BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als er echt iemand nou nooit met ook maar iets komt, dan ben jij het wel. Echt zo'n IQ-loos barbapappa figuur die ongesteld moet worden. Meer kan ik niet van je maken
Kijk, het zijn ook altijd dezelfde mensen die gaan reageren. Het is zo voorspelbaar.....gaap!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want ik kreeg hem toch echt binnen!!
hahahahahaha....zeker van mijn tweeling broer. Wat een stumper ben jij als je met dit soort leugens komt. Bij mij is alles exact zoals ik het zeg en leugens zijn voor geboren losers. En zo te zien ben jij daar ook 1 van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Bobby1972 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Volgende week is de eerst beproeving krijgen we zeker een beeld van hoe Ajax ervoor staat. Ook wanneer Ajax verliest krijg je toch een idee wat de keuzes en of het team over de juiste mensen beschikt.
Bosz verloor vorig jaar in de voorbereiding zo'n beetje alles wat er te verliezen viel. Ook in het begin van de competitie was het niet om over naar huis te schrijven! Vervolgens werd er 1 aankoop gedaan en volgens velen was het de verlosser! Uiteindelijk ging het iets beter lopen, maar ook niet meer als dat! Echter hadden we een paar geweldige wedstrijden in de 2e seizoenshelft die ineens iedereen enthousiast maakte en Bosz ineens tot held maakten! Vergeet echter niet dat we in al die uitwedstrijden gezwijnd hebben!! Uiteindelijk met veel mazzel de finale gehaald (natuurlijk was ik daar blij mee) en toch weer verloren. Dus een verloren seizoen!

De meesten van de basis zijn gebleven! We zijn een seizoen verder en nu moet die basis gaan oogsten. Verder is er weinig veranderd, behalve dat Klaassen is gegaan maar volgens mij stond daar de vervanger vorig jaar al voor klaar!! En de rest beslist de trainer! En blijkbaar ziet de trainer het in bepaalde spelers zitten die wij hier allemaal afbranden! Rare is dat er nu al diverse trainers zijn die het blijkbaar in die betreffende spelers wel zien zitten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:42   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahaha....zeker van mijn tweeling broer. Wat een stumper ben jij als je met dit soort leugens komt. Bij mij is alles exact zoals ik het zeg en leugens zijn voor geboren losers. En zo te zien ben jij daar ook 1 van.
Kijk eens op wie ik reageerde in dat bericht!! En diegene stuurde mij toch echt een PB, dus totaal niets aan gelogen!! Dus wie is nu de loser? Degene die denkt dat alles op hem gebaseerd is?

Fuck, ga je toch weer af he!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 01:44   quote  deeplink  
zo jammer dit.. nu mag ik een keer popcorn pakken.. heeeej.. en bier
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bosz verloor vorig jaar in de voorbereiding zo'n beetje alles wat er te verliezen viel. Ook in het begin van de competitie was het niet om over naar huis te schrijven! Vervolgens werd er 1 aankoop gedaan en volgens velen was het de verlosser! Uiteindelijk ging het iets beter lopen, maar ook niet meer als dat! Echter hadden we een paar geweldige wedstrijden in de 2e seizoenshelft die ineens iedereen enthousiast maakte en Bosz ineens tot held maakten! Vergeet echter niet dat we in al die uitwedstrijden gezwijnd hebben!! Uiteindelijk met veel mazzel de finale gehaald (natuurlijk was ik daar blij mee) en toch weer verloren. Dus een verloren seizoen!

De meesten van de basis zijn gebleven! We zijn een seizoen verder en nu moet die basis gaan oogsten. Verder is er weinig veranderd, behalve dat Klaassen is gegaan maar volgens mij stond daar de vervanger vorig jaar al voor klaar!! En de rest beslist de trainer! En blijkbaar ziet de trainer het in bepaalde spelers zitten die wij hier allemaal afbranden! Rare is dat er nu al diverse trainers zijn die het blijkbaar in die betreffende spelers wel zien zitten!
eens.. dus lag het niet aan bosz :p sorry open deur haha.. ik gun kreizer het beste.. het boeit me geen fuck wie de trainer is.. als we maar mooi voetballen en winnen !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:44 schreef nummer10 het volgende:
zo jammer dit.. nu mag ik een keer popcorn pakken.. heeeej.. en bier
Hahaha mag ik ook wat? Doe maar biertje ook!

O nee shit, dan kruip ik weer in je kont.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. dus lag het niet aan bosz :p sorry open deur haha.. ik gun kreizer het beste.. het boeit me geen fuck wie de trainer is.. als we maar mooi voetballen en winnen !!
Ook eens! Uiteindelijk draait hem om resultaat en tegen Nice moet je er staan!
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Born Fucking loser.....hahahahahaha....doe maar stoer sukkel!!
Hahahaha wie gaat mensen bedreigen via pb.... Laat me niet lachen man.
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wauw, van wat ik van jou heb gezien hoef ik niet bang te worden! Verder vooral stoere taal blijven uiten ouwe! Misschien ga ik nog trillen van angst!
Pas op Warrior, nu wordt Bobbywoppie boos. Nu gaat ie zijn spieren opblazen met een handpomp
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Volgende week is de eerst beproeving krijgen we zeker een beeld van hoe Ajax ervoor staat. Ook wanneer Ajax verliest krijg je toch een idee wat de keuzes en of het team over de juiste mensen beschikt.
Echt iedere post is gewoon hetzelfde van jou he. Je trapt deuren in en zegt niks....

Volgens mij kijk jij ook altijd hetzelfde als je blij bent, als je boos bent, als je verdrietig bent en als je klaarkomt. Tenminste, zoiets verwacht ik
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:38 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kijk, het zijn ook altijd dezelfde mensen die gaan reageren. Het is zo voorspelbaar.....gaap!
Bobby krijgt zelfkennis...
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahaha....zeker van mijn tweeling broer. Wat een stumper ben jij als je met dit soort leugens komt. Bij mij is alles exact zoals ik het zeg en leugens zijn voor geboren losers. En zo te zien ben jij daar ook 1 van.
Bobby, onze paragnost.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 02:02 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bobby, onze paragnost.
En dan verkeerd lezen ook! Hahahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 02:06   quote  deeplink  
Ik tag Bobby

27x011g.jpg
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 02:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 02:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dan verkeerd lezen ook! Hahahaha
Vraag me af of hij zichzelf ook in de verzekering gegooid heeft, kunnen mensen zijn klets declareren. Wat een gelul allemaal man.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:41 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco schrijft soms dingen die ik niet eens geschreven heb. Remco met zijn roze bril noem ik dat. Ik heb persoonlijk niks met mensen die altijd met de wind meewaaien. Remco zie ik als zwakke mensen zonder ruggengraat. Ik vind het prima dat hij hier is, maar het is maar net hoe de wind waait. Ik kan daar helemaal niks mee.

Je moet veel meer ambitie uitstralen als je in de leiding zit bij Ajax. Maar de feiten laten zien dat er al 3 jaar geen prijzen gewonnen zijn. Los daarvan is alleen het laatste jaar ook mede door Bosz en geluk van de kwaliteit van bepaalde spelers.

Maar los daarvan waren ook de zwakheden vaak meer dan duidelijk. Ajax had feitelijk een selectie niet kwaliteit in de breedte miste om op zoveel fronten mee te kunnen doen. Dan had je naar mijn idee in de breedte meer kwaliteit moeten aantrekken aan het begin van het jaar.

Ook in de winter werd die kans onbenut gelaten. En werd een speler op de lange termijn gekocht.

We hebben nog 5 weken te gaan en ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft wil je je staande kunnen houden in eigen competitie. En wil je ook in de CL voorronde een serieuze kans maken.

Met de huidige selectie heb ik daar heel erg mijn vraagtekens bij. Natuurlijk hoop ik dat de selectie verder in tact blijft en dat er nog een aantal gerichte aankopen bijkomen. Maar ja dat moeten we eerst nog maar een keer zien.

En nu zullen wel weer de reacties komen van het verdedigen van mensen. Sinds wanneer is Ajax een verdedigende voetbalclub. Ajax is aanvallend en met flait.

Laat dat verdomme dan een keer zien op het veld en in je selectie. En ga je supporters niet opnieuw een selectie presenteren die uiteindelijk in de breedte te kort komt.

En de opmerkingen van Remco dat Ajax de beste en de breedste selectie heeft van Nederland. Rot toch een keer op met je kul praat. Het is nergens op feiten gefundeerd dat dit zo is.

En kom al helemaal niet met de opmerkingen dat het altijd aan de trainer ligt. Natuurlijk zal het soms aan de trainer liggen. Bosz heeft ook genoeg goede dingen gedaan.

Remco met zijn roze bril op denkt soms dat hij zelf beter de trainer van Ajax. kan zijn. Hoezo ik heb een bord voor mijn kop.
Ik zonder ruggengraat? Kerel jij bent hier degene zonder ruggengraat. Als je namelijk een ruggengraat zou hebben zou jij je meningen eens dieper en verder uitspreken ipv nikszeggende Posts vol met open deuren zonder oplossingen.

Beantwoord eerst een Posts waarin je om uitleg wordt gevraagd.

En jij en je feiten. Kerel je weet zelf niet eens wat het woord betekend. Nog nooit heb je namelijk iets met feiten onderbouwd.

Een hoop blabla van je. Maar inhoudelijk keer op keer een van de zwaksten van dit gehele forum. Nooit een post die ergens op gebaseerd is. Altijd alleen maar galspuwen.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 02:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:50 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Daar hebben we onze Ajax Warrior weer, ik zou Remco maar weer ff in zijn kont kruipen of Eide, want veel meer doe je niet en kun je niet.

De voorspelbaarheid in je reacties zijn kinderlijk eenvoudig aan te wijzen.

Een club kun je niet alleen vanuit emotie en sentiment gaan leiden. Ik denk dat het verhaal Nouri ook iets positiefs kan gaan opbrengen voor de samenleving. Maar ook voor de mensen die bij Ajax werken en spelen.

Je kunt vanuit een negatieve situatie ook een positieve situatie maken. Natuurlijk zal het in het begin zwaarder en moeilijke zijn dan anders. En dat neemt niemand welke speler dan ook kwalijk.

Maar uiteindelijk gaat het leven door en ook Ajax moet verder. En dat moet je als leiding en als spelers met maximale inzet en passie uitvoeren. En dat is wat men nu moet proberen te laten zien.

Los van inzet en passie ben je als club altijd afhankelijk van de kwaliteit in je selectie. En ik vind dat Ajax juist daar veel meer voor moet vechten en tot het uiterste gaan.

Omdat er altijd eer excuses gezicht worden waarom iets niet is gelukt of misgelopen. Dan moet je leren verder te kijken en het dan een keer anders te gaan doen.

En dat hoop ik in de komende tijd te zien.......
Serieus. Ga jij een ander nu aanspreken op voorspelbaarheid??? Het moet hier echt niet gekker worden.

Man als er iemand hier voorspelbaar is ben jij het wel. En het grappige is dat echt iedereen die ellenlange nikszeggende Posts van mijlenver aan ziet komen. Of ga je me nu dadelijk ook nog vertellen dat jij echt nadenkt over dat wat je schrijft. Want als dat het geval is heb je echt een plaat voor je kop.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb jou vele malen dezelfde vraag als reply gegeven en we doen dat nu weer een keer.

Vertel mij dan eens dat Overmars wel de juiste spelers voor de selectie weet te voorzien?

Overmars gaf toe dat zijn persoonlijke aankoop van Neres te duur was. Geeft niet aan dat hij verstandig is geweest......toch Remco.

Hoeveel slechte aankopen mag je maken en dat je toch nog mag zeggen dat je de selectie van de juiste spelers hebt voorzien.

Dus Remco.....hoeveel fouten mag Marc Overmars maken per jaar?
Dom ventje. Overmars is niet de man die de spelers moet vinden die geschikt zijn voor de selectie. Daar is hij helemaal niet verantwoordelijk voor. Jezus kerel wat ben jij onwetend zeg.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 02:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

daar ben je de moeite zeker niet voor waard.
Ach dat heb je in het verleden hier al vaak zat bewezen wel te doen. Maar daad bij het woord voegen ho maar. Wat een droeftoeter ben je zeg.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:40 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

hahahahahaha....zeker van mijn tweeling broer. Wat een stumper ben jij als je met dit soort leugens komt. Bij mij is alles exact zoals ik het zeg en leugens zijn voor geboren losers. En zo te zien ben jij daar ook 1 van.
Je bedoelt daar waar jij door alles en iedereen op andere fora voor wordt uitgemaakt? Kerel je wordt echt overal uitgekotst.

En het enige dat je kan is mensen een beetje tof lopen bedreigen via pb. Vet man
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 02:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt daar waar jij door alles en iedereen op andere fora voor wordt uitgemaakt? Kerel je wordt echt overal uitgekotst.

En het enige dat je kan is mensen een beetje tof lopen bedreigen via pb. Vet man
Ach Remco, hij is zo vol van zichzelf dat hij niet eens in de gaten had dat ik op iemand anders reageerde en diegene beschuldigde van pb sturen. Hahaha en dat noemt hij mij een loser! Whahaha
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 03:14   quote  deeplink  
1, 2, 3, 4, hoedje van, hoedje van, 1, 2, 3, 4, Bobby lult waanzin hier.

Nu heb ik het in me kop. Bedankt Warrior, over nummers in je kop gesproken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 03:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 03:14 schreef Loetje het volgende:
1, 2, 3, 4, hoedje van, hoedje van, 1, 2, 3, 4, Bobby lult waanzin hier.

Nu heb ik het in me kop. Bedankt Warrior, over nummers in je kop gesproken
Sorry ouwe, maar naar het nummer luisteren en gewoon opvolgen wat hij zegt!
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 04:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 03:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry ouwe, maar naar het nummer luisteren en gewoon opvolgen wat hij zegt!
Ik kan er nu wel om lachen. Met de tijd weer vooruit he
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou blijkbaar weet jij het wel samen met Bobby!! Ik weet dat de taakomschrijving van ieder lid binnen Ajax al eens is gemeld via bepaalde nieuwskanalen. Je moet deze alleen willen lezen, maar blijkbaar geloven jullie liever al die nietszeggende nieuwspagina's die via HL worden gemeld!! Blijf lekker open deuren intrappen samen! Heb ik ook mijn dagelijkse vermaak in ieder geval! En stuur ook nog meer van die lieve PB's! Want met stoere worden via een privébericht kom je bij mij niet zo ver!
Weet jij of weten jullie kontenlikkers, samenklonters eigenlijk wel wat open deuren intrappen betekent?

een open deur intrappen (=iets doen wat niet nodig is of iets wat al gezegd of gedaan is nog een keer doen)
riveco
 riveco - woensdag 19 juli 2017 - 08:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:33 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb jou vele malen dezelfde vraag als reply gegeven en we doen dat nu weer een keer.

Vertel mij dan eens dat Overmars wel de juiste spelers voor de selectie weet te voorzien?

Overmars gaf toe dat zijn persoonlijke aankoop van Neres te duur was. Geeft niet aan dat hij verstandig is geweest......toch Remco.

Hoeveel slechte aankopen mag je maken en dat je toch nog mag zeggen dat je de selectie van de juiste spelers hebt voorzien.

Dus Remco.....hoeveel fouten mag Marc Overmars maken per jaar?
Bobby, in jou ogen is Neres dus al bewezen te duur? Omdat er geschreven wordt dat Overmars dit gezegd zou hebben? Is Neres al afgeschreven? Maar al zou Overmars zoiets gezegd hebben, kan het ook in de contekst kunnen zijn, dat als hij meer tijd had hij wat meer van de prijs af had kunnen halen. Dus het is net hoe je die zin bekijkt. Ook jij vind dat je de trainer niet mag beoordelen op de eerste tijd, maar roept wel dat er dit jaar prijzen gepakt moeten worden. Je vergeet dat,ALS WE IN HET BEGIN te veel punten laten liggen ( door het droevige gebeuren met Appie ) het seizoen voorbij is voor je het weet. Ook vind ik dat de selectie van vorig jaar wel degelijk heel breed was, we hadden namelijk een tweede elftal die 2e is geworden in de jupiler league (waar toch wel wat kwaliteit rond liep) Als het ( B ) team moest spelen zag het er soms nog beter uit als de A groep. Verder vind ik het Gek dat er steeds weer op gewezen wordt dat Ajax geld zat heeft, Je weet dat de eigen jeugd opgeleid wordt om door te schuiven naar het eerste elftal. Je weet dat in de nieuwe opzet Ajax zijn eigen trainer ( nu Keizer) wil opleiden. Dus gaat het in mijn ogen aardig volgens plan, al zal er nu nog wel wat bij komen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juli 2017 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Bobby, in jou ogen is Neres dus al bewezen te duur? Omdat er geschreven wordt dat Overmars dit gezegd zou hebben? Is Neres al afgeschreven? Maar al zou Overmars zoiets gezegd hebben, kan het ook in de contekst kunnen zijn, dat als hij meer tijd had hij wat meer van de prijs af had kunnen halen. Dus het is net hoe je die zin bekijkt. Ook jij vind dat je de trainer niet mag beoordelen op de eerste tijd, maar roept wel dat er dit jaar prijzen gepakt moeten worden. Je vergeet dat,ALS WE IN HET BEGIN te veel punten laten liggen ( door het droevige gebeuren met Appie ) het seizoen voorbij is voor je het weet. Ook vind ik dat de selectie van vorig jaar wel degelijk heel breed was, we hadden namelijk een tweede elftal die 2e is geworden in de jupiler league (waar toch wel wat kwaliteit rond liep) Als het ( B ) team moest spelen zag het er soms nog beter uit als de A groep. Verder vind ik het Gek dat er steeds weer op gewezen wordt dat Ajax geld zat heeft, Je weet dat de eigen jeugd opgeleid wordt om door te schuiven naar het eerste elftal. Je weet dat in de nieuwe opzet Ajax zijn eigen trainer ( nu Keizer) wil opleiden. Dus gaat het in mijn ogen aardig volgens plan, al zal er nu nog wel wat bij komen.
Ow nee jullie hebben zelfs Riveco wakker gemaakt met jullie kritiek. Kappen nu het nog kan..
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha mag ik ook wat? Doe maar biertje ook!

O nee shit, dan kruip ik weer in je kont.
vind me vrouw geen goed idee... haahah
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juli 2017 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 02:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vraag me af of hij zichzelf ook in de verzekering gegooid heeft, kunnen mensen zijn klets declareren. Wat een gelul allemaal man.
Ik ging serieus kapot door deze opmerking. GENIAAL :D
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juli 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 07:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet jij of weten jullie kontenlikkers, samenklonters eigenlijk wel wat open deuren intrappen betekent?

een open deur intrappen (=iets doen wat niet nodig is of iets wat al gezegd of gedaan is nog een keer doen)
Kun je mij ook de definitie uitleggen van een plaat voor je kop hebben?
riveco
 riveco - woensdag 19 juli 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow nee jullie hebben zelfs Riveco wakker gemaakt met jullie kritiek. Kappen nu het nog kan..
:)
Eide
 Eide - woensdag 19 juli 2017 - 08:51   quote  deeplink  
a8fdf58a7e4760e3326f70b6888ea724--funny-cute-lol-funny.jpg
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kun je mij ook de definitie uitleggen van een plaat voor je kop hebben?
Nee, maar wel waarom belgen 5% slimmer dan koeien zijn...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juli 2017 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nee, maar wel waarom belgen 5% slimmer dan koeien zijn...
Vandaar dat je het allemaal niet inziet.
Verklaart een hoop.
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:34 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik ging serieus kapot door deze opmerking. GENIAAL :D
Wat een slijmbal ben jij zeg!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 07:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet jij of weten jullie kontenlikkers, samenklonters eigenlijk wel wat open deuren intrappen betekent?

een open deur intrappen (=iets doen wat niet nodig is of iets wat al gezegd of gedaan is nog een keer doen)
Zo zo, jouw Google zoekmachine doet het ook zo te zien!

Bedankt voor het vermaak en je vriendelijke pb gisterenavond. Ik ga nu lekker warm eten en daarna mijn oogjes sluiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow nee jullie hebben zelfs Riveco wakker gemaakt met jullie kritiek. Kappen nu het nog kan..
Hahahahaha, die is goed!

Shit kruip ik weer in iemands kont!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind me vrouw geen goed idee... haahah
Nee en de mijne ook niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:36 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kun je mij ook de definitie uitleggen van een plaat voor je kop hebben?
Kan iemand mij überhaupt uitleggen dat wanneer je het met iemand eens bent je gelijk een kontenkruiper bent?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:51 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Klootzak, waar was je vannacht? Nu zat ik op droog brood! ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 08:26 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ow nee jullie hebben zelfs Riveco wakker gemaakt met jullie kritiek. Kappen nu het nog kan..
In mijn ogen een normale reactie wat een normaal antwoord verdient. Ook al is het niet aan mij gericht. Riveco, ik heb alle respect voor de voetballer Overmars maar ik erger mij aan zijn tekortkomingen binnen zijn huidige functie. En mijn inziens zijn er 2 smaken: Of hij is een baantjesjager zonder ruggegraat die geen klap te vertellen heeft en alleen maar een marionet voor de rvc is. Of hij is reteslecht in het inschatten van kwaliteit en snappen waar we welke kwaliteit nodig hebben. Om nog maar te zwijgen over zijn slechte onderhandeling skills.

Neres heeft hij meer voor betaald dan marktconform. Haast met hem hadden ze overduidelijk niet.

Natuurlijk is het zeer droevig wat er met Appie gebeurd is. En droevig is wat mij betreft nog te zacht uitgedrukt!

Maar ondanks deze dramatische gebeurtenis hebben de heren wel onderhandeld over Riedwald en dus is de business gewoon doorgegaan blijkbaar. En dat snap ik ook trouwens.

Maar vorig jaar hadden we dezelfde situatie en moesten we eerst uitgeschakeld worden voordat de heren wakker werden. En Overmars had toen allang toestemming vanuit de rvc om aan te kopen. Maar meneer had bepaalde spelers niet nodig, terwijl heel Nederland het allang gezien had dat dit wel het geval was.

Nu doet hij weer alsof Veltman Ajax sterker maakt met zijn domme uitspraken dat Veltman een echte Ajax voetballer is... Wat een Deventer koek gelul is dat zeg. En ook nog aanvoerder maken, om te huilen gewoon.

Viergever zijn transfer blokkeren maar ook niet verlengen met een contract dat volgend jaar afloopt...Hoezo meten met 2 maten???? Moet je als speler eens doen...niet weggaan maar ook niet bijtekenen(Tete) dan ben je meteen aardsvijand nummer 1.
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 07:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Weet jij of weten jullie kontenlikkers, samenklonters eigenlijk wel wat open deuren intrappen betekent?

een open deur intrappen (=iets doen wat niet nodig is of iets wat al gezegd of gedaan is nog een keer doen)
Aka Bobby
remco k
 remco k - woensdag 19 juli 2017 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klootzak, waar was je vannacht? Nu zat ik op droog brood! ;-)
Maar dat zou dan betekenen dat hij ook een kontekruiper bij Bobby is?

Is het niet gewoon dezelfde persoon andere account.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dat zou dan betekenen dat hij ook een kontekruiper bij Bobby is?

Is het niet gewoon dezelfde persoon andere account.
Alles kan, sta nergens meer van te kijken. Sta vaak oog in oog met de gekste mensen die heel ver kunnen gaan in gedrag (Loetje kon actie vannacht via telefoon live meemaken) maar moest rillen van de stoere praat van Bobby! Durfde amper naar huis vanmorgen! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juli 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 09:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha, die is goed!

Shit kruip ik weer in iemands kont!
Doe maar niet en eet smakelijk
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juli 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 09:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat een slijmbal ben jij zeg!!!
Je bent een sukkel.
Het was gewoon een goede opmerking waar ik serieus om heb gelachen op de vroege morgen.
Als je de verstandhouding tussen mij en Loetje van laatst zou weten, dan had je niet opnieuw een domme opmerking gemaakt.
Je bent echt te dom voor woorden en kraamt er alles maar uit om je een houding te geven. Dat is gedrag van een jongen op de middelbare school man.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 juli 2017 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 09:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

In mijn ogen een normale reactie wat een normaal antwoord verdient. Ook al is het niet aan mij gericht. Riveco, ik heb alle respect voor de voetballer Overmars maar ik erger mij aan zijn tekortkomingen binnen zijn huidige functie. En mijn inziens zijn er 2 smaken: Of hij is een baantjesjager zonder ruggegraat die geen klap te vertellen heeft en alleen maar een marionet voor de rvc is. Of hij is reteslecht in het inschatten van kwaliteit en snappen waar we welke kwaliteit nodig hebben. Om nog maar te zwijgen over zijn slechte onderhandeling skills.

Neres heeft hij meer voor betaald dan marktconform. Haast met hem hadden ze overduidelijk niet.

Natuurlijk is het zeer droevig wat er met Appie gebeurd is. En droevig is wat mij betreft nog te zacht uitgedrukt!

Maar ondanks deze dramatische gebeurtenis hebben de heren wel onderhandeld over Riedwald en dus is de business gewoon doorgegaan blijkbaar. En dat snap ik ook trouwens.

Maar vorig jaar hadden we dezelfde situatie en moesten we eerst uitgeschakeld worden voordat de heren wakker werden. En Overmars had toen allang toestemming vanuit de rvc om aan te kopen. Maar meneer had bepaalde spelers niet nodig, terwijl heel Nederland het allang gezien had dat dit wel het geval was.

Nu doet hij weer alsof Veltman Ajax sterker maakt met zijn domme uitspraken dat Veltman een echte Ajax voetballer is... Wat een Deventer koek gelul is dat zeg. En ook nog aanvoerder maken, om te huilen gewoon.

Viergever zijn transfer blokkeren maar ook niet verlengen met een contract dat volgend jaar afloopt...Hoezo meten met 2 maten???? Moet je als speler eens doen...niet weggaan maar ook niet bijtekenen(Tete) dan ben je meteen aardsvijand nummer 1.
Bij Ajax worden door de jaren heen wel vaker vreemde keuzes gemaakt ivm contracten. Spelers die beginnen te draaien die transfervrij de deur uitlopen. Spelers die niet bij willen tekenen enz. Wat er tussen 4 muren besproken wordt weten we helaas niet daardoor kunnen we de keuzes niet altijd begrijpen.

Wat ik wel met je eens ben en dat riep ik ook tijdens de kampioenschappen dat het lijkt of dat ze snel tevreden zijn en er niet alles aan doen om zo sterk mogelijk voor de dag te komen. Daardoor werden we tijdens de kampioenschappen niet sterker en groeiden we niet meer onder de Boer. Nu na 3 jaren geen kampioen en 155 miljoen op de bank lijkt het nog steeds of ze er niet alles aan doen om zo sterk mogelijk voor de dag te komen. Vorig seizoen had een prima les kunnen zijn hoe het niet moet.

"We zijn geen koopclub maar leiden op" blijkbaar is dit niet voldoende om sterker te worden en is het gewoon noodzaak om voor bepaalde posities kwaliteit aan te trekken. De middelen zijn er dus ik snap de onvrede.
nummer10
 nummer10 - woensdag 19 juli 2017 - 12:14   quote  deeplink  
de middelen zijn er inderdaad.. maar de daadwerkelijk meerwaardes komen niet voor de nederlandse voetbal bedragen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0152289