BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 10:54 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik vind het ook bijzonder.
de ene keer (als het je uitkomt) kan jij (remko) zeiken en zuigen over punten en komma's En de andere keer ( als je het niet uitkomt) sla je gemakshalve de relevante details maar even over.

Als jij Keizer een goede trainer voor Ajax vindt en helemaal tevreden bent met " de vele doelpunten" dan ben je echt helemaal blind voor de werkelijkheid. Maar veel plezier met flappie tijdens de kerst...

feyenoord en willem2 hadden beide, met een tikkeltje minder pech, voor een compleet andere uitslag kunnen zorgen. Maar dat zal jij ook wel weer weten te verdraaien. Hahaha geweldig.

De directie van Ajax is kut.
De trainerstaf van Ajax is kut.

Resultaat is straks ook kut.

Let maar op, tegen psv zal er een zware nederlaag komen. Einde kampioensaspiraties. Keihard gaat dit team door de mand vallen.

Gevolg einde seizoen... helemaal niets en spelers als Dolberg, Ziyech en Onana gaan dan ook pleite.

Maar gelukkig kunnen we dan weer vol trots op spelers als Veltman terugvallen. Hahahahaha laat me niet lachen stelletje sukkels!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 11:34   quote  deeplink  
:-(
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 10:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoe ik voor jou klink kan mij geen reet schelen. Jouw naam zegt wat dat betreft alles. Meeloper van de bovenste plank!!!
Man, wat moet jouw leven bomvol frustraties zitten. Kritiek mag altijd en ik denk dat er weinig zijn die daadwerkelijk tevreden zijn met het vertoonde spel. Echter winnen we nu al vijf wedstrijden achter elkaar met ruime cijfers, dus zolang dat zich voortzet gaat het goed. Goed spel komt dan op de tweede plek even. Maar de hoeveelheid uitroeptekens, ad hominems en negatieve uitlatingen onderbouwd op basis van gevoelens die jij gebruikt/verkondigt, maakt dat ik niet in jouw schoenen zou willen staan. Ik mag dan wel cynisch zijn, maar jouw doemdenken spant de kroon.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 12:18   quote  deeplink  
Ik ben weer eens een tijdje het land uitgeweest en heb van het voetbal niks meegekregen.
Gisterenmiddag thuis met een enorme jetlag...

Vandaag maar eens begonnen te kijken op dit forum en ik zie tot mijn grote ongenoegen dat er helemaal niks veranderd is.

Veel en constant kritiek op eigen spelers (en trainers) noem ik nestbevuiling! Of je het nou leuk vindt of niet, dit zijn de spelers (en trainers) waar we het mee moeten doen. Dit is het niveau spelers die bereid waren naar Ajax te komen. Ze doen oprecht hun best, maar ze heten anders dan Messi, Ronaldo, Neymar et cetera.

Het is totaal zinloos om maar te blijven schelden op spelers als Viergever, Younes, Veltman, Schöne en/of Siem de Jong. Nogmaals, die jongens doen hun stinkende best en als ze (nog) beter zouden zijn, dan waren ze al lang gecontracteerd door Real Madrid, Barcelona, Juventus of Manchester City.

Dit is simpelweg het niveau van onze eredivisie, met soms een positieve uitschieter, zoals wij hadden met verdediger Sanchez (inderdaad gelijk al weer weggekocht) en zoals PSV nu heeft met Lozano.

Accepteer het!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 11:32 schreef AkaS het volgende:

[..]

de ene keer (als het je uitkomt) kan jij (remko) zeiken en zuigen over punten en komma's En de andere keer ( als je het niet uitkomt) sla je gemakshalve de relevante details maar even over.

Als jij Keizer een goede trainer voor Ajax vindt en helemaal tevreden bent met " de vele doelpunten" dan ben je echt helemaal blind voor de werkelijkheid. Maar veel plezier met flappie tijdens de kerst...

feyenoord en willem2 hadden beide, met een tikkeltje minder pech, voor een compleet andere uitslag kunnen zorgen. Maar dat zal jij ook wel weer weten te verdraaien. Hahaha geweldig.

De directie van Ajax is kut.
De trainerstaf van Ajax is kut.

Resultaat is straks ook kut.

Let maar op, tegen psv zal er een zware nederlaag komen. Einde kampioensaspiraties. Keihard gaat dit team door de mand vallen.

Gevolg einde seizoen... helemaal niets en spelers als Dolberg, Ziyech en Onana gaan dan ook pleite.

Maar gelukkig kunnen we dan weer vol trots op spelers als Veltman terugvallen. Hahahahaha laat me niet lachen stelletje sukkels!!!
Wauw. En als we van PSV winnen is dat ook weer geluk?
Elke wedstrijd kun je winnen of verliezen met een beetje meer of minder geluk. Uiteindelijk komt het aan op kwaliteit en Ajax wint beide wedstrijden. Hadden met wat meer geluk ook al veel eerder voor kunnen komen in beide wedstrijden. Maar ja, als je alles negatief bekijkt is dat lastig om te zien natuurlijk.
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 12:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Wauw. En als we van PSV winnen is dat ook weer geluk?
Elke wedstrijd kun je winnen of verliezen met een beetje meer of minder geluk. Uiteindelijk komt het aan op kwaliteit en Ajax wint beide wedstrijden. Hadden met wat meer geluk ook al veel eerder voor kunnen komen in beide wedstrijden. Maar ja, als je alles negatief bekijkt is dat lastig om te zien natuurlijk.
Dit elftal met deze trainer wint niet van psv.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 29 oktober 2017 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit elftal met deze trainer wint niet van psv.
Vreemd. Net had je het nog over een zware nederlaag. Nu zeg je alleen dat ze niet winnen. Kijk je uit. Zometeen zeg je nog dat er een kleine overwinning in zit.
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 12:18 schreef Pietje het volgende:
Ik ben weer eens een tijdje het land uitgeweest en heb van het voetbal niks meegekregen.
Gisterenmiddag thuis met een enorme jetlag...

Vandaag maar eens begonnen te kijken op dit forum en ik zie tot mijn grote ongenoegen dat er helemaal niks veranderd is.

Veel en constant kritiek op eigen spelers (en trainers) noem ik nestbevuiling! Of je het nou leuk vindt of niet, dit zijn de spelers (en trainers) waar we het mee moeten doen. Dit is het niveau spelers die bereid waren naar Ajax te komen. Ze doen oprecht hun best, maar ze heten anders dan Messi, Ronaldo, Neymar et cetera.

Het is totaal zinloos om maar te blijven schelden op spelers als Viergever, Younes, Veltman, Schöne en/of Siem de Jong. Nogmaals, die jongens doen hun stinkende best en als ze (nog) beter zouden zijn, dan waren ze al lang gecontracteerd door Real Madrid, Barcelona, Juventus of Manchester City.

Dit is simpelweg het niveau van onze eredivisie, met soms een positieve uitschieter, zoals wij hadden met verdediger Sanchez (inderdaad gelijk al weer weggekocht) en zoals PSV nu heeft met Lozano.

Accepteer het!
Ik scheld niet op deze spelers, ik kan niet terughalen waar ik dat doe.
Vind het alleen onbegrijpelijk en dit gegeven wordt stelselmatig door de
Overmars en van der Sar lovers op dit forum genegeerd.... ik begrijp werkelijk niet waarom Veltman zo geprezen is door hen voorafgaande aan de EL finale. Een speler met Ajax DNA....

Wellicht moet hij eens een kans krijgen als rcv maar als back vind ik hem niet goed genoeg en zou hij met zijn getoonde spel als speler van een subtopper never door Ajax aangekocht worden !

En de andere genoemde spelers scheld ik ook niet op. Sterker nog Viergever zijn inzet vind ik geweldig en ik vind het schandalig hoe onze directie met hem omgaat...

Schöne heb ik eveneens veel respect voor maar vind ik niet goed genoeg. Hij scoort af en toe heel mooie goals maar grossiert in balverlies omdat hij te traag handelt vaak neemt hij aan kijkt om zich heen en hup daar is de tegenstander met de bal ervandoor.

Younes, vind ik echt onvoorstelbaar... hij loopt verdedigend wellicht in de juiste positie maar aanvallend loopt al bijna anderhalf jaar alles bij hem dood. 1x een goede wedstrijd gespeeld in de EL!
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik scheld niet op deze spelers, ik kan niet terughalen waar ik dat doe.
Vind het alleen onbegrijpelijk en dit gegeven wordt stelselmatig door de
Overmars en van der Sar lovers op dit forum genegeerd.... ik begrijp werkelijk niet waarom Veltman zo geprezen is door hen voorafgaande aan de EL finale. Een speler met Ajax DNA....

Wellicht moet hij eens een kans krijgen als rcv maar als back vind ik hem niet goed genoeg en zou hij met zijn getoonde spel als speler van een subtopper never door Ajax aangekocht worden !

En de andere genoemde spelers scheld ik ook niet op. Sterker nog Viergever zijn inzet vind ik geweldig en ik vind het schandalig hoe onze directie met hem omgaat...

Schöne heb ik eveneens veel respect voor maar vind ik niet goed genoeg. Hij scoort af en toe heel mooie goals maar grossiert in balverlies omdat hij te traag handelt vaak neemt hij aan kijkt om zich heen en hup daar is de tegenstander met de bal ervandoor.

Younes, vind ik echt onvoorstelbaar... hij loopt verdedigend wellicht in de juiste positie maar aanvallend loopt al bijna anderhalf jaar alles bij hem dood. 1x een goede wedstrijd gespeeld in de EL!
Ik doelde ook niet alleen op jou, hoor.
Maar dit is nu eenmaal het niveau van spelers bij de Nederlandse top-3. Nogmaals op een enkele uitzondering na. Jonge toppers in de dop, zoals (onze) Sanchez en Lozano bij PSV. Maar die kun je ook niet lang houden, want die worden vaak na één jaar alweer weggekocht.

Bovendien, zo slecht vind ik Viergever, Schöne en Veltman niet. Het feit dat zij (ook) goede wedstrijden hebben gespeeld, betekent voor mij dat ze bovenmodele spelers (kunnen) zijn.

En Younes in zijn eerste jaar bij Ajax, vond ik een openbaring. Hij zal het voetballen toch niet verleerd zijn?

En dit alles is niet om anderen na te praten, dit is puur mijn mening. Ook het feit dat Ajax nu eenmaal in een andere vijver vist dan een hoop Europese topclubs, dus "mindere" voetballers kan lokken dan eerder genoemde Europese toppers, hebben wij in Nederland maar te accepteren. Of Ajax zou met tientallen miljoenen over de brug komen om zo'n speler wèl te halen... En dat doen ze gelukkig niet! Met sommige wedstrijden van Ajax of met sommige spelers van Ajax ben ik bepaald ook niet altijd even blij, maar ik heb het maar geaccepteerd: dit is Ajax en dit is de selectie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 oktober 2017 door Pietje --
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Bovendien denk ik, dat wat er met Nouri is gebeurd, nu nog steeds tussen de oren zit van een heleboel spelers. Dat moet je ook in ogenschouw nemen. Zo iets verwerken, kost vele, vele maanden, zo niet nog langer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:14 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik scheld niet op deze spelers, ik kan niet terughalen waar ik dat doe.
Vind het alleen onbegrijpelijk en dit gegeven wordt stelselmatig door de
Overmars en van der Sar lovers op dit forum genegeerd.... ik begrijp werkelijk niet waarom Veltman zo geprezen is door hen voorafgaande aan de EL finale. Een speler met Ajax DNA....

Wellicht moet hij eens een kans krijgen als rcv maar als back vind ik hem niet goed genoeg en zou hij met zijn getoonde spel als speler van een subtopper never door Ajax aangekocht worden !

En de andere genoemde spelers scheld ik ook niet op. Sterker nog Viergever zijn inzet vind ik geweldig en ik vind het schandalig hoe onze directie met hem omgaat...

Schöne heb ik eveneens veel respect voor maar vind ik niet goed genoeg. Hij scoort af en toe heel mooie goals maar grossiert in balverlies omdat hij te traag handelt vaak neemt hij aan kijkt om zich heen en hup daar is de tegenstander met de bal ervandoor.

Younes, vind ik echt onvoorstelbaar... hij loopt verdedigend wellicht in de juiste positie maar aanvallend loopt al bijna anderhalf jaar alles bij hem dood. 1x een goede wedstrijd gespeeld in de EL!
Schone grossiert in balverlies en daarom vind je hem niet goed? Dus dan vind je Ziyech ook slecht want die is vaak nog dramatischer in balbezit. Loopt te veel, verliest daardoor te vaak de bal, is daarnaast vaak dramatisch in passing en is dom. Enorm dom omdat hij moet weten dat er een verdedigende middenvelder achter hem staat die graag vooruit speelt en traag is bij omschakeling. Hierdoor zou Ziyech niet zulk dom balverlies moeten lijden. Heeft ons al diverse tegendoelpunten verdient.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Schone grossiert in balverlies en daarom vind je hem niet goed? Dus dan vind je Ziyech ook slecht want die is vaak nog dramatischer in balbezit. Loopt te veel, verliest daardoor te vaak de bal, is daarnaast vaak dramatisch in passing en is dom. Enorm dom omdat hij moet weten dat er een verdedigende middenvelder achter hem staat die graag vooruit speelt en traag is bij omschakeling. Hierdoor zou Ziyech niet zulk dom balverlies moeten lijden. Heeft ons al diverse tegendoelpunten verdient.
Misschien dat Ziyech ook nog altijd erg veel last heeft van het gebeuren rond Nouri. Vergeet niet dat Nouri en Ziyech grote vrienden waren/zijn! Zo iets meemaken, hakt er gigantisch in. Ik weet het uiteraard ook niet (zeker), ik opper maar wat om de oorzaak boven water te krijgen.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 10:49 schreef remco k het volgende:
Whahahaha. De laatste tijd alles winnen met 3 en 4 genaakte goals. Bijna niks regen krijgen en dan weer zaniken.
moet je niet kijken hoe.. en dat met bijna dezelfde basis spelers dus zouden elkaar beter moeten vinden als dit veldspel.. want het ziet er niet uit.. ondanks de doelpunten.. dat is dan ook het enige geluk wat keizer heeft..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 29 oktober 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet je niet kijken hoe.. en dat met bijna dezelfde basis spelers dus zouden elkaar beter moeten vinden als dit veldspel.. want het ziet er niet uit.. ondanks de doelpunten.. dat is dan ook het enige geluk wat keizer heeft..
Resultaten eerst, goed spel op de tweede plek.
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet je niet kijken hoe.. en dat met bijna dezelfde basis spelers dus zouden elkaar beter moeten vinden als dit veldspel.. want het ziet er niet uit.. ondanks de doelpunten.. dat is dan ook het enige geluk wat keizer heeft..
Meer dan 30% verandering in de basis opstelling is niet bijna dezelfde basis kerel. Zeker niet als daarbij je twee met afstand beste spelers zijn vertrokken.

En dus. Meer goals dan Bosz tot nu toe minder tegengoals dan Bosz tot nu toe. En slechts 1 puntje minder dan vorig jaar met een veel minder goede selectie en met een dramatische voorbereiding.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan 30% verandering in de basis opstelling is niet bijna dezelfde basis kerel. Zeker niet als daarbij je twee met afstand beste spelers zijn vertrokken.

En dus. Meer goals dan Bosz tot nu toe minder tegengoals dan Bosz tot nu toe. En slechts 1 puntje minder dan vorig jaar met een veel minder goede selectie en met een dramatische voorbereiding.
Dat ben ik beslist met je eens! Ajax heeft heel wat doelpunten "ingeleverd" met het vertrek van Klaassen en Traoré. Zelfs Sanchez, als verdediger met 6 doelpunten en Dolberg die erg uit de pas loopt vergeleken met het vorige seizoen. Weliswaar zijn er doelpuntenmakers voor teruggekomen (Huntelaar en Siem de Jong), maar je moet het allemaal maar afwachten. En ik blijf van mening dat het gebeuren met Abdelhak Nouri nog altijd een enorme rol speelt bij een hoop spelers.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan 30% verandering in de basis opstelling is niet bijna dezelfde basis kerel. Zeker niet als daarbij je twee met afstand beste spelers zijn vertrokken.

En dus. Meer goals dan Bosz tot nu toe minder tegengoals dan Bosz tot nu toe. En slechts 1 puntje minder dan vorig jaar met een veel minder goede selectie en met een dramatische voorbereiding.
nogmaals... bosz moest een hele andere speelstijl zien in de slijpen in het team.. een drukker programma en je zag het spel beter worden en een aantal spelers ook groeien.. maar nogmaals heb niks meer met bosz te schaften.. keizer is nu de trainer en hij is nu de verantwoordelijke.. we zijn europees uitgeschakeld en het voetbal is niet om aan te gleuren.. gister heb je gewoon met massel gewonnen.. feyenoord als de penal erin was gegaan, gewoon verloren.. en ook de andere wedstrijden win je ook.. maar je mag toch wel enige groei zien in het team.. maar ik zie het niet.. hij overtuigd me gewoon nog steeds niet.. maar goed wie weet zit de ommekeer eraan tekomen.. en dat mogen we maar hopen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 29 oktober 2017 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 13:58 schreef Pietje het volgende:
Bovendien denk ik, dat wat er met Nouri is gebeurd, nu nog steeds tussen de oren zit van een heleboel spelers. Dat moet je ook in ogenschouw nemen. Zo iets verwerken, kost vele, vele maanden, zo niet nog langer!
Helemaal eens Pietje. maar ik heb wel eens, meer dan eens zelfs, het gevoel dat echt heel veel mensen niet beseffen wat een impact een dergelijk voorval met een mens kan doen. Een elftal wordt hoe dan ook veel vaker als men lief is, gefonfronteerd met deze gebeurtenis.
Ik heb zelf nog wel eens tranen in m'n ogen als ik een stuk muziek hoor of met een bepaalde spelsituatie denk, hoe zou Appie dat opgelost hebben....
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nogmaals... bosz moest een hele andere speelstijl zien in de slijpen in het team.. een drukker programma en je zag het spel beter worden en een aantal spelers ook groeien.. maar nogmaals heb niks meer met bosz te schaften.. keizer is nu de trainer en hij is nu de verantwoordelijke.. we zijn europees uitgeschakeld en het voetbal is niet om aan te gleuren.. gister heb je gewoon met massel gewonnen.. feyenoord als de penal erin was gegaan, gewoon verloren.. en ook de andere wedstrijden win je ook.. maar je mag toch wel enige groei zien in het team.. maar ik zie het niet.. hij overtuigd me gewoon nog steeds niet.. maar goed wie weet zit de ommekeer eraan tekomen.. en dat mogen we maar hopen..
Helemaal geen andere speelstijl. Enkel anders op kleine details.

Als je veel meer kansen creeert dan je tegenstander win je niet met mazzel. Gelul van de bovenste plank.
nummer10
 nummer10 - zondag 29 oktober 2017 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal geen andere speelstijl. Enkel anders op kleine details.

Als je veel meer kansen creeert dan je tegenstander win je niet met mazzel. Gelul van de bovenste plank.
qua veld spel wel en deed zelfs willem2 niet onder van ajax... ook willem2 had nog kansjes en pakt onana gewoon punten voor je.. en het moet gewoon beter ipv dit losse zand..
AkaS
 AkaS - zondag 29 oktober 2017 - 19:16   quote  deeplink  
Oja en ik, Akas ben hier omdat ik het forum zie als een platform waar ik mijn teleurstellingen en frustraties over Ajax en het falende beleid kan uiten en dat ik het leuk vind om te discussiëren. Maar helaas is dat laatste hier lastig omdat er een kleine groep van mensen met elkaar samen klitten en samenspannen om wat voor reden dan ook.

En tot slot... Er zijn ook anderen die het niet belangrijk vinden om door jou, Remco, Eide en Loetje aardig gevonden te worden en een afwijkende mening durven te verkondigen.

Keizer is een aardige man, maar niet geschikt om Ajax 1 te leiden. Gevolg is dat Spijkerman veel invloed heeft en dat is nou net niet wat je zou moeten willen. Deze combi van onkunde!

Verder is van der Sar als bestuurder een nare arrogante vent die samen met het TH wederom hopenloos heeft gefaald in het uitbouwen van een selectie die in de CL niet had misstaan. Met een proactieve en snelle handeling bij het doorselecteren had Sanchez zeker weten nog een jaartje willen blijven en had hij nog meer opgeleverd. Behalve succes in de CL ook een nog hogere transferwaarde. Maar nee, er moet voor een dubbeltje op de eerste rang gezeten worden en dan krijg je de deksel op je neus. Verder wordt gewed op verkeerde paarden! Tete is zoveel beter als rb dan Veltman maar wordt afgeserveerd.

Ken je Boilessen nog ?

Hij is echt kapot gemaakt onder het mom
van een zogenaamde principe....Aflopend
contract is bijtekenen of wegwezen...Met
als gevolg dat deze jongen echt kapot is
gemaakt door Ajax.

En kijk nu wat dit principe waard is nu het
andersom is... Ik bedoel kijk eens wat een
hufterige streek ze met Viergever uithalen!
remco k
 remco k - zondag 29 oktober 2017 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 18:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

qua veld spel wel en deed zelfs willem2 niet onder van ajax... ook willem2 had nog kansjes en pakt onana gewoon punten voor je.. en het moet gewoon beter ipv dit losse zand..
Ajax speelde niet fantastisch. Maar heeft amper wat weggeven en er gewoon een stuk of Acht gecreëerd.

19 goals uit de laatste 5 potjes en alles gewonnen. Is het nou zo moeilijk dat dit gewoon een prima prestatie is.
Pietje
 Pietje - zondag 29 oktober 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 17:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Helemaal eens Pietje. maar ik heb wel eens, meer dan eens zelfs, het gevoel dat echt heel veel mensen niet beseffen wat een impact een dergelijk voorval met een mens kan doen. Een elftal wordt hoe dan ook veel vaker als men lief is, gefonfronteerd met deze gebeurtenis.
Ik heb zelf nog wel eens tranen in m'n ogen als ik een stuk muziek hoor of met een bepaalde spelsituatie denk, hoe zou Appie dat opgelost hebben....
Weet je, Ron het is voor oude(re) mensen al moeilijk om iets dergelijks mentaal te verwerken, mensen dus met heel veel levenservaring. Kun je nagaan wat een impact het heeft op jongens van 18, 19 jaar en zelfs op 27 of 28 jaar. Het gebeurde voor hun neus op het veld. VRE-SE-LIJK!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 29 oktober 2017 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nogmaals... bosz moest een hele andere speelstijl zien in de slijpen in het team.. een drukker programma en je zag het spel beter worden en een aantal spelers ook groeien.. maar nogmaals heb niks meer met bosz te schaften.. keizer is nu de trainer en hij is nu de verantwoordelijke.. we zijn europees uitgeschakeld en het voetbal is niet om aan te gleuren.. gister heb je gewoon met massel gewonnen.. feyenoord als de penal erin was gegaan, gewoon verloren.. en ook de andere wedstrijden win je ook.. maar je mag toch wel enige groei zien in het team.. maar ik zie het niet.. hij overtuigd me gewoon nog steeds niet.. maar goed wie weet zit de ommekeer eraan tekomen.. en dat mogen we maar hopen..
En zo zie je maar weer dat jij ook wat in het luchtledige roept! Ten tijde van de pingel van feijenoord stond het nog 0-1 voor Ajax. Dus als die erin was gegaan had het 1-1 gestaan. Feijenoord heeft na de 1-1 van Toornstra inderdaad een korte opleving van 5 minuten gehad waarin het inderdaad met 2-1 had kunnen voorkomen, maar Ajax was verder de hele wedstrijd de betere.

Het spel beter worden onder Bosz. Nogmaals de vraag. Noem nu eens meer dan 5 wedstrijden waarin Ajax afgelopen seizoen echt overtuigend voetbalde. Verder was het ook onder Bosz gewoon dramatisch, zoals het eigenlijk al jaren niet meer je van het is. De finale heeft veel verbloemd, maar hadden we door Schalke al uitgeschakeld geweest dan had het gewoon ook een verloren seizoen geweest. En je mag blij wezen met oplevingen van spelers in die wedstrijd in Duitsland want gebroken waren we eigenlijk!!

Verder, en dat blijf ik zeggen, heeft ook Sanchez een hoop verbloemd. Die deed verdedigingswerk voor 3! Die was zo belangrijk achterin waarmee fouten van De Ligt, Veltman en Viergever vaak werden verbloemd.
AkaS
 AkaS - maandag 30 oktober 2017 - 08:02   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=376706&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

Voor alle Veltman, Overmars en vd. Sar liefhebbers.
De mensen die zulke overtuigende discussjes hebben
gevoerd toen dit onderwerp op het forum besproken were
en werd gedaan alsof de Tete voorstanders er niet zoveel
verstand van hadden :-)

Maar deze mensen hebben een groot blabla gehalte dat je alles
als een journalist moet onderbouwen om vervolgens niet te reageren
als je gelijk hebt.

Maar uiteindelijk gaat het om Ajax en zijn we allemaal voorstander
van een goed team. Jammer dat de verantwoordelijke mensen hiervoor
zo falen en nog erger zijn de mensen die meelopen en alles goed
praten.

Veltman boven Tete plaatsen was een domme beslissing en ja op het
laatst wilde hij weg, ja maar eerder heeft hij bewust voor Ajax
gekozen en deze clubliefde werd de grond in geboord door dezelfde mensen die de loyale Viergever de grond in boren!
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 08:02 schreef AkaS het volgende:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=376706&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

Voor alle Veltman, Overmars en vd. Sar liefhebbers.
De mensen die zulke overtuigende discussjes hebben
gevoerd toen dit onderwerp op het forum besproken were
en werd gedaan alsof de Tete voorstanders er niet zoveel
verstand van hadden :-)

Maar deze mensen hebben een groot blabla gehalte dat je alles
als een journalist moet onderbouwen om vervolgens niet te reageren
als je gelijk hebt.

Maar uiteindelijk gaat het om Ajax en zijn we allemaal voorstander
van een goed team. Jammer dat de verantwoordelijke mensen hiervoor
zo falen en nog erger zijn de mensen die meelopen en alles goed
praten.

Veltman boven Tete plaatsen was een domme beslissing en ja op het
laatst wilde hij weg, ja maar eerder heeft hij bewust voor Ajax
gekozen en deze clubliefde werd de grond in geboord door dezelfde mensen die de loyale Viergever de grond in boren!
Helemaal niemand hier die graag wou dat Tete vertrok, vrijwel iedereen hier vond Tete in potentie ook de betere, dat doet alleen niets af aan de cijfers van Veltman bij Ajax..

En daarnaast kan je het vertrek van Tete volledig in de schoenen van Bosz schuiven, wat is dus eigenlijk je punt ventje?
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 09:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niemand hier die graag wou dat Tete vertrok, vrijwel iedereen hier vond Tete in potentie ook de betere, dat doet alleen niets af aan de cijfers van Veltman bij Ajax..

En daarnaast kan je het vertrek van Tete volledig in de schoenen van Bosz schuiven, wat is dus eigenlijk je punt ventje?
hahaha jajo lekker makkelijk... jou TH wou niet verlengen.. die verlengde liever veltman... tete wou weg ondanks de nieuwe trainer... nieuwe ronde, nieuwe kansen.. had totaal niks met bosz temaken.. ja dat die baalde van zijn speelminuten.. maar die zitten er nu ook bij.. frenkie vdbeek straks ook eiting.. zullen ze allemaal weglopen ? maar dan rekenen we dat keizer ook aan ok ?
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 13:26   quote  deeplink  
maar wat loopt keizer nu weer te zwammen dan over had ze maybe meer rust moeten geven dat dat misschien wel de reden is van het mindere optreden want tegen feyenoord was het beter ?? snap sommige uitspraken echt nie.. geen europees.. veel meer rust.. totaal ander elftal dan de week ervoor dus 7 dagen heeft de basis rust gehad en dan teveel gedaan ???
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 13:26 schreef nummer10 het volgende:
maar wat loopt keizer nu weer te zwammen dan over had ze maybe meer rust moeten geven dat dat misschien wel de reden is van het mindere optreden want tegen feyenoord was het beter ?? snap sommige uitspraken echt nie.. geen europees.. veel meer rust.. totaal ander elftal dan de week ervoor dus 7 dagen heeft de basis rust gehad en dan teveel gedaan ???
ga toch eens iets echt kijken.

Hij zegt dat het misschien te veel is geweest om geen enkele rustdag in te bouwen in de afgelopen 9 dagen, wat is er in hemelsnaam mis mee om je dat af te vragen?

Trainen is heel wat anders dan rust hebben he,.... Tering man, je bent en blijft gewoon aan het zoeken en legt werkelijk op iedere slak zout..
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 13:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha jajo lekker makkelijk... jou TH wou niet verlengen.. die verlengde liever veltman... tete wou weg ondanks de nieuwe trainer... nieuwe ronde, nieuwe kansen.. had totaal niks met bosz temaken.. ja dat die baalde van zijn speelminuten.. maar die zitten er nu ook bij.. frenkie vdbeek straks ook eiting.. zullen ze allemaal weglopen ? maar dan rekenen we dat keizer ook aan ok ?
Als Frenkie en vd Beek weg zouden gaan omdat ze niet aan spelen toe komen, dan reken ik dat Keijze aan ja.. Eiting niet, want die is nog niet zo goed dat ie recht heeft op meer speelminuten..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 14:31 schreef remco k het volgende:

[..]

ga toch eens iets echt kijken.

Hij zegt dat het misschien te veel is geweest om geen enkele rustdag in te bouwen in de afgelopen 9 dagen, wat is er in hemelsnaam mis mee om je dat af te vragen?

Trainen is heel wat anders dan rust hebben he,.... Tering man, je bent en blijft gewoon aan het zoeken en legt werkelijk op iedere slak zout..
9 dagen trainen.... teveel ???? teweinig rust ???? ga weg man... niks met zout leggen temaken, gewoon een kut smoes om een verklaring tezoeken dat ze nog kut voetballen..
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Als Frenkie en vd Beek weg zouden gaan omdat ze niet aan spelen toe komen, dan reken ik dat Keijze aan ja.. Eiting niet, want die is nog niet zo goed dat ie recht heeft op meer speelminuten..
duidelijk
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

9 dagen trainen.... teveel ???? teweinig rust ???? ga weg man... niks met zout leggen temaken, gewoon een kut smoes om een verklaring tezoeken dat ze nog kut voetballen..
ga je eerst een verdiepen in hoe een lichaam belast moet worden voor optimale resultaten voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

ga je eerst een verdiepen in hoe een lichaam belast moet worden voor optimale resultaten voordat je dit soort onzin gaat verkondigen.
4 dagen trainen.. 1 wedstrijddag dus niks voor dit basis elftal.. en dan 4 dagen trainen om je klaar temaken voor willem2.. WILLEM2 notabene.. Maar nu snap ik waarhet vorig jaar fout is gegaan.. niet bij keuzes van bosz.. maar teveel trainen en teveel wedstrijden.. toch ?? want als dat het niet is vorig jaar kan dit nooit nu de reden zijn met amper wedstrijden
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 16:04   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/772430/swart-spel-ajax-is-om-te-huilen-en-pasveer-is-een-vogelverschrikker.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

gaat me ff om wat swart zegt.. niet omdat het vp was.. en voordat je roept dat ik de media mee lul.. mij post was eerder dan dat dit filmpje gepost werd.. en nee heb nie gebelt met sjaakie
Loetje
 Loetje - maandag 30 oktober 2017 - 16:25   quote  deeplink  
Allemachtig mensen.... Echt niks is meer goed. Zelfs als het wel goed is... Kritisch moet je zeker zijn, maar dit slaat echt nergens meer op.
Loetje
 Loetje - maandag 30 oktober 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Postje weer verwijderd Boudje?
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 16:25 schreef Loetje het volgende:
Allemachtig mensen.... Echt niks is meer goed. Zelfs als het wel goed is... Kritisch moet je zeker zijn, maar dit slaat echt nergens meer op.
winst is mooi absoluut.. blij mee.. maar mag toch hopen dat het spel snel groeit.. en ik vind (mening) dat teveel trainen met zo weinig wedstrijden geen smoes mag zijn voor het slechte spel..
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

4 dagen trainen.. 1 wedstrijddag dus niks voor dit basis elftal.. en dan 4 dagen trainen om je klaar temaken voor willem2.. WILLEM2 notabene.. Maar nu snap ik waarhet vorig jaar fout is gegaan.. niet bij keuzes van bosz.. maar teveel trainen en teveel wedstrijden.. toch ?? want als dat het niet is vorig jaar kan dit nooit nu de reden zijn met amper wedstrijden
Ga voor de grap eens terug kijken naar wat Bosz deed wat rust betreft. Iets wat hij trouwens beter onder de knie had dan de Boer
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 18:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

winst is mooi absoluut.. blij mee.. maar mag toch hopen dat het spel snel groeit.. en ik vind (mening) dat teveel trainen met zo weinig wedstrijden geen smoes mag zijn voor het slechte spel..
Het is ook helemaal geen smoes man. Kap toch eens met dat zoeken naar alles wat je maar tegen keijzer kan gebruiken

Hij heeft het er gewoon over in een interview.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is ook helemaal geen smoes man. Kap toch eens met dat zoeken naar alles wat je maar tegen keijzer kan gebruiken

Hij heeft het er gewoon over in een interview.
we gaan het zien of het uberhaubt gaat lopen.. en ja heb er nog steeds een hard hoofd in
remco k
 remco k - maandag 30 oktober 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 19:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

we gaan het zien of het uberhaubt gaat lopen.. en ja heb er nog steeds een hard hoofd in
Lekkere dooddoener.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekkere dooddoener.
vind je ? blijft toch een eindeloze discussie.. ik vind het cult dat ze "rust" nodig hebben terwijl ze amper een wedstrijd spelen.. ze spelen amper 1x per week.. en dan nog zoeken naar een excuus voor het slechte veld spel.. in mijn ogen heeft dit niks temaken met "teveel" trainen.. zoon wedstrijd vlieg je erin vanaf minuut 1... de trainer motiveerd je hiervoor en stoomt je klaar.. als je pas wakker word na 1-0 tegen heb je iets niet goed gedaan in de voorbereiding..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door nummer10 --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 30 oktober 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 20:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? blijft toch een eindeloze discussie.. ik vind het cult dat ze "rust" nodig hebben terwijl ze amper een wedstrijd spelen.. ze spelen amper 1x per week.. en dan nog zoeken naar een excuus voor het slechte veld spel.. in mijn ogen heeft dit niks temaken met "teveel" trainen..
Keizer draagt het toch niet als excuus aan? Naar mijn idee niet in ieder geval. Hij zoekt naar dingen die hij kan verbeteren in zijn werkwijze. Afgelopen week hebben we in 7 dagen 3x gespeeld. Keizer heeft ervoor gekozen om tijdens die periode geen vrije dag te geven en dat gaan ze nu evalueren. Dat lijkt me toch logisch?
Dat evalueren doen we zelfs in het minst actieve vak dat bestaat, software engineering, en dat zorgt voor steeds aangenamere en productievere werkomgeving.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door NatjosFC --
p111
 p111 - maandag 30 oktober 2017 - 22:29   quote  deeplink  
Ik denk dat Keizer te weinig overwicht heeft.Niet hard genoeg is in zijn beslissingen en te veel wisselt per wedstrijd.
nummer10
 nummer10 - maandag 30 oktober 2017 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 22:29 schreef p111 het volgende:
Ik denk dat Keizer te weinig overwicht heeft.Niet hard genoeg is in zijn beslissingen en te veel wisselt per wedstrijd.
dus dat.. en dat zeg ik vanaf het begin.. een goeie gozer.. maar telief
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 oktober 2017 - 23:18   quote  deeplink  
En in mei, als mogelijk het kampioenschap is behaald, staan de grootste criticasters vooraan om te laten zien hoe blij ze zijn!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 30 oktober 2017 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 13:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha jajo lekker makkelijk... jou TH wou niet verlengen.. die verlengde liever veltman... tete wou weg ondanks de nieuwe trainer... nieuwe ronde, nieuwe kansen.. had totaal niks met bosz temaken.. ja dat die baalde van zijn speelminuten.. maar die zitten er nu ook bij.. frenkie vdbeek straks ook eiting.. zullen ze allemaal weglopen ? maar dan rekenen we dat keizer ook aan ok ?
Tete wou al weg onder Bosz en heeft zijn mening niet laten afhangen van de nieuwe trainer. Dus gewoon bullshit wat je zegt. Zo zijn er afgelopen seizoen nog enkele talenten vertrokken die door Bosz kapot werden gemaakt!!

Maar zoals je elke keer roept dat het tijdperk Bosz verleden tijd is, blijf je net zo hard roepen dat Keizer kon voortborduren op wat Bosz had achtergelaten. Dit is echter het slapste gelul. Je bent je verdediger kwijt die alle zooi achterin opruimde. Je bent je hardwerkende middenvelder kwijt die ook vaak genoeg beschimpt werd, maar waarvan nu blijkt dat hij toch wel heel erg veel onopvallend werk deed.

Geef die man de tijd om het rustig op te bouwen. Volgens mij liep het vorig seizoen bij Bosz namelijk ook niet de eerste seizoenshelft. Overigens een groot deel van de 2e seizoenshelft ook niet.

Zit ook nog steeds op een antwoord van je te wachten op een vraag die ik je al enkele keren heb gesteld! Kan je deze niet beantwoorden???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 oktober 2017 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - maandag 30 oktober 2017 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 22:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dus dat.. en dat zeg ik vanaf het begin.. een goeie gozer.. maar telief
Zeker een aardige gozer, maar ongeschikt. Nu lees ik dat hij mogelijk vaker met Dolberg op links wil spelen...

Echt niet goed bij zijn voetbalverstand...

Nee flappie doet echt zijn best om de kerst niet te overleven ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tete wou al weg onder Bosz en heeft zijn mening niet laten afhangen van de nieuwe trainer. Dus gewoon bullshit wat je zegt. Zo zijn er afgelopen seizoen nog enkele talenten vertrokken die door Bosz kapot werden gemaakt!!

Maar zoals je elke keer roept dat het tijdperk Bosz verleden tijd is, blijf je net zo hard roepen dat Keizer kon voortborduren op wat Bosz had achtergelaten. Dit is echter het slapste gelul. Je bent je verdediger kwijt die alle zooi achterin opruimde. Je bent je hardwerkende middenvelder kwijt die ook vaak genoeg beschimpt werd, maar waarvan nu blijkt dat hij toch wel heel erg veel onopvallend werk deed.

Geef die man de tijd om het rustig op te bouwen. Volgens mij liep het vorig seizoen bij Bosz namelijk ook niet de eerste seizoenshelft. Overigens een groot deel van de 2e seizoenshelft ook niet.

Zit ook nog steeds op een antwoord van je te wachten op een vraag die ik je al enkele keren heb gesteld! Kan je deze niet beantwoorden???
welke vraag ?

wat betreft het spel onder bosz weet je wat de visie was.. ik zie hier totaal niks in..en nee klaassen geef je het nu op maar heb ik werkelijk nooit wat gevonden en vaker aangegeven... de "talenten" waar jij het op geeft die onder bosz afvielen bewijzen nu zijn gelijk op tete na zijn gelijk.. ze spelen amper en zelfs klaassen zit op de tribine.. te licht.. en het th wou veltman graag houden en heeft tete nooit een voorstel gedaan en volgens tete zelf lag dit aan het th.. wie zijn wij dan om bosz of welke trainer dan ook de schuld tegeven ? hij moest werken aan een aantal punten.. thats all.. en zoals je ziet ziet het th het duidelijk meer in veltman want anders deed je hem toen de tijd geen contract voorstel..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0392348