BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je maakt het ons zeker niet wijs!

Had Keizer een talentvolle trainer geweest die na een bepaalde cyclus aan een nieuw en jong Ajax mocht bouwen, had het nog te verteren geweest. Maar nu na alle jaren van geduld en het plotselinge succes in Europa, hadden we eindelijk een team dat met een paar versterkingen weer Europees indruk kon maken en eindelijk weer eens kampioen kon worden....

Maar nee hoor, weer verkopen, verkopen en geen directe kwaliteit om door te selecteren. En als slagroom op de taart een onervaren trainer aanstellen

Gokken op Veltman en Schöne als ervaren mannen...

Gewoon een totale misvatting en WEER geen CL !!!

Maarja, maak maar eens wijs aan jullie wat voor ontzettende kans hier onbenut is gelaten...

Weltrusten meneer de President, slaap zacht!
Jij zegt ook iedere keer hetzelfde he, is dat de norm hier ofzo...
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 augustus 2017 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahahaha, tjonge jonge volgens mij hadden deze een iets andere selectie tot hun beschikking. Een selectie die door hogerhand zorgvuldig bij elkaar verzameld was en dan niet niveautje Veltman, Schöne, etc.
Kijk de selectie van Porto destijds maar na. Dat waren veel onervaren jongens hoor.
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 22:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij zegt ook iedere keer hetzelfde he, is dat de norm hier ofzo...
Ja, of het de norm is weet ik niet.
remco k
 remco k - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 21:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij gelooft alleen in sprookjes en in Overmars. Arme Marc... heeft niets te vertellen mag alleen de strontcar over zich heen dulden...

Zou jij een dergelijke functie willen als je het geld niet nodig had en ook nog eens aanbiedingen uit de PL kreeg...

Zou je dan voor een baan kiezen waar je niets te vertellen hebt maar wel alle shit over je heen krijgt waar je bovendien niet voor verantwoordelijk bent....

Moeten we toch eens aan Gordon vragen of Marc iets met SM heeft...?
Ja dat zou ik doen ja als ik het gevoel had daar langzaam doorheen te kunnen breken.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 15:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk jij dat dit zuinige Ajax de trainer even 5 extra spelers toezegd? Ik geloof er geen ene reet van. Denk eerder dat het een bommetje van Bosz is wat ie heeft achtergelaten toen ie zelf bedacht had weg te gaan. Of misschien heeft ie het wel gezegd en is ie zich later gaan bedenken dat ie dat helemaal niet waar kon maken.
hahahaha de man die altijd zegt de media noet te geloven.. als het hem maar uitkomt en tegen bosz aan kan schoppen... ga weg man.. het TH en RVC zoek het daar is.. 1 grote ellende.. ons ajax.. met vriendjes en kontebonker..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 14:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige wat ik vraag is je wel in te leven in Keizer. Die krijgt met heel wat dingen te maken en zelfs met beloftes van Bosz. Het is gewoon zo moeilijk nu.
pls loetje.. je gelooft hierin ? de media ? marc heeft dingen beloofd.. was indd enige die er achter stond, marc dan.. en geloof ook dat als bosz was gebleven de groep bij elkaar bleef en dat er niemand wegging incl versterkingen erbij...
AkaS
 AkaS - zaterdag 19 augustus 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 23:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja dat zou ik doen ja als ik het gevoel had daar langzaam doorheen te kunnen breken.
jij moet wel hele nauwe banden met Overmars onderhouden..?
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 03:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 23:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

pls loetje.. je gelooft hierin ? de media ? marc heeft dingen beloofd.. was indd enige die er achter stond, marc dan.. en geloof ook dat als bosz was gebleven de groep bij elkaar bleef en dat er niemand wegging incl versterkingen erbij...
Je leest gewoon echt niet. De enige die de media hier gelooft ben jij en jij alleen. Zelfs de mensen binnen Ajax bevestigen de rol van de RvC hierin.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 03:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je leest gewoon echt niet. De enige die de media hier gelooft ben jij en jij alleen. Zelfs de mensen binnen Ajax bevestigen de rol van de RvC hierin.
Sorry maar begrijp niet dat jij hierin gelooft.
Hierin geloven betekent ook dat Overmars geen
klote te vertellen heeft en door iedereen overruled
kan worden....

Ik denk dat ze dit vooral nu naar buiten lekken om hun
billenmaatje Overmars te beschermen!
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 08:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry maar begrijp niet dat jij hierin gelooft.
Hierin geloven betekent ook dat Overmars geen
klote te vertellen heeft en door iedereen overruled
kan worden....

Ik denk dat ze dit vooral nu naar buiten lekken om hun
billenmaatje Overmars te beschermen!
Alsof het bestuur dit zelf lekt. Je denkt in complotten ouwe. De fouten heb ik in mijn topic naar voren geschoven. Dat is de RvC en die moet aangepakt gaan worden.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 08:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alsof het bestuur dit zelf lekt. Je denkt in complotten ouwe. De fouten heb ik in mijn topic naar voren geschoven. Dat is de RvC en die moet aangepakt gaan worden.
ok Loetje, ik ben het gehakketak zat en hou net als jij en Remco en anderen van dezelfde club.

Overtuig mij dan eens waarom.het de rvc is die ons sportief dwarsboomt
en niet een Overmars die niet inziet wat kwaliteit is en wat niet en bovendien een slechte onderhandelaar in de aankoop...
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2017 - 23:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahaha de man die altijd zegt de media noet te geloven.. als het hem maar uitkomt en tegen bosz aan kan schoppen... ga weg man.. het TH en RVC zoek het daar is.. 1 grote ellende.. ons ajax.. met vriendjes en kontebonker..
Er staat toch ook gewoon dat ik in eerste instantie al helemaal niet geloof dat er überhaupt over vijf spelers gesproken is
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 08:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

ok Loetje, ik ben het gehakketak zat en hou net als jij en Remco en anderen van dezelfde club.

Overtuig mij dan eens waarom.het de rvc is die ons sportief dwarsboomt
en niet een Overmars die niet inziet wat kwaliteit is en wat niet en bovendien een slechte onderhandelaar in de aankoop...
Lees dat topic dan even wat Loetje gestart is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 augustus 2017 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 08:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

ok Loetje, ik ben het gehakketak zat en hou net als jij en Remco en anderen van dezelfde club.

Overtuig mij dan eens waarom.het de rvc is die ons sportief dwarsboomt
en niet een Overmars die niet inziet wat kwaliteit is en wat niet en bovendien een slechte onderhandelaar in de aankoop...
Dat is al een keer of 5 benoemt gisteren AkaS. Ook nog eens door verschillende mensen.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 augustus 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat toch ook gewoon dat ik in eerste instantie al helemaal niet geloof dat er überhaupt over vijf spelers gesproken is
dan las ik wederom verkeerd ;)
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 10:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is al een keer of 5 benoemt gisteren AkaS. Ook nog eens door verschillende mensen.
Ik ben blijkbaar nog altijd niet overtuigt.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 09:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees dat topic dan even wat Loetje gestart is
Heb ik inmiddels gedaan Remco.
Mooi stukje en helder wie nu wie verantwoordelijk is.

Al wist ik dat natuurlijk al in grote lijnen en ben ik nog steeds niet overtuigt.

Ik denk dat de huidige structuur ruimte biedt voor meerdere machtsblokken die niet met elkaar samenwerken en geen van allen genoeg macht hebben om de ander te elimineren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 augustus 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 08:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

ok Loetje, ik ben het gehakketak zat en hou net als jij en Remco en anderen van dezelfde club.

Overtuig mij dan eens waarom.het de rvc is die ons sportief dwarsboomt
en niet een Overmars die niet inziet wat kwaliteit is en wat niet en bovendien een slechte onderhandelaar in de aankoop...
Omdat zowel Overmars als Van der Sar dat al vaker gezegd hebben. Ook Frank de Boer had hier mee te maken en heeft dit meermaals verteld. Daarbij gebeurde omtrent het aantrekken van Ziyech hetzelfde. De RvC wilde eerst niet. Dus ik denk dat dit wel genoeg zegt.
Loetje
 Loetje - zondag 20 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 10:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb ik inmiddels gedaan Remco.
Mooi stukje en helder wie nu wie verantwoordelijk is.

Al wist ik dat natuurlijk al in grote lijnen en ben ik nog steeds niet overtuigt.

Ik denk dat de huidige structuur ruimte biedt voor meerdere machtsblokken die niet met elkaar samenwerken en geen van allen genoeg macht hebben om de ander te elimineren.
Vertel eens AkaS wat je nog niet snapt, wellicht kan ik je helpen uit te leggen want voor me gevoel staat het er heel duidelijk.
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 10:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb ik inmiddels gedaan Remco.
Mooi stukje en helder wie nu wie verantwoordelijk is.

Al wist ik dat natuurlijk al in grote lijnen en ben ik nog steeds niet overtuigt.

Ik denk dat de huidige structuur ruimte biedt voor meerdere machtsblokken die niet met elkaar samenwerken en geen van allen genoeg macht hebben om de ander te elimineren.
Hoezo ben je niet overtuigd. Deze structuur kan je gewoon teruglezen in de alv' s waarin dit besproken is.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 10:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vertel eens AkaS wat je nog niet snapt, wellicht kan ik je helpen uit te leggen want voor me gevoel staat het er heel duidelijk.
Okay, oorzaak en gevolg...

Wanneer Overmars als directeur spelersbeleid niets kan beslissen dan is zijn functie slechts chef lege dozen.

Als ik naar jullie luister wordt hij in zijn wens om versterkingen te halen gedwarsboomd door de rvc...

...Wanneer hij een nieuwe trainer wil aanstellen wordt zijn keuze door van der Sar en Bergkamp gedwarsboomd...

Ik probeer me voor te stellen wat een frustrerende functie dit moet zijn... terwijl je aanbiedingen zou hebben vanuit de PL en bovendien is Overmars financieel onafhankelijk...

Waarom zou hij dit accepteren..? Ik geloof niet dat je een dergelijke rol kunt accepteren als je in feite de verantwoordelijkheid draagt op basis van je functie maar in de praktijk niets te vertellen hebt...

En dan telkens alle shit over je heen krijgt...
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 20:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Okay, oorzaak en gevolg...

Wanneer Overmars als directeur spelersbeleid niets kan beslissen dan is zijn functie slechts chef lege dozen.

Als ik naar jullie luister wordt hij in zijn wens om versterkingen te halen gedwarsboomd door de rvc...

...Wanneer hij een nieuwe trainer wil aanstellen wordt zijn keuze door van der Sar en Bergkamp gedwarsboomd...

Ik probeer me voor te stellen wat een frustrerende functie dit moet zijn... terwijl je aanbiedingen zou hebben vanuit de PL en bovendien is Overmars financieel onafhankelijk...

Waarom zou hij dit accepteren..? Ik geloof niet dat je een dergelijke rol kunt accepteren als je in feite de verantwoordelijkheid draagt op basis van je functie maar in de praktijk niets te vertellen hebt...

En dan telkens alle shit over je heen krijgt...
Je begint al te lezen en te schijven zonder iemand een eerlijke kans te geven. In alles wat je doet straal je uit hem gewoon aan te willen vallen.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Dus je vraagt mensen jou te geloven en als die mensen
met een andere theorie komen en dit onderbouwen ga je
hier niet op in... Duidelijk!
remco k
 remco k - zondag 20 augustus 2017 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:11 schreef AkaS het volgende:
Dus je vraagt mensen jou te geloven en als die mensen
met een andere theorie komen en dit onderbouwen ga je
hier niet op in... Duidelijk!
Volgens mij ken je mijn mening. Zou niet weten wat ik daar in dit gesprek aan toe kan voegen.

Je zou alleen ook eens de positieve dingen moeten benoemen. Want die zijn er echt wel.
AkaS
 AkaS - zondag 20 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij ken je mijn mening. Zou niet weten wat ik daar in dit gesprek aan toe kan voegen.

Je zou alleen ook eens de positieve dingen moeten benoemen. Want die zijn er echt wel.
Volgens mij was dit de vraag:

Vertel eens AkaS wat je nog niet snapt, wellicht kan ik je helpen uit te leggen want voor me gevoel staat het er heel duidelijk.

Ik heb hier netjes op geantwoord en blijkbaar zo goed onderbouwd dat je weer gaat afleiden en mij aanvallen dat ik vooringenomen ben ;-)

Maar gelukkig kan iedereen hier de vraag van Loetje aan mij lezen en kan iedereen zien dat ik netjes en oprecht heb aangegeven wat ik niet snap en onderbouwd waarom ik dit niet snap...

Jouw reactie hierop is niet inhoudelijk... Jammer omdat ik mij juist wilde openstellen voor jullie waarheid ;-)
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 augustus 2017 - 22:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij was dit de vraag:

Vertel eens AkaS wat je nog niet snapt, wellicht kan ik je helpen uit te leggen want voor me gevoel staat het er heel duidelijk.

Ik heb hier netjes op geantwoord en blijkbaar zo goed onderbouwd dat je weer gaat afleiden en mij aanvallen dat ik vooringenomen ben ;-)

Maar gelukkig kan iedereen hier de vraag van Loetje aan mij lezen en kan iedereen zien dat ik netjes en oprecht heb aangegeven wat ik niet snap en onderbouwd waarom ik dit niet snap...

Jouw reactie hierop is niet inhoudelijk... Jammer omdat ik mij juist wilde openstellen voor jullie waarheid ;-)
Maar je stelt helemaal geen vragen waar je niet zelf al 100 x je mening over geeft. Dus doe nou niet alsof je zo goed onderbouwd. Dat is namelijk helemaal niet het geval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je stelt helemaal geen vragen waar je niet zelf al 100 x je mening over heft. Dus doe nou niet alsof je zo hoed onderbouwd. Dat Iens melkklieren zeer zeker niet het geval.
De wat?????
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De wat?????
Hahaha. Mobiele telefoon hè.
Loetje
 Loetje - maandag 21 augustus 2017 - 11:57   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahaahahaa. Ik had dat gisteren naar een vriend. Ik vroeg of die echt een boom wilde planten in zijn tuin en dat corrigeerde hij naar condoom. Was genant
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha. Mobiele telefoon hè.
Hahaha ik vond het wel een gaaf antwoord. Zoiets van ontcijfer het zelf maar. ;-)
bahbah
 bahbah - maandag 21 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
Wat moet ik in godsnaam maken van melkklieren..Hoe krijg je zo een woord voorgekauwd in je tel.man!
wahaaaahh
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
Nou weet ik waarom Remco het boertje is van het forum, hij heeft een veehouderij ;-)
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
Inmiddels heeft Overmars erkent dat ze onderweg naar dit seizoen een kansje hebben laten liggen...

Daag duscussie!!!
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 15:52 schreef AkaS het volgende:
Inmiddels heeft Overmars erkent dat ze onderweg naar dit seizoen een kansje hebben laten liggen...

Daag duscussie!!!
Ga het interview toch eens zelf kijken kerel. Pfff wat vermoeiend zeg.
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga het interview toch eens zelf kijken kerel. Pfff wat vermoeiend zeg.
Jij bent vermoeiend, eigenwijs boertje... !!!

Lees en ga je schamen:

Marc Overmars durft toe te geven dat hij op transfergebied fouten heeft gemaakt bij Ajax. "Als ik heel eerlijk ben, hebben we wel wat kansen laten liggen", zegt hij tegen de NOS.

En nu je koeien melken en niet meer doen
alsof je allles weet!!!
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij bent vermoeiend, eigenwijs boertje... !!!

Lees en ga je schamen:

Marc Overmars durft toe te geven dat hij op transfergebied fouten heeft gemaakt bij Ajax. "Als ik heel eerlijk ben, hebben we wel wat kansen laten liggen", zegt hij tegen de NOS.

En nu je koeien melken en niet meer doen
alsof je allles weet!!!
Allereerst wederom de vraag om gewoon normaal te doen. Is dat nu zo moeilijk.
Waarom lezen als je het interview GEZIEN hebt.

En zelfs in jouw post zegt hij helemaal nergens dat hij fouten heeft genaakt. Hij zegt dat ze kansen hebben laten liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 augustus 2017 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 augustus 2017 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij bent vermoeiend, eigenwijs boertje... !!!

Lees en ga je schamen:

Marc Overmars durft toe te geven dat hij op transfergebied fouten heeft gemaakt bij Ajax. "Als ik heel eerlijk ben, hebben we wel wat kansen laten liggen", zegt hij tegen de NOS.

En nu je koeien melken en niet meer doen
alsof je allles weet!!!
Hij en we???? Volgens mij zegt hij dat "ze" fouten hebben gemaakt en niet alleen "hij".
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij en we???? Volgens mij zegt hij dat "ze" fouten hebben gemaakt en niet alleen "hij".
Hij is onderdeel van de we...
maar daar gaat het niet om. Krijg nu wel heel sterk de indruk dat
hier spelletjes gespeeld worden.

Ik heb een poging gedaan om mij oprecht open te stellen voor een andere waarheid. Hierbij heb ik e.e.a verwoord wat mij in de weg staat om die andere waarheid als de waarheid aan te nemen...

Hierop komt Remco in de lucht met een aanval op mijn volgens mij keurig nette en oprechte post waar geen spelt tussen te krijgen is... En dat gaat het boertje weer lullig reageren en afleiden...

En dan krijg je weer een gefuckte reactie van mij...

Ik heb de nodige keren getracht oprecht mijzelf open te stellen voor een andere mening en waarheid waarbij ik een aantal zaken opsomde die voor mij aanleiding zijn voor mijn waarheid... Keer op keer komt er dan geen inhoudelijke reactie op datgene.

Lijkt wel of sommigen op de payroll staan bij Overmars!
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Allereerst wederom de vraag om gewoon normaal te doen. Is dat nu zo moeilijk.
Waarom lezen als je het interview GEZIEN hebt.

En zelfs in jouw post zegt hij helemaal nergens dat hij fouten heeft genaakt. Hij zegt dat ze kansen hebben laten liggen.
Je bent een naar mannetje die dwarsligt, loopt te zuigen en beschuldigingen uit naar anderen. En wanneer je met waarheden van de andere kant wordt geconfronteerd ga je lopen afleiden en val je mensen aan. Dat laatste doe je overigens zonder scheldwoorden maar als je goed leest wat je zegt komt dit voor mij op hetzelfde neer en dan kies ik maar voor duidelijkheid !
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 19:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij en we???? Volgens mij zegt hij dat "ze" fouten hebben gemaakt en niet alleen "hij".
Hij en het team waar hij onderdeel van is dan, zo goed!

Spelers en directie erkennen in ieder geval dat er fouten zijn gemaakt
en dat er versterkingen aangekocht hadden moeten worden.
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 20:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hij is onderdeel van de we...
maar daar gaat het niet om. Krijg nu wel heel sterk de indruk dat
hier spelletjes gespeeld worden.

Ik heb een poging gedaan om mij oprecht open te stellen voor een andere waarheid. Hierbij heb ik e.e.a verwoord wat mij in de weg staat om die andere waarheid als de waarheid aan te nemen...

Hierop komt Remco in de lucht met een aanval op mijn volgens mij keurig nette en oprechte post waar geen spelt tussen te krijgen is... En dat gaat het boertje weer lullig reageren en afleiden...

En dan krijg je weer een gefuckte reactie van mij...

Ik heb de nodige keren getracht oprecht mijzelf open te stellen voor een andere mening en waarheid waarbij ik een aantal zaken opsomde die voor mij aanleiding zijn voor mijn waarheid... Keer op keer komt er dan geen inhoudelijke reactie op datgene.

Lijkt wel of sommigen op de payroll staan bij Overmars!
Je hebt 1 post geplaatst die voor relatief normaal door kan gaan verder niks anders dan rare opmerkingen aan personen.

En nogmaals. Je reageert zelfs in die post gewoon zoals altijd
remco k
 remco k - maandag 21 augustus 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 20:18 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je bent een naar mannetje die dwarsligt, loopt te zuigen en beschuldigingen uit naar anderen. En wanneer je met waarheden van de andere kant wordt geconfronteerd ga je lopen afleiden en val je mensen aan. Dat laatste doe je overigens zonder scheldwoorden maar als je goed leest wat je zegt komt dit voor mij op hetzelfde neer en dan kies ik maar voor duidelijkheid !
Dat is bij jou nogal lastig en zeker niet waar aangezien jij niet zoveel waarheden verkondigt.
AkaS
 AkaS - maandag 21 augustus 2017 - 23:43   quote  deeplink  
Zie mijn boosheid als compliment, dat ik je blijkbaar serieus neem.
Maar ik ben er klaar mee.

Jij vind de kritiek op Overmars onterecht. De argumenten die ik hierbij heb gehoord is dat Overmars de ene keer door de rvc wordt teruggefloten en de andere keer door Bergkamp en van der Sar.

Conclusie is dan logischerwijze dat conform jouw waarheid Overmars niets te vertellen heeft... Zijn we het dan over deze conclusie eens?
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 augustus 2017 - 23:43 schreef AkaS het volgende:
Zie mijn boosheid als compliment, dat ik je blijkbaar serieus neem.
Maar ik ben er klaar mee.

Jij vind de kritiek op Overmars onterecht. De argumenten die ik hierbij heb gehoord is dat Overmars de ene keer door de rvc wordt teruggefloten en de andere keer door Bergkamp en van der Sar.

Conclusie is dan logischerwijze dat conform jouw waarheid Overmars niets te vertellen heeft... Zijn we het dan over deze conclusie eens?
Ik zeg niet dat hij door Vd sar en Bergkamp wordt teruggefloten.

Die zijn namelijk gezamenlijk onderdeel van het TH. En dus heb je daar weleens momenten dat je het ergens niet mee eens bent.

De rvc is een ander verhaal en ik vind dat dit orgaan de club Ajax structureel in de weg zit.

Ik zie geen problemen bij het huidige bestuur op Slop na. Die waait ook met alle winden mee.

Uitdagingen zijn er zat binnen en voor het bestuur.
Eide
 Eide - dinsdag 22 augustus 2017 - 12:12   quote  deeplink  
Fouten maken hoort erbij. Alleen de doden maken geen fouten. Dat Overmars fouten toegeeft vind ik wel verbazend, dat lees je eigenlijk nooit in het voetbal. Ik vind dat best knap. Ook til ik vooralsnog niet zwaar aan (potentiële) miskopen. Als je risico's neemt ga je vanzelf builen vallen. Ik zie een Ajax dat risico's durft te nemen, dat daarbij trouw is aan de Ajaxtraditie en wat het best goed doet.

Wel moet deze directie dit seizoen mogelijk een lastige keuze maken. Ajax moet prijzen winnen. Vertrouwen in een onervaren coach is mooi maar moet zich wel uitbetalen na een aantal jaren zonder prijs.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 12:12 schreef Eide het volgende:
Fouten maken hoort erbij. Alleen de doden maken geen fouten. Dat Overmars fouten toegeeft vind ik wel verbazend, dat lees je eigenlijk nooit in het voetbal. Ik vind dat best knap. Ook til ik vooralsnog niet zwaar aan (potentiële) miskopen. Als je risico's neemt ga je vanzelf builen vallen. Ik zie een Ajax dat risico's durft te nemen, dat daarbij trouw is aan de Ajaxtraditie en wat het best goed doet.

Wel moet deze directie dit seizoen mogelijk een lastige keuze maken. Ajax moet prijzen winnen. Vertrouwen in een onervaren coach is mooi maar moet zich wel uitbetalen na een aantal jaren zonder prijs.
Trouw aan de Ajaxtraditie? Met spelers als Viergever, Dijks, Veltman enz zie ik daar weinig van terug. Of bedoel je dan eigen jeugd?
Eide
 Eide - dinsdag 22 augustus 2017 - 15:22   quote  deeplink  
De Ajaxtraditie is aanvallend, attractief voetbal met veel eigen kweek. Dat zie ik absoluut terug in het huidige Ajax. Daae komt ook de keuze voor Keizer uit, namelijk een coach die aanvallend en attractief voetbal voor staat.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 15:22 schreef Eide het volgende:
De Ajaxtraditie is aanvallend, attractief voetbal met veel eigen kweek. Dat zie ik absoluut terug in het huidige Ajax. Daae komt ook de keuze voor Keizer uit, namelijk een coach die aanvallend en attractief voetbal voor staat.
ben benieuwd hoe ze uiteindijk in de loop van het seizoen gaan voetballen, mocht het saai worden weten we gelijk waar het wegkomt, en dat is niet keizer
remco k
 remco k - dinsdag 22 augustus 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 15:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe ze uiteindijk in de loop van het seizoen gaan voetballen, mocht het saai worden weten we gelijk waar het wegkomt, en dat is niet keizer
En hoezo zou dat niet door keijzer komen mochten ze daar voor kiezen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 augustus 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2017 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoezo zou dat niet door keijzer komen mochten ze daar voor kiezen.
zoals eide aangaf dat is niet zijn manier van spelen of hoe hij zelf zou willen spelen.. zie jong ajax.. dat is wat wij in het eerste wouden toch zoals keizer het daar liet voetballen ? dus waarom zou keizer dit zelf aanpassen ? ik en veel mede supporters denken of weten bijna zeker dat spijkerman en bergkamp mede bepalen wat er in het eerste gebeurt.. en vind ik helemaal niet erg, alleen het mag niet tekosten gaan van het voetbal waar ajax voorstaat

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0139279