CL en de rest bij goede prestaties. Daarom Remco hopen wij dat jouw clubje de poulefase niet haalt. In het kader van het Nederlands voetbal mogen ze vervolgens wel succesvol zijn in de EL.
Joe The Ball
 Joe The Ball - dinsdag 21 april 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Nu zal PSV ons moeten bewijzen echt Kampioen te zijn door de volgende wedstrijden als een kampioen te winnen.
Pieter08
 Pieter08 - dinsdag 21 april 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 april 2015 - 11:37 schreef Joe The Ball het volgende:
Nu zal PSV ons moeten bewijzen echt Kampioen te zijn door de volgende wedstrijden als een kampioen te winnen.
Je hebt je opmerking in de verkeerde topic geplaatst.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 25 april 2015 - 14:42   quote  deeplink  
Speciaal voor 78
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 april 2015 - 16:53   quote  deeplink  
Zou Chery van Groningen niet iets voor PSV zijn als Wijnaldum vertrekt? Draait een constant en goed seizoen in Groningen en heeft als '10' als 14 goals gemaakt. Bovendien zijn er veel voorbeelden van jongens van Groningen afkomstig het via een grotere Nederlandse club het goed doen in het buitenland..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 april 2015 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 16:53 schreef psveindhoven123 het volgende:
Zou Chery van Groningen niet iets voor PSV zijn als Wijnaldum vertrekt? Draait een constant en goed seizoen in Groningen en heeft als '10' als 14 goals gemaakt. Bovendien zijn er veel voorbeelden van jongens van Groningen afkomstig het via een grotere Nederlandse club het goed doen in het buitenland..
Ik twijfel. Het is een laatbloeier. Hij doet het goed in de subtop, maar twijfel of ie goed genoeg is voor PSV. Ik ben wel gecharmeerd van Propper, dat is een speler die al een niveau hoger heeft gespeeld, jonger is en meer potentie heeft.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 april 2015 - 20:56   quote  deeplink  
Ja, was ook even vergeten dat Chery minder doorverkoopwaarde heeft, kan best een oudere, meer ervaren speler, maar volgens mij heeft Chery niet zo veel leiderscapaciteiten. Ik zelf zie Gudelj graag komen, met zijn power en fysiek wat we wel nodig hebben in de CL, Propper is ook een goede speler..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 26 april 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Ook lees ik dat PSV met Galatasaray een akkoord heeft over de transfer van Luuk de Jong, lijkt mij zeer onverstandig, weet alleen niet of het waar is..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 26 april 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 april 2015 - 20:58 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ook lees ik dat PSV met Galatasaray een akkoord heeft over de transfer van Luuk de Jong, lijkt mij zeer onverstandig, weet alleen niet of het waar is..
Ik heb dat idd ook gelezen. Ik geloof er echter niets van dat het waar is. PSV wil op Depay en Wijnaldum de selectie bij elkaar houden. De Jong is een sterkhouder dus die laten ze echt niet gaan en volgens mij wil De Jong zelf ook niet.
eindhoven78
 eindhoven78 - maandag 27 april 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Er wordt nu al gespeculeerd over wie er gehaald moet worden, wilde het even omdraaien. Wie moet er wel... Persoonlijk vind ik Tamata, Brenet en Locadia niet het niveau halen wat past bij PSV. Ook Bruma en Narsingh halen bij PSV niet het niveau wat ze bij hun vorige clubs hebben laten zien. Met Bruma en Rekik heb je twee statische spelers in het centrum van je verdediging staan, als je een van deze twee opstelt zul je in mijn ogen een dynamischere erbij moeten opstellen. Ik las ook ergens dat Alex graag weer naar Eindhoven komt, ben altijd erg gecharmeerd geweest van deze speler en denk dat je zo iemand goed kan gebruiken als je de CL in gaat. Het optreden van Ismiat afgelopen weekend vond ik ook niet sterk, bij beide doelpunten van de tegenstander was hij betrokken (al was die penalty erg zwaar gestraft). Vind ook dat de ontwikkeling van Zoet stilstaat, terwijl hij wel de potentie heeft, misschien een goede keeper halen zodat hij wat hete adem in zijn nek heeft. Want in mijn ogen heeft hij nu niet de concurrentie die hem tot het uiterste drijft. Affelay zie ik liever niet komen naar Eindhoven, hij heeft sinds dat hij weg is bij psv maar 72 wedstrijden gespeeld waarvan een kwart als invaller. En de manier waarop hij weg is gegaan bij PSV staat me ook nog altijd bij. Dan zie ik liever een Propper naar Eindhoven komen of misschien Zyech van Twente. Voor de plaats Depay vind ik Corona een goede optie. Gezien Twente in zwaar financieel weer zit hoeven deze spelers niet de hoofdprijs te kosten. Heb ergens ook gelezen dat PSV interesse heeft in een Mexicaanse verdediger, volgens mij van Porto, ben de naam alleen even kwijt.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 april 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 10:20 schreef eindhoven78 het volgende:
Er wordt nu al gespeculeerd over wie er gehaald moet worden, wilde het even omdraaien. Wie moet er wel... Persoonlijk vind ik Tamata, Brenet en Locadia niet het niveau halen wat past bij PSV. Ook Bruma en Narsingh halen bij PSV niet het niveau wat ze bij hun vorige clubs hebben laten zien. Met Bruma en Rekik heb je twee statische spelers in het centrum van je verdediging staan, als je een van deze twee opstelt zul je in mijn ogen een dynamischere erbij moeten opstellen. Ik las ook ergens dat Alex graag weer naar Eindhoven komt, ben altijd erg gecharmeerd geweest van deze speler en denk dat je zo iemand goed kan gebruiken als je de CL in gaat. Het optreden van Ismiat afgelopen weekend vond ik ook niet sterk, bij beide doelpunten van de tegenstander was hij betrokken (al was die penalty erg zwaar gestraft). Vind ook dat de ontwikkeling van Zoet stilstaat, terwijl hij wel de potentie heeft, misschien een goede keeper halen zodat hij wat hete adem in zijn nek heeft. Want in mijn ogen heeft hij nu niet de concurrentie die hem tot het uiterste drijft. Affelay zie ik liever niet komen naar Eindhoven, hij heeft sinds dat hij weg is bij psv maar 72 wedstrijden gespeeld waarvan een kwart als invaller. En de manier waarop hij weg is gegaan bij PSV staat me ook nog altijd bij. Dan zie ik liever een Propper naar Eindhoven komen of misschien Zyech van Twente. Voor de plaats Depay vind ik Corona een goede optie. Gezien Twente in zwaar financieel weer zit hoeven deze spelers niet de hoofdprijs te kosten. Heb ergens ook gelezen dat PSV interesse heeft in een Mexicaanse verdediger, volgens mij van Porto, ben de naam alleen even kwijt.
Ben het met je eens. Alleen denk ik dat Bruma naast bijvoorbeeld een Alex heel nuttig kan zijn. Narsingh hoeft voor mij ook niet weg, want hij heeft toch bepaalde specifieke kwaliteiten. Wat hem ontbeert is concurrentie en dan doel ik op echte concurrentie waardoor hij het beste uit zichzelf haalt. Hiljemark vind ik ook tekort komen. Mag van mij ook vertrekken. Verder denk ik,dat Brands nog een goede ervaren speler a la Guardado uit de hoge hoed gaat toveren. Ik hoop persoonlijk ook op Alex, dat zou erg mooi en erg goed zijn.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 27 april 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Als PSV aan de eisen van Alex kan voldoen zou ik zeggen nu naar Milaan rijden en hem meenemen. Weet alleen niet, misschien weten jullie het, heeft Alex nog een contract of is hij transfervrij? Volgens mij wel toch?
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 27 april 2015 - 12:28   quote  deeplink  
Transfervrij bedoel ik dan.
Pieter08
 Pieter08 - maandag 27 april 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 april 2015 - 12:27 schreef psveindhoven123 het volgende:
Als PSV aan de eisen van Alex kan voldoen zou ik zeggen nu naar Milaan rijden en hem meenemen. Weet alleen niet, misschien weten jullie het, heeft Alex nog een contract of is hij transfervrij? Volgens mij wel toch?
Volgens mij heeft hij nog een contract. Maar als Milan zich wat soepel opstelt a la Valencia. Wie weet.....
psveindhoven123
 psveindhoven123 - maandag 27 april 2015 - 17:57   quote  deeplink  
Laten we het hopen...
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 29 april 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Lees dat PSV Simon poulsen van az wil halen als stand-in voor jetro Willems, goede optie of niet? Poulsen zelf zou hier niet onwelwillend tegenover staan. Vind hem best een goede linksback en als stand-in meer dan prima. Heeft bovendien ook behoorlijk wat ervaring. Goede optie lijkt mij!
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 29 april 2015 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 15:52 schreef psveindhoven123 het volgende:
Lees dat PSV Simon poulsen van az wil halen als stand-in voor jetro Willems, goede optie of niet? Poulsen zelf zou hier niet onwelwillend tegenover staan. Vind hem best een goede linksback en als stand-in meer dan prima. Heeft bovendien ook behoorlijk wat ervaring. Goede optie lijkt mij!
Perfecte stand-in. zal Willems, als hij hopelijk blijft, ook motiveren. Dan nog een goede stand-in rechts back, want van Brenet wordt ik niet vrolijk. Die komt gewoon niveau tekort voor PSV.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 april 2015 door Pieter08 --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Willems ruilen voor Nelom een optie..(?)
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 29 april 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 19:18 schreef RenatoBos het volgende:
Willems ruilen voor Nelom een optie..(?)
Hahaha 😂teveel gedronken Renato?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 19:49   quote  deeplink  
Kon het proberen toch..😉
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 29 april 2015 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 april 2015 - 19:49 schreef RenatoBos het volgende:
Kon het proberen toch..😉
Das waar😃
dynamite
 dynamite - donderdag 30 april 2015 - 07:12   quote  deeplink  
psv moet affelay niet halen hij was in het verleden ernstig geblessseerd haal liever spelers uit zd amerika zijn goedkoper en hebbben veel talent kijk maar naar fc porto en andere top clubs en de russen doen het ook veel braziliaanen spelen daar in zd amerika is er altijd talent vraagd maar aan piet visser neen affelay is mislukt in buitenland haal corona vasn twente liever
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zaterdag 02 mei 2015 - 10:23   quote  deeplink  
Hoor dat Brands heeft gezegd dat PSV een reeële kans op Adnan januzaj maakt, goede optie, toch?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 02 mei 2015 - 10:57   quote  deeplink  
Nee joh die gaat naar Everton of blijft bij united..
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 02 mei 2015 - 11:24   quote  deeplink  
Er worden op dit moment erg veel namen genoemd. Iedereen roept maar wat. Eerst zal een speler van PSV echt verkocht moeten worden voordat Brands echt in actie kan komen. Natuurlijk liggen de schaduwlijstjes klaar, maar van Brands zul je geen namen horen want dat drijft de prijs alleen maar op. Persoonlijk denk ik dat Brands ons weer ten positieve gaat verrassen net zoals vorig jaar met Guardado. Daarnaast zal hij ook veel buiten onze eigen eredivisie gaan kijken omdat het niveau van PSV verder omhoog moet.
dynamite
 dynamite - woensdag 06 mei 2015 - 08:08   quote  deeplink  
ik zie liever corona komen dan die speler van herenveen naar psv corona heeft meer internationale ervaring dan die van herenveen en die heb je nodig straks in de champioenslygue
dynamite
 dynamite - woensdag 06 mei 2015 - 08:10   quote  deeplink  
denkt psv nog aan een keeper omdat zoet niet geschikt is heeft veel punten gekost afgelopen jaar dus psv een ander keeper gomes is gratis op te halen doe je best
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 06 mei 2015 - 13:07   quote  deeplink  
PSV heeft een oriënterend gesprek gehad met Propper. Ik zie hem graag komen. Goede speler die toe is aan de volgende stap en deze kan zetten bij PSV.
remco k
 remco k - woensdag 06 mei 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Zoet heeft PSV juist aardig wat punten opgeleverd met prima reddingen.
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 06 mei 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 mei 2015 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Zoet heeft PSV juist aardig wat punten opgeleverd met prima reddingen.
Helemaal eens! Zoet is een prima keeper voor PSV. Volgend seizoen zul je zien dat hij weer verder gegroeid is. Daarnaast komt hij uit de eigen opleiding en daar mogen we ook trots op zijn. En niet te vergeten: voor een keeper is hij nog jong. Zijn beste jaren moeten nog komen.
Pieter08
 Pieter08 - donderdag 07 mei 2015 - 12:51   quote  deeplink  
De kogel is door de kerk: Depay vertrekt naar Manchester United. Ik wens hem alle succes en hoop en verwacht dat hij het daar helemaal gaat maken. Nu zal PSV in aktie komen voor zijn opvolger en voor een bredere bezetting op de flanken. Vele namen circuleren. Ben benieuwd of PSV sec een keuze maakt uit deze namen of nog met een verrassende ervaren naam op de proppen komt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 07 mei 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Ik vind Antonia een goede voetballer. Misschien kan hij naar PSV komen ook al mag hij rekik blijkbaar niet haha. Of denken jullie dat hij tekort komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Welke spelers moet PSV halen voor het seizoen 2015/2016?









0.0112378