BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 10:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Een trainer heeft daar wel degelijk iets over te zeggen, hij heeft Wober namelijk verteld dat ie niet in de plannen voor kwam, dat is ten Hag en niemand anders. En hij is onderdeel van de club en heeft echt wel wat te zeggen over zo'n trip. Ook over wie en welke spelers hij daar wel en niet voor gebruikt.

Het is altijd maar net een beetje hoe de wint waait, als jij besloten hebt dat ten Hag niet het probleem is, zal dat ook altijd zo blijven, idem met bepaalde spelers, iets bijstellen is er niet bij.
zeg nergens dat ik tenhag top vind toch ? maar vind wel dat we trainers tesnel om niks laten vallen.. deboer, keizer, bosz deden het alle 3 slechter de laatste jaren dan tenhag, ja dit komt ook door het spelers materiaal maar ook zeker wel deels door een trainer.. maar goed het boeit me niet wie er voor de groepstaat, maar weet wel dat tenhag het kan.. misschien niet met deze jongens, want laten we eerlijk zijn we hebben te veel jonge jongens die denken er al te zijn, bijv een vdbeek, dolberg, dejong, deligt in mindere mate..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 12:15   quote  deeplink  
Een trainer moet tegenwoordig ook psycholoog en people-manager tegelijk zijn en dat onrbreekt dus waarschijnlijk bij Ten Hag. Misschien dat Schreuder daar met Winter beter in zijn, maar als de trainer dan ook nog eens lichtelijk eigenwijs is, heb je het probleem buiten de selectie wel benoemd.....
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 12:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zeg nergens dat ik tenhag top vind toch ? maar vind wel dat we trainers tesnel om niks laten vallen.. deboer, keizer, bosz deden het alle 3 slechter de laatste jaren dan tenhag, ja dit komt ook door het spelers materiaal maar ook zeker wel deels door een trainer.. maar goed het boeit me niet wie er voor de groepstaat, maar weet wel dat tenhag het kan.. misschien niet met deze jongens, want laten we eerlijk zijn we hebben te veel jonge jongens die denken er al te zijn, bijv een vdbeek, dolberg, dejong, deligt in mindere mate..
De boer deed het met veel minder materiaal veel beter.
p111
 p111 - woensdag 30 januari 2019 - 13:42   quote  deeplink  
Klopt ten Hag heeft veruit de beste selectie van de laatste jaren,maar buiten de overwintering in cl nog helemaal niks.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 januari 2019 - 13:44   quote  deeplink  
De uitslagen en het vertoonde spel geeft sommige mensen munitie om Ten Hag te slaan.

Ik zal mijn visie geven, zal waarschijnlijk er niemand mee eens zijn maar toch..

Begin van de winterstop hebben wij een van de moeilijkste uitwedstrijden gewonnen, namelijk in Utrecht. Enige verschil in de opstelling van afgelopen zondag is Wober ipv Taggie.

Ik geloof niet als Wober er nog bij was en Ten Hag had dezelfde opstelling gemaakt als tegen Utrecht dat het dan beter zou zijn gegaan.

Een van de redenen is wellicht toch de lange reis naar Amerika. Al geloofde ik er eerst niet in, blijkbaar doet het toch iets met je terwijl er 6 dagen tussen zit. Tussen de terugreis en 1ste wedstrijd tegen Heerenveen was het 6 dagen. Maar er zit natuurlijk ook een reis naar Amerika ervoor en daarna wordt er getraind (waarschijnlijk eerste paar dagen niet hard). Vervolgens hebben ze 2 wedstrijden daar, waar ik het gedrag van sommige spelers al zag. Maar dat gedrag zag ik ook in de oefenwedstrijd in het begin van het seizoen, ik dacht dat komt vast goed. Dus niet. Maar dit ligt niet aan de trainer maar aan de directie, die deze reis graag wilde.

Taggie is niet hersteld na de winterstop en Maszraoui mag spelen terwijl hij niet fit is. Een trainer moet er vanuit gaan dat zijn stafleden eerlijk naar hem toe zijn en de spelers ook. Als de speler en medische staf doorgeven dat diegene kan spelen, waarom zou de trainer dat in de wind slaan. Als de trainer wel het advies heeft gekregen om hem niet op te stellen dan maakt hij een fout, anders is de medische staf daar verantwoordelijk voor.

Wat in de winterstop ook gebeurde, zijn natuurlijk de geruchten en biedingen op spelers.
Een bod van 43 of meer op Nerres en 84 miljoen op Frenkie. Dan gebeurd er wel wat in de groep en bij de spelers zelf. Maar kan er de trainer wat aan doen dat de spelers gewild zijn, nee. De trainer kan er wel wat aan doen, zodat het geen effect heeft op het spel.
Maar ik geloof niet dat de trainer overwicht heeft op de groep, dat had hij in het begin van de competitie niet, door sommige handelingen van de trainer(rugnummer 34 weggeven bijvoorbeeld.) Dat had geen effect op de groep begin van het seizoen, dus dat de trainer geen overwicht heeft is niet de reden waarom Ajax minder presteert.

Ik verwijt voor de slechte resultaten 60% aan het gedrag van de spelers, 15% aan de medische staf, 10% aan de directie en 5% aan de trainer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 30 januari 2019 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 09:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En al die gasten praten uiteindelijk met andere mensen, die jongens hebben allemaal vrienden waar ze echt wel meer zaken mee delen dan zelf met de pers.
Inderdaad. En maakte nummer10 daar toen ook geen melding van. Dat hij had gepraat met de dochter of zus van de assistent van Bosz???
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. En maakte nummer10 daar toen ook geen melding van. Dat hij had gepraat met de dochter of zus van de assistent van Bosz???
Geen idee

Maar doen alsof ten Hag hier niet verantwoordelijk voor is kan echt niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 16:25   quote  deeplink  
Kort samengevat:
Het ligt aan iedereen!

Inzet/mentaliteit/beleving = Spelers
Reis schema = Bestuur en Directie
Opstelling/Wissles en geen overwicht op spelers = Ten Hag!

.....En nu potverdorie alle NEUZEN weer de zelfde kant op en GAAN met die banaan....

.....En doorrrrrr.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 januari 2019 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 16:25 schreef Ronald 1960 het volgende:
Kort samengevat:
Het ligt aan iedereen!

Inzet/mentaliteit/beleving = Spelers
Reis schema = Bestuur en Directie
Opstelling/Wissles en geen overwicht op spelers = Ten Hag!

.....En nu potverdorie alle NEUZEN weer de zelfde kant op en GAAN met die banaan....

.....En doorrrrrr.....
Maar de opstelling en wissels was toch ook voor de winterstop al aan de gang?
Dus hoezo is dat nu opeens een reden dat het verkeerd gaat?

Ik vind dat wat er over Ten Hag wordt gezegd wel klopt maar dat was sinds Augustus/September al zo.
Deze man maakt niet de beste opstelling, wisselt slecht en heeft nadat hij een speler de rugnummer van Nouri gaf, geen overwicht meer op de groep. Maar in die omstandigheden heeft hij in 12 CL wedstrijden, 3 beker wedstrijden(1 keer goed gewisseld bij Roda (Onana)) en 17 competitie wedstrijden maar 1 verloren. Dat is geen slecht resultaat voor een trainer die dit wordt verweten en het spel ziet er ook niet slecht uit voor de winterstop.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 januari 2019 - 17:20   quote  deeplink  
Vandaar mijn opmerking: Het ligt aan iedereen. Iedereen heeft zijn aandeel in de slechte perstaties...
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 16:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar de opstelling en wissels was toch ook voor de winterstop al aan de gang?
Dus hoezo is dat nu opeens een reden dat het verkeerd gaat?

Ik vind dat wat er over Ten Hag wordt gezegd wel klopt maar dat was sinds Augustus/September al zo.
Deze man maakt niet de beste opstelling, wisselt slecht en heeft nadat hij een speler de rugnummer van Nouri gaf, geen overwicht meer op de groep. Maar in die omstandigheden heeft hij in 12 CL wedstrijden, 3 beker wedstrijden(1 keer goed gewisseld bij Roda (Onana)) en 17 competitie wedstrijden maar 1 verloren. Dat is geen slecht resultaat voor een trainer die dit wordt verweten en het spel ziet er ook niet slecht uit voor de winterstop.
Er kan ook een bepaalde opbouw richting een situatie plaatsvinden.
En dat ergens de druppel de emmer doet overlopen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 januari 2019 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 17:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Er kan ook een bepaalde opbouw richting een situatie plaatsvinden.
En dat ergens de druppel de emmer doet overlopen.
Als dit de manier van de spelers is om te zeggen dat ze de trainer niet meer accepteren, dan zijn ze echt heel erg dom. Want zo ze helpen zich zelf er namelijk niet mee.

Want het zou toch logisch zijn dat de spelers dan naar de directie stapt en zegt dat dit niet meer zolang door kan gaan. En dat ze niet meer willen spelen onder leiding van boeren lul uit het oosten, dan zal Overmars zeer waarschijnlijk wel gaan luisteren.
Want de spelers zijn meer waard dan de trainer, ook de mogelijke succes is meer waard dan de trainer. Als Overmars niet luistert dan is hij heel dom.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De boer deed het met veel minder materiaal veel beter.
dat deed die niet.. de rest was gewoon nog slechter (cijfers) dan nu.. daarbij was het voetbal niet om aan te zien..
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 13:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
De uitslagen en het vertoonde spel geeft sommige mensen munitie om Ten Hag te slaan.

Ik zal mijn visie geven, zal waarschijnlijk er niemand mee eens zijn maar toch..

Begin van de winterstop hebben wij een van de moeilijkste uitwedstrijden gewonnen, namelijk in Utrecht. Enige verschil in de opstelling van afgelopen zondag is Wober ipv Taggie.

Ik geloof niet als Wober er nog bij was en Ten Hag had dezelfde opstelling gemaakt als tegen Utrecht dat het dan beter zou zijn gegaan.

Een van de redenen is wellicht toch de lange reis naar Amerika. Al geloofde ik er eerst niet in, blijkbaar doet het toch iets met je terwijl er 6 dagen tussen zit. Tussen de terugreis en 1ste wedstrijd tegen Heerenveen was het 6 dagen. Maar er zit natuurlijk ook een reis naar Amerika ervoor en daarna wordt er getraind (waarschijnlijk eerste paar dagen niet hard). Vervolgens hebben ze 2 wedstrijden daar, waar ik het gedrag van sommige spelers al zag. Maar dat gedrag zag ik ook in de oefenwedstrijd in het begin van het seizoen, ik dacht dat komt vast goed. Dus niet. Maar dit ligt niet aan de trainer maar aan de directie, die deze reis graag wilde.

Taggie is niet hersteld na de winterstop en Maszraoui mag spelen terwijl hij niet fit is. Een trainer moet er vanuit gaan dat zijn stafleden eerlijk naar hem toe zijn en de spelers ook. Als de speler en medische staf doorgeven dat diegene kan spelen, waarom zou de trainer dat in de wind slaan. Als de trainer wel het advies heeft gekregen om hem niet op te stellen dan maakt hij een fout, anders is de medische staf daar verantwoordelijk voor.

Wat in de winterstop ook gebeurde, zijn natuurlijk de geruchten en biedingen op spelers.
Een bod van 43 of meer op Nerres en 84 miljoen op Frenkie. Dan gebeurd er wel wat in de groep en bij de spelers zelf. Maar kan er de trainer wat aan doen dat de spelers gewild zijn, nee. De trainer kan er wel wat aan doen, zodat het geen effect heeft op het spel.
Maar ik geloof niet dat de trainer overwicht heeft op de groep, dat had hij in het begin van de competitie niet, door sommige handelingen van de trainer(rugnummer 34 weggeven bijvoorbeeld.) Dat had geen effect op de groep begin van het seizoen, dus dat de trainer geen overwicht heeft is niet de reden waarom Ajax minder presteert.

Ik verwijt voor de slechte resultaten 60% aan het gedrag van de spelers, 15% aan de medische staf, 10% aan de directie en 5% aan de trainer.
toch nog iemand eens... ;) ondanks dat ik het geen topper vind
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 14:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad. En maakte nummer10 daar toen ook geen melding van. Dat hij had gepraat met de dochter of zus van de assistent van Bosz???
klopt.. maar ben geen lek naar de televaag.. vdbeek moet gewoon zijn plek weten, de wissel was logisch, neres erin ziyech naar 10.. daarbij werd er gezegt dat spelers zich niet aan de afspraken hielden met terugverdedigen.. moet eerlijk zijn heb donny amper een bal zien afpakken of in ieder geval de moeite nemen om het te proberen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 17:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als dit de manier van de spelers is om te zeggen dat ze de trainer niet meer accepteren, dan zijn ze echt heel erg dom. Want zo ze helpen zich zelf er namelijk niet mee.

Want het zou toch logisch zijn dat de spelers dan naar de directie stapt en zegt dat dit niet meer zolang door kan gaan. En dat ze niet meer willen spelen onder leiding van boeren lul uit het oosten, dan zal Overmars zeer waarschijnlijk wel gaan luisteren.
Want de spelers zijn meer waard dan de trainer, ook de mogelijke succes is meer waard dan de trainer. Als Overmars niet luistert dan is hij heel dom.
hey nie iedereen uit het oosten is een boeren lul hahaa
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 17:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als dit de manier van de spelers is om te zeggen dat ze de trainer niet meer accepteren, dan zijn ze echt heel erg dom. Want zo ze helpen zich zelf er namelijk niet mee.

Want het zou toch logisch zijn dat de spelers dan naar de directie stapt en zegt dat dit niet meer zolang door kan gaan. En dat ze niet meer willen spelen onder leiding van boeren lul uit het oosten, dan zal Overmars zeer waarschijnlijk wel gaan luisteren.
Want de spelers zijn meer waard dan de trainer, ook de mogelijke succes is meer waard dan de trainer. Als Overmars niet luistert dan is hij heel dom.
Helaas gebeurt het juist heel vaak. Chelsea een heel seizoen dramatisch gepresteerd om maar van Mourinho af te komen.
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 19:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat deed die niet.. de rest was gewoon nog slechter (cijfers) dan nu.. daarbij was het voetbal niet om aan te zien..
Jouw mening. Ik heb veel goed voetbal gezien. En hij won prijzen. Dat is wat er uiteindelijk telt.

Dus ja. Met minder materiaal deed hij het veel beter.
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 19:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. maar ben geen lek naar de televaag.. vdbeek moet gewoon zijn plek weten, de wissel was logisch, neres erin ziyech naar 10.. daarbij werd er gezegt dat spelers zich niet aan de afspraken hielden met terugverdedigen.. moet eerlijk zijn heb donny amper een bal zien afpakken of in ieder geval de moeite nemen om het te proberen..
Nee de wissel was alles behalve logisch. Het zou logisch geweest zijn om met drie verdedigers te gaan speen bij een achterstand. Het zou logisch geweest zijn om Neres voor Tadic te brengen wie al een tijdlang niet goed speeld.
p111
 p111 - woensdag 30 januari 2019 - 21:56   quote  deeplink  
Ik begreep al niet waarom Bakker een kans kreeg als linksachter,maar hij is op we naar PSG ook niet bepaald positief voor Ten Hag.
remco k
 remco k - woensdag 30 januari 2019 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 21:56 schreef p111 het volgende:
Ik begreep al niet waarom Bakker een kans kreeg als linksachter,maar hij is op we naar PSG ook niet bepaald positief voor Ten Hag.
Raiola kind hè.
p111
 p111 - woensdag 30 januari 2019 - 22:31   quote  deeplink  
Ja had ik gelezen
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 januari 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jouw mening. Ik heb veel goed voetbal gezien. En hij won prijzen. Dat is wat er uiteindelijk telt.

Dus ja. Met minder materiaal deed hij het veel beter.
had minder punten dan ajax nu meende ik dus nee niet beter en weinig ajax voetbal gezien, en eriksen, vertonghen, alderweireld vdwiel etc minder materiaal dan nu ? denk het niet.. werd enkel minder uitgegeven omdag de lichting jeugd beter was dan nu.. daarbij met prima en nog beter materiaal heeft deboer ook niks laten zien.. italie, engeland.. de kampioenschappen waren mooi, maar puur omdat de rest nog slechter was en ja dat is mijn mening, en van vele anderen.. zal iedereen het fout hebben ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door nummer10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 31 januari 2019 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Jouw mening. Ik heb veel goed voetbal gezien. En hij won prijzen. Dat is wat er uiteindelijk telt.

Dus ja. Met minder materiaal deed hij het veel beter.
De boer deed het matig, maar de rest was slecht, dan wordt je dus kampioen.

Ten Hag doet het redelijk, maar PSV doet het uitstekend en Ten Hag wordt dus niet kampioen.

Ten Hag kan er weinig aan doen dat Van Bommel vrijwel alle wedstrijden wint.

Om even het punten aantal te vergelijken, de boer hoogste aantal punten waarmee hij kampioen is geworden, is 76 punten. 7 gelijk 4 verlies en 10 gelijk en 2 verlies. Ten hag heeft tot nu toe 2 gelijk en 2 verloren. Dan mag ten hag nog 5 gelijk en 2 verliezen of 8 gelijk spelen, om een kans te maken om kampioen te worden, dat bepaald de tegenstander.
Overigens is de boer met 82 punten 2de geworden in zijn laatste seizoen.
Overigens is Martin Jol daarvoor ook met 85 punten geen kampioen geworden, ik vind dat dat geen slecht seizoen is.

Ik vind dus dat het punten aantal doorslaggevend is of het een goed seizoen is en niet of je kampioen bent geworden. Want je kan in het bijzondere geval met 36 punten kampioen worden en met 99 punten 2de worden.
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 23:32 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had minder punten dan ajax nu meende ik dus nee niet beter en weinig ajax voetbal gezien, en eriksen, vertonghen, alderweireld vdwiel etc minder materiaal dan nu ? denk het niet.. werd enkel minder uitgegeven omdag de lichting jeugd beter was dan nu.. daarbij met prima en nog beter materiaal heeft deboer ook niks laten zien.. italie, engeland.. de kampioenschappen waren mooi, maar puur omdat de rest nog slechter was en ja dat is mijn mening, en van vele anderen.. zal iedereen het fout hebben ?
Ik denk dat een Frenkie en de ligt beter jeugdmateriaa is dan eriksen en Vertonghen waren ja.

En er zijn er heel
Veel meer die het spel onder de boer prima vonden en het zelfs jammer vonden dat ie ging. Hebben die het dan allemaal fout?

Maar feit is. Hij werd kampioen en de rest niet.
AkaS
 AkaS - donderdag 31 januari 2019 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 januari 2019 - 17:03 schreef Ajax Warrior het volgende:
Meer woorden zijn niet nodig!!!
Toch wel grote vriend;-)

De aanstelling van ten Hag door Overmars is een cruciale fout met verstrekkende gevolgen.

Allereerst het mislopen van de titel vorig jaar.
Dit jaar heeft het natuurlijke speelplezier van een aantal extreem getalenteerde spelers voor mooie resultaten gezorgd. Hierdoor is de falende aanpak van ten Hag onderbelicht gebleven.

Nouri rugnummer gevalletje...
De vreemde wissels op nog vreemdere momenten.
Het verkeerd inschatten van Wöber waardoor deze is verkocht.
Het gekloot met Donny van de Beek én Neres die hij totaal tegen de haren instrijkt en indirect wegpest...

... En dus alvast een basis creëert voor een verzwakt elftal van volgend seizoen waarin zowel Donny als Neres belangrijke rollen hadden kunnen en moeten vervullen...

Dus volgend jaar weer vanaf NUL opbouwen en wellicht weer geen kampioen.

Overmars heeft dan 300mln op de bank gegenereerd en krijgt het predikaat succesvol.

En wij, de supporters....???

Dus conclusie meer woorden zijn er nodig om te onderstrepen:

TEN HAG ROT OP!!!
AkaS
 AkaS - donderdag 31 januari 2019 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 11:36 schreef Loetje het volgende:
Ik zou Ziyech sowieso graag op 10 zien spelen, vleugels op de vleugels en dan mag van mij Joel weer lekker op zijn vertrouwde plek achterin gaan spelen, hoe erg die ook uitgelachen is. Blind lekker naar het midden en het zo maar laten staan.

Onana,
Mazraoui (mits fit), De Ligt, Veltman, Tagliafico,
Ziyech, Blind, De Jong,
Neres, boeit me niet, Tadic.

En ik weet dat je dan weet dat gezeik met rechts en linkspoten achterin zit waar ze het niet willen. Maar ik wil vooral zekerheid en balans. En met name bij balbezit tegenstander is de balans helemaal weg.

Overigens Van de Beek en De Jong samen voor de verdediging vind ik net zo prima met Ziyech daarvoor.
Ben er heilig van overtuigd dat jouw opstelling deugt en succesvol zal zijn wanneer je Blind vervangt door Donny van de Beek!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee de wissel was alles behalve logisch. Het zou logisch geweest zijn om met drie verdedigers te gaan speen bij een achterstand. Het zou logisch geweest zijn om Neres voor Tadic te brengen wie al een tijdlang niet goed speeld.
Al het niet loopt met Tadic, vergeet je ook beetje Ziyech, ook hij kwam z'n directe tegenstander niet voorbij. Een optie had dan kunnen zijn om Czerny op links te zetten en Neres op rechts.
Overigens denk ik niet dat we dan wel hadden gewonnen, want niemand was goed...
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 09:50 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Al het niet loopt met Tadic, vergeet je ook beetje Ziyech, ook hij kwam z'n directe tegenstander niet voorbij. Een optie had dan kunnen zijn om Czerny op links te zetten en Neres op rechts.
Overigens denk ik niet dat we dan wel hadden gewonnen, want niemand was goed...
Ziyech werkte hard, scoorde, en schoot nog op de paal, hij speelde niet geweldig goed hoor, maar was aanvallend dreigender dan welke andere Ajacied ook, dus nee, die had ik zeker niet gewisseld afgelopen zondag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 januari 2019 - 19:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt.. maar ben geen lek naar de televaag.. vdbeek moet gewoon zijn plek weten, de wissel was logisch, neres erin ziyech naar 10.. daarbij werd er gezegt dat spelers zich niet aan de afspraken hielden met terugverdedigen.. moet eerlijk zijn heb donny amper een bal zien afpakken of in ieder geval de moeite nemen om het te proberen..
En jij denkt dat de spelers wel een directe lek zijn??? Gaat ook eigenlijk altijd via via!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 09:04 schreef AkaS het volgende:

[..]

Toch wel grote vriend;-)

De aanstelling van ten Hag door Overmars is een cruciale fout met verstrekkende gevolgen.

Allereerst het mislopen van de titel vorig jaar.
Dit jaar heeft het natuurlijke speelplezier van een aantal extreem getalenteerde spelers voor mooie resultaten gezorgd. Hierdoor is de falende aanpak van ten Hag onderbelicht gebleven.

Nouri rugnummer gevalletje...
De vreemde wissels op nog vreemdere momenten.
Het verkeerd inschatten van Wöber waardoor deze is verkocht.
Het gekloot met Donny van de Beek én Neres die hij totaal tegen de haren instrijkt en indirect wegpest...

... En dus alvast een basis creëert voor een verzwakt elftal van volgend seizoen waarin zowel Donny als Neres belangrijke rollen hadden kunnen en moeten vervullen...

Dus volgend jaar weer vanaf NUL opbouwen en wellicht weer geen kampioen.

Overmars heeft dan 300mln op de bank gegenereerd en krijgt het predikaat succesvol.

En wij, de supporters....???

Dus conclusie meer woorden zijn er nodig om te onderstrepen:

TEN HAG ROT OP!!!
Ik bedoelde dus dat ik al die woorden al een keer geschreven had vriend! Had geen zin om sommigen nog helderder zijn dan ze zich nu voordoen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech werkte hard, scoorde, en schoot nog op de paal, hij speelde niet geweldig goed hoor, maar was aanvallend dreigender dan welke andere Ajacied ook, dus nee, die had ik zeker niet gewisseld afgelopen zondag.
Discussie punt; Als Ziyech zijn man niet voorbij komt, maar wel scoort en de paal raakt is het goed, maar als v/d Beek scoort niet? Ik heb het niet alleen over afgelopen zondag.....
Vergelijk dan ook even hoevaak Ziyech op doel heeft geschoten dit seizoen en hoevaak v/d Beek en maak dan een vergelijk t.o.v. het aantal gespeelde minuten....
Daar ben ik dan ook benieuwd naar.....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 11:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Discussie punt; Als Ziyech zijn man niet voorbij komt, maar wel scoort en de paal raakt is het goed, maar als v/d Beek scoort niet? Ik heb het niet alleen over afgelopen zondag.....
Vergelijk dan ook even hoevaak Ziyech op doel heeft geschoten dit seizoen en hoevaak v/d Beek en maak dan een vergelijk t.o.v. het aantal gespeelde minuten....
Daar ben ik dan ook benieuwd naar.....
Ziyech speelde tot nog toe 28 wedstrijden waarin hij 13 keer scoorde en 11 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 28 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2387 minuten, wat dus neerkomt op elke 184 minuten een doelpunt.

V.d. Beek speelde tot nog toe 34 wedstrijden waarin hij 9 keer scoorde en 6 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 34 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2094 minuten, wat dus neerkomt op elke 233 minuten een doelpunt.

Let wel, bovenstaande is van alle competities waarin Ajax actief was. Onderstaand gaan we ons richten op enkel de eredivisie.

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam Ziyech er 16 in actie met een totaal van 1370 gespeelde minuten. Gemiddelde van 86 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 11 keer, waarvoor hij 41 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 70. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 814 passes waarvan er 644 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 73% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 64%. Ook zien we een negatief beeld en dat is het aantal dribbels. Van de 98 dribbels die Ziyech begon lukten er maar 38!

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam v.d. Beek er 19 in actie met een totaal van 1134 gespeelde minuten. Gemiddelde van 60 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 4 keer, waarvoor hij 11 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 17. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 421 passes waarvan er 338 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 80% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 73%. Hij maakte 13 dribbels waarvan er 8 lukten.

Opvallend en waar mensen enorm vaak over klagen is het balverlies van bijvoorbeeld Schöne. Deze echter heeft 1042 passes verstuurd waarvan er 952 aankwamen. Dit komt op een passnauwkeurigheid van 90%. Op de helft van de tegenstander betrof dit overigens 84%. Hij begon aan 30 dribbels waarvan er 18 succesvol waren. Dit komt neer op 60%. Hij kwam tot 14 schoten, waarvan 9 op doel en scoorde hierin 4x.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 12:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 12:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ziyech speelde tot nog toe 28 wedstrijden waarin hij 13 keer scoorde en 11 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 28 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2387 minuten, wat dus neerkomt op elke 184 minuten een doelpunt.

V.d. Beek speelde tot nog toe 34 wedstrijden waarin hij 9 keer scoorde en 6 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 34 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2094 minuten, wat dus neerkomt op elke 233 minuten een doelpunt.

Let wel, bovenstaande is van alle competities waarin Ajax actief was. Onderstaand gaan we ons richten op enkel de eredivisie.

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam Ziyech er 16 in actie met een totaal van 1370 gespeelde minuten. Gemiddelde van 86 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 11 keer, waarvoor hij 41 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 70. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 814 passes waarvan er 644 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 73% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 64%. Ook zien we een negatief beeld en dat is het aantal dribbels. Van de 98 dribbels die Ziyech begon lukten er maar 38!

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam v.d. Beek er 19 in actie met een totaal van 1134 gespeelde minuten. Gemiddelde van 60 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 4 keer, waarvoor hij 11 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 17. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 421 passes waarvan er 338 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 80% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 73%. Hij maakte 13 dribbels waarvan er 8 lukten.

Opvallend en waar mensen enorm vaak over klagen is het balverlies van bijvoorbeeld Schöne. Deze echter heeft 1042 passes verstuurd waarvan er 952 aankwamen. Dit komt op een passnauwkeurigheid van 90%. Op de helft van de tegenstander betrof dit overigens 84%. Hij begon aan 30 dribbels waarvan er 18 succesvol waren. Dit komt neer op 60%. Hij kwam tot 14 schoten, waarvan 9 op doel en scoorde hierin 4x.
Thanks gap.

v/d Beek doet het dus zo slecht nog niet, afgaand op de statistieken. Als Ziyech dus vaker een bal af zou spelen en z'n dribbels niet zo ver door zou zetten en misschien minder balverlies lijdt daardoor.....
Punt is namenlijk dat als hij gaat indribbelen, dat Mazraoui heel vaak over hem heen gaat. Als er dan niet goed terug verdedigd wordt zoals afgelopen zondag, door niemand trouwens, verzuipt onze achtehoede in de openliggende ruimtes....
Loetje
 Loetje - donderdag 31 januari 2019 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 09:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ben er heilig van overtuigd dat jouw opstelling deugt en succesvol zal zijn wanneer je Blind vervangt door Donny van de Beek!
Donny en Frenkie centraal vind ik trouwens net zo prima.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 12:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Thanks gap.

v/d Beek doet het dus zo slecht nog niet, afgaand op de statistieken. Als Ziyech dus vaker een bal af zou spelen en z'n dribbels niet zo ver door zou zetten en misschien minder balverlies lijdt daardoor.....
Punt is namenlijk dat als hij gaat indribbelen, dat Mazraoui heel vaak over hem heen gaat. Als er dan niet goed terug verdedigd wordt zoals afgelopen zondag, door niemand trouwens, verzuipt onze achtehoede in de openliggende ruimtes....
En dat is wat ik dus al heel vaak samen met Loetje benoemd heb!

Gebeurde eerder ook met Schöne als CVM die dan diep stond en als Ziyech dan bal verloor niemand het meer kon belopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 13:33   quote  deeplink  
Dus eigenlijk bedoelen we gewoon het zelfde, alleen zeggen we het met onze eigen woorden ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 januari 2019 door Ronald 1960 --
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 11:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Discussie punt; Als Ziyech zijn man niet voorbij komt, maar wel scoort en de paal raakt is het goed, maar als v/d Beek scoort niet? Ik heb het niet alleen over afgelopen zondag.....
Vergelijk dan ook even hoevaak Ziyech op doel heeft geschoten dit seizoen en hoevaak v/d Beek en maak dan een vergelijk t.o.v. het aantal gespeelde minuten....
Daar ben ik dan ook benieuwd naar.....
Ik zeg nergens dat van de beek gewisseld had moeten worden. Hoe vaak men schiet is niet heel interessant. Hoeveel goals ze maken wel.

Ik heb liever iemand die 1500 keer schiet en er 30 maakt dan iemand die 5 keer schiet en er 5 maakt.

En Ziyech moet ook zeker weleens gewisseld worden. Maaar ik had dit weekend Ziyech nooit gewisseld. Van de beek overigens ook niet. Ik had denk ik mazraoui Tadic en schhone eraf gehaald. Ook Dolberg had prima gekund.
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 12:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ziyech speelde tot nog toe 28 wedstrijden waarin hij 13 keer scoorde en 11 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 28 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2387 minuten, wat dus neerkomt op elke 184 minuten een doelpunt.

V.d. Beek speelde tot nog toe 34 wedstrijden waarin hij 9 keer scoorde en 6 keer een assist afleverde. Hij kwam in de 34 wedstrijden tot een totale speeltijd van 2094 minuten, wat dus neerkomt op elke 233 minuten een doelpunt.

Let wel, bovenstaande is van alle competities waarin Ajax actief was. Onderstaand gaan we ons richten op enkel de eredivisie.

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam Ziyech er 16 in actie met een totaal van 1370 gespeelde minuten. Gemiddelde van 86 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 11 keer, waarvoor hij 41 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 70. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 814 passes waarvan er 644 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 73% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 64%. Ook zien we een negatief beeld en dat is het aantal dribbels. Van de 98 dribbels die Ziyech begon lukten er maar 38!

In de 19 gespeelde wedstrijden kwam v.d. Beek er 19 in actie met een totaal van 1134 gespeelde minuten. Gemiddelde van 60 minuten per gespeelde wedstrijd. Hij scoorde hierin 4 keer, waarvoor hij 11 schoten op doel nodig had. Let wel, dat zijn alleen de schoten op doel, want ga je alle schoten benoemen dan zijn het er 17. Gaan we er dieper op in dan gaf hij 421 passes waarvan er 338 aankwamen bij een medespeler. Dat is een passnauwkeurigheid van 80% totaal. De passnauwkeurigheid op enkel de helft van de tegenstander is 73%. Hij maakte 13 dribbels waarvan er 8 lukten.

Opvallend en waar mensen enorm vaak over klagen is het balverlies van bijvoorbeeld Schöne. Deze echter heeft 1042 passes verstuurd waarvan er 952 aankwamen. Dit komt op een passnauwkeurigheid van 90%. Op de helft van de tegenstander betrof dit overigens 84%. Hij begon aan 30 dribbels waarvan er 18 succesvol waren. Dit komt neer op 60%. Hij kwam tot 14 schoten, waarvan 9 op doel en scoorde hierin 4x.
Ik klaag niet over het balverlies van schone. Ik klaag over de momenten waar hij zwak is. Dan ligt er altijd een hoop ruimte

Overigens vergelijk je nu een aanvaller een aanvallende middenvelder en een defensieve middenvelder met elkaar. Totaal niet te vergelijken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 31 januari 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat van de beek gewisseld had moeten worden. Hoe vaak men schiet is niet heel interessant. Hoeveel goals ze maken wel.

Ik heb liever iemand die 1500 keer schiet en er 30 maakt dan iemand die 5 keer schiet en er 5 maakt.

En Ziyech moet ook zeker weleens gewisseld worden. Maaar ik had dit weekend Ziyech nooit gewisseld. Van de beek overigens ook niet. Ik had denk ik mazraoui Tadic en schhone eraf gehaald. Ook Dolberg had prima gekund.
Als je ziet hoeveel dribbels Ziyech maakt en hoevaak hij balverlies lijdt....
Dat zijn momenten waardoor je achteruit moet lopen in 9 van de 10 gevallen. Als hij wat vaker af zou spelen heb je ook meer kans op goede combinaties waar misschien ook nog eens doelunten uit vallen, of iig kansen door zouden kunnen ontstaan.
Ik had gekozen voor Mazraoui en Ziyech. Overigens had ik Huntelaar laten starten in de basis....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 31 januari 2019 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik klaag niet over het balverlies van schone. Ik klaag over de momenten waar hij zwak is. Dan ligt er altijd een hoop ruimte

Overigens vergelijk je nu een aanvaller een aanvallende middenvelder en een defensieve middenvelder met elkaar. Totaal niet te vergelijken
Ehm ......... benoemde ik jou in mijn stuk??? Ik schrijf enkel waarover Ronald een vraag stelt en geef daarbij wat cijfers en getallen. Totaal niet om jou af te vallen of te bekritiseren. Het is alleen een algemeen feit. En geen enkele speler is eigenlijk te vergelijken. Gaf enkel wat getallen.
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 15:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als je ziet hoeveel dribbels Ziyech maakt en hoevaak hij balverlies lijdt....
Dat zijn momenten waardoor je achteruit moet lopen in 9 van de 10 gevallen. Als hij wat vaker af zou spelen heb je ook meer kans op goede combinaties waar misschien ook nog eens doelunten uit vallen, of iig kansen door zouden kunnen ontstaan.
Ik had gekozen voor Mazraoui en Ziyech. Overigens had ik Huntelaar laten starten in de basis....
Nee hoor. Dat zijn juist vaak de momenten waarop je druk vooruit zet en Ajax normaal gesproken snel de bal weer terug heeft.

Achterstaan en dan werkelijk de enige Ajacied die nog voor gevaar zorgde eruit halen?

Huntelaar had ik prima mee kunnen leven.
remco k
 remco k - donderdag 31 januari 2019 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm ......... benoemde ik jou in mijn stuk??? Ik schrijf enkel waarover Ronald een vraag stelt en geef daarbij wat cijfers en getallen. Totaal niet om jou af te vallen of te bekritiseren. Het is alleen een algemeen feit. En geen enkele speler is eigenlijk te vergelijken. Gaf enkel wat getallen.
Ik gaf ook alleen mijn mening over een deel van die getallen. No hard feelings.
nummer10
 nummer10 - donderdag 31 januari 2019 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 18:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat zijn juist vaak de momenten waarop je druk vooruit zet en Ajax normaal gesproken snel de bal weer terug heeft.

Achterstaan en dan werkelijk de enige Ajacied die nog voor gevaar zorgde eruit halen?

Huntelaar had ik prima mee kunnen leven.
vd beek ? hij wisseld niet zomaar.. we weten niet wat zijn opdrachten waren.. misschien was hij wel degene waardoor het plan gedeeltelijk niet uitgevoerd werd..vdbeek vind ik maar een jankeballetje.. schone, dolberg, neres etc word ook wel eens gewisseld of niet opgesteld en die janken ook niet.. onprofessioneel heet dat en komt me bekend voor, elghazi bazoer riedewald en zo nog een paar die zich de beste voelde zoals vdbeek nu maar niet zijn... zal wel aan de leeftijd liggen..
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd beek ? hij wisseld niet zomaar.. we weten niet wat zijn opdrachten waren.. misschien was hij wel degene waardoor het plan gedeeltelijk niet uitgevoerd werd..vdbeek vind ik maar een jankeballetje.. schone, dolberg, neres etc word ook wel eens gewisseld of niet opgesteld en die janken ook niet.. onprofessioneel heet dat en komt me bekend voor, elghazi bazoer riedewald en zo nog een paar die zich de beste voelde zoals vdbeek nu maar niet zijn... zal wel aan de leeftijd liggen..
Hij wisselt juist heel vaak zomaar. 9 van de 10 keer hebben zijn wissels totaa geen invloed op het spel. Een linksback brengen die de week ervoor de zwakste man van de eredivisie was? Laat me niet lachen.

Ik heb altijd al getwijfeld aan ten Hag. Zowel positief als negatief. Maar hij moet nu echt heel snel zijn spulletjes voor elkaar weten te krijgen en zo niet. Dan heel snel opbollen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik gaf ook alleen mijn mening over een deel van die getallen. No hard feelings.
Snap het man, maar ik heb alleen de cijfers benoemd ivm alle kritiek. Heb ook de cijfers van Blind gezien en dan valt op dat hetgeen ik hem bekritiseer toch in de cijfers anders is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 januari 2019 - 22:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vd beek ? hij wisseld niet zomaar.. we weten niet wat zijn opdrachten waren.. misschien was hij wel degene waardoor het plan gedeeltelijk niet uitgevoerd werd..vdbeek vind ik maar een jankeballetje.. schone, dolberg, neres etc word ook wel eens gewisseld of niet opgesteld en die janken ook niet.. onprofessioneel heet dat en komt me bekend voor, elghazi bazoer riedewald en zo nog een paar die zich de beste voelde zoals vdbeek nu maar niet zijn... zal wel aan de leeftijd liggen..
Jij mag hem een jankeballetje vinden, maar hij heeft wel een punt als het gaat om het wisselbeleid van Ten Hag. Deze beste man durft alleen mensen als v.d. Beek, Dolberg, Neres of Schöne te wisselen, terwijl sommigen anderen zoals Blind, Tadic en Ziyech ook weleens rijp zijn voor een wissel gezien hun spel op dat moment.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 07:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wisselt juist heel vaak zomaar. 9 van de 10 keer hebben zijn wissels totaa geen invloed op het spel. Een linksback brengen die de week ervoor de zwakste man van de eredivisie was? Laat me niet lachen.

Ik heb altijd al getwijfeld aan ten Hag. Zowel positief als negatief. Maar hij moet nu echt heel snel zijn spulletjes voor elkaar weten te krijgen en zo niet. Dan heel snel opbollen.
Helemaal met je eens Remco. Zijn wisselbeleid is er niet op gebaseerd iets te veranderen. Het is gewoon het plan A waarin je continu een speler vervangt. Het is niet een plan B waarmee je hoopt de andere ploeg te verrassen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal met je eens Remco. Zijn wisselbeleid is er niet op gebaseerd iets te veranderen. Het is gewoon het plan A waarin je continu een speler vervangt. Het is niet een plan B waarmee je hoopt de andere ploeg te verrassen!
is de bank daar breed genoeg voor ? denk het niet.. je hebt teveel dezelfde type spelers.. en dat kan je dan tenhag weer niet verwijten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0159599