BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 08 januari 2020 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 17:54 schreef p111 het volgende:
Op het middenveld heb je zeker een ervaren speler nodig indien Martinez Blind zijn plek overneemt.Ik vind Proper.
Ajax heeft momenteel Martinez, Ziyech en Van der Beek als ervaren jongens. Inderdaad, ook Van der Beek want wat heeft die al veel ervaring zeg.

Ajax moet niet deze winterstop in die linie gaan shoppen. Ajax moet lekker vooruit kijken naar de zomerse transferperiode. Dan zou Propper een mogelijkheid kunnen zijn.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 januari 2020 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 19:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ajax heeft momenteel Martinez, Ziyech en Van der Beek als ervaren jongens. Inderdaad, ook Van der Beek want wat heeft die al veel ervaring zeg.

Ajax moet niet deze winterstop in die linie gaan shoppen. Ajax moet lekker vooruit kijken naar de zomerse transferperiode. Dan zou Propper een mogelijkheid kunnen zijn.
Ik vind die 3 ook geweldig hoor en qua ervaring helemaal eens. Ik zie alleen iedere optie daarachter dat we aanzienlijk minder worden en dat middenveld niet loopt. Tevens is het heel redelijk denkbaar dat Martinez naar achter gaat zolang Blind niet terug is. Ik zie in ieder geval graag een behoorlijk middenveld als alternatief. Ziyech is er noodgedwongen weggehaald en dat maakte ons minder, met Martinez naar achter evenmin. En dan bedoel ik niet dat wat er achter zit niet goed is, maar feit is dat ze tot nu toe allemaal ons middenveld uit balans halen en dat zie ik graag anders.
Eide
 Eide - donderdag 09 januari 2020 - 05:42   quote  deeplink  
Hassane Banda heeft gisteren z'n rentree gemaakt bij Jong Ajax in een oefenwedstrijd tegen een Schotse ploeg. Jong won met 1-3.
Eide
 Eide - donderdag 09 januari 2020 - 05:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind die 3 ook geweldig hoor en qua ervaring helemaal eens. Ik zie alleen iedere optie daarachter dat we aanzienlijk minder worden en dat middenveld niet loopt. Tevens is het heel redelijk denkbaar dat Martinez naar achter gaat zolang Blind niet terug is. Ik zie in ieder geval graag een behoorlijk middenveld als alternatief. Ziyech is er noodgedwongen weggehaald en dat maakte ons minder, met Martinez naar achter evenmin. En dan bedoel ik niet dat wat er achter zit niet goed is, maar feit is dat ze tot nu toe allemaal ons middenveld uit balans halen en dat zie ik graag anders.
Zelfs zonder Ziyech en Martinez is dat middenveld het probleem niet. We hebben dan Alvarez, Gravenberch, Ekkelenkamp en Marin nog in die linie.

In de winterstop winkelen zijn noodgrepen waar je meestal de hoofdprijs voor betaald. Dat snap ik met Blind in het achterhoofd. Voorin zou Babel best een aardige optie kunnen zijn. Verder denk ik dat Ajax nu vooral bezig moet zijn met de opvolging van Tagliafico, Onana, Ziyech, Neres en Van de Beek die aankomende zomer weer brede belangstelling zullen genieten.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 januari 2020 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 05:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zelfs zonder Ziyech en Martinez is dat middenveld het probleem niet. We hebben dan Alvarez, Gravenberch, Ekkelenkamp en Marin nog in die linie.

In de winterstop winkelen zijn noodgrepen waar je meestal de hoofdprijs voor betaald. Dat snap ik met Blind in het achterhoofd. Voorin zou Babel best een aardige optie kunnen zijn. Verder denk ik dat Ajax nu vooral bezig moet zijn met de opvolging van Tagliafico, Onana, Ziyech, Neres en Van de Beek die aankomende zomer weer brede belangstelling zullen genieten.
Dat zeg ik dus, we hebben prima middenvelders erachter maar werkelijk nog niet 1 die functioneert, laat staan dat ze feilloos op het ideale middenveld kunnen spelen en dat nagenoeg intact kunnen houden.

Babel vind ik een hele logische keuze. Kan op alle posities spelen, heeft ervaring, goede jongen in de groep, is een international, is dit en je hebt diepgang als er weer spelers uitvallen daar. Hij kan het team wel dragen en dat mag je van Lang en Hansen gewoon niet verwachten.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 januari 2020 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 05:42 schreef Eide het volgende:
Hassane Banda heeft gisteren z'n rentree gemaakt bij Jong Ajax in een oefenwedstrijd tegen een Schotse ploeg. Jong won met 1-3.
Die is echt héél lang weggeweest. Of die ooit nog gaat komen bij het eerste, betwijfel ik enorm

Aankoop was me sowieso een raadsel. Ajax contacteerde hem al in de winterstop en daarna raakte die geen pepernoot meer.
AkaS
 AkaS - donderdag 09 januari 2020 - 11:19   quote  deeplink  
Met Babel erbij.... voor de basis of bank..?

................... Onana ....................

........ Alvarez ... ... ... Martinez ........

Mazraoui .............................. Nico

.............. Ziyech ... Donny ...............

.................. Promes .....................

Neres .................................. Babel

Zou dit kunnen?

................. Tadic ......................
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 januari 2020 - 13:21   quote  deeplink  
babel definitief terug bij ajax
Eide
 Eide - donderdag 09 januari 2020 - 16:39   quote  deeplink  
Alvarez heeft sowieso Schuurs EN Veltman voor zich. Hij heeft bovendien nog geen minuut als CV gemaakt. Die moet zich voorlopig op het middenveld richten.

Neres heeft nog een aantal weken herstel nodig, dus voorlopig Martinez, Donny en Ziyech op het middenveld. Tadic, Promes en Babel voorin. Mazraoui, Schuurs, Veltman en Nico waarschijnlijk in de laatste linie.

Wisselopties lijken voor geschuif met Martinez op te leveren, waarbij Veltman of Schuurs op de bank komt en Gravenberch, Alvarez of Marin in de as komt te spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 januari 2020 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 09 januari 2020 - 16:49   quote  deeplink  
Norwich zou zich bij Ajax hebben gemeldt voor een onmiddellijke transfer van Sven Botman aldus de Telegraaf.
p111
 p111 - donderdag 09 januari 2020 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 05:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zelfs zonder Ziyech en Martinez is dat middenveld het probleem niet. We hebben dan Alvarez, Gravenberch, Ekkelenkamp en Marin nog in die linie.

In de winterstop winkelen zijn noodgrepen waar je meestal de hoofdprijs voor betaald. Dat snap ik met Blind in het achterhoofd. Voorin zou Babel best een aardige optie kunnen zijn. Verder denk ik dat Ajax nu vooral bezig moet zijn met de opvolging van Tagliafico, Onana, Ziyech, Neres en Van de Beek die aankomende zomer weer brede belangstelling zullen genieten.
Ik verwacht dat Blind voorlopig nog niet terug is en dan moet Martinez een linie terug.Gravenberch 17 jaar en Ekkelenamp 19 jaar en Marin en Alvarez nog niet voldaan dus zou ik zeker Propper halen deze transferperiode. Lijkt mij verstandig achter van Beek en Ziyech twee aanvallende middenvelders een techn/vaardige Propper te zien,en dan heb je voor a.s seizoen meteen een top middenveld met Propper -Gravenberch/Ekkelenkamp. Ik ga er namelijk van uit dat van Beek en Ziyech verocht worden.
p111
 p111 - donderdag 09 januari 2020 - 17:31   quote  deeplink  
Ik zou Botman nog effe bij onze friese broertjes laten die jongen word steeds beter.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 januari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 09 januari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Twee assists Eiting. Die eerste is bijzonder knap.
remco k
 remco k - donderdag 09 januari 2020 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 januari 2020 - 10:53 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, Gravenberch, Unuvar, Taylor en Hansen zijn anders ook gewoon mee op trainingskamp. Een versterking op het middenveld hoor ik de Ajax-volgers niet over. Noa Lang is situationeel prima, maar is nog te wisselvallig, en misschien gewoon niet goed genoeg, om mee te kunnen tegen de nationale top en in Europees verband. Dan is de door Ajax opgeleide Babel een aardige optie.

Verdedigend is vooral Blind nu echt een zorg. Blind is vooral in de opbouw ook heel belangrijk. Martinez kan dat ook, maar die is hard nodig op het middenveld. Schuurs is een mooi talent en Botman komt na dit seizoen terug. Een verdedigende versterking is derhalve niet gek, maar dat moet ook geen arm en been kosten.

Overigens speelt Babel in Turkije alles terwijl hij bij Ajax toch op de bank lijkt te komen als Neres en Promes fit zijn. Ik begrijp niet helemaal waarom Babel terug naar Ajax zou willen.
Ik snap goed wat je zegt. Toch ben ik van mening dat Ajax in staat moet zijn om dit soort zaken intern op te lossen met jeugd.

Martinez speelde de laatste wedstrijden op het midden vrij belabberd als ik eerlijk ben en van mij mag Ten Hag daar gewoon Eiting of Gravenberg erin gooien.

Sinds ons succes hoor ik steeds meer mensen alleen maar roepen om kopen hier en kopen daar.

Ajax mag daarin haar eigen identiteit nooit verliezen.
remco k
 remco k - donderdag 09 januari 2020 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 11:19 schreef AkaS het volgende:
Met Babel erbij.... voor de basis of bank..?

................... Onana ....................

........ Alvarez ... ... ... Martinez ........

Mazraoui .............................. Nico

.............. Ziyech ... Donny ...............

.................. Promes .....................

Neres .................................. Babel

Zou dit kunnen?

................. Tadic ......................
Middenveld echt volledig uit balans zo. Ziyech mag gewoon niet in die zone van het middenveld spelen. Dan ga je veel te veel van zijn kwaliteiten inleveren en je gaat zinloos risico nemen.
remco k
 remco k - donderdag 09 januari 2020 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 17:28 schreef p111 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Blind voorlopig nog niet terug is en dan moet Martinez een linie terug.Gravenberch 17 jaar en Ekkelenamp 19 jaar en Marin en Alvarez nog niet voldaan dus zou ik zeker Propper halen deze transferperiode. Lijkt mij verstandig achter van Beek en Ziyech twee aanvallende middenvelders een techn/vaardige Propper te zien,en dan heb je voor a.s seizoen meteen een top middenveld met Propper -Gravenberch/Ekkelenkamp. Ik ga er namelijk van uit dat van Beek en Ziyech verocht worden.
En in welk Ajax kan een jonge jongen niet naast de ervaren Ziyech en van de Beek spelen dan?
p111
 p111 - donderdag 09 januari 2020 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 21:35 schreef remco k het volgende:

[..]

En in welk Ajax kan een jonge jongen niet naast de ervaren Ziyech en van de Beek spelen dan?
Heel simpel omdat zij allebei aanvallend denken,dus moet je achter deze twee aanvallende kanjers een geroutineerde topper zetten omdat die positie heel veel inzicht en rust nodig heeft,dat kun je een tiener nog niet op zijn bordje leggen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 januari 2020 - 23:59   quote  deeplink  
neem aan dat eiting nu wel meer kansen gaat krijgen ?
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 05:40   quote  deeplink  
Babel is gisteren aangekomen in Amsterdam. Volgens Ten Hag was Vertonghen gewoon te duur voor Ajax. Men heeft gekeken naar een vergelijkbare oplossing als met Babel, maar die was niet voorhanden. Volgens Ten Hag gaat er in principe niets meer gebeuren en is de selectie zo compleet.
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 07:40   quote  deeplink  
KJH is enkele weken uitgeschakeld door een achillespeesblessure (heilige poep, wat een woord).
remco k
 remco k - vrijdag 10 januari 2020 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 23:59 schreef nummer10 het volgende:
neem aan dat eiting nu wel meer kansen gaat krijgen ?
Waarom dan?
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 07:42   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat Ten Hag Gravenberch voor Eiting heeft in de pikorde. Eiting gisteren met de "B-keuze" terwijl Gravenberch bij de "A-keuze" lijkt te horen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 januari 2020 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 05:40 schreef Eide het volgende:
Babel is gisteren aangekomen in Amsterdam. Volgens Ten Hag was Vertonghen gewoon te duur voor Ajax. Men heeft gekeken naar een vergelijkbare oplossing als met Babel, maar die was niet voorhanden. Volgens Ten Hag gaat er in principe niets meer gebeuren en is de selectie zo compleet.
dan zijn we martinez dus kwijt op het middenveld waarschijnlijk totdat blind terug is.. als die terugkomt.. en dat snap ik dus niet, je wilt vertonghen halen hiervoor, dat lukt niet dus laat je het maar zo ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 januari 2020 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 07:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan?
deed het niet verkeerd toch ?
remco k
 remco k - vrijdag 10 januari 2020 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 08:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

deed het niet verkeerd toch ?
Ik vond hem bij Jong niet echt opvallen, en hij gaf gister een mooie assist...
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 08:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan zijn we martinez dus kwijt op het middenveld waarschijnlijk totdat blind terug is.. als die terugkomt.. en dat snap ik dus niet, je wilt vertonghen halen hiervoor, dat lukt niet dus laat je het maar zo ?
Nee, men heeft gekeken of er een verdediger kon worden gehuurd in een win-win constructie zoals met Babel. Een dergelijke mogelijk als met Babel is echter niet voorhanden met een verdediger.

Ten Hag lijkt hiermee dus te zeggen dat hij het af kan met Schuurs, Alvarez en Gravenberch als vervangers van Martinez, afhankelijk van de positie waar Martinez speelt. Daar kan ik wel begrip voor opbrengen. Laten we wel wezen, de defensie was tegen Valencia en AZ bepaald het probleem niet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 januari 2020 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem bij Jong niet echt opvallen, en hij gaf gister een mooie assist...
vond hem prima spelen, ook buiten de assist om.. en nu martinez toch wss naar achteren gaat en eiting gister telkens prima de juiste oplossing koos lijkt mij dit een logische keus, tenzij gravenberch de kans gaat krijgen maar heb ik nog niet veel van gezien verder..
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 09:22   quote  deeplink  
Je hebt in iedergeval weer aardig wat jong talent rond lopen die je kan inpassen indien nodig.Gisteren weer de B keuze gezien en ze speelde vooral de eerste helft geweldig voetbal,met een uitblinkende Eiting en Troure/Schuurs.Wat mij ook opviel was dat Lang weer niet kan mee komen in de snelle korte combinaties,dat word nog een dingetje bij deze jongen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 januari 2020 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 09:22 schreef p111 het volgende:
Je hebt in iedergeval weer aardig wat jong talent rond lopen die je kan inpassen indien nodig.Gisteren weer de B keuze gezien en ze speelde vooral de eerste helft geweldig voetbal,met een uitblinkende Eiting en Troure/Schuurs.Wat mij ook opviel was dat Lang weer niet kan mee komen in de snelle korte combinaties,dat word nog een dingetje bij deze jongen.
denk indd dat lang dit seizoen voor de rest gaat banken vooral nu babel ook is aangetrokken, promes terug is een neres op de weg terug is... ik zou dit wel willen zien..

onana

veltman schuurs martinez tagli

vdbeek eiting/gravenberch

ziyech

babel tadic promes

liefst geen veltman maar mazz en dest hebben me nog niet echt overtuigd dit seizoen en veltman als rb kan prima..
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 09:46   quote  deeplink  
Dit zal het wel ongeveer worden,met misschien wat wisselingen op de rechtsback positie.
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 11:08   quote  deeplink  
Dat of Veltman en Schuurs centraal achterin. Er zijn best wat opties, maar je merkt nu heel goed hoezeer de defensief om Blind scharnierde.

Ik ben en blijf persoonlijk heel benieuwd naar het plan omtrent Juan Castillo. Ik denk dat er echter wel een toekomst bij Ajax 1 is voor die jongen. Het blijft vooralsnog wel stil omtrent het eventueel lichten van de koopoptie alsook een eventuele kans bij Ajax 1 als Nico een keer een pijntje of kaart teveel pakt.
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 12:18   quote  deeplink  
Castillo deed het prima gisteren,soms even wat te lang wachten met de bal spelen maar hij is snel en sterk ik zie hem zeker wel bij de a selectie omen als backup voor Nico.
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 12:19   quote  deeplink  
Misschien mijn ding maar i vrees van de jongelingen dat Lang het minste kans heeft om het te redden.
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 12:19 schreef p111 het volgende:
Misschien mijn ding maar i vrees van de jongelingen dat Lang het minste kans heeft om het te redden.
Ik zie Lang ook niet snel terugkeren tenzij Babel totaal niet functioneert en Neres veel langer duurt van verwacht. Noa Lang moet echt veel stabieler en minder flegmatiek worden.

Gravenberch, Eiting, Schuurs em Dest zijn de jonge jongens die het dichtst tegen de A-selectie aanzitten denk ik. Daarachter in mijn ogen als eerste Juan Castillo en Traore. Daarna komt pas Lang. Die had gewoon mazzel in dat de spoeling uitermate dun werd op de flank. Daarnaast heeft hij wel een paar belangrijke goals gemaakt, het is dus echt wel een gozer waar muziek inzit.
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 14:53   quote  deeplink  
Klopt,wat je zegt mee eens qua namen die er tegen aan zitten, ik mis alleen in jou rijtje Ekkelenkamp. Ik zelf vind dat de opvolger van Donny. En Noa lang ik hoop dat hij het gaat redden maar ik er mijn twijfels over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door p111 --
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 14:56   quote  deeplink  
Ekkelenkamp heeft mij positief verrast met wat hij bij Ajax 1 heeft laten zien, maar ik weet niet of hij echt het niveau voor de top van de Eredivisie en Europa heeft.
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 15:23   quote  deeplink  
Met Babel in de selectie zal Ten Hag misschien ook wel verrassende uit de hoek gaan komen...

EN6yMExWAAAwcgl?format=jpg&name=medium
Eide
 Eide - vrijdag 10 januari 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Ajax heeft de (bijna) 16-jarige IJslander Kristian Hlynsson gecontracteerd.
Ajax.nl
p111
 p111 - vrijdag 10 januari 2020 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 14:56 schreef Eide het volgende:
Ekkelenkamp heeft mij positief verrast met wat hij bij Ajax 1 heeft laten zien, maar ik weet niet of hij echt het niveau voor de top van de Eredivisie en Europa heeft.
Dat kan ik volg hem al twee jaar en ik vind hem techn/begaafd scoort regelmatig en heeft een goed loop vermogen.Eigenlijk de zelfde eigenschappen als Donny,daarom zie ik het zitten in hem.
Loetje
 Loetje - vrijdag 10 januari 2020 - 19:04   quote  deeplink  
Huntelaar geblesseerd.
Lang licht geblesseerd, maar kan waarschijnlijk volgende week weer aansluiten.
Neres waarschijnlijk in februari terug, mits geen terugval.
Labyad er nog langer uit.
Promes net terug.
Hansen licht geblesseerd.

What the fuck is dat met die voorhoede.

En dan nog wetende dat je je leider achterin mist.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 januari 2020 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 januari 2020 - 19:04 schreef Loetje het volgende:
Huntelaar geblesseerd.
Lang licht geblesseerd, maar kan waarschijnlijk volgende week weer aansluiten.
Neres waarschijnlijk in februari terug, mits geen terugval.
Labyad er nog langer uit.
Promes net terug.
Hansen licht geblesseerd.

What the fuck is dat met die voorhoede.

En dan nog wetende dat je je leider achterin mist.
overbelasting...teminste een andere verklaring heb ik niet.. misschien zijn de trainingen allemaal iets teveel van het goede insamenwerking met de drukke schemas..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 januari 2020 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 januari 2020 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 januari 2020 - 16:39 schreef Eide het volgende:
Alvarez heeft sowieso Schuurs EN Veltman voor zich. Hij heeft bovendien nog geen minuut als CV gemaakt. Die moet zich voorlopig op het middenveld richten.

Neres heeft nog een aantal weken herstel nodig, dus voorlopig Martinez, Donny en Ziyech op het middenveld. Tadic, Promes en Babel voorin. Mazraoui, Schuurs, Veltman en Nico waarschijnlijk in de laatste linie.

Wisselopties lijken voor geschuif met Martinez op te leveren, waarbij Veltman of Schuurs op de bank komt en Gravenberch, Alvarez of Marin in de as komt te spelen.
Misschien heb je gelijk. Ik heb echter telkens het idee dat Alvarez echt een goede CV is als hij de kans krijgt dit meerdere wedstrijden achter elkaar te tonen.

Nu met de blessure van Blind, zou ik gaan voor een centraal duo Alvarez en Martinez. Zoals ik begreep is de onderlinge communicatie een belangrijke reden geweest om te kiezen voor de NL combi Blind/Veltman... Nu dan een Spaanstalige indeling

Onana

Alvarez & Martinez

Mazraoui Nico

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 januari 2020 door AkaS --
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2020 - 13:43   quote  deeplink  
PSV waarschijnlijk zonder Pereiro tegen Ajax na de winterstop. Pereiro heeft een aflopend contract maar PSV heeft een bod ontvangen uit de VS. Waarschijnlijk vertrekt die dus naar de MLS.
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2020 - 17:09   quote  deeplink  
PSV verloren van KAS Eupen. HAhahahaha
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2020 - 17:22   quote  deeplink  
EOAkau4W4AMP8Lx?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2020 - 17:23   quote  deeplink  
2-0 al. Gaat erg makkelijk zo.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 januari 2020 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 januari 2020 - 17:23 schreef Eide het volgende:
2-0 al. Gaat erg makkelijk zo.
1ste doelpunt een zondags schot van mazz maar hij telt, 2de goal slecht uitverdedigen maar heerlijk precies goed klaargelegd door traore waardoor ziyech heb precies in 1x op de pantoffel kan nemen, heerlijk doelpuntje
Eide
 Eide - zaterdag 11 januari 2020 - 18:17   quote  deeplink  
De 3e goal was prachtig.

Ajax wandelt echt langs de nummer 1 van België.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 januari 2020 - 18:26   quote  deeplink  
heerlijke aanval en traore dat die niet eerder een kans heeft gehad na de blessures..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0200450