BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 11:55 schreef baco74 het volgende:

[..]

Mwaah Remco deze post zal ook wel vol staan van de inferieure communicatie,
maar ik vind Overmars in de communicatie naar buiten,naar de pers en naar ons ook zeer zwak.

Beste man kwam bij Fox bij iedere simpele vraag erg onzeker over, begon een beetje te glimlachen en gaf antwoorden op vragen die niet gesteld werden. Hij ging nog net niet stotteren.
Ik zat me voor de tv echt een beetje te schamen voor onze TD.

Nu zegt dit niets over hoe hij zijn beleid (verbaal) bij Ajax achter de schermen uitvoert,
maar zijn weinige optredens in de media, laat een zwak communatief beeld van Overmars zien.
Vraag me af hoe hij zich staande weet te houden in overleg met andere TD's,
om nog maar niet de gehaaide zaakwaarnemers van potentieele aanwinsten te noemen.

Tuurlijk weten we niet hoe het achter de schermen er precies aan toegaat,
maar ik oordeel op wat wel wordt gecommuniceerd en ik geef hem communitatief een onvoldoende.

Dit alles hiervoor mag echter geen probleem zijn indien we op het veld de vruchten plukken van zijn aan- en verkoopbeleid. Daar ben ik ook nog niet echt happy mee.

Koopt veel voor de toekomst (letterlijk en figuurlijk) en maar weinig die er direct staan.
Dit laatste veel onder de motto's:
te duur, te hoog salaris, de speler moet zelf ook willen etc..etc..

Kom op WIJ zijn Ajax en JIJ bent TD, Marc!!!

Ik hoor deze motto's te vaak als excuus, waardoor je als TD uiteindelijk een zwakker onderhandelingspositie krijgt. Als partijen waarmee onderhandeld word ook nog zien dat Marc verbaal niet de sterkste is zullen zij de lat voor Overmars toch ietsje hoger liggen.
Toen deze week Traoré werd gecontracteerd, werd Overmars ineens op zijn schouder geklopt. Nu blijkt feitelijk dat Bosz juist een groot aandeel had in zijn komst.

En ja Overmars is communicatief heel matig. Kijk nog maar eens het interview van hem vorig jaar bij Fox. Dan zie je dat Ajax iemand heeft aangesteld die niet de juiste persoon is.

Uiteindelijk gaat het om prestaties. En wanneer Ajax zo nog meer punten verliest komt er vanzelf druk op Overmars. Maar dan is het eigenlijk al te laat.

Bosz zijn spel heeft als nadeel dat je kwetsbaarder bent in de verdediging. Los daarvan is het rendement nog steeds laag. En Overmars is verantwoordelijk om de juiste spelers aan te stellen om de 'zwakke'posities beter in te vullen.

Wanneer de keuzes niet de juiste zijn, is iemand daar nu eenmaal voor verantwoordelijk. Helaas wordt er vaak eerst naar de trainer gewezen. Wie heeft Bosz ook alweer aangesteld.........
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Zolang de supporters nog steeds naar een Ajax zitten te kijken wat niet optimaal presteert en niet het gewenste spel vertoont zijn er mensen verantwoordelijk voor dit falen.

Deze mensen kun je niet blijven verdedigen, dan moeten er andere mensen komen op deze posities. Spelers niet niet het gewenste rendement geven verkoop je toch ook? Doe zorg je er toch ook voor dat de mensen die Ajax leiden en niet een gewenst rendement geven verwijderd worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Bobby1972 --
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
Bobby aub... we zijn 2 weken onderweg.
Straks aan het einde zijn we kampioen en dan sta je weer vooraan te juichen en te zingen WZAWZDB
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 12:38 schreef Peterhs het volgende:
Bobby aub... we zijn 2 weken onderweg.
Straks aan het einde zijn we kampioen en dan sta je weer vooraan te juichen en te zingen WZAWZDB
Zijn ze het afgelopen jaar en het jaar ervoor kampioen geworden? Dacht het niet.

Hebben we de afgelopen jaren veel mooie een aantrekkelijke wedstrijden gezien? Dacht het niet.

Dan kun je toch niet op dezelfde manier door blijven gaan?
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 12:52   quote  deeplink  
Los van het feit of wij, de supporters, Ziyech wel of niet willen. Als de scouts hem aanbevelen en zijn lyrisch over hem. Plus het feit dat Overmars veel van het geld van Milik mag herinvesteren en Traore slechts 2 miljoen kost dan vind ik het echt van de zotte dat ze Ziyech niet allang gehaald hebben. Zen houden zo'n 29 miljoen over van Milik. Minus de twee van Traore. Ziyech zal tussen de 12 en 15 miljoen kosten dan hou je nog 12 miljoen netto over en wat Ziyech dan in de toekomst nog kan gaan opbrengen.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 15 augustus 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 12:52 schreef Brandje het volgende:
Los van het feit of wij, de supporters, Ziyech wel of niet willen. Als de scouts hem aanbevelen en zijn lyrisch over hem. Plus het feit dat Overmars veel van het geld van Milik mag herinvesteren en Traore slechts 2 miljoen kost dan vind ik het echt van de zotte dat ze Ziyech niet allang gehaald hebben. Zen houden zo'n 29 miljoen over van Milik. Minus de twee van Traore. Ziyech zal tussen de 12 en 15 miljoen kosten dan hou je nog 12 miljoen netto over en wat Ziyech dan in de toekomst nog kan gaan opbrengen.
Je vergeet hier even het percentage bij doorverkoop dat we aan Leverkusen mogen afstaan maar ik ben het verder met je eens....
Eide
 Eide - maandag 15 augustus 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 11:55 schreef baco74 het volgende:

[..]
JIJ bent TD, Marc!!!
Dat is hij niet. Het Technisch Hart vervuld de functie van TD in comité. Overmars is verantwoordelijk voor onderhandelingen met spelers die door het TH wordt aangedragen.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 15 augustus 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 13:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Het Technisch Hart vervuld de functie van TD in comité. Overmars is verantwoordelijk voor onderhandelingen met spelers die door het TH wordt aangedragen.
Inderdaad Eide. De functie van Marc Overmars is "slechts" directeur voetbalbeleid en niet Technisch Directeur.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 21:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Nouri is toch veel te jong voor het grote werk. Geef Ziyech een contract voor 3 jaar en ondertussen Nouri klaarstomen. Singraven geloof ik niet meer in. Die heeft het in 2 jaar nog niet laten zien
Waarom te jong.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 11:55 schreef baco74 het volgende:

[..]

Mwaah Remco deze post zal ook wel vol staan van de inferieure communicatie,
maar ik vind Overmars in de communicatie naar buiten,naar de pers en naar ons ook zeer zwak.

Beste man kwam bij Fox bij iedere simpele vraag erg onzeker over, begon een beetje te glimlachen en gaf antwoorden op vragen die niet gesteld werden. Hij ging nog net niet stotteren.
Ik zat me voor de tv echt een beetje te schamen voor onze TD.

Nu zegt dit niets over hoe hij zijn beleid (verbaal) bij Ajax achter de schermen uitvoert,
maar zijn weinige optredens in de media, laat een zwak communatief beeld van Overmars zien.
Vraag me af hoe hij zich staande weet te houden in overleg met andere TD's,
om nog maar niet de gehaaide zaakwaarnemers van potentieele aanwinsten te noemen.

Tuurlijk weten we niet hoe het achter de schermen er precies aan toegaat,
maar ik oordeel op wat wel wordt gecommuniceerd en ik geef hem communitatief een onvoldoende.

Dit alles hiervoor mag echter geen probleem zijn indien we op het veld de vruchten plukken van zijn aan- en verkoopbeleid. Daar ben ik ook nog niet echt happy mee.

Koopt veel voor de toekomst (letterlijk en figuurlijk) en maar weinig die er direct staan.
Dit laatste veel onder de motto's:
te duur, te hoog salaris, de speler moet zelf ook willen etc..etc..

Kom op WIJ zijn Ajax en JIJ bent TD, Marc!!!

Ik hoor deze motto's te vaak als excuus, waardoor je als TD uiteindelijk een zwakker onderhandelingspositie krijgt. Als partijen waarmee onderhandeld word ook nog zien dat Marc verbaal niet de sterkste is zullen zij de lat voor Overmars toch ietsje hoger liggen.
Marc is geen TD.

Maar jij reageert zoals altijd inhoudelijk met argumenten. Het inferieure komt niet bij mij weg. Daar schermt bobby constant mee. Maar die ken je denk ik nog niet zo goed. Dan snap je mijn post wel.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit die op het veld staat. En wanneer dat niet voldoende is, ben je als Ajax daar voor verantwoordelijk.

Of nu de trainer daar nu deels verantwoordelijk voor is of spelers, dat maakt niet uit.

Ajax is als club verantwoordelijk voor de geleverde prestaties. Ik ben van mening dat niet alleen spelers en trainer daar verantwoordelijk voor worden gesteld.

Als Bosz zijn spel problemen geven in teveel tegengoals dan zijn nog steeds de mensen die hem hebben aangesteld daar mede verantwoordelijk voor.

Daarom zou ik veel meer toezicht willen hebben op het functioneren van iedereen binnen de club. Alles gaat om rendement.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 12:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Toen deze week Traoré werd gecontracteerd, werd Overmars ineens op zijn schouder geklopt. Nu blijkt feitelijk dat Bosz juist een groot aandeel had in zijn komst.

En ja Overmars is communicatief heel matig. Kijk nog maar eens het interview van hem vorig jaar bij Fox. Dan zie je dat Ajax iemand heeft aangesteld die niet de juiste persoon is.

Uiteindelijk gaat het om prestaties. En wanneer Ajax zo nog meer punten verliest komt er vanzelf druk op Overmars. Maar dan is het eigenlijk al te laat.

Bosz zijn spel heeft als nadeel dat je kwetsbaarder bent in de verdediging. Los daarvan is het rendement nog steeds laag. En Overmars is verantwoordelijk om de juiste spelers aan te stellen om de 'zwakke'posities beter in te vullen.

Wanneer de keuzes niet de juiste zijn, is iemand daar nu eenmaal voor verantwoordelijk. Helaas wordt er vaak eerst naar de trainer gewezen. Wie heeft Bosz ook alweer aangesteld.........
Die is bijzonder. Het is zijn schuld als het niet lukt. Maar lukt het wel. Dan is het de prestatie van een ander, ondanks dat jij altijd schreeuwt dat het zijn verantwoording is?

En doordat ie naar de pers toe niet de meest gepolijste man is. Is hij niet de juiste man op zijn plek?

Tering man. Als dat de taak is die voor hem bepaald fobie goed functioneerd zou dat wel hee bijzonder zijn.

Maar volgens mij heb je echt geen flauw benul wie bij Ajax waarvoor verantwoordelijk is. Weet jij eigenlijk überhaupt wel iets van Ajax.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 12:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Zolang de supporters nog steeds naar een Ajax zitten te kijken wat niet optimaal presteert en niet het gewenste spel vertoont zijn er mensen verantwoordelijk voor dit falen.

Deze mensen kun je niet blijven verdedigen, dan moeten er andere mensen komen op deze posities. Spelers niet niet het gewenste rendement geven verkoop je toch ook? Doe zorg je er toch ook voor dat de mensen die Ajax leiden en niet een gewenst rendement geven verwijderd worden!
En omdat jij vind dat ze niet presteren is het ook zo?
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 12:41 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Zijn ze het afgelopen jaar en het jaar ervoor kampioen geworden? Dacht het niet.

Hebben we de afgelopen jaren veel mooie een aantrekkelijke wedstrijden gezien? Dacht het niet.

Dan kun je toch niet op dezelfde manier door blijven gaan?
En gaan ze op dezelfde manier door dan?

Andere trainer.

Andere manier van spelen.ander type spelers gehaald.

Kortom. Waar haa je in hemelnaam vandaan dat ze hetzelfde doen.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 13:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit die op het veld staat. En wanneer dat niet voldoende is, ben je als Ajax daar voor verantwoordelijk.

Of nu de trainer daar nu deels verantwoordelijk voor is of spelers, dat maakt niet uit.

Ajax is als club verantwoordelijk voor de geleverde prestaties. Ik ben van mening dat niet alleen spelers en trainer daar verantwoordelijk voor worden gesteld.

Als Bosz zijn spel problemen geven in teveel tegengoals dan zijn nog steeds de mensen die hem hebben aangesteld daar mede verantwoordelijk voor.

Daarom zou ik veel meer toezicht willen hebben op het functioneren van iedereen binnen de club. Alles gaat om rendement.
Daar hebben we een rvc voor. Net zoals bij ieder groot bedrijf.

Daarnaasts heb jij werkelijk geen flauw idee hoeveel momenten er zijn waarbij iemand op zijn functioneren wordt beoordeeld.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Die is bijzonder. Het is zijn schuld als het niet lukt. Maar lukt het wel. Dan is het de prestatie van een ander, ondanks dat jij altijd schreeuwt dat het zijn verantwoording is?

En doordat ie naar de pers toe niet de meest gepolijste man is. Is hij niet de juiste man op zijn plek?

Tering man. Als dat de taak is die voor hem bepaald fobie goed functioneerd zou dat wel hee bijzonder zijn.

Maar volgens mij heb je echt geen flauw benul wie bij Ajax waarvoor verantwoordelijk is. Weet jij eigenlijk überhaupt wel iets van Ajax.
Overal lees je tussen de regels door dat Traore is gekomen doordat Bosz de trainer is. Dan moet Overmars het nog wel rond maken maar het is dus niet zijn verdienste. Is dat nou zo erg om toe te geven. Kerel je loopt echt met een Overmars-bril op.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 15 augustus 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 15:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overal lees je tussen de regels door dat Traore is gekomen doordat Bosz de trainer is. Dan moet Overmars het nog wel rond maken maar het is dus niet zijn verdienste. Is dat nou zo erg om toe te geven. Kerel je loopt echt met een Overmars-bril op.
Nee dat is het niet eens hij is gewoon weer iets aan het verdedigen om reacties te krijgen. Vind hij leuk en gelijk krijg je toch niet als hij dat standpunt genomen hebt.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 15:48   quote  deeplink  
Remco heeft heel vaak de roze bril op, dus dat is geen nieuws. Het gaat om presteren en voor excuses koopt niemand wat.

Ik ben benieuwd aan wie Remco straks de schuld gaat geven wanneer de prestaties tegenvallen?

De mensen die Ajax leiden moet de supporters toch een aantrekkelijk Ajax met goede prestaties bieden? Wie is dan verantwoordelijk wanneer dat opnieuw tegenvalt.....
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 15:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overal lees je tussen de regels door dat Traore is gekomen doordat Bosz de trainer is. Dan moet Overmars het nog wel rond maken maar het is dus niet zijn verdienste. Is dat nou zo erg om toe te geven. Kerel je loopt echt met een Overmars-bril op.
Remco waait vaak met de wind mee en draait dingen net zo snel weer als de wind draait!
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 15:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Overal lees je tussen de regels door dat Traore is gekomen doordat Bosz de trainer is. Dan moet Overmars het nog wel rond maken maar het is dus niet zijn verdienste. Is dat nou zo erg om toe te geven. Kerel je loopt echt met een Overmars-bril op.
Het is zijn verantwoordelijkheid volgens jullie toch. Is het dan zo mogelijk toe geven dat overmars het gewoon goed gedaan heeft. Want overal tussen de regels door lees je dat die er al maanden mee bezig is. Kere je loopt echt met een anti overmars brilletje op.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 15:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco heeft heel vaak de roze bril op, dus dat is geen nieuws. Het gaat om presteren en voor excuses koopt niemand wat.

Ik ben benieuwd aan wie Remco straks de schuld gaat geven wanneer de prestaties tegenvallen?

De mensen die Ajax leiden moet de supporters toch een aantrekkelijk Ajax met goede prestaties bieden? Wie is dan verantwoordelijk wanneer dat opnieuw tegenvalt.....
Kijk jij eens naar jezelf droplul.

Ga lekker weer van de ellenlange nikszeggende inferieure Posts verzinnen dorpsgek.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 15:49 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Remco waait vaak met de wind mee en draait dingen net zo snel weer als de wind draait!
Ik draai nooit. Je moet geen dingen verzinnen. Ga jij ff lekker de sportschool dweilen mafkees.
hjf
 hjf - maandag 15 augustus 2016 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai nooit. Je moet geen dingen verzinnen. Ga jij ff lekker de sportschool dweilen mafkees.
Remco. Verlaag je alsjeblieft toch niet met dit soort posts. Waarom laat je je iedere keer weer verleiden om te reageren op posts van iemand die nooit "je vriend" zal worden. Hij weet je iedere keer weer uit de tent te lokken en je trapt er met open ogen in.
Stanley
 Stanley - maandag 15 augustus 2016 - 16:55   quote  deeplink  
hahahaha.

Ik snap niet waarom sommigen zo vijandig reageren naar Bobby. Zelf ben ik het vaak eens met hem. Alleen niet dat Remco een draaier is. Wel draait Remco net zo lang tot hij gelijk heeft maar dat is ook een kwaliteit.

@Remco: Zonder een oordeel te hebben valt het mij op dat je het telkens voor Overmars opneemt. Misschien heb ik een te negatieve kijk op zijn functioneren.

Kan jij voor mij nu eens onderbouwen waarom hij wel zo goed past in zijn huidige functie en wat zijn specifieke kwaliteiten zijn waar hij voor Ajax een toegevoegde is die we niet kwijt zouden moeten raken?

Overigens ben ik nieuwsgierig naar dit antwoord ook van andere forumleden naast Remco.

Ik vind Overmars echt een paardenvijg die door zijn lakse houding en verkeerde zuinigheid verkeerde spelers aankoopt. Mocht ik dit verkeerd zien dan verander ik mijn visie op hem met veel liefde....

quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai nooit. Je moet geen dingen verzinnen. Ga jij ff lekker de sportschool dweilen mafkees.
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai nooit. Je moet geen dingen verzinnen. Ga jij ff lekker de sportschool dweilen mafkees.
Ik heb ook vernomen dat het een inferieure dweiler is .

Wat nu ??
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:55 schreef Stanley het volgende:
hahahaha.

Ik snap niet waarom sommigen zo vijandig reageren naar Bobby. Zelf ben ik het vaak eens met hem. Alleen niet dat Remco een draaier is. Wel draait Remco net zo lang tot hij gelijk heeft maar dat is ook een kwaliteit.

@Remco: Zonder een oordeel te hebben valt het mij op dat je het telkens voor Overmars opneemt. Misschien heb ik een te negatieve kijk op zijn functioneren.

Kan jij voor mij nu eens onderbouwen waarom hij wel zo goed past in zijn huidige functie en wat zijn specifieke kwaliteiten zijn waar hij voor Ajax een toegevoegde is die we niet kwijt zouden moeten raken?

Overigens ben ik nieuwsgierig naar dit antwoord ook van andere forumleden naast Remco.

Ik vind Overmars echt een paardenvijg die door zijn lakse houding en verkeerde zuinigheid verkeerde spelers aankoopt. Mocht ik dit verkeerd zien dan verander ik mijn visie op hem met veel liefde....

[..]

Van mij mogen ze, ik schijt op ze en zeker op Remco. Met zijn nichterige instelling.

Ten eerste heb ik niks tegen Bosz. En hij hoeft ook niet weg. Het gaat mij erom dat ik eerder voor een andere trainer had gekozen.

En ja dan vind ik ook dat je Bosz de tijd moet geven. Anders had je hem niet moeten aannemen. Maar daar zit nu juist de crux.

Bij Ajax heb je feitelijk nooit de tijd. Dat is direct presteren en anders gaan de mensen weer wijzen met de vingers naar de trainer.

En dat kan best eens gaan gebeuren omdat ik dit Ajax ook in de competitie nog wel teveel punten zie gaan verliezen. En dat is te wijten aan zijn speelwijze en de kwaliteit van de spelers.

Daarom moet je als Ajax voor je een keuze maakt t.a.v. een trainer verdomme eens eerst verder leren kijken. Maar dat is voor de meeste mensen bij Ajax te moeilijk. En dat geldt ook bepaalde mensen hier op het forum.

De CL halen of niet gaat om heel veel geld. En daarom is het heel belangrijk. Laten we dat eerst maar eens afwachten. Maar wat daar ook uitkomt, Ajax kan zich niet direct veel puntverlies permitteren in het begin van de competitie. Dan krijgen we onrust.

En dan zul je zien dat de 'kortzichtige mensen ' met hun vinger gaan wijzen naar Bosz en bepaalde spelers.

En daar heb ik nu zo'n tering hekel aan. Omdat naar mijn mening dan juist de schuld moet worden gezocht bij de mensen die Bosz en de spelers hebben aangenomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Bobby1972 --
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 17:31   quote  deeplink  
Btw is een remspoor gelijk aan een Bruine band ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 17:31 schreef enough het volgende:
Btw is een remspoor gelijk aan een Bruine band ;-)
Nou......denk je aan Rem(co)spoor dan denk je aan nichten...dus ook aan Remco.

Het schijnt trouwens dat Remco de roze band heeft!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 augustus 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik draai nooit. Je moet geen dingen verzinnen. Ga jij ff lekker de sportschool dweilen mafkees.
Hahahahahahahahahahaha

Sorry
baco74
 baco74 - maandag 15 augustus 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:55 schreef Stanley het volgende:
hahahaha.

Ik snap niet waarom sommigen zo vijandig reageren naar Bobby. Zelf ben ik het vaak eens met hem. Alleen niet dat Remco een draaier is. Wel draait Remco net zo lang tot hij gelijk heeft maar dat is ook een kwaliteit.

@Remco: Zonder een oordeel te hebben valt het mij op dat je het telkens voor Overmars opneemt. Misschien heb ik een te negatieve kijk op zijn functioneren.

Kan jij voor mij nu eens onderbouwen waarom hij wel zo goed past in zijn huidige functie en wat zijn specifieke kwaliteiten zijn waar hij voor Ajax een toegevoegde is die we niet kwijt zouden moeten raken?

Overigens ben ik nieuwsgierig naar dit antwoord ook van andere forumleden naast Remco.

Ik vind Overmars echt een paardenvijg die door zijn lakse houding en verkeerde zuinigheid verkeerde spelers aankoopt. Mocht ik dit verkeerd zien dan verander ik mijn visie op hem met veel liefde....

[..]

Haha leuke post.

En de toegevoegde waarde wat Overmars betreft, die is er wel degelijk.
Heeft goede jeugd ingekocht en heel wat contracten van jonge speler kunnen verlengen.

En zoals men op mijn vorige post al reageert, Marc is zo nu en dan aan handen gebonden om dat het hele TH bepaald en niet hij alleen.

Heb soms het gevoel dat de grenzen van het handelen van leden van het TH niet goed zijn ingekadert. Alsof men iedere beslissing die men wilt nemen elkaar om goekeuring moet vragen.
Maar misschien zit ik er helemaal naast en weet men bij TH wel degelijk tot hoever men kan en mag in hun individueel handelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 augustus 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 17:36 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Nou......denk je aan Rem(co)spoor dan denk je aan nichten...dus ook aan Remco.

Het schijnt trouwens dat Remco de roze band heeft!
Wat een treurige post jochie...

Lijkt wel op een mannetje van net 12 die zn eerste sigaretje heeft gerookt en met zn petje verkeerd om...

Als je dweil zo is opgedroogd he, moet je 'm even in de amonia hangen en daarna over je mond en neus leggen.....wordt je licht van in je hoofd en misschien wel high!
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 16:51 schreef hjf het volgende:

[..]

Remco. Verlaag je alsjeblieft toch niet met dit soort posts. Waarom laat je je iedere keer weer verleiden om te reageren op posts van iemand die nooit "je vriend" zal worden. Hij weet je iedere keer weer uit de tent te lokken en je trapt er met open ogen in.
Omdat ik er lol in heb.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Beetje sarcasme kan nooit kwaad.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 15 augustus 2016 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 17:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wat een treurige post jochie...

Lijkt wel op een mannetje van net 12 die zn eerste sigaretje heeft gerookt en met zn petje verkeerd om...

Als je dweil zo is opgedroogd he, moet je 'm even in de amonia hangen en daarna over je mond en neus leggen.....wordt je licht van in je hoofd en misschien wel high!
Nou nou...Remco verdedigen......grote jongen.....jij mag een plaatje uitzoeken.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 13:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Het Technisch Hart vervuld de functie van TD in comité. Overmars is verantwoordelijk voor onderhandelingen met spelers die door het TH wordt aangedragen.
Dat is hij wel. Wat jij zegt was aanvankelijk de bedoeling maar Overmars is sinds de komst van Colle min of meer gedegradeerd en is nu verantwoordelijk voor het aan- en verkoop beleid van Ajax en de contracten.
Dat is juist het meest erge aan de hele situatie. Die slangen die er nu zitten stonden zij aan zij met JC in de rechtzaal om ervoor te zorgen dat Ajax geen TD meer zou hebben en dat ze gezamenlijk de beslissingen zouden. Echter waar ze zo hard voor gevochten is de situatie weer bijna hetzelfde als voor de fluwelen revolutie. Hoe je functie van Overmars ook wil noemen het is precies het werk van een TD en doet Overmars precies hetzelfde als Van Geel bij Feyenoord en Brands bij Psv.

www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/90076/ajax-verkleint-rol-overmars-binnen-directie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 13:11 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Inderdaad Eide. De functie van Marc Overmars is "slechts" directeur voetbalbeleid en niet Technisch Directeur.
Niet waar. Kijk maar op de link in mijn reactie op Eide.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 18:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is hij wel. Wat jij zegt was aanvankelijk de bedoeling maar Overmars is sinds de komst van Colle min of meer gedegradeerd en is nu verantwoordelijk voor het aan- en verkoop beleid van Ajax en de contracten.
Dat is juist het meest erge aan de hele situatie. Die slangen die er nu zitten stonden zij aan zij met JC in de rechtzaal om ervoor te zorgen dat Ajax geen TD meer zou hebben en dat ze gezamenlijk de beslissingen zouden. Echter waar ze zo hard voor gevochten is de situatie weer bijna hetzelfde als voor de fluwelen revolutie. Hoe je functie van Overmars ook wil noemen het is precies het werk van een TD en doet Overmars precies hetzelfde als Van Geel bij Feyenoord en Brands bij Psv.

www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/90076/ajax-verkleint-rol-overmars-binnen-directie
Daar staat niks over wie bepaald welke spelers er moeten komen. Voor zover ik weet wordt dit namelijk door het TH bepaald. En is Overmars de persoon die de bepaalde speler dan moet proberen binnen te halen.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 18:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet waar. Kijk maar op de link in mijn reactie op Eide.
In die link staat directeur spelersbeleid. Over de exacte invulling daarvan staat niks beschreven..
schaamluis
 schaamluis - maandag 15 augustus 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Er wordt over het algemeen erg mild over marc netto gedacht op dit forum. Hij heeft echt een neusje voor verkoop maar is ongelukkiger in zijn aankoopbeleid dan van Geel ooit is geweest. En die moest de laan uit gestuurd worden omdat er niet goed aangekocht werd. Die man kan totaal niet inschatten waar wij behoefte aan hebben. Er zijn twee zeer sterke verdedigers( riedewald en Tete) maar de rest achterin vind ik ajax onwaardig. Sanches kan ik nog niet beoordelen. Dan is er geen enkele creativiteit op het middenveld te ontdekken. Bazoer is een goeie voetballer maar is net als gudelj een balafpakker en bezemwagen. Niks mis mee maar ze brengen niet de nodige dreiging. Klaassen komt er wel maar is nu nog steeds te wisselvallig. Daarom is ziyech in dit ajax van zeer grote waarde. Zorgt voor balans en rust. Waar blijft trouwens een ouderwetse vleugelspeler? Zal ook wel weer niet te vinden zijn voor onze kleine vriend met een grote buidel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 augustus 2016 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 18:29 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Nou nou...Remco verdedigen......grote jongen.....jij mag een plaatje uitzoeken.
Jeeeeeeeeeej!!!!
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:12 schreef schaamluis het volgende:
Er wordt over het algemeen erg mild over marc netto gedacht op dit forum. Hij heeft echt een neusje voor verkoop maar is ongelukkiger in zijn aankoopbeleid dan van Geel ooit is geweest. En die moest de laan uit gestuurd worden omdat er niet goed aangekocht werd. Die man kan totaal niet inschatten waar wij behoefte aan hebben. Er zijn twee zeer sterke verdedigers( riedewald en Tete) maar de rest achterin vind ik ajax onwaardig. Sanches kan ik nog niet beoordelen. Dan is er geen enkele creativiteit op het middenveld te ontdekken. Bazoer is een goeie voetballer maar is net als gudelj een balafpakker en bezemwagen. Niks mis mee maar ze brengen niet de nodige dreiging. Klaassen komt er wel maar is nu nog steeds te wisselvallig. Daarom is ziyech in dit ajax van zeer grote waarde. Zorgt voor balans en rust. Waar blijft trouwens een ouderwetse vleugelspeler? Zal ook wel weer niet te vinden zijn voor onze kleine vriend met een grote buidel.
Het is de man zijn werk ook helemaal niet om in te schatten wat er gehaald moet worden. Dat is het werk van het TH waar Overmars slechts deel van is..
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

In die link staat directeur spelersbeleid. Over de exacte invulling daarvan staat niks beschreven..
Hahahahahahahaha. Heb je ook het stukje gelezen of alleen de tekst van de link. Kerel je maakt echt volkomen belachelijk. Er staat in het stukje heel duidelijk wat zijn taken zijn.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is de man zijn werk ook helemaal niet om in te schatten wat er gehaald moet worden. Dat is het werk van het TH waar Overmars slechts deel van is..
Hahahahahahahaha. Grappig ik heb jou dit nog nooit eerder zien schrijven. Eide plaatste het, volkomen onterecht, en ineens ga jij het overnemen. Kerel je blijft echt lachwekkend. In het stukje waar ik de link van plaatste staat zijn taakbeschrijving in.
Verder zaten Jonk en De Boer ook in TH en die zijn beide weg. Dus het plan TH is volledig mislukt en Overmars is gewoon een TD.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha. Heb je ook het stukje gelezen of alleen de tekst van de link. Kerel je maakt echt volkomen belachelijk. Er staat in het stukje heel duidelijk wat zijn taken zijn.
Nou leg jij maar eens tot op de laatste letter even uit wat zijn taken precies zijn, en dan met name de exacte inhoud ervan..

Dit is namelijk de exacte zin, en ik kan prima lezen dus had dat al gezien..

Dat betekend dat Overmars zich alleen nog richt op het aan- en verkoopbeleid van Ajax en de spelerscontracten.

Waar staat dat hij bepaald welke spelers er aangetrokken moeten worden?

Er staat totaal niks over de inhoud van zijn functie, en de inhoud van deze taken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 augustus 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 18:29 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Nou nou...Remco verdedigen......grote jongen.....jij mag een plaatje uitzoeken.
Kheb er 1 gevonden!!

Van jou!!

ciscenje_teretane.jpg
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha. Grappig ik heb jou dit nog nooit eerder zien schrijven. Eide plaatste het, volkomen onterecht, en ineens ga jij het overnemen. Kerel je blijft echt lachwekkend. In het stukje waar ik de link van plaatste staat zijn taakbeschrijving in.
Verder zaten Jonk en De Boer ook in TH en die zijn beide weg. Dus het plan TH is volledig mislukt en Overmars is gewoon een TD.
Ik heb dit al zo vaak geschreven kerel.. Maar dat soort dingen lees je over heen blijkbaar..

En waarom is het TH plan mislukt als er mensen vertrekken?
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou leg jij maar eens tot op de laatste letter even uit wat zijn taken precies zijn, en dan met name de exacte inhoud ervan..

Dit is namelijk de exacte zin, en ik kan prima lezen dus had dat al gezien..

Dat betekend dat Overmars zich alleen nog richt op het aan- en verkoopbeleid van Ajax en de spelerscontracten.

Waar staat dat hij bepaald welke spelers er aangetrokken moeten worden?

Er staat totaal niks over de inhoud van zijn functie, en de inhoud van deze taken.
Niet draaien knurfie maar goed draai ik de vraag om. Welke andere namen staan erbij die zich ook bezig houden met aan- en verkopen? Wie zie/hoor/lees je altijd als het over aankopen gaat? Wie bevestigd of ontkracht altijd geruchten als het over aankopen gaat? Wie zat vorig seizoen te hakkelen bij de tafel van Kees toen het over aankopen ging? Wie wordt er altijd over genoemd over de aan- en verkopen in de media? Op elke vraag maar een antwoord. Overmars!!!.
Tweede vraag. Uit wie bestaat het huidige TH? Ik zou het niet weten.
Kereltje. Kop uit het zand. Als een echte man je ongelijk toe geven en niet als een kleuter wie zijn snoepje wordt afgepakt dwars liggen.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb dit al zo vaak geschreven kerel.. Maar dat soort dingen lees je over heen blijkbaar..

En waarom is het TH plan mislukt als er mensen vertrekken?
Nee hoor. Dit heb jij nog nooit geschreven. Maar om even ik jouw woorden te spreken. Laat maar zien. Ga maar zoeken. Dus of ik sta voor lul met me grote bek of jij
Maar nogmaals de vraag. Wie zitten er in het TH?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet draaien knurfie maar goed draai ik de vraag om. Welke andere namen staan erbij die zich ook bezig houden met aan- en verkopen? Wie zie/hoor/lees je altijd als het over aankopen gaat? Wie bevestigd of ontkracht altijd geruchten als het over aankopen gaat? Wie zat vorig seizoen te hakkelen bij de tafel van Kees toen het over aankopen ging? Wie wordt er altijd over genoemd over de aan- en verkopen in de media? Op elke vraag maar een antwoord. Overmars!!!.
Tweede vraag. Uit wie bestaat het huidige TH? Ik zou het niet weten.
Kereltje. Kop uit het zand. Als een echte man je ongelijk toe geven en niet als een kleuter wie zijn snoepje wordt afgepakt dwars liggen.
Het hele TH. Dat zal nu bestaan uit Overmars, vd Sar Said Quali en Bosz.
We zullen waarschijnlijk rond de ledenvergadering wel weer te horen krijgen hoe of wat..

Verder aub gewoon eens normaal doen, anders ben je echt het reageren niet waard..
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit heb jij nog nooit geschreven. Maar om even ik jouw woorden te spreken. Laat maar zien. Ga maar zoeken. Dus of ik sta voor lul met me grote bek of jij
Maar nogmaals de vraag. Wie zitten er in het TH?
Hahaha, ik weet prima wat ik schrijf..

En als je wil dat ik voor lul sta. Prima joh sta ik nu voor lul. Voel jij je nu goed??

Ikw eet wat ik post en heb dat al heel erg vaak gepost..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0098431