BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bazoer ? speelt als een ouwekrant en gaat weinig van uit... elghazi doet het aardig.. maar waren we er nu nog niet..
Die gozer geeft meer goals en assists gegeven dan alle vleugels van nu bij elkaar. Bazoer was top. Speelt een paar mindere wedstrijden en mag voorgoed banken. Je praat meer onzin dan wie dan ook. En nog geloof je jezelf.... Je maakt jezelf echt volstrekt belachelijk
Eide
 Eide - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:03 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je laatste zin.. Mede om die reden vind ik het doodzonde dat je niet een type Nigel de Jong hebt (een type, niet perse Nigel)
Een stofzuiger op het middenveld. Een beest die de gaten kan dichtlopen en niet schroomt keihard te spelen als de situatie erom vraagt.
Ook met Nigel had je in 3-4-3 het probleem gehad dat je achterin 1 op 1 komt staan en daardoor veel ruimte prijsgeeft op de flanken voor inschuivende backs. 3-4-3 is verdedigend feitelijk 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van hoe je het wegzet of invult. Hoe dan ook, je vervangt van je vleugelaanvallers dat ze bij balverlies de flanken dichthouden. Dat je op het middenveld ook gebaat bent bij iemand die echt kan stofzuigen is zondemeer waar, maar dat is volgens mij niet het inherente risico wat je met 3-4-3 neemt.

Overigens speelde Ajax onder Louis van Gaal feitelijk ook 3-4-3. Frank Rijkaard was op papier verdediger maar speelde in feite altijd voor de verdediging als spelverdeler. Het is als systeem wel iets wat bij Ajax past.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die gozer geeft meer goals en assists gegeven dan alle vleugels van nu bij elkaar. Bazoer was top. Speelt een paar mindere wedstrijden en mag voorgoed banken. Je praat meer onzin dan wie dan ook. En nog geloof je jezelf.... Je maakt jezelf echt volstrekt belachelijk
bazoer was al bankje onder deboer... en was alles behalve top toen die op de bank kwam
Eide
 Eide - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 10:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die gozer geeft meer goals en assists gegeven dan alle vleugels van nu bij elkaar. Bazoer was top. Speelt een paar mindere wedstrijden en mag voorgoed banken. Je praat meer onzin dan wie dan ook. En nog geloof je jezelf.... Je maakt jezelf echt volstrekt belachelijk
Uhm... nee? Bazoer maakte 6 goals en gaf 5 assists in 51 Eredivisiewedstrijden. Younes kwam in 56 potjes tot 11 goals en 18 assists om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ik vond en vind Bazoer in potentie een hele goede voetballer, maar rendement had en heeft hij totaal niet. Dat kan je ook niet verwachten van een jongen die opgeleid is als centrale verdediger door PSV en bij Ajax middenvelder werd vanwege zijn voetballende kwaliteiten.

Bazoer had men moeten houden omdat hij met nog een of twee jaar een bepalende voetballer in de Eredvisie had kunnen worden. Dan denk ik bij Bazoer meer aan CVM waarbij hij vooral moest werken aan z'n handelingssnelheid in plaats van steeds maar weer met de bal gaan wandelen. Hij miste tempo in z'n spel en kwam daardoor op de bank, nota bene ten faveure van Schone die ook niet bepaald bekend staat vanwege z'n handelingssnelheid.

Mijn conclusie: tenzij Bazoer flink aan z'n spel had gesleuteld (kan zeker, zie Ziyech) had hij ook het verschil niet gemaakt bij dit Ajax.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bazoer was al bankje onder deboer... en was alles behalve top toen die op de bank kwam
Bazoer zat alleen tegen de Graafschap op de bank... Dus...
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Uhm... nee? Bazoer maakte 6 goals en gaf 5 assists in 51 Eredivisiewedstrijden. Younes kwam in 56 potjes tot 11 goals en 18 assists om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ik vond en vind Bazoer in potentie een hele goede voetballer, maar rendement had en heeft hij totaal niet. Dat kan je ook niet verwachten van een jongen die opgeleid is als centrale verdediger door PSV en bij Ajax middenvelder werd vanwege zijn voetballende kwaliteiten.

Bazoer had men moeten houden omdat hij met nog een of twee jaar een bepalende voetballer in de Eredvisie had kunnen worden. Dan denk ik bij Bazoer meer aan CVM waarbij hij vooral moest werken aan z'n handelingssnelheid in plaats van steeds maar weer met de bal gaan wandelen. Hij miste tempo in z'n spel en kwam daardoor op de bank, nota bene ten faveure van Schone die ook niet bepaald bekend staat vanwege z'n handelingssnelheid.

Mijn conclusie: tenzij Bazoer flink aan z'n spel had gesleuteld (kan zeker, zie Ziyech) had hij ook het verschil niet gemaakt bij dit Ajax.
Ik had het over El Ghazi met betrekking tot goals en assists.

Bazoer was wel een type die je nu nodig had. En laat hij het bij Wolfsburg nu nog eens heel goed doen ook
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook met Nigel had je in 3-4-3 het probleem gehad dat je achterin 1 op 1 komt staan en daardoor veel ruimte prijsgeeft op de flanken voor inschuivende backs. 3-4-3 is verdedigend feitelijk 5-3-2 of 3-5-2 afhankelijk van hoe je het wegzet of invult. Hoe dan ook, je vervangt van je vleugelaanvallers dat ze bij balverlies de flanken dichthouden. Dat je op het middenveld ook gebaat bent bij iemand die echt kan stofzuigen is zondemeer waar, maar dat is volgens mij niet het inherente risico wat je met 3-4-3 neemt.

Overigens speelde Ajax onder Louis van Gaal feitelijk ook 3-4-3. Frank Rijkaard was op papier verdediger maar speelde in feite altijd voor de verdediging als spelverdeler. Het is als systeem wel iets wat bij Ajax past.
Ik vind dat ze gewoon 4-3-3 moeten spelen, waarbij mij ideale opstelling zou zijn:

Orejuela - de Ligt - Wober - Dijks

N. de Jong
vd Beek Ziyech

Kluivert - Huntelaar - Younes

Aan beide kanten backs die het vermogen hebben om eroverheen te gaan. vd Beek en de Jong die de gaten die de backs laten vallen op kunnen vullen. In nagenoeg elke linie genoeg stevigheid, slimmigheid en ervaring. En ja, die stofzuiger he..

Mocht het spelbeeld om een iets aanvallender spel vragen, dan stel je F. de Jong op ipv Nigel.
Wil je nog aanvallender, dan gooi je Siem erin voor vd Beek en ga je met de punt naar voren spelen.

Ik vind het een gemiste kans van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had het over El Ghazi met betrekking tot goals en assists.

Bazoer was wel een type die je nu nodig had. En laat hij het bij Wolfsburg nu nog eens heel goed doen ook
Zou bij Ajax nu onbetwist de nummer 6 moeten zijn..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Uhm... nee? Bazoer maakte 6 goals en gaf 5 assists in 51 Eredivisiewedstrijden. Younes kwam in 56 potjes tot 11 goals en 18 assists om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ik vond en vind Bazoer in potentie een hele goede voetballer, maar rendement had en heeft hij totaal niet. Dat kan je ook niet verwachten van een jongen die opgeleid is als centrale verdediger door PSV en bij Ajax middenvelder werd vanwege zijn voetballende kwaliteiten.

Bazoer had men moeten houden omdat hij met nog een of twee jaar een bepalende voetballer in de Eredvisie had kunnen worden. Dan denk ik bij Bazoer meer aan CVM waarbij hij vooral moest werken aan z'n handelingssnelheid in plaats van steeds maar weer met de bal gaan wandelen. Hij miste tempo in z'n spel en kwam daardoor op de bank, nota bene ten faveure van Schone die ook niet bepaald bekend staat vanwege z'n handelingssnelheid.

Mijn conclusie: tenzij Bazoer flink aan z'n spel had gesleuteld (kan zeker, zie Ziyech) had hij ook het verschil niet gemaakt bij dit Ajax.
totaal eens
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou bij Ajax nu onbetwist de nummer 6 moeten zijn..
mits zoals eide zei eraan wou werken..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had het over El Ghazi met betrekking tot goals en assists.

Bazoer was wel een type die je nu nodig had. En laat hij het bij Wolfsburg nu nog eens heel goed doen ook
in dat type voetbal kan dat ook prima
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Zou bij Ajax nu onbetwist de nummer 6 moeten zijn..
Exact dat. Hadden we nu nodig gehad.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

totaal eens
Lezen hannes! Als je leest zie je dat Eide reageert op Bazoer terwijl ik het over statistieken van El Ghazi had.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in dat type voetbal kan dat ook prima
Het is daar even iets moeilijker als hier hoor
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 12:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Lezen hannes! Als je leest zie je dat Eide reageert op Bazoer terwijl ik het over statistieken van El Ghazi had.
en ik had over bazoer.. lullotje ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 12:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ik had over bazoer.. lullotje ;)
Je denkt op iedereen het antwoord te hebben. Je moet een discussie volgen. Maar zelf dat lukt niet.
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Uhm... nee? Bazoer maakte 6 goals en gaf 5 assists in 51 Eredivisiewedstrijden. Younes kwam in 56 potjes tot 11 goals en 18 assists om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ik vond en vind Bazoer in potentie een hele goede voetballer, maar rendement had en heeft hij totaal niet. Dat kan je ook niet verwachten van een jongen die opgeleid is als centrale verdediger door PSV en bij Ajax middenvelder werd vanwege zijn voetballende kwaliteiten.

Bazoer had men moeten houden omdat hij met nog een of twee jaar een bepalende voetballer in de Eredvisie had kunnen worden. Dan denk ik bij Bazoer meer aan CVM waarbij hij vooral moest werken aan z'n handelingssnelheid in plaats van steeds maar weer met de bal gaan wandelen. Hij miste tempo in z'n spel en kwam daardoor op de bank, nota bene ten faveure van Schone die ook niet bepaald bekend staat vanwege z'n handelingssnelheid.

Mijn conclusie: tenzij Bazoer flink aan z'n spel had gesleuteld (kan zeker, zie Ziyech) had hij ook het verschil niet gemaakt bij dit Ajax.
Onder de Boer kwam Bazoer op de ban kten faveure van Serero als ik het goed onthouden heb..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 13:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je denkt op iedereen het antwoord te hebben. Je moet een discussie volgen. Maar zelf dat lukt niet.
dan zie ik een gelijkenis
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 13:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan zie ik een gelijkenis
Klopt helemaal, maar zeg maar wat we niet klopt aan wat ik zeg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 13:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar zeg maar wat we niet klopt aan wat ik zeg.
omdat ik bazoer de boel vond vertragen, moest die leren om beter te worden en deed die niet en wou weg.. net zoals bij psv.. the easy way... maar goed maakt ook nie uit ze zijn weg.. benieuwd hoe het nu gaat lopen met de jeugd.. jammer dat eiting overigens nog geen kans heeft gehad op cvm..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 14:01 schreef nummer10 het volgende:

[..]

omdat ik bazoer de boel vond vertragen, moest die leren om beter te worden en deed die niet en wou weg.. net zoals bij psv.. the easy way... maar goed maakt ook nie uit ze zijn weg.. benieuwd hoe het nu gaat lopen met de jeugd.. jammer dat eiting overigens nog geen kans heeft gehad op cvm..
Gaat het niet om. Bazoer kon ook niet veel aangezien heel dat elftal zo stil als wat stond. Niet voor niets dat mensen De Boer zat waren.

Maar daar gaat het niet over. Discussie begint namelijk met dat Keizer wel degelijk ballen heeft wat jij beweert van niet. Om vervolgens over Bosz te zeggen dat talenten verneukt zijn en Al Ghazi meer rendement had als onze vleugels van nu bij elkaar. Bovendien is Bazoer nu bijna 2 jaar verder en weer beter geworden. Na een wedstrijd banken iemand afschrijven, dat is wat jij bij iedereen doet. En dat is precies waar mensen zo van walgen. Nu had je ze nodig gehad want de hele opbouw van achteruit is waardeloos en de belangrijke duels daar worden verloren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 14:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het niet om. Bazoer kon ook niet veel aangezien heel dat elftal zo stil als wat stond. Niet voor niets dat mensen De Boer zat waren.

Maar daar gaat het niet over. Discussie begint namelijk met dat Keizer wel degelijk ballen heeft wat jij beweert van niet. Om vervolgens over Bosz te zeggen dat talenten verneukt zijn en Al Ghazi meer rendement had als onze vleugels van nu bij elkaar. Bovendien is Bazoer nu bijna 2 jaar verder en weer beter geworden. Na een wedstrijd banken iemand afschrijven, dat is wat jij bij iedereen doet. En dat is precies waar mensen zo van walgen. Nu had je ze nodig gehad want de hele opbouw van achteruit is waardeloos en de belangrijke duels daar worden verloren.
en ook weer veel talenten doorgestroomt naar het eerste, enorm veel talenten laten debuteren zelfs europees..
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ook weer veel talenten doorgestroomt naar het eerste, enorm veel talenten laten debuteren zelfs europees..
Alsof dat zijn verdienste is, daar heeft hij gewoon alle geluk van de wereld gehad dat hij in en periode trainer was met zulke uitzonderlijk grote talenten, jongens als vd Beek, Nouri, Cerny, de Ligt en Dolberg zie je niet ieder jaar bij Ajax..

Hij kon er gewoon niet omheen omdat ze al gewoon al net zo goed of vaak beter waren dan de andere jongens.
Eide
 Eide - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 11:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik had het over El Ghazi met betrekking tot goals en assists.
Verkeerd begrepen.

El Ghazi kwam trouwens tot 20 goals en 15 assists in 70 wedstrijden. Qua speelminuten is hij echter ongeveer gelijk met Younes. El Ghazi speelde 91 minuten meer als Younes tot dusver. Anwar was dus aanmerkelijk beter als doelpuntenmaker maar iets minder als doelpuntenvoorbereider. Het rendement van El Ghazi lag dus inderdaad wat hoger als dat van Younes.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Alsof dat zijn verdienste is, daar heeft hij gewoon alle geluk van de wereld gehad dat hij in en periode trainer was met zulke uitzonderlijk grote talenten, jongens als vd Beek, Nouri, Cerny, de Ligt en Dolberg zie je niet ieder jaar bij Ajax..

Hij kon er gewoon niet omheen omdat ze al gewoon al net zo goed of vaak beter waren dan de andere jongens.
en dan is het weer niet zijn verdienste.. zo de wind waait waait me jasje.. benieuwd hoeveel talenten nu doorgaan stromen en de kans gaan krijgen.. jongens die hij bij jong onder zijn hoede had...
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 15:07 schreef Eide het volgende:

[..]

Verkeerd begrepen.

El Ghazi kwam trouwens tot 20 goals en 15 assists in 70 wedstrijden. Qua speelminuten is hij echter ongeveer gelijk met Younes. El Ghazi speelde 91 minuten meer als Younes tot dusver. Anwar was dus aanmerkelijk beter als doelpuntenmaker maar iets minder als doelpuntenvoorbereider. Het rendement van El Ghazi lag dus inderdaad wat hoger als dat van Younes.
En dan te weten dat hij eigenlijk nooit echt vertrouwen heeft gehad. Had er van mij nog mogen zijn
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan is het weer niet zijn verdienste.. zo de wind waait waait me jasje.. benieuwd hoeveel talenten nu doorgaan stromen en de kans gaan krijgen.. jongens die hij bij jong onder zijn hoede had...
Al aardig wat. Cerny, Van de Beek nu vast in de basis en De Jong al. Maar stel je voor dat ze 1 of 2 mindere potten spelen, dan kunnen ze er weer helemaal niks meer van
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en ook weer veel talenten doorgestroomt naar het eerste, enorm veel talenten laten debuteren zelfs europees..
Meeste debuteerden uit nood. En toen we de brede selectie hadden moeten gebruiken liet hij ze achterwege. Ze mochten alleen spelen in potten die hij zelf niet serieus nam. Tsjaa
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 29 augustus 2017 - 15:59   quote  deeplink  
God allemachtig wat zijn jullie vermoeiend! Ik word daar zo moe van! ;-)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 15:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al aardig wat. Cerny, Van de Beek nu vast in de basis en De Jong al. Maar stel je voor dat ze 1 of 2 mindere potten spelen, dan kunnen ze er weer helemaal niks meer van
heb ik nergens gezegt en hoop zelfs dat ze blijven staan puur omdat je vastigheid moet hebben en al helemaal op het middenveld ;) en had het over debuteren.. deze waren dat al.. anyway wie denk jij dat er dit jaar doorgaan breken vanaf jong ajax of a1 ? en hoe vind jij muric en cassiera het doen ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 16:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb ik nergens gezegt en hoop zelfs dat ze blijven staan puur omdat je vastigheid moet hebben en al helemaal op het middenveld ;) en had het over debuteren.. deze waren dat al.. anyway wie denk jij dat er dit jaar doorgaan breken vanaf jong ajax of a1 ? en hoe vind jij muric en cassiera het doen ?
Je doet niet anders!

Muric was vorig jaar de beste in de voorbereiding en wordt verhuurd. Dat snap ik al helemaal niet. Ook in Cassierra zit rek en veel ook. Maar krijgt ook geen kans al verwacht ik dat hij deze wel gaat krijgen.

Verder zitten er in de A1 heel veel die heel wisselvallig zijn maar de kwaliteit hebben het eerste te halen. Dus geen idee eerlijk gezegd. Bij Jong vooral de voorhoede. Die Johnsen is echt verschrikkelijk goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 16:19 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je doet niet anders!

Muric was vorig jaar de beste in de voorbereiding en wordt verhuurd. Dat snap ik al helemaal niet. Ook in Cassierra zit rek en veel ook. Maar krijgt ook geen kans al verwacht ik dat hij deze wel gaat krijgen.

Verder zitten er in de A1 heel veel die heel wisselvallig zijn maar de kwaliteit hebben het eerste te halen. Dus geen idee eerlijk gezegd. Bij Jong vooral de voorhoede. Die Johnsen is echt verschrikkelijk goed.
enkel dolberg.. en dat is puur omdat hunter beter is.. ook vorig jaar vond ik dolberg heel erg wisselvallig wat niet gek is gezien zijn leeftijd... maar op als hij echt zoon groot talent is komt dat er wel uit en word hij constanter.. alleen nu hij zo hopeloos uit vorm is en het team een huntelaar nodig is dien je die tewisselen.. en als er een mogelijkheid is samen tespelen ook prima, maar mag NIET tenkoste gaan van het aanvallende voetbal en het spel..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

enkel dolberg.. en dat is puur omdat hunter beter is.. ook vorig jaar vond ik dolberg heel erg wisselvallig wat niet gek is gezien zijn leeftijd... maar op als hij echt zoon groot talent is komt dat er wel uit en word hij constanter.. alleen nu hij zo hopeloos uit vorm is en het team een huntelaar nodig is dien je die tewisselen.. en als er een mogelijkheid is samen tespelen ook prima, maar mag NIET tenkoste gaan van het aanvallende voetbal en het spel..
Heb het je al over De Jong horen zeggen, vorig jaar al diverse keren. En het enige talent wat op dit moment faalt, namelijk De Ligt, hoor je niemand over. Ook in hem hou ik vertrouwen maar daar gaat echt alles mis.

En Dolberg speelt gewoon zoals een talent hoort
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 17:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb het je al over De Jong horen zeggen, vorig jaar al diverse keren. En het enige talent wat op dit moment faalt, namelijk De Ligt, hoor je niemand over. Ook in hem hou ik vertrouwen maar daar gaat echt alles mis.

En Dolberg speelt gewoon zoals een talent hoort
dejong ?? heb enkel gezegt dat hij niet verder was dan schone.. vdbeek idem.. daarbij heb ik ook gezegt dat het me nie uitmaakt wie er speelt, als ze maar aantrekkelijk voetballen... deligt tjah lastiger possitie dan dolberg en gelijk ftaal als het misgaat... vind de verdedigers toch alweer postbodes worden.. langzaam dribbelen middenlijn.. en dan niks kunnen en weer breed.. dolberg maar gewoon afwachten hoe dat gaat lopen
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 18:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dejong ?? heb enkel gezegt dat hij niet verder was dan schone.. vdbeek idem.. daarbij heb ik ook gezegt dat het me nie uitmaakt wie er speelt, als ze maar aantrekkelijk voetballen... deligt tjah lastiger possitie dan dolberg en gelijk ftaal als het misgaat... vind de verdedigers toch alweer postbodes worden.. langzaam dribbelen middenlijn.. en dan niks kunnen en weer breed.. dolberg maar gewoon afwachten hoe dat gaat lopen
Die zijn zoveel verder in wat wij nodig hebben. Enkel hun handelingssnelheid is al cruciaal waarop ze ver voor lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 augustus 2017 door Loetje --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 18:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die zijn zoveel verder in wat wij nodig hebben. Enkel hun handelingssnelheid is al cruciaal waarop ze ver voor lopen
net wat jij zegt.. dat is juist de reden dat ik de aankoop siem niet snap..
remco k
 remco k - dinsdag 29 augustus 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 15:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dan is het weer niet zijn verdienste.. zo de wind waait waait me jasje.. benieuwd hoeveel talenten nu doorgaan stromen en de kans gaan krijgen.. jongens die hij bij jong onder zijn hoede had...
Je gaat toch niet serieus menen dat je daar Bosz de credits van geeft? Als dat wel zo is, is dat direct met grote afstand de meest waardeloze opmerking van je ooit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 augustus 2017 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 20:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Je gaat toch niet serieus menen dat je daar Bosz de credits van geeft? Als dat wel zo is, is dat direct met grote afstand de meest waardeloze opmerking van je ooit.
verdienste van blablabla.. niemand zijn verdienste.. bosz gunde hun hun debuut.. thats all.. benieuwd wie er debuteerd onder keizer..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 augustus 2017 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2017 - 20:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdienste van blablabla.. niemand zijn verdienste.. bosz gunde hun hun debuut.. thats all.. benieuwd wie er debuteerd onder keizer..
Je kan beter zeggen wie er echt de kans krijgen die het eerder al hadden moeten hebben. Heeft niks met kritiek te maken op Bosz, maar wel met iets wat natuurlijk wel zo is.
nummer10
 nummer10 - woensdag 30 augustus 2017 - 00:48   quote  deeplink  
we gaan het allemaal zien... enige wat ik hoop... aanvallend mooi voetbal.. titel.. wie er ook in de basis staat.. en geen titel met lelijk saai kut voetbal.. enige wat ik verlang

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 augustus 2017 door nummer10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 september 2017 - 13:12   quote  deeplink  
Ze kunnen de boer weer gaan nemen! Is alweer ontslagen!
nummer10
 nummer10 - maandag 11 september 2017 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 13:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ze kunnen de boer weer gaan nemen! Is alweer ontslagen!
dacht het niet... 2 x ontslaan binnen hoeveel tijd ? matige trainer voor een club.. zie hem echt meet als bondscoach op 1 of andere manier
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 11 september 2017 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dacht het niet... 2 x ontslaan binnen hoeveel tijd ? matige trainer voor een club.. zie hem echt meet als bondscoach op 1 of andere manier
Nou dat valt best wel mee. zo matige trainer is het niet. alleen is hij te veel naast zijn schoenen gaan lopen en is hij zijn visie kwijt geraakt.

de boer is niet de trainer van de 1ste paar seizoenen bij Ajax. Dat zag je al bij Ajax. Is veel verdedigende gaan spelen dan zijn 1ste paar seizoenen.
nummer10
 nummer10 - maandag 11 september 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 13:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nou dat valt best wel mee. zo matige trainer is het niet. alleen is hij te veel naast zijn schoenen gaan lopen en is hij zijn visie kwijt geraakt.

de boer is niet de trainer van de 1ste paar seizoenen bij Ajax. Dat zag je al bij Ajax. Is veel verdedigende gaan spelen dan zijn 1ste paar seizoenen.
ook toen vond ik het geen sterke trainer en soms rare keuzes maken en te save.. als je decler een panna geeft en gaat zeiken dat je da nie vind kunnen ben je geen ajax trainer... juist zulke dingen horen bij ajax.. wwl blij met de titels overigens
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 september 2017 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 14:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook toen vond ik het geen sterke trainer en soms rare keuzes maken en te save.. als je decler een panna geeft en gaat zeiken dat je da nie vind kunnen ben je geen ajax trainer... juist zulke dingen horen bij ajax.. wwl blij met de titels overigens
Ik denk dat die excuses puur alleen bedoeld is tegenover de buitenwereld om eventuele gemoederen te bedaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 september 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - maandag 11 september 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 september 2017 - 15:21 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat die excuses puur alleen bedoeld is tegenover de buitenwereld om eventuele gemoederen te bedaren.
was niet de enige keer.. moest allemaal op save.. als een schaar mislukte van kishna of elghazi werden die ook zonder pardon gewisseld en stond er de andere wedstrijd een andere buitenspeler..
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 september 2017 - 15:55   quote  deeplink  
Ik weet niet hoe het met jullie zit...Maar ik heb de absolute overtuiging dat Ajax te groot is om kapot te gaan en dat daarom
de zwakke schakels redelijk buiten schot blijven...

Keizer als trainer...

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat er iemand overtuigt is
van zijn kunnen. Het spijt mij enorm voor hem maar de personen
die hem hebben aangesteld en hem laten aanmodderen moeten zich
echt schamen!

Ik snap echt niet dat niemand durft uit te spreken dat dit een
foutje is dat snel hersteld moet worden.

Zelfs in de interviews komt zijn diskwalificatie overduidelijk
naar voren.

Echt diep en diep triest.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 september 2017 - 15:55 schreef AkaS het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie zit...Maar ik heb de absolute overtuiging dat Ajax te groot is om kapot te gaan en dat daarom
de zwakke schakels redelijk buiten schot blijven...

Keizer als trainer...

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat er iemand overtuigt is
van zijn kunnen. Het spijt mij enorm voor hem maar de personen
die hem hebben aangesteld en hem laten aanmodderen moeten zich
echt schamen!

Ik snap echt niet dat niemand durft uit te spreken dat dit een
foutje is dat snel hersteld moet worden.

Zelfs in de interviews komt zijn diskwalificatie overduidelijk
naar voren.

Echt diep en diep triest.
wb.. die interviews had ik ook al vaker aangegeven... keizer neem ik indd niks kwalijk en hoop oprecht dat die er wat van kan maken.. maar kzie het nog steeds niet..
AkaS
 AkaS - dinsdag 12 september 2017 - 20:33   quote  deeplink  
Ik neem het hem ook niet kwalijk en hij lijkt een prima kerel.
Maar niet als trainer van Ajax.
remco k
 remco k - woensdag 13 september 2017 - 09:00   quote  deeplink  
Dit is toch gewoon een doodnormaal intervieuw, vind hem daarin echt wel prettig overkomen.. En oja, hoor je hem zeggen dat hij het bedacht heeft? Goed opletten he..


Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0129849