BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap het man, maar ik heb alleen de cijfers benoemd ivm alle kritiek. Heb ook de cijfers van Blind gezien en dan valt op dat hetgeen ik hem bekritiseer toch in de cijfers anders is.
Uiteindelijk hebben we allemaal ook te maken met persoonlijke voorkeuren, zo heb ik een aantal spelers waaronder Schone waar ik echt wel fan van ben, maar die niet zie als eerste 11 materiaal.
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is de bank daar breed genoeg voor ? denk het niet.. je hebt teveel dezelfde type spelers.. en dat kan je dan tenhag weer niet verwijten..
Meer dan zat opties op de bank om wel iets te veranderen.

Neres op de flank, dan ga je van geen enkele diepgang naar heel veel diepgang, Ziyech op 10 ga je naar ballen in de diepte en tussen de linies mensen weg steken in plaats van met van de beek iemand die veel bijsluit in de 16 en duels wint. Met Wober en Blind als linker verdediger kan je veel gebalanceerd spelen dan met Tagliafico die veel meer aanvallend bezig is. Je kan Huntelaar brengen voor Blind en dan met 2 diepe spitsen spelen en lange ballen spelen indien gewenst. Je kan Tadic en Ziyech naast elkaar aanvallend op het middenveld laten spelen en dan Cerny en Neres op de flanken om op beide flanken veel meer diepgang te krijgen. Je kan met Blind of de Ligt met een inschuivende centrum verdediger gaan spelen, en dan Veltman als rechtsback zodat het op de vleugels iets behoudender is. Je kan met Blind de Ligt en Veltman zelfs met 3 verdedigers spelen, je kan ook daar Tagliafico en Mazraoui nog bij zetten als backs om 5-3-2 te gaan spelen.

En zo zijn er nog veel en veel meer mogelijkheden, Ajax heeft een bizar brede bank, ten Hag doet er alleen geen ene fuck mee..
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan zat opties op de bank om wel iets te veranderen.

Neres op de flank, dan ga je van geen enkele diepgang naar heel veel diepgang, Ziyech op 10 ga je naar ballen in de diepte en tussen de linies mensen weg steken in plaats van met van de beek iemand die veel bijsluit in de 16 en duels wint. Met Wober en Blind als linker verdediger kan je veel gebalanceerd spelen dan met Tagliafico die veel meer aanvallend bezig is. Je kan Huntelaar brengen voor Blind en dan met 2 diepe spitsen spelen en lange ballen spelen indien gewenst. Je kan Tadic en Ziyech naast elkaar aanvallend op het middenveld laten spelen en dan Cerny en Neres op de flanken om op beide flanken veel meer diepgang te krijgen. Je kan met Blind of de Ligt met een inschuivende centrum verdediger gaan spelen, en dan Veltman als rechtsback zodat het op de vleugels iets behoudender is. Je kan met Blind de Ligt en Veltman zelfs met 3 verdedigers spelen, je kan ook daar Tagliafico en Mazraoui nog bij zetten als backs om 5-3-2 te gaan spelen.

En zo zijn er nog veel en veel meer mogelijkheden, Ajax heeft een bizar brede bank, ten Hag doet er alleen geen ene fuck mee..
Prachtpost ouwe! Zeker de eerste 2 zou ik sowieso al doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

is de bank daar breed genoeg voor ? denk het niet.. je hebt teveel dezelfde type spelers.. en dat kan je dan tenhag weer niet verwijten..
Zie de post van Remco. Er zijn genoeg mogelijkheden om van plan A naar plan B te gaan! Gelukkig was Remco eerder, bespaart mij weer een hoop uitlegwerk! Hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk hebben we allemaal ook te maken met persoonlijke voorkeuren, zo heb ik een aantal spelers waaronder Schone waar ik echt wel fan van ben, maar die niet zie als eerste 11 materiaal.
Klopt ook, maar een klootzak blijf je wel! ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Frank de Boer, de laatste trainer die met Ajax uberhaubt bovenaan heeft gestaan.

Wat een dramatische jaren hebben we daarna eigenlijk meegemaakt zeg..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2019 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Snap het man, maar ik heb alleen de cijfers benoemd ivm alle kritiek. Heb ook de cijfers van Blind gezien en dan valt op dat hetgeen ik hem bekritiseer toch in de cijfers anders is.
Dan kan te maken hebben met voorkeuren, of je hebt toch geen verstand van het spelletje ;-) ;-) ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2019 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 10:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan zat opties op de bank om wel iets te veranderen.

Neres op de flank, dan ga je van geen enkele diepgang naar heel veel diepgang, Ziyech op 10 ga je naar ballen in de diepte en tussen de linies mensen weg steken in plaats van met van de beek iemand die veel bijsluit in de 16 en duels wint. Met Wober en Blind als linker verdediger kan je veel gebalanceerd spelen dan met Tagliafico die veel meer aanvallend bezig is. Je kan Huntelaar brengen voor Blind en dan met 2 diepe spitsen spelen en lange ballen spelen indien gewenst. Je kan Tadic en Ziyech naast elkaar aanvallend op het middenveld laten spelen en dan Cerny en Neres op de flanken om op beide flanken veel meer diepgang te krijgen. Je kan met Blind of de Ligt met een inschuivende centrum verdediger gaan spelen, en dan Veltman als rechtsback zodat het op de vleugels iets behoudender is. Je kan met Blind de Ligt en Veltman zelfs met 3 verdedigers spelen, je kan ook daar Tagliafico en Mazraoui nog bij zetten als backs om 5-3-2 te gaan spelen.

En zo zijn er nog veel en veel meer mogelijkheden, Ajax heeft een bizar brede bank, ten Hag doet er alleen geen ene fuck mee..
Loetje zei het al, maar dit vind ik goed uitgelegd! chapo!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 12:23 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dan kan te maken hebben met voorkeuren, of je hebt toch geen verstand van het spelletje ;-) ;-) ;-)
Dat zal het zijn denk ik! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 11:49 schreef remco k het volgende:
Frank de Boer, de laatste trainer die met Ajax uberhaubt bovenaan heeft gestaan.

Wat een dramatische jaren hebben we daarna eigenlijk meegemaakt zeg..
Als de opvolger van Frank Ajax na 21 jaar weer een Europees finale laat spelen, kan ik dat niet zien als een dramatisch jaar. Europa sprak weer eens over Ajax, vooral over prachtig voetbal die we lieten zien.

Jaren daarop zijn wel dramatisch met de ruzie tussen Bosz en Bergkamp en half jaar later met Bergkamp en Overmars. Daarbij natuurlijk Nouri wat echt dramatisch is.

Overigens heeft het ook heel lang geduurd voordat we als 2de wisten te kwalificeren en om niet te spreken over deelname in CL na de winterstop, hoe lang is dat wel niet geleden?

Dus in die dramatische jaren hebben we wel mooi 2 lange slechte reeksen doorbroken.
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als de opvolger van Frank Ajax na 21 jaar weer een Europees finale laat spelen, kan ik dat niet zien als een dramatisch jaar. Europa sprak weer eens over Ajax, vooral over prachtig voetbal die we lieten zien.

Jaren daarop zijn wel dramatisch met de ruzie tussen Bosz en Bergkamp en half jaar later met Bergkamp en Overmars. Daarbij natuurlijk Nouri wat echt dramatisch is.

Overigens heeft het ook heel lang geduurd voordat we als 2de wisten te kwalificeren en om niet te spreken over deelname in CL na de winterstop, hoe lang is dat wel niet geleden?

Dus in die dramatische jaren hebben we wel mooi 2 lange slechte reeksen doorbroken.
Blablabla. Geen prijs is al die jaren.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla. Geen prijs is al die jaren.
Welke prijs had je dan gewild? Die bitterballen schaal van de corrupte KNVB? Of die dennenappel van het dezelfde KNVB. Sorry maar die prijzen stellen alleen in Nederland wat voor.

Net zo als de Franse kampioenschap niks voorstelt.

Maar blijkbaar heb jij een andere voorkeur dan ik. Ik heb liever dat Ajax naam maakt in Europa dan dat Ajax op een parkeerplek staat met een bitterballen schaal in hun handen en vervolgens in Europa wordt uitlachen door uitschakeling door Rostov of Rosenborg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 01 februari 2019 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 15:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Welke prijs had je dan gewild? Die bitterballen schaal van de corrupte KNVB? Of die dennenappel van het dezelfde KNVB. Sorry maar die prijzen stellen alleen in Nederland wat voor.

Net zo als de Franse kampioenschap niks voorstelt.

Maar blijkbaar heb jij een andere voorkeur dan ik. Ik heb liever dat Ajax naam maakt in Europa dan dat Ajax op een parkeerplek staat met een bitterballen schaal in hun handen en vervolgens in Europa wordt uitlachen door uitschakeling door Rostov of Rosenborg.
Echt gozer, soms kan jij beter je bek houden ..........
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2019 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 16:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt gozer, soms kan jij beter je bek houden ..........
Hij heeft wel gedeeltelijk een punt: In europa wordt wel over ons aller AJAX gesproken, maar nauwelijks over psv.... en over feyenoord zullen we het al helemaal niet hebben.....

(feyenoord, uit het land van AJAX toch....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door Ronald 1960 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 16:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Echt gozer, soms kan jij beter je bek houden ..........
Volgens mij is wil jij niet dat ik soms mij bek ga houden, dat wil jij liever altijd, of niet soms?

Ik verkondig hier mij mening, dat doe je op een forum. Dat je er niet mee eens bent, vind ik niet erg. Ik reageer vrijwel altijd er inhoudelijk op, als ik er niet mee eens ben. Dat kan ik van dit niet zeggen.

Kunnen we ook niet gewoon normaal tegen elkaar doen? Ik zal dat namelijk heel fijn vinden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 17:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij is wil jij niet dat ik soms mij bek ga houden, dat wil jij liever altijd, of niet soms?

Ik reageer vrijwel altijd er inhoudelijk op.

1e, Wauw.... Je snapt het!!! Topper!

2e, pfff... Je snapt het toch niet. Inhoudelijk?? Jij???
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 17:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

1e, Wauw.... Je snapt het!!! Topper!

2e, pfff... Je snapt het toch niet. Inhoudelijk?? Jij???
1ste, bedankt man! voor het compliment! heel eervol!. Maar die wens komt niet in vervulling.

2de, ik speel vrijwel nooit op de man/vrouw. Andere beginnen meestal met verwijzingen naar de persoon toe, dat noem ik niet echt inhoudelijk of wel soms.

Maar zullen we het weer over voetbal hebben en de randzaken erom heen, ipv over mij want zo belangrijk ben ik toch niet, of wel soms?
Dat jij überhaupt nog de moeite neemt om te reageren op mij.
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 17:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

1ste, bedankt man! voor het compliment! heel eervol!. Maar die wens komt niet in vervulling.

2de, ik speel vrijwel nooit op de man/vrouw. Andere beginnen meestal met verwijzingen naar de persoon toe, dat noem ik niet echt inhoudelijk of wel soms.

Maar zullen we het weer over voetbal hebben en de randzaken erom heen, ipv over mij want zo belangrijk ben ik toch niet, of wel soms?
Dat jij überhaupt nog de moeite neemt om te reageren op mij.
Ik reageer met een compliment gozer...

Maar dat is het dus, mensen leggen het je talloze keren uit, echt iedereen. Je reageert altijd weer met dezelfde post en reageert praktisch nooit inhoudelijk op de ander. En op den duur raken mensen het beu en krijg je het op de man. Kwestie van niet zeiken.

Ik speel op de man, mensen naar mij ook. Kijk AkaS en Remco soms eens... Kijk mij eerder met Remco, vroeger met Warrior. Grote bonje en erna respect. Uitdelen en incasseren. Maar erna wel weer dollen... Dat is het, maar je snapt het niet en zal het nooit snappen. Puur omdat je jezelf nooit open zult stellen voor het verhaal van een ander...
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 16:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij heeft wel gedeeltelijk een punt: In europa wordt wel over ons aller AJAX gesproken, maar nauwelijks over psv.... en over feyenoord zullen we het al helemaal niet hebben.....

(feyenoord, uit het land van AJAX toch....)
Ff heel plat. Wat heb je eraan als er over je gesproken wordt?

En hoe arrogant zijn we wel niet dat er gedacht wordt dat we weer meetellen?
Wie houd er Europees gezien nu echt rekening met ons?

Of is het iets dat wij onszelf aanpraten en graag willen geloven?

Ajax heeft altijd wel een naam gehad in Europa, dat hebben alle grote clubs uit het verleden wel.
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 15:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Welke prijs had je dan gewild? Die bitterballen schaal van de corrupte KNVB? Of die dennenappel van het dezelfde KNVB. Sorry maar die prijzen stellen alleen in Nederland wat voor.

Net zo als de Franse kampioenschap niks voorstelt.

Maar blijkbaar heb jij een andere voorkeur dan ik. Ik heb liever dat Ajax naam maakt in Europa dan dat Ajax op een parkeerplek staat met een bitterballen schaal in hun handen en vervolgens in Europa wordt uitlachen door uitschakeling door Rostov of Rosenborg.
Een spel speel je om te winnen. Topsport betekend winnen of verliezen. We doen niet mee om de reis en meer van dat soort links gelul.

Dus ja. De beker is een prijs. De jc schaal is een prijs. De competitie is een prijs en in Europa kan je een echte prijs winnen.

En als je die wint doe je het goed. Win je die niet dan doe je het niet goed. Zo simpel zit de wereld in elkaar wat mij betreft.

Dat de ene prijs een hogere prioriteit heeft dan de andere prijs doet daar niets aan af.

En ik heb altijd gezegd het spel onder de boer wel goed te hebben gevonden. Goed voetbal is namelijk wat anders dan aantrekkelijk voetbal.

Daarnaast hoeft het een niet zonder het ander gaan.

Je kan ook kampioen worden en je wel plaatsen voor de cl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 februari 2019 door remco k --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 01 februari 2019 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ff heel plat. Wat heb je eraan als er over je gesproken wordt?

En hoe arrogant zijn we wel niet dat er gedacht wordt dat we weer meetellen?
Wie houd er Europees gezien nu echt rekening met ons?

Of is het iets dat wij onszelf aanpraten en graag willen geloven?

Ajax heeft altijd wel een naam gehad in Europa, dat hebben alle grote clubs uit het verleden wel.
Puur vanwegeg het feit dat we eindelijk weer eens europees hebben gepresteerd en ook dit seizoen aardig meedoen in de CL. Ik denk niet dat Real hier naar toe komt met het idee van: ooooh't is AJAX maar die rollen we wel even op. Ik denk dat ze wel degelijk rekening houden met ons.....
En natuurlijk, onze naam hebben we gevestigd in het verleden. Het heeft veel te lang geduurd voordat we eindelijk weer eens iets voorstellen internationaal. Dus ja, ik denk wel dat ze echt rekening houden met ons......
remco k
 remco k - vrijdag 01 februari 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 19:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Puur vanwegeg het feit dat we eindelijk weer eens europees hebben gepresteerd en ook dit seizoen aardig meedoen in de CL. Ik denk niet dat Real hier naar toe komt met het idee van: ooooh't is AJAX maar die rollen we wel even op. Ik denk dat ze wel degelijk rekening houden met ons.....
En natuurlijk, onze naam hebben we gevestigd in het verleden. Het heeft veel te lang geduurd voordat we eindelijk weer eens iets voorstellen internationaal. Dus ja, ik denk wel dat ze echt rekening houden met ons......
Ik begrijp heel goed dat wij dat zien als Ajax supporters. Maar kan jij van de afgelopen 10 jaar alle europaleague finalisten opnoemen. Ik kom zelf een heel eind maar zeker niet allemaal. Zefde voor de laatste 8 van de cl van de afgelopen jaren.

Ik wil een alleen maar mee zeggen dat het beeld over akax echt nog niet zoveel veranderd is. Ajax is gewoon een van de topclubs van weleer waar altijd wel rekening mee gehouden zal worden. Dit was ook gewoon zo toen wij in 2011 weer cl speelden
Uiteindelijk juich ik het hardst bij de positieve climaxen. En dat zijn nu eenmaal het winnen van prijzen.

Zo zal ik ook blijer zijn met de eerstvolgende titel dan met de verloren El finale.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 10:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prachtpost ouwe! Zeker de eerste 2 zou ik sowieso al doen.
had je eerst toch ook ? tadic hunter neres ziyech op 10 en frenkie en schone... totdat vdbeek openbaar begon te klagen, daarna is het veranderd en kwam vdbeek tenkoste van neres erin.. vond ik zelf beter mjah
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 18:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik reageer met een compliment gozer...

Maar dat is het dus, mensen leggen het je talloze keren uit, echt iedereen. Je reageert altijd weer met dezelfde post en reageert praktisch nooit inhoudelijk op de ander. En op den duur raken mensen het beu en krijg je het op de man. Kwestie van niet zeiken.

Ik speel op de man, mensen naar mij ook. Kijk AkaS en Remco soms eens... Kijk mij eerder met Remco, vroeger met Warrior. Grote bonje en erna respect. Uitdelen en incasseren. Maar erna wel weer dollen... Dat is het, maar je snapt het niet en zal het nooit snappen. Puur omdat je jezelf nooit open zult stellen voor het verhaal van een ander...
Daar bedankte ik ook voor, ook al dacht ik dat het ironisch bedoelt was. Zo niet, dan ook echt bedankt voor het compliment en sorry voor eerdere mij reactie dan.

Ik vind het heel lastig in tekst te onderscheiden wat echt is of wat nep is. Of beter gezegd wat als een grap of als serieus is bedoelt. Sorry, daar ben ik gewoon niet goed in.

En ik stel mij wel degelijk open voor een ander zijn mening. Om een voorbeeld te noemen, met Warrior had ik tijdens de winterstop een discussie over de plek van de trainingskamp. Ik kan moeilijk zeggen dat Ajax goed uit de winterstop is gekomen. Dan kan ik gewoon toegegeven dat ik toen fout zat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 11:49 schreef remco k het volgende:
Frank de Boer, de laatste trainer die met Ajax uberhaubt bovenaan heeft gestaan.

Wat een dramatische jaren hebben we daarna eigenlijk meegemaakt zeg..
vind je ? elk seizoen meer punten gehaald maar dan geen kampioen omdat psv op begon te krabbelen, en europees meer laten zien en ajax weer op de kaart gezet internationaal.. deboer heeft 4 titels opgeleverd, maar dat is ook werkelijk alles, en dat ook nog is met psv voetbal
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Blablabla. Geen prijs is al die jaren.
jij hebt liever een niks zeggende eredivisie titel dan internationaal succes ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 18:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik reageer met een compliment gozer...

Maar dat is het dus, mensen leggen het je talloze keren uit, echt iedereen. Je reageert altijd weer met dezelfde post en reageert praktisch nooit inhoudelijk op de ander. En op den duur raken mensen het beu en krijg je het op de man. Kwestie van niet zeiken.

Ik speel op de man, mensen naar mij ook. Kijk AkaS en Remco soms eens... Kijk mij eerder met Remco, vroeger met Warrior. Grote bonje en erna respect. Uitdelen en incasseren. Maar erna wel weer dollen... Dat is het, maar je snapt het niet en zal het nooit snappen. Puur omdat je jezelf nooit open zult stellen voor het verhaal van een ander...
doen ermeer niet toch ? we zien allemaal bepaalde dingen anders en iedereen heeft een ander gevoel bij iets.. tjah dat kan
nummer10
 nummer10 - vrijdag 01 februari 2019 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ff heel plat. Wat heb je eraan als er over je gesproken wordt?

En hoe arrogant zijn we wel niet dat er gedacht wordt dat we weer meetellen?
Wie houd er Europees gezien nu echt rekening met ons?

Of is het iets dat wij onszelf aanpraten en graag willen geloven?

Ajax heeft altijd wel een naam gehad in Europa, dat hebben alle grote clubs uit het verleden wel.
waardoor denk je dat ajax zulke transfers maakt ? begonnen bij sanchez na de finale.. nu frenkie en neres en de rest.. nog even en we zijn gewoon het bayern van nederland.. heeft enkel tijd nodig.. maar gaat komen en is al aardig op weg vind je niet ? het is dat psv dit seizoen veel geluk heeft
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Een spel speel je om te winnen. Topsport betekend winnen of verliezen. We doen niet mee om de reis en meer van dat soort links gelul.

Dus ja. De beker is een prijs. De jc schaal is een prijs. De competitie is een prijs en in Europa kan je een echte prijs winnen.

En als je die wint doe je het goed. Win je die niet dan doe je het niet goed. Zo simpel zit de wereld in elkaar wat mij betreft.

Dat de ene prijs een hogere prioriteit heeft dan de andere prijs doet daar niets aan af.

En ik heb altijd gezegd het spel onder de boer wel goed te hebben gevonden. Goed voetbal is namelijk wat anders dan aantrekkelijk voetbal.

Daarnaast hoeft het een niet zonder het ander gaan.

Je kan ook kampioen worden en je wel plaatsen voor de cl.
Ik ben met deze post helemaal met je eens.

Ik schat Ajax tussen 25 en 32 plek op lijst van beste clubs uit Europa. Daar hoort geen Cl na de winsterstop of EL finale bij. Net zo dat amateurclub niet in de halve finale van de KNVB beker thuis hoort. Als dat wel gebeurd, dan is dat voor die club geen dramatisch jaar. Over het woordje dramatisch daar viel ik over.

Ik vind het ook dramatisch dat Ajax 1000 dagen niet bovenaan heeft gestaan. Om die 1000 dagen als geheel dramatisch te vinden, vind ik van niet, daar zijn voor mij te veel lichtpuntjes op andere vlakken te zien.

Ik hoop niet dat dit wordt gezien als een herhaling van wat ik eerder zei.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? elk seizoen meer punten gehaald maar dan geen kampioen omdat psv op begon te krabbelen, en europees meer laten zien en ajax weer op de kaart gezet internationaal.. deboer heeft 4 titels opgeleverd, maar dat is ook werkelijk alles, en dat ook nog is met psv voetbal
Martin Jol is 2de geworden met meer punten(9) dan de boer ermee kampioen is geworden. 85 om 76.
Je kan kampioen worden met 36 punten en je kan 2de worden met 99 punten.
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had je eerst toch ook ? tadic hunter neres ziyech op 10 en frenkie en schone... totdat vdbeek openbaar begon te klagen, daarna is het veranderd en kwam vdbeek tenkoste van neres erin.. vond ik zelf beter mjah
Alleen was toen de rest van het elftal anders. Nu zou dat perfect zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

doen ermeer niet toch ? we zien allemaal bepaalde dingen anders en iedereen heeft een ander gevoel bij iets.. tjah dat kan
Dat is wat anders. Heb tegen jou toch ook nooit gezegd dat je Dolberg goed moet vinden, maar op zijn minst moet kunnen zeggen wat je dan minder vind. Zo werkt het in het algemeen toch?
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Martin Jol is 2de geworden met meer punten(9) dan de boer ermee kampioen is geworden. 85 om 76.
Je kan kampioen worden met 36 punten en je kan 2de worden met 99 punten.
Dat laatste, dan zou ik echt uit het raam springen, haha!
Loetje
 Loetje - vrijdag 01 februari 2019 - 22:52   quote  deeplink  
Maar even op jou laatste post PA en ook wat Remco zei... Jij haalt even het puntenaantal van Martin Jol aan en de ander dat vermakelijk voetbal ook overdreven kan worden. Dat jaar was helaas Twente bizar goed, maar Ajax speelde daar ook aanvallend, maar net ietsje minder als nu. 106 goals voor en 20 tegen dacht ik. Net iets meer controle met jongens als De Zeeuw, Anita destijds. Kortom, blind op de aanval is echt niet nodig om veel te scoren en veel punten te pakken.

En ja, na ruim 4.5 jaar wordt het gewoon tijd voor een prijs!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 01 februari 2019 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Maar even op jou laatste post PA en ook wat Remco zei... Jij haalt even het puntenaantal van Martin Jol aan en de ander dat vermakelijk voetbal ook overdreven kan worden. Dat jaar was helaas Twente bizar goed, maar Ajax speelde daar ook aanvallend, maar net ietsje minder als nu. 106 goals voor en 20 tegen dacht ik. Net iets meer controle met jongens als De Zeeuw, Anita destijds. Kortom, blind op de aanval is echt niet nodig om veel te scoren en veel punten te pakken.

En ja, na ruim 4.5 jaar wordt het gewoon tijd voor een prijs!
Klopt helemaal. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.

Ik heb even gekeken naar het punten aantal van de afgelopen 4 jaar en dat vergeleken met het punten
aantal waarmee deze eeuw clubs kampioen mee zijn worden.
Laatste jaar de Boer 2de met 82 punten( hoogste punten aantal van de Boer), vergeleken met andere seizoenen zijn 10 van de 19 seizoen ermee kampioen geworden.
Jaar daarop is Bosz 2de met 81 punten(9 van de 19)
Jaar van Keizer en Ten Hag 2de met 79 punten(8 van de 19)

Martin Jol is 2de met 85 punten (16 van de 19), dat laat wel zien dat hij pech had dat seizoen met een enorm sterk Twente.

Om even een andere vergelijking te maken laatste kampioenschap van Ajax is met 71 punten behaald. Laagste van deze eeuw voor de kampioen.
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2019 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

had je eerst toch ook ? tadic hunter neres ziyech op 10 en frenkie en schone... totdat vdbeek openbaar begon te klagen, daarna is het veranderd en kwam vdbeek tenkoste van neres erin.. vond ik zelf beter mjah
Kerel je gaat weer helemaal niet in op het echte punt.
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2019 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind je ? elk seizoen meer punten gehaald maar dan geen kampioen omdat psv op begon te krabbelen, en europees meer laten zien en ajax weer op de kaart gezet internationaal.. deboer heeft 4 titels opgeleverd, maar dat is ook werkelijk alles, en dat ook nog is met psv voetbal
Nee totaal niet zelfs. De Boer heeft nooit counter voetbal gespeeld. Altijd meer balbezit dan de tegenstander. Altijd dominant op de helft van de tegenstander. Alleen minder spectaculair.
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2019 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij hebt liever een niks zeggende eredivisie titel dan internationaal succes ?
Succes is winnen. Al het andere is geen succes maar een eventuele verbaletering van eigen voorgaande prestaties.

Jezelf een wortel voorhouden dis.
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2019 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waardoor denk je dat ajax zulke transfers maakt ? begonnen bij sanchez na de finale.. nu frenkie en neres en de rest.. nog even en we zijn gewoon het bayern van nederland.. heeft enkel tijd nodig.. maar gaat komen en is al aardig op weg vind je niet ? het is dat psv dit seizoen veel geluk heeft
Psv is gewoon beter dit seizoen. Wat dus ook bewijst dat je niet alleen met held wint.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 februari 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 00:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee totaal niet zelfs. De Boer heeft nooit counter voetbal gespeeld. Altijd meer balbezit dan de tegenstander. Altijd dominant op de helft van de tegenstander. Alleen minder spectaculair.
niet mee eens.. vond het saai tikkie terug tikkie breed.. wel bal bezit maar echt alleen op save, als spelers acties maakte mocht dat niet en werden ze gewisseld.. want wauw er kwam bal verlies.. er mocht totaal geen risico in het spel zitten en dat stoorde mij enorm
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 februari 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 00:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv is gewoon beter dit seizoen. Wat dus ook bewijst dat je niet alleen met held wint.
beter of meer geluk.. ik vind het laatste
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 februari 2019 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 februari 2019 - 22:52 schreef Loetje het volgende:
Maar even op jou laatste post PA en ook wat Remco zei... Jij haalt even het puntenaantal van Martin Jol aan en de ander dat vermakelijk voetbal ook overdreven kan worden. Dat jaar was helaas Twente bizar goed, maar Ajax speelde daar ook aanvallend, maar net ietsje minder als nu. 106 goals voor en 20 tegen dacht ik. Net iets meer controle met jongens als De Zeeuw, Anita destijds. Kortom, blind op de aanval is echt niet nodig om veel te scoren en veel punten te pakken.

En ja, na ruim 4.5 jaar wordt het gewoon tijd voor een prijs!
gekocht kampioenschap indd.. kijk waar ze nu zijn door dat kampioemschap, opdoeken die kutclub
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 02 februari 2019 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 00:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Psv is gewoon beter dit seizoen. Wat dus ook bewijst dat je niet alleen met held wint.
Natuurlijk is psv beter dan de meeste tegenstanders, maar ze hebben ook verreweg het meeste geluk....
hoewel je je kunt afvragen of het geluk is als je zo vaak een overwinning vlak voor tijd of in blessuretijd pakt. misschien heeft het ook iets met inzet te maken. De wil om niet te verliezen, of in ieder geval op het laatste moment......
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 11:34 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Natuurlijk is psv beter dan de meeste tegenstanders, maar ze hebben ook verreweg het meeste geluk....
hoewel je je kunt afvragen of het geluk is als je zo vaak een overwinning vlak voor tijd of in blessuretijd pakt. misschien heeft het ook iets met inzet te maken. De wil om niet te verliezen, of in ieder geval op het laatste moment......
Had Ajax ook in de kampioensjaren, Twente en Feyenoord ook. Dat hoort er blijkbaar echt bij gap.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 15:04   quote  deeplink  
019 geeft ook weer een 3-0 voorsprong weg bij PSV.

Dit is bijvoorbeeld een structureel probleem van Ajax. Het zit in de hele club, waar bij mij het voorbeeld gegeven wordt door het eerste. Remco en Warrior gaven het laatst ook al aan.

Dit krijgen je spelers mee, je tegenstander, allemaal! Het draait enkel maar om mooi voetbal en geen resultaat. 1e stopt ook met voetballen als het te lastig gaat. Ook dit is een van de redenen, nogmaals, één van de redenen waarom Ajax geen prijzen meer wint. En zolang deze mentaliteit symbool staat voor de club, winnen we helemaal, maar dan ook helemaal niks meer!
remco k
 remco k - zaterdag 02 februari 2019 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 15:04 schreef Loetje het volgende:
019 geeft ook weer een 3-0 voorsprong weg bij PSV.

Dit is bijvoorbeeld een structureel probleem van Ajax. Het zit in de hele club, waar bij mij het voorbeeld gegeven wordt door het eerste. Remco en Warrior gaven het laatst ook al aan.

Dit krijgen je spelers mee, je tegenstander, allemaal! Het draait enkel maar om mooi voetbal en geen resultaat. 1e stopt ook met voetballen als het te lastig gaat. Ook dit is een van de redenen, nogmaals, één van de redenen waarom Ajax geen prijzen meer wint. En zolang deze mentaliteit symbool staat voor de club, winnen we helemaal, maar dan ook helemaal niks meer!
Anders dan het eerste wint onder 19 uiteindelijk wel met 3-5.
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 02 februari 2019 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 11:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gekocht kampioenschap indd.. kijk waar ze nu zijn door dat kampioemschap, opdoeken die kutclub
Mee eens. Zeer kwalijk, die hebben voor jaren de gang van zaken in de Eredivisie beïnvloed door hun malversaties.
Voorbeeld:
Ziyech stond op het punt om naar Feyenoord te gaan toen Twente hem wegkaapte.
Ik denk niet dat hij vervolgens naar Ajax was gegaan, of anders voor heel erg veel geld. En van dat geld had Feyenoord weer leuke dingen kunnen doen...
En zie hoe belangrijk hij is voor Ajax.
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 15:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Anders dan het eerste wint onder 19 uiteindelijk wel met 3-5.
Dat is nou exact wat ik niet bedoel. Had verwacht dat je wel door had waar ik op doelde
nummer10
 nummer10 - zaterdag 02 februari 2019 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 15:04 schreef Loetje het volgende:
019 geeft ook weer een 3-0 voorsprong weg bij PSV.

Dit is bijvoorbeeld een structureel probleem van Ajax. Het zit in de hele club, waar bij mij het voorbeeld gegeven wordt door het eerste. Remco en Warrior gaven het laatst ook al aan.

Dit krijgen je spelers mee, je tegenstander, allemaal! Het draait enkel maar om mooi voetbal en geen resultaat. 1e stopt ook met voetballen als het te lastig gaat. Ook dit is een van de redenen, nogmaals, één van de redenen waarom Ajax geen prijzen meer wint. En zolang deze mentaliteit symbool staat voor de club, winnen we helemaal, maar dan ook helemaal niks meer!
ajax staat voor mooi voetbal.. en zou daar nooit van afwijken.. en terrecht daarom heeft ajax ook zoveel supporters.. omdat ze bekend zijn geworden met dit type voetbal, daar ga je toch noet van afwijken.. mooi en aanvallend voetbal kan prima samen met het pakken van prijzen, mits de instelling eris bij de spelers
Loetje
 Loetje - zaterdag 02 februari 2019 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 februari 2019 - 19:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajax staat voor mooi voetbal.. en zou daar nooit van afwijken.. en terrecht daarom heeft ajax ook zoveel supporters.. omdat ze bekend zijn geworden met dit type voetbal, daar ga je toch noet van afwijken.. mooi en aanvallend voetbal kan prima samen met het pakken van prijzen, mits de instelling eris bij de spelers
Godsamme mensen, mooi voetbal hoeft toch niet met 9 man voor de bal of wel dan? Ajax kan met iets meer zekerheid in met name de omschakeling echt nog heel mooi voetballen hoor, neem dat van me aan.

Maar ach, het bewijst alles waar Ajax voor staat he. Zo halen we godzijdank al jaren alle prijzen binnen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TEN HAG HEEFT EEN PRIJS!!!









0.0100030