BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - dinsdag 26 september 2017 - 14:21   quote  deeplink  
Waarom niet het arrogante mannetje Alex Pastor als trainer.
Is een onafhankelijke betweter, speelt altijd verzorgd en
aanvallend en heeft al de nodige jaren ervaring in de eredivisie..

En denk erom.....reageren als een volwassenen aub :-)
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 14:21 schreef AkaS het volgende:
Waarom niet het arrogante mannetje Alex Pastor als trainer.
Is een onafhankelijke betweter, speelt altijd verzorgd en
aanvallend en heeft al de nodige jaren ervaring in de eredivisie..

En denk erom.....reageren als een volwassenen aub :-)
Voordat je een onafhankelijke betweter voor de groep zet zal eerst daarboven een aantal mensen de wacht aangezegd moeten worden.
Pastoor ken ik wel redelijk uit zijn Nec periode,en is wel iemand die spelers beter maakt en in die koppies kruipt.
Maar die zal daar tijd voor moeten hebben.
Ik denk dat ie te licht is voor dit Ajax.
Nou dat was aardig volwassen toch?

Andere tip:Bert van Marwijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door bahbah --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 12:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wauw!!! Whahahahaha
wel vaker hoor mbt rvc en th etc.. alleen niet wat betreft keizer.. zag het gewoon niet zitten in hem.. en blijkt dus niet geheel ongegrond ;) assistent mag hij van mij best blijven iets wat hij zelf ook eigenlijk wou.. rest mag van mij er allemaal uit.. moet zeggen dat marc wel mag blijven als verkoper haha
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar je moet het met me eens zijn dat het TH (overmars niet) hier ook schuld aan heeft..
Ik denk dat het gehele TH inclusief bestuur uiteindelijk ook gewoon weer slachtoffers worden van de slangenkuil die Ajax heet.

Ik geloof niet dat er ook maar iemand van deze mensen voor zichzelf bezig is.
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 14:21 schreef AkaS het volgende:
Waarom niet het arrogante mannetje Alex Pastor als trainer.
Is een onafhankelijke betweter, speelt altijd verzorgd en
aanvallend en heeft al de nodige jaren ervaring in de eredivisie..

En denk erom.....reageren als een volwassenen aub :-)
Ik denk dat Pastoor een prima trainer is, ik denk alleen niet dat wij als supporter met hem om kunnen gaan als het wat minder loopt. Jij weet net zo goed als ik dat je bij Ajax geen tijd krijgt.

En zoals anderen al aangeven, ik denk uberhaubt niet dat je nu kan slagen in de slangenkuil die Ajax heet.
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat Pastoor een prima trainer is, ik denk alleen niet dat wij als supporter met hem om kunnen gaan als het wat minder loopt. Jij weet net zo goed als ik dat je bij Ajax geen tijd krijgt.

En zoals anderen al aangeven, ik denk uberhaubt niet dat je nu kan slagen in de slangenkuil die Ajax heet.
Dat kan wel.
Als je kan doen wat jij nodig acht.
Als jij een speler in het eerste wil zetten (zoals Wober en Johnson)moet niet vanalles toegefluisterd worden.
Dan doe jij dat gewoon.
Maar nu word alles al bepaald vantevoren,dat merk je aan dat hele spastische gedoe met wissels en opstellingen.
Keizer is een man van de jeugd toch?
Noem eens 1 goede reden waarom Cerny en Kluivert wel, en Johnson niet bij het eerste rondlopen.

En dan zal ik de reden van hij moet wennen je ontnemen .
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 15:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het gehele TH inclusief bestuur uiteindelijk ook gewoon weer slachtoffers worden van de slangenkuil die Ajax heet.

Ik geloof niet dat er ook maar iemand van deze mensen voor zichzelf bezig is.
nee niet voor zichzelf en zullen ajax niet kapot willen.. maar tegenspraak word niet geaccepteerd... waardoor ze onbewust wellicht het toch aan het kapot maken zijn.. als ik lees dat een bergkamp niet meer meegaat naar uitwedatrijden etc maar toch invloed wil hebben en vooral macht houden ligt dat toch echt aan die personen zelf..
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 15:27 schreef bahbah het volgende:

[..]

Dat kan wel.
Als je kan doen wat jij nodig acht.
Als jij een speler in het eerste wil zetten (zoals Wober en Johnson)moet niet vanalles toegefluisterd worden.
Dan doe jij dat gewoon.
Maar nu word alles al bepaald vantevoren,dat merk je aan dat hele spastische gedoe met wissels en opstellingen.
Keizer is een man van de jeugd toch?
Noem eens 1 goede reden waarom Cerny en Kluivert wel, en Johnson niet bij het eerste rondlopen.

En dan zal ik de reden van hij moet wennen je ontnemen .
Omdat hij gewoon nog niet goed genoeg is. Ik heb alle potjes gezien. En ja hij doet wel wat leuke dingen maar uitblinken zoals Cerny de jing Vd beek en Nouri vorig kaar deden? Nee zo is hij mij nog niet opgevallen, dus dat kan ik ook niet als argument zien
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij gewoon nog niet goed genoeg is. Ik heb alle potjes gezien. En ja hij doet wel wat leuke dingen maar uitblinken zoals Cerny de jing Vd beek en Nouri vorig kaar deden? Nee zo is hij mij nog niet opgevallen, dus dat kan ik ook niet als argument zien
je noemt 3 middenvelders hierbij dat kan je dus al niet vergelijken, daarbij vind ik johnsen juist een type voor de linkerflank wat we nu missen.. goed schot, en zoekt de diepte.. en hij is zeker niet minder dan kluivert die af en toe een leuk trucje doet..denk juist met zoon speler dat frenkie en ziyech met hun passes beter renderen..
bahbah
 bahbah - dinsdag 26 september 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je noemt 3 middenvelders hierbij dat kan je dus al niet vergelijken, daarbij vind ik johnsen juist een type voor de linkerflank wat we nu missen.. goed schot, en zoekt de diepte.. en hij is zeker niet minder dan kluivert die af en toe een leuk trucje doet..denk juist met zoon speler dat frenkie en ziyech met hun passes beter renderen..
Ja dat denk ik ook eigenlijk.
Word ook een beetje moe van die overdreven voorzichtigheid.
Ik zie momenteel niet in waarom Johnson en Wober minder zijn dan kluivert/Cerny en De Ligt.
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 20:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je noemt 3 middenvelders hierbij dat kan je dus al niet vergelijken, daarbij vind ik johnsen juist een type voor de linkerflank wat we nu missen.. goed schot, en zoekt de diepte.. en hij is zeker niet minder dan kluivert die af en toe een leuk trucje doet..denk juist met zoon speler dat frenkie en ziyech met hun passes beter renderen..
Ik vind dat diepte bij Johnson ook wel meevallen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat diepte bij Johnson ook wel meevallen.
kiest zijn momentjes.. goal tegen telstar ook bijv, dan de pass een pass waarvan juist ziyech het moet hebben, schiet dan wel op de lat maar toch..
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kiest zijn momentjes.. goal tegen telstar ook bijv, dan de pass een pass waarvan juist ziyech het moet hebben, schiet dan wel op de lat maar toch..
Ik verwacht veel van die jongen. Maar vind hem het elftal nog niet ontstijgen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:43   quote  deeplink  
Ik verwacht op het moment meer van de A1 lichting dan van de rest
remco k
 remco k - dinsdag 26 september 2017 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 21:43 schreef Loetje het volgende:
Ik verwacht op het moment meer van de A1 lichting dan van de rest
Youth leaugue goed begonnen met een 0-4 winst
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Waren na rust erg goed zag ik
JOOD
 JOOD - woensdag 27 september 2017 - 11:35   quote  deeplink  
"Met Justin op rechts beschikken we over een speler die het automatisch breed houdt. Als er geen back overheen komt, heb je een dergelijke speler nodig", stelt Keizer. Je zag het bijvoorbeeld tijdens zijn invalbeurt tegen PEC. Hij lokte een strafschop uit en gaf een assist, allebei door vanaf de zijkant in de diepte aanspeelbaar te zijn."

Zie hier, de openbaring van het 4-3-3 systeem.. Vleugels moeten inderdaad voor diepte zorgen Keizert. Vleugels hoeven geen ruimte te maken voor opkomende backs als je die geen hebt lullo.

Kluivert dus op links, Neres op rechts. De Jong of Schone op 6 (afhankelijk van welke wedstrijd) Ziyech en Donny lekker veel in de 16. Klaar.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 11:35 schreef JOOD het volgende:
"Met Justin op rechts beschikken we over een speler die het automatisch breed houdt. Als er geen back overheen komt, heb je een dergelijke speler nodig", stelt Keizer. Je zag het bijvoorbeeld tijdens zijn invalbeurt tegen PEC. Hij lokte een strafschop uit en gaf een assist, allebei door vanaf de zijkant in de diepte aanspeelbaar te zijn."

Zie hier, de openbaring van het 4-3-3 systeem.. Vleugels moeten inderdaad voor diepte zorgen Keizert. Vleugels hoeven geen ruimte te maken voor opkomende backs als je die geen hebt lullo.

Kluivert dus op links, Neres op rechts. De Jong of Schone op 6 (afhankelijk van welke wedstrijd) Ziyech en Donny lekker veel in de 16. Klaar.
praat zich zo tegen.. buitenspelers moeten in de diepte aanspeelbaar zijn maar blijkbaar behalve younes want die speelt goed tussen de linies... uuuh wat wil je nu ? buitenspelers die voor diepte zorgen of alleen dreiging tussen de linies ?
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 12:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

praat zich zo tegen.. buitenspelers moeten in de diepte aanspeelbaar zijn maar blijkbaar behalve younes want die speelt goed tussen de linies... uuuh wat wil je nu ? buitenspelers die voor diepte zorgen of alleen dreiging tussen de linies ?
Lezen en luisteren kerel, nu ben je weer aan het zoeken.

Hij zegt namelijk dat je het veld breed moet houden en in de diepte aanspeelbaar moet zijn als je geen back hebt die over je heen komt, en aangezien we met Dijks wel een back hebben die erover heen gaat, is het dus logisch dat hij zegt dat Youness tussen de linies speelt en dus niet constant diep en breed.

Of je het met hem eens bent of niet, hij spreekt zichzelf in deze totaal niet tegen en jij bent gewoon aan het zoeken om alles wat hij zegt of doet af te zeiken, en dan maar roepen dat je hem een kans geeft..

Nogmaals, of hij inhoudelijk gelijk heeft en of wij het met hem of elkaar eens zijn over hoe zoiets eruit moet zien is niet zo relevant, hij sprektzichzelf niet tegen hier..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 27 september 2017 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:13 schreef AkaS het volgende:
Grote verschil was wel dat met Bosz een bepaalde spelopvatting zichtbaar was. Dit kwam er aanvankelijk niet uit, maar dat kwam omdat er een stukje creativiteit ontbrak op het middenveld. Toen Ziyech kwam, kwam de spelopvatting van Bosz direct beter tot uiting.

Bij Keizer zie ik niets spectaculairs groeien of ontstaan. Slechts teleurstelling wat ik al voor de seizoenstart voorspelde en beetje bij beetje uitkomt, helaas.

Ik ben negatief en zie het zogenaamd niet goed, maar het resultaat is wel zoals ik het vantevoren aangaf. Helemaal niets!

Toch gek....
Ja wist dat het een klote seizoen zou worden en ik neem het ook niemand kwalijk dat spelers even met hun hoofd ergens anders zijn, maar ik vind onder Keizer niets terug waarvan ik denk dat is leuk of herkenbaar. Te snel aanpassingen van speelwijze. Hij brengt geen rust in de ploeg en straalt ook stress uit. Hij is en was hier niet klaar voor, maar dat wist iedereen al.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 14:10   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/765003/keizer-haalt-stokpaardje-uit-de-kast-ik-geloof-er-niet-in-het-heeft-geen-zin-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Zelfde verhaal, hij zegt niet dat voorzetten geen zin hebben, hij zegt dat er een aantal type voorzetten zijn die wel zin hebben..

Als je iets slechts over een uitspraak wil vinden, is die er altijd wel..
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfde verhaal, hij zegt niet dat voorzetten geen zin hebben, hij zegt dat er een aantal type voorzetten zijn die wel zin hebben..

Als je iets slechts over een uitspraak wil vinden, is die er altijd wel..
gewoon oneens met die man wat betreft voorzetten vanaf de zijkant die geen zin zouden hebben.. volgens mij heeft ajax daarmee grote successen geboekt.. en heeft dit psv ook ook geholpen in de cl paar jaar terug en 2 lamdstitels... spelers die de achterlijn halen... en vooral nu met een kopsterke huntelaar voorin lijkt me dit juist wel heel nuttig..
remco k
 remco k - woensdag 27 september 2017 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 14:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon oneens met die man wat betreft voorzetten vanaf de zijkant die geen zin zouden hebben.. volgens mij heeft ajax daarmee grote successen geboekt.. en heeft dit psv ook ook geholpen in de cl paar jaar terug en 2 lamdstitels... spelers die de achterlijn halen... en vooral nu met een kopsterke huntelaar voorin lijkt me dit juist wel heel nuttig..
Nu ben je gewoon de comments eronder aan het napraten. Ga maar eens wat potjes terug kijken. Dat zijn precies het type voorzetten waar Keijzer het over heeft die wel succes hebben.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 15:49   quote  deeplink  
ik lees de comments niet.. je moet varieren in voorzetten en acties... younes doet alles behalve dat.. laat staan uberhaubt een voorzet geven en al helemaal geen diepte zoeken.. nogmaals keizer weet het zelf niet meer.. heb hem nu verschillende dingen horen roepen.. en van elk ding wat hij roept nog niks terug gezien..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 september 2017 - 22:16   quote  deeplink  
Bladibladibla..........
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 september 2017 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 september 2017 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Bladibladibla..........
ja ach laten we afwachten... iedereen zen eigen idee.. benieuwd of hij het nog kan laten draaien
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Ik wist even niet zo goed waar dit te plaatsen, maar dit geeft toch echt wel aan uit de praktijk hoe veel invloed dit kan hebben.

vrijdag 29 september 2017 om 08:31

Arnold Bruggink weet precies wat Marcel Keizer bedoelt als hij zegt dat de buitenwereld het drama rond Abdelhak Nouri bij Ajax niet moet onderschatten. De analist maakte een soortgelijke situatie mee bij Hannover 96.

Op 32-jarige leeftijd besloot doelman Robert Enke in 2009 uit het leven te stappen, waarna Bruggink plots de aanvoerdersband kreeg. In het begin wilde hij het helemaal niet. "Ik ging die band met trots dragen", legt hij uit aan het Algemeen Dagblad. "Trots dat ik de opvolger van Robert was en hem op die manier een eer kon bewijzen. Dat besef kwam toen pas, mede na hulp van een sportpsycholoog. En dan was ik een ervaren prof van 32 jaar, hè. Kun je nagaan hoe het voor jonge spelers is."

Bruggink zegt dat de maanden ná het collectieve verdriet het meest lastig waren. "Er is medeleven en begrip. Maar na verloop van tijd gaat de buitenwereld weer over tot de orde van de dag. Juist dat voelt als onderdeel van een team dat veel heeft meegemaakt heel gek."

Bruggink snapt dus goed waar de Ajacieden mee te maken hebben. "Maar tegelijkertijd is het ook moeilijk om erover te beginnen. Je wilt het namelijk niet als excuus gebruiken, maar het verdriet speelt altijd een rol. Het gaat nooit weg en ik heb dus maanden nodig gehad om een modus te vinden om ermee om te gaan."
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 11:09   quote  deeplink  
las het ook.. tuurlijk heeft het invloed, niemand heeft ooit beweerd van niet. echtee staan tactische keuzes en rare beslissingen staan er los van.. tegen nice eerste pot was het nog prima, en het werd steeds minder en minder mede door onduidelijke keuzes en vreemde keuzes.. zowel tactisch als communicatief (viergever die niet wist wat keizer aan het doen was).. dus dat het spel nog nie optimaal is snapt iedereen, alleen niet dat hij met rare dingen bezig is en niet wekelijks het team kan klaarstomen.. daarbij vind ik dar je dit never als excuus mag gebruiken.. we hebben sno in elkaar zien zakken, en nog tig meer spelers en die teams deden wat ze moesten doen.. vechten voor die gene... neem een eiting, speelde wekelijks met hem.. was als eerste bij nouri op het moment van gebeuren, kijk hoe die speelt.. en zo nog wel een aantal.. ik heb meer het idee dat sommige jongens nie door het vuur gaan voor het duo spijkerman en bergkamp.. en dat komt omdat hun medeverantwoordelijk zijn dat hun trainer aan wie ze de finale hebben te danken vertrokken is.. denk persoonlijk ook niet dat sanchez was vertrokken.. blijft koffiedik kijken maae dat gevoel heb ik wel
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 11:09 schreef nummer10 het volgende:
las het ook.. tuurlijk heeft het invloed, niemand heeft ooit beweerd van niet. echtee staan tactische keuzes en rare beslissingen staan er los van.. tegen nice eerste pot was het nog prima, en het werd steeds minder en minder mede door onduidelijke keuzes en vreemde keuzes.. zowel tactisch als communicatief (viergever die niet wist wat keizer aan het doen was).. dus dat het spel nog nie optimaal is snapt iedereen, alleen niet dat hij met rare dingen bezig is en niet wekelijks het team kan klaarstomen.. daarbij vind ik dar je dit never als excuus mag gebruiken.. we hebben sno in elkaar zien zakken, en nog tig meer spelers en die teams deden wat ze moesten doen.. vechten voor die gene... neem een eiting, speelde wekelijks met hem.. was als eerste bij nouri op het moment van gebeuren, kijk hoe die speelt.. en zo nog wel een aantal.. ik heb meer het idee dat sommige jongens nie door het vuur gaan voor het duo spijkerman en bergkamp.. en dat komt omdat hun medeverantwoordelijk zijn dat hun trainer aan wie ze de finale hebben te danken vertrokken is.. denk persoonlijk ook niet dat sanchez was vertrokken.. blijft koffiedik kijken maae dat gevoel heb ik wel
Het werd minder en minder doordat het vertrouwen in elkaar en bij de spelers zelf steeds minder werd...

Iedere psycholoog of andere mensen die daar echt verstand van hebben zijn het daar over eens.

Dat Keijzer dingen handig of niet handig doet staat daar los van..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 11:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het werd minder en minder doordat het vertrouwen in elkaar en bij de spelers zelf steeds minder werd...

Iedere psycholoog of andere mensen die daar echt verstand van hebben zijn het daar over eens.

Dat Keijzer dingen handig of niet handig doet staat daar los van..
dat het vertrouwen weg zakte had ook zkr met zijn keuzes en dingen temaken, niet enkel met dit.. invloed ja.. maar wat er zich nu afspeelt heeft niet alleen daarmee temaken
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 11:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat het vertrouwen weg zakte had ook zkr met zijn keuzes en dingen temaken, niet enkel met dit.. invloed ja.. maar wat er zich nu afspeelt heeft niet alleen daarmee temaken
Het vertrouwen is weggezakt door de eerste prestaties, dat heeft er voor gezorgd hoe we er nu voor staan.

Maar goed, ga jij het allemaal lekker bagatelliseren...

Eerst met zijn allen stoer roepen dat het seizoen nu niks meer kan schelen en toch al verloren is, en nu de prestaties inderdaad achterwege blijven, vergeten we met zijn allen even voor het gemak wat er gebeurt is en hoeveel invloed dat heeft op de selectie, en dat allemaal om maar gewoon lekker een zondebok te vinden waar jij je op af kan reageren.

Ik ben een trotste Ajacied, maar schaam me steeds vaker heel erg diep voor een deel van de supporters...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Het vertrouwen is weggezakt door de eerste prestaties, dat heeft er voor gezorgd hoe we er nu voor staan.

Maar goed, ga jij het allemaal lekker bagatelliseren...

Eerst met zijn allen stoer roepen dat het seizoen nu niks meer kan schelen en toch al verloren is, en nu de prestaties inderdaad achterwege blijven, vergeten we met zijn allen even voor het gemak wat er gebeurt is en hoeveel invloed dat heeft op de selectie, en dat allemaal om maar gewoon lekker een zondebok te vinden waar jij je op af kan reageren.

Ik ben een trotste Ajacied, maar schaam me steeds vaker heel erg diep voor een deel van de supporters...
luister remco.. titels zeggen mij niks.. dat er niet altijd mooi gespeelt word ook niet.. het enige wat ik wil zien is dat een team wekelijks iets beter gaat spelen.. dit gebeurt niet door een persoon zonder enige uitstraling en charisma.. en niet 1.. er zitten er 3 op de bank.. dit is gewoon een erg grote fout geweest door iemand aan te stellen die zelf eigenlijk helemaal niet wou.. dit is waarom het fout gaat, dat spelers er niet altijd bij zijn met hun kopje het zei zo.. niet iedereen is het zelfde.. maar de volg orde klopt niet, in het begin had het slecht moeten zijn vanwege de gebeurtenis.. niet wekelijks een stap minder.. daarbij hoe hard ook, life goes on.. dat doet immers de familie ook.. en iedereen die zulke dingen mee hebben gemaakt.. en kan er over meepraten
remco k
 remco k - vrijdag 29 september 2017 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

luister remco.. titels zeggen mij niks.. dat er niet altijd mooi gespeelt word ook niet.. het enige wat ik wil zien is dat een team wekelijks iets beter gaat spelen.. dit gebeurt niet door een persoon zonder enige uitstraling en charisma.. en niet 1.. er zitten er 3 op de bank.. dit is gewoon een erg grote fout geweest door iemand aan te stellen die zelf eigenlijk helemaal niet wou.. dit is waarom het fout gaat, dat spelers er niet altijd bij zijn met hun kopje het zei zo.. niet iedereen is het zelfde.. maar de volg orde klopt niet, in het begin had het slecht moeten zijn vanwege de gebeurtenis.. niet wekelijks een stap minder.. daarbij hoe hard ook, life goes on.. dat doet immers de familie ook.. en iedereen die zulke dingen mee hebben gemaakt.. en kan er over meepraten
Als jij dat zelf hebt meegemaakt, weet je donders goed dat er een hele periode is waarin je absoluut niet voor de volle 100% functioneert zoals het zou moeten..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 13:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als jij dat zelf hebt meegemaakt, weet je donders goed dat er een hele periode is waarin je absoluut niet voor de volle 100% functioneert zoals het zou moeten..
tuurlijk niet daarom zeg ik ook heeft het invloed ja... maar dit hoe het nu loopt is echt totaal niet alleen daar aan te wijten en is ook gewoon een stuk onkunde van de beste man..
Eide
 Eide - vrijdag 29 september 2017 - 15:31   quote  deeplink  
Keizer slaat met vuist op tafel bij Ajax

Marcel Keizer wil dat Ajax in de winterstop de transfermarkt opgaat. De oefenmeester bekende vrijdag in aanloop naar het competitieduel van zondag met sc Heerenveen niet geheel tevreden te zijn over de samenstelling van zijn selectie.

"Ik wil er in de winterstop spelers bij. Hoeveel? Nou, ik was tevreden geweest als we er in de zomerstop nog twee spelers bij hadden gekregen. En dan bedoel ik twee goede spelers, in de zin van dat ze niet hoeven te wennen."

Keizer sluit niet uit dat er meer dan twee spelers worden gehaald. "Het hangt natuurlijk ook af van het feit of er spelers vertrekken."

Bron
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 september 2017 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 10:50 schreef remco k het volgende:
Ik wist even niet zo goed waar dit te plaatsen, maar dit geeft toch echt wel aan uit de praktijk hoe veel invloed dit kan hebben.

vrijdag 29 september 2017 om 08:31

Arnold Bruggink weet precies wat Marcel Keizer bedoelt als hij zegt dat de buitenwereld het drama rond Abdelhak Nouri bij Ajax niet moet onderschatten. De analist maakte een soortgelijke situatie mee bij Hannover 96.

Op 32-jarige leeftijd besloot doelman Robert Enke in 2009 uit het leven te stappen, waarna Bruggink plots de aanvoerdersband kreeg. In het begin wilde hij het helemaal niet. "Ik ging die band met trots dragen", legt hij uit aan het Algemeen Dagblad. "Trots dat ik de opvolger van Robert was en hem op die manier een eer kon bewijzen. Dat besef kwam toen pas, mede na hulp van een sportpsycholoog. En dan was ik een ervaren prof van 32 jaar, hè. Kun je nagaan hoe het voor jonge spelers is."

Bruggink zegt dat de maanden ná het collectieve verdriet het meest lastig waren. "Er is medeleven en begrip. Maar na verloop van tijd gaat de buitenwereld weer over tot de orde van de dag. Juist dat voelt als onderdeel van een team dat veel heeft meegemaakt heel gek."

Bruggink snapt dus goed waar de Ajacieden mee te maken hebben. "Maar tegelijkertijd is het ook moeilijk om erover te beginnen. Je wilt het namelijk niet als excuus gebruiken, maar het verdriet speelt altijd een rol. Het gaat nooit weg en ik heb dus maanden nodig gehad om een modus te vinden om ermee om te gaan."
Ik had dit stukje ook al gelezen, Remco en was diep geroerd. Zo iets meemaken, gaat je niet in de koude kleren zitten. Bij ouderen (niet alleen voetballers) niet, die vaak al een hoop hebben meegemaakt, maar nog veel meer bij jongeren, die het hebben zien gebeuren.
Je kunt en mag dat niet onderschatten!

Ik vind dat Marcel Keizer, in al zijn onervarenheid met dit drama destijds erg goed is omgegaan.

Ik, een goedwillende supporter, denk nog altijd erg veel aan Appie: zo jong nog en dan nu al zoveel ellende. Laat staan hoe dat doordreunt bij jonge jongens, die hem persoonlijk kennen en met hem, hebben gespeeld. Het is triest en het blijft triest.

Bruggink heeft de spijker op de kop geslagen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 september 2017 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 15:31 schreef Eide het volgende:
Keizer slaat met vuist op tafel bij Ajax

Marcel Keizer wil dat Ajax in de winterstop de transfermarkt opgaat. De oefenmeester bekende vrijdag in aanloop naar het competitieduel van zondag met sc Heerenveen niet geheel tevreden te zijn over de samenstelling van zijn selectie.

"Ik wil er in de winterstop spelers bij. Hoeveel? Nou, ik was tevreden geweest als we er in de zomerstop nog twee spelers bij hadden gekregen. En dan bedoel ik twee goede spelers, in de zin van dat ze niet hoeven te wennen."

Keizer sluit niet uit dat er meer dan twee spelers worden gehaald. "Het hangt natuurlijk ook af van het feit of er spelers vertrekken."

Bron
Wellicht dat hij dat (met de vuist op tafel slaan) eerder had moeten doen?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 15:31 schreef Eide het volgende:
Keizer slaat met vuist op tafel bij Ajax

Marcel Keizer wil dat Ajax in de winterstop de transfermarkt opgaat. De oefenmeester bekende vrijdag in aanloop naar het competitieduel van zondag met sc Heerenveen niet geheel tevreden te zijn over de samenstelling van zijn selectie.

"Ik wil er in de winterstop spelers bij. Hoeveel? Nou, ik was tevreden geweest als we er in de zomerstop nog twee spelers bij hadden gekregen. En dan bedoel ik twee goede spelers, in de zin van dat ze niet hoeven te wennen."

Keizer sluit niet uit dat er meer dan twee spelers worden gehaald. "Het hangt natuurlijk ook af van het feit of er spelers vertrekken."

Bron
ok doei wober orel siem johnsen cassiera neres... dus geen enkele aankoop is voldoende voor het eerste.. geloof er niks van eerlijk gezegt.. wellicht wel een fout gemaakt om nigel niet tehalen en siem wel..maar begrijpt die man nie dat zulke aankopen wat hij wil onmogelijk zijn omdat ze onhaalbaar zijn ? en geloof ook echt niet dat wober (goeiecijfers) slechter is als een dijks..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 16:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wellicht dat hij dat (met de vuist op tafel slaan) eerder had moeten doen?
precies... nu lukt het hem niet en wil die nog meer spelers kopen dan wat er al gekocht is.. goed voor de jeugd ook..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 16:36   quote  deeplink  
wel een erg vreemde uitspraak overigens van keizer wederom aangezien hij juist geen te brede selectie wou en er zijn maar liefst 7 !!! aankopen gedaan....

Algemeen directeur Edwin van der Sar heeft tijdens het Ajax Kick Off Event verklaard dat het bij het anticiperen op vertrekkende spelers ook afhankelijk is van de wensen van de trainer. Veel supporters van Ajax stellen hun vraagtekens bij het gegeven dat er geen directe vervanger is gehaald voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Davinson Sánchez.

Zo ook iemand in het publiek donderdagavond bij het Ajax Kick Off Event. 'Je hebt te maken met de wensen van een speler, de onrust die dat kan veroorzaken in een elftal', begint Van der Sar zijn uitleg. 'Voor zijn gevoel was hij klaar voor de volgende stap. Hij heeft een Europa League-finale gespeeld, was de beste speler van het seizoen bij Ajax en heeft zes doelpunten gemaakt. Uiteraard had hij nog een vierjarig contract en dan kun je zeggen: je blijft hier gewoon. Maar er waren ook zeven agenten die ook die move willen maken', aldus Van der Sar, die hoopt dat alle clubs in de wereld, maar ook de FIFA iets doet aan de belangen en invloeden van deze zaakwaarnemers.

Uiteindelijk werd Sánchez verkocht en volgens Van der Sar is dat misschien maar goed ook. 'Ik heb ook een periode meegemaakt in 1998 toen twee spelers (Frank en Ronald de Boer, red.) weg wilden. Dat mocht niet, kwam er een rechtszaak en was het een slecht jaar voor Ajax. Het was een weloverwogen beslissing om Sánchez te verkopen', vervolgt de algemeen directeur, die dus geen directe vervanger haalde voor de Colombiaan. 'Op sommige posities hebben we dat wel gedaan. Bijvoorbeeld door Kluivert en Neres klaar te stomen als vervanger van Traoré. Maar je hebt ook te maken met de trainer. Hij wil een niet te grote selectie. Je kunt niet 24 gelijkwaardige spelers hebben. Vorig jaar hebben we dat gezien met jongens als Gudelj, Bazoer, Riedewald en Tete. Die willen ook aan spelen toekomen en gaan dan liever ergens anders heen.'
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 september 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 16:36 schreef nummer10 het volgende:
wel een erg vreemde uitspraak overigens van keizer wederom aangezien hij juist geen te brede selectie wou en er zijn maar liefst 7 !!! aankopen gedaan....

Algemeen directeur Edwin van der Sar heeft tijdens het Ajax Kick Off Event verklaard dat het bij het anticiperen op vertrekkende spelers ook afhankelijk is van de wensen van de trainer. Veel supporters van Ajax stellen hun vraagtekens bij het gegeven dat er geen directe vervanger is gehaald voor de naar Tottenham Hotspur vertrokken Davinson Sánchez.

Zo ook iemand in het publiek donderdagavond bij het Ajax Kick Off Event. 'Je hebt te maken met de wensen van een speler, de onrust die dat kan veroorzaken in een elftal', begint Van der Sar zijn uitleg. 'Voor zijn gevoel was hij klaar voor de volgende stap. Hij heeft een Europa League-finale gespeeld, was de beste speler van het seizoen bij Ajax en heeft zes doelpunten gemaakt. Uiteraard had hij nog een vierjarig contract en dan kun je zeggen: je blijft hier gewoon. Maar er waren ook zeven agenten die ook die move willen maken', aldus Van der Sar, die hoopt dat alle clubs in de wereld, maar ook de FIFA iets doet aan de belangen en invloeden van deze zaakwaarnemers.

Uiteindelijk werd Sánchez verkocht en volgens Van der Sar is dat misschien maar goed ook. 'Ik heb ook een periode meegemaakt in 1998 toen twee spelers (Frank en Ronald de Boer, red.) weg wilden. Dat mocht niet, kwam er een rechtszaak en was het een slecht jaar voor Ajax. Het was een weloverwogen beslissing om Sánchez te verkopen', vervolgt de algemeen directeur, die dus geen directe vervanger haalde voor de Colombiaan. 'Op sommige posities hebben we dat wel gedaan. Bijvoorbeeld door Kluivert en Neres klaar te stomen als vervanger van Traoré. Maar je hebt ook te maken met de trainer. Hij wil een niet te grote selectie. Je kunt niet 24 gelijkwaardige spelers hebben. Vorig jaar hebben we dat gezien met jongens als Gudelj, Bazoer, Riedewald en Tete. Die willen ook aan spelen toekomen en gaan dan liever ergens anders heen.'
Gaaaaaaaaaaaaaaap, jij geeft er weer je eigen draai aan!
Pietje
 Pietje - vrijdag 29 september 2017 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaaaaaaaap, jij geeft er weer je eigen draai aan!
Misschien is hij orgelman? ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 18:20   quote  deeplink  
Haha, zijn er wel meer hier die altijd hetzelfde "liedje" zeveren
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaaaaaaaaaaaaaaap, jij geeft er weer je eigen draai aan!
AW nee.. naaaaah.. hij wil geen grote selectie, 7 komen erbjj.. meer als voldoende.. hij wil directe versterkingen in de hoop dat het dan wel gaat lukken.. met dit materiaal moet je het met GEMAK kunnen redden in enkel de ED... en al helemaal beter spelen dan wat ze nu doen.. heel simpel..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 september 2017 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 18:20 schreef Loetje het volgende:
Haha, zijn er wel meer hier die altijd hetzelfde "liedje" zeveren
dat doet iedereen eigenlijk hier aangezien iedereen hun eigen iedeeen erover heeft waar ze nie vanaf wijken... sommigen veranderen wel binnen enkele weken... dat keizer mocht blijven en nu moet oprotten..
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 18:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat doet iedereen eigenlijk hier aangezien iedereen hun eigen iedeeen erover heeft waar ze nie vanaf wijken... sommigen veranderen wel binnen enkele weken... dat keizer mocht blijven en nu moet oprotten..
Je bent gewoon de meest misselijke van het hele forum hier te noemen die de hele dag ligt te typen over onze club. Je bent niet eens een Ajacied man.

En het begrip begrijpend lezen kun je ook niet. Mensen zeiden namelijk als Keizer weg moet, an de rest ook! Dat maakte ze in posts daarvoor al duidelijk.

Je bent tegen iedereen bezig en praat de grootste onzin door meningen op Voetbalzone achterna te lopen. Echt een kwal van een gozer ben je.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 september 2017 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 18:20 schreef Loetje het volgende:
Haha, zijn er wel meer hier die altijd hetzelfde "liedje" zeveren
Hahahaha, afhankelijk van waaruit bekeken is dat op jou ook
heel goed van toepassing Loetje :-P
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 september 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 19:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha, afhankelijk van waaruit bekeken is dat op jou ook
heel goed van toepassing Loetje :-P
Zeker weten, maar niet zwart wit of kortzichtig.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 september 2017 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 september 2017 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je bent gewoon de meest misselijke van het hele forum hier te noemen die de hele dag ligt te typen over onze club. Je bent niet eens een Ajacied man.

En het begrip begrijpend lezen kun je ook niet. Mensen zeiden namelijk als Keizer weg moet, an de rest ook! Dat maakte ze in posts daarvoor al duidelijk.

Je bent tegen iedereen bezig en praat de grootste onzin door meningen op Voetbalzone achterna te lopen. Echt een kwal van een gozer ben je.
Ik probeer objectief te blijven kijken, ook al laat ik dat op het forum
niet altijd merken en afhankelijk van de toon tussen de regels temper ik
mijn felheid...

Wat mij aan nummer10 opvalt is dat hij in grote delen dezelfde opvatting heeft als ik wat Ajax betreft. En dat betreft helaas geen positiviteit over het functioneren van een hoop personen bij Ajax.

En dat kan ook niet is logisch omdat we onnodig wegglijden als club omdat deze bepaalde mensen niet functioneren of niet kunnen functioneren..

Welke van de 2 het ook is, het resultaat is en blijft gelijk.

Hoe dan ook wat betreft nummer10, hij blijft toch altijd netjes vind ik. Ik snap daarom helemaal niet waarom je hem een kwal noemt???

Zou Keizer trouwens weten hoe de hazen lopen bij Ajax?

Hij eist 2 aankopen van Overmars in de winterstop, misschien kan jij, Loetje
of wellicht Warrior of Remco even aan Keizer uitleggen dat hij dit niet kan eisen van Overmars ;-) Maar dat hij hiervoor naar de rvc moet..

Tjonge jonge.. hij snapt ook helemaal niets die Keizer!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 september 2017 door AkaS --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0233910