BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 juli 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik schiet niet door, iedere speler maakt fouten en iedere speler bij Ajax doet dat eidere wedstrijd. Die pass van Veltman was dramatisch, maar de reactie van half Ajax op die pass ook, volgens mij gaan er ook na die pass nog duels verloren..

En van wat ik verder opnoem, hoevaal gebeurt dat per speler? Hoevaak hebben we El Ghazi afgelopen seizoen een bal niet breed zien leggen waar dat wel moet?? Hoe vaak rost Cilissen die bal weer een kant op. Hoeveel ballen springen bij Millik van de voeten af. Hoeveel kansen heeft Fischer al gemist? Riedewald passed ook met heel veel risico en raakt die bal ook vaak kwijt, dat is in de voorbereiding al vaak zat gebeurt..En ga zo maar door..

Het is de eerste fout van Veltman dit seizoen, en zo moet het beoordeelt worden, waarom zou je hem nu moeten laten banken dan?
Pff met zijn ervaring mag hij die bal daar nooit zo geven daar gaat het om.
Kost je nu direct een goede uitgangspositie voor de volgende ronde Cl. Het is ook geen incident en het kan Ajax veel geld kosten als hij het volgende wedstrijd weer doet.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 juli 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Alles is structureel. El Ghazi speelt ook structureel die bal niet af. Leuk dat jou dat niet uitmaakt, maar als ie dat wel doet ga je met 3-0 de rust in..
Milik liep ook niet echt lekker bij zijn mag weg.. 2 tegen 1 moet een doelpunt zijn dat dan wel maar Milik bleef gedekt en Ghazi had pech.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 30 juli 2015 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 20:39 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het over mijn hebt over FdB, want wat is het verschil?
En als een aanvaller of middenvelder zo'n zelfde fout maakt is het stom maar meestal niet dodelijk voor je eigen team. Maar helaas staat achter een verdediger alleen een keeper.
Dus graag geen dingen onzin noemen als je het spel niet snapt.
Daarom moet een verdediger juist weten dat die bal daar weg moet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 30 juli 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:21 schreef riveco het volgende:
Op wie reageer je nu?
op diegene die zich voelen aangesproken, mensen weten wel wie
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 19:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je gaat nu weer draaien. Ook een Messi heeft wel eens een verkeerde pass dus om nu te gaan zeggen Verthongen wel eens een verkeerde pass gaf om zodoende Veltman in bescherming te nemen slaat gewoon helemaal nergens op. Een andere haalde zelfs FDB als speler erbij. Lachwekkend.
Veltman begon zeer goed maar speelt nu bijna een heel seizoen als een natte krant. Dus daarom naar de bank met hem. Als hij karakter heeft dan vecht hij zich weer terug in de basis en anders is hij gewoon echt niet goed genoeg. Maar ben hem op dit moment spuugzat en hij kist ons gewoon punten.
Rot toch op kerel. Ik zeg niet dat hij af en toe eens een verkeerde pass gaf. Ik zeg dat hij ook dat soort fouten maakte... En de fout is die pass van Veltman toch? Of wou je zeggen dat iets anders de fout is??

En jij mag vinden wat je wilt, ik vind hem wel een hele goede verdediger, alleen moet een deel van die fouten er dit seizoen echt uit bij hem, en ik zou niet weten waarom dat niet minder kan worden..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 20:20 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Als Ramos en Pique het doen is het minder dramatisch omdat Real en Barca voorhoedes hebben die fouten van verdedigers kunnen wegpoetsen. Ajax niet.
Das lekker, dus bij Ajax moet men beter verdedigen en minder fouten maken dan daar, om de reden dat wij niet zon geweldige voorhoede hebben..

Je moet beoordelen op daar waar ze spelen en dat vergelijken..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 20:41 schreef JOOD het volgende:

[..]

Zeker 1 keer per seizoen.
Misschien dan even de Spaanse competitie opzetten, want echt veel vaker dan eens per seizoen.. Ze staan er namelijk beiden gewoon om bekend..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff met zijn ervaring mag hij die bal daar nooit zo geven daar gaat het om.
Kost je nu direct een goede uitgangspositie voor de volgende ronde Cl. Het is ook geen incident en het kan Ajax veel geld kosten als hij het volgende wedstrijd weer doet.
2-2 uit spelen is een geweldig uitganspunt..

En staat er ook maar ergens dat ik of iemand anders het geen grove fout vind??

En als als als, als Millik er 10 maakt de volgende pot zijn we ook door.. Van als kan ik er ook wel 100 verzinnen..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik liep ook niet echt lekker bij zijn mag weg.. 2 tegen 1 moet een doelpunt zijn dat dan wel maar Milik bleef gedekt en Ghazi had pech.
Luister voor de grap het commentaar van Ronald de Boer daarover even terug, die heeft hier namelijk 100 % gelijk..
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom moet een verdediger juist weten dat die bal daar weg moet.
man, het was niet eens een paniek situatie, er was helemaal niks aan de hand en Ajax had die bal gewoon in de ploeg kunnen houden, er kwam alleen niemand goed vrij en toen gaf hij die kutpass, ook daarna kan het nog wel gecorrigeerd worden, maar men stond ook nog eens een keer compleet verkeerd.

Je doet nu net alsof het een moment was waar de bal het stadion uit moest..
riveco
 riveco - donderdag 30 juli 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Op zichzelf....in zijn parallelle wereld
:)
riveco
 riveco - donderdag 30 juli 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom moet een verdediger juist weten dat die bal daar weg moet.
Maar zeiken ze jou ook af als je een fout maakt, en waarom een verdediger wel maar een aanvaller die 6x naast schiet niet?
riveco
 riveco - donderdag 30 juli 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

2-2 uit spelen is een geweldig uitganspunt..

En staat er ook maar ergens dat ik of iemand anders het geen grove fout vind??

En als als als, als Millik er 10 maakt de volgende pot zijn we ook door.. Van als kan ik er ook wel 100 verzinnen..
Als m,n tante kloten had gehad, was het m,n oom geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 21:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik liep ook niet echt lekker bij zijn mag weg.. 2 tegen 1 moet een doelpunt zijn dat dan wel maar Milik bleef gedekt en Ghazi had pech.
Hou toch op man, ik heb die kans van El Ghazi wel een keer of 10 bekeken en dat buitenkantje rechts is eigenlijk de domste beslissing die hij kon maken. Helaas hebben wij teveel spelers die het op de 1 of andere manier mooi willen afmaken ipv doeltreffend te zijn zonder schoonheid. Hij had 3 andere keuzes die waarschijnlijk veel beter hadden uitgepakt. Ten eerste had hij kunnen kiezen voor een pass naar Milik. Ten tweede hij had de bal in de korte hoek kunnen plaatsen en ten derde hij voor een hard gelijnd schot kunnen gaan. En dan kiezen ze uiteindelijk voor een balletje buitenkant rechts gekruld om de keeper????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:05   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2015 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 30 juli 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Als m,n tante kloten had gehad, was het m,n oom geweest.
Dat bedoel ik..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik..
Als Remco niet bestond waren er 44945 posts minder op het forum geweest! ;-)
eddy99
 eddy99 - donderdag 30 juli 2015 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Das lekker, dus bij Ajax moet men beter verdedigen en minder fouten maken dan daar, om de reden dat wij niet zon geweldige voorhoede hebben..

Je moet beoordelen op daar waar ze spelen en dat vergelijken..
Aha, en ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 30 juli 2015 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als Remco niet bestond waren er 44945 posts minder op het forum geweest! ;-)
Ik ben blij dat hij er is....en ja azijnpissers ik meen het
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 30 juli 2015 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij er is....en ja azijnpissers ik meen het
Ik ook hoor! ;-)
Eide
 Eide - donderdag 30 juli 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:26 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Aha, en ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
anchorman-meme-generator-that-doesn-t-make-sense-e4d0c4-215x300.jpg
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dan even de Spaanse competitie opzetten, want echt veel vaker dan eens per seizoen.. Ze staan er namelijk beiden gewoon om bekend..
Sorry hoor alwetende, ik reageer op jou.

Je hebt maar weinig toe te voegen aan heel de discussie, alleen maar gezanik en gezeik tegen anderen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man, ik heb die kans van El Ghazi wel een keer of 10 bekeken en dat buitenkantje rechts is eigenlijk de domste beslissing die hij kon maken. Helaas hebben wij teveel spelers die het op de 1 of andere manier mooi willen afmaken ipv doeltreffend te zijn zonder schoonheid. Hij had 3 andere keuzes die waarschijnlijk veel beter hadden uitgepakt. Ten eerste had hij kunnen kiezen voor een pass naar Milik. Ten tweede hij had de bal in de korte hoek kunnen plaatsen en ten derde hij voor een hard gelijnd schot kunnen gaan. En dan kiezen ze uiteindelijk voor een balletje buitenkant rechts gekruld om de keeper????
En al die drie keuzes hadden wel gezeten?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

2-2 uit spelen is een geweldig uitganspunt..

En staat er ook maar ergens dat ik of iemand anders het geen grove fout vind??

En als als als, als Millik er 10 maakt de volgende pot zijn we ook door.. Van als kan ik er ook wel 100 verzinnen..
Geweldige uitgangspositie valt ook mee. Je weet zelf ook als je de wedstrijd gezien hebt dat 2-2 helemaal niet geweldig is..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Luister voor de grap het commentaar van Ronald de Boer daarover even terug, die heeft hier namelijk 100 % gelijk..
Geen idee wat hij gezegd heeft maar in eerste instantie keek hij naar Milik die niet helemaal loskwam van zijn man. Wat nou als hij wel gespeeld had en die verdediger kon hem net weg tikken. Dan was het wel ok? Hij heeft gewoon pech.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

man, het was niet eens een paniek situatie, er was helemaal niks aan de hand en Ajax had die bal gewoon in de ploeg kunnen houden, er kwam alleen niemand goed vrij en toen gaf hij die kutpass, ook daarna kan het nog wel gecorrigeerd worden, maar men stond ook nog eens een keer compleet verkeerd.

Je doet nu net alsof het een moment was waar de bal het stadion uit moest..
Gast waarom stond iedereen verkeerd? Juist door die kutbal van Veltman.
Als er geen druk was was die bal nog velen maal beroerder.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:59 schreef riveco het volgende:

[..]

Maar zeiken ze jou ook af als je een fout maakt, en waarom een verdediger wel maar een aanvaller die 6x naast schiet niet?
Verdediger zijn taak is verdedigen en bij 1-2 een cruciale fout maken telt gewoon zwaarder dan een bal naast schieten. En daarbij aanvallen is veel moeilijker dan een bal weg schieten.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:26 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Aha, en ik maar denken dat voetbal een teamsport is.
Ja inderdaad, een teamsport waarin een ieder zijn eigen kwaliteiten moet hebben, en iedereen zijn werk moet doen..

Maar jij vind dus dat een Veltman beter moet zijn dan een Pique? Want daar hebben ze geen goede verdedigers nodig gezien de aanval die ze hebben?
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:13 schreef JOOD het volgende:

[..]

Sorry hoor alwetende, ik reageer op jou.

Je hebt maar weinig toe te voegen aan heel de discussie, alleen maar gezanik en gezeik tegen anderen.
Whahahaha, ja dat zal het zijn kerel..

Ik denk dat het wat anders in elkaar zit. Jij ben een meeloper die graag negatieg gezeik rond strooit. En ik heb wel een eigen mening.
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geweldige uitgangspositie valt ook mee. Je weet zelf ook als je de wedstrijd gezien hebt dat 2-2 helemaal niet geweldig is..
Het beeld van de wedstrijd doet er toch totaal niet toe om te bepalen of 2-2 een goede uitgangspositie bied?

Uit scoren en niet verliezen is gewoon een geweldig resultaat in Europa..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen idee wat hij gezegd heeft maar in eerste instantie keek hij naar Milik die niet helemaal loskwam van zijn man. Wat nou als hij wel gespeeld had en die verdediger kon hem net weg tikken. Dan was het wel ok? Hij heeft gewoon pech.
De Boer gaf aan dat Millik door de onzeekrheid in de actie bij Ghazi gewoon niet weet wat die moet doen en waar die heen gaat dus waar hij zelf moet gaan lopen.. En dat creeeren spelers die zelden een bal afgeven voor de goal als ze zelf een kans hebben..

Het is gewoon een bal die hij niet misschien moet geven, nee die bal moet hij geven en die moet gescoord worden.. Net zoals Veltman die bal op die manier nooit zo mag weggeven..
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gast waarom stond iedereen verkeerd? Juist door die kutbal van Veltman.
Als er geen druk was was die bal nog velen maal beroerder.
Kijk het beeld een keertje terug, heel misschien dat je het dan een beetje begrijpt..

Waarom kan Veltman die bal niet breed kwijt om maar eens wat te noemen, waarom kan die geen middenvelder normaal inspelen, en ja het elftal had daarna echt nog wel druk kunnen zetten op hetgeen gebeurt, kijk maar eens hoe er terug gelopen wordt...
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verdediger zijn taak is verdedigen en bij 1-2 een cruciale fout maken telt gewoon zwaarder dan een bal naast schieten. En daarbij aanvallen is veel moeilijker dan een bal weg schieten.
Zo simpel is het niet meer in het voetbal.. Want wat valt er te verdedigen als je de bal hebt kerel. Dan moet je opbouwen en dat is dan je taak..

Maar hij maakt daar gewoon een grove fout, er is geen mens die dat ontkent, dus ik snap je gezeik erover nog steeds niet bepaald..
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahahaha, ja dat zal het zijn kerel..

Ik denk dat het wat anders in elkaar zit. Jij ben een meeloper die graag negatieg gezeik rond strooit. En ik heb wel een eigen mening.
Goedzo, ook weer lekker zelf in geloven ;)
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 09:31 schreef JOOD het volgende:

[..]

Goedzo, ook weer lekker zelf in geloven ;)
Ik geloof inderdaad in mezelf en wat ik denk.. Zou je ook eens moeten doen, kom je ook niet zo onzeker over
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 juli 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Rot toch op kerel. Ik zeg niet dat hij af en toe eens een verkeerde pass gaf. Ik zeg dat hij ook dat soort fouten maakte... En de fout is die pass van Veltman toch? Of wou je zeggen dat iets anders de fout is??

En jij mag vinden wat je wilt, ik vind hem wel een hele goede verdediger, alleen moet een deel van die fouten er dit seizoen echt uit bij hem, en ik zou niet weten waarom dat niet minder kan worden..
Siggi os ook een wereldspits. Als hij wat meer scoorde, sneller is en als hij een betere techniek heeft. Zo lul jij over Veltman.
Keiharde feit is dat Veltman sinds zijn debuut amper progressie maakt.sterker nog. Hij gaat steeds slechter spelen. Die fouten zijn onderdeel van zijn spel en dus is hij op dit moment niet goed genoeg. Banken dus en sterker terug komen en anders: jammer dan!!
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 juli 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

man, het was niet eens een paniek situatie, er was helemaal niks aan de hand en Ajax had die bal gewoon in de ploeg kunnen houden, er kwam alleen niemand goed vrij en toen gaf hij die kutpass, ook daarna kan het nog wel gecorrigeerd worden, maar men stond ook nog eens een keer compleet verkeerd.

Je doet nu net alsof het een moment was waar de bal het stadion uit moest..
Pfff hoe lang kijk jij voetbal???Logisch dat iedereen verkeerd staat want we hadden de bal. Dan denk je vooruit en heb je 7/8 man voor de bal staan.
Dus een verkeerde pass is dan meteen dodelijk en die 2-2 is niemand anders zijn schuld dan die van Veltman. Punt uit

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door Brandje --
remco k
 remco k - vrijdag 31 juli 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 10:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pfff hoe lang kijk jij voetbal???Logisch dat iedereen verkeerd staat want we hadden de bal. Dan denk je vooruit en heb je 7/8 man voor de bal staan.
Dus een verkeerde pass is dan meteen dodelijk en die 2-2 is niemand anders zijn schuld dan die van Veltman. Punt uit
Lezen is blijkbaar niet je sterkste punt. Maar dat wisten we al. Waar staat dat het niet zijn fout is? Nergens.
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 juli 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Lezen is blijkbaar niet je sterkste punt. Maar dat wisten we al. Waar staat dat het niet zijn fout is? Nergens.
Zo ken ik je weer. Een stukje uit een reactie halen en daar een conclusie aan verbinden. Jij geeft toch aan da iedereen verkeerd stond??!! Reageer daar eens op.
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik geloof inderdaad in mezelf en wat ik denk.. Zou je ook eens moeten doen, kom je ook niet zo onzeker over
Probeer je mij nou iets wijs te maken?
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. Een stukje uit een reactie halen en daar een conclusie aan verbinden. Jij geeft toch aan da iedereen verkeerd stond??!! Reageer daar eens op.
Hij speelt graag op de man, beetje Materazzi taferelen ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 31 juli 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:26 schreef JOOD het volgende:

[..]

Hij speelt graag op de man, beetje Materazzi taferelen ;)
Ehhhhhhh, wat doe jij dan met dit topic????
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 juli 2015 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben blij dat hij er is....en ja azijnpissers ik meen het
+10
JOOD
 JOOD - vrijdag 31 juli 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehhhhhhh, wat doe jij dan met dit topic????
Ik ventileer mijn mening over een voetballer.
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verdediger zijn taak is verdedigen en bij 1-2 een cruciale fout maken telt gewoon zwaarder dan een bal naast schieten. En daarbij aanvallen is veel moeilijker dan een bal weg schieten.
Zelf maak je dus de zelfde fout, want het is niet weg schieten maar passen (en als het dan naar een mede speler)Dus gaan we jou ook maar ff afzeiken nono.
En waarom mag een spits dan wel fouten maken, en waarom mag jij wel fouten maken en een ander niet?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Het beeld van de wedstrijd doet er toch totaal niet toe om te bepalen of 2-2 een goede uitgangspositie bied?

Uit scoren en niet verliezen is gewoon een geweldig resultaat in Europa..
Uiteindelijk doe je jezelf toch flink te kort met deze 2-2.
Zo goed is 2-2 nou ook weer niet ook niet in Europa.
Scoren zij nu eerst in de Arena loop je direct achter de feiten aan.
Dus geweldig nee maar kon nog slechter.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:13 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer gaf aan dat Millik door de onzeekrheid in de actie bij Ghazi gewoon niet weet wat die moet doen en waar die heen gaat dus waar hij zelf moet gaan lopen.. En dat creeeren spelers die zelden een bal afgeven voor de goal als ze zelf een kans hebben..

Het is gewoon een bal die hij niet misschien moet geven, nee die bal moet hij geven en die moet gescoord worden.. Net zoals Veltman die bal op die manier nooit zo mag weggeven..
Milik moet toch aangeven waar hij de bal wilt hebben? Hij kwam gewoon niet goed los daardoor een minder interessante optie.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 08:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo simpel is het niet meer in het voetbal.. Want wat valt er te verdedigen als je de bal hebt kerel. Dan moet je opbouwen en dat is dan je taak..

Maar hij maakt daar gewoon een grove fout, er is geen mens die dat ontkent, dus ik snap je gezeik erover nog steeds niet bepaald..
Gezeik? Het is toch gewoon een topic over Veltman?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:49 schreef riveco het volgende:

[..]

Zelf maak je dus de zelfde fout, want het is niet weg schieten maar passen (en als het dan naar een mede speler)Dus gaan we jou ook maar ff afzeiken nono.
En waarom mag een spits dan wel fouten maken, en waarom mag jij wel fouten maken en een ander niet?
Ow het kontenkruipsel is ook weer wakker.. Zie jij nog wel voetbal door al die stront in je ogen? Ouwe likkert! Gaat er toch om dat die bal een peer naar voren mag krijgen als het niet anders kan. Maar goed jij hebt blijkbaar een halve zachte kut pass..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 12:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zo ken ik je weer. Een stukje uit een reactie halen en daar een conclusie aan verbinden. Jij geeft toch aan da iedereen verkeerd stond??!! Reageer daar eens op.
Hij zit zich weer vast te lullen dan gaat ie op deze tour.
Ouwe draaikont is het..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0104608