|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 - 10:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja dat en als je ergens het prototype hart op de tong hebt lopen is t wel bij ons. Daar zijn ze in België niet zo van. Dus ben heel benieuwd. Ik denk dat t op dit vlak wel eens een mismatch kan zijn. En ik heb t graag mis. Tja ik hoop ook dat je het mis heb. Ik neem aan dat Eenhoorn dan de juiste match naast hem is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| De man is nog niet eens begonnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"We hebben nog niets getekend, maar ik heb mijn woord gegeven", legde hij uit aan onze reporter in Mechelen. "Ik zal nog een aantal dossiers afwerken en overdragen. Ten vroegste op 1 juni begin ik bij Feyenoord."
Rigaux legt uit waarom hij Club inwisselt voor Feyenoord. "Ik vind beide clubs vergelijkbaar met hun enorme traditie, het winnaars-DNA en fantastische supporters. Ik kijk ernaar uit om ook daar een zeer competitieve kern samen te stellen en hopelijk kan ik ook voor hen succesvol zijn."
De Director of Football zwaait met Jan Breydel zijn thuis uit. "Na 17 jaar heb ik hier heel veel bereikt, maar ik ben zelf ook ambitieus. Ik zie Feyenoord als een stap vooruit in een interessante competitie."
"Ik geloof dat die club enorm veel potentieel heeft. Qua fanbase, historische traditie en merk is Feyenoord net iets extra's in Europa. Dat heb ik ook in het wereldje mogen vernemen."
"Ik ben de eerste Belg die sportief directeur zal worden bij 1 van de 3 Nederlandse topclubs. En ik word de tweede buitenlandse sportief directeur bij Feyenoord. Ze wilden me heel hard." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Begint al vrijwel direct dus. Top |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Pendelen he.. extra appartementje op de kop van Zuid waarschijnlijk :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Mijn vrouwtje heeft daar in die Schweane gewerkt, maar buiten gezellig stappen altijd weer blij terug in Rotterdam te zijn hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Is hij eigenlijk een waal of vlaming ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Brugge is Vlaams, geen idee of ie daar geboren is.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Een belg bij ons, ik hoop ook maar dat het een match is Meestal heel andere type Belgen dan Hollanders in het algemeen qua directheid ed ja
Of scheinheilig zo je wilt, maar kan niet elke Belg over zelfde kam scheren natuurlijk Als hij maar 1e plaats zn job goed invult. |
|
|
|