BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 06 juni 2021 - 18:20   quote  deeplink  
Volgende dikke plus: overduidelijk zichtbaar voor iedereen dat de Roon zelfs tegen een campingelftal voetballend niets maar dan ook helemaal niets te bieden heeft.
Eide
 Eide - zondag 06 juni 2021 - 18:23   quote  deeplink  
5 verdedigers tegen 3 aanvallers dus steeds 1 tegen 1 situaties achterin. Het staat echt voor geen ene meter.
pth
 pth - zondag 06 juni 2021 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 18:23 schreef Eide het volgende:
5 verdedigers tegen 3 aanvallers dus steeds 1 tegen 1 situaties achterin. Het staat echt voor geen ene meter.
Verdediging is zo gammel als het maar kan zijn. Misschien kan de Frons volgende week beginnen met 7 man achterin?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 juni 2021 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 18:26 schreef pth het volgende:

[..]

Verdediging is zo gammel als het maar kan zijn. Misschien kan de Frons volgende week beginnen met 7 man achterin?
Waardeloos team joh gaan echt niet ver komen. Weghorst die zijn eerste goal zo viert tegen Georgië zegt eigelijk ook al heel veel.
pth
 pth - zondag 06 juni 2021 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 19:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waardeloos team joh gaan echt niet ver komen. Weghorst die zijn eerste goal zo viert tegen Georgië zegt eigelijk ook al heel veel.
Of die koekwous de winnende in een WK finale gemaakt heeft. Prima afmaker (target man) maar volstrekt zinloos in een 532 opstelling. Achtste finale is wel het eindstation denk ik en dan alleen omdat globaal iedereen de poulefase overleeft.
Eide
 Eide - zondag 06 juni 2021 - 20:02   quote  deeplink  
De tweede helft was een stuk beter dan de eerste helft. Daar zit in ieder geval wat in waar je mee verder kan, want het was drie helften tegen Georgië en Schotland niet veel soeps.

Leuk voor Gravenberch dat hij z'n eerste voor het Nederlands elftal heeft gemaakt.
AkaS
 AkaS - zondag 06 juni 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Woutje Weghorst... mooi om te zien. En goede goal.

Ik krijg vooralsnog geen warme gevoelens bij dit team. Onderling zit het goed, maar heb niet het idee dat de Boer iets moois aan het bouwen is.

5-3-2 onder van Gaal werd gemaakt door een weergaloze Robben. Dergelijke kwaliteit mis ik nu. Hoewel Depay volgens mij denkt dat hij net zo geweldig is...

Hoop doet leven...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 juni 2021 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 19:49 schreef pth het volgende:

[..]

Of die koekwous de winnende in een WK finale gemaakt heeft. Prima afmaker (target man) maar volstrekt zinloos in een 532 opstelling. Achtste finale is wel het eindstation denk ik en dan alleen omdat globaal iedereen de poulefase overleeft.
Ja bizar toch en dat is je eerste spits in een verkeerd systeem.
De Roon kun je ook zo vervangen voor Gravenberch.

Malen ipv Weghorst krijg je in ieder geval nog dreiging.
Eide
 Eide - zondag 06 juni 2021 - 20:29   quote  deeplink  
Ik vond de reactie van Weghorst prachtig eerlijk gezegd. Het toont ontzettend veel beleving van iemand die hier echt, oprecht een hoogtepunt van z'n voetballeven beleefd.
Eide
 Eide - zondag 06 juni 2021 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 20:14 schreef AkaS het volgende:
Woutje Weghorst... mooi om te zien. En goede goal.

Ik krijg vooralsnog geen warme gevoelens bij dit team. Onderling zit het goed, maar heb niet het idee dat de Boer iets moois aan het bouwen is.

5-3-2 onder van Gaal werd gemaakt door een weergaloze Robben. Dergelijke kwaliteit mis ik nu. Hoewel Depay volgens mij denkt dat hij net zo geweldig is...

Hoop doet leven...
Eens. Het 5-3-2 onder Van Gaal werd vooral ook heel anders ingevuld. Nu moet het eigenlijk een soort van 2-2-3-3 zijn maar het komt totaal niet uit de verf. De drie centrale verdedigers worden constant overlopen als het tempo omhoog gaat. De backs staan steeds veel verder naar voren dan waar ze bij hun clubs spelen. Frenkie de Jong komt geen moment in z'n kracht te spelen en De Roon.... tja.
pth
 pth - zondag 06 juni 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 20:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja bizar toch en dat is je eerste spits in een verkeerd systeem.
De Roon kun je ook zo vervangen voor Gravenberch.

Malen ipv Weghorst krijg je in ieder geval nog dreiging.
Kan ik mij prima in vinden. En gewoon terug naar 4-3-3. Dit systeem werkt voor geen meter met een merendeel aan spelers die nooit zo speelt. Neem bijvoorbeeld een Wijndal bij AZ als hij op mag/moet komen aanvallend best goed en nu hij er al zo’n beetje staat in de aanval volstrekt nutteloos. En zo zijn er nog een aantal spelers die totaal niet aan voetbal toekomen, waaronder Frenkie …. In potentie je beste voetballer en nu flets en onopvallend ….
pth
 pth - zondag 06 juni 2021 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 20:02 schreef Eide het volgende:
De tweede helft was een stuk beter dan de eerste helft. Daar zit in ieder geval wat in waar je mee verder kan, want het was drie helften tegen Georgië en Schotland niet veel soeps.

Leuk voor Gravenberch dat hij z'n eerste voor het Nederlands elftal heeft gemaakt.
Was misschien wel iets beter, maar ook daar ga je straks niet mee redden tegen teams die er op zullen gaan alsof het hun laatste dag op aarde
Is. Ik hoop echt op kentering, maar voorlopig vrees ik een blamage zoals het EK in Polen en Oekraïne..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 06 juni 2021 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 21:06 schreef pth het volgende:

[..]

Kan ik mij prima in vinden. En gewoon terug naar 4-3-3. Dit systeem werkt voor geen meter met een merendeel aan spelers die nooit zo speelt. Neem bijvoorbeeld een Wijndal bij AZ als hij op mag/moet komen aanvallend best goed en nu hij er al zo’n beetje staat in de aanval volstrekt nutteloos. En zo zijn er nog een aantal spelers die totaal niet aan voetbal toekomen, waaronder Frenkie …. In potentie je beste voetballer en nu flets en onopvallend ….
Ja daarom klopt gewoon niets van 5-3-2.
Kan gewoon niet kiezen daar De Ligt, Blind, Timber, de vrij?

Lastig Dumfries eruit Timber rechts? De Vrij de Ligt? Blind er naast Wijndal links?
Dan Gravenberch, De Jong en Wijnaldum middenveld?

Depay- Malen- Gakpo of Berghuis? Is wel een stuk minder voorspelbaar dan nu.
Weghorst tja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 juni 2021 - 22:53   quote  deeplink  
JAAAAAAAA 1ste prijs deze zomer is binnen!!! Duitsland winnaar EK-U21!!!!
p111
 p111 - zondag 06 juni 2021 - 23:43   quote  deeplink  
Gewoon de voetballers opstellen,en die waterdragers op de bank.Met een voorhoede Menphis/Malen/Berhuis heb je enorm voetballend vermogen/Middenveld Frankie/Gravenberch/Wijnaldum of Klaasen,en flappie op de bank.Achterin Timber/Ligt/Blind/Wijndal en de Steek op doel.Dan heb je veel meer voetballend vermogen zo wilen wij in Nederland spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 juni 2021 door p111 --
remco k
 remco k - maandag 07 juni 2021 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 juni 2021 - 22:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
JAAAAAAAA 1ste prijs deze zomer is binnen!!! Duitsland winnaar EK-U21!!!!
Je vraagt zelf om rationaliteit.

Wat heeft dit met het EK van Oranje te maken?

Of ben je stiekem een beetje aan het stoken..
Eide
 Eide - maandag 07 juni 2021 - 10:51   quote  deeplink  
Het vasthouden van De Boer aan De Roon begint meer dan een beetje lachwekkend te worden. Nu weer de vergelijking met Alvarez. Als je die vergelijking maakt moet je dus ook durven toegeven dat de veldbezetting dus niet klopt. Dat is namelijk meteen een impliciete waarheid.

Oranje speelt met 5 verdedigers en twee controleurs. Dan moet je in die groep van 7 defensief ingestelde jongens wel voetballend vermogen brengen. Alvarez werkt bij Ajax omdat Rensch, Timber, Mazraoui, Tagliafico, Martinez en Gravenberch allemaal voetballend uitstekend mee kunnen. Daar heb je juist een balafpakker nodig. Bij Oranje spelen veel minder gasten die voetballend het verschil kunnen maken.

Bovendien moet bij Oranje al het voetbal over de as omdat je weinig bezetting op de flanken hebt. De Roon staat daardoor altijd in de drukte en zal altijd veel moeten voetballen. Dat is zijn kracht niet. In een 4-3-3 gaat De Roon misschien prima zijn, maar op dit moment is hij gewoon een vervelende dissonant.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 07 juni 2021 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2021 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vraagt zelf om rationaliteit.

Wat heeft dit met het EK van Oranje te maken?

Of ben je stiekem een beetje aan het stoken..
Hij is onze duitse Ajacied ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 juni 2021 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2021 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Je vraagt zelf om rationaliteit.

Wat heeft dit met het EK van Oranje te maken?

Of ben je stiekem een beetje aan het stoken..
Ehm, ben jij dom of doe je jezelf dom voor?

Want wat heeft dit anders te maken met rationeel praten?

Want de jongens van U21 zijn toch echt Europees kampioen hoor. Is niks aan gelogen. En o ja, ze versloegen de zogenoemde Nederlandse favoriet, nadat ze Frankrijk versloegen, in de halve finale! Dus 3e finale, waarbij 2x de titel is binnen gehaald.

Heerlijk man, en als je beter zou weten zou je dus weten dat Nederland mij gestolen kan worden. HUP DUITSLAND!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 juni 2021 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 juni 2021 - 16:41 schreef pth het volgende:

[..]

Misschien omdat ik van Ajax hou om een andere reden dan jij? Ik ben verliefd op het mooie en aanvallende voetbal en niet om ongeveer 15 thuiswedstrijden en toen deels ook nog uitwedstrijden naar verschrikkelijk kut voetbal te gaan zitten kijken … tikkie breed, tikkie terug en weer breed en weet terug. … Frankie de Frons een geweldige voetballer die hopelijk heel snel door gaat krijgen dat als trainer zijn niveau op SV Monnickendam ligt …. Overigens de wedstrijd tegen Twente was wel geweldig, vooral qua atmosfeer dan. Geen moment spijt gehad van mijn beslissing, weliswaar nog 3 keer kampioen (en dus blij) maar met voetbal dat van slecht naar afschuwelijk ging.

Maar goed ieder zijn ding. Als je alleen het resultaat interessant vind kom je tot een andere afweging dan dat je naar het stadion gaat om geëntertaind te worden en dingen te zien waar maanden later nog over gesproken wordt. Veel plezier met Frankie en zijn schijtsysteem en afbraakvoetbal.
Allemaal prachtig en ik snap je bewoording, maar daarom ga je je seizoenkaart toch niet opzeggen??? Trainers passeren, nemen een bepaalde tactiek mee, en vertrekken weer. Je liefde voor de club en de mogelijkheid om te gaan toch niet?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 juni 2021 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 juni 2021 - 20:39 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij is onze duitse Ajacied ;-)
Ach joh, je neemt toch niet de moeite hem dat uit te leggen?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 08 juni 2021 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach joh, je neemt toch niet de moeite hem dat uit te leggen?
Neeeee joh, het is mijn eigen constatering ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 juni 2021 - 12:14   quote  deeplink  
Van de Beek naar huis, afgehaakt vanwege een blessure, nog niet bekend gemaakt wat hij precies heeft
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 juni 2021 - 12:15   quote  deeplink  
Er komt geen vervanger voor hem
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 juni 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 12:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van de Beek naar huis, afgehaakt vanwege een blessure, nog niet bekend gemaakt wat hij precies heeft
Zonde voor Donny! 1 van de weinigen die ik het gun!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 08 juni 2021 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 11:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Neeeee joh, het is mijn eigen constatering ;-)
Hehehe Facebook gekeken zeker? ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 08 juni 2021 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm, ben jij dom of doe je jezelf dom voor?

Want wat heeft dit anders te maken met rationeel praten?

Want de jongens van U21 zijn toch echt Europees kampioen hoor. Is niks aan gelogen. En o ja, ze versloegen de zogenoemde Nederlandse favoriet, nadat ze Frankrijk versloegen, in de halve finale! Dus 3e finale, waarbij 2x de titel is binnen gehaald.

Heerlijk man, en als je beter zou weten zou je dus weten dat Nederland mij gestolen kan worden. HUP DUITSLAND!
Wat een toontje in je eerste zin zeg. Zo onnodig man.

Maar goed. Puur voor de provocatie dus.

Het zit er toch nog in bij je.
remco k
 remco k - dinsdag 08 juni 2021 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 09:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach joh, je neemt toch niet de moeite hem dat uit te leggen?
Ik hoop oprecht niet dat je vermoed dat ik dat niet zou weten. We hebben er immers vaak zat discussies over gehad.
remco k
 remco k - dinsdag 08 juni 2021 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 12:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Van de Beek naar huis, afgehaakt vanwege een blessure, nog niet bekend gemaakt wat hij precies heeft
Jammer voor hem. Ik had hem graag een goed toernooi gegund.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 08 juni 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zonde voor Donny! 1 van de weinigen die ik het gun!
Eens, heel zonde na zo'n kutseizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 juni 2021 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 juni 2021 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een toontje in je eerste zin zeg. Zo onnodig man.

Maar goed. Puur voor de provocatie dus.

Het zit er toch nog in bij je.
Dus toch dom?

Waarom zou ik het überhaupt plaatsen als provocatie. Toen Duitsland wereldkampioen werd plaatste ik hier ook een reactie. Net als toen U21 de vorige keer het EK won!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 juni 2021 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 14:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop oprecht niet dat je vermoed dat ik dat niet zou weten. We hebben er immers vaak zat discussies over gehad.
Dus deed je jezelf toch dom voor! Nee ok, dan snap ik het.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 juni 2021 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 15:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens, heel zonde na zo'n kutseizoen
Wederom een jongen die bergen goud was beloofd maar vervolgens de bank mocht warmhouden. Je vraagt je toch eens af wanneer de ogen open gaan bij spelers?
remco k
 remco k - woensdag 09 juni 2021 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 01:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus toch dom?

Waarom zou ik het überhaupt plaatsen als provocatie. Toen Duitsland wereldkampioen werd plaatste ik hier ook een reactie. Net als toen U21 de vorige keer het EK won!
Aardig geobsedeerd door het woordje dom?

Zeker. En altijd als een steekje onder water links en rechts.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 juni 2021 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 10:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Aardig geobsedeerd door het woordje dom?

Zeker. En altijd als een steekje onder water links en rechts.
Ach ja, niet iedereen kruipt in de reet van een rivaal!

Als Duitsland verliest van Nederland ben ik net zo mans! Jammer dat jij het schijnbaar anders ziet. Wel heerlijk die frustratie bij jou! Lach me er suf om!

Maar ik wens je een topzomer met een finaleplaats voor Nederland. En dan in de finale tegen Duitsland. Hoop dat ze dat Nederlands elftal dan helemaal kapot spelen! En dan zal ik het niet nalaten mij weer hier te melden om speciaal jou te gallen!

En voor jouw genoegdoening. Ik denk dat zowel Duitsland als Nederland geen kampioen zal worden. Denk zelfs dat Duitsland de groepsfase niet overleefd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 09 juni 2021 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 10:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, niet iedereen kruipt in de reet van een rivaal!

Als Duitsland verliest van Nederland ben ik net zo mans! Jammer dat jij het schijnbaar anders ziet. Wel heerlijk die frustratie bij jou! Lach me er suf om!

Maar ik wens je een topzomer met een finaleplaats voor Nederland. En dan in de finale tegen Duitsland. Hoop dat ze dat Nederlands elftal dan helemaal kapot spelen! En dan zal ik het niet nalaten mij weer hier te melden om speciaal jou te gallen!

En voor jouw genoegdoening. Ik denk dat zowel Duitsland als Nederland geen kampioen zal worden. Denk zelfs dat Duitsland de groepsfase niet overleefd.
Frustraties? Waar haal je dat vandaan joh. Het was een constatering, niks meer en minder.
Pietje
 Pietje - woensdag 09 juni 2021 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 juni 2021 - 13:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zonde voor Donny! 1 van de weinigen die ik het gun!
Inderdaad heel erg sneu. Hij wilde zich zo graag positief laten zien om in gedachte een lange neus naar Manchester United te trekken. Het zit Donny bepaald niet mee de afgelopen maanden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door Pietje --
Pietje
 Pietje - woensdag 09 juni 2021 - 14:00   quote  deeplink  
Ik heb sowieso een pesthekel aan interlandvoetbal. Vooral de zogenaamde vriendschappelijke wedstrijden: daar draait het puur om de commercie, geld verdienen.
Echt, het enige dat voor mij telt is "mijn" club Ajax. De rest kan mij gewoon niet echt boeien.
p111
 p111 - woensdag 09 juni 2021 - 19:26   quote  deeplink  
Mijn opstelling voor dit EK.
Stekel
Dump/Timb/Ligt/Wijndal
Blind
De Jong - Wijnaldum
Berghuis-Malen-Memphis
------------------------------
Dat zal scheidbakkie Frank wel niet doen dus verwacht ik niks van dit EK .
Dan kan hij altijd zeggen we hebben de minste doelpunten tegen gehad,maar helaas niet voldoende gescoord dus we mogen te vroeg naar huis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 juni 2021 door p111 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 juni 2021 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 01:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wederom een jongen die bergen goud was beloofd maar vervolgens de bank mocht warmhouden. Je vraagt je toch eens af wanneer de ogen open gaan bij spelers?
Tja het zijn er teveel om op te noemen die het niet redden maar wel een aardig zakcentje overhouden...
p111
 p111 - donderdag 10 juni 2021 - 08:52   quote  deeplink  
Ja op een gegeven moment is het een keus maken voor het voetbal of voor het geld.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 08:52 schreef p111 het volgende:
Ja op een gegeven moment is het een keus maken voor het voetbal of voor het geld.
Zeker waar, maar jonge spelers zouden tóch meer ambitie moeten hebben om zo veel mogelijk te spelen en dus (waarschijnlijk) nóg beter worden en vervolgens de betere contracten binnen te slepen. Al die jonge gasten die nu al voor het geld kiezen, kwijnen weg op de reservebank of nog erger op de tribune. Onvrede troef...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 juni 2021 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 juni 2021 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Frustraties? Waar haal je dat vandaan joh. Het was een constatering, niks meer en minder.
Dan een persoonlijke constatering!
remco k
 remco k - donderdag 10 juni 2021 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 16:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan een persoonlijke constatering!
Dat is iedere constatering hier toch.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 10 juni 2021 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 13:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zeker waar, maar jonge spelers zouden tóch meer ambitie moeten hebben om zo veel mogelijk te spelen en dus (waarschijnlijk) nóg beter worden en vervolgens de betere contracten binnen te slepen. Al die jonge gasten die nu al voor het geld kiezen, kwijnen weg op de reservebank of nog erger op de tribune. Onvrede troef...
Nee joh, ze willen zo snel mogelijk miljonair worden.
Of het nou met voetbal is of met ijscokar, het draait om de knaken.
Wij komen wat dit aangaat uit de pré-historie...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 juni 2021 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is iedere constatering hier toch.
Ik bedoel een foutieve constatering!
remco k
 remco k - donderdag 10 juni 2021 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 21:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel een foutieve constatering!
Hahah. Ja dat kan.
Pietje
 Pietje - donderdag 10 juni 2021 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh, ze willen zo snel mogelijk miljonair worden.
Of het nou met voetbal is of met ijscokar, het draait om de knaken.
Wij komen wat dit aangaat uit de pré-historie...
Dat schreef ok dus ook. Ze zouden meer ambitie moeten hebben. Maar helaas hebben veel jonge spelers dat niet. Wat ze wèl hebben, is vaak een verkeerde zaakwaarnemer, die vooral veel kijkt naar de euro's die er te verdienen zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 11 juni 2021 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 21:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat schreef ok dus ook. Ze zouden meer ambitie moeten hebben. Maar helaas hebben veel jonge spelers dat niet. Wat ze wèl hebben, is vaak een verkeerde zaakwaarnemer, die vooral veel kijkt naar de euro's die er te verdienen zijn.
Ik denk dat ze wel degelijk veel ambitie hebben. Veel van die jongens hadden ook naar Azië gekund voor nog meer geld en dat doen ze ook niet.

Ik denk dat het de combinatie is van sneller veel geld verdienen en hun ambitie is.

Uiterst ambitieuze mensen maken ook vaak te snel een beslissing om de volgende stap te maken toch.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 11 juni 2021 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 juni 2021 - 20:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Nee joh, ze willen zo snel mogelijk miljonair worden.
Of het nou met voetbal is of met ijscokar, het draait om de knaken.
Wij komen wat dit aangaat uit de pré-historie...
Ja idd, het gaat hier om geld geld en nog eens geld en clubliefde bestaat niet meer. Als je eenmaal in dat voetbalwereldje zit, dan ga je overal heen waar ze je goed betalen, ook als je op de bank moet zitten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0132977