BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk was hij al wat langer bezig..

Tadaaaa, en daar heb je de reden..
raar dat het bijna het zelfde team is en dat de chemie weg is.. we gaan gewoon terug naar het op save saaie voetbal.. en god hoop zo dat ik ernaast zit en hoop zo dat keizer ophoud met zijn rare bedenksels
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

raar dat het bijna het zelfde team is en dat de chemie weg is.. we gaan gewoon terug naar het op save saaie voetbal.. en god hoop zo dat ik ernaast zit en hoop zo dat keizer ophoud met zijn rare bedenksels
niet eens in de buurt van bijna hetzelfde elftal man. meer dan 25% van de selectie weg..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 11:42 schreef remco k het volgende:

[..]

niet eens in de buurt van bijna hetzelfde elftal man. meer dan 25% van de selectie weg..
en de rest is nog het zelfde, dus hoezo is de chemie nu weg dan ? waarom is het geen team meer.. leg mij het maar uit
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en de rest is nog het zelfde, dus hoezo is de chemie nu weg dan ? waarom is het geen team meer.. leg mij het maar uit
omdat vrijwel het hele elftal veranderd is, en je dus gewoon opnieuw moet beginnen..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

omdat vrijwel het hele elftal veranderd is, en je dus gewoon opnieuw moet beginnen..
heb het niet over het spel alleen.. de chemie.. een team zijn.. dat is er niet.. ik blijf erbij dat spijkerman en keizer geen overwicht op deze jongens hebben.. mag hij best hebben en spijkerman ook en dat het team alsnog gaat lopen, maar ben erbang voor
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 14:08   quote  deeplink  
Het gaat denk ik ook niet heel lang duren voordat F de boer is ontslagen.

De directie kan denk ik zonder gezichtsverlies hem opnieuw aanstellen.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 14:11   quote  deeplink  
pffff alleen siem is al erg genoeg...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 augustus 2017 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 14:11 schreef nummer10 het volgende:
pffff alleen siem is al erg genoeg...
Alsof Siem gaat spelen? De vraag is of hij een van de middenvelders der uit weet te krijgen.
De kans dat hij frenkie of donny eruit krijgt, acht ik niet heel groot.

Overigens geld dat ook voor Nigel.

En waarom zou je hem niet willen. Alsof er onder hem niet goed werd gevoetbald.
Vaak was het 1ste seizoens helft niet om aan te zien, dat klopt.
Maar de 2de seizoens helft wel.

Overigens had Bosz en Keizer nu ook last van dus dat stellen ze allemaal niets voor toch??
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Marcel Keizer is druk bezig om de taalbarrière tussen David Neres en de rest van de selectie af te breken. Oud-Ajacied Wamberto werd reeds ingeschakeld om de communicatie makkelijker te maken.

"We hebben natuurlijk een probleem met de taal. We hebben Wamberto afgelopen week hier op het trainingsveld gehad om een aantal dingen aan te geven. We zijn ook sámen met Wamberto in gesprek gegaan met Neres. We willen die jongen zelf de kans geven om goed te voetballen", zegt Keizer tegen Ajax TV. De trainer van de Amsterdammers is vastberaden om Neres te helpen.

"Je kan zo'n jongen uit Brazilië halen, niets doen en kijken hoe goed hij is. Maar je kan hem ook helpen om naar zijn niveau toe te groeien. Daar zijn we de laatste weken mee bezig. Aandacht aan een speler geven helpt. Het is voor hem ook lekker om in zijn taal iets terug te kunnen zeggen. We gaan hem de komende tijd vaker op zo'n manier helpen."
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 20:09   quote  deeplink  
Slecht hoor van Keijzer.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 28 augustus 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Goed gehandeld, van Keizer communicatie in en buiten het veld is wel erg belangrijk voor zn jonge jongen. Ben benieuwd of hij na de interland periode meer basisplaatsen krijgt want Kluivert overtuigt me niet.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:09 schreef remco k het volgende:
Slecht hoor van Keijzer.
hahahahahahaahha.. waaaaauw wat een geniale ingeving !!! maar wat dacht je van ALLE buitenlandse spelers op NL cursus ? zoals alle buitenlanders een inburgering moeten doen.. nu niet doen alsof keizer dit uitvind.. vind het vrjj normaal en had ajax vanaf dag 1 moeten doen...
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 20:25   quote  deeplink  
en communicatie is eeg belangrijk.. te beginnen bij hem zelf dat als je plan b wil doen dat het hele team ervan weet en niet alleen je aanvoerder...
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 14:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alsof Siem gaat spelen? De vraag is of hij een van de middenvelders der uit weet te krijgen.
De kans dat hij frenkie of donny eruit krijgt, acht ik niet heel groot.

Overigens geld dat ook voor Nigel.

En waarom zou je hem niet willen. Alsof er onder hem niet goed werd gevoetbald.
Vaak was het 1ste seizoens helft niet om aan te zien, dat klopt.
Maar de 2de seizoens helft wel.

Overigens had Bosz en Keizer nu ook last van dus dat stellen ze allemaal niets voor toch??
omdat je een beperkte voetballer in huis haald die wellicht de jeugd in de weg gaat staan... dat wouden we toch niet ? geen club wil die beste man, ja stam in de 2de divisie engeland... zelfs de trainer onder wie hij titels won moet hem niet eens of heeft geen intresse.. en dan moet hij voor ajax een meerwaarde zijn ?
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 20:48   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/758719/-ook-palace-spelers-kunnen-de-boer-niet-volgen-snel-afscheid-is-mogelijk-.html

nou Th... heb je het cirkeltje weer compleet.. mislukte spelers terug halen en een mislukte trainer.. maar hey we hebben de titels dankzij hun.. hahaha
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 28 augustus 2017 - 20:48   quote  deeplink  
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie in de toekomst.
Maar moeten we Siem geen kans geven?
Is laatste 4 jaar belangrijk geweest bij Ajax. In Engeland niet geslaagd veel geblesseert geweest, maar vorig jaar toch belangrijke doelpunten gemaakt voor PSV ( de 1-1 tegen ons aller Ajax)
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 28 augustus 2017 - 20:51   quote  deeplink  
In de media staat ook dat hij werd uitgefloten in de arena toen hij erin kwam, maar hij werd gewisseld voor guardado en daar werd voor gefloten!
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:51 schreef aaadjuh het volgende:
In de media staat ook dat hij werd uitgefloten in de arena toen hij erin kwam, maar hij werd gewisseld voor guardado en daar werd voor gefloten!
onzin ! siempie werd uitgefloten
Eide
 Eide - maandag 28 augustus 2017 - 21:09   quote  deeplink  
Er was juist applaus voor Siem toen, ook toen zijn naam werd omgeroepen.
bahbah
 bahbah - maandag 28 augustus 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin ! siempie werd uitgefloten
Ik was daarbij...
Guardado werd uitgefloten.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 20:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahahahaahha.. waaaaauw wat een geniale ingeving !!! maar wat dacht je van ALLE buitenlandse spelers op NL cursus ? zoals alle buitenlanders een inburgering moeten doen.. nu niet doen alsof keizer dit uitvind.. vind het vrjj normaal en had ajax vanaf dag 1 moeten doen...
Hey psssst. Die cursus zijn ze ook mee bezig hè. Interview met jouw heilige Bosz destijds niet gezien.
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 28 augustus 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin ! siempie werd uitgefloten
Misschien door een paar nepsupporters op de lange zijde
aaadjuh
 aaadjuh - maandag 28 augustus 2017 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:10 schreef bahbah het volgende:

[..]

Ik was daarbij...
Guardado werd uitgefloten.
jaja zeker weten
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

onzin ! siempie werd uitgefloten
Helemaal niet waar vent. Leer je club eens kennen.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey psssst. Die cursus zijn ze ook mee bezig hè. Interview met jouw heilige Bosz destijds niet gezien.
ja precies !! dus hoezo is het nu goed van keizer dan ? domlullen man en dat weet jezelf ook..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal niet waar vent. Leer je club eens kennen.
hahaha doe dat is..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 21:56   quote  deeplink  
https://frontpage.fok.nl/nieuws/754678/1/1/50/siem-de-jong-over-ajax-fans-uitfluiten-begrijp-ik.html

leer je club is kennen !!!

"Op het moment dat De Jong het veld op kwam, werd hij uitgefloten, door voornamelijk de F-Side. "Dat begrijp ik, want ik zit bij de tegenpartij. Ik begrijp dat men dan vijandig is."

gewoon een beperkte voetballer vol met blessures en 2x een klaplong !! en daar betalen wij 4 mil pond uit.. onbegrijpelijk.. en dan ook nog vast houden aan dat hij ons de titel bezorgde.. ja leuk (y) mooie titel, maar zeker niet door dejong alleen, hoe zag ons team er toen uit ? en vorig jaar koste hij ons de titel... tjah... tjah we gaan het zien maar dit beleid is om te janken
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja precies !! dus hoezo is het nu goed van keizer dan ? domlullen man en dat weet jezelf ook..
Omdat hij er een oud-voetballer bij haalt die op dezelfde positie speelde en die de taal spreekt.

Geen grote actie. Maar een detail wat ie goed doet.

Of ga je nu vertellen dat het slecht is dat ie het doet?
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:56 schreef nummer10 het volgende:
https://frontpage.fok.nl/nieuws/754678/1/1/50/siem-de-jong-over-ajax-fans-uitfluiten-begrijp-ik.html

leer je club is kennen !!!

"Op het moment dat De Jong het veld op kwam, werd hij uitgefloten, door voornamelijk de F-Side. "Dat begrijp ik, want ik zit bij de tegenpartij. Ik begrijp dat men dan vijandig is."

gewoon een beperkte voetballer vol met blessures en 2x een klaplong !! en daar betalen wij 4 mil pond uit.. onbegrijpelijk.. en dan ook nog vast houden aan dat hij ons de titel bezorgde.. ja leuk (y) mooie titel, maar zeker niet door dejong alleen, hoe zag ons team er toen uit ? en vorig jaar koste hij ons de titel... tjah... tjah we gaan het zien maar dit beleid is om te janken
Hahaha zon site. Goed bezig man.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 21:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij er een oud-voetballer bij haalt die op dezelfde positie speelde en die de taal spreekt.

Geen grote actie. Maar een detail wat ie goed doet.

Of ga je nu vertellen dat het slecht is dat ie het doet?
nee maarje doet net zo of hij dit uitgevonden heeft.. wamberto loopt allanger bij ajax.. begeleiding moet vanaf ajax directie sowieso.. dus faalt het th ook in de begeleiding van aangetrokken jeugd spelers uit het buitenland..
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha zon site. Goed bezig man.
siempje geeft het zelf toe man... dus is niet de site.. is siem zelf.. ohja is waarook je weet het beter dan de desbetreffende spelers zelf.. net zoals die fout van klaassen die het toegaf en jij vond het niet zijn fout

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 augustus 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee maarje doet net zo of hij dit uitgevonden heeft.. wamberto loopt allanger bij ajax.. begeleiding moet vanaf ajax directie sowieso.. dus faalt het th ook in de begeleiding van aangetrokken jeugd spelers uit het buitenland..
Jezus kerel wat lul je toch allemaal.

Enige dat je doet is dom om je heen slaan om maar gelijk te krijgen.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Jezus kerel wat lul je toch allemaal.

Enige dat je doet is dom om je heen slaan om maar gelijk te krijgen.
hahahah en dat zeg jij, dat komt uit jou mond ???....
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siempje geeft het zelf toe man... dus is niet de site.. is siem zelf
Ga dan het interview destijds eens terug kijken kerel bij fox na de wedstrijd.

Maar goed. Ga weer lekker wat anders vinden net als de snelheid op het kunstgras van gister.

Maar hè dat is raar. Dat zeiden alle spelers ook zelf. Maar dan is het niet waar? En nu met Siem is het ineens wel waar?

Veel plezier verder kerel. Ik ga de laptop nog even opengooien voor wat werk. Slaap lekker.
remco k
 remco k - maandag 28 augustus 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahah en dat zeg jij, dat komt uit jou mond ???....
Ik haal hier niet ineens de jeugd bij. En het th. Maar ingaande welterusten.
nummer10
 nummer10 - maandag 28 augustus 2017 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 augustus 2017 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga dan het interview destijds eens terug kijken kerel bij fox na de wedstrijd.

Maar goed. Ga weer lekker wat anders vinden net als de snelheid op het kunstgras van gister.

Maar hè dat is raar. Dat zeiden alle spelers ook zelf. Maar dan is het niet waar? En nu met Siem is het ineens wel waar?

Veel plezier verder kerel. Ik ga de laptop nog even opengooien voor wat werk. Slaap lekker.
van het veld klopt.. een beeeetje kunstgras is gewoon sneller.. vvv en zwolle en nog paar matjes is gewoon een ramp.. en dat geef ik toe... anyway zoals vaker, ben voorstander van echt maar mag geen excuus zijn.. kijk waar er vroeger op gespeelt werd..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 01:30   quote  deeplink  
Het is in ieder geval duidelijk dat Keizer met iedere speler bezig is en de selectie ondanks alle ellende, dicht bij elkaar weet te houden en dat vind ik zeer knap.

Zal maar zwijgen over hoe onze vorige trainer met spelers omging die het moeilijk hadden
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 01:30 schreef Loetje het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Keizer met iedere speler bezig is en de selectie ondanks alle ellende, dicht bij elkaar weet te houden en dat vind ik zeer knap.

Zal maar zwijgen over hoe onze vorige trainer met spelers omging die het moeilijk hadden
hahahahahahha en toch liepen ze ermee weg... behalve de rotteappels... en ik zie echt hoe hard ze willen werken voor deze man.. echt top.. echt een team ook.. die man straalt onzekerheid uit.. en dat zie je in het team.. die kerel doet maar wat en dat zie jij ook !! maar is lastig om toetegeven.. snap ik wel. (y)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 01:30 schreef Loetje het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Keizer met iedere speler bezig is en de selectie ondanks alle ellende, dicht bij elkaar weet te houden en dat vind ik zeer knap.

Zal maar zwijgen over hoe onze vorige trainer met spelers omging die het moeilijk hadden
die kregen de kans en telicht bevonden... heb je ze alweer zien spelen ? enkel tete veltman discussie.... en laat nu net de nieuwe trainer veltman aanvoerder maken hahahahahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 augustus 2017 - 06:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 02:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahahahha en toch liepen ze ermee weg... behalve de rotteappels... en ik zie echt hoe hard ze willen werken voor deze man.. echt top.. echt een team ook.. die man straalt onzekerheid uit.. en dat zie je in het team.. die kerel doet maar wat en dat zie jij ook !! maar is lastig om toetegeven.. snap ik wel. (y)
Je lijkt zijn belangenbehartiger wel! Dubbele baan samen met behartiger kunstgras van Heracles! ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 02:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahahahha en toch liepen ze ermee weg... behalve de rotteappels... en ik zie echt hoe hard ze willen werken voor deze man.. echt top.. echt een team ook.. die man straalt onzekerheid uit.. en dat zie je in het team.. die kerel doet maar wat en dat zie jij ook !! maar is lastig om toetegeven.. snap ik wel. (y)
Ga toch de eerste wedstrijden van vorig seizoen eens terug kijken man. Sterker nog het eerste half jaar was alles onzeker en schreef iedereen hier over je heilige Bosz wat jij nu over Keizer schrijft.
Eide
 Eide - dinsdag 29 augustus 2017 - 09:31   quote  deeplink  
Daar zit wel een kern van waarheid in. Bij Bosz liep het ook niet tot de winterstop, behalve in Europa. Daar liep het als een tierelier.

Ajax had vorig seizoen na 3 wedstrijden 4 punten. Na 17 wedstrijden (halverwege) waren dat er 37 van 51 maximaal in potentie. Ajax speelde 4 keer gelijk, verloor 2 maal en won 11 duels. Na de winterstop speelde Ajax nog 2 maal gelijk en verloor het nog 1 duel. Kortom, Ajax verloor het kampioenschap in de eerste seizoenshelft.

Nu wil ik er geen vergelijk met Bosz van maken. Ik wil maar wel zeggen dat het vorig jaar onder Bosz ook niet overhield tot aan de winterstop. Ajax werd pas een een lekker lopende ploeg toen Ziyech echt ingespeeld was en verdedigend ook mee kon.

Dat is wat ik, en ik denk bijna iedereen, mist in het Ajax van Keizer. Het loopt gewoon nog niet. Keizer heeft nog niet de ploeg gevonden die voor hem werkt. Daarom vind ik 3-4-3 wel een gedurfd experiment, hoewel ik mij afvraag of je dat echt kan spelen met buitenspelers als Younes en Cerny die een broertje dood hebben aan meeverdedigen.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 29 augustus 2017 - 09:57   quote  deeplink  
Weet niet of het al eerder is gepost, maar interessant interview

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=312005&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 09:31 schreef Eide het volgende:
Daar zit wel een kern van waarheid in. Bij Bosz liep het ook niet tot de winterstop, behalve in Europa. Daar liep het als een tierelier.

Ajax had vorig seizoen na 3 wedstrijden 4 punten. Na 17 wedstrijden (halverwege) waren dat er 37 van 51 maximaal in potentie. Ajax speelde 4 keer gelijk, verloor 2 maal en won 11 duels. Na de winterstop speelde Ajax nog 2 maal gelijk en verloor het nog 1 duel. Kortom, Ajax verloor het kampioenschap in de eerste seizoenshelft.

Nu wil ik er geen vergelijk met Bosz van maken. Ik wil maar wel zeggen dat het vorig jaar onder Bosz ook niet overhield tot aan de winterstop. Ajax werd pas een een lekker lopende ploeg toen Ziyech echt ingespeeld was en verdedigend ook mee kon.

Dat is wat ik, en ik denk bijna iedereen, mist in het Ajax van Keizer. Het loopt gewoon nog niet. Keizer heeft nog niet de ploeg gevonden die voor hem werkt. Daarom vind ik 3-4-3 wel een gedurfd experiment, hoewel ik mij afvraag of je dat echt kan spelen met buitenspelers als Younes en Cerny die een broertje dood hebben aan meeverdedigen.
Je laatste zin.. Mede om die reden vind ik het doodzonde dat je niet een type Nigel de Jong hebt (een type, niet perse Nigel)
Een stofzuiger op het middenveld. Een beest die de gaten kan dichtlopen en niet schroomt keihard te spelen als de situatie erom vraagt.

Fysiek. Altijd welkom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2017 door Jaccio --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 08:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ga toch de eerste wedstrijden van vorig seizoen eens terug kijken man. Sterker nog het eerste half jaar was alles onzeker en schreef iedereen hier over je heilige Bosz wat jij nu over Keizer schrijft.
daar zag je igg de bedoelingen achter het spel.. nu niet helaas
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 02:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahahahahha en toch liepen ze ermee weg... behalve de rotteappels... en ik zie echt hoe hard ze willen werken voor deze man.. echt top.. echt een team ook.. die man straalt onzekerheid uit.. en dat zie je in het team.. die kerel doet maar wat en dat zie jij ook !! maar is lastig om toetegeven.. snap ik wel. (y)
En diezelfde idioot hapt weer. En toch zijn het feiten
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 02:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

die kregen de kans en telicht bevonden... heb je ze alweer zien spelen ? enkel tete veltman discussie.... en laat nu net de nieuwe trainer veltman aanvoerder maken hahahahahahaha
Zullen we maar zwijgen hoe die galbak om is gegaan met El Ghazi, Bazoer en consorten. Dan waren we nu uit de ellende geweest en dat zijn feiten ouwe. Hou argumenten zijn al lang op.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zullen we maar zwijgen hoe die galbak om is gegaan met El Ghazi, Bazoer en consorten. Dan waren we nu uit de ellende geweest en dat zijn feiten ouwe. Hou argumenten zijn al lang op.
bazoer ? speelt als een ouwekrant en gaat weinig van uit... elghazi doet het aardig.. maar waren we er nu nog niet..
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Een heel goed verhaal. En wat opleiding en resultaten betreft ook gewoon de waarheid, geen toeval inderdaad dat daar waar er op deze manier opgeleid wordt op de lange termijn structureel prijzen gewonnen worden.

Daarom ook verschrikkelijk dat deze twee mannen niet meer samen kunnen werken aan dit plan.

Hoe we er ooit voor kunnen zorgen dat het tegenwerken bij Ajax op dit vlak eindelijk verdwijnt weet ik niet en misschien is het het zelfs wel een utopie dat dit ooit gebeurt..

Wel dood en dood zonde dat deze mannen niet meer bij onze club werkzaam zijn..

Overigens gaat Jonk zeker niet vrij uit. Als jij een managersfunctie hebt, kan je onmogelijk wegblijven bij vergadering omdat je uiteindelijk je zin niet krijgt. Op deze manier heeft hij wel zelf een onwerkbare situatie gecreerd die tot ontslag lijdt.
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

daar zag je igg de bedoelingen achter het spel.. nu niet helaas
Je zag tegen Rostov inderdaad dat er een idee achter zit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0193040