BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zondag 10 februari 2019 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 18:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oke, Ajax wil het niet. Maar wat wil jij? Wil je een trainer die voor resultaat gaat of voor attractief voetbal.
finale EL met aantrekkelijk voetbal.. 1/8 CL Met aantrekkelijk voetbal.. het is dus mogelijk..
p111
 p111 - zondag 10 februari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
Inderdaad,geen betonvoetbal maar gewoon aanvallend en hopelijk met een titel.
p111
 p111 - zondag 10 februari 2019 - 21:45   quote  deeplink  
Alleen niet met deze ballen trainer !!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 10 februari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 18:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zit ook nog voldoende tussen hè.
Waar tussen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 10 februari 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 20:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

finale EL met aantrekkelijk voetbal.. 1/8 CL Met aantrekkelijk voetbal.. het is dus mogelijk..
Volgens Remco zijn dat geen prijzen! Remco wil weer graag zo'n bitterballenschaal omhoog gehouden zien worden.
Laatste keer was met de boer, toen pakte hij de laatste prijs. Hoe was het voetbal ook alweer, werd men niet gek van dat rond getik achterin?
dat kan ik moeilijk aantrekkelijk noemen.

0-5 winnen bij Heerenveen is heel leuk, ook met mooi voetbal, maar uiteindelijk heb je er niks aan als je kampioen moet worden en wedstrijd thuis tegen hereveen speel je gelijk en sta je 6 punten achter.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 februari 2019 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens Remco zijn dat geen prijzen! Remco wil weer graag zo'n bitterballenschaal omhoog gehouden zien worden.
Laatste keer was met de boer, toen pakte hij de laatste prijs. Hoe was het voetbal ook alweer, werd men niet gek van dat rond getik achterin?
dat kan ik moeilijk aantrekkelijk noemen.

0-5 winnen bij Heerenveen is heel leuk, ook met mooi voetbal, maar uiteindelijk heb je er niks aan als je kampioen moet worden en wedstrijd thuis tegen hereveen speel je gelijk en sta je 6 punten achter.
die landstitel zegt me weinig.. waarom ? omdat het niet meer meetelt, europees gezien wel.. ook financieel waardoor ajax weer kan groeien.. europees wat laten zien zegt me meer met mooi AJAX voetbal ipv afbraakvoetbal.. het is enkel leuk dat je de lamdstitel wint omdat je dan geen kleine clubjes krijgt te zeiken en ons uitlachen.. voor de rest zegt het niks, niet voor mij teminste.. net als arsenal, pakt weinig prijzen, maar vind ik mooier dan chelsea.. tottenham idem..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2019 door nummer10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 februari 2019 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die landstitel zegt me weinig.. waarom ? omdat het niet meer meetelt, europees gezien wel.. ook financieel waardoor ajax weer kan groeien.. europees wat laten zien zegt me meer met mooi AJAX voetbal ipv afbraakvoetbal.. het is enkel leuk dat je de lamdstitel wint omdat je dan geen kleine clubjes krijgt te zeiken en ons uitlachen.. voor de rest zegt het niks, niet voor mij teminste.. net als arsenal, pakt weinig prijzen, maar vind ik mooier dan chelsea.. tottenham idem..
Ajax kan niet verder groeien dan dit. Ajax stelt ook niks voor, alleen een mooie historie, maar toekomst is gitzwart.
Omdat Ajax zijn meeste wedstrijden in een competitie speelt die verkracht is door de KNVB.
Een bond die zelf niks meer bepaald, totaal geen toekomst visie heeft.

Eigenlijk is het heel simpel: 2020 word er gekeken naar de ondergrond, speel je op kunstgras dan word je licentie ingenomen.
Ipv dat europese clubs geld afstaan aan de onderkant, zo bizar slecht idee.
Waarom wil je dan europees spelen? Geld moet je toch afstaan en de rest is alleen maar meer ballast.
Dat haalt de hele intentie van Europees spelen als prijs voor Heerenveen eruit.

Overigens terug te komen op titel van de forum. Ten Hag kan blijven zitten want de problemen lost namelijk van zelf op. Want 90% vertrekt aankomende zomer.
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 22:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waar tussen?
Jezus kerel.

Tussen attractief voetbal en geen prijzen en extreem defensief voetbal met prijzen zitten nog 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 mogelijkheden.
remco k
 remco k - maandag 11 februari 2019 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens Remco zijn dat geen prijzen! Remco wil weer graag zo'n bitterballenschaal omhoog gehouden zien worden.
Laatste keer was met de boer, toen pakte hij de laatste prijs. Hoe was het voetbal ook alweer, werd men niet gek van dat rond getik achterin?
dat kan ik moeilijk aantrekkelijk noemen.

0-5 winnen bij Heerenveen is heel leuk, ook met mooi voetbal, maar uiteindelijk heb je er niks aan als je kampioen moet worden en wedstrijd thuis tegen hereveen speel je gelijk en sta je 6 punten achter.
Dat zijn keihard en feitelijk geen prijzen. Dat is geen mening maar een feit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 februari 2019 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens Remco zijn dat geen prijzen! Remco wil weer graag zo'n bitterballenschaal omhoog gehouden zien worden.
Laatste keer was met de boer, toen pakte hij de laatste prijs. Hoe was het voetbal ook alweer, werd men niet gek van dat rond getik achterin?
dat kan ik moeilijk aantrekkelijk noemen.

0-5 winnen bij Heerenveen is heel leuk, ook met mooi voetbal, maar uiteindelijk heb je er niks aan als je kampioen moet worden en wedstrijd thuis tegen hereveen speel je gelijk en sta je 6 punten achter.
Krijg je daar een prijs voor dan?? Dus heeft Remco toch gewoon gelijk? Het enige wat Ajax hiermee doet is zijn ogen sluiten voor wat fans eigenlijk willen!! Beetje showen dat ze het wel kunnen, maar elke keer keihard op hun bek gaan!! En niet 1x, maar gewoon meermaals. Vorig jaar en dit jaar de 3-0 in calimerostad, de gigantische afslachting in de kuip, de slechte prestatie in eigen huis tegen Heerenveen en de pot tegen Heracles vers in het geheugen. Maar hoe top is het dat je kan zeggen dat je 2 seizoenen geleden de finale van de EL hebt gehaald, maar afgelopen seizoen gewoon keihard in de voorrondes op je bek ging wordt bijna niet aangegeven. Hoe leuk is het om te vertellen dat je dit jaar een speler hebt verkocht voor 85 miljoen, maar dat je straks waarschijnlijk weer zonder prijs staat aan het eind van het seizoen!!

Europees presteren heeft niets te maken met het feit dat een club als Ajax in 5 jaar straks geen enkele prijs heeft behaald!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die landstitel zegt me weinig.. waarom ? omdat het niet meer meetelt, europees gezien wel.. ook financieel waardoor ajax weer kan groeien.. europees wat laten zien zegt me meer met mooi AJAX voetbal ipv afbraakvoetbal.. het is enkel leuk dat je de lamdstitel wint omdat je dan geen kleine clubjes krijgt te zeiken en ons uitlachen.. voor de rest zegt het niks, niet voor mij teminste.. net als arsenal, pakt weinig prijzen, maar vind ik mooier dan chelsea.. tottenham idem..
Je kan groeien wat je wil, maar als je vervolgens elk jaar achter de prijzen grijpt in je eigen competitie wordt je gewoon keihard een lachertje!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2019 door Ajax Warrior --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 februari 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Het is gewoon niet te geloven dat Ajax zo als een kaartenhuis uit elkaar valt. Allemaal nadat Heerneveen ineens terug kwam naar 4-4. Anders stond je gewoon eerste als je dan naar Feijenoord af gaat reizen. Niet te geloven wat een stel pannenkoeken, maar Ten Hag neem ik dit wel kwalijk.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 februari 2019 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je kan groeien wat je wil, maar als je vervolgens elk jaar achter de prijzen grijpt in je eigen competitie wordt je gewoon keihard een lachertje!!
tuurlijk is ook zo, alleen zegt een landstitel mij persoonlijk niet zoveel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk is ook zo, alleen zegt een landstitel mij persoonlijk niet zoveel..
Nee maar je kan wel een keer een finale van de EL halen, en stoer een filmpje plaatsen, maar als je het seizoen daarop vervolgens weer in de voorrondes wordt uitgeschakeld zegt een plaatsing voor een finale, of zoals nu voor de 8ste finale CL, ook geen ene kloot!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 11:19   quote  deeplink  
Het zou anders zijn als dit structureel is, maar ook dat krijgt Ajax niet voor elkaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2019 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 februari 2019 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 10:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Jezus kerel.

Tussen attractief voetbal en geen prijzen en extreem defensief voetbal met prijzen zitten nog 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 mogelijkheden.
Ik wis niet zeker wat je bedoelde, dus ik dacht ik vraag het ff voordat ik weer een foutieve aanname maak.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 februari 2019 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 10:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zijn keihard en feitelijk geen prijzen. Dat is geen mening maar een feit.
Dat klopt, dat zijn prijzen. Ook al stellen ze niet veel voor, het blijven prijzen.

CL overwintering en EL finale levert meer op, maar voor de fans is de titel belangrijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 februari 2019 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Krijg je daar een prijs voor dan?? Dus heeft Remco toch gewoon gelijk? Het enige wat Ajax hiermee doet is zijn ogen sluiten voor wat fans eigenlijk willen!! Beetje showen dat ze het wel kunnen, maar elke keer keihard op hun bek gaan!! En niet 1x, maar gewoon meermaals. Vorig jaar en dit jaar de 3-0 in calimerostad, de gigantische afslachting in de kuip, de slechte prestatie in eigen huis tegen Heerenveen en de pot tegen Heracles vers in het geheugen. Maar hoe top is het dat je kan zeggen dat je 2 seizoenen geleden de finale van de EL hebt gehaald, maar afgelopen seizoen gewoon keihard in de voorrondes op je bek ging wordt bijna niet aangegeven. Hoe leuk is het om te vertellen dat je dit jaar een speler hebt verkocht voor 85 miljoen, maar dat je straks waarschijnlijk weer zonder prijs staat aan het eind van het seizoen!!

Europees presteren heeft niets te maken met het feit dat een club als Ajax in 5 jaar straks geen enkele prijs heeft behaald!!!
Zeg ik dan dat Remco geen gelijk had? Nee, remco heeft gewoon gelijk.

Maar even iets anders, schiet Ajax er wat mee op als alle nederlandse clubs in september al europees uitgeschakeld zijn, ieder jaar opnieuw. Maar wel ieder jaar kampioen word. Daar heb je niet zoveel aan. Je zal dan wel in begroting naar beneden moeten want je hebt een begroting staan van EL groepsfase deelname.

Als we van andere clubs gehad moeten hebben, dan stond Nl niet 11de maar 20ste ofzo.
Dan was je verder weggezakt in de stront.

En vorig seizoen was het überhaupt een drama met het NL voetbal, in september al klaar. Van Ajax kon ik dat nog wel begrijpen na een zeer slechte voorbereiding (Nouri), maar van andere was het echt bizar slecht.

En wat je daarvoor krijgt als prijs is plekken in Uefa toernooien en hoe beter je presteert hoe meer clubs mogen mee doen en hoe beter je wordt ingeloot. Misschien zitten we nu in pot 2 als we volgend jaar mee doen met de CL. Dat is dan geen prijs, maar wel een vooruitgang. Hoeveel dat waard is zo vooruitgang, tja in miljoenen al meer dan kampioenschap.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 11 februari 2019 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 februari 2019 - 13:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat Remco geen gelijk had? Nee, remco heeft gewoon gelijk.

Maar even iets anders, schiet Ajax er wat mee op als alle nederlandse clubs in september al europees uitgeschakeld zijn, ieder jaar opnieuw. Maar wel ieder jaar kampioen word. Daar heb je niet zoveel aan. Je zal dan wel in begroting naar beneden moeten want je hebt een begroting staan van EL groepsfase deelname.

Als we van andere clubs gehad moeten hebben, dan stond Nl niet 11de maar 20ste ofzo.
Dan was je verder weggezakt in de stront.

En vorig seizoen was het überhaupt een drama met het NL voetbal, in september al klaar. Van Ajax kon ik dat nog wel begrijpen na een zeer slechte voorbereiding (Nouri), maar van andere was het echt bizar slecht.

En wat je daarvoor krijgt als prijs is plekken in Uefa toernooien en hoe beter je presteert hoe meer clubs mogen mee doen en hoe beter je wordt ingeloot. Misschien zitten we nu in pot 2 als we volgend jaar mee doen met de CL. Dat is dan geen prijs, maar wel een vooruitgang. Hoeveel dat waard is zo vooruitgang, tja in miljoenen al meer dan kampioenschap.
God gozer alsjeblieft, neem nog een biertje want veel slapper kan je niet lullen! Fijne avond!

En nog even teruglezen over je eerste antwoord dropstaaf!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 februari 2019 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - woensdag 27 maart 2019 - 08:16   quote  deeplink  
Goed topic maar de geweldige Overmars is Blind en zo zal deze debiele trainer wel mogen blijven... resultaat :

Vorig jaar niet kampioen.
Dit jaar niet kampioen.
Volgend jaar niet kampioen!
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 maart 2019 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 08:16 schreef AkaS het volgende:
Goed topic maar de geweldige Overmars is Blind en zo zal deze debiele trainer wel mogen blijven... resultaat :

Vorig jaar niet kampioen.
Dit jaar niet kampioen.
Volgend jaar niet kampioen!
vorig jaar telt niet mee... dit jaar nog nie gespeelt en kwartfinale cl en finale beker.. presteerd beter als de boer qua punten aantallen en normaal had je hiermee gewoon boven aangestaan.. is het mijn trainer ? nee absoluut niet maar dat hij het nu slecht doet is ook weer niet zo... ook al denk ik zelf dat bosz met 2 vingers in de neus kampioen was geworden met dit elftal, mits hij had mogen bouwen.. zullen veel niet met mij eens zijn maar dat mag.. maar welke trainer zouden we dan graag zien ? vdbrom ? vhschip ? heb echt geen flauw idee...
AkaS
 AkaS - woensdag 27 maart 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 08:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vorig jaar telt niet mee... dit jaar nog nie gespeelt en kwartfinale cl en finale beker.. presteerd beter als de boer qua punten aantallen en normaal had je hiermee gewoon boven aangestaan.. is het mijn trainer ? nee absoluut niet maar dat hij het nu slecht doet is ook weer niet zo... ook al denk ik zelf dat bosz met 2 vingers in de neus kampioen was geworden met dit elftal, mits hij had mogen bouwen.. zullen veel niet met mij eens zijn maar dat mag.. maar welke trainer zouden we dan graag zien ? vdbrom ? vhschip ? heb echt geen flauw idee...
De kunst van politiek is om woorden te bezigen die enerzijds kloppen maar tegelijkertijd een heel ander verhaal dan de werkelijkheid vertellen...In dat kader plaats ik vorig seizoen
Had hij een betere trainer geweest en gedaan wat hij moest doen, hadden we gesproken over het ten Hag effect.

Hij is gewoon een eigenwijze droplul die grotendeels niet gepruimd wordt. Maar Overmars durft gewoon geen kleur te bekennen!

Ik maakte een tijd geleden melding van iets dat mij was opgevallen, namelijk hoe opzichtig de Ligt ten Hag volkomen negeerde en uitsluitend naar Schreuder luisterde... Wat ik begrijp inmiddels is dat Schreuder eigenlijk als enige van de twee gerespecteerd wordt door de selectie. En hij gaat nu alweer weg.... Dat geeft te denken over enerzijds de kans die hem in Duitsland geboden wordt... Maar zegt anderzijds ook duidelijk iets over de verstandhouding met ten Hag...

Op CL niveau hoeft niemand onze spelers te motiveren en hoeft een coach echt niet briljant te zijn om hen te laten vechten als tijgers...

Maar als dat wegvalt dan is er wel een rol voor de trainer...

Iedereen loopt de polonaise maar ons halve team loopt straks weg. Er is weer een talent in de klauwen van Raiola... En ik moet het allemaal nog zien.

Met deze selectie hadden we een straatlengte op psv moeten voorliggen...
remco k
 remco k - woensdag 27 maart 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 10:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

De kunst van politiek is om woorden te bezigen die enerzijds kloppen maar tegelijkertijd een heel ander verhaal dan de werkelijkheid vertellen...In dat kader plaats ik vorig seizoen
Had hij een betere trainer geweest en gedaan wat hij moest doen, hadden we gesproken over het ten Hag effect.

Hij is gewoon een eigenwijze droplul die grotendeels niet gepruimd wordt. Maar Overmars durft gewoon geen kleur te bekennen!

Ik maakte een tijd geleden melding van iets dat mij was opgevallen, namelijk hoe opzichtig de Ligt ten Hag volkomen negeerde en uitsluitend naar Schreuder luisterde... Wat ik begrijp inmiddels is dat Schreuder eigenlijk als enige van de twee gerespecteerd wordt door de selectie. En hij gaat nu alweer weg.... Dat geeft te denken over enerzijds de kans die hem in Duitsland geboden wordt... Maar zegt anderzijds ook duidelijk iets over de verstandhouding met ten Hag...

Op CL niveau hoeft niemand onze spelers te motiveren en hoeft een coach echt niet briljant te zijn om hen te laten vechten als tijgers...

Maar als dat wegvalt dan is er wel een rol voor de trainer...

Iedereen loopt de polonaise maar ons halve team loopt straks weg. Er is weer een talent in de klauwen van Raiola... En ik moet het allemaal nog zien.

Met deze selectie hadden we een straatlengte op psv moeten voorliggen...
Wat trainer betreft gewoon eens, beslissing begrijp ik vanaf dag 1 niet. Aan en verkoopbeleid is steeds beter geworden, ik verwacht dus ook komend seizoen echt een goede selectie, of we mogen verwachten dat ie direct net zo goed ingespeeld is weet ik niet, het grootste deel van deze selectie is natuurlijk al wel even samen en ik verwacht dat er dit jaar meer wisselingen zijn dan anders.

Wat betreft Raiola vind ik het gerucht dat gaat een goed signaal, dan verkopen we die speler dus direct aangezien het contract toch nooit verlengt gaat worden, zo krijgen we er het meeste voor en loopt Raiola niemand in de weg.

Het zou zo mooi zijn als je die man zou kunnen buitensluiten, helaas is dat onmogelijk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 maart 2019 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 maart 2019 - 10:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

De kunst van politiek is om woorden te bezigen die enerzijds kloppen maar tegelijkertijd een heel ander verhaal dan de werkelijkheid vertellen...In dat kader plaats ik vorig seizoen
Had hij een betere trainer geweest en gedaan wat hij moest doen, hadden we gesproken over het ten Hag effect.

Hij is gewoon een eigenwijze droplul die grotendeels niet gepruimd wordt. Maar Overmars durft gewoon geen kleur te bekennen!

Ik maakte een tijd geleden melding van iets dat mij was opgevallen, namelijk hoe opzichtig de Ligt ten Hag volkomen negeerde en uitsluitend naar Schreuder luisterde... Wat ik begrijp inmiddels is dat Schreuder eigenlijk als enige van de twee gerespecteerd wordt door de selectie. En hij gaat nu alweer weg.... Dat geeft te denken over enerzijds de kans die hem in Duitsland geboden wordt... Maar zegt anderzijds ook duidelijk iets over de verstandhouding met ten Hag...

Op CL niveau hoeft niemand onze spelers te motiveren en hoeft een coach echt niet briljant te zijn om hen te laten vechten als tijgers...

Maar als dat wegvalt dan is er wel een rol voor de trainer...

Iedereen loopt de polonaise maar ons halve team loopt straks weg. Er is weer een talent in de klauwen van Raiola... En ik moet het allemaal nog zien.

Met deze selectie hadden we een straatlengte op psv moeten voorliggen...
je roept nu dingen wat een driessen roept jo... dat de selectie hem niet mag... vind dat zoon cult... geen bewijs en niks blijkt eruit dat dit waar is.. hij luisterd naar schreuder zow what ? dan mocht ook niemand deboer want spijkerman liep altijd tewijzen en tedoen.. keizer idem, dan is de enige trainer die dit zelf deed en alleen bosz geweest de laatste jaren.. nee sorry kan ik niet mee ingaan.. ja misschien dat een vdbeek een beetje boos was omdat die wissel stond een tijdje en dat was toen ook terrecht.. dus nee ga niet mee hierin maar nogmaals niet mijn trainer... nog suggesties trouwens wie jij graag zou willen zien ?
p111
 p111 - donderdag 28 maart 2019 - 08:58   quote  deeplink  
Mijn oordeel is persoonlijk, gewoon {geen uitstraling}(verbaal slecht) (wissel beleid slecht).Dus van mij mag hij na dit seizoen worden vervangen.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 maart 2019 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 08:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je roept nu dingen wat een driessen roept jo... dat de selectie hem niet mag... vind dat zoon cult... geen bewijs en niks blijkt eruit dat dit waar is.. hij luisterd naar schreuder zow what ? dan mocht ook niemand deboer want spijkerman liep altijd tewijzen en tedoen.. keizer idem, dan is de enige trainer die dit zelf deed en alleen bosz geweest de laatste jaren.. nee sorry kan ik niet mee ingaan.. ja misschien dat een vdbeek een beetje boos was omdat die wissel stond een tijdje en dat was toen ook terrecht.. dus nee ga niet mee hierin maar nogmaals niet mijn trainer... nog suggesties trouwens wie jij graag zou willen zien ?
Kan mij wat schelen wat Driessen roept. Ik kaartte dit al op het forum aan voor Driessen hiermee kwam. Zijn gewoon feiten.

Overmars doet zeker goede dingen maar met zijn rare keuze voor ten Hag en hem eigenwijs in het zadel houden doet zijn goede werk ondermijnen .
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 maart 2019 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 11:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kan mij wat schelen wat Driessen roept. Ik kaartte dit al op het forum aan voor Driessen hiermee kwam. Zijn gewoon feiten.

Overmars doet zeker goede dingen maar met zijn rare keuze voor ten Hag en hem eigenwijs in het zadel houden doet zijn goede werk ondermijnen .
welke feiten ? heb je de spelers gesproken dat ze hem een eikel vinden ? je vermoed dat dit zo is... het zijn dus geen feiten maar aannames... daarbij doet hij het beter dan zijn voorgangers... ook bij elke club waar hij heeft gezeten zijn ze tespreken over hem.. zal niet voor niks zijn toch ?
remco k
 remco k - donderdag 28 maart 2019 - 19:27   quote  deeplink  
Het verhaal dat er naar assiststen geluisterd zou worden een slecht beeld van de trainer weergeeft vind ik echt kolder.

Je zag het afgelopen week meerder keren bij het nl elftal speen dat niet Koeman met een speler praat maar een assistent terwijl Koeman erbij staat. Het idee dat koeman het niet onder controle zou hebben is dan echt kolder natuurlijk.

Die assistenten zijn er niet voor niets en vaak zat zijn komen tactische plannen van die gasten. Logisch dan ook dat dit de mannen zijn die een en ander uitleggen aan spelers.
remco k
 remco k - donderdag 28 maart 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Onana verlengt dus. Knap hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 maart 2019 door remco k --
AkaS
 AkaS - donderdag 28 maart 2019 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 16:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

welke feiten ? heb je de spelers gesproken dat ze hem een eikel vinden ? je vermoed dat dit zo is... het zijn dus geen feiten maar aannames... daarbij doet hij het beter dan zijn voorgangers... ook bij elke club waar hij heeft gezeten zijn ze tespreken over hem.. zal niet voor niks zijn toch ?
Dit spel ga ik niet met jou spelen.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 maart 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 19:27 schreef remco k het volgende:
Het verhaal dat er naar assiststen geluisterd zou worden een slecht beeld van de trainer weergeeft vind ik echt kolder.

Je zag het afgelopen week meerder keren bij het nl elftal speen dat niet Koeman met een speler praat maar een assistent terwijl Koeman erbij staat. Het idee dat koeman het niet onder controle zou hebben is dan echt kolder natuurlijk.

Die assistenten zijn er niet voor niets en vaak zat zijn komen tactische plannen van die gasten. Logisch dan ook dat dit de mannen zijn die een en ander uitleggen aan spelers.
In deze context ben ik het eens. Maar dat is niet waar het om gaat en ik hoop voor jou dat je dat ook wel weet.

Beelden spreken meer dan 1000 woorden!
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 maart 2019 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 19:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

In deze context ben ik het eens. Maar dat is niet waar het om gaat en ik hoop voor jou dat je dat ook wel weet.

Beelden spreken meer dan 1000 woorden!
dat onana heeft verlengd bedoel je.. toch iemand blij met de trainer.. net zoals hij in zijn armen sprong.. ;) anyway jammer van onze argentijn.. nooit doorgebroken integenstelling zelfs mislukt in spanje, ajax ziet het in hem zitten en geeft hem een kans en nu al wegwillen.. valt me een beetje tegen van hem..
remco k
 remco k - donderdag 28 maart 2019 - 22:42   quote  deeplink  
Verbaasd mij totaal niet. Al die spelers uit die landen zullen Ajax slechts als springplank zien.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 maart 2019 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Verbaasd mij totaal niet. Al die spelers uit die landen zullen Ajax slechts als springplank zien.
springplank naar ? hij kon bij ajax net zoveel verdienen als de clubs die hem ook willen staat er.... zal wel te koud zijn hier, en in dit geval denk ik meer dat dit is iets door de zaakwaarnemer die zijn zak weer kan vullen bij een transfer.. daarbij zou je het eerder van een onana verwachten die uit een veel armer land komt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 maart 2019 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 29 maart 2019 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 maart 2019 - 22:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

springplank naar ? hij kon bij ajax net zoveel verdienen als de clubs die hem ook willen staat er.... zal wel te koud zijn hier, en in dit geval denk ik meer dat dit is iets door de zaakwaarnemer die zijn zak weer kan vullen bij een transfer.. daarbij zou je het eerder van een onana verwachten die uit een veel armer land komt..
Springplank naar een grote competitie. Er is geen speler die stopt met zijn ambities bij de top van Nederland.

En dan heb ik het over spelers die naar grotere clubs dan Ajax kunnen.

Zelfde zie je al jaren bij PSV. Alle spelers uit die landen zien de eredivisie als springplank.

Volgens mij was dat in de jaren 90 een van de redenen waarom Ajax daar geen tot amper spelers weghaalde. Jongens uit andere delen van de wereld zijn daarin wat trouwer.

En aan de andere kant. Ajax heeft het geld niet nodig en je kan hem ook pas volgend jaar besluiten te verkopen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 maart 2019 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2019 - 07:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Springplank naar een grote competitie. Er is geen speler die stopt met zijn ambities bij de top van Nederland.

En dan heb ik het over spelers die naar grotere clubs dan Ajax kunnen.

Zelfde zie je al jaren bij PSV. Alle spelers uit die landen zien de eredivisie als springplank.

Volgens mij was dat in de jaren 90 een van de redenen waarom Ajax daar geen tot amper spelers weghaalde. Jongens uit andere delen van de wereld zijn daarin wat trouwer.

En aan de andere kant. Ajax heeft het geld niet nodig en je kan hem ook pas volgend jaar besluiten te verkopen.
gaat mij om dat ze weigeren een vernieuwd contract te tekenen.. een betere waar hij het zelfde kan verdienen als bij 1 van de nieuwe clubs.. hij mag ajax dankbaar zijn dat ze een door de mand gevallen speler ( in spanje) een nieuwe kans hebben gegeven.. daarom vraag ik me ook af of dit kont van hem, of van zijn zakkenvullerwaarnemer.. denk het laatste..
remco k
 remco k - vrijdag 29 maart 2019 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2019 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gaat mij om dat ze weigeren een vernieuwd contract te tekenen.. een betere waar hij het zelfde kan verdienen als bij 1 van de nieuwe clubs.. hij mag ajax dankbaar zijn dat ze een door de mand gevallen speler ( in spanje) een nieuwe kans hebben gegeven.. daarom vraag ik me ook af of dit kont van hem, of van zijn zakkenvullerwaarnemer.. denk het laatste..
Het komt altijd van de speler zelf, die is en blijft namelijk verantwoordelijk voor waar die heen gaat,
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 maart 2019 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2019 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Het komt altijd van de speler zelf, die is en blijft namelijk verantwoordelijk voor waar die heen gaat,
dan is het een ondankbare hond en lekker laten banken tot zijn contract erop zit
remco k
 remco k - vrijdag 29 maart 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2019 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan is het een ondankbare hond en lekker laten banken tot zijn contract erop zit
Waarom. Hij tekent 1 contract. Waarom moet hij er nog 1 tekenen dan?

Dat contract werkt twee kanten op.

Begrijp niet waarom het dan meteen een hond is en weet ik veel wat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 29 maart 2019 - 14:25   quote  deeplink  
niet zo serieus alles nemen... geweldige speler en hoop dat overmars hem gewoon aan zijm contract houd als de prijs niet juist is..
p111
 p111 - vrijdag 29 maart 2019 - 15:15   quote  deeplink  
We kunnen ook niet zonder hem.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 maart 2019 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 maart 2019 - 08:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gaat mij om dat ze weigeren een vernieuwd contract te tekenen.. een betere waar hij het zelfde kan verdienen als bij 1 van de nieuwe clubs.. hij mag ajax dankbaar zijn dat ze een door de mand gevallen speler ( in spanje) een nieuwe kans hebben gegeven.. daarom vraag ik me ook af of dit kont van hem, of van zijn zakkenvullerwaarnemer.. denk het laatste..
Beetje naïeve reactie of niet? Vergeet niet dat Nico 27 is en geen jong talentje met nog een heel voetballeven voor zich en laten we hem aub ook niet groter/beter maken als dat hij is. Ja hij heeft een fantastische inzet maar hij kan heel erg druistig, lees blind zijn. Als je hem kan verkopen voort tussen de 25 en 30 miljoen dan is daar zat voor terug te halen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 30 maart 2019 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2019 - 17:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beetje naïeve reactie of niet? Vergeet niet dat Nico 27 is en geen jong talentje met nog een heel voetballeven voor zich en laten we hem aub ook niet groter/beter maken als dat hij is. Ja hij heeft een fantastische inzet maar hij kan heel erg druistig, lees blind zijn. Als je hem kan verkopen voort tussen de 25 en 30 miljoen dan is daar zat voor terug te halen.
Druistig en blind...... Tagliafico???

Nou nee, dat ben ik totaal oneens met je.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 maart 2019 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2019 - 17:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beetje naïeve reactie of niet? Vergeet niet dat Nico 27 is en geen jong talentje met nog een heel voetballeven voor zich en laten we hem aub ook niet groter/beter maken als dat hij is. Ja hij heeft een fantastische inzet maar hij kan heel erg druistig, lees blind zijn. Als je hem kan verkopen voort tussen de 25 en 30 miljoen dan is daar zat voor terug te halen.
nee daarom dus waarom zou je naar een andere club willen zonder enige zekerheid van spelen en het zelfde kan verdienen.. daarbij kan me nog een pot herrinderen dat hij niet meedeed en we gewoon alleen zijn inzet al miste.. of jij moet een betere linksback weten te strikken dan hem ? daarbij dankzij ajax heeft die het nationale team gehaald dus vind hem indd wat ondankbaar als hij nu al de rug toe wil keren
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2019 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 maart 2019 - 21:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee daarom dus waarom zou je naar een andere club willen zonder enige zekerheid van spelen en het zelfde kan verdienen.. daarbij kan me nog een pot herrinderen dat hij niet meedeed en we gewoon alleen zijn inzet al miste.. of jij moet een betere linksback weten te strikken dan hem ? daarbij dankzij ajax heeft die het nationale team gehaald dus vind hem indd wat ondankbaar als hij nu al de rug toe wil keren
Het gaat toch niet om Ajax de rug toe te keren. Het gaat er toch juist om sportief het maximale uit je carrière te halen. En dat probeert hij. Juist 10 x beter dan al die andere knakkers.
nummer10
 nummer10 - zondag 31 maart 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 maart 2019 - 10:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat toch niet om Ajax de rug toe te keren. Het gaat er toch juist om sportief het maximale uit je carrière te halen. En dat probeert hij. Juist 10 x beter dan al die andere knakkers.
maar welke club is sportief gezien op dit moment beter voor hem dan ajax waar die verzekerd is van een basis plaats met het oog op het ek/wk... geld is het zelfde..
p111
 p111 - zondag 31 maart 2019 - 11:01   quote  deeplink  
Het is jammer van Nico een geweldige aankoop geweest,hopelijk gaat hij nog veel geld opleveren.Het wordt alleen moeilijk om zo,n zelfde niveau back weer terug te vinden.
nummer10
 nummer10 - zondag 31 maart 2019 - 11:03   quote  deeplink  
vermealen ?
remco k
 remco k - zondag 31 maart 2019 - 15:20   quote  deeplink  
Is geen linksback
nummer10
 nummer10 - zondag 31 maart 2019 - 16:08   quote  deeplink  
kan me herrinderen dat die daar regelmatig speelde toch of zit ik ernaast nu

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0114347