BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:43 schreef enough het volgende:

[..]

Pilsje Tommy ;-)
Proost ouwe :-)
enough
 enough - woensdag 10 augustus 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat jij hem vanavond lekker staan man..
ONverwachts staat ik voor je deur en drink ik een pilsje met je ..

(zorg nou maar dat je Bier in hui s hebt ..Vriend !! ;-)

( anders..1 telf naar B en is Flying kick ..dus kies maar )...ppppffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door enough --
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wiens verantwoordelijkheid is het om Ajax Europees weer op de kaart te zetten? Is dat die van Overmars??

Het is heel simpel, wil Ajax echtw eer mee gaan doen om de Europese prijzen voor zover dat mogelijk is. Dan moet Ajax worden gekocht door een steenrijke meneer die onze club als een speeltje ziet.. Zoals een Abramovich..

En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten, dan maar geen europese top..
Gedeeltelijk wel toch? Ik zou het wel leuk vinden om gewoon weer mee te doen in de CL. En ik weet ook wel dat we gezien de mogelijkheden die we hebben dat we ons geen illusies hoeven te maken omtrent het winnen van de CL. Maar financieel gezien en vooral sportief gezien wat mij betreft zou ik het al leuk vinden om weer bij de beste 8 of 16 van Europa te behoren. Affiche Barcelona-Ajax klinkt mij toch beter in de oren als NEC -Ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door ZerauS --
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 21:29   quote  deeplink  
Ajax moet ook op een hoger niveau weer gaan meedoen dan dat ze nu doen. Dat staat buiten kijf.
ZerauS
 ZerauS - woensdag 10 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 21:29 schreef remco k het volgende:
Ajax moet ook op een hoger niveau weer gaan meedoen dan dat ze nu doen. Dat staat buiten kijf.
Zijn we het daarover in ieder geval eens:-)
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 10 augustus 2016 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:24 schreef Eide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
+1.
enough
 enough - woensdag 10 augustus 2016 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 21:40 schreef ZerauS het volgende:

[..]
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wiens verantwoordelijkheid is het om Ajax Europees weer op de kaart te zetten? Is dat die van Overmars??

Het is heel simpel, wil Ajax echtw eer mee gaan doen om de Europese prijzen voor zover dat mogelijk is. Dan moet Ajax worden gekocht door een steenrijke meneer die onze club als een speeltje ziet.. Zoals een Abramovich..

En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten, dan maar geen europese top..
Jazeker vind ik dat voor een behoorlijk gedeelte de taak van Overmars. Dan moet hij wel de ruimte krijgen of geld van de rvc. Overmars is gewoon een TD zoals hij zijn functie nu uitvoert en die is verantwoordelijk voor de selectie. Dus ja.
Stanley
 Stanley - donderdag 11 augustus 2016 - 00:30   quote  deeplink  
Ik vraag me echt af op basis van welke uitzonderlijke prestatie
sommige mensen hier zo opkomen voor Overmars???

Echt in alles precies niet waar Cruijff voor stond en volgens mij
stonden wij allen achter Cruijff die keihard werd verraden door Overmars,
van der Sar en ook door FdB !!!
enough
 enough - donderdag 11 augustus 2016 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 00:30 schreef Stanley het volgende:
Ik vraag me echt af op basis van welke uitzonderlijke prestatie
sommige mensen hier zo opkomen voor Overmars???

Echt in alles precies niet waar Cruijff voor stond en volgens mij
stonden wij allen achter Cruijff die keihard werd verraden door Overmars,
van der Sar en ook door FdB !!!
He stan ..wanneere gaan we eens zuipen .....
ZerauS
 ZerauS - donderdag 11 augustus 2016 - 05:33   quote  deeplink  
Traoré schijnt gehuurd te worden las ik ergens. Dat vind ik op zich dan weer wel een lichtpuntje. Wel zeer jong maar wel een toppertje denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door ZerauS --
ZerauS
 ZerauS - donderdag 11 augustus 2016 - 05:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 02:02 schreef enough het volgende:

[..]

He stan ..wanneere gaan we eens zuipen .....
Jij heb altijd dorst hé ouwe :-)
remco k
 remco k - donderdag 11 augustus 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 23:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Jazeker vind ik dat voor een behoorlijk gedeelte de taak van Overmars. Dan moet hij wel de ruimte krijgen of geld van de rvc. Overmars is gewoon een TD zoals hij zijn functie nu uitvoert en die is verantwoordelijk voor de selectie. Dus ja.
Leuk dat jij dat vind. Maar is het ook zo..
remco k
 remco k - donderdag 11 augustus 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 00:30 schreef Stanley het volgende:
Ik vraag me echt af op basis van welke uitzonderlijke prestatie
sommige mensen hier zo opkomen voor Overmars???

Echt in alles precies niet waar Cruijff voor stond en volgens mij
stonden wij allen achter Cruijff die keihard werd verraden door Overmars,
van der Sar en ook door FdB !!!
Volgens mij doet Overmars juist wel wat Cruijf graag ziet. Veel jeugd aantrekken, veel talent contracteren.. enige dat niet lukt zijn de ervaren oude toppers halen..
Brandje
 Brandje - donderdag 11 augustus 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Leuk dat jij dat vind. Maar is het ook zo..
Ja dat is zo. Net als dat Brands dat bij Psv is en van Geel bij Feyenoord. Een TD is verantwoordelijk om een zo sterk mogelijk eerste elftal op de been te krijgen. Maar jij denkt dat de koffiejuffrouw er verantwoordelijk voor is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door Brandje --
remco k
 remco k - donderdag 11 augustus 2016 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 08:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Net als dat Brands dat bij Psv is en van Geel bij Feyenoord. Een TD is verantwoordelijk om een zo sterk mogelijk eerste elftal op de been te krijgen. Maar jij denkt dat de koffiejuffrouw er verantwoordelijk voor is.
Ga lekker bij een ander dats oort domme laatste zinne posten..

Bij Ajax gelden andere wetten en dat weet je zelf ook. Overmars kan nog zo graag iets willen, maar als de RVC nee zegt is ie klaar..
p111
 p111 - donderdag 11 augustus 2016 - 09:10   quote  deeplink  
Nou zo slecht doet Marc het ook weer niet vind ik !!
======================================================
Zoals VoetbalPrimeur woensdag al wist te melden was Traoré de topkandidaat van Ajax om de voor 32 miljoen euro naar Napoli vertrokken Arek Milik op te volgen. De Nederlandse vice-kampioen werkte achter de schermen zelfs al druk om het papierwerk in orde te krijgen, zodat de in Burkina Faso geboren speler op tijd kan worden aangemeld voor de duels met FK Rostov.

In die missie slaagt Ajax, want Traoré sluit nog deze week aan in Amsterdam, schrijft de ochtendkrant. De talentvolle aanvaller, die bij Chelsea niet in de plannen voorkwam, werkte bij Vitesse al anderhalf seizoen samen met trainer Peter Bosz. Met zijn komst hoopt de clubleiding de groeiende onrust de kop in te drukken. Zowel intern als vanuit de achterban werd de roep om versterkingen steeds luider.

De huursom voor Traoré, die zich topfit bij Ajax meldt, bedraagt naar verluidt twee miljoen euro. Hij wordt gezien als ideale overbrugging voor Kasper Dolberg en Mateo Cassierra, die zich in de luwte kunnen doorontwikkelen.
Brandje
 Brandje - donderdag 11 augustus 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga lekker bij een ander dats oort domme laatste zinne posten..

Bij Ajax gelden andere wetten en dat weet je zelf ook. Overmars kan nog zo graag iets willen, maar als de RVC nee zegt is ie klaar..
Dan nog blijft hij verantwoordelijk. Dus niet zo dom doen. Een TD is er bij elke club ter wereld verantwoordelijk voor om een zo sterk mogelijk eerste elftal op de been te krijgen dus ook bij Ajax. Maar zoals elk seizoen zit je er weer tot aan je arm in bij Overmars. Alles wat hij goed is fantastisch en kritische geluiden, zoals stukje in de VI, worden afgedaan als onzin en stemmingmakerij.
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Overmars is nadrukkelijk GEEN TD. De technische kant van dat werk is bij Ajax belegd bij het Technisch Hart. Overmars doet de onderhandelingen met clubs en spelers zoals hij dat krijgt aangedragen vanuit het Technisch Hart. Van der Sar is voorzitter van dat technisch Hart.

Het Technisch Hart is wat bij andere clubs is belegd bij de TD. Bij Ajax is dat een "committee" uit verschillende geledingen van de club waar ook de trainer inspraak in heeft.
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 16:19   quote  deeplink  
Dat is ook precies zoals Cruijff dat wilde trouwens. Die wilde af van de TD, dat moest belegd worden bij een groep mensen met een solide voetbalverleden.
remco k
 remco k - donderdag 11 augustus 2016 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 16:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dan nog blijft hij verantwoordelijk. Dus niet zo dom doen. Een TD is er bij elke club ter wereld verantwoordelijk voor om een zo sterk mogelijk eerste elftal op de been te krijgen dus ook bij Ajax. Maar zoals elk seizoen zit je er weer tot aan je arm in bij Overmars. Alles wat hij goed is fantastisch en kritische geluiden, zoals stukje in de VI, worden afgedaan als onzin en stemmingmakerij.
Ik ben vaak zag kritisch. Zo ook op Overmars. Maar als je dit soort achterlijke dingen neer gaat zetten heeft het niet zo vee nut daar verder op in te gaan.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 augustus 2016 - 08:12   quote  deeplink  
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/680476/door-koeman-en-de-boer-begeerde-ziyech-ziet-ook-ajax-als-optie.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Ziyech is dus haalbaar? Zou nog steeds ideaal zijn om te halen kan op elke positie middenveld en op de flanken voorin. Traoré kost twee dus 1 duurdere aankoop past nog wel binnen je budget. Hoop het echt dan zal ik voor het nieuwe seizoen niet zeuren op Marc..
Dan zijn we ook echt sterker dan vorig seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 08:19   quote  deeplink  
Ik vraag me af waarom Ajax nu ineens aantrekkelijker is geworden voor hem nu Bosz er is..

Rare timing ook..

Bosz is er immers al even..

Of is Zyech er ook zo 1 die pas naar Ajax wil als wij ons plaatsten voor de CL..
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af waarom Ajax nu ineens aantrekkelijker is geworden voor hem nu Bosz er is..

Rare timing ook..

Bosz is er immers al even..

Of is Zyech er ook zo 1 die pas naar Ajax wil als wij ons plaatsten voor de CL..
Omdat Ajax nu met meer druk naar voren speelt en dus aanvallender. Mocht Ajax hem halen dan hoop ik echt dat Nouri voor verhuur betrekken in de deal.
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 17:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben vaak zag kritisch. Zo ook op Overmars. Maar als je dit soort achterlijke dingen neer gaat zetten heeft het niet zo vee nut daar verder op in te gaan.
Zoals altijd vergeet je je eigen posts weer eens. Als je niet begreep dat dat laatste zinnetje sarcastisch was...... van mijn vorige reactie over de koffiejuffrouw dus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Brandje --
Stanley
 Stanley - vrijdag 12 augustus 2016 - 08:44   quote  deeplink  
Remco, ja ik herken in jou een kritisch persoon.
Maar kritisch naar en of op Overmars... is mij nooit
opgevallen?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af waarom Ajax nu ineens aantrekkelijker is geworden voor hem nu Bosz er is..

Rare timing ook..

Bosz is er immers al even..

Of is Zyech er ook zo 1 die pas naar Ajax wil als wij ons plaatsten voor de CL..
Denk ik niet.. Maar misschien is er inmiddels contact geweest?
Van Twente naar Ajax is toch nog een stap omhoog. Vind Ziyech altijd wel bewust voor zijn carriere kiezen.
always Ajax
 always Ajax - vrijdag 12 augustus 2016 - 15:52   quote  deeplink  
Alle papieren Traoré inmiddels rond, aanvaller speelgerechtigd voor duel tegen Rostov

12 augustus 2016 - Ajax.nl

Bertrand Traoré zal tegen Roda JC nog niet in actie komen. het is de bedoeling dat hij dinsdag tegen Rostov wel bij de wedstrijdselectie zit. Overmars: 'Het is ons de afgelopen dagen ook gelukt om alle papieren op tijd in orde te hebben, waardoor hij aanstaande dinsdag al speelgerechtigd is, als wij de belangrijke thuiswedstrijd spelen tegen Rostov. En hij heeft in de voorbereiding veel minuten gemaakt bij Chelsea, dus hij is wedstrijdfit. Ook daar zijn we uiteraard blij mee.'
Peter1956
 Peter1956 - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 15:52 schreef always Ajax het volgende:
Alle papieren Traoré inmiddels rond, aanvaller speelgerechtigd voor duel tegen Rostov

12 augustus 2016 - Ajax.nl

Bertrand Traoré zal tegen Roda JC nog niet in actie komen. het is de bedoeling dat hij dinsdag tegen Rostov wel bij de wedstrijdselectie zit. Overmars: 'Het is ons de afgelopen dagen ook gelukt om alle papieren op tijd in orde te hebben, waardoor hij aanstaande dinsdag al speelgerechtigd is, als wij de belangrijke thuiswedstrijd spelen tegen Rostov. En hij heeft in de voorbereiding veel minuten gemaakt bij Chelsea, dus hij is wedstrijdfit. Ook daar zijn we uiteraard blij mee.'
Alle papieren rond dan kan hij toch spelen/invallen morgen
lijkt mij
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 16:11   quote  deeplink  
Eerst testen lijkt me..
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 12 augustus 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 16:17 schreef Eide het volgende:
Overmars is nadrukkelijk GEEN TD. De technische kant van dat werk is bij Ajax belegd bij het Technisch Hart. Overmars doet de onderhandelingen met clubs en spelers zoals hij dat krijgt aangedragen vanuit het Technisch Hart. Van der Sar is voorzitter van dat technisch Hart.

Het Technisch Hart is wat bij andere clubs is belegd bij de TD. Bij Ajax is dat een "committee" uit verschillende geledingen van de club waar ook de trainer inspraak in heeft.
Juist! Jij hebt het helemaal goed. Maar niet alleen het Technisch Hart heeft het voor het zeggen, ook de RvC heeft vervolgens nog een heel erg dikke vinger in de pap.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 12 augustus 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af waarom Ajax nu ineens aantrekkelijker is geworden voor hem nu Bosz er is..

Rare timing ook..

Bosz is er immers al even..

Of is Zyech er ook zo 1 die pas naar Ajax wil als wij ons plaatsten voor de CL..
Je hebt in principe wel gelijk wat betreft de timing. Maar niets of niemand is ondoorgrondelijker dan (de reden van) een voetballer.

Toch zie ik Ziyech heel erg graag bij Ajax spelen. Om zijn brille, technisch vermogen en traptechniek om zijn medespelers voor het doel te zetten. Zelf is hij ook jaarlijks wel goed voor een aantal doelpunten. Hij heeft een enorme drive om naar voren te voetballen en dat past bijzonder goed bij de filosofie van Peter Bosz.

Maar goed, we zullen het zien (of niet).
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 augustus 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 18:43 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je hebt in principe wel gelijk wat betreft de timing. Maar niets of niemand is ondoorgrondelijker dan (de reden van) een voetballer.

Toch zie ik Ziyech heel erg graag bij Ajax spelen. Om zijn brille, technisch vermogen en traptechniek om zijn medespelers voor het doel te zetten. Zelf is hij ook jaarlijks wel goed voor een aantal doelpunten. Hij heeft een enorme drive om naar voren te voetballen en dat past bijzonder goed bij de filosofie van Peter Bosz.

Maar goed, we zullen het zien (of niet).
Twente past zich aan Ziyech aan ze spelen in dienst van hem.....(bijna) alle ballen op Ziyech, dat zie ik bij Ajax niet gebeuren.
Bij Ajax is hij 1 van de elf met een opdracht wat ongetwijfeld ten koste van zijn creativiteit zal gaan.... zien we wel meer bij Ajax.
Verder zit je ook nog met die godvergeten Africa cup.
Over zijn karakter zal ik het maar niet hebben.....
Van mij mag hij wegblijven....graag zelfs
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 18:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Twente past zich aan Ziyech aan ze spelen in dienst van hem.....(bijna) alle ballen op Ziyech, dat zie ik bij Ajax niet gebeuren.
Bij Ajax is hij 1 van de elf met een opdracht wat ongetwijfeld ten koste van zijn creativiteit zal gaan.... zien we wel meer bij Ajax.
Verder zit je ook nog met die godvergeten Africa cup.
Over zijn karakter zal ik het maar niet hebben.....
Van mij mag hij wegblijven....graag zelfs
Hij wou niet naar Feyenoord omdat hij de zekerheid wou hebben dat ie op 10 kon spelen..

Ik ben wel benieuwd of ie dat soort zekerheden bij Ajax ook zou eisen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 12 augustus 2016 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wou niet naar Feyenoord omdat hij de zekerheid wou hebben dat ie op 10 kon spelen..

Ik ben wel benieuwd of ie dat soort zekerheden bij Ajax ook zou eisen..
Moet hij vooral doen, bij elke toekomstige club van hem.....dan speelt hij volgend jaar gewoon nog bij Twente.
JV
 JV - zondag 14 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
wie wil ziyech naar ajax zien komen
kijk deze maar dan
http://voetbalflitsen.nl/wtf/m7a6m3/hakim-ziyech-balt-vuist-als-hij-hoort-dat-niet-ajax-maar-psv-kampioen-is
p111
 p111 - zondag 14 augustus 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Filmpje weg ?
hjf
 hjf - zondag 14 augustus 2016 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar wiens verantwoordelijkheid is het om Ajax Europees weer op de kaart te zetten? Is dat die van Overmars??

Het is heel simpel, wil Ajax echtw eer mee gaan doen om de Europese prijzen voor zover dat mogelijk is. Dan moet Ajax worden gekocht door een steenrijke meneer die onze club als een speeltje ziet.. Zoals een Abramovich..

En eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten, dan maar geen europese top..
Inderdaad Remco. Dan maar niet. Zolang die rijke stinkerds geld in hun speeltje pompen gaat het niet failliet. Maar oh wee als die klojoos er mee stoppen. Dan kun je al die clubs wel opdoeken. En dat gaan we heus nog wel meemaken. Je moet er toch niet aan denken, dat je naar Ajax zit te kijken met geen 1 Nederlander of zelf opgeleide speler op het veld.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - zondag 14 augustus 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ach ja.. Vi..

De laatste jaren steeds verder ontpoppend als sensatie media, weinig diepgang meer en steeds meer overgenomen nieuwsfeitjes..

Wie zegt dat dit waar is.., wie zegt er dat als het het waar is dat het alleen Overmars is..

KOrtom, een hoop gelul waar je helemaal niets mee kan..

Hij heeft prima gehandeld met de 2 comlombianen, prima aankopen warvan duidelijk is dat ze het talent hebben.. Nu moet dat er nog uitkomen, beide ook niet voor rare bedragen gekocht gezien de huidige markt..

De scouting daarentegen kan prima namen aanbrengen, en dat is ook goed en het is hun werk. Maar het is niet hun werk om te bepalen wat het eerste elftal nodig heeft..

En heeft Ajax Zyech nodig als middenvelder??
Zeker heeft Ajax een Ziyech nodig! Heel hard zelfs! Tegen Roda bleek eens te meer het gebrek aan een creatieve middenvelder. Badoer, Gudelj, vd Beek.....prima voetballers maar veel teveel van hetzelfde.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - zondag 14 augustus 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 12:59 schreef marius het volgende:
is lens of babel niet een gewenste aanwinst voor de buitenkant?
ik lees nu ook al dat el ghasi mischien verkocht gaat worden aan liverpool.
dan kun je lens of babel in de belangrijke wedstrijden laten spelen, en de talenten in de mindere wedstrijden.
Babel?? hahahaha dat zou net zo'n flater zijn als Balotelli! El Gahzi?? Strik erom en heel snel verkopen.
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - zondag 14 augustus 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 08:19 schreef remco k het volgende:
Ik vraag me af waarom Ajax nu ineens aantrekkelijker is geworden voor hem nu Bosz er is..

Rare timing ook..

Bosz is er immers al even..

Of is Zyech er ook zo 1 die pas naar Ajax wil als wij ons plaatsten voor de CL..
Ik heb het idee dat de vermeende belangstelling voor Ziyech helemaal niet zo groot is als men zegt. Beetje interessant doen over onderhandelingen bla bla bla. Nu de deadline dichterbij komt is een club in Nederland ineens ook weer een optie. Het is allemaal spel!
remco k
 remco k - zondag 14 augustus 2016 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 20:18 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Zeker heeft Ajax een Ziyech nodig! Heel hard zelfs! Tegen Roda bleek eens te meer het gebrek aan een creatieve middenvelder. Badoer, Gudelj, vd Beek.....prima voetballers maar veel teveel van hetzelfde.
En volgens mij hebben we met Sinkgraven en Nouri twee van die creatieve spelers. Maar ze worden niet opgesteld op het middenveld..
Echte ajaxfan67
 Echte ajaxfan67 - zondag 14 augustus 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

En volgens mij hebben we met Sinkgraven en Nouri twee van die creatieve spelers. Maar ze worden niet opgesteld op het middenveld..
Nouri is toch veel te jong voor het grote werk. Geef Ziyech een contract voor 3 jaar en ondertussen Nouri klaarstomen. Singraven geloof ik niet meer in. Die heeft het in 2 jaar nog niet laten zien
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 14 augustus 2016 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 augustus 2016 - 21:25 schreef Echte ajaxfan67 het volgende:

[..]

Nouri is toch veel te jong voor het grote werk. Geef Ziyech een contract voor 3 jaar en ondertussen Nouri klaarstomen. Singraven geloof ik niet meer in. Die heeft het in 2 jaar nog niet laten zien
Hou toch eens op om dat gezeik over Ziyech....
p111
 p111 - zondag 14 augustus 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Nou Perez ziet het wel zitten als de prijs wat gaat zakken van Jantje onze ouwe Ajacied dan kan het wat worden hoop ik.
==========================================================================================
"Ik zie hem niet bij PSV spelen om eerlijk te zijn. Ik denk dat Ziyech eerder bij Ajax zou passen dan bij PSV", vertelt Perez bij FOX Sports. "PSV speelt namelijk toch op een iets andere manier dan dat Ajax doet. En ik ben van mening dat Ajax enorm gebaat is bij een speler van het kaliber Ziyech. Op het huidige middenveld van Ajax is er momenteel te weinig creativiteit aanwezig, juist hetgeen wat Ziyech wel aan de ploeg toe kan voegen."

"Qua loopacties vind ik Davy Klaassen nog wel creatief, maar daar blijft het wel bij. Ajax kan Ziyech goed gebruiken, hij zou van een enorm toegevoegde waarde kunnen zijn. Hoe lekker is het namelijk als je iemand hebt die een man kan uitspelen, scorend vermogen heeft, een goede vrije trap kan nemen en een steekpass kan geven? Dat wordt bij Ajax nu erg gemist", besluit Perez.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2016 door p111 --
Stanley
 Stanley - zondag 14 augustus 2016 - 23:16   quote  deeplink  
Sorry voor mijn late reactie...had je post niet gezien.
Maar zuipen is iets teveel van het goede...Toch sla ik
een paar lekkere borrels niet af
Spijkenisse
 Spijkenisse - maandag 15 augustus 2016 - 11:09   quote  deeplink  
Naar mijn idee moet het toch niet moeilijk zijn voor Overmars.

neem contact met Twente op over Ziyech, betrek in deze koop de verhuur van Sinkgraven

Sinkgraven komt elke week tot spelen toe en kan verder ontwikkelen. Over twee jaar kan hij zich als gerenommeerde middenvelder melden bij Ajax.

Ondertussen heeft Ziyech zich twee jaar bij Ajax verdienstelijk kunnen maken, met het winnen van enkele prijzen. Ziyech kan een mooie transfer naar het buitenland.

Transfersom voor Ajax, waarschijnlijk minimaal het dubbele van de € 10.000.000 die nu door Twente gevraagd wordt en na twee jaar een betere Sinkgraven terug.

Dus in alle opzichten geslaagd,
guusje
 guusje - maandag 15 augustus 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Lijkt mij moeilijk om je te ontwikkelen in een zwalkend, zonder Ziyech, elftal.
Kan je die jongen niet aandoen...............
baco74
 baco74 - maandag 15 augustus 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Een ander aanvallen over zijn manier van communiceren, en dan zelf zo'n post plaatsen die bol staat van de inferieure communicatie..
Mwaah Remco deze post zal ook wel vol staan van de inferieure communicatie,
maar ik vind Overmars in de communicatie naar buiten,naar de pers en naar ons ook zeer zwak.

Beste man kwam bij Fox bij iedere simpele vraag erg onzeker over, begon een beetje te glimlachen en gaf antwoorden op vragen die niet gesteld werden. Hij ging nog net niet stotteren.
Ik zat me voor de tv echt een beetje te schamen voor onze TD.

Nu zegt dit niets over hoe hij zijn beleid (verbaal) bij Ajax achter de schermen uitvoert,
maar zijn weinige optredens in de media, laat een zwak communatief beeld van Overmars zien.
Vraag me af hoe hij zich staande weet te houden in overleg met andere TD's,
om nog maar niet de gehaaide zaakwaarnemers van potentieele aanwinsten te noemen.

Tuurlijk weten we niet hoe het achter de schermen er precies aan toegaat,
maar ik oordeel op wat wel wordt gecommuniceerd en ik geef hem communitatief een onvoldoende.

Dit alles hiervoor mag echter geen probleem zijn indien we op het veld de vruchten plukken van zijn aan- en verkoopbeleid. Daar ben ik ook nog niet echt happy mee.

Koopt veel voor de toekomst (letterlijk en figuurlijk) en maar weinig die er direct staan.
Dit laatste veel onder de motto's:
te duur, te hoog salaris, de speler moet zelf ook willen etc..etc..

Kom op WIJ zijn Ajax en JIJ bent TD, Marc!!!

Ik hoor deze motto's te vaak als excuus, waardoor je als TD uiteindelijk een zwakker onderhandelingspositie krijgt. Als partijen waarmee onderhandeld word ook nog zien dat Marc verbaal niet de sterkste is zullen zij de lat voor Overmars toch ietsje hoger liggen.
Peterhs
 Peterhs - maandag 15 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
Ik word echt moe over dat eeuwige gezeik over die kut Ziyechtniks.
Ben blij als de transferperiode voorbij is dan gaat het tenminste weer over normale zaken ipv spelers die de hemel in worden geprezen maar nog niets hebben bereikt.
Laat staan dat we daar veel en veels teveel voor zouden betalen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0073239