BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 19:28   quote  deeplink  
ik ben uiteraard altijd voor Nederland, maar we zijn eigenlijk gewoon de mindere, op wat leuke momenten na......
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:28 schreef Ronald 1960 het volgende:
ik ben uiteraard altijd voor Nederland, maar we zijn eigenlijk gewoon de mindere, op wat leuke momenten na......
Eens
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:30   quote  deeplink  
Uitschakeling zou ook volkomen terecht zijn. Geen goede fase gespeeld in dit toernooi.

Onbegrijpelijk dat men in het buitenland hoog ophad over dit elftal.

Een gedrocht van dat wat voetbal zou moeten zijn.

De boer de Boer wat ben je als trainer ver weggezakt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 19:31   quote  deeplink  
En als we eruit gaan vanavond, is dat eigenlijk waar het overgrote deel van de bevolking al vtv vanuit was gegaan......
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:28 schreef Loetje het volgende:
Maar ik ben een foute Hollander, Warrior was het laatst al...

Ach, we moeten allemaal denken als Remco K.

Godzijdank niet, echt waar. Godzijdank
Niks over warrior gezegd daarover kerel. Je haalt een gesprek aan van jaren terug.

Al is het niet om Nederland. Er staan een groot deel oud Ajacieden en Ajacieden op het veld. Je hoopt toch niet dat die verliezen. Die hun je toch gewoon winst.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
En als we eruit gaan vanavond, is dat eigenlijk waar het overgrote deel van de bevolking al vtv vanuit was gegaan......
Zeker. En het is ook volkomen terecht.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
En als we eruit gaan vanavond, is dat eigenlijk waar het overgrote deel van de bevolking al vtv vanuit was gegaan......
Het overgrote deel plaatste NL klakkeloos in de halve finale
Deze tegenstanders is het niveau Oranje.

Geen subtop, geen outsider en al helemaal geen favoriet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Gelukkig zijn er nog genoeg Nederlanders die dit wel gewoon een terechte rode kaart vinden. Maar volgens de zienswijze van Remco ben je dan een nepperd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Sinds de 0-1 zijn de tsjechen alleen maar aan het omvallen en hevige pijn aan het insinueren
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks over warrior gezegd daarover kerel. Je haalt een gesprek aan van jaren terug.

Al is het niet om Nederland. Er staan een groot deel oud Ajacieden en Ajacieden op het veld. Je hoopt toch niet dat die verliezen. Die hun je toch gewoon winst.
Haha, niet?

Volgens mij vrij recent nog. Want het stoorde je nogal omdat hij Duitsland support en provoceerde.

Een andere mening is niet provoceren.

Ook niet wanneer dat tegen jou zere been aan is

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks over warrior gezegd daarover kerel. Je haalt een gesprek aan van jaren terug.

Al is het niet om Nederland. Er staan een groot deel oud Ajacieden en Ajacieden op het veld. Je hoopt toch niet dat die verliezen. Die hun je toch gewoon winst.
Remco, je hebt het vaak genoeg geroepen! Maar ik had het Nederland wel gegund hoor. Alleen ben ik wel zo eerlijk om te zien dat De Ligt gewoon een domme rode kaart pakt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juni 2021 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:36   quote  deeplink  
En over die Ajacieden...

Een loodzwaar seizoen gehad, een idioot zwaar zelfs.
En er komt weer een zware aan.

Nee, lekker naar huis en Ten Hag zo snel mogelijk een fitte selectie geven in de voorbereiding
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:36   quote  deeplink  
Hahaha wat een topper die Memphis. Whahahahaha
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha, niet?

Volgens mij vrij recent nog. Want het stoorde je nogal omdat hij Duitsland support en provoceerde.

Een andere mening is niet provoceren.

Ook niet wanneer dat tegen jou zere been aan is
Zeker. Hij was aan het stoken in mijn beleving. Geen woord over zijn Hollander schap gerept.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:37   quote  deeplink  
En 2-0!!
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:37   quote  deeplink  
Hoppa, over en uit!
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Hij was aan het stoken in mijn beleving. Geen woord over zijn Hollander schap gerept.
Was die ook niet. Doe ik ook niet. Hij support iets anders en gunt het NL niet. Dat is wat anders als stoken

Namelijk meermaals gezegd dat ik het jullie gun.

Maar ik geniet ervan en dat laat ik merken. En waarom, omdat ik dat vind en daar van niemand goedkeuring voor nodig heb.
pth
 pth - zondag 27 juni 2021 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg Nederlanders die dit wel gewoon een terechte rode kaart vinden. Maar volgens de zienswijze van Remco ben je dan een nepperd.
Ben het lang niet altijd met Remko eens, maar dit was inderdaad een lachwekkende rode kaart. Onbegrijpelijk dat dat MH-17 tuig een wedstrijd van Nederland mag fluiten.

Maar verder prima zo. Frankie heeft maar weer eens aangetoond er als trainer werkelijk geen ene moer van te kunnen. Zo lang die lul Oranje coached, houd ik het voortaan wel alleen bij Ajax.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Laat de Boer aub stoppen als trainer. Die kan er werkelijk waar helemaal niks.

De slechte trainer ooit in de Pl. de slechtste trainer ooit bij Oranje.

Ik vond Koeman al helemaal niks maar de Boer maakt van Koeman een wereld trainer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:38   quote  deeplink  
En voor al die clowns in het stadion!!! Lekker voor ze!! Je land zo voor schut zetten. Ga dat godverdomme lekker doen tijdens de carnaval!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 19:39   quote  deeplink  
Zijn onze jongens iig weer redelijk op tijd terug om mee te trainen in de voorbereiding ;-)
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was die ook niet. Doe ik ook niet. Hij support iets anders en gunt het NL niet. Dat is wat anders als stoken

Namelijk meermaals gezegd dat ik het jullie gun.

Maar ik geniet ervan en dat laat ik merken. En waarom, omdat ik dat vind en daar van niemand goedkeuring voor nodig heb.
En dat doe je over de jeugd van Duitsland in een oranje topic?

Snap je de ironie?
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:38 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het lang niet altijd met Remko eens, maar dit was inderdaad een lachwekkende rode kaart. Onbegrijpelijk dat dat MH-17 tuig een wedstrijd van Nederland mag fluiten.

Maar verder prima zo. Frankie heeft maar weer eens aangetoond er als trainer werkelijk geen ene moer van te kunnen. Zo lang die lul Oranje coached, houd ik het voortaan wel alleen bij Ajax.
Ga je MH-17 erbij halen?

Hahahaha dan wordt ik graag een nep Hollander genoemd....

Karasaev fluit uitstekend
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker. Hij was aan het stoken in mijn beleving. Geen woord over zijn Hollander schap gerept.
Hahahaha laat ik maar lekker lachen om je!! Zie je in mijn verbeelding nu zwaar gefrustreerd op je bankie zitten te stampvoeten.
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Was die ook niet. Doe ik ook niet. Hij support iets anders en gunt het NL niet. Dat is wat anders als stoken

Namelijk meermaals gezegd dat ik het jullie gun.

Maar ik geniet ervan en dat laat ik merken. En waarom, omdat ik dat vind en daar van niemand goedkeuring voor nodig heb.
Het gegeven dat je al over goedkeuring begint is al heel eervol. Dank je man maar totaal overbodig.

Doe gewoon lekker je ding.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat doe je over de jeugd van Duitsland in een oranje topic?

Snap je de ironie?
Natuurlijk. Eindtoernooien, waar anders?

Daar kan deze troep ook trouwens

Het is een Ajax forum, geen NL forum
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:38 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het lang niet altijd met Remko eens, maar dit was inderdaad een lachwekkende rode kaart. Onbegrijpelijk dat dat MH-17 tuig een wedstrijd van Nederland mag fluiten.

Maar verder prima zo. Frankie heeft maar weer eens aangetoond er als trainer werkelijk geen ene moer van te kunnen. Zo lang die lul Oranje coached, houd ik het voortaan wel alleen bij Ajax.
Tja ..... toch maar beter nog een keer kijken dan!
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gegeven dat je al over goedkeuring begint is al heel eervol. Dank je man maar totaal overbodig.

Doe gewoon lekker je ding.
Integendeel, ik benoem dat ik het je gun. Ik gun het NL niet en daar neem ik alle reacties in voor lief.

En dat doe ik zeker, heb een fijne avond zo hoor. Zorg maar dat jij dat ook hebt, Ajax komt er weer aan. Ajax zou dit NL helemaal oprollen. Geniet daar maar van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

En dat doe je over de jeugd van Duitsland in een oranje topic?

Snap je de ironie?
Omdat het daar eerder ook over ging! Toen was het jong oranje tegen Jong Duitsland. Maar heerlijk die frustratie bij jou!!
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:45   quote  deeplink  
Leuk man kiezen voor Malen. 1 kans gehad over 90 minuten voetbal.
pth
 pth - zondag 27 juni 2021 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ..... toch maar beter nog een keer kijken dan!
In eerste instantie dacht ik ook rood, tot je de vertraagde beelden ziet waarin de Ligt naar de grond wordt gewerkt door een Tsjech die in zijn rug loopt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:38 schreef pth het volgende:

[..]

Ben het lang niet altijd met Remko eens, maar dit was inderdaad een lachwekkende rode kaart. Onbegrijpelijk dat dat MH-17 tuig een wedstrijd van Nederland mag fluiten.

Maar verder prima zo. Frankie heeft maar weer eens aangetoond er als trainer werkelijk geen ene moer van te kunnen. Zo lang die lul Oranje coached, houd ik het voortaan wel alleen bij Ajax.
Zat 1 van jouw familieleden in dat toestel?
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat het daar eerder ook over ging! Toen was het jong oranje tegen Jong Duitsland. Maar heerlijk die frustratie bij jou!!
Frustratie. Ik zit heerlijk rustig op de bank kerel. Ik snap mensen alleen niet die ineens de toffe anti kerel gaan uithangen op het moment dat het misgaat.

Niks meer of minder.
pth
 pth - zondag 27 juni 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Integendeel, ik benoem dat ik het je gun. Ik gun het NL niet en daar neem ik alle reacties in voor lief.

En dat doe ik zeker, heb een fijne avond zo hoor. Zorg maar dat jij dat ook hebt, Ajax komt er weer aan. Ajax zou dit NL helemaal oprollen. Geniet daar maar van
Dat heb ik nou ook al mijn hele leven met die pleuris moffen ...
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Frustratie. Ik zit heerlijk rustig op de bank kerel. Ik snap mensen alleen niet die ineens de toffe anti kerel gaan uithangen op het moment dat het misgaat.

Niks meer of minder.
Wel?

In dat geval sprak je mij aan. Dan lees je dus echt heel slecht want dit roep ik al jaren, bij winst en bij verlies.

Maar inderdaad, je kwam zwaar gefrustreerd over
pth
 pth - zondag 27 juni 2021 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zat 1 van jouw familieleden in dat toestel?
Is dat nodig dan om een hekel te hebben aan een volk dat bijna 200 van mijn landgenoten heeft vermoord en niet eens de ballen heeft om toe te geven dat ze iets fout hebben gedaan?
remco k
 remco k - zondag 27 juni 2021 - 19:49   quote  deeplink  
Hoe kan in hemelsnaam een middenveld met Wijnaldum en Frenkie de Jong echt volledig overlopen worden en dat 90 minuten lang.

Dan staat het elftal toch gewoon verschrikkelijk slecht.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:49   quote  deeplink  
Dumfries wordt goed genoemd.

Heb zelden zo'n lompe speler gezien
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Hoe kan in hemelsnaam een middenveld met Wijnaldum en Frenkie de Jong echt volledig overlopen worden en dat 90 minuten lang.

Dan staat het elftal toch gewoon verschrikkelijk slecht.
Gebeurde onder Koeman ook.

Die moest iedere keer na rust zijn eigen fouten goed gaan wisselen en dit was er een van
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:51   quote  deeplink  
Remco, ja ik ben voor Duitsland! Dat klopt helemaal. Maar ik gun oranje alles op het toernooi, zo lang ze maar niet winnen van Duitsland. En ik gun ze dat voor mijn vrouw en vrienden die Holland steunen, maar niet voor al die clowns die ons land in stadions voor lul zetten met uitgedoste tenues. Carnavalskostuums waar je jezelf kapot voor schaamt. Vaak genoeg gezegd dat het Nederlandse publiek clowns zijn! Zie bijvoorbeeld die paar dames verkleed als engelen. Alleen maar bezig met dat geneuzel over die regenboogkleuren. Ga godverdomme gewoon naar een wedstrijd, juich voor je land maar doe alsjeblieft normale kleding aan!
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:49 schreef pth het volgende:

[..]

Is dat nodig dan om een hekel te hebben aan een volk dat bijna 200 van mijn landgenoten heeft vermoord en niet eens de ballen heeft om toe te geven dat ze iets fout hebben gedaan?
En daar is Karasaev schuldig aan? Je gaat er een fucking MH-17 bijhalen, hoe ziek ben je dan?

Dat je het überhaupt noemt
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Remco, ja ik ben voor Duitsland! Dat klopt helemaal. Maar ik gun oranje alles op het toernooi, zo lang ze maar niet winnen van Duitsland. En ik gun ze dat voor mijn vrouw en vrienden die Holland steunen, maar niet voor al die clowns die ons land in stadions voor lul zetten met uitgedoste tenues. Carnavalskostuums waar je jezelf kapot voor schaamt. Vaak genoeg gezegd dat het Nederlandse publiek clowns zijn! Zie bijvoorbeeld die paar dames verkleed als engelen. Alleen maar bezig met dat geneuzel over die regenboogkleuren. Ga godverdomme gewoon naar een wedstrijd, juich voor je land maar doe alsjeblieft normale kleding aan!
En ik heb dat dus met ineens al die mensen die doen alsof ze er verstand van hebben, alles Oranje versieren, wijven die er ineens alles van weten en Ajax, Pisvee en Havenslaven die elkaar in de armen vallen.

Echt hoor, pleur op
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:49 schreef pth het volgende:

[..]

Is dat nodig dan om een hekel te hebben aan een volk dat bijna 200 van mijn landgenoten heeft vermoord en niet eens de ballen heeft om toe te geven dat ze iets fout hebben gedaan?
Dus je houdt deze man indirect verantwoordelijk? Omdat er een politiek steekspel is?

Zo denk jij waarschijnlijk ook over de Duitsers van nu. Lekker kortzichtig dus!
Loetje
 Loetje - zondag 27 juni 2021 - 19:54   quote  deeplink  
Die voorzet van Berghuis is wel fenomenaal goed. Dat wil ik hoe dan ook bij Ajax!
Eide
 Eide - zondag 27 juni 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Ik vind op deze manier jezelf laten gaan anders ook niet chique. Ik vind het ook meer dan ene beetje kortzichtig. Hier heeft niemand iets aan, ook Ajax niet. Dan zo tekeer gaan vind ik best onnozel.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 27 juni 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Welkom thuis voor onze ajax spelers
AkaS
 AkaS - zondag 27 juni 2021 - 19:55   quote  deeplink  
Heb me kapot geërgerd aan die luie Wijnaldum die bij beide goals met iets meer inzet eea had kunnen voorkomen.

FdB had lekker aan Weghorst moeten vasthouden. Die Malen is het gewoon niet!

Aanholt... te slecht!

En het ergste was nog die matte kutte wedstrijdinstelling . Totaal geen vuur!

Echt een gemiste kans!

De Ligt... niet de eerste keer dat hij wegglijdt!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 27 juni 2021 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik heb dat dus met ineens al die mensen die doen alsof ze er verstand van hebben, alles Oranje versieren, wijven die er ineens alles van weten en Ajax, Pisvee en Havenslaven die elkaar in de armen vallen.

Echt hoor, pleur op
Jep, kijk het verschil tussen support van bijvoorbeeld Tsjechië en Hongarije tegenover de support van Nederland. Clowns versus fanatieke supporters die hun land steunen door dik en dun!
AkaS
 AkaS - zondag 27 juni 2021 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juni 2021 - 19:55 schreef Ronald 1960 het volgende:
Welkom thuis voor onze ajax spelers
Dat is nog het positieve ervan.
Eide
 Eide - zondag 27 juni 2021 - 19:58   quote  deeplink  
Niemand had het idee dat dit Nederlands Elftal echt ver ging komen. Ik denk ook dat je, als je op deze manier het veld ingaat, je niet kan winnen.

Iedereen zag dat die 5-3-2 geen enkele defensieve stabiliteit bracht. Er dan zo aan vasthouden is gewoon raar. Ook vandaag weer 5-3-2 tegen een 4-3-3. Je hebt achter op 1 tegen 1 of zwemmende verdedigers terwijl zij tegen 2 spitsen steeds iemand kunnen doorschuiven naar het middenveld waar je tegen een overtal komt.

Dan leunt je hele elftal dus op Denzel Dumfries. Zo stompzinnig wordt het dan. Dat is namelijk de enige die oversteekt en die overtalsituaties overal doorbreekt. Dan zet je jezelf voor onoverkomelijke problemen. Aldus geschiedde.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0113549