BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als het zo massaal is, zou het wellicht aan de trainer en zijn systeem kunnen liggen...?
Zou kunnen. Of aan andere factoren. Ik vind het een enorm verschil tussen de 1e en 2e helft. Enndat is niet voor het eerst en niet enkel dit seizoen. Dat is al jaren aan de gang. Ook afgelopen seizoen.
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:20 schreef AkaS het volgende:
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
prettig gestoord heet dat in mijn geval :P en vind de discussies wel ok en je mag tegen me ingaan.. da boeit me nie.. tot dat je komt met tegen een boom aan rijden en gaat schelden... dan ben je best een beetje zielig als het gaat om een mening.. of nahja niet eens een beetje.. best wel veel... maar oeeee kom niet aan de oude garde want da kon wel eens slechte gevolgen hebben voor mij ?? hahahaha... komaanhoe oud ben je als je daar mee gaat lopen dreigen om een mening waar je het niet mee eens bent
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

prettig gestoord heet dat in mijn geval :P en vind de discussies wel ok en je mag tegen me ingaan.. da boeit me nie.. tot dat je komt met tegen een boom aan rijden en gaat schelden... dan ben je best een beetje zielig als het gaat om een mening.. of nahja niet eens een beetje.. best wel veel... maar oeeee kom niet aan de oude garde want da kon wel eens slechte gevolgen hebben voor mij ?? hahahaha... komaanhoe oud ben je als je daar mee gaat lopen dreigen om een mening waar je het niet mee eens bent
Geef dan verdomme eens een mening en waarom je die mening geeft. Want dat doe je niet
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 23:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zou kunnen. Of aan andere factoren. Ik vind het een enorm verschil tussen de 1e en 2e helft. Enndat is niet voor het eerst en niet enkel dit seizoen. Dat is al jaren aan de gang. Ook afgelopen seizoen.
waar denk jij dan aan?
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:35   quote  deeplink  
Dus een mening die niet in jouw straatje past, is geen mening Loetje?

Volgens mij is er genoeg aan meningen gepost, onderbouwd en onderstreept door de resultaten.

Jullie neutraliseren alleen maar door te suggereren dat jullie allemaal weten hoe het in de organisatie zit en de rest niet...

Als ik bijvoorbeel een post deponeer met vragen, gaan jullie hier niet op in... heel handig!
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen en Sanchez waren de bepalende spelers in het elftal. Dat is gewoon 3 kwart van je as dat weg is.
En vind jij dat de Ajaxdirectie succesvol heeft gehandeld om hun vertrek te compenseren ?
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik zeg dat dit een jaar van opbouw is.

Je roept dat je van alles van me leest. Maar blijkbaar ben je gewoon aan het liegen hier.

Ik zeg namelijk dat Ajax dit jaar kampioen moet worden.
Dit heb ik opgevat uit deze post van jou:

remco k - vrijdag 15 september 2017 - 22:33 quote deeplink
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je wint.. daar is ook alles meegezegt.. daarbij vergeet je dat de basis er al stond.. vorig jaar in een nieuwe speelstijl niet..
Ach houd er toch eens mee op man. Vorig jaar geen enkele belangrijke speler vertrokken. En nu verschillende belangrijke basisspelers.

Juist dit jaar moest er opnieuw begonnen worden.
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus man, wat een doemdenkerij. Ik denk dat Onana in de eerste minuut een rode kaart krijgt. Ajax in de 2e minuut een pingel mist! Keizer in de 3e minuut ziek naar huis gaat. De wedstrijd in de 4e minuut wordt gestaakt ivm diverse supporters op het veld! In de 5e minuut de wedstrijd wordt hervat! In de 6e minuut enz. enz.

Maar vertel mij eens waarom Younes opstellen een fout is?
Vertel eens wat jij zo goed vindt aan Younes dat jij zijn structurele basisplaats logisch vindt?
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zo slecht doet Younes het niet eens! Iedereen roept wel om Kluivert, maar het rendement van Kluivert is slechter dan dat van Younes! Dus wat willen mensen nu precies???
Op een paar wedstrijden na heeft Younes in de basis gestaan.
Hierbij mocht hij bijna altijd de wedtrijd uit spelen terwijl
nagenoeg alle aanvallen bij hem doodlopen.

Ik denk dat we nu wel langzaamaan kunnen concluderen dat er nog
aan hem gewerkt moet worden... ;-)

Ik zou weleens een wedstrijd of tien Kluivert op links hetzelfde
vertrouwen zien krijgen en Neres op rechts.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Vertel eens wat jij zo goed vindt aan Younes dat jij zijn structurele basisplaats logisch vindt?
Hebben wij een echte vervanger op die plek? Zijn cijfers zijn nog steeds beter als die van Kluivert die vaak in het begin van de wedstrijd leuk voetbalt en daarna enorm ver wegvalt. Daarnaast kan Younes echt nog wel wat maar mis ik de totale balans in het elftal. Niet alleen Younes is daar debet aan. Daarnaast is het toch raar dat onze 3 trainers het blijkbaar anders zien dan ons? Je moet ook naar zijn loopacties kijken zonder bal. Ik heb gisteren een link geplaatst hier waarin dat beter wordt uitgelegd. Ik zeg overigens niet dat Younes top is, ik zeg alleen dat er niets beters is. Maar het is toch raar dat Ajax al 10 jaar of langer geen fatsoenlijke linksbuiten kan produceren? Want wat is echt de laatste linksbuiten geweest die zich echt bewezen Heeft?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:49 schreef AkaS het volgende:

[..]

Op een paar wedstrijden na heeft Younes in de basis gestaan.
Hierbij mocht hij bijna altijd de wedtrijd uit spelen terwijl
nagenoeg alle aanvallen bij hem doodlopen.

Ik denk dat we nu wel langzaamaan kunnen concluderen dat er nog
aan hem gewerkt moet worden... ;-)

Ik zou weleens een wedstrijd of tien Kluivert op links hetzelfde
vertrouwen zien krijgen en Neres op rechts.
Ik denk dat je dan hetzelfde roepen krijgt als nu. Het is leuk totdat tegenspelers in de gaten krijgen hoe je spel verloopt en dan wordt je voorspelbaar en kom je amper nog in het stuk voor. Zo is het namelijk de laatste jaren met al onze buitenspelers verlopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

waar denk jij dan aan?
Ik roep al jarenlang dat ik het gevoel heb dat de ploeg last heeft van gemakzucht. Als voorbeeld neem ik even Utrecht. Jaren achter elkaar werden we daar afgetroefd op strijd en passie! En onze ploeg? Die liet zich slachten. Gisteren weer. Prima eerste helft waarin je gewoon 3 of 4 doelpunten voor had moeten staan. Tweede helft lijken ze gemakzuchtig en dan zijn ze ineens gezien. Vermoedelijk dachten ze het wel even op te knappen. Maar dan nog hadden ze gemakkelijk moeten winnen hier want het aantal 100% kansen lag enorm hoog. Daar kan geen trainer iets aan doen. Die zitten net zo gefrustreerd op de bank als wij op de tribune of voor de tv!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 18 september 2017 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

prettig gestoord heet dat in mijn geval :P en vind de discussies wel ok en je mag tegen me ingaan.. da boeit me nie.. tot dat je komt met tegen een boom aan rijden en gaat schelden... dan ben je best een beetje zielig als het gaat om een mening.. of nahja niet eens een beetje.. best wel veel... maar oeeee kom niet aan de oude garde want da kon wel eens slechte gevolgen hebben voor mij ?? hahahaha... komaanhoe oud ben je als je daar mee gaat lopen dreigen om een mening waar je het niet mee eens bent
Ik ben het daar helemaal mee eens. Ik vind zulke teksten ook niet kunnen, dus dat heeft niets met oude garde te maken. Ieder heeft een mening, mag af en toe best pittig gereageerd worden maar verwensingen zijn niet nodig. En dat weet Loetje Ook!
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:20 schreef AkaS het volgende:
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
Ik lig helemaal krom hier..

Maar je hebt gelijk. Ik krijg 300 euro per post hier, mag jij het rekensommetje doen..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

nee, jij bent niet slim genoeg om hiervoor betaald te krijgen.
Jij mag alleen meelopen en erbij horen :-P
Serieus? Ga jij tegen een ander praten over dom?? Jij? van alle mensen hier, serieus, JIj??
Jij?
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als het zo massaal is, zou het wellicht aan de trainer en zijn systeem kunnen liggen...?
Vorig jaar was de kritiek niet anders, lag het dan toen ook aan de trainer?
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 00:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

prettig gestoord heet dat in mijn geval :P en vind de discussies wel ok en je mag tegen me ingaan.. da boeit me nie.. tot dat je komt met tegen een boom aan rijden en gaat schelden... dan ben je best een beetje zielig als het gaat om een mening.. of nahja niet eens een beetje.. best wel veel... maar oeeee kom niet aan de oude garde want da kon wel eens slechte gevolgen hebben voor mij ?? hahahaha... komaanhoe oud ben je als je daar mee gaat lopen dreigen om een mening waar je het niet mee eens bent
Als je dat zielig vind, dan zul je Akas en Bobby wel een stelletje droeftoeters vinden dan, die doen namelijk niet anders.
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:35 schreef AkaS het volgende:
Dus een mening die niet in jouw straatje past, is geen mening Loetje?

Volgens mij is er genoeg aan meningen gepost, onderbouwd en onderstreept door de resultaten.

Jullie neutraliseren alleen maar door te suggereren dat jullie allemaal weten hoe het in de organisatie zit en de rest niet...

Als ik bijvoorbeel een post deponeer met vragen, gaan jullie hier niet op in... heel handig!
Daar wordt wel degelijk op ingegaan, alleen lees jij niet.. Je post alleen maar droevigheid..
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:44 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dit heb ik opgevat uit deze post van jou:

remco k - vrijdag 15 september 2017 - 22:33 quote deeplink
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je wint.. daar is ook alles meegezegt.. daarbij vergeet je dat de basis er al stond.. vorig jaar in een nieuwe speelstijl niet..
Ach houd er toch eens mee op man. Vorig jaar geen enkele belangrijke speler vertrokken. En nu verschillende belangrijke basisspelers.

Juist dit jaar moest er opnieuw begonnen worden.
En waar staat dan dat dit een tussenjaar is?
Er is nog steeds voldoende kwalteit over om kampioen te kunnen worden..
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar wordt wel degelijk op ingegaan, alleen lees jij niet.. Je post alleen maar droevigheid..
Klopt helemaal, als ik naar het beleid kijk en zie welke trainer ze aanstellen en welke spelers basisplaatsen krijgen...

.... is er ook niets dan droevigheid te melden, alleen wil het kwartje maar niet vallen
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 10:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Klopt helemaal, als ik naar het beleid kijk en zie welke trainer ze aanstellen en welke spelers basisplaatsen krijgen...

.... is er ook niets dan droevigheid te melden, alleen wil het kwartje maar niet vallen
Anderen hier snappen prima dat wat er gebeurt niet goed is. Maar als ik alleen maar met die negatieviteit bezig moet zijn zou ik er geen fluit zin meer in hebben.

Maar mag ik jou een vraag stellen. Wat is er mis met het beleid?
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 07:35 schreef AkaS het volgende:
Dus een mening die niet in jouw straatje past, is geen mening Loetje?

Volgens mij is er genoeg aan meningen gepost, onderbouwd en onderstreept door de resultaten.

Jullie neutraliseren alleen maar door te suggereren dat jullie allemaal weten hoe het in de organisatie zit en de rest niet...

Als ik bijvoorbeel een post deponeer met vragen, gaan jullie hier niet op in... heel handig!
Dat is het nou juist. Geef je een mening of post je om het posten... En juist dat laatste is het probleem. Ik zie juist geen mening bij je maar alleen maar open deuren die ingetrapt worden. Wat valt daar op te reageren dan, leg me dat eens uit dan?
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 08:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben het daar helemaal mee eens. Ik vind zulke teksten ook niet kunnen, dus dat heeft niets met oude garde te maken. Ieder heeft een mening, mag af en toe best pittig gereageerd worden maar verwensingen zijn niet nodig. En dat weet Loetje Ook!
stevige discussie of wat ook heb ik geen problemen mee.. niet eens mijn mijn geroep ook.. maar hou je gemak.. iedereen overigens
Brandje
 Brandje - maandag 18 september 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Anderen hier snappen prima dat wat er gebeurt niet goed is. Maar als ik alleen maar met die negatieviteit bezig moet zijn zou ik er geen fluit zin meer in hebben.

Maar mag ik jou een vraag stellen. Wat is er mis met het beleid?
Welk beleid? Het feit dat volgend seizoen zowel Viergever als Dijks gratis de deur uit loopt. Waar dit jaar het vinden van een LB als te moeilijk was mag je er volgend seizoen twee gaan zoeken want vanuit de jeugd/JA komt er bijzonder weinig aan plus dat je zon 8 tot 10 miljoen inkomsten gaat missen!! Overmars tegen Viergever: "Nee Nick je mag absoluut niet weg". Krijg ik dan een een nieuw contract Marc? Nee, nick die krijg je niet
Of bedoel je dat er ook dit jaar pas weer gekocht werd toen we al uit de CL/EL lagen? Wellicht bedoel je dat we achterin met drie centrale verdedigers en een waardeloze linksback spelen die er geen klote van kan.
Misschien bedoel je met beleid dat we Kostas Lamprou hebben gehaald voor JA maar die geen minuut in Ajax 1 zal maken?
Of bedoel je met beleid dat we op het middenveld alleen koorknaapjes hebben en ze ipv Nigel de Jong Siem de Jong halen terwij we geen aanvallende middenvelder nodig hebben maar juist iemand die kan knokken en bikkelen. Iets wat je dit seizoen meerdere malen kon gebruiken!
Of is het beleid dat je drie basisspelers verkocht hebt en dan er geen een directe versterking voor is terug gehaald.
Hou op met beleid want er is 0,0 lijn te bespeuren in dat zogenaamde beleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Brandje --
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 16:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

stevige discussie of wat ook heb ik geen problemen mee.. niet eens mijn mijn geroep ook.. maar hou je gemak.. iedereen overigens
Ik zou normaliter niemand persoonlijk aan gaan vallen. Maar jij weet als de donder waarom dit gebeurd. Het forum staat al weken op scherp en dan ga je gister in de rust zo'n misselijke post er in gooien. Dan moet je niet het slachtoffer uit gaan hangen, want dan doe je het er om.

Voetbalinhoudelijk hoeft niemand het met me eens te zijn en ik met niemand anders. Maar post niet om het posten maar post omdat je echt wat wil zeggen en waarom en dat doe je gewoon niet!

We hebben tenslotte een liefde die we delen, al vraag ik me dat af en toe steeds meer af.

En omtrent de oude garde heeft dit niks te maken, jullie steunen elkaars mening, wat je een mening kan noemen, dat even terzijde en wij hebben de onze. Alleen wat mensen niet weten is dat Remco, Warrior en ik vaak zat discussies gehad hebben. Mij maakt het namelijk geen ruk uit wat hun vinden. En die instelling moet je ook hebben. Dat we regelmatig een dezelfde mening hebben is het probleem niet toch?

Kijk eens naar Brandje. Ben het lang niet altijd met hem eens, maar altijd verteld hij wat en altijd waarom en hoe. Dan kan ik het niet met hem eens zijn maar dat is wel exact wat ik bedoel. Lees zijn posts maar eens terug, je hoeft het nogmaals niet met hem eens te zijn maar dit is wel waar sommige op doelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 16:45   quote  deeplink  
En dan zal ik nog een keer zeggen waarom ik tegen sommige zo in verweer ga. Ik heb nooit gezegd dat Keizer het gaat maken, wel heb ik gezegd dat ik hem een kans gun omdat hij de club kent en zijn speelwijze gewoon bij Ajax kan passen en dat zag ik gisteren voor de rust ook weer.

Het grote probleem binnen Ajax is dat er veel te veel kapiteins op het schip varen. Dat is ook wat ik keer op keer duidelijk probeer te maken. Wanneer jij hartchirurg bent, moet je ook niet de tandarts gaan vertellen hoe het moet.

Het probleem ligt namelijk bij de kern. Alles wat daarna gebeurd kun je willen aanpakken en ontslaan, maar de kern blijft en keren dezelfde problemen terug. Daarom wil ik de juiste schuldige(n) benoemen en die mogen van mij er gelijk uitgeflikkerd worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Loetje --
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 16:55   quote  deeplink  
Het transferbeleid klopt ook niet, dat zeggen we ook allemaal. De enige achter wie ik echt achter sta zijn Benjamin van Leer en Maximillian Wober. Die laatste heb ik veel zien spelen en kan mij wel bekoren. Die zal ook binnen afzienbare tijd gaan spelen.

Maar dat er mensen zijn die doen alsof Ajax niks is kwijtgeraakt kan ik niet bij. Ik zal een voorbeeld geven. We hebben het altijd over Ronaldo en Messi. Maar kijk eens naar de eerste en haal Modric uit dat elftal weg en kijk hoe hij functioneert. Ronaldo scoort zeker nog wel, maar hij komt 60% minder in het spel voor en het Real spel loopt doorgaans voor geen meter. Messi is nog steeds geweldig, maar zie wat de erfenis van Xavi achter heeft gelaten en dat Iniesta minder aan het worden is wat logisch is. Het draait minder en minder en Messi komt een heel stuk moeilijker in het spel voor.

Klaassen had dat dus bij ons en ik snap nog niet dat je dat gewoon niet kan zien, hij bepaalde het tempo wat waanzinnig belangrijk is bij Ajax. Hij bepaalde de looplijnen, hij coachte en dook alle gaten in. Iedere keer als wij vorig jaar balverlies leden lag het totaal open. Sanchez wist gewoon alles weg te halen daar maar wij waren achterin helemaal niet zo goed. Wanneer Sanchez zijn dag niet had lag het open.

Dan nog als laatste, kijk eens wat Keizer nu voor zijn klote krijgt... Stel je voor dat je je beste vriend kwijt raakt en in de korte periode erna tik op tik krijgt omdat het mentaal gewoon zwaar wordt... Waarom denk je dat 85% van de depressies in Nederland door dit soort dingen komen? Ga niet denken dat voetballers robots zijn, ze hebben ook gevoelens.

En er kan genoeg beter, maar kijk nu eens compleet en niet op een onderdeel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door Loetje --
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 16:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welk beleid? Het feit dat volgend seizoen zowel Viergever als Dijks gratis de deur uit loopt. Waar dit jaar het vinden van een LB als te moeilijk was mag je er volgend seizoen twee gaan zoeken want vanuit de jeugd/JA komt er bijzonder weinig aan plus dat je zon 8 tot 10 miljoen inkomsten gaat missen!! Overmars tegen Viergever: "Nee Nick je mag absoluut niet weg". Krijg ik dan een een nieuw contract Marc? Nee, nick die krijg je niet
Of bedoel je dat er ook dit jaar pas weer gekocht werd toen we al uit de CL/EL lagen? Wellicht bedoel je dat we achterin met drie centrale verdedigers en een waardeloze linksback spelen die er geen klote van kan.
Misschien bedoel je met beleid dat we Kostas Lamprou hebben gehaald voor JA maar die geen minuut in Ajax 1 zal maken?
Of bedoel je met beleid dat we op het middenveld alleen koorknaapjes hebben en ze ipv Nigel de Jong Siem de Jong halen terwij we geen aanvallende middenvelder nodig hebben maar juist iemand die kan knokken en bikkelen. Iets wat je dit seizoen meerdere malen kon gebruiken!
Of is het beleid dat je drie basisspelers verkocht hebt en dan er geen een directe versterking voor is terug gehaald.
Hou op met beleid want er is 0,0 lijn te bespeuren in dat zogenaamde beleid.
Je hebt het alleen maar over de slechte uitvoering van het beleid.

Ik vraag wat je van het beleid vindt.
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het alleen maar over de slechte uitvoering van het beleid.

Ik vraag wat je van het beleid vindt.
doe toch eens niet zo irritant joh!
duidelijker kan toch niet.

Helder en duidelijk verwoord door Brandje.

Je maakt er een spelletje van, dat irriteert
en lokt uit tot provocaties en wanneer dit zover
is ga je weer zeuren dat er normaal gedaan moet
worden ;-)
nummer10
 nummer10 - maandag 18 september 2017 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 16:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik nou normaliter niemand persoonlijk aan gaan vallen. Maar jij weet als de donder waarom dit gebeurd. Het forum staat al weken op scherp en dan ga je gister in de rust zo'n misselijke post er in gooien. Dan moet je niet het slachtoffer uit gaan hangen, want dan doe je het er om.

Voetbalinhoudelijk hoeft niemand het met me eens te zijn en ik met niemand anders. Maar post niet om het posten maar post omdat je echt wat wil zeggen en waarom en dat doe je gewoon niet!

We hebben tenslotte een liefde die we delen, al vraag ik me dat af en toe steeds meer af.

En omtrent de oude garde heeft dit niks te maken, jullie steunen elkaars mening, wat je een mening kan noemen, dat even terzijde en wij hebben de onze. Alleen wat mensen niet weten is dat Remco, Warrior en ik vaak zat discussies gehad hebben. Mij maakt het namelijk geen ruk uit wat hun vinden. En die instelling moet je ook hebben. Dat we regelmatig een dezelfde mening hebben is het probleem niet toch?

Kijk eens naar Brandje. Ben het lang niet altijd met hem eens, maar altijd verteld hij wat en altijd waarom en hoe. Dan kan ik het niet met hem eens zijn maar dat is wel exact wat ik bedoel. Lees zijn posts maar eens terug, je hoeft het nogmaals niet met hem eens te zijn maar dit is wel waar sommige op doelen...
misselijke post met een knipoog pik.. ajax speelde de eerste helft prima.. beetje sarcasme kan je wel hebben toch ?
Loetje
 Loetje - maandag 18 september 2017 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 18:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

misselijke post met een knipoog pik.. ajax speelde de eerste helft prima.. beetje sarcasme kan je wel hebben toch ?
Niet op een moment wanneer de boel al in de fik staat.

Buiten dat, lees die posts nou eens een keer goed en reageer eens een keer daarop zonder van alles te roepen. Je stelt talloze keren de vraag wat ik dan vind... Snap je nou waar die enorme irritaties vandaan komen?
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 18:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

doe toch eens niet zo irritant joh!
duidelijker kan toch niet.

Helder en duidelijk verwoord door Brandje.

Je maakt er een spelletje van, dat irriteert
en lokt uit tot provocaties en wanneer dit zover
is ga je weer zeuren dat er normaal gedaan moet
worden ;-)
Wat lul jij nou dom dan.

Ik stel je een doodnormale vraag. En jij geeft een antwoord op een hele andere vraag.

Jij zegt dat het beleid niet goed is. Ik vraag je wat je niet goed vindt aan het beleid.
Brandje
 Brandje - maandag 18 september 2017 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het alleen maar over de slechte uitvoering van het beleid.

Ik vraag wat je van het beleid vindt.
Staat vrijwel in mijn laatste zin. Niks, vind ik van het beleid want er is geen beleid. Ze doen maar wat.
remco k
 remco k - maandag 18 september 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 20:46 schreef Brandje het volgende:

[..]

Staat vrijwel in mijn laatste zin. Niks, vind ik van het beleid want er is geen beleid. Ze doen maar wat.
Ik vroeg het ook niet aan jou brandje.

Maar ik denk oprecht dat er met het beleid niks mis is. Maar dat dit beleid gewoon niet is uitgevoerd met name deze zomer in het aankoopbeleid.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 september 2017 - 21:48   quote  deeplink  
Ik denk dat Keizer de kerst niet gaat halen......
vanwege de resultaten en zijn wisselbeleid....
AkaS
 AkaS - maandag 18 september 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Allereerst Loetje:

Dank voor je oprechte reactie/toelichting. Ik had een bepaald idee over jou, niet positief, maar dat is enigzins veranderd na het lezen van jouw laatste reacties, waarvoor mijn dank.

Ten tweede Remco:
Het is heel simpel....Het is of een goed beleid, uitgevoerd door mensen die hiervoor niet capabel zijn. En dit is wat ik denk... De gedachten was in zekere zin bijna romantisch... Ajax dat geleidt wordt door succesvolle oudvoetballers... Maar deze moeten hiervoor maar net de kwaliteiten hebben. En macht doet rare dingen met mensen.

Dat Bergkamp ooit tegenover Jonk zou komen had ik een paar jaar geleden ondenkbaar geacht....

Spijkerman heeft veel te vertellen maar heeft nimmer iets gepresteerd dat zijn inbreng op technisch/tactisch vlak rechtvaardigd.

Van der Sar komt op mij over als een enorme arrogante eikel en ongeschikt. Ik kan dit eerlijk gezegd niet staven maar is mijn gevoel dat hij oproept als hij wat zegt en vooral hoe hij dit zegt.

Overmars vind ik helemaal dramatisch en mocht hij toezienď slachtoffer zijn met goede intenties dan valt hij mij evengoed tegen omdat hij dan blijkbaar geen ruggengraat heeft en hij alle bullshit accepteert om zijn baantje te houden.

Of er is helemaal geen beleid en men doet maar wat... Hier lijkt het ook af en toe erg op...
Ztjes
 Ztjes - maandag 18 september 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Goedenavond. Ik ben hevig teleurgesteld in het huidige Ajax en mijn Ajax-hart is inmiddels verscheurd. Hoe heeft het zover kunnen komen? Ajax is allang niet meer de club die het zou kunnen en moeten zijn. Na de inmenging van Cruijff had ik echt het gevoel dat het goed zou komen. Er kwam ook verbetering en er werden internationaal weer successen geboekt met overwinningen op Europese topclubs. De Jeugdopleiding zat in een opwaartse fase en Wim Jonk was de drijvende kracht daarachter. Inmiddels is Johan (R.I.P.) overleden en is Wim Jonk weggestuurd door de leiding.

Het is mij inmiddels volstrekt duidelijk dat het plan-Cruijff nooit een echte kans heeft gekregen. Op vele fronten werd afgeweken van dit plan met als dieptepunt het negeren van het rapport van 2011 waaraan vele oud-Ajacieden aan bij hebben gedragen. Cruijff, Bergkamp en Jonk waren de voorlopers van dit rapport en het uitrollen daarvan ging met veel horden en stoten. Destijds voor mij onbegrijpelijk, maar ook weer niet. Ik heb altijd gewaarschuwd dat de beursgang van Ajax de doodsteek is op het reilen en zeilen binnen Ajax. Ajax is al heel lang geen echte voetbalclub meer en daar gaat het telkens mis. Steeds word er gesproken over poppetjes die niet functioneren. Welk poppetje je ook neerzet op welke positie dan ook, hij zal nooit het optimale rendement halen in het model zoals Ajax die nu heeft. De voorzitter van de Bestuursraad is de heer Hennie Henrichs en hij heeft het voor mekaar gekregen om de hele club in de fik te steken. Bij de samenstelling van de Bestuursraad werd Hennie in 2011 verkozen tot voorzitter en sprak de woorden "Ik wil van Ajax weer één club maken."

Henrichs zag zichzelf als de ideale voorzitter van die Bestuursraad en wierp zichzelf op als kandidaat voor die positie. Hennie Henrichs is sinds jaar en dag te vinden in de bestuurskamers van Ajax. Ooit is Henrichs zelfs een jaar of 7 bestuurslid Technische zaken geweest onder het voorzitterschap van Michael van Praag. Dezelfde van Praag was in zijn jaren als voorzitter niet te beroerd om, in samenwerking met onder andere Hennie Henrichs, stelselmatig Johan Cruijff buiten de deur te houden. In 2012 won Cruijff met zijn companen de rechtszaak tegen de AFC Ajax N.V. Bij die Ajax N.V. zat Henri van der Aat langs Steven ten Have in de rechtszaal. Eind 2013 word diezelfde vd.Aat voorgedragen als lid van Ajax door de Bestuursraad onder leiding van Henrichs. Het is een voorbeeld om te zien dat Henrichs er alles aan deed om het plan-Cruijff te dwarsbomen.

Hoe ziek Ajax is word duidelijk eind december 2015. 324 aanwezigen bij de algemene ledenvergadering van de club spreken unaniem het vertrouwen uit in voorzitter Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot, Jan Buskermolen, Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor. Daarmee kwam definitief een einde aan hetgeen Cruijff voor ogen had. Leugens, bedrog en verraad viert hoogtij bij de club en het kent geen grenzen.

De competitiestart van Ajax is dramatisch en het verbaast mij helemaal niks. De fundering die er staat is zo wankel als iets en daar kan niemand goed in functioneren. We zijn inmiddels zover weggezakt dat vele Ajax-helden en iconen kapot zijn gegaan en afgeserveerd. De volgende staan in de rij: Edwin vd.Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp. Nu al en ook in de toekomst gaat men praten dat die en die niet functioneert, maar de oplossing zit in de wortel. Elke aankoop die Ajax nu doet is weggegooid geld, want bijna niemand zal het redden. Dat is Ajax al een hele tijd niet meer, maar zal het tij keren...
Brandje
 Brandje - maandag 18 september 2017 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vroeg het ook niet aan jou brandje.

Maar ik denk oprecht dat er met het beleid niks mis is. Maar dat dit beleid gewoon niet is uitgevoerd met name deze zomer in het aankoopbeleid.
Met zoveel geld op de bank, zeker in vergelijking met de rest, vind ik dat Ajax 4 van de 5 seizoenen kampioen worden maar zoals het nu gaat wordt het 4 jaar zonder prijs.
Elk jaar wordt er pas gekocht als we achter de feiten aan lopen. Dat is niet dit jaar maar voorgaande jaren ook.
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2017 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 22:11 schreef AkaS het volgende:
Allereerst Loetje:

Dank voor je oprechte reactie/toelichting. Ik had een bepaald idee over jou, niet positief, maar dat is enigzins veranderd na het lezen van jouw laatste reacties, waarvoor mijn dank.

Ten tweede Remco:
Het is heel simpel....Het is of een goed beleid, uitgevoerd door mensen die hiervoor niet capabel zijn. En dit is wat ik denk... De gedachten was in zekere zin bijna romantisch... Ajax dat geleidt wordt door succesvolle oudvoetballers... Maar deze moeten hiervoor maar net de kwaliteiten hebben. En macht doet rare dingen met mensen.

Dat Bergkamp ooit tegenover Jonk zou komen had ik een paar jaar geleden ondenkbaar geacht....

Spijkerman heeft veel te vertellen maar heeft nimmer iets gepresteerd dat zijn inbreng op technisch/tactisch vlak rechtvaardigd.

Van der Sar komt op mij over als een enorme arrogante eikel en ongeschikt. Ik kan dit eerlijk gezegd niet staven maar is mijn gevoel dat hij oproept als hij wat zegt en vooral hoe hij dit zegt.

Overmars vind ik helemaal dramatisch en mocht hij toezienď slachtoffer zijn met goede intenties dan valt hij mij evengoed tegen omdat hij dan blijkbaar geen ruggengraat heeft en hij alle bullshit accepteert om zijn baantje te houden.

Of er is helemaal geen beleid en men doet maar wat... Hier lijkt het ook af en toe erg op...
Beste Akas,

Ik denk oprecht dat we met zijn allen best vaak hetzelfde bedoelen, maar heel anders zeggen.

Neem nou het gegeven dat Overmars hier door veel mensen wordt aangekeken op het aankoopbeleid, of met name het vaak mislukken van de juiste transfers.

Er is hier niemand die zegt dat dit niet waar is.

De discussie ontstaat over wie er voor verantwoordelijk is.

En heel misschien ben ik wel iets te romantisch ingesteld in het hele oud Ajacieden aan de leiding verhaal.

Feit is wel en dat heb ik hier nog nooit iemand zien ontkennen, is dat de club niet voor de volle 100% presteerd naar haar mogelijkheden, want natuurlijk kan en moet het beter..
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2017 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 september 2017 - 22:21 schreef Ztjes het volgende:
Goedenavond. Ik ben hevig teleurgesteld in het huidige Ajax en mijn Ajax-hart is inmiddels verscheurd. Hoe heeft het zover kunnen komen? Ajax is allang niet meer de club die het zou kunnen en moeten zijn. Na de inmenging van Cruijff had ik echt het gevoel dat het goed zou komen. Er kwam ook verbetering en er werden internationaal weer successen geboekt met overwinningen op Europese topclubs. De Jeugdopleiding zat in een opwaartse fase en Wim Jonk was de drijvende kracht daarachter. Inmiddels is Johan (R.I.P.) overleden en is Wim Jonk weggestuurd door de leiding.

Het is mij inmiddels volstrekt duidelijk dat het plan-Cruijff nooit een echte kans heeft gekregen. Op vele fronten werd afgeweken van dit plan met als dieptepunt het negeren van het rapport van 2011 waaraan vele oud-Ajacieden aan bij hebben gedragen. Cruijff, Bergkamp en Jonk waren de voorlopers van dit rapport en het uitrollen daarvan ging met veel horden en stoten. Destijds voor mij onbegrijpelijk, maar ook weer niet. Ik heb altijd gewaarschuwd dat de beursgang van Ajax de doodsteek is op het reilen en zeilen binnen Ajax. Ajax is al heel lang geen echte voetbalclub meer en daar gaat het telkens mis. Steeds word er gesproken over poppetjes die niet functioneren. Welk poppetje je ook neerzet op welke positie dan ook, hij zal nooit het optimale rendement halen in het model zoals Ajax die nu heeft. De voorzitter van de Bestuursraad is de heer Hennie Henrichs en hij heeft het voor mekaar gekregen om de hele club in de fik te steken. Bij de samenstelling van de Bestuursraad werd Hennie in 2011 verkozen tot voorzitter en sprak de woorden "Ik wil van Ajax weer één club maken."

Henrichs zag zichzelf als de ideale voorzitter van die Bestuursraad en wierp zichzelf op als kandidaat voor die positie. Hennie Henrichs is sinds jaar en dag te vinden in de bestuurskamers van Ajax. Ooit is Henrichs zelfs een jaar of 7 bestuurslid Technische zaken geweest onder het voorzitterschap van Michael van Praag. Dezelfde van Praag was in zijn jaren als voorzitter niet te beroerd om, in samenwerking met onder andere Hennie Henrichs, stelselmatig Johan Cruijff buiten de deur te houden. In 2012 won Cruijff met zijn companen de rechtszaak tegen de AFC Ajax N.V. Bij die Ajax N.V. zat Henri van der Aat langs Steven ten Have in de rechtszaal. Eind 2013 word diezelfde vd.Aat voorgedragen als lid van Ajax door de Bestuursraad onder leiding van Henrichs. Het is een voorbeeld om te zien dat Henrichs er alles aan deed om het plan-Cruijff te dwarsbomen.

Hoe ziek Ajax is word duidelijk eind december 2015. 324 aanwezigen bij de algemene ledenvergadering van de club spreken unaniem het vertrouwen uit in voorzitter Hennie Henrichs, Cees Vervoorn, Dick Schoenaker, Tonnie Bruins Slot, Jan Buskermolen, Maarten Oldenhof en Ronald Pieloor. Daarmee kwam definitief een einde aan hetgeen Cruijff voor ogen had. Leugens, bedrog en verraad viert hoogtij bij de club en het kent geen grenzen.

De competitiestart van Ajax is dramatisch en het verbaast mij helemaal niks. De fundering die er staat is zo wankel als iets en daar kan niemand goed in functioneren. We zijn inmiddels zover weggezakt dat vele Ajax-helden en iconen kapot zijn gegaan en afgeserveerd. De volgende staan in de rij: Edwin vd.Sar, Marc Overmars en Dennis Bergkamp. Nu al en ook in de toekomst gaat men praten dat die en die niet functioneert, maar de oplossing zit in de wortel. Elke aankoop die Ajax nu doet is weggegooid geld, want bijna niemand zal het redden. Dat is Ajax al een hele tijd niet meer, maar zal het tij keren...
Dit stukje is van Ali toch?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 19 september 2017 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 09:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit stukje is van Ali toch?
Klopt, en ik ben het er volledig mee eens.
Op dit forum wordt in mijn ogen veel te veel persoonlijk op de man gespeeld door voor- en tegenstanders van het huidige beleid. Wat mij vreselijk aan het hart gaat, is dat mijn mooie clubje door de beurs op te gaan, is geworden tot een marktconform businessmodel. Ik heb in het verleden ook regelmatig met de beschuldigende vinger richting Technisch Hart gewezen, maar in de wortel zijn we ziek en zolang, dat gezwel niet wordt weggesneden, veranderd er in de basis niets. Het gaat jullie goed op dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 september 2017 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2017 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 10:16 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klopt, en ik ben het er volledig mee eens.
Op dit forum wordt in mijn ogen veel te veel persoonlijk op de man gespeeld door voor- en tegenstanders van het huidige beleid. Wat mij vreselijk aan het hart gaat, is dat mijn mooie clubje door de beurs op te gaan, is geworden tot een marktconform businessmodel. Ik heb in het verleden ook regelmatig met de beschuldigende vinger richting Technisch Hart gewezen, maar in de wortel zijn we ziek en zolang, dat gezwel niet wordt weggesneden, veranderd er in de basis niets. Het gaat jullie goed op dit forum.
Ik poste dat stukje van Ali een week of twee drie geleden ook al, precies om deze reden namelijk..

De club is ziek, wat de diagnose precies is weet ik niet, maar we hebben een goede doktor nodig om de boel beter te maken..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 19 september 2017 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 10:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik poste dat stukje van Ali een week of twee drie geleden ook al, precies om deze reden namelijk..

De club is ziek, wat de diagnose precies is weet ik niet, maar we hebben een goede doktor nodig om de boel beter te maken..
Remco,

Oh, ik lees niet meer alles op het forum.
Sorry, voor de dubbel post.

Jij vindt het een ziekte en ik een gezwel. Een gezwel kun je niet beter maken, maar moet je door een chirurg laten wegsnijden.
Het gaat je goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 september 2017 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 19 september 2017 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 11:19 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco,

Oh, ik lees niet meer alles op het forum.
Sorry, voor de dubbel post.

Jij vindt het een ziekte en ik een gezwel. Een gezwel kun je niet beter maken, maar moet je door een chirurg laten wegsnijden.
Het gaat je goed.
Tsja, zo kan je het ook zien..
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 september 2017 - 13:20   quote  deeplink  
De club kent een paar rotte appels en die moeten er uit. Ik denk namelijk dat de club dan ook weer gaat functioneren.
Eide
 Eide - dinsdag 19 september 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij wordt betaald om enkel negatief te zijn Stanley???
Werd ik maar betaald om actief te zijn op een forumpje als dit. Tering zeg, waar mag ik tekenen?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 20:08   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313470

zegt hij dit echt ??¿??
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 september 2017 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 20:08 schreef nummer10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313470

zegt hij dit echt ??¿??
Lekker boeiend. Wat moet je anders zeggen? Dat ze verdomd slecht zijn en we ze moeten oprollen met minstens 0-5? Dat zou ook niet van respect getuigen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 19 september 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 20:13 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Wat moet je anders zeggen? Dat ze verdomd slecht zijn en we ze moeten oprollen met minstens 0-5? Dat zou ook niet van respect getuigen.
dat eerste hoeft niet.. maar komaan ontzag tonen voor scheveningen ?? komop zeg.. je kan zeggen dat ze goed zijn tuurlijk maar we moeten waken voor ze ? een amateurploeg ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 19 september 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 20:08 schreef nummer10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=313470

zegt hij dit echt ??¿??
En dit bedoel ik nou met zoeken! Elk interview, elk moment, elk woord direct in negativisme omzetten!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0164458