BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 08:12   quote  deeplink  
Tot op heden moet ik zeggen zie ik een volwassen trainer. En hiermee doel ik hoe hij met het hele nare gebeuren rond de populaire Appie omgaat. Dit is niet niks en toch raakt hij niet in paniek.

Hopelijk is hij achter de schermen wel in staat om versterkingen af te dwingen!!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 08:48   quote  deeplink  
Heren, ik moet toch eens wat kwijt. Het zal mij niet populair maken maar dat is dan maar zo.

Er zijn hier enkele heren actief en volgens mij al vele jaren die nogal vol van zichzelf zijn. Alsof hun mening, hun informatie als enige de juiste is. Hierbij misschien onbewust nogal neerbuigend reageren op anderen.

In het bijzonder richting Bobby, maar ook naar anderen. En dan zijn er nog heren die niet weten hoe snel ze met deze heren moeten meelullen en hierbij doen alsof ze toevallig dezelfde mening hebben. Maar in feite schreeuwen ze om acceptatie van die heren!

De heren waar ik het over heb hebben zelden kritiek op de beleidsbepalers, de directie en Bobby is het hier niet mee eens en heeft wel kritiek.

En volgens mij heeft Bobby gelijk!

Het lijkt erop alsof wij alleen in staat zijn spelers aan te trekken als we de hoofdprijs plus een beetje extra betalen. Of spelers waar elders geen interesse voor is. En ik heb het niet over de jeugd want dat is een ander verhaal...Ik heb het over spelers voor het eerste.

Onze selectie is nog niet op volledige sterkte, dat hoop ik is voor iedereen duidelijk!

We hebben geld zat en de transferwindow is helemaal open
..

Ik lees versterkingen bij psv en zelfs bij het kapitaalonmachtige feijenoot!!!! St.Juste en Haps...

En bij ons blijft het weer oorverdovend stil....En de CL voorronde wedstrijden staan alweer voor de deur.

Zover ik me kan herinneren moesten we een paar jaar geduld hebben en dan zouden we weer meedoen. Dan hadden we een zelfopgeleide jeugd van Europese top als kern en zou er doorgeselecteerd worden en Ajax weer op het niveau van weleer kunnen terugkeren. Natuurlijk is er geen structureel succes haalbaar maar we zouden er weer zijn en meedoen.

Tot op heden zie ik alleen hetzelfde als alle jaren...of beter gezegd ik zie niets!

Mocht er morgen onverhoopt iets gebeuren met een van onze jongens in de verdediging....moet er dan een A1 speler CL gaan spelen..?

Kan natuurlijk, maar waarom is onze selectie nog niet op orde terwijl we binnen 2 weken al onze eerste CL voorronde moeten spelen????

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

De situatie, de droevige situatie met Appie kan geen excuus zijn want men is ook in staat om in deze droevige periode spelers te verkopen.

M.a.w. ik ben het eens met Bobby.

Tot slot... Appie is en blijft een sportman no matter what en het dna van een sportman zou niet willen dat we bij de pakken blijven neer zitten.

Appie heeft zoveel liefde en erkenning voor zijn mooie karakter gekregen dat hij ongetwijfeld nu zou willen dat Ajax weer eens kampioen zou worden en het gras van de matten in Europa speelt.

Het is maar een aanname hoor, wellicht is het niet zo.

Maar mijn hoop is om dit jaar prijzen te pakken en deze op te dragen aan Appie!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 juli 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:12 schreef AkaS het volgende:
Tot op heden moet ik zeggen zie ik een volwassen trainer. En hiermee doel ik hoe hij met het hele nare gebeuren rond de populaire Appie omgaat. Dit is niet niks en toch raakt hij niet in paniek.

Hopelijk is hij achter de schermen wel in staat om versterkingen af te dwingen!!!
Ik denk dat er geen 1 trainer een lastiger begin heeft dan Keizer. Ik zal hem niets kwalijk nemen als hij de eerste maanden niets presteerd. Als iemand weet wat voor spelers er rondlopen bij Ajax, dan is het Keizer wel. Ik neem aan dat als hij denkt dat er versterkingen moeten komen, dat men wel naar hem luisterd. Toch blijf je afhankelijk van veel factoren of je wel of niet een speler kan aantrekken
remco k
 remco k - dinsdag 18 juli 2017 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:48 schreef AkaS het volgende:
Heren, ik moet toch eens wat kwijt. Het zal mij niet populair maken maar dat is dan maar zo.

Er zijn hier enkele heren actief en volgens mij al vele jaren die nogal vol van zichzelf zijn. Alsof hun mening, hun informatie als enige de juiste is. Hierbij misschien onbewust nogal neerbuigend reageren op anderen.

In het bijzonder richting Bobby, maar ook naar anderen. En dan zijn er nog heren die niet weten hoe snel ze met deze heren moeten meelullen en hierbij doen alsof ze toevallig dezelfde mening hebben. Maar in feite schreeuwen ze om acceptatie van die heren!

De heren waar ik het over heb hebben zelden kritiek op de beleidsbepalers, de directie en Bobby is het hier niet mee eens en heeft wel kritiek.

En volgens mij heeft Bobby gelijk!

Het lijkt erop alsof wij alleen in staat zijn spelers aan te trekken als we de hoofdprijs plus een beetje extra betalen. Of spelers waar elders geen interesse voor is. En ik heb het niet over de jeugd want dat is een ander verhaal...Ik heb het over spelers voor het eerste.

Onze selectie is nog niet op volledige sterkte, dat hoop ik is voor iedereen duidelijk!

We hebben geld zat en de transferwindow is helemaal open
..

Ik lees versterkingen bij psv en zelfs bij het kapitaalonmachtige feijenoot!!!! St.Juste en Haps...

En bij ons blijft het weer oorverdovend stil....En de CL voorronde wedstrijden staan alweer voor de deur.

Zover ik me kan herinneren moesten we een paar jaar geduld hebben en dan zouden we weer meedoen. Dan hadden we een zelfopgeleide jeugd van Europese top als kern en zou er doorgeselecteerd worden en Ajax weer op het niveau van weleer kunnen terugkeren. Natuurlijk is er geen structureel succes haalbaar maar we zouden er weer zijn en meedoen.

Tot op heden zie ik alleen hetzelfde als alle jaren...of beter gezegd ik zie niets!

Mocht er morgen onverhoopt iets gebeuren met een van onze jongens in de verdediging....moet er dan een A1 speler CL gaan spelen..?

Kan natuurlijk, maar waarom is onze selectie nog niet op orde terwijl we binnen 2 weken al onze eerste CL voorronde moeten spelen????

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

De situatie, de droevige situatie met Appie kan geen excuus zijn want men is ook in staat om in deze droevige periode spelers te verkopen.

M.a.w. ik ben het eens met Bobby.

Tot slot... Appie is en blijft een sportman no matter what en het dna van een sportman zou niet willen dat we bij de pakken blijven neer zitten.

Appie heeft zoveel liefde en erkenning voor zijn mooie karakter gekregen dat hij ongetwijfeld nu zou willen dat Ajax weer eens kampioen zou worden en het gras van de matten in Europa speelt.

Het is maar een aanname hoor, wellicht is het niet zo.

Maar mijn hoop is om dit jaar prijzen te pakken en deze op te dragen aan Appie!!!
Dat je het eens bent met Bobby is helemaal prima en je goed recht. Net zoals het voor andere mensen hun goed recht is om het oneens te zijn.

Maar jij hebt geen flauw idee van de gescheidenis tussen bepaalde mensen op het forum, en ik vind dan ook dat je veel te makkelijk oordeelt..

Discussies voeren is namelijk leuk en prima.. Maar dan moet je wel een discussie voeren, daar hoort dus ook bij antwoord geven op gestelde vragen, zelfs als die je ongelijk bewijzen, daar hoort dus ook bij je ongelijk toegeven, ook al is dat misschien niet leuk..

Je doet net alsof er hier een kleik is die het altijd met elkaar eens is, maar het tegenovergestelde is echt het geval, ook daar zou je de geschiedenis maar eens van moeten terug kijken in de topics.
Hoe vaak ik bijvoorbeeld wel niet overhoop heb gelegen met AW Loetje, Hummel of eigenlijk iedereen wel, daar heb je blijkbaar geen enkele weet van...

Maar als jij het met Bobby eens bent, helemaal prima, maar ik vraag me wel af waar je het mee eens bent, aangezien hij niet zo veel zegt, anders dan wat open deuren in trappen..Hij heeft blijkbaar geen flauw benul van de echte verantwoordelijkheden van het bestuur rvc en het TH. En als je dat al niet weet, hoe kan je er in hemelsnaam over oordelen.

Overgigens als laatste, niemand hier die het altijd en volledig eens is met alles wat het bestuur, RVC of het TH uitvoert.
Zo wordt de kwaliteit van de aangetrokken spelers vaak zat in tweijfel getrokken, echter begrijpen de meeste mensen hier ook dat als je iets veranderd, dat dit gewoon tijd kost, Ajax heeft om de kwaliteit van de aan te trekken spelers te verbeteren vorig jaar een nieuwe hoofdscouting aangetrokken, en volgens mij zijn er sindsdien een aantal zeer verassende spelers aangetrokken..

Nogmaals dus meer dan prima om overal over te oordelen waar je maar zin in hebt, maar zorg dan wel dat je alle "juiste" informatie hebt..
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Hoi Remco,

In de periode dat ik hier actief ben, ben ik het eigenlijk altijd eens met Bobby.

Hij reageert als een echte Ajax supporter en benoemt de zaken zoals hij het ziet en voelt. Vanuit zijn emotie zogezegd.

Jij en anderen proberen hier een soort keurmerk te creëren waaraan reacties moeten voldoen en volgens mij slaat dit nergens op.

Of ben jij wel inhoudelijk bekent met de arbeidscontracten van de door jou aangehaalde directie, rvc, tech.hart en dergelijke. Lijkt mij van niet.

Ik weet niet wie waar verantwoordelijk voor is, exact. Maar volgens mij staan er CL wedstrijden voor de deur en is onze selectie niet compleet. En dat is met de huidige heren ieder jaar hetzelfde euvel. En er is geld zat.

En dat gewouwel hier dat het zo knap is van Overmars om bankzitters zo duur te verkopen.... Misschien is het wel helemaal niet zo knap en zouden deze spelers helemaal niet op de bank mogen zitten. Waarom komen ze wel voor hen en niet voor een Veltman die erg graag naar het buitenland wil...

Als Overmars zo goed is laat hem Veltman dan maar voor 10 mln+ verkopen. De basisspeler met het echte Ajax dna !!!!

En iedereen slikt deze onzin voor zoete koek.

Bobby is iemand die dergelijke zaken durft te benoemen en wat het verleden met hem ook mag zijn... In mijn ogen is hij een betrokken supporter die op het forum zijn gal kan spuwen, net als ik overigens.

Ik ben geen journalist. En ik ben ook niet op de hoogte van de functieomschrijvingen van de heren directie maar op een incidenteel mazzeltje na blinken ze in mijn ogen niet uit in pro actief handelen en onderhandelen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 18 juli 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Ik ga even popcorn pakken en een pilsje pakken!
Wat een triest en gezever uit een dikke nek.
Je praat vanuit wat jou mening is. Dat hoeft niet te betekenen dat jullie (AkaS en Bobby) dan maar gelijk hebben.
Er wordt van alles erbij gehaald en allerlei onzin uitgekraamt, omdat je het zelf ook al aangeeft, dat je eigenlijk niet eens weet wat de mensen binnen de club doen.
Wie ben je dan als je nog niet eens weet wat hun functies inhouden om te bepalen dat iemand ergens schuld aan heeft?
De laatste jaren hebben toch aangetoond dat we best lekkere spelers kunnen binnenhalen waarvan sommigen straks voor het 5 voudige of meer de deur uit gaan.
Een opleidingsclub verander je niet ineens in een koopclub. Zeker niet aangezien we de nieuwe weg ingeslagen zijn.
Blijf maar lekker zuur zijn en neem van mijn part nog een bitter lemon om de zuurtegraad aan te vullen, maar met het simpele gezever zonder inhoud ben ik wel een beetje klaar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 18 juli 2017 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 16:35 schreef AkaS het volgende:

Ik ben geen journalist. En ik ben ook niet op de hoogte van de functieomschrijvingen van de heren directie maar op een incidenteel mazzeltje na blinken ze in mijn ogen niet uit in pro actief handelen en onderhandelen.
Dus je hebt geen idee wat de taken en verantwoordelijkheden zijn van de mensen binnenin Ajax, maar toch ben je kritisch op hun functioneren.

Ben ik blij dat jij mijn baas niet bent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - dinsdag 18 juli 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 16:35 schreef AkaS het volgende:
Hoi Remco,

In de periode dat ik hier actief ben, ben ik het eigenlijk altijd eens met Bobby.

Hij reageert als een echte Ajax supporter en benoemt de zaken zoals hij het ziet en voelt. Vanuit zijn emotie zogezegd.

Jij en anderen proberen hier een soort keurmerk te creëren waaraan reacties moeten voldoen en volgens mij slaat dit nergens op.

Of ben jij wel inhoudelijk bekent met de arbeidscontracten van de door jou aangehaalde directie, rvc, tech.hart en dergelijke. Lijkt mij van niet.

Ik weet niet wie waar verantwoordelijk voor is, exact. Maar volgens mij staan er CL wedstrijden voor de deur en is onze selectie niet compleet. En dat is met de huidige heren ieder jaar hetzelfde euvel. En er is geld zat.

En dat gewouwel hier dat het zo knap is van Overmars om bankzitters zo duur te verkopen.... Misschien is het wel helemaal niet zo knap en zouden deze spelers helemaal niet op de bank mogen zitten. Waarom komen ze wel voor hen en niet voor een Veltman die erg graag naar het buitenland wil...

Als Overmars zo goed is laat hem Veltman dan maar voor 10 mln+ verkopen. De basisspeler met het echte Ajax dna !!!!

En iedereen slikt deze onzin voor zoete koek.

Bobby is iemand die dergelijke zaken durft te benoemen en wat het verleden met hem ook mag zijn... In mijn ogen is hij een betrokken supporter die op het forum zijn gal kan spuwen, net als ik overigens.

Ik ben geen journalist. En ik ben ook niet op de hoogte van de functieomschrijvingen van de heren directie maar op een incidenteel mazzeltje na blinken ze in mijn ogen niet uit in pro actief handelen en onderhandelen.
Het stukje over echte Ajax supporter is echt ronduit walgelijk van je. De een is hier niet meer supporter als een ander.

Bobby benoemt juist helemaal niets. Enige uitspraak is dat het niet deugt en dat doet ie in allerlei bewoordingen maar het komt altijd zonder uitzondering op hetzelfde neer. Inhoudelijk uitermate zwak en kennis van zaken is totaal niet aanwezig om over oplossingsgerichte uitspraken maar te zwijgen. Die zijn er namelijk nooit

Klagen prima maar draag dan ook een oplossing aan en ga niet zeiken om het zeiken. En zoals eerder aangegeven. Als je discussies wilt voeren, beantwoord dan ook vragen van de mensen die je zelf bekritiseerd.

Overmars en bankzitters verkopen als fantastisch bestempeld. Je brengt het alsof hier dag en nacht over gesproken wordt en overmars hierdoor fantastisch functioneert volgens een aantal hier. Volgens wordt het überhaupt amper benoemt en ben je gewoon wat aan het verzinnen om je punt te maken. Dat het overigens benoemt wordt is meer dan terecht. Want het betreft Ajax en daar is dit forum voor.

Ik denk dat sommige mensen hier zoals de mensen die jij bedoelt juist heel realistisch zijn. En dat jij en Bobby dingen verwachten van de club waar ze 1 al gewoon mee bezig zijn, of 2 niet meer realistisch zijn in de hedendaagse voetbalwereld.

Volgens mij is Nerres in de winter halen voor dit seizoen proactief, is Huntelaar halen voor de start van de voorbereiding proactief, is van Leer halen voor de voorbereiding proactief. En is het wederom vastleggen van nieuwe talenten die op bepaalde posities in de jeugd ontbreken ook proactief.

En ja er moeten no 1 of twee spelers bij komen. Dat onderkent Ajax en als je ziet en leest waar ze mee bezig zouden zijn moet je begrijpen dat dit niet heel snel geregeld kan zijn.

Ik vind het schandalig hoe er op Overmars afgegeven wordt, hij wordt als enige afgerekend op de kwaliteit van de selectie terwijl dat helemaal niet zijn verantwoordelijkheid is het Th is daar namelijk verantwoordelijk voor en Overmars moet de spelers weten te binden die het Th willen halen of behouden.
remco k
 remco k - dinsdag 18 juli 2017 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 17:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus je hebt geen idee wat de taken en verantwoordelijkheden zijn van de mensen binnenin Ajax, maar toch ben je kritisch op hun functioneren.

Ben ik blij dat jij mijn baas niet bent.
Tsjaa
Eide
 Eide - dinsdag 18 juli 2017 - 18:01   quote  deeplink  
Ik ga me verder niet inhoudelijk in allerlei beschuldigingen/weerleggingen of weet ik veel wat mengen. Als je lekker over voetbal en Ajax wil praten is iedereen wat mij betreft welkom. Het is een forum dus de kans is groot dat sommige mensen meningen gaan hebben waar je het misschien niet mee eens gaat zijn. Dat is juist de charme denk ik.

Ik hou van discussie, ook van felle discussie. Waar ik niet van hou is op de man spelen. Daar zal ik vrijwel altijd ook op reageren. En verder is het echt aan jezelf wat je er van maakt. Je kan telkens maar waar in een slachtofferrol kruipen of op de man spelen. Het staat een ieder vrij om dat te doen, maar de kans is aanzienlijk dat het slechts beperkt gezellig zal zijn. De andere optie is accepteren dat er mensen zijn met andere meningen en dat respecteren en vooral op basis van goede argumenten discussie voeren.

Ik denk dat je hier vrij veel mensen tegen komt die Ajax op de voet volgen die bovendien hun mening onderbouwen met sterke argumenten. Ik hoop er daar één van te zijn, maar er zijn er meer en met enige regelmaat ben ik het slechts beperkt of helemaal niet eens met anderen. En soms raak ik naar verloop van tijd en gedurende zo'n discussie ook wel overtuigd van het gelijk van een ander.

Je haalt uit een forum wat je zelf erin stopt denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door Eide --
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 18:53   quote  deeplink  
wat een domme reacties :-)
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 18:58   quote  deeplink  
Natuurlijk weet ik wie verantwoordelijk is voor het transferbeleid.
Maar op dit forum is men wel heel selectief.

Als Tete voor een paar miljoen verkocht wordt is het knap van Overmars dat hij voor bankzitters nog miljoenen weet te beuren. Nou volgens mij is dit helemaal niet zo knap.

Wanneer hij as usual een mispeer maakt is hij plots niet verantwootdelijk op dit forum.

In mijn ogen bewijst hij zich als hij Veltman voor een goed bedrag kan verkopen ;-)
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juli 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 18:58 schreef AkaS het volgende:
Natuurlijk weet ik wie verantwoordelijk is voor het transferbeleid.
Maar op dit forum is men wel heel selectief.

Als Tete voor een paar miljoen verkocht wordt is het knap van Overmars dat hij voor bankzitters nog miljoenen weet te beuren. Nou volgens mij is dit helemaal niet zo knap.

Wanneer hij as usual een mispeer maakt is hij plots niet verantwootdelijk op dit forum.

In mijn ogen bewijst hij zich als hij Veltman voor een goed bedrag kan verkopen ;-)
Wie er volgens jou dan verantwoordelijk voor het transferbeleid?
Naar buiten toe zal dat Overmars zijn maar de beste, of beter arme man, mag niks zonder goedkeuring van de RvC. Die laatste is feitelijk de baas binnen Ajax en ook al bemoeien ze zich niet met de dagelijkse gang van zaken, elke grote beslissing moet door hen worden goed gekeurd. Dat vergeten of weten heel veel mensen niet.
Mijn mening is dat de selectie op dit moment aardig op orde is. Voorin is elke positie dubbel bezet. Middenveld was dat maar vanwege het verschrikkelijke nieuws omtrent Nouri moet daar wel iemand bij. Achterin, op dit moment, ook nog niemand bij
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 18 juli 2017 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 17:31 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dus je hebt geen idee wat de taken en verantwoordelijkheden zijn van de mensen binnenin Ajax, maar toch ben je kritisch op hun functioneren.

Ben ik blij dat jij mijn baas niet bent.
Hahahaha. Prachtig verwoord. +1
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 19:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wie er volgens jou dan verantwoordelijk voor het transferbeleid?
Naar buiten toe zal dat Overmars zijn maar de beste, of beter arme man, mag niks zonder goedkeuring van de RvC. Die laatste is feitelijk de baas binnen Ajax en ook al bemoeien ze zich niet met de dagelijkse gang van zaken, elke grote beslissing moet door hen worden goed gekeurd. Dat vergeten of weten heel veel mensen niet.
Mijn mening is dat de selectie op dit moment aardig op orde is. Voorin is elke positie dubbel bezet. Middenveld was dat maar vanwege het verschrikkelijke nieuws omtrent Nouri moet daar wel iemand bij. Achterin, op dit moment, ook nog niemand bij
Hoi Brandje, dank voor je reactie. Ik realiseer mij dat de rvc bepaald of er budget wordt vrijgemaakt voor aankopen. Maar daarna is het toch echt aan Overmars om te presteren, spelers te overtuigen en tegen een zo laag mogelijk bedrag aan te kopen. Of een speler geschikt wordt geacht zou in principe door het technisch hart beoordeeld moeten worden en eventueel scouting.
Brandje
 Brandje - dinsdag 18 juli 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Brandje, dank voor je reactie. Ik realiseer mij dat de rvc bepaald of er budget wordt vrijgemaakt voor aankopen. Maar daarna is het toch echt aan Overmars om te presteren, spelers te overtuigen en tegen een zo laag mogelijk bedrag aan te kopen. Of een speler geschikt wordt geacht zou in principe door het technisch hart beoordeeld moeten worden en eventueel scouting.
Kijk iedereen loopt nu te zeuren om een linksback maar tot op heden hebben we daar Viergever, Riedewald, Viergever en zelfs Sinkgraven nog voor. Dan gaat de rvc echt geen toestemming voor een nieuwe lb.
Verder heb ik Overmars echt verketterd maar ben er nu heilig van overtuigd dat de nuttelize aankopen zoals Zimling, Heitinga, Siggi, Duarte, Gudlej en Hoorn echt op voorspraak van FdB zijn gehaald. De Boer is weg en ineens worden er dure spelers gehaald en totaal ander soort speler.
Eide
 Eide - dinsdag 18 juli 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk iedereen loopt nu te zeuren om een linksback maar tot op heden hebben we daar Viergever, Riedewald, Viergever en zelfs Sinkgraven nog voor. Dan gaat de rvc echt geen toestemming voor een nieuwe lb.
Verder heb ik Overmars echt verketterd maar ben er nu heilig van overtuigd dat de nuttelize aankopen zoals Zimling, Heitinga, Siggi, Duarte, Gudlej en Hoorn echt op voorspraak van FdB zijn gehaald. De Boer is weg en ineens worden er dure spelers gehaald en totaal ander soort speler.
Ik weet niet of het met FdB te maken had of met de directie en RvC destijds. Feit is wel dat er sinds de winterstop van het seizoen 2015/16, toen FdB er nog was, echt wel een andere wind waait bij Ajax. Er is een gedurfder transferbeleid waarbij men lastige keuzes durft te maken en ook geld durft uit te geven.

Ik denk zelf dat de rol van Edwin van der Sar daarin groot is. Ik denk echt dat Van der Sar, meer als zijn voorgangers, bij Ajax de neuzen dezelfde kant op heeft gekregen in alle geledingen van de club. In aanloop naar zijn aanstelling als Algemeen Directeur ging het al langzaam anders en sindsdien wordt dat beeld alleen maar verstrekt.
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 20:46   quote  deeplink  
Ik hoop dat je gelijk hebt Eide en dat ik het helemaal verkeerd zie.
Geloof me als ik zeg dat ik in deze graag mijn ongelijk toegeef en dat doe met een knipoog naar Remco ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 18 juli 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Brandje, dank voor je reactie. Ik realiseer mij dat de rvc bepaald of er budget wordt vrijgemaakt voor aankopen. Maar daarna is het toch echt aan Overmars om te presteren, spelers te overtuigen en tegen een zo laag mogelijk bedrag aan te kopen. Of een speler geschikt wordt geacht zou in principe door het technisch hart beoordeeld moeten worden en eventueel scouting.
Waarom steun jij Bobby dan zo hard in zijn commentaar op overmars dat ie de selectie niet van de juiste spelers weet te voorzien
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 08:48 schreef AkaS het volgende:
Heren, ik moet toch eens wat kwijt. Het zal mij niet populair maken maar dat is dan maar zo.

Er zijn hier enkele heren actief en volgens mij al vele jaren die nogal vol van zichzelf zijn. Alsof hun mening, hun informatie als enige de juiste is. Hierbij misschien onbewust nogal neerbuigend reageren op anderen.

In het bijzonder richting Bobby, maar ook naar anderen. En dan zijn er nog heren die niet weten hoe snel ze met deze heren moeten meelullen en hierbij doen alsof ze toevallig dezelfde mening hebben. Maar in feite schreeuwen ze om acceptatie van die heren!

De heren waar ik het over heb hebben zelden kritiek op de beleidsbepalers, de directie en Bobby is het hier niet mee eens en heeft wel kritiek.

En volgens mij heeft Bobby gelijk!

Het lijkt erop alsof wij alleen in staat zijn spelers aan te trekken als we de hoofdprijs plus een beetje extra betalen. Of spelers waar elders geen interesse voor is. En ik heb het niet over de jeugd want dat is een ander verhaal...Ik heb het over spelers voor het eerste.

Onze selectie is nog niet op volledige sterkte, dat hoop ik is voor iedereen duidelijk!

We hebben geld zat en de transferwindow is helemaal open
..

Ik lees versterkingen bij psv en zelfs bij het kapitaalonmachtige feijenoot!!!! St.Juste en Haps...

En bij ons blijft het weer oorverdovend stil....En de CL voorronde wedstrijden staan alweer voor de deur.

Zover ik me kan herinneren moesten we een paar jaar geduld hebben en dan zouden we weer meedoen. Dan hadden we een zelfopgeleide jeugd van Europese top als kern en zou er doorgeselecteerd worden en Ajax weer op het niveau van weleer kunnen terugkeren. Natuurlijk is er geen structureel succes haalbaar maar we zouden er weer zijn en meedoen.

Tot op heden zie ik alleen hetzelfde als alle jaren...of beter gezegd ik zie niets!

Mocht er morgen onverhoopt iets gebeuren met een van onze jongens in de verdediging....moet er dan een A1 speler CL gaan spelen..?

Kan natuurlijk, maar waarom is onze selectie nog niet op orde terwijl we binnen 2 weken al onze eerste CL voorronde moeten spelen????

Ik vind dit echt onbegrijpelijk.

De situatie, de droevige situatie met Appie kan geen excuus zijn want men is ook in staat om in deze droevige periode spelers te verkopen.

M.a.w. ik ben het eens met Bobby.

Tot slot... Appie is en blijft een sportman no matter what en het dna van een sportman zou niet willen dat we bij de pakken blijven neer zitten.

Appie heeft zoveel liefde en erkenning voor zijn mooie karakter gekregen dat hij ongetwijfeld nu zou willen dat Ajax weer eens kampioen zou worden en het gras van de matten in Europa speelt.

Het is maar een aanname hoor, wellicht is het niet zo.

Maar mijn hoop is om dit jaar prijzen te pakken en deze op te dragen aan Appie!!!
Hoop bla bla in het eerste gedeelte, wat wil je nu vertellen????

Het feit dat ik reageerde op Bobby heeft te maken met het noemen van Appie in een post waarop kritiek wordt geleverd op het bestuur. Het lijkt mij niet dat je de situatie van Appie te maken heeft met het uitblijven van aankopen. Dus had hij deze best achterwege mogen laten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2017 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 20:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoi Brandje, dank voor je reactie. Ik realiseer mij dat de rvc bepaald of er budget wordt vrijgemaakt voor aankopen. Maar daarna is het toch echt aan Overmars om te presteren, spelers te overtuigen en tegen een zo laag mogelijk bedrag aan te kopen. Of een speler geschikt wordt geacht zou in principe door het technisch hart beoordeeld moeten worden en eventueel scouting.
Jij realiseert het je wel, gaat toch mee in de kritiek van Bobby en weet uiteindelijk niet wat er op de burelen binnen Ajax gebeurt??? Hmmmm beetje tegenstrijdig allemaal!

Ik ben juist blij dat tegenwoordig niet alles meer direct in de media verschijnt wat er binnen Ajax gebeurt. Hierdoor kan er zonder teveel media-aandacht onderhandeld worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2017 - 23:46   quote  deeplink  
Maar ja, onze reacties zullen wel zijn omdat we vol van onszelf zijn of omdat we hopen geaccepteerd te worden door de grote heren op het forum!!

Misschien nagedacht dat onze reacties er zijn vanwege een andere kijk op het geheel??

Weleens goed gekeken naar de reacties van Bobby??? Elke post van hem is een open deur intrappen en als hem wordt gevraagd om inhoudelijk te reageren stokt het! Tja.... dan houd het op natuurlijk en kan hij dit soort reacties verwachten!

Gelukkig is een forum er om allemaal een eigen mening te hebben. Dus bedankt voor je inbreng en nu ............ VOLGENDE!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juli 2017 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom steun jij Bobby dan zo hard in zijn commentaar op overmars dat ie de selectie niet van de juiste spelers weet te voorzien
Volgens mij ben ik hier duidelijk in geweest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 18 juli 2017 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 18:53 schreef AkaS het volgende:
wat een domme reacties :-)
Nou, ik vond de reactie van Remco om 17:49 uur eigenlijk een hele sterke en inhoudelijke, maar daar reageer je dan maar niet meer op ...........
AkaS
 AkaS - dinsdag 18 juli 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ja, onze reacties zullen wel zijn omdat we vol van onszelf zijn of omdat we hopen geaccepteerd te worden door de grote heren op het forum!!

Misschien nagedacht dat onze reacties er zijn vanwege een andere kijk op het geheel??

Weleens goed gekeken naar de reacties van Bobby??? Elke post van hem is een open deur intrappen en als hem wordt gevraagd om inhoudelijk te reageren stokt het! Tja.... dan houd het op natuurlijk en kan hij dit soort reacties verwachten!

Gelukkig is een forum er om allemaal een eigen mening te hebben. Dus bedankt voor je inbreng en nu ............ VOLGENDE!!!
Kijk, daar komt het "WE" .... een afwijkende mening en hup.. Het Hasjpaard komt van stal en we hebben het over we... Bijval nodig?

Mij is het allemaal duidelijk.

Bazoer, Riedewald en Tete mogen oprotten.
Veltman en Viergever "moeten" blijven... En het niveau gaat weer dalen. CL Voorronde voor de deur en wij zijn weer niet op CL oorlogsterkte. Weer niet!!! Net als vorig jaar of vorige jaren...

Waarom niet sneller de selectie op orde hebben zodat we kunnen doorpakken ipv blijven hangen en straks nog meer spelers kwijtraken.
AkaS
 AkaS - woensdag 19 juli 2017 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ja, onze reacties zullen wel zijn omdat we vol van onszelf zijn of omdat we hopen geaccepteerd te worden door de grote heren op het forum!!

Misschien nagedacht dat onze reacties er zijn vanwege een andere kijk op het geheel??

Weleens goed gekeken naar de reacties van Bobby??? Elke post van hem is een open deur intrappen en als hem wordt gevraagd om inhoudelijk te reageren stokt het! Tja.... dan houd het op natuurlijk en kan hij dit soort reacties verwachten!

Gelukkig is een forum er om allemaal een eigen mening te hebben. Dus bedankt voor je inbreng en nu ............ VOLGENDE!!!
Laat hem open deuren intrappen. Daar is het forum voor. Lekker stoom afblazen en klagen over zaken waar je geen invloed op heb en dan discussiëren met andere die het beter zien en weten omdat ze zogenaamd de functieomschrijvingen van de arbeidscontracten hebben gelezen....
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 09:54 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen 1 trainer een lastiger begin heeft dan Keizer. Ik zal hem niets kwalijk nemen als hij de eerste maanden niets presteerd. Als iemand weet wat voor spelers er rondlopen bij Ajax, dan is het Keizer wel. Ik neem aan dat als hij denkt dat er versterkingen moeten komen, dat men wel naar hem luisterd. Toch blijf je afhankelijk van veel factoren of je wel of niet een speler kan aantrekken
Je kunt iemand als Keizer persoonlijk helemaal niks kwalijk nemen. De vraag is echter met welke intentie hij is aangenomen. En daar ben ik nog niet uit.

Ik vraag me al jaren af of het gevoerde beleid bij Ajax wel instaat is om groei en progressie structureel te laten doen worden. En daar heb ik nog altijd mijn twijfels over.

Ik heb diverse keren de opmerking gemaakt dat de leiding uiteindelijk voor een groot deel zal worden aangepast wanneer er structureel te weinig gewonnen wordt. En helaas zie ik die kans nog altijd groot, ook juist nu.

Mocht het onder Keizer niet goed uitpakken zul je zien dat hij de zwarte Piet krijgt toegespeeld. En juist dat zou onterecht zijn, omdat de mensen die hem die positie gegeven hebben daar ook mede voor verantwoordelijk zijn.

Hij heeft de lef om de functie te aanvaarden en ik wens hem alle succes in de wereld. Maar ook Keizer is afhankelijk van zijn spelersmateriaal. En daar zit ik nu juist het grootste gevaar. Omdat het essentieel is dat je na 31 Augustus een selectie hebt die in de breedte voldoende ervaring en kwaliteit heeft.

Wanneer je als Ajax opnieuw niet instaat bent om voor het 4e jaar op rij geen prijzen te winnen met de jeugd, selectie, exposure en je banksaldo dan kun je niet zeggen dat je het goed gedaan hebt en dat de leiding goed presteert.

Juist de keuzes en de terughoudendheid zijn naar mijn mening de beperkende factor voor het huidige Ajax. En ook vind ik het niet passen bij Ajax. Ajax is flair en durf. En met overtuiging en arrogantie de beste willen zijn. En die durf zie ik niet bij onze leiding.

Voortdurend zijn hier mensen die alles bagatelliseren en het voor mensen in de leiding gaan opnemen. Je kunt niet jaar in jaar uit door blijven gaan met een beleid dat geen prijzen weet te pakken.

Geld kan dat nooit rechtvaardigen. Juist het geld gebuikt Ajax bewust om de supporters in toom te houden. Maar het gaat er om dat je als supporter verder leert te kijken en wil dat Ajax tot het uiterste gaat. En maximaal alles eruit wil halen om de beste selectie mogelijk voor Ajax te creëren.

Resultaten bepalen uiteindelijk of mensen de juiste zijn of niet. En niemand kan daar ongestraft mee wegkomen wanneer Ajax opnieuw geen prijs behaalt. Die grens is uiteindelijk een keer bereikt. Of dat nu dit seizoen is of een seizoen later. Je ontloopt het niet.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 00:41   quote  deeplink  
Remco schrijft soms dingen die ik niet eens geschreven heb. Remco met zijn roze bril noem ik dat. Ik heb persoonlijk niks met mensen die altijd met de wind meewaaien. Remco zie ik als zwakke mensen zonder ruggengraat. Ik vind het prima dat hij hier is, maar het is maar net hoe de wind waait. Ik kan daar helemaal niks mee.

Je moet veel meer ambitie uitstralen als je in de leiding zit bij Ajax. Maar de feiten laten zien dat er al 3 jaar geen prijzen gewonnen zijn. Los daarvan is alleen het laatste jaar ook mede door Bosz en geluk van de kwaliteit van bepaalde spelers.

Maar los daarvan waren ook de zwakheden vaak meer dan duidelijk. Ajax had feitelijk een selectie niet kwaliteit in de breedte miste om op zoveel fronten mee te kunnen doen. Dan had je naar mijn idee in de breedte meer kwaliteit moeten aantrekken aan het begin van het jaar.

Ook in de winter werd die kans onbenut gelaten. En werd een speler op de lange termijn gekocht.

We hebben nog 5 weken te gaan en ik blijf van mening dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft wil je je staande kunnen houden in eigen competitie. En wil je ook in de CL voorronde een serieuze kans maken.

Met de huidige selectie heb ik daar heel erg mijn vraagtekens bij. Natuurlijk hoop ik dat de selectie verder in tact blijft en dat er nog een aantal gerichte aankopen bijkomen. Maar ja dat moeten we eerst nog maar een keer zien.

En nu zullen wel weer de reacties komen van het verdedigen van mensen. Sinds wanneer is Ajax een verdedigende voetbalclub. Ajax is aanvallend en met flait.

Laat dat verdomme dan een keer zien op het veld en in je selectie. En ga je supporters niet opnieuw een selectie presenteren die uiteindelijk in de breedte te kort komt.

En de opmerkingen van Remco dat Ajax de beste en de breedste selectie heeft van Nederland. Rot toch een keer op met je kul praat. Het is nergens op feiten gefundeerd dat dit zo is.

En kom al helemaal niet met de opmerkingen dat het altijd aan de trainer ligt. Natuurlijk zal het soms aan de trainer liggen. Bosz heeft ook genoeg goede dingen gedaan.

Remco met zijn roze bril op denkt soms dat hij zelf beter de trainer van Ajax. kan zijn. Hoezo ik heb een bord voor mijn kop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoop bla bla in het eerste gedeelte, wat wil je nu vertellen????

Het feit dat ik reageerde op Bobby heeft te maken met het noemen van Appie in een post waarop kritiek wordt geleverd op het bestuur. Het lijkt mij niet dat je de situatie van Appie te maken heeft met het uitblijven van aankopen. Dus had hij deze best achterwege mogen laten.
Daar hebben we onze Ajax Warrior weer, ik zou Remco maar weer ff in zijn kont kruipen of Eide, want veel meer doe je niet en kun je niet.

De voorspelbaarheid in je reacties zijn kinderlijk eenvoudig aan te wijzen.

Een club kun je niet alleen vanuit emotie en sentiment gaan leiden. Ik denk dat het verhaal Nouri ook iets positiefs kan gaan opbrengen voor de samenleving. Maar ook voor de mensen die bij Ajax werken en spelen.

Je kunt vanuit een negatieve situatie ook een positieve situatie maken. Natuurlijk zal het in het begin zwaarder en moeilijke zijn dan anders. En dat neemt niemand welke speler dan ook kwalijk.

Maar uiteindelijk gaat het leven door en ook Ajax moet verder. En dat moet je als leiding en als spelers met maximale inzet en passie uitvoeren. En dat is wat men nu moet proberen te laten zien.

Los van inzet en passie ben je als club altijd afhankelijk van de kwaliteit in je selectie. En ik vind dat Ajax juist daar veel meer voor moet vechten en tot het uiterste gaan.

Omdat er altijd eer excuses gezicht worden waarom iets niet is gelukt of misgelopen. Dan moet je leren verder te kijken en het dan een keer anders te gaan doen.

En dat hoop ik in de komende tijd te zien.......
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar ja, onze reacties zullen wel zijn omdat we vol van onszelf zijn of omdat we hopen geaccepteerd te worden door de grote heren op het forum!!

Misschien nagedacht dat onze reacties er zijn vanwege een andere kijk op het geheel??

Weleens goed gekeken naar de reacties van Bobby??? Elke post van hem is een open deur intrappen en als hem wordt gevraagd om inhoudelijk te reageren stokt het! Tja.... dan houd het op natuurlijk en kan hij dit soort reacties verwachten!

Gelukkig is een forum er om allemaal een eigen mening te hebben. Dus bedankt voor je inbreng en nu ............ VOLGENDE!!!
Wat heb jij nou voor zinnigs te melden......laat eens horen....
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nou, ik vond de reactie van Remco om 17:49 uur eigenlijk een hele sterke en inhoudelijke, maar daar reageer je dan maar niet meer op ...........
kontkruiper en nu een keer zelf. Kom nu zelf een keer met iets jongen....
Peterhs
 Peterhs - woensdag 19 juli 2017 - 01:05   quote  deeplink  
Ik pas. Zoveel popcorn kan mijn maag niet aan. Ben misselijk geworden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

kontkruiper en nu een keer zelf. Kom nu zelf een keer met iets jongen....
Hahahaha ik en Remco in de kont kruipen! Stoere vent ben jij! Whahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 23:59 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk, daar komt het "WE" .... een afwijkende mening en hup.. Het Hasjpaard komt van stal en we hebben het over we... Bijval nodig?

Mij is het allemaal duidelijk.

Bazoer, Riedewald en Tete mogen oprotten.
Veltman en Viergever "moeten" blijven... En het niveau gaat weer dalen. CL Voorronde voor de deur en wij zijn weer niet op CL oorlogsterkte. Weer niet!!! Net als vorig jaar of vorige jaren...

Waarom niet sneller de selectie op orde hebben zodat we kunnen doorpakken ipv blijven hangen en straks nog meer spelers kwijtraken.
Wauw, en dan zo'n stoer PB'tje sturen! Moet ik nu wakker gaan liggen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:50 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Daar hebben we onze Ajax Warrior weer, ik zou Remco maar weer ff in zijn kont kruipen of Eide, want veel meer doe je niet en kun je niet.

De voorspelbaarheid in je reacties zijn kinderlijk eenvoudig aan te wijzen.

Een club kun je niet alleen vanuit emotie en sentiment gaan leiden. Ik denk dat het verhaal Nouri ook iets positiefs kan gaan opbrengen voor de samenleving. Maar ook voor de mensen die bij Ajax werken en spelen.

Je kunt vanuit een negatieve situatie ook een positieve situatie maken. Natuurlijk zal het in het begin zwaarder en moeilijke zijn dan anders. En dat neemt niemand welke speler dan ook kwalijk.

Maar uiteindelijk gaat het leven door en ook Ajax moet verder. En dat moet je als leiding en als spelers met maximale inzet en passie uitvoeren. En dat is wat men nu moet proberen te laten zien.

Los van inzet en passie ben je als club altijd afhankelijk van de kwaliteit in je selectie. En ik vind dat Ajax juist daar veel meer voor moet vechten en tot het uiterste gaan.

Omdat er altijd eer excuses gezicht worden waarom iets niet is gelukt of misgelopen. Dan moet je leren verder te kijken en het dan een keer anders te gaan doen.

En dat hoop ik in de komende tijd te zien.......
En waarom zou ik hen in de kont moeten kruipen ouwe? Omdat jij het stoer vind dat te vertellen??? Gelukkig zijn al jouw reacties altijd kinderlijk eenvoudig te lezen, aangezien je alleen roepende bent en nooit met oplossingen komt! Vooral open deuren dus! Beter dat jij lekker je fotocamera gaat pakken en natuurfoto's gaan maken! Ik lig in ieder geval niet wakker van je!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Wat heb jij nou voor zinnigs te melden......laat eens horen....
In de zomer heb ik nooit iets zinnigs te melden! En weet je waarom niet? Omdat 99%van wat je leest geruchten zijn. Dat jij alles maar gelooft wat er geroepen wordt is jouw probleem voornamelijk! En dan vooral het negatieve over het bestuur en Overmars in het algemeen! Alleen die open deuren die jij vervolgens probeert in te schoppen zijn al reden voor vermaak bij mij!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

kontkruiper en nu een keer zelf. Kom nu zelf een keer met iets jongen....
A: Ik reageerde niet op jou! B: Als je inhoudelijk wil reageren op dat bericht staat het je vrij! C: Ga je mij nu ook via PB bedreigen zoals je dat bij anderen doet?

Luister ouwe, misschien is het handig je eens wat verder te verdiepen in de club in plaats vanaf de zijlijn en zonder enige kennis te gaan roepen! Er is genoeg nieuwsgaring te vinden over de lijnen en werkzaamheden van de verschillende mensen binnen de club! Je moet het alleen willen zoeken, en vervolgens willen lezen natuurlijk!! Echter wat jij doet is enkel roepen zonder jezelf goed in te lezen! En ja, dat zijn open deuren die je intrapt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:51 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

kontkruiper en nu een keer zelf. Kom nu zelf een keer met iets jongen....
Als er echt iemand nou nooit met ook maar iets komt, dan ben jij het wel. Echt zo'n IQ-loos barbapappa figuur die ongesteld moet worden. Meer kan ik niet van je maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 19 juli 2017 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Laat hem open deuren intrappen. Daar is het forum voor. Lekker stoom afblazen en klagen over zaken waar je geen invloed op heb en dan discussiëren met andere die het beter zien en weten omdat ze zogenaamd de functieomschrijvingen van de arbeidscontracten hebben gelezen....
Opvoeding van de Paus gehad? Haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door Loetje --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 juli 2017 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom steun jij Bobby dan zo hard in zijn commentaar op overmars dat ie de selectie niet van de juiste spelers weet te voorzien
Ik heb jou vele malen dezelfde vraag als reply gegeven en we doen dat nu weer een keer.

Vertel mij dan eens dat Overmars wel de juiste spelers voor de selectie weet te voorzien?

Overmars gaf toe dat zijn persoonlijke aankoop van Neres te duur was. Geeft niet aan dat hij verstandig is geweest......toch Remco.

Hoeveel slechte aankopen mag je maken en dat je toch nog mag zeggen dat je de selectie van de juiste spelers hebt voorzien.

Dus Remco.....hoeveel fouten mag Marc Overmars maken per jaar?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha ik en Remco in de kont kruipen! Stoere vent ben jij! Whahahaha
Born Fucking loser.....hahahahahaha....doe maar stoer sukkel!!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wauw, en dan zo'n stoer PB'tje sturen! Moet ik nu wakker gaan liggen???
daar ben je de moeite zeker niet voor waard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Laat hem open deuren intrappen. Daar is het forum voor. Lekker stoom afblazen en klagen over zaken waar je geen invloed op heb en dan discussiëren met andere die het beter zien en weten omdat ze zogenaamd de functieomschrijvingen van de arbeidscontracten hebben gelezen....
Nou blijkbaar weet jij het wel samen met Bobby!! Ik weet dat de taakomschrijving van ieder lid binnen Ajax al eens is gemeld via bepaalde nieuwskanalen. Je moet deze alleen willen lezen, maar blijkbaar geloven jullie liever al die nietszeggende nieuwspagina's die via HL worden gemeld!! Blijf lekker open deuren intrappen samen! Heb ik ook mijn dagelijkse vermaak in ieder geval! En stuur ook nog meer van die lieve PB's! Want met stoere worden via een privébericht kom je bij mij niet zo ver!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 00:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Laat hem open deuren intrappen. Daar is het forum voor. Lekker stoom afblazen en klagen over zaken waar je geen invloed op heb en dan discussiëren met andere die het beter zien en weten omdat ze zogenaamd de functieomschrijvingen van de arbeidscontracten hebben gelezen....
Nou blijkbaar weet jij het wel samen met Bobby!! Ik weet dat de taakomschrijving van ieder lid binnen Ajax al eens is gemeld via bepaalde nieuwskanalen. Je moet deze alleen willen lezen, maar blijkbaar geloven jullie liever al die nietszeggende nieuwspagina's die via HL worden gemeld!! Blijf lekker open deuren intrappen samen! Heb ik ook mijn dagelijkse vermaak in ieder geval! En stuur ook nog meer van die lieve PB's! Want met stoere worden via een privébericht kom je bij mij niet zo ver!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En waarom zou ik hen in de kont moeten kruipen ouwe? Omdat jij het stoer vind dat te vertellen??? Gelukkig zijn al jouw reacties altijd kinderlijk eenvoudig te lezen, aangezien je alleen roepende bent en nooit met oplossingen komt! Vooral open deuren dus! Beter dat jij lekker je fotocamera gaat pakken en natuurfoto's gaan maken! Ik lig in ieder geval niet wakker van je!
Kom nu eens met een eigen mening en standpunt....vertel nou eens....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

daar ben je de moeite zeker niet voor waard.
Blijkbaar wel, want ik kreeg hem toch echt binnen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:35 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kom nu eens met een eigen mening en standpunt....vertel nou eens....
Dat is mijn mening omtrent jou, heb ik anderen niet voor nodig!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:34 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Born Fucking loser.....hahahahahaha....doe maar stoer sukkel!!
Wauw, van wat ik van jou heb gezien hoef ik niet bang te worden! Verder vooral stoere taal blijven uiten ouwe! Misschien ga ik nog trillen van angst!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 19 juli 2017 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:05 schreef Peterhs het volgende:
Ik pas. Zoveel popcorn kan mijn maag niet aan. Ben misselijk geworden...
Whahahaha mafkees! Cola schijnt het enorm goed weg te spoelen!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 19 juli 2017 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 juli 2017 - 01:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

In de zomer heb ik nooit iets zinnigs te melden! En weet je waarom niet? Omdat 99%van wat je leest geruchten zijn. Dat jij alles maar gelooft wat er geroepen wordt is jouw probleem voornamelijk! En dan vooral het negatieve over het bestuur en Overmars in het algemeen! Alleen die open deuren die jij vervolgens probeert in te schoppen zijn al reden voor vermaak bij mij!!
Volgende week is de eerst beproeving krijgen we zeker een beeld van hoe Ajax ervoor staat. Ook wanneer Ajax verliest krijg je toch een idee wat de keuzes en of het team over de juiste mensen beschikt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0087099