BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:09   quote  deeplink  
Eindelijk ... weer een kut voorzet maar valt de bal toch nog goed ...
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:10   quote  deeplink  
Nu proberen door te drukken ....
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:12   quote  deeplink  
Nou Weghorst heeft nu ook een keer op doel kunnen schieten, kom nu maar effekes wisselen Woutertje ....
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:15   quote  deeplink  
Ben absoluut blij met de 1-0 (chauvinisme is mij ook niet vreemd), maar met deze manier van spelen wordt je tegen landen als Italie, Spanje, Frankrijk, Belgie, Duitsland, Portugal, Engeland gewoon volledig geslacht.

En dan meteen maar de 2-0
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:18   quote  deeplink  
Valt niet tegen ... leek toch behoorlijk op hinderlijk buitenspel. Het is Wout gegund, maar blijf het een voetballer van niks vinden (wel een goede afmaker, dat dan weer wel).
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:18   quote  deeplink  
2 prima goals. De wil is er en de intentie is goed. MaR het moet heel snel heel veel beter worden als je tegen grotere landen wil winnen.
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:18 schreef pth het volgende:
Valt niet tegen ... leek toch behoorlijk op hinderlijk buitenspel. Het is Wout gegund, maar blijf het een voetballer van niks vinden (wel een goede afmaker, dat dan weer wel).
Ik vind het echt een geweldenaar en alles wat dit nl elftal heeft gemist op 9.

Hij vecht en knokt voor iedere bal en heeft een prima rendement in het afwerken.

Voetballend is hij niet geweldig. Maar als hij goed gebruikt gaat worden in hij goud waard worden.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het echt een geweldenaar en alles wat dit nl elftal heeft gemist op 9.

Hij vecht en knokt voor iedere bal en heeft een prima rendement in het afwerken.

Voetballend is hij niet geweldig. Maar als hij goed gebruikt gaat worden in hij goud waard worden.
Dat mag. Ik heb ook respect voor zijn drive, werklust en neusje voor de goal maar liever niet binnen het Nederlands elftal dat aantoonbaar betere voetballers op de bank heeft.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:28   quote  deeplink  
Depay gaat nu waarschijnlijk alleen nog op zoek naar eigen succes ...
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:31   quote  deeplink  
En depay is weer op de solo tour. Geeft geen bal meer af en wil alleen maar acties maken. Misselijkmakend
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:32   quote  deeplink  
Volgens mij staat Steek daar te ver voor de goal.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:32 schreef remco k het volgende:
Volgens mij staat Steek daar te ver voor de goal.
Hier kan Stekel niet zo veel aan doen. Die gozer mag gewoon lekker vrij aanleggen en uithalen. Mooi schot en prima doelpunt (helaas).
Eide
 Eide - zondag 13 juni 2021 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:32 schreef remco k het volgende:
Volgens mij staat Steek daar te ver voor de goal.
Neuh, gewoon heel goed ingeschoten. Zo scoode Yarmolenko ook al eens tegen Ajax, toen ook met FdB als trainer. Her begint echter met het pingelen van Depay.
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:34   quote  deeplink  
En zowel Ake en De Vrij veel te makkelijk.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:35   quote  deeplink  
Zo gaan we nog in de problemen komen ook ...
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:35   quote  deeplink  
En 2-2. Sodemieter toch op met Frankie en zijn tering systeem ...
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:36   quote  deeplink  
De Boer is een hele slechte trainer.

Je wisser omdat je denkt klaar te zijn en je gaat gewoon keihard op je bek.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:36 schreef remco k het volgende:
De Boer is een hele slechte trainer.

Je wisser omdat je denkt klaar te zijn en je gaat gewoon keihard op je bek.
Een geweldige voetballer en de allergrootste faalkneus als trainer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Wat een drama die mafkees ...
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:42   quote  deeplink  
Een hele knappe goal van Dumfries hoor en dito voorzet van Wijndal.
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:40 schreef pth het volgende:

[..]

Een geweldige voetballer en de allergrootste faalkneus als trainer in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. Wat een drama die mafkees ...
Je zou echt wel wat meer respect mogen tonen voor een groot Ajacied.

Ik vind het een hele matige trainer. Niet meer of minder.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:44   quote  deeplink  
Nou kom op Frank nog een paar kut wissels ... stel je voor dat we winnen!
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:45   quote  deeplink  
Veltman voor Timber is een belachelijke wissel. Je wordt daar defensief gewoon niet beter van terwijl je Dumfries er wel af kan halen voor Veltman omdat je dan juist defensie sterker wordt.
Eide
 Eide - zondag 13 juni 2021 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Een hele knappe goal van Dumfries hoor en dito voorzet van Wijndal.
Ik ben vaak kritisch op Dumfries maar hij speelt vandaag uitstekend.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:46   quote  deeplink  
Veltman voor Timber ... wat een koekwous. En nu Oekraine naar voren moet Weghorst inruilen voor Luuk de Jong i.p.v. een aanvaller met snelheid en voetballend vermogen ... wat een lachertje
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben vaak kritisch op Dumfries maar hij speelt vandaag uitstekend.
Hij maakt een uitstekende goal en werkt zich helemaal de tering, maar uitstekend? Dan moet hij toch echt een keer een fatsoenlijke voorzet gaan geven. Maar voor Dumfries begrippen heb je misschien wel gelijk en was hij uitstekend.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:50   quote  deeplink  
Helaas gaat Frankie dit uitleggen als zijn grote gelijk en blijven we vasthouden aan dit met deze spelers niet functionerende systeem. Mark my words als we straks een keer een echte tegenstander krijgen ....
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Wie ik vandaag trouwens echt goed vond was de Vrij.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 juni 2021 - 22:52   quote  deeplink  
Gefeliciteerd heren met jullie eerste winst in de poule!
remco k
 remco k - zondag 13 juni 2021 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:52 schreef pth het volgende:
Wie ik vandaag trouwens echt goed vond was de Vrij.
Die gaat anders wel als een kind de mist in bij die eerste goal van Oekraïne.
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Die gaat anders wel als een kind de mist in bij die eerste goal van Oekraïne.
Das waar, maar verder vond ik dat hij er echt wel stond. Zakelijk, professioneel en geen gekke dingen doen. Ik was dit keer onder de indruk (en dat is ook maar een mening :-))
Eide
 Eide - zondag 13 juni 2021 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:48 schreef pth het volgende:

[..]

Hij maakt een uitstekende goal en werkt zich helemaal de tering, maar uitstekend? Dan moet hij toch echt een keer een fatsoenlijke voorzet gaan geven. Maar voor Dumfries begrippen heb je misschien wel gelijk en was hij uitstekend.
Hij speelde gewoon hartstikke goed. Veel aanspeelbaar, tegenstander moest er steeds achteraan en hij kwam steeds goed in de bal waar mogelijkheden uit onstonden.

Ik vond Depay en De Jong de zwaksten bij Oranje. Van beide veel te weinig gezien. Ik zie veel positieve commentaren over Frenkie maar ik zag hem toch vooral steeds de drukte opzoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juni 2021 door Eide --
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zou echt wel wat meer respect mogen tonen voor een groot Ajacied.

Ik vind het een hele matige trainer. Niet meer of minder.
Ik zou niet weten hoeveel meer respect ik uit zou moeten spreken: geweldige voetballer die hele mooie dingen heeft laten zien bij Ajax en in Oranje en een belachelijk slechte trainer. Of is het zo dat omdat iemand een Ajacied is dat je iemand ook niet meer mag afrekenen op zaken die helemaal niets met Ajax te maken hebben? Die blinde adoratie is mij helaas niet gegeven ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 juni 2021 door pth --
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 23:32   quote  deeplink  
Imponerend interview met Daley Blind. Daar word je wel weer even stil van ...
pth
 pth - zondag 13 juni 2021 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 23:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij speelde gewoon hartstikke goed. Veel aanspeelbaar, tegenstander moest er steeds achteraan en hij kwam steeds goed in de bal waar mogelijkheden uit onstonden.

Ik vond Depay en De Jong de zwaksten bij Oranje. Van beide veel te weinig gezien. Ik zie veel positieve commentaren over Frenkie maar ik zag hem toch vooral steeds de drukte opzoeken.
Je hebt wel gelijk met Depay en Frenkie en dat is een beetje zorgwekkend want dat zijn wel de spelers met misschien nog 1 a 2 waar je het als Nederland eigenlijk echt van moet hebben,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 juni 2021 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:24 schreef pth het volgende:

[..]

Dat mag. Ik heb ook respect voor zijn drive, werklust en neusje voor de goal maar liever niet binnen het Nederlands elftal dat aantoonbaar betere voetballers op de bank heeft.
Klopt Malen en de Jong als voorbeeld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 juni 2021 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:31 schreef remco k het volgende:
En depay is weer op de solo tour. Geeft geen bal meer af en wil alleen maar acties maken. Misselijkmakend
Ik wordt er ook gek van, wat heeft die man ster-alures...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 juni 2021 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:36 schreef remco k het volgende:
De Boer is een hele slechte trainer.

Je wisser omdat je denkt klaar te zijn en je gaat gewoon keihard op je bek.
Eens, het was zijn fout om juist deze mensen te wisselen, hij had de Roon en Weghorst moeten wisselen.
Met name Weghorst want die liep al minuten lang aangeslagen rond
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 13 juni 2021 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:
Gefeliciteerd heren met jullie eerste winst in de poule!
Haha mafkees!
Eide
 Eide - maandag 14 juni 2021 - 07:41   quote  deeplink  
Ik heb in ieder geval een strijdlustig Oranje gezien. Het is echt geen fantastische ploeg, daarvoor zijn nog teveel losse eindjes, maar met de juiste mentaliteit en wat geluk kan je toch een heel eind komen.

Dit Oranje is in principe niet opgewassen tegen Frankrijk, Duitsland, Italië en zal tegen Spanje, Portugal en misschien ook Engeland tekort komen. Deze wedstrijd tegen Oekraïne biedt echter best wel wat perspectief. Als je dan weet dat er ook nog een mooie groep jong talent aankomt ziet er best wel wat muziek in Oranje richting de grote toernooien dit decennium.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 juni 2021 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 23:46 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha mafkees!
Hoezo? Ik meende het gewoon hoor!
p111
 p111 - maandag 14 juni 2021 - 09:05   quote  deeplink  
Onbegrijpelijke wissels van Frank,ik heb hem altijd het voordeel van de twijfel gegeven.Maar wat hij toch ziet in de Roon en in Weghorst is mij een raadsel,karakter voetballers maar op een lager niveau.Zet daar Gravenberch en Malen neer en we worden weer voor vol aangezien in Europa.Ook zijn wissels waren weer totaal onbegrijpelijk en zorgde nog bijna voor punt veries.
Frank het doet me pijn maar mijn cijfer voor jou is een 4 en ik hoef je ook niet terug te zien als Ajax trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juni 2021 door p111 --
nummer10
 nummer10 - maandag 14 juni 2021 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 09:05 schreef p111 het volgende:
Onbegrijpelijke wissels van Frank,ik heb hem altijd het voordeel van de twijfel gegeven.Maar wat hij toch ziet in de Roon en in Weghorst is mij een raadsel,karakter voetballers maar op een lager niveau.Zet daar Gravenberch en Malen neer en we worden weer voor vol aangezien in Europa.Ook zijn wissels waren weer totaal onbegrijpelijk en zorgde nog bijna voor punt veries.
Frank het doet me pijn maar mijn cijfer voor jou is een 4 en ik hoef je ook niet terug te zien als Ajax trainer.
Weghorst is toch altijd nog beter dan Luuk.. denk dat weghorst ook puur voor de passie en vecht mentaliteit erin staat, iets wat ik zelf wel echt miste in dit oranje.. rest compleet eens..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 juni 2021 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2021 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Ik heb ergens het vermoeden dat dit sowieso de keuze van de Boer zou zijn geweest en dat de Corona besmetting van Jasper de Boer heel goed uitkomt. De teleurstelling voor Cilissen had nog weleens voor flink wat issues kunnen gaan zorgen.
Dat gevoel had ik ook idd, Hij zag hem trainen en dacht, nou Cillessen, ik laat je thuis, dan krijg ik daar geen gezeik mee, een keeper op de bank die misschien het groepsprocess gaat verstoren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 juni 2021 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juni 2021 - 21:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vreselijke beelden, hoe mooi is wel hoe zijn ploeggenoten een haag vormden zodat hij niet werd gefilmd.
Gelukkig ademt en praat hij weer in het ziekenhuis...
Ja dat was echt mooi, alsof ze dat hadden afgesproken. Het gebeurde gewoon spontaan, zo mooi. Maar de regisseur moet gewoon die camera wegdraaien
remco k
 remco k - maandag 14 juni 2021 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 23:32 schreef pth het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoeveel meer respect ik uit zou moeten spreken: geweldige voetballer die hele mooie dingen heeft laten zien bij Ajax en in Oranje en een belachelijk slechte trainer. Of is het zo dat omdat iemand een Ajacied is dat je iemand ook niet meer mag afrekenen op zaken die helemaal niets met Ajax te maken hebben? Die blinde adoratie is mij helaas niet gegeven ...
De scheldwoorden die je structureel gebruikt kan je toch gewoon achterwege laten?
remco k
 remco k - maandag 14 juni 2021 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juni 2021 - 23:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt Malen en de Jong als voorbeeld
De Jong? Dat is gewoon een vee mindere voetballer dan Weghorst. Dat de Jong uberhaubt geselecteerd wordt is me al een raadsel.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 juni 2021 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

De Jong? Dat is gewoon een vee mindere voetballer dan Weghorst. Dat de Jong uberhaubt geselecteerd wordt is me al een raadsel.
Voetbal technisch is Luuk wel iets verder hoor, je wil toch niet zeggen dat Weghorst een betere balbehandeling heeft als Luuk.
Dan red je het niet in Spanje hoor...

Weghorst heeft wel meer body en werkt zich het snot voor de ogen, echt puur op karakter maar voetbaltechnisch en startsnelheid zijn nou niet zijn sterkste punten.
nummer10
 nummer10 - maandag 14 juni 2021 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 12:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voetbal technisch is Luuk wel iets verder hoor, je wil toch niet zeggen dat Weghorst een betere balbehandeling heeft als Luuk.
Dan red je het niet in Spanje hoor...

Weghorst heeft wel meer body en werkt zich het snot voor de ogen, echt puur op karakter maar voetbaltechnisch en startsnelheid zijn nou niet zijn sterkste punten.
Red die het in Spanje dan ? Als er 1 speler traag en niet technisch is is het Luuk wel.. koppen kan die, maar voor de rest ?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 14 juni 2021 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 13:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Red die het in Spanje dan ? Als er 1 speler traag en niet technisch is is het Luuk wel.. koppen kan die, maar voor de rest ?
Wout Weghorst niet dan, is ook niet snel, is ook niet technisch, niet dat hij er voor mij uit hoeft hoor want vanwege zijn tomeloze energie vind ik hem wel een stimulans voor de rest van de spelers.

Malen is veel sneller en technischer, die gaat voor minder dan 30 miljoen niet weg bij PSV.

En Luuk...tja scoort wel 2x in de Europa League finale vorig jaar.

PSV is bezig om hem terug te halen..

Maar goed ieder zijn voorkeur
remco k
 remco k - maandag 14 juni 2021 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 juni 2021 - 12:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Voetbal technisch is Luuk wel iets verder hoor, je wil toch niet zeggen dat Weghorst een betere balbehandeling heeft als Luuk.
Dan red je het niet in Spanje hoor...

Weghorst heeft wel meer body en werkt zich het snot voor de ogen, echt puur op karakter maar voetbaltechnisch en startsnelheid zijn nou niet zijn sterkste punten.
Ja heel eerlijk vind ik dat wel. Luuk kan geen bal vasthouden en echt alleen maar koppen. Weghorst heb ik een paar keer prima mee zien doen in de combinaties.

Luuk red het ook niet in Spanje. Daarom mag hij ook weer weg. 14 keer basis en verder alleen maar invalbeurten. Slechts 1 keer de 90 minuten vol gemaakt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oranje EK2021









0.0083019