BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 16:08 schreef nummer10 het volgende:
kan me herrinderen dat die daar regelmatig speelde toch of zit ik ernaast nu
Eigenlijk altijd als linker CV.
nummer10
 nummer10 - zondag 31 maart 2019 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Eigenlijk altijd als linker CV.
kennen we nog andere goeiebacks ? kzou het namelijk niet weten
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 20:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kennen we nog andere goeiebacks ? kzou het namelijk niet weten
Ach. Niemand kenden neres sanchez tagliafico, allemaal toppers.
nummer10
 nummer10 - zondag 31 maart 2019 - 21:52   quote  deeplink  
klopt zeker... ben benieuwd en het zou me niet eens verbazen dat overmars hem aan het contract houd als de prijs niet juist is...
AkaS
 AkaS - maandag 01 april 2019 - 06:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach. Niemand kenden neres sanchez tagliafico, allemaal toppers.
Zeker! Maar gezien het topic... ten Hag rot op... Iedere keer als ik Neres zie spelen
dan denk ik wat een clown die ten Hag is!

Hoop zo dat hij oprot!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 april 2019 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 06:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker! Maar gezien het topic... ten Hag rot op... Iedere keer als ik Neres zie spelen
dan denk ik wat een clown die ten Hag is!

Hoop zo dat hij oprot!
Inderdaad, dat die kale boskabouter die geweldige gele kanarie überhaupt wissel heeft gezet! Onbegrijpelijk! Maar dat is maar 1 van die dingen waarom hij wat mij betreft nog steeds mag oprotten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 april 2019 - 09:25   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 02 april 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 april 2019 - 06:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker! Maar gezien het topic... ten Hag rot op... Iedere keer als ik Neres zie spelen
dan denk ik wat een clown die ten Hag is!

Hoop zo dat hij oprot!
Ja idd, hoe kon je hem steeds op de bank zetten? Die gozer is zo onvoorspelbaar, die heb je altijd nodig, zeker tegen die kleine clubs. Maarja een makkelijke keuze had hij niet, Dolberg, Huntelaar, Donny, Ziyech, Tadic, Neres en je kan er 4 van de 6 opstellen....
nummer10
 nummer10 - dinsdag 02 april 2019 - 10:00   quote  deeplink  
dolberg telang onnodig vertrouwen gegeven tenkoste van neres.. mjah dat zeg ik allanger dat dolberg niet bij ajax hoort tespelen :P
Brank de Foer
 Brank de Foer - dinsdag 02 april 2019 - 21:18   quote  deeplink  
Eigenlijk al heel lang niet actief geweest op dit forum, maar wat een gênant topic is dit zeg..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 05 april 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 april 2019 - 21:18 schreef Brank de Foer het volgende:
Eigenlijk al heel lang niet actief geweest op dit forum, maar wat een gênant topic is dit zeg..
Omdat?
Brank de Foer
 Brank de Foer - vrijdag 05 april 2019 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 16:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat?
Nouja, je denkt eerst dat de topicstarter dit topic start vanuit kortzichtigheid. Een boer uit de provincie en na een paar slechte resultaten roepen dat soort figuren al gauw dat de trainer op moet rotten. Op zich niks mis mee, ik betrap mezelf er ook nog wel eens op.

Maar dat diezelfde persoon dan in April, terwijl Ajax nog op 3 fronten actief is, alle kans heeft op het kampioenschap, Real Madrid uitgeschakeld in de CL, dit nog steeds roept. Dan ga je toch gewoon twijfelen aan de motieven van zo iemand.

Ik vind het gênant..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 april 2019 door Brank de Foer --
AkaS
 AkaS - zaterdag 06 april 2019 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 22:51 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Nouja, je denkt eerst dat de topicstarter dit topic start vanuit kortzichtigheid. Een boer uit de provincie en na een paar slechte resultaten roepen dat soort figuren al gauw dat de trainer op moet rotten. Op zich niks mis mee, ik betrap mezelf er ook nog wel eens op.

Maar dat diezelfde persoon dan in April, terwijl Ajax nog op 3 fronten actief is, alle kans heeft op het kampioenschap, Real Madrid uitgeschakeld in de CL, dit nog steeds roept. Dan ga je toch gewoon twijfelen aan de motieven van zo iemand.

Ik vind het gênant..
De naam van Frank de Boer verkrachten dat is gênant!

Ten Hag heeft een voor eredivisie begrippen exceptionele selectie tot zijn beschikking die op het CL toneel een intrinsieke motivatie hebben om voor iedere graspriet te vechten en hun volledige potentieel benutten om zichzelf te bewijzen en in de kijker te spelen... Daar hebben ze die gestoorde ten Hag echt niet voor nodig.

Dat ze nog meedoen om het kampioenschap klinkt leuk maar onder een goede trainer, een trainer die op basis van kwaliteit respect afdwingt hadden wij niet meegdaan maar ruimschoots aan de leiding gestaan!

En vorig jaar kampioen geweest!

Van de Beek in de basis... onder druk afgedwongen.
Neres in de basis... onder druk afgedwongen.

Beide hadden niet gespeeld als het aan die clown ten Hag had gelegen.

Ziyech... ook geen fan van hem.. De Ligt negeert hem ook en luisterde
liever naar Schreuder...

Talloze gesprekken waren intern nodig om deze clown tot orde te roepen.

Dat is gênant!!!

Dat Overmars hem niet kan ontslaan vanwege gezichtsverlies dat is gênant!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2019 door AkaS --
p111
 p111 - zaterdag 06 april 2019 - 11:07   quote  deeplink  
Alleen die man als trainer verbaal aan te horen is al een aanfluiting.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 06 april 2019 - 11:58   quote  deeplink  
over Genant gesproken:

Dat we niet tot het einde van het seizoen als 1 man achter onze club, spelers, trainers en bestuur kunnen staan, ZONDER een keer commentaar te leveren....Het is werkelijk nooit goed.....

Dat vind ik pas genant!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2019 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 09:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

De naam van Frank de Boer verkrachten dat is gênant!

Ten Hag heeft een voor eredivisie begrippen exceptionele selectie tot zijn beschikking die op het CL toneel een intrinsieke motivatie hebben om voor iedere graspriet te vechten en hun volledige potentieel benutten om zichzelf te bewijzen en in de kijker te spelen... Daar hebben ze die gestoorde ten Hag echt niet voor nodig.

Dat ze nog meedoen om het kampioenschap klinkt leuk maar onder een goede trainer, een trainer die op basis van kwaliteit respect afdwingt hadden wij niet meegdaan maar ruimschoots aan de leiding gestaan!

En vorig jaar kampioen geweest!

Van de Beek in de basis... onder druk afgedwongen.
Neres in de basis... onder druk afgedwongen.

Beide hadden niet gespeeld als het aan die clown ten Hag had gelegen.

Ziyech... ook geen fan van hem.. De Ligt negeert hem ook en luisterde
liever naar Schreuder...

Talloze gesprekken waren intern nodig om deze clown tot orde te roepen.

Dat is gênant!!!

Dat Overmars hem niet kan ontslaan vanwege gezichtsverlies dat is gênant!!!
gebasseerd op niks.. tenzij je de spelers hebt gesproken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 22:51 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Nouja, je denkt eerst dat de topicstarter dit topic start vanuit kortzichtigheid. Een boer uit de provincie en na een paar slechte resultaten roepen dat soort figuren al gauw dat de trainer op moet rotten. Op zich niks mis mee, ik betrap mezelf er ook nog wel eens op.

Maar dat diezelfde persoon dan in April, terwijl Ajax nog op 3 fronten actief is, alle kans heeft op het kampioenschap, Real Madrid uitgeschakeld in de CL, dit nog steeds roept. Dan ga je toch gewoon twijfelen aan de motieven van zo iemand.

Ik vind het gênant..
Mag jij vinden. Ik vind jou een mafjoekel, een smurf en een droeftoeter!!

Van mij mag die kale kutkabouter nog steeds oprotten!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 11:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
over Genant gesproken:

Dat we niet tot het einde van het seizoen als 1 man achter onze club, spelers, trainers en bestuur kunnen staan, ZONDER een keer commentaar te leveren....Het is werkelijk nooit goed.....

Dat vind ik pas genant!
Ik kan niet achter deze trainer staan. Simpel zat! Kale gek!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 11:07 schreef p111 het volgende:
Alleen die man als trainer verbaal aan te horen is al een aanfluiting.
Idd, mafjoekel is het. Prestaties verhullen veel, heel veel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 april 2019 - 22:51 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Nouja, je denkt eerst dat de topicstarter dit topic start vanuit kortzichtigheid. Een boer uit de provincie en na een paar slechte resultaten roepen dat soort figuren al gauw dat de trainer op moet rotten. Op zich niks mis mee, ik betrap mezelf er ook nog wel eens op.

Maar dat diezelfde persoon dan in April, terwijl Ajax nog op 3 fronten actief is, alle kans heeft op het kampioenschap, Real Madrid uitgeschakeld in de CL, dit nog steeds roept. Dan ga je toch gewoon twijfelen aan de motieven van zo iemand.

Ik vind het gênant..
Weet je wat gênant is? Dat kleine teringbekkie van jou! Vies klein ongedierte!
p111
 p111 - zaterdag 06 april 2019 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 11:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
over Genant gesproken:

Dat we niet tot het einde van het seizoen als 1 man achter onze club, spelers, trainers en bestuur kunnen staan, ZONDER een keer commentaar te leveren....Het is werkelijk nooit goed.....

Dat vind ik pas genant!
Ik heb het in dit geval alleen over Ten Hag !!! Aardige vent maar totaal geen Aax trainer.De rest ben ik zeer tevreden over deze selectie die toch door Marcje en Edtje zijn gekocht.
AkaS
 AkaS - zaterdag 06 april 2019 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 15:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd, mafjoekel is het. Prestaties verhullen veel, heel veel!
Precies Warrior prestaties ondanks zijn aanwezigheid verhullen veel, zo niet alles.
AkaS
 AkaS - zaterdag 06 april 2019 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 12:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gebasseerd op niks.. tenzij je de spelers hebt gesproken
Gebasseerd op niks??? Heb jij dan onder een steen geleefd?

Donny was helenaal klaar met ten Hag en is onder druk van een niet onmachtige stroming weer basis geworden. Dit was niet de keuze van ten Hag. Zelfde geldt voor Neres. Ook geen basisspeler bij ten Hag totdat hij dit niet meer verkocht kreeg.

En ja, ik spreek de spelers niet persoonlijk maar er is bij ingewijde genoeg bekend dat hij niet helemaal voor vol wordt aangezien bij een groot gedeelte van de spelersgroep!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 06 april 2019 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 15:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat gênant is? Dat kleine teringbekkie van jou! Vies klein ongedierte!
rustaaaaaghhh
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 16:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

rustaaaaaghhh
Ik zeg, bek houden!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 16:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Precies Warrior prestaties ondanks zijn aanwezigheid verhullen veel, zo niet alles.
Idd AkaS! Proost ouwe, ik neem er nog 1!
remco k
 remco k - zaterdag 06 april 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Idd AkaS! Proost ouwe, ik neem er nog 1!
Zo te lezen was het niet je eerste. Of je kan er niet zo hoed tegen.
remco k
 remco k - zaterdag 06 april 2019 - 17:30   quote  deeplink  
Maar proost
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo te lezen was het niet je eerste. Of je kan er niet zo hoed tegen.
Het was niet mijn eerste en zeker niet mijn laatste! WINNEN!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 18:30   quote  deeplink  
En verder bek houden en zuipen!
Brank de Foer
 Brank de Foer - zaterdag 06 april 2019 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 15:25 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mag jij vinden. Ik vind jou een mafjoekel, een smurf en een droeftoeter!!

Van mij mag die kale kutkabouter nog steeds oprotten!
Ja hoor, gelijk maar weer gaan schelden.

Kennelijk zat ik met mijn inschatting van een kortzichtig figuur er niet ver naast.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 april 2019 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 april 2019 - 18:49 schreef Brank de Foer het volgende:

[..]

Ja hoor, gelijk maar weer gaan schelden.

Kennelijk zat ik met mijn inschatting van een kortzichtig figuur er niet ver naast.
Ach, wat jij wil! Liever dat jij het zegt, dan iemand met verstand!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 april 2019 door Ajax Warrior --
Jan Burgers
 Jan Burgers - zaterdag 06 april 2019 - 22:57   quote  deeplink  
Ik ben erg blij met deze gehele AJAX-selectie,
en wat de trainer betreft, die doet zijn uiterste best! Ik denk dat Ten Hag alles doet om compleet te slagen bij AJAX !Niemand van ons is volmaakt !
Negativisme helpt AJAX niet verder,zeker weten !!
Mijn levensvisie is:RESPECT,EERLIJKHEID,EN VERTROUWEN !! GEEF AJAX EN TRAINER TEN HAG HET
VERTROUWEN...DAAR KAN MEN OP BOUWEN !!!
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 16:25   quote  deeplink  
Ik denk dat ik gewoon blij ben met heel Ajax op dit moment.

Het is rustig in de politieke sfeer van de club.tenminste, op de voorgrond is het rustig.
Commercieel worden er goede contracten afgesloten en van wat je hoort en leest zijn de plannen om dat verder en verder uit te breiden meer dan prima.
Beide directeuren laten zich niet verleiden om voor meer geld elders in Europa bij oude liefdes aan de slag te gaan in vergelijkbare functies, erg mooi dat Overmars gewoon bij tekent.
Er staat een hele prima selectie die erg leuk voetbal laat zien.
Er worden hele knappe bedragen gekregen voor onze top spelers.
Men wil er niet te veel laten gaan en probeert er alles aan te doen om ze te behouden, zelf met voor Ajax begrippen buitenproportioneel hoge salarissen. Dat Onana daardoor blijft is echt een mooi voorbeeld.
Men is nu al tijden druk met volgend seizoen getuige het aantrekken van Marin die zelf aangaf dat het eigenlijk al een hele tijd rond was.

Kortom, de gehele club gaat de goede kant o pzo het lijkt.

En dan ten Hag.

Ik heb hem vaak zat vervloekt, ik heb van alles van hem gevonden, ik vind hem de uitstraling hebben van niks. En ik denk dat hij wel degelijk eens door een deel van de selectie vervloekt is.
Maar ja, er wordt goed voetbal gespeeld, we staan nu ineens bovenaan in de eredivisie, staan in de finale van de beker, en doen na de eerste wedstrijd in de kwartfinale gewoon nog mee in de CL, in die CL verliest Ajax tot nu toe alleen van real madrid terwijl we ook tegen Porto, Bayern en Juve spelen.
Je ziet nu ook echt dat hij coached, spelers naar hem luisteren. Gister ook tegen Juve, naar 3 minuten al een gesprek met de Jong, vervolgens kantelt de Jong constant tijdens de opbouw naar de andere kant om zelf minder onder druk te komen. In mijn beleving duid dat toch echt op tactisch vernuft bij ten Hag ( misschien wel een idee van Schreuder) en consorten.

Neemt niet weg dat ten Hag zat verkeerde beslissingen heeft genomen in mijn ogen dit seizoen die tot puntverlies hebben geleden.

Aan de andere kant, heeft het tergen van van de Beek en Neres er misschien ook voor gezorgd dat ze nu zo presteren zoals ze doen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 17:57   quote  deeplink  
Titel even aangepast!!!
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 april 2019 - 18:33   quote  deeplink  
vrees dat zaterdag de pleuris uitbreekt.. zag beelden van supporters voorbij komen met een kind onder een paard, ouderen die op de grond liggen, en waarom ? ajax supporters deden gewoon niks..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 april 2019 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 april 2019 - 18:33 schreef nummer10 het volgende:
vrees dat zaterdag de pleuris uitbreekt.. zag beelden van supporters voorbij komen met een kind onder een paard, ouderen die op de grond liggen, en waarom ? ajax supporters deden gewoon niks..
Wat mij betreft trappen ze al die ramen eruit bij die ambtswoning. Zeker nu de politie ook nog eens een filmpje deelt waarin ze de slachtofferrol op zich nemen. Maar Halsema hoor je niet! En dat is toch echt degene die deze opdracht gegeven heeft!
remco k
 remco k - donderdag 11 april 2019 - 21:19   quote  deeplink  
Supporters moeten zich zeker niet gaan verlagen tot dit niveau.

Ze moeten juist met beeldmateriaal komen dat het tegendeel bewijst. Ze moeten het dialoog hierover aangaan en op die manier het podium pakken.

Ga je zaken vernielen en slopen. Geef je ze alleen maar voer om hun gelijk te pakken.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 11 april 2019 - 22:08   quote  deeplink  
Helemaal eens Remco. Laten wij idd dan als supporters de verstandigste zijn!
Voor de rest is de manier waarop van de politie-actie, op geen enkele manier goed te praten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 april 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 10:39   quote  deeplink  
https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/sfeer-supporters/224034/ajax-supporters-organiseren-entrada-voor-ambtswoning-halsema
nummer10
 nummer10 - vrijdag 12 april 2019 - 10:41   quote  deeplink  
wou hem net posten remco.. dit is dus die wat ik bedoelde..dat zaterdag wellicht de pleuris uitbreekt (fside wil het ludiek maar we kennen de ME ook nu wel) zag deze eergister al bij mij op fb bij paar mensen
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 12 april 2019 - 10:47   quote  deeplink  
https://nos.nl/artikel/2280087-onderzoek-naar-politieoptreden-voor-ajax-juventus.html
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 10:41 schreef nummer10 het volgende:
wou hem net posten remco.. dit is dus die wat ik bedoelde..dat zaterdag wellicht de pleuris uitbreekt (fside wil het ludiek maar we kennen de ME ook nu wel) zag deze eergister al bij mij op fb bij paar mensen
er zullen in ieder geval mensen bij zijn die graag willen dat dit ook uit de hand loopt.

Dit is dus in mijn beleving helemaal niet een ludieke bedoeling, dit is gewoon heel duidelijk laten weten wat je ervan vind, ik kan er niet zo goed tegen dat men dat dan een ludieke actie wil noemen, want dat is het niet. Noem het dan gewoon zoals het is.
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Dus de uitvoerende gaat overleggen met de opdrachtgevers.

In mijn beleving een wassen neus, wij van wc eend..............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 april 2019 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 11:32 schreef remco k het volgende:

[..]

er zullen in ieder geval mensen bij zijn die graag willen dat dit ook uit de hand loopt.

Dit is dus in mijn beleving helemaal niet een ludieke bedoeling, dit is gewoon heel duidelijk laten weten wat je ervan vind, ik kan er niet zo goed tegen dat men dat dan een ludieke actie wil noemen, want dat is het niet. Noem het dan gewoon zoals het is.
Een entrada dus! Moeilijker kan het niet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 april 2019 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus de uitvoerende gaat overleggen met de opdrachtgevers.

In mijn beleving een wassen neus, wij van wc eend..............
Hahaha idd. Je zou beter een onafhankelijk instituut moeten laten kijken!
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een entrada dus! Moeilijker kan het niet!
Zeker. Maar benoem dan ook dat het is om te provoceren om zo een soort van wraakactie uit te halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 12 april 2019 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Maar benoem dan ook dat het is om te provoceren om zo een soort van wraakactie uit te halen.
Dat maak jij ervan!
remco k
 remco k - vrijdag 12 april 2019 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 april 2019 - 20:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan!
We gaan het zien
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 12 april 2019 - 23:03   quote  deeplink  
https://www.telegraaf.nl/nieuws/3439523/driehoek-a-dam-geeft-fouten-bij-politieoptreden-ajax-toe

Onder de noemer: Onbedoelde provocatie. er zijn communicatie-misverstanden geweest bij de politie onderling. Nadat er vuurwerk was gegooid naar een agent.

Aldus de "driehoek"

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0109210