BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 maart 2018 - 07:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2018 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben totaal niet pro ten Hag. Maar ik denk niet dat wij kunnen oordelen of deze trainer op de lange termijn de juiste keuze blijkt. Zowel positief als negatief kan men daar niks over zeggen.
Inderdaad 9 van de 10 trainers hadden er nu hetzelfde als ten Hag voor gestaan. Ik vind het ook lang niet allemaal zijn schuld. Paar wedstrijden kregen ze de bal er niet in vooral tegen ADO was dat pech. Utrecht kwam erg snel en uit hebben we het daar altijd lastig. Vitesse uit hebben we het ook vaak lastig.

Ik stoor me ook in die wedstrijden aan de vele persoonlijke fouten met name die van Veltman en Wöber was ook slecht tegen Vitesse.

Mochten we dit seizoen al niets verwachten door de noodlottige voorbereiding, dan vind ik het niet reëel om het halverwege wel opeens van een nieuwe trainer te verwachten.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 maart 2018 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 03:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat je moet doen. Vanuit het principe dat hij kampioen niets worden en daarom is aangesteld wordt er gefaald.

Stel dat we wel naar de langere termijn kijken vraag ik me echt af wat je mag verwachten in twee maanden tijd als je in de winter instapt.

De enige trainer die de laatste jaren zijn elftal bij de aanstelling relatief snel onder controle had was de Boer en daarvoor Jol. Bosz is het ook niet snel gelukt.

Dus ja wat moet je dan doen. Eerlijk gezegd weet ik het niet.
Intern de stofzuiger erdoor en eens een keertje alle neuzen 1 kant op.
Ajax is al jaren intern een bron van borrelende ego's.
nummer10
 nummer10 - donderdag 22 maart 2018 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 07:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad 9 van de 10 trainers hadden er nu hetzelfde als ten Hag voor gestaan. Ik vind het ook lang niet allemaal zijn schuld. Paar wedstrijden kregen ze de bal er niet in vooral tegen ADO was dat pech. Utrecht kwam erg snel en uit hebben we het daar altijd lastig. Vitesse uit hebben we het ook vaak lastig.

Ik stoor me ook in die wedstrijden aan de vele persoonlijke fouten met name die van Veltman en Wöber was ook slecht tegen Vitesse.

Mochten we dit seizoen al niets verwachten door de noodlottige voorbereiding, dan vind ik het niet reëel om het halverwege wel opeens van een nieuwe trainer te verwachten.
mee eens de 1 heeft een kut voorbereiding gehad, en tenhag wil totaal andere dingen inslijpen met eigenlijk geen voorbereiding.. denk ook echt dat tenhag al is gehaald voor volgend seizoen en niet zozeer dit seizoen wat eigenlijk al verloren was.. kortom ik denk dat ajax er voor volgend seizoen wil staan..
AkaS
 AkaS - donderdag 22 maart 2018 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 03:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet echt niet wat je moet doen. Vanuit het principe dat hij kampioen niets worden en daarom is aangesteld wordt er gefaald.

Stel dat we wel naar de langere termijn kijken vraag ik me echt af wat je mag verwachten in twee maanden tijd als je in de winter instapt.

De enige trainer die de laatste jaren zijn elftal bij de aanstelling relatief snel onder controle had was de Boer en daarvoor Jol. Bosz is het ook niet snel gelukt.

Dus ja wat moet je dan doen. Eerlijk gezegd weet ik het niet.
Op zich ben ik het wel met je eens, het is een hell of a job om halverwege in te stappen en alleen de winterstop te hebben als voorbereiding.

Maar hij is niet gedwongen om trainer van Ajax te worden. Hij wist wat de eis was.

Op het moment dat hij instapte was het een swingende en scorende machine die in de winning mood was.

Zijn 1e optreden zet hij zichzelf volledig te kijk om te beweren dat zijn 1e wedstrijd voor Ajax direct na de winterstop tegen Utrecht geen extra spanning of iets speciaals voor hem betekent...

Geen tijd om zijn stempel te drukken en varanderingen door te voeren... Toch doet hij dat. Gevolg haperende motor. Veldbezetting waar niets van klopt. Gevolg veel lopen met de bal. Gevolg lager tempo. Gevolg kutspel en puntverlies.

Dan zijn bullshit verhaal om Younes te belonen...

Alles te samen is er gewoon twijfel en bij twijfel niet doen!
AkaS
 AkaS - donderdag 22 maart 2018 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 07:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens de 1 heeft een kut voorbereiding gehad, en tenhag wil totaal andere dingen inslijpen met eigenlijk geen voorbereiding.. denk ook echt dat tenhag al is gehaald voor volgend seizoen en niet zozeer dit seizoen wat eigenlijk al verloren was.. kortom ik denk dat ajax er voor volgend seizoen wil staan..
Als dat zo was is v.d. Sar wel dom om te roepen dat het kampioenschap een eis is...
Pietje
 Pietje - donderdag 22 maart 2018 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 maart 2018 - 21:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de directie Ten Hag niet alleen voor de korte termijn heeft gehaald. Toch was zijn opdracht: Maak ons kampioen... Met deze opdracht gekoppeld aan zijn aanstelling kan je zeggen dat hij deze verwachting van de directie niet heeft waargemaakt.

Doorschakelend naar de lange termijn moet je toch iets positiefs waarnemen...Ik zie dit niet Remco, jij wel?

Of hanteer je het standpunt dat er geen glazen bol is en je daarom moet doorgaan met hem?
Om Ten Hag de opdracht mee te geven om kampioen te worden is irreëel, want Ajax stond op dat moment al op een "comfortabele" achterstand bij PSV van zo'n 7 punten. Dat betekent dat Ajax toen al afhankelijk was van de resultaten van PSV, alleen de wedstrijd op 15 april a.s. (PSV-Ajax) heeft Ajax zelf in de hand. Je kunt als directie alleen maar HOPEN dat PSV genoeg punten gaat verspelen en echt niet meer dan dat. En dan moet Ajax zelf ook nog eens alles winnen, hetgeen ik als utopie moet beschouwen.

Wanneer Edwin van der Sar zegt zijn eigen lot aan een kampioenschap te verbinden, is hij niet bijster snugger om redenen die ik hierboven heb gegeven.

Erik ten Hag heeft een aantal knappe resultaten (ik heb het niet over het spelniveau) behaald in zijn eerste wedstrijden (o.a. tegen Feyenoord). De wedstrijden waarin hij punten heeft laten liggen (FC Utrecht, Vitesse en ADO Den Haag) heeft Ajax in vroegere seizoenen eveneens met regelmaat verloren of gelijkgespeeld. Daar kun je Ten Hag dus niet op afrekenen. Bovendien als de Ajax-spitsen in die wedstrijden de kansen gewoon hadden benut, dan hadden we deze discussie niet gehad, en kansen-missende spelers kun je Ten Hag ook niet in zijn schoenen schuiven.

Blijft over het matige spel: Dat komt mijns inziens voort uit het feit, dat hij pas in de winterstop is ingestroomd. Logisch dat hij nog naar zijn eigen ideale basis-elf moet zoeken. Het gaat mij te ver om onze trainer na 3 zielige maandjes al af te serveren. Ook dat is niet reëel!

Wel kun je kanttekeningen plaatsen bij zijn wisselbeleid, dat ik soms niet begrijp, maar ik ga ervan uit dat ook Erik ten Hag van zijn fouten leert.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2018 door Pietje --
remco k
 remco k - donderdag 22 maart 2018 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 08:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Op zich ben ik het wel met je eens, het is een hell of a job om halverwege in te stappen en alleen de winterstop te hebben als voorbereiding.

Maar hij is niet gedwongen om trainer van Ajax te worden. Hij wist wat de eis was.

Op het moment dat hij instapte was het een swingende en scorende machine die in de winning mood was.

Zijn 1e optreden zet hij zichzelf volledig te kijk om te beweren dat zijn 1e wedstrijd voor Ajax direct na de winterstop tegen Utrecht geen extra spanning of iets speciaals voor hem betekent...

Geen tijd om zijn stempel te drukken en varanderingen door te voeren... Toch doet hij dat. Gevolg haperende motor. Veldbezetting waar niets van klopt. Gevolg veel lopen met de bal. Gevolg lager tempo. Gevolg kutspel en puntverlies.

Dan zijn bullshit verhaal om Younes te belonen...

Alles te samen is er gewoon twijfel en bij twijfel niet doen!
Ajax begon steeds beter te spelen. Maar een scorende winnende machine is wat overtrokken vind je niet?

Maar goed. De basis missie is mislukt. Dus kan je niet meer naar de korte termijn kijken en moet je naar de lange termijn kijken.
En dan rest de vraag. Is dan ten Hag de juiste man als trainer
Eide
 Eide - donderdag 22 maart 2018 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wanneer Edwin van der Sar zegt zijn eigen lot aan een kampioenschap te verbinden, is hij niet bijster snugger om redenen die ik hierboven heb gegeven.
Van der Sar heeft zijn lot niet aan het kampioenschap gehangen, noch is het slagen van Ten Hag aan het kampioenschap gehangen. Ten Hag is gehaald om Ajax beter en stabieler te maken. Van der Sar heeft zijn lot opgehangen aan het slagen van de trainer Ten Hag als 3e trainer in een jaar tijd.

En dan nu de hamvraag: Is Ajax onder Ten Hag beter geworden? Welke spelers komen nu eigenlijk beter uit de verf? Als de conclusie is dat Ajax geen meter is opgeschoten met Ten Hag is het ontslag van Keizer dus toch ook onzin geweest?
Loetje
 Loetje - donderdag 22 maart 2018 - 16:08   quote  deeplink  
Ik blijf het heel dubbel vinden. De opmerking die ik lees van dat 9 van de 10 trainers het niet beter hadden gedaan vind ik pure onzin, er is er namelijk niet 1 die dat kan weten!

Ajax ging voor de winterstop beter draaien na een echt onmogelijke voorbereiding. Ondanks alle ellende werd de achterstand teruggebracht naar 5 punten, dit zijn er nu 7.

Los van hoe dit kan, is het wel degelijk deels Ten Hag aan te merken als schuldige hiervoor. Ajax speelt bijvoorbeeld structureel de eerste helft (op 1 pot na) echt dramatisch en de 2e helft vaak beter, al duurt dat soms nog 20 minuten. Daarbij is er in heel veel wedstrijden niet gebracht, ook niet qua wissels, wat de wedstrijd nodig had.

Ter voorbeeld neem ik Utrecht uit, wij hebben in alle realiteit daar na 10 minuten al kunnen constateren dat het daar echt onmogelijk was normaal veldspel te spelen. Daarop mpet je gewoon anticiperen wat bijvoorbeeld niet gedaan is.

Ik blijf zeggen dat Ten Hag op het moment van instappen een goed draaiend elftal had, 2 gewenste versterkingen kreeg die Keizer niet had en gewoon 3 weken voorbereiding had. Het spel vind ik dan ook oprecht minder geworden. Maar wat ik het ergste vind, is dat ik diverse spelers, belangrijke spelers, met de week minder zie worden. Neem een Neres, Kluivert en Van de Beek. Alle halen bij lange na het niveau niet van voor de winterstop en dat is op zijn minst opvallend te noemen.

Nou ben ik per definitie tegen om iedere trainer maar te ontslaan, maar je kan zeker je vraagtekens zetten als het gaat om consequent zijn. Keizer krijgt bij Heerenveen uit de taak te winnen, anders was het exit Keizer. We hebben het dan over speelronde 9.

Ten Hag is inmiddels 10 wedstrijden bezig en ook hij heeft het spel allerminst beter laten maken en de spelers lijken als vanouds stijf van de opdrachten te zitten.

Nu zou ik ondanks alles hem het seizoen af laten maken. Maar dat is het dan ook. Want laten we eerlijk en rieel wezen, bij geen titel zal Ten Hag sowieso komend seizoen onder een gigantisch vergrootglas liggen. Wanneer dit dus niet direct resultaat oplevert en dat risico is er gewoon altijd, ben je bijna verplicht de deur na 5/6 wedstrijden dicht te gooien en stapt er opnieuw een trainer zonder voorbereiding in.

Ik denk dat je op een totaal schone lijn moet beginnen. Haal de versterkingen, haal een trainer en begin vanaf de voorbereiding op komend seizoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen en denk geheel in het belang van de club. 4 jaar op rij is natuurlijk helemaal dramatisch te noemen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 22 maart 2018 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Om Ten Hag de opdracht mee te geven om kampioen te worden is irreëel, want Ajax stond op dat moment al op een "comfortabele" achterstand bij PSV van zo'n 7 punten. Dat betekent dat Ajax toen al afhankelijk was van de resultaten van PSV, alleen de wedstrijd op 15 april a.s. (PSV-Ajax) heeft Ajax zelf in de hand. Je kunt als directie alleen maar HOPEN dat PSV genoeg punten gaat verspelen en echt niet meer dan dat. En dan moet Ajax zelf ook nog eens alles winnen, hetgeen ik als utopie moet beschouwen.

Wanneer Edwin van der Sar zegt zijn eigen lot aan een kampioenschap te verbinden, is hij niet bijster snugger om redenen die ik hierboven heb gegeven.

Erik ten Hag heeft een aantal knappe resultaten (ik heb het niet over het spelniveau) behaald in zijn eerste wedstrijden (o.a. tegen Feyenoord). De wedstrijden waarin hij punten heeft laten liggen (FC Utrecht, Vitesse en ADO Den Haag) heeft Ajax in vroegere seizoenen eveneens met regelmaat verloren of gelijkgespeeld. Daar kun je Ten Hag dus niet op afrekenen. Bovendien als de Ajax-spitsen in die wedstrijden de kansen gewoon hadden benut, dan hadden we deze discussie niet gehad, en kansen-missende spelers kun je Ten Hag ook niet in zijn schoenen schuiven.

Blijft over het matige spel: Dat komt mijns inziens voort uit het feit, dat hij pas in de winterstop is ingestroomd. Logisch dat hij nog naar zijn eigen ideale basis-elf moet zoeken. Het gaat mij te ver om onze trainer na 3 zielige maandjes al af te serveren. Ook dat is niet reëel!

Wel kun je kanttekeningen plaatsen bij zijn wisselbeleid, dat ik soms niet begrijp, maar ik ga ervan uit dat ook Erik ten Hag van zijn fouten leert.
Volledig eens
Loetje
 Loetje - donderdag 22 maart 2018 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 14:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Om Ten Hag de opdracht mee te geven om kampioen te worden is irreëel, want Ajax stond op dat moment al op een "comfortabele" achterstand bij PSV van zo'n 7 punten. Dat betekent dat Ajax toen al afhankelijk was van de resultaten van PSV, alleen de wedstrijd op 15 april a.s. (PSV-Ajax) heeft Ajax zelf in de hand. Je kunt als directie alleen maar HOPEN dat PSV genoeg punten gaat verspelen en echt niet meer dan dat. En dan moet Ajax zelf ook nog eens alles winnen, hetgeen ik als utopie moet beschouwen.

Wanneer Edwin van der Sar zegt zijn eigen lot aan een kampioenschap te verbinden, is hij niet bijster snugger om redenen die ik hierboven heb gegeven.

Erik ten Hag heeft een aantal knappe resultaten (ik heb het niet over het spelniveau) behaald in zijn eerste wedstrijden (o.a. tegen Feyenoord). De wedstrijden waarin hij punten heeft laten liggen (FC Utrecht, Vitesse en ADO Den Haag) heeft Ajax in vroegere seizoenen eveneens met regelmaat verloren of gelijkgespeeld. Daar kun je Ten Hag dus niet op afrekenen. Bovendien als de Ajax-spitsen in die wedstrijden de kansen gewoon hadden benut, dan hadden we deze discussie niet gehad, en kansen-missende spelers kun je Ten Hag ook niet in zijn schoenen schuiven.

Blijft over het matige spel: Dat komt mijns inziens voort uit het feit, dat hij pas in de winterstop is ingestroomd. Logisch dat hij nog naar zijn eigen ideale basis-elf moet zoeken. Het gaat mij te ver om onze trainer na 3 zielige maandjes al af te serveren. Ook dat is niet reëel!

Wel kun je kanttekeningen plaatsen bij zijn wisselbeleid, dat ik soms niet begrijp, maar ik ga ervan uit dat ook Erik ten Hag van zijn fouten leert.
Even een vraag gap,

Jij zegt op een gegeven moment dat Ajax onder Ten Hag punten verliest in potten waar men het eerder deed. Opzich klopt dat trouwens, maar waarom kan je zo'n wedstrijd niet verwijten aan de trainer als hij er werkelijk niets aan gedaam heeft het tij te keren op Vitesse na uit in het laatste half uur?
p111
 p111 - donderdag 22 maart 2018 - 16:53   quote  deeplink  
Ik zie allemaal min of meer het zelfde verhaal dat hij halverwege binnen komt. Dat is inderdaad moeilijk maar je moet echt kritisch kijken naar wat hij gedaan heeft ?? Is het spel beter geworden ? ik vind van niet.Hoe is het wisselbeleid van hem ? Ik vind dat slecht.Hoe komt hij over bij spelers en de fans ? Bij de spelers heeft hij Younes genaaid en Veltman geslachtofferd Cassiera nog geen kans gegeven dus ik ben benieuwd wat zij van hem vinden.Voor de fans ? Ik vind hem een drama als persoonlijkheid,verbaal dramatisch wat in mijn ogen niet hoort bij een club als Ajax. Dus mijn mening is een slechte keuze en hopelijk komt er voor volgend seizoen een andere trainer een type van t Schip /Brom/ de Boer en niet zo,n type die niemand kent en die amper uit zijn woorden komt.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 22 maart 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 16:53 schreef p111 het volgende:
Ik zie allemaal min of meer het zelfde verhaal dat hij halverwege binnen komt. Dat is inderdaad moeilijk maar je moet echt kritisch kijken naar wat hij gedaan heeft ?? Is het spel beter geworden ? ik vind van niet.Hoe is het wisselbeleid van hem ? Ik vind dat slecht.Hoe komt hij over bij spelers en de fans ? Bij de spelers heeft hij Younes genaaid en Veltman geslachtofferd Cassiera nog geen kans gegeven dus ik ben benieuwd wat zij van hem vinden.Voor de fans ? Ik vind hem een drama als persoonlijkheid,verbaal dramatisch wat in mijn ogen niet hoort bij een club als Ajax. Dus mijn mening is een slechte keuze en hopelijk komt er voor volgend seizoen een andere trainer een type van t Schip /Brom/ de Boer en niet zo,n type die niemand kent en die amper uit zijn woorden komt.
Maar misschien komen Younes, Veltman en Cassiera helemaal niet in zijn plannen voor, voor volgend seizoen..
Wellicht is hij aan het proberen en bouwen voor volgend seizoen. We weten het niet.
Dat weten we volgend seizoen pas, maar dan moet hij die kans wel krijgen.

Natuurlijk, we willen allemaal zo snel mogelijk resultaat zien, maar is dat niet gewoon een irreële gedachte?
Wat als dat type van 't Schip / Brom of de Boer de eerste 3 maanden slecht draait, moeten we die dan ook weer direct wegsturen?
Loetje
 Loetje - donderdag 22 maart 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 18:06 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Maar misschien komen Younes, Veltman en Cassiera helemaal niet in zijn plannen voor, voor volgend seizoen..
Wellicht is hij aan het proberen en bouwen voor volgend seizoen. We weten het niet.
Dat weten we volgend seizoen pas, maar dan moet hij die kans wel krijgen.

Natuurlijk, we willen allemaal zo snel mogelijk resultaat zien, maar is dat niet gewoon een irreële gedachte?
Wat als dat type van 't Schip / Brom of de Boer de eerste 3 maanden slecht draait, moeten we die dan ook weer direct wegsturen?
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat er binnen een Nederlandse club te bouwen valt voor een volgend seizoen?! Wellicht weet iemand dat...

In Nederland blijven we eigenlijk ter vergelijking met topclubs redelijk goedkope spelers houden. Zeker jeugdproducten van Ajax zijn enorm populair.

Ik ga er vanuit dat Onana, Veltman, Ziyech en Kluivert vertrekken. De laatste omdat hij nog altijd niet verlengd heeft. Iedere ploeg heeft een x aantal bepalende spelers. Vorig jaar raakten we deze kwijt en dat is niet voor het eerst en gaat ook niet voor het laatste zijn.

Je ziet na een vertrek van belangrijke spelers zeker vaak wel de terugval omdat dit bij ons niet direct op te vangen is. Dus wat is er te bouwen als er straks bijna zeker 3/4 basisspelers vertrekken?

Voor nu is dat echt onmogelijk te doen, je gaat 1/3 van je basis verliezen en dat is groter dan menig ander denkt. De nieuwe moet je inpassen en de vraag is of ze zich aan kunnen aanpassen.

Om een te lang verhaal kort te maken, in Nederland is bouwen aan een nieuw seizoen in een eerder seizoen eigenlijk onmogelijk in mijn ogen.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 22 maart 2018 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 18:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vraag me eerlijk gezegd af wat er binnen een Nederlandse club te bouwen valt voor een volgend seizoen?! Wellicht weet iemand dat...

In Nederland blijven we eigenlijk ter vergelijking met topclubs redelijk goedkope spelers houden. Zeker jeugdproducten van Ajax zijn enorm populair.

Ik ga er vanuit dat Onana, Veltman, Ziyech en Kluivert vertrekken. De laatste omdat hij nog altijd niet verlengd heeft. Iedere ploeg heeft een x aantal bepalende spelers. Vorig jaar raakten we deze kwijt en dat is niet voor het eerst en gaat ook niet voor het laatste zijn.

Je ziet na een vertrek van belangrijke spelers zeker vaak wel de terugval omdat dit bij ons niet direct op te vangen is. Dus wat is er te bouwen als er straks bijna zeker 3/4 basisspelers vertrekken?

Voor nu is dat echt onmogelijk te doen, je gaat 1/3 van je basis verliezen en dat is groter dan menig ander denkt. De nieuwe moet je inpassen en de vraag is of ze zich aan kunnen aanpassen.

Om een te lang verhaal kort te maken, in Nederland is bouwen aan een nieuw seizoen in een eerder seizoen eigenlijk onmogelijk in mijn ogen.
Zit wel wat in idd. Al denk ik dat alle genoemden, met uitzondering van Onana, prima te vervangen zijn en we er niet direct zwakker van worden.
Veltman is zijn plek zelfs al kwijt aan de beoogde opvolger.

Ik vind het iniedergeval geen rare gedachte om te denken dat ten Hag met zijn gedachten al grotendeels bij volgend seizoen zit. Omdat hij dan echt moet presteren en er ook op afgerekend mag en zal worden.

Sterker nog, ik denk zelfs dat ze intern zoiets gezegd hebben van 'kijk maar wat je er dit seizoen nog van kan maken, maar volgend seizoen moeten er wel bepaalde targets gehaald worden'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 maart 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - donderdag 22 maart 2018 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 19:07 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zit wel wat in idd. Al denk ik dat alle genoemden, met uitzondering van Onana, prima te vervangen zijn en we er niet direct zwakker van worden.
Veltman is zijn plek zelfs al kwijt aan de beoogde opvolger.

Ik vind het iniedergeval geen rare gedachte om te denken dat ten Hag met zijn gedachten al grotendeels bij volgend seizoen zit. Omdat hij dan echt moet presteren en er ook op afgerekend mag en zal worden.
Of iemand te vervangen is, is totaal nog iets anders dan dat een speler daarwerkelijk zich aan kan passen. Ajax heeft immers goede spelers gehad die niet slaagden bij ons en later bij een betere club wel.

Omtrent Onana, Van Leer is ervoor gehaald maar is al een jaar geblesseerd. Dus dat moet ik maar zien. Kristensen is nu al enorm onwennig en moet ik evenmin nog zien. Met Veltman lever je ook routine in, zo rieel moet je zijn.

In mijn beleving is het onmogelijk nu al een ploeg te smeden voor komend jaar.

Daarbij vind ik het om eerdergenoemde redenen ook allesbehalve terecht om al met volgend seizoen bezig te zijn, want dit is echt een pijnlijk kloteseizoen geweest die veel mensem rondom Ajax heel diep geraakt heeft.

Voor het eerst ben ik echt sceptischer over de club dan ik ooit geweest ben.
remco k
 remco k - donderdag 22 maart 2018 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 19:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Of iemand te vervangen is, is totaal nog iets anders dan dat een speler daarwerkelijk zich aan kan passen. Ajax heeft immers goede spelers gehad die niet slaagden bij ons en later bij een betere club wel.

Omtrent Onana, Van Leer is ervoor gehaald maar is al een jaar geblesseerd. Dus dat moet ik maar zien. Kristensen is nu al enorm onwennig en moet ik evenmin nog zien. Met Veltman lever je ook routine in, zo rieel moet je zijn.

In mijn beleving is het onmogelijk nu al een ploeg te smeden voor komend jaar.

Daarbij vind ik het om eerdergenoemde redenen ook allesbehalve terecht om al met volgend seizoen bezig te zijn, want dit is echt een pijnlijk kloteseizoen geweest die veel mensem rondom Ajax heel diep geraakt heeft.

Voor het eerst ben ik echt sceptischer over de club dan ik ooit geweest ben.
Zonder al te veel aan je opstelling te doen kan je de ploeg we al laten zien wat je volgend jaar gaat verwachten. Dingen zoals het meer trainen. De spelopvatting die je wil. Tactiek endergelijke kan je natuurlijk wel mee aan de gang.

Maar met je basis er kan je gewoon nog niks.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 maart 2018 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Zonder al te veel aan je opstelling te doen kan je de ploeg we al laten zien wat je volgend jaar gaat verwachten. Dingen zoals het meer trainen. De spelopvatting die je wil. Tactiek endergelijke kan je natuurlijk wel mee aan de gang.

Maar met je basis er kan je gewoon nog niks.
Ik denk dat Ajax in de afgelopen jaren en dan doel ik op bijvoorbeeld de jaren onder De Boer, meermaals rond maart aangaf al bezig te zijn met het komende seizoen. Gebleken is dat men vervolgens gigantisch zwak aan de competitie begint en dat gebeurd met meer clubs. De basis is uiteindelijk wel de ploeg die het moet doen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 maart 2018 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 08:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als dat zo was is v.d. Sar wel dom om te roepen dat het kampioenschap een eis is...
mee eens maar denk het echt.. en weet nie of hij kamioenschap bedoelde of als tenhag zou falen in het algemeen, dus langere termijn..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 maart 2018 - 08:31   quote  deeplink  
volgens mij vergeten we ook even wat keizer niet heeft gepresteerd.. (EL en beker tegen een ploeg die op degraderen staat) het begon pas een beeeetje telopen aan het einde van de eerste seizoens helft.. ook tenhag behaald nu goeie saldos de laatate 2 potten en de wedstrijden ervoor erg ongelukkig in de afronding... is hij sterk in zijn interviews ? totaal niet, zolang die dat maar is naar de spelers, en hoor echt geen negatief geluid van spelers.. niet bij ajax en ook utrecht zijn veel spelers lovend.. ik wacht af
Eide
 Eide - vrijdag 23 maart 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mee eens maar denk het echt.. en weet nie of hij kamioenschap bedoelde of als tenhag zou falen in het algemeen, dus langere termijn..
quote:
"We hebben nu drie verschillende trainers in een jaar. Als de progressie de komende periode uitblijft, wordt het ook tijd om naar mezelf te kijken. Dan heb ik het niet over de titel, maar vooral over de vooruitgang die we willen zien", zei Van der Sar tegenover onder meer VI op het trainingskamp van de Amsterdamse club in de Portugese Algarve.
Bron
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 maart 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:48 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

Bron
Maar wat bedoelt vd Sar met 'de komende periode'? Is weer zo een vage uitspraak.

Verder valt dit mij op in het artikel

"Dat wordt wel tijd, het is alweer bijna vier jaar geleden. De achterstand van vijf punten is behapbaar. Daar moeten vooral de spelers zich bewust van zijn"

Alsof hij hier al wilt zeggen dat de trainer daar niet op afgerekend zal worden (het niet winnen van de titel). Terecht overigens wat mij betreft.
Eide
 Eide - vrijdag 23 maart 2018 - 09:15   quote  deeplink  
Dat zegt hij daar precies. Hij zegt dat de spelers zich moeten realiseren dat elke pot telt, maar dat Ten Hag niet afgerekend gaat worden op dit kampioenschap. Ten Hag gaat afgerekend worden op progressie van Ajax en progressie van spelers. Aangezien Van der Sar in die uitspraak steeds verwijst naar "het kampioenschap" suggereert dat men in de periode van de winterstop tot aan het einde van de competitie verbetering verwacht.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 23 maart 2018 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 09:15 schreef Eide het volgende:
Dat zegt hij daar precies. Hij zegt dat de spelers zich moeten realiseren dat elke pot telt, maar dat Ten Hag niet afgerekend gaat worden op dit kampioenschap. Ten Hag gaat afgerekend worden op progressie van Ajax en progressie van spelers. Aangezien Van der Sar in die uitspraak steeds verwijst naar "het kampioenschap" suggereert dat men in de periode van de winterstop tot aan het einde van de competitie verbetering verwacht.
Thnx voor de uitleg. Helemaal duidelijk.
En volkomen terecht.

Vraag me alleen wel af wat hij bedoelt met 'de komende periode'. Op welke termijn verwachten ze verbetering? Denk dat hij daar wel wat duidelijkheid over mag scheppen naar de achterban toe.
Ik hoop iniedergeval niet dat ze weer in de winterstop zo een rigoureuze beslissing gaan nemen.
Eide
 Eide - vrijdag 23 maart 2018 - 12:48   quote  deeplink  
Ik verwacht voor het competitieslot geen enkel ingrijpen meer. Eigenlijk verwacht ik ook gedurende de zomer geen veranderingen aan het trainersfront. Ik denk dat iedereen wel ziet dat dit Ajax er tot dusver geen steek op vooruit is gegaan. Ik denk alleen niet dat dat tot ingrijpende maatregels gaat leiden, tenzij Ajax er de laatste speelrondes er een potje van maakt. Anders gezegd denk ik dat er niets gebeurt als Ten Hag de achterstand op PSV niet uit de klauwen laat lopen.

Dat is niet in lijn met hetgeen Van der Sar heeft gezegd, maar je kan er donder op zeggen dat er meer belangen meespelen als alleen het hacje van Edwin. Ik denk dat de RvC en directie vooral een periode rust in de tent willen na alle ophef met Bosz en Bergkamp. Ik denk dus dat Ajax om allerlei redenen voorlopig doorgaat met Ten Hag, ook als Ten Hag voor het einde van de competitie Ajax niet beter weet te laten spelen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 maart 2018 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 15:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Van der Sar heeft zijn lot niet aan het kampioenschap gehangen, noch is het slagen van Ten Hag aan het kampioenschap gehangen. Ten Hag is gehaald om Ajax beter en stabieler te maken. Van der Sar heeft zijn lot opgehangen aan het slagen van de trainer Ten Hag als 3e trainer in een jaar tijd.

En dan nu de hamvraag: Is Ajax onder Ten Hag beter geworden? Welke spelers komen nu eigenlijk beter uit de verf? Als de conclusie is dat Ajax geen meter is opgeschoten met Ten Hag is het ontslag van Keizer dus toch ook onzin geweest?
Dat Van der Sar dat wèl heeft gedaan, heb ik toch echt meerdere keren gelezen, al zou ik niet meer weten waar. Maar jij bent beter op de hoogte dan ik, dus zal jij wel gelijk hebben.

Mijn antwoord op jouw hamvraag: Nee, Ajax is (nog) niet beter geworden onder Ten Hag, maar zou dat niet rijkelijk snel zijn? Ik denk dat er gewoon meer tijd nodig is: dat is bijzonder moeilijk na slechts 3 maanden.

Met alle criticasters ben ik ook van mening, dat het ontslag van Marcel Keizer complete onzin is geweest en al helemaal het tijdstip. En dat terwijl Ajax steeds beter ging spelen onder Marcel Keizer.

Ik kan het niet onderbouwen, Eide, maar (en ik herhaal mijn eerdere posts in diverse topics) ik blijf het vermoeden houden dat "men" af wilde van Dennis Bergkamp en het maar op deze wijze heeft "geregeld" door alles en iedereen van de technische staf de laan uit te sturen.

Dit alles neem niet weg dat Erik ten Hag onze huidige trainer is en dat zal hij nog wel even blijven. Of we dat nou leuk vinden of niet.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 maart 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 16:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Even een vraag gap,

Jij zegt op een gegeven moment dat Ajax onder Ten Hag punten verliest in potten waar men het eerder deed. Opzich klopt dat trouwens, maar waarom kan je zo'n wedstrijd niet verwijten aan de trainer als hij er werkelijk niets aan gedaam heeft het tij te keren op Vitesse na uit in het laatste half uur?
Dat heb ik in verkapte woorden wel degelijk gedaan, Loetje, daar waar ik schreef (en ook vaak in andere topics) dat je vraagtekens kunt zetten bij zijn wisselbeleid! Ik was van mening en ik ben (nog steeds) van mening, dat een trainer/coach nieuwe impulsen moet geven, wanneer het niet loopt in een bepaalde wedstrijd. En dat heeft hij, zeker de eerste wedstrijden, nagelaten.
Pietje
 Pietje - vrijdag 23 maart 2018 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 maart 2018 - 08:48 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

Bron
Duidelijk! Jij hebt dus gelijk ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 maart 2018 - 21:31   quote  deeplink  
OPBOKKEN MET DIE KALE KUT LUIS!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 24 maart 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Tijd voor een slotje...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 24 maart 2018 - 15:27   quote  deeplink  
Klinkt namelijk net zo triest als de supporters van feyenerd die gingen zingen "gertjan rot op"

Beetje respect voor iedereen die Ajax op de een of andere manier helpt, steunt of het iig probeert. Ten hag sleutelt nog en terecht, stapt zomaar midden in een seizoen in en ken niemand.
Pietje
 Pietje - zaterdag 24 maart 2018 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 maart 2018 - 15:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Klinkt namelijk net zo triest als de supporters van feyenerd die gingen zingen "gertjan rot op"

Beetje respect voor iedereen die Ajax op de een of andere manier helpt, steunt of het iig probeert. Ten hag sleutelt nog en terecht, stapt zomaar midden in een seizoen in en ken niemand.
Ik ben het volledig met je eens Wout!
AkaS
 AkaS - zondag 25 maart 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 maart 2018 - 15:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax begon steeds beter te spelen. Maar een scorende winnende machine is wat overtrokken vind je niet?

Maar goed. De basis missie is mislukt. Dus kan je niet meer naar de korte termijn kijken en moet je naar de lange termijn kijken.
En dan rest de vraag. Is dan ten Hag de juiste man als trainer
Op de 3-3 na tegen Twente vond ik Ajax zeker lekker vloeiend en aanvallend voetballen en ze maakten veel doelpunten op dat moment. Toch vond ik de aanstelling van Keizer ook niet goed.

Ik heb al vaker gepost... het hangt af van de fase waarin je als club/team verkeert. Wij zaten volgens mij in de fase dat er eindelijk geoogst kon worden op sportief vlak.

Dan zet je geen onervaren trainer aan.

Om dw volgende leegloop te voorkomen, als dat al mogelijk is zou er een trainer aangesteld moeten worden die zeer aanspreekt.

Al met al heeft inderdaad de directie gefaald en potentiële successen voortijdig de nek omgedraaid vanwege hun onderlinge machtstrijdjes!

Gaan we weer een opbouwfase van 3 jaar in....? Dan zou je kunnen gokken op Ten Hag.

Wil je volgend jaar kampioen worden en aantrekkelijk voetbal spelen...Dan zal er een andere trainer moeten komen. Is mijn mening.

Wat betreft het falen van Ajax als club.....Het verhaal Johan Cruijff en de vernoeming van het stadion is ook om te schamen inmiddels!!!
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 09:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Op de 3-3 na tegen Twente vond ik Ajax zeker lekker vloeiend en aanvallend voetballen en ze maakten veel doelpunten op dat moment. Toch vond ik de aanstelling van Keizer ook niet goed.

Ik heb al vaker gepost... het hangt af van de fase waarin je als club/team verkeert. Wij zaten volgens mij in de fase dat er eindelijk geoogst kon worden op sportief vlak.

Dan zet je geen onervaren trainer aan.

Om dw volgende leegloop te voorkomen, als dat al mogelijk is zou er een trainer aangesteld moeten worden die zeer aanspreekt.

Al met al heeft inderdaad de directie gefaald en potentiële successen voortijdig de nek omgedraaid vanwege hun onderlinge machtstrijdjes!

Gaan we weer een opbouwfase van 3 jaar in....? Dan zou je kunnen gokken op Ten Hag.

Wil je volgend jaar kampioen worden en aantrekkelijk voetbal spelen...Dan zal er een andere trainer moeten komen. Is mijn mening.

Wat betreft het falen van Ajax als club.....Het verhaal Johan Cruijff en de vernoeming van het stadion is ook om te schamen inmiddels!!!
Je twee beste spelers die het volledige elftal droegen gingen weg. En beiden waren niet te houden voor Ajax ondanks dat jij vindt van wel. Hoe je het ook wend of keert. Dan moet je dus weer opnieuw beginnen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 maart 2018 - 13:09   quote  deeplink  
Stel ze sturen ten Hag weg.. Wenger geen optie?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 25 maart 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:09 schreef Jaccio het volgende:
Stel ze sturen ten Hag weg.. Wenger geen optie?
Hahaha laat Wenger maar wegrotten bij Arsenal alsjeblieft!
Jaccio
 Jaccio - zondag 25 maart 2018 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha laat Wenger maar wegrotten bij Arsenal alsjeblieft!
Wie zou wel een goeie zijn dan? Haalbaar
Loetje
 Loetje - zondag 25 maart 2018 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Wie zou wel een goeie zijn dan? Haalbaar
Vind die trainer van Frankfurt ook erg goed, tactisch heel erg sterk. Nico Kovac is dat geloof ik
AkaS
 AkaS - zondag 25 maart 2018 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha laat Wenger maar wegrotten bij Arsenal alsjeblieft!
Hahaha idd.. Lijkt mij geen optie.. !

Die RB Salzburg trainer die naar China ging speelde sensationeel mooi en aanvallend voetbal. Zou mooi zijn. Wel even de portemonnee trekken dan!

Verder zouden mensen binnen Ajax toch wel een lijstje hebben met trainers die voor aanvallend voetbal staan.

Volgens mij is Ten Hag een slap aftreksel van Mourinho... Fysiek en tegenstander ontregelen...

Daar zitten wij toch niet op te wachten!?
remco k
 remco k - zondag 25 maart 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 15:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha idd.. Lijkt mij geen optie.. !

Die RB Salzburg trainer die naar China ging speelde sensationeel mooi en aanvallend voetbal. Zou mooi zijn. Wel even de portemonnee trekken dan!

Verder zouden mensen binnen Ajax toch wel een lijstje hebben met trainers die voor aanvallend voetbal staan.

Volgens mij is Ten Hag een slap aftreksel van Mourinho... Fysiek en tegenstander ontregelen...

Daar zitten wij toch niet op te wachten!?
Ten Hag speelt met Ajax op balbezit op de helft van de tegenstander en probeert zo te domineren. Dat is compleet wat anders dan op je eigen 16 wachten op balverlies en dan counteren.
AkaS
 AkaS - maandag 26 maart 2018 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ten Hag speelt met Ajax op balbezit op de helft van de tegenstander en probeert zo te domineren. Dat is compleet wat anders dan op je eigen 16 wachten op balverlies en dan counteren.
Ga je weer beginnen Remco?

Waar staat dat ik zeg dat hij op eigen 16 wil hangen en vandaar wil counteren..?
remco k
 remco k - maandag 26 maart 2018 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 08:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ga je weer beginnen Remco?

Waar staat dat ik zeg dat hij op eigen 16 wil hangen en vandaar wil counteren..?
Ga je weer beginnen? Wat is dat voor domme reactie, ik reageer op wat je post, of mag dat niet van jou?

Aftreksel van Mourinho.. En aangezien Mourinho dat spel speelt.. Tada..
p111
 p111 - maandag 26 maart 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Morinho is de trainer waardoor elke voetbal liefhebber met tranen in zijn ogen afscheid neemt en op zoek gaat naar een andere hobby(passie).
Brandje
 Brandje - maandag 26 maart 2018 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 15:58 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha idd.. Lijkt mij geen optie.. !

Die RB Salzburg trainer die naar China ging speelde sensationeel mooi en aanvallend voetbal. Zou mooi zijn. Wel even de portemonnee trekken dan!

Verder zouden mensen binnen Ajax toch wel een lijstje hebben met trainers die voor aanvallend voetbal staan.

Volgens mij is Ten Hag een slap aftreksel van Mourinho... Fysiek en tegenstander ontregelen...

Daar zitten wij toch niet op te wachten!?
Ach kerel je lult zoveel onzin dat het bijna lachwekkend wordt. Noem mij een trainer ter wereld die binnen twee maanden zijn stempel op het elftal kan drukken? Zelfs een Guardiola red dat niet. Die begint nu zijn spel erin geslepen te hebben en dat bij een club wie iedereen kan kopen.
TH heeft zelf al aan gegeven dit seizoen niet zoveel te willen veranderen omdat dat dat toch niet veel zin heeft en jij verwijt hem juist dat hij zoveel anders doet dan Keizer.
TH is zich dood geschrokken over de fysieke gesteldheid van de selectie. Als je vol druk wilt zetten is je conditie zo belangrijk. Keizer wilde dat ook maar dat hield het team niet vol met als gevolg veel late tegengoals! TH traint daarom meer en harder dus reken de beste man volgend seizoen af op de resultaten want een trainerswissel in het seizoen levert zelden direct resultaat op.
IK heb daarom ook het vermoeden dat mensen TH, net als Ziyech overigens, afrekenen op zijn voorkomen/gedrag en niet op zijn kwaliteiten en dat is zeer kortzichtig en notabene niet reëel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 maart 2018 door Brandje --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 26 maart 2018 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 maart 2018 - 15:58 schreef AkaS het volgende:

Verder zouden mensen binnen Ajax toch wel een lijstje hebben met trainers die voor aanvallend voetbal staan.

Ja want iedereen binnen Ajax is alweer bezig met 'de volgende'...

Ten Hag is er net man, dit hele topic is kortzichtig en veel te snel geopend.

Wat mij betreft nog steeds SLOTJE, want het slaat werkelijk nergens op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 13:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach kerel je lult zoveel onzin dat het bijna lachwekkend wordt. Noem mij een trainer ter wereld die binnen twee maanden zijn stempel op het elftal kan drukken? Zelfs een Guardiola red dat niet. Die begint nu zijn spel erin geslepen te hebben en dat bij een club wie iedereen kan kopen.
TH heeft zelf al aan gegeven dit seizoen niet zoveel te willen veranderen omdat dat dat toch niet veel zin heeft en jij verwijt hem juist dat hij zoveel anders doet dan Keizer.
TH is zich dood geschrokken over de fysieke gesteldheid van de selectie. Als je vol druk wilt zetten is je conditie zo belangrijk. Keizer wilde dat ook maar dat hield het team niet vol met als gevolg veel late tegengoals! TH traint daarom meer en harder dus reken de beste man volgend seizoen af op de resultaten want een trainerswissel in het seizoen levert zelden direct resultaat op.
IK heb daarom ook het vermoeden dat mensen TH, net als Ziyech overigens, afrekenen op zijn voorkomen/gedrag en niet op zijn kwaliteiten en dat is zeer kortzichtig en notabene niet reëel.
En dat zeg jij.............. hahahahaha.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 13:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja want iedereen binnen Ajax is alweer bezig met 'de volgende'...

Ten Hag is er net man, dit hele topic is kortzichtig en veel te snel geopend.

Wat mij betreft nog steeds SLOTJE, want het slaat werkelijk nergens op.
Dus omdat jij het nergens op vind slaan verdiend zoiets direct een slotje. Sorry meester, dat ik een andere gedachte heb als u!
Jaccio
 Jaccio - maandag 26 maart 2018 - 17:05   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/804688/ajax-verlengt-straf-younes-rest-van-het-seizoen-niet-meer-welkom-bij-a-selectie.html

Vraag me nu toch echt af wat er precies aan de hand is
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 26 maart 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Die loopt straks lachend en gratis de deur uit!!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 26 maart 2018 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 maart 2018 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die loopt straks lachend en gratis de deur uit!!!
Wellicht inderdaad gratis de deur uit, maar ik betwijfel of hij een betere club dan Ajax vindt waar hij daadwerkelijk ook basisspeler direct zal zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0118238