BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 11:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat mij betreft heb je het mis. Er is veel, heel veel gelopen en de duels waren fysiek. De vermoeidheid op het einde was zichtbaar.

Mijn bevinding over Malen is wat ik vind. Jij mag wat anders vinden.. Sowieso ziet alles er minder soepel uit als je bijna 2m lang bent.

Maar... de Boer moet een keuze gaan maken... Gaan we voor het accent op de verdediging dan moeten we spelers hebben die sterk zijn in de omschakeling en is snelheid gewenst.

Ga je voor controle en domineren, dan heb je andere spelers nodig en heb je in Weghorst een sterke spits en afmaker.

Dit elftal kan niet eens Oostenrijk domineren... Laat staan de echte top!
Eens, ik vind het tot nu toe nog niet inspirerend, zelfs waardeloos.

Vond het Nederlands elftal van Koeman beter dan onder de Boer terwijl het nu toch beter zou moeten zijn omdat ze toch al een poos samen spelen.

Denk dan toch dat hij over moet gaan naar een 4-3-3 systeem met het middenveld met de punt naar voor.
Ik hoop dat hij het een en ander uit probeert tegen Macedonië

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juni 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 19 juni 2021 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 juni 2021 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens hoor, maar de selectie rondom De Ligt, De Jong, Wijnaldum en Van Dijk is geen wereldtop en dus niet goed genoeg om serieus een gooi te doen naar een wereldkampioenschap. Bovendien ontbeert de selectie vooral aanvallende klasse. Depay is goed maar geen wereldtop en de rest is een stuk minder.

Op termijn zijn er gasten die wel tegen die top aan kunnen komen. Ik denk dat Oranje de aankomende jaren alleen maar sterker gaat worden, maar op dit moment is Oranje subtop in Europa.
Helemaal eens. En van de subtop van Europa mag je toch wel wat beters verwachten dan wat men nu laat zien.

Ik heb echt nog nooit een ek of wk gekeken waarbij ik het nl elftal eigenlijk niet eens een outsider heb gevonden. Altijd heb je wel het gevoel dat er wat in zou kunnen zitten en dat heb je nu absoluut niet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal eens. En van de subtop van Europa mag je toch wel wat beters verwachten dan wat men nu laat zien.

Ik heb echt nog nooit een ek of wk gekeken waarbij ik het nl elftal eigenlijk niet eens een outsider heb gevonden. Altijd heb je wel het gevoel dat er wat in zou kunnen zitten en dat heb je nu absoluut niet.
Dit gevoel heb ik ook, dat ze het absoluut niet gaan redden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 15:55   quote  deeplink  
Snelheid brengt toch het verschil, Mbappe is een klasse apart met zijn snelheid, brengt veel dreiging..
Ook het doelpunt van Hongarije tegen Frankrijk komt voort uit snelheid.

Met een Malen en Memphis in een 2 mans voorhoede sticht je dan toch gevaar hopelijk met doelpunten
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 16:12   quote  deeplink  
Ik vind Malen een betere voetballer dan Weghorst, maar ik snap ook wel dat FdB een echte 9 voorin wil en kopkracht in de ploeg wil hebben. Balansdingetje in mijn ogen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 16:12 schreef Eide het volgende:
Ik vind Malen een betere voetballer dan Weghorst, maar ik snap ook wel dat FdB een echte 9 voorin wil en kopkracht in de ploeg wil hebben. Balansdingetje in mijn ogen.
Helemaal mee eens in een 3 spitsen systeem, niet met 2 spitsen in mijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juni 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 16:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens in een 3 spitsen systeem, niet met 2 spitsen in mijn ogen.
Ik ben er gewoon niet heel uitgesproken in. In een systeem met 3 aanvallers krijg je weer dat Oranje geen rechtsbuiten van voldoende kwaliteit heeft. In een tweespitsensysteem moet je balans zoeken tussen dueklkracht, kopkracht, handigheid, snelheid, diepgang enzovoorts. Het is niet alsof Oranje zich leip kan counteren waarbij je met twee snelle, handige jongens het maxiale eruit halen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 juni 2021 - 18:02   quote  deeplink  
Zolang Depay zo speelt kan je er neerzetten wie je wilt maar je speelt simpel weg met 10 man
Eide
 Eide - zaterdag 19 juni 2021 - 18:49   quote  deeplink  
Portugal - Duitsland is een prachtige pot.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 19 juni 2021 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 18:49 schreef Eide het volgende:
Portugal - Duitsland is een prachtige pot.
Wat een tempo ook.. voor nu de beste pot op dit EK van heb ik heb gezien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 17:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben er gewoon niet heel uitgesproken in. In een systeem met 3 aanvallers krijg je weer dat Oranje geen rechtsbuiten van voldoende kwaliteit heeft. In een tweespitsensysteem moet je balans zoeken tussen dueklkracht, kopkracht, handigheid, snelheid, diepgang enzovoorts. Het is niet alsof Oranje zich leip kan counteren waarbij je met twee snelle, handige jongens het maxiale eruit halen.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, het kan zonder een echte 9, met name als het statische 9 is.
Tenminste mits de 2 al die punten die jij aangeeft in zich hebben.
Duitsland speelde ook zonder een echte 9 het is vaak druk zetten op de verdediging met de nodige snelheid in de combinaties

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 juni 2021 door Jack Huntelaar --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 19 juni 2021 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 18:49 schreef Eide het volgende:
Portugal - Duitsland is een prachtige pot.
Van genoten met de nodige energie van met name Duitsland.
remco k
 remco k - zondag 20 juni 2021 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 juni 2021 - 15:55 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Snelheid brengt toch het verschil, Mbappe is een klasse apart met zijn snelheid, brengt veel dreiging..
Ook het doelpunt van Hongarije tegen Frankrijk komt voort uit snelheid.

Met een Malen en Memphis in een 2 mans voorhoede sticht je dan toch gevaar hopelijk met doelpunten
Nederland scoort meer dan andere teams. 1 goal van de gemaakte 5 is een goal die komt door snelheid.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 10:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Nederland scoort meer dan andere teams. 1 goal van de gemaakte 5 is een goal die komt door snelheid.
Dan zijn ze op de goede weg, nu nog Malen voor Weghorst, leuk dat enthousiasme en de energie die hij in het spel legt maar op snelheid en technisch komt hij te kort.
Hooguit als breekijzer in de ploeg btengen
nummer10
 nummer10 - zondag 20 juni 2021 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 11:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan zijn ze op de goede weg, nu nog Malen voor Weghorst, leuk dat enthousiasme en de energie die hij in het spel legt maar op snelheid en technisch komt hij te kort.
Hooguit als breekijzer in de ploeg btengen
Denk eerder malen voor Depay.. die laat werkelijk niks meer zien en vind ik zwaar overschat
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 11:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk eerder malen voor Depay.. die laat werkelijk niks meer zien en vind ik zwaar overschat
Mocht Memphis tegen de grote landen weer zo veel balverlies lijden dan wordt dit genadeloos afgestraft.

Denk overigens niet dat we ver komen dit toernooi, ik zie nog geen enkele verbetering onder de Boer.
p111
 p111 - zondag 20 juni 2021 - 14:54   quote  deeplink  
Het is voor mij onbegrijpelijk dat die cultfiguur Weghorst in de basis staat.
nummer10
 nummer10 - zondag 20 juni 2021 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 11:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Mocht Memphis tegen de grote landen weer zo veel balverlies lijden dan wordt dit genadeloos afgestraft.

Denk overigens niet dat we ver komen dit toernooi, ik zie nog geen enkele verbetering onder de Boer.
Zou het hem nu al laten voelen.. als je al zoveel balverlies hebt tegen die pis landjes...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 18:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zou het hem nu al laten voelen.. als je al zoveel balverlies hebt tegen die pis landjes...
Hij sticht best wel gevaar, heeft assists en schiet de strafschoppen goed binnen maar hij mag wel wat meer laten zien, in ieder geval niet zo veel balverlies lijden...
Hij zal het nu moeten laten zien
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 19:15   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 juni 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zondag 20 juni 2021 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 11:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan zijn ze op de goede weg, nu nog Malen voor Weghorst, leuk dat enthousiasme en de energie die hij in het spel legt maar op snelheid en technisch komt hij te kort.
Hooguit als breekijzer in de ploeg btengen
Zou echt een domme beslissing zijn.

We creëren al voldoende kansen. Dat gaat met Malen niet meer of beter worden. Totaal geen type om een paar man bezig te houden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou echt een domme beslissing zijn.

We creëren al voldoende kansen. Dat gaat met Malen niet meer of beter worden. Totaal geen type om een paar man bezig te houden.
We gaan het zien, ik vind hem absoluut de beste speler van PSV...en ik ben niet de enige die er zo over denkt dat hij in de basis moet komen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Ze hebben niks te verliezen, hij kan nou mooi andere spelers uitproberen zodat het voor in beter gaat lopen, tot op vandaag vond ik het waardeloos dus graag zelfs..

Wordt het niets dan kan hij altijd een stap terug zetten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Het schijnt dat Gravenbergh er in komt voor De Roon, en Malen voor Weghorst.
Dit zou uitgelekt zijn
Eide
 Eide - zondag 20 juni 2021 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 20:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Het schijnt dat Gravenbergh er in komt voor De Roon, en Malen voor Weghorst.
Dit zou uitgelekt zijn
Stond op een briefje van de trainersstaf. Ook bevestigd door FdB meen ik.
remco k
 remco k - zondag 20 juni 2021 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 20:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We gaan het zien, ik vind hem absoluut de beste speler van PSV...en ik ben niet de enige die er zo over denkt dat hij in de basis moet komen
Meningen verschillen ook en dat is toch prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 20 juni 2021 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 juni 2021 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Meningen verschillen ook en dat is toch prima.
Zeker, en ik ga ook vaak met jou mee, maar nu even niet ;-)
Eide
 Eide - zondag 20 juni 2021 - 23:46   quote  deeplink  
Oranje heeft schijnbaar 83,3 procent kans om een loeg uit Poule F, de groep met Frankrijk, Duitsland, Portugal en Hongarije, tegen te komen. Als Frankrijk met een flinke marge van Portugal wint en Duitsland te sterk is voor Hongarije, vaardigt poule F waarschijnlijk geen nummer drie af voor de knock-outfase en ontloopt Oranje deze poule. In elke andere situatie hebben we een klapper in de volgende ronde.
p111
 p111 - maandag 21 juni 2021 - 12:29   quote  deeplink  
Als je een Weghorst als spits moet opstellen in je nationale team,dan ben je het lachertje van Europa.
AkaS
 AkaS - maandag 21 juni 2021 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 12:29 schreef p111 het volgende:
Als je een Weghorst als spits moet opstellen in je nationale team,dan ben je het lachertje van Europa.
Leg dat eens uit? Toch niet omdat hij houterig oogt omdat hij nagenoeg 2m lang is..? Ik hoop ook niet omdat hij meerdere jaren achter elkaar top presteert als spits?

Volgens mij is hij spits en die moet scoren. Dat doet hij meer dan voldoende volgens mij.

Kan je je dan ook niet vinden in de aankoop van Haller bij Ajax?
Pietje
 Pietje - maandag 21 juni 2021 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 12:29 schreef p111 het volgende:
Als je een Weghorst als spits moet opstellen in je nationale team,dan ben je het lachertje van Europa.
Ik vind jouw opmerking over Wout Weghorst zeer onterecht. Hoezo een lachertje? Bij AZ en bij Wolfsburg scoorde hij aan de lopende band en hij stelde heel vaak een medespeler in staat om te scoren. Zijn drive, zijn werklust en zijn mentaliteit zijn een voorbeeld voor een aantal andere spelers. Wellicht ligt het aan de flankspeler van Oranje, die hem onvoldoende fatsoenlijke voorzetten geven. Het ligt niet aan Weghorst. Ik vind jouw post over hem zeer gekleurd en aanmatigend.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 juni 2021 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 15:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind jouw opmerking over Wout Weghorst zeer onterecht. Hoezo een lachertje? Bij AZ en bij Wolfsburg scoorde hij aan de lopende band en hij stelde heel vaak een medespeler in staat om te scoren. Zijn drive, zijn werklust en zijn mentaliteit zijn een voorbeeld voor een aantal andere spelers. Wellicht ligt het aan de flankspeler van Oranje, die hem onvoldoende fatsoenlijke voorzetten geven. Het ligt niet aan Weghorst. Ik vind jouw post over hem zeer gekleurd en aanmatigend.
Hoe je het ook went of keert is Weghorst gewoon een beperkte speler die het van zijn werklust moet hebben. De Roon en Dumfries idem dito. Voor de balans in je team zijn ze prima.
Voor de technische kant van het voetbal moet je gewoon niet bij deze jongens zijn.

Nuttige spelers maar geen absolute top. Makkelijk te vervangen ook voor kwalitatief betere spelers. De Roon kun je zo vervangen voor Gravenberch, Dumfries voor Timber en Weghorst voor Malen. Denk niet dat je ze mist.
Pietje
 Pietje - maandag 21 juni 2021 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 15:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert is Weghorst gewoon een beperkte speler die het van zijn werklust moet hebben. De Roon en Dumfries idem dito. Voor de balans in je team zijn ze prima.
Voor de technische kant van het voetbal moet je gewoon niet bij deze jongens zijn.

Nuttige spelers maar geen absolute top. Makkelijk te vervangen ook voor kwalitatief betere spelers. De Roon kun je zo vervangen voor Gravenberch, Dumfries voor Timber en Weghorst voor Malen. Denk niet dat je ze mist.
Oké, maar dat is wat anders dan, in het geval van Weghorst, hem een lachertje van Europa te noemen. Hij scoort er flink op los en dan mag je hem best een nuttige spits noemen. Een beetje meer respect kan in mijn ogen geen kwaad. Maar dat is mijn mening.
p111
 p111 - maandag 21 juni 2021 - 16:11   quote  deeplink  
Even over Weghorst,prima gozer geweldige mentaltiet.Maar in het nationale elftal horen de beste spelers te staan en bij Nederland is dat geen weghorst maar Maalen.Weghorst is te traag heeft onvoldoende techniek en is in de combinatie veel te zwak,dus ja niet geschikt als beste spits voor Nederland.Maalen techn/begaaft perfect in de combinatie en veel sneller als Wout,dus het is duidelijk Maalen qua basis een veel betere voetballer als Weghorst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 juni 2021 door p111 --
Pietje
 Pietje - maandag 21 juni 2021 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 16:11 schreef p111 het volgende:
Even over Weghorst,prima gozer geweldige mentaltiet.Maar in het nationale elftal horen de beste spelers te staan en bij Nederland is dat geen weghorst maar Maalen.Weghorst is te traag heeft onvoldoende techniek en is in de combinatie veel te zwak,dus ja niet geschikt als beste spits voor Nederland.Maalen techn/begaaft perfect in de combinatie en veel sneller als Wout,dus het is duidelijk Maalen qua basis een veel betere voetballer als Weghorst.
We zullen het zien vanavond met Malen in de basis. En nergens schreef ik dat Weghorst een topspeler is, maar om zo'n overal veel scorende spits het lachertje van Europa te noemen, vind ik respectloos en onterecht.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juni 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 15:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert is Weghorst gewoon een beperkte speler die het van zijn werklust moet hebben. De Roon en Dumfries idem dito. Voor de balans in je team zijn ze prima.
Voor de technische kant van het voetbal moet je gewoon niet bij deze jongens zijn.

Nuttige spelers maar geen absolute top. Makkelijk te vervangen ook voor kwalitatief betere spelers. De Roon kun je zo vervangen voor Gravenberch, Dumfries voor Timber en Weghorst voor Malen. Denk niet dat je ze mist.
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens, je moet ook niet allemaal technisch begaafde spelers n een elftal hebben, kijk naar Alvarez...

Malen, Gravenbergh of Gakpo zou ik graag willen zien tegen Macedonië.
Lijkt me niet verkeerd voordat we straks tegen een topland moeten of hun van meerwaarde kunnen zijn
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juni 2021 - 16:56   quote  deeplink  
De Oranje-opstelling tegen Noord-Macedonië:
Stekelenburg; Dumfries, De Vrij, De Ligt, Blind, Van Aanholt;
Gravenberch, Wijnaldum, F. de Jong;
Malen, Memphis.
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2021 - 18:32   quote  deeplink  
Prachtige goal hoor.

Met name Malen dreigend. Misschien is Malen Weghorst wel de betere aanval. Depay maakt de goal knap maar heb er gewoon niks mee. Weer veel van die gekke balletjes of gewoon spelers over het hoofd zien.
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2021 - 18:32   quote  deeplink  
Twee van de drie grote kansen gewoon door Blind opgezet
AkaS
 AkaS - maandag 21 juni 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Als Macedonië de zwakke broeder op dit ek is, dan mogen we ons wel zorgen gaan maken, vrees ik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juni 2021 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 18:32 schreef remco k het volgende:
Twee van de drie grote kansen gewoon door Blind opgezet
Ja foutloos tot nu toe
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 21 juni 2021 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 18:42 schreef AkaS het volgende:
Als Macedonië de zwakke broeder op dit ek is, dan mogen we ons wel zorgen gaan maken, vrees ik.
Nederland is tegen de mindere landen altijd vreselijk om aan te zien.
Maak me overigens wel zorgen, ook om onze verdediging want die laat hun tegestanders vrijuit spelen
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 12:29 schreef p111 het volgende:
Als je een Weghorst als spits moet opstellen in je nationale team,dan ben je het lachertje van Europa.
Helemaal mee eens. Leuk cult figuur, prima afmaker als hij voor de goal veel ballen krijgt, maar kan verder totaal niet voetballen. Er zit nog meer verrassing in de cornervlag.
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 18:42 schreef AkaS het volgende:
Als Macedonië de zwakke broeder op dit ek is, dan mogen we ons wel zorgen gaan maken, vrees ik.
Deed je dat nog niet dan? Onder Frank de Boer zo'n beetje het slechtst voetballende Nederlands elftal van de afgelopen 20 jaar op een eindtoernooi.
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:10   quote  deeplink  
Mag hopen dat nu ze gewoon 4-3-3 spelen, dat er gewoon een goal of 4 valt. Eens kijken wat Frankie dan nog voor lulverhaal uit zijn mouw weet te schudden ....
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2021 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 18:42 schreef AkaS het volgende:
Als Macedonië de zwakke broeder op dit ek is, dan mogen we ons wel zorgen gaan maken, vrees ik.
Exact. Ik vind dit helemaal niks. En er zit echt wel meer in hoor.
remco k
 remco k - maandag 21 juni 2021 - 19:17   quote  deeplink  
Wel een hele mooie bal van Malen op Memphis.

Ik neig er naar om 4-3-3 te gaan spelen met depay en malen op de flanken.
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Exact. Ik vind dit helemaal niks. En er zit echt wel meer in hoor.
Maar waar zou het zitten dan? Frankie gaat het op zeker niet vinden, die is helemaal verblind door zijn eigen onzin. Met dit spel is de 1/8 finale wel het eindstation.
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 juni 2021 - 19:17 schreef remco k het volgende:
Wel een hele mooie bal van Malen op Memphis.

Ik neig er naar om 4-3-3 te gaan spelen met depay en malen op de flanken.
Maar meneertje Depay ziet het niet zitten als flankspeler ,,, want die vind zichzelf zo verschrikkelijk goed in de spits ... kan echt wel voetballen maar is veel minder goed dan dat ie zelf denkt!
pth
 pth - maandag 21 juni 2021 - 19:28   quote  deeplink  
Hoogtepunt van de wedstrijd: de wissel van Pandev ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0132529