BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry, maar jij gaat echt aan enorm veel zaken voorbij! Iedereen riep maar dat v.d. Beek de ultieme vervanger was van Klaassen, maar nog steeds is hij enorm anders. Het werk wat Klaassen deed is echt enorm onderschat door sommigen hier. Daarnaast was Sanchez vele malen belangrijker dan jij voor mogelijk houd. De foutjes die v.d. Ligt, Veltman en Viergever/Sinkgraven werden vorig seizoen 9 van de 10 keer met een ultieme poging opgelost door Sanchez. Met die man in je elftal stond je bij voorbaat al met 1-0 voor. Aangezien De Ligt en Viergever nu het centrum moeten vullen is er op linksachter ineens een gat. Tja, Dijks wordt daar neergezet en ook daarmee zet je een stap achteruit.

En dan nog het geval Nouri. Een beginnende trainer die zoiets direct voor zijn kiezen krijgt en dat ook moet managen. Ik vind het knap dat hij zich staande houdt.

En daarnaast vraag ik nog steeds of je de wedstrijden kan opnoemen waarin het spel van Bosz nu daadwerkelijk heeft gekregen waardoor hij volgens sommigen werd geroemd. Wat dat waren er ook de 2e seizoenshelft niet veel.
ik zeg nergens dat bosz alleen goeie dingen heeft gedaan, maar had wel duidelijk 1 visie en de selectie die voor hem door het vuur wilde gaan... en dat zie ik bij deze trainer totaal niet, nog niet.. en nogmaals hoop dat dat wel komt.. want krijg echt de indruk dat de spelersgroep geen vertrouwen heeft in zijn visie.. als die visie er uberhaubt is
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 15:13   quote  deeplink  
Grote verschil was wel dat met Bosz een bepaalde spelopvatting zichtbaar was. Dit kwam er aanvankelijk niet uit, maar dat kwam omdat er een stukje creativiteit ontbrak op het middenveld. Toen Ziyech kwam, kwam de spelopvatting van Bosz direct beter tot uiting.

Bij Keizer zie ik niets spectaculairs groeien of ontstaan. Slechts teleurstelling wat ik al voor de seizoenstart voorspelde en beetje bij beetje uitkomt, helaas.

Ik ben negatief en zie het zogenaamd niet goed, maar het resultaat is wel zoals ik het vantevoren aangaf. Helemaal niets!

Toch gek....
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:13 schreef AkaS het volgende:
Grote verschil was wel dat met Bosz een bepaalde spelopvatting zichtbaar was. Dit kwam er aanvankelijk niet uit, maar dat kwam omdat er een stukje creativiteit ontbrak op het middenveld. Toen Ziyech kwam, kwam de spelopvatting van Bosz direct beter tot uiting.

Bij Keizer zie ik niets spectaculairs groeien of ontstaan. Slechts teleurstelling wat ik al voor de seizoenstart voorspelde en beetje bij beetje uitkomt, helaas.

Ik ben negatief en zie het zogenaamd niet goed, maar het resultaat is wel zoals ik het vantevoren aangaf. Helemaal niets!

Toch gek....
idem
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wel fijn dat je dat nu erkent, niet heel toevallig ook de wedstrijden
dat hij Tete en van de Beek passeerde ten gunste van Veltman en
Schöne en Youness tot het einde mocht falen...keer op keer!

In de wedstrijden dat Veltman en Schöne niet speelden kon Ajax aan de hand van Sanchez, Traoré en Ziyech wervelen en stormen met veel spelvreugde...

... Alleen leek het wel alsof Bosz alleen naam wilde maken met een aanvallende speelstijl maar wilde hij geen prijzen winnen en was hij bijna
blij toen we uit bij psv het lankskampioenschap definitief verspeelden.

En in de finale toch weer eigenwijs Veltman, Schöne en Younes laten spelen.

Met Tete, van de Beek had je defensief veel meer power gehad en voorin had iedereen het beter dan Younes gedaan !
Ik vond Veltman vorig jaar gewoon naar behoren.

Maar om de punten te noemen, Rostov uit was de ploeg niet in vorm en je weet dat je tegen een counterploeg speelt. Zo naïef als de klote daar.

PSV uit en dan bevestig ik jou stuk, Bosz had het altijd over de breedte van de selectie die zo goed was en in de enige wedstrijd dat hij daar echt gebruik van moest maken, faalt meneer keihard en stelt een ploeg op die 48 uur ervoor 120 minuten speelt in Duitsland.

En als laatste de finale, je weet gewoon hoe Mourinho speelt en hij trapt er glashard in. Dat zijn enorme fouten geweest.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat was toen jouw vrienden van het TH nog riepen dat de selectie prima was en Ziyech niets zou toevoegen ;-)
En ik lig nog steeds niet om. Heeft vorig jaar aan het einde pas zijn meerwaarde gehad af en toe.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

En ik lig nog steeds niet om. Heeft vorig jaar aan het einde pas zijn meerwaarde gehad af en toe.
al vaker aangegeven dat ziyech verkeerd gebruikt word.. bewegende mensen die achter de verdediging komen.. mooi voorbeeld vd week die bal op younnes.. helaas faalt die wederom.. die jongen verdeelt het spel prima van links naar rechts, maar als je gee beweging voorin hebt kan ziyech ook nie zoveel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wel fijn dat je dat nu erkent, niet heel toevallig ook de wedstrijden
dat hij Tete en van de Beek passeerde ten gunste van Veltman en
Schöne en Youness tot het einde mocht falen...keer op keer!

In de wedstrijden dat Veltman en Schöne niet speelden kon Ajax aan de hand van Sanchez, Traoré en Ziyech wervelen en stormen met veel spelvreugde...

... Alleen leek het wel alsof Bosz alleen naam wilde maken met een aanvallende speelstijl maar wilde hij geen prijzen winnen en was hij bijna
blij toen we uit bij psv het lankskampioenschap definitief verspeelden.

En in de finale toch weer eigenwijs Veltman, Schöne en Younes laten spelen.

Met Tete, van de Beek had je defensief veel meer power gehad en voorin had iedereen het beter dan Younes gedaan !
Ajax-feijenoord (2-1) afgelopen seizoen toch echt met Schöne en Veltman in de basis. Enkel Younes was toen geblesseerd. En o ja, dat was de wedstrijd dat Traore keihard faalde!

Ajax-twente (3-0) afgelopen seizoen toch echt met Schöne, Veltman en Younes in de basis. Met een doelpunt en assist van Younes.

Ajax-Lyon (4-1) met toch echt Schöne en Younes in de basis. Met Traore die eindelijk een wedstrijd excelleerde. En toch ook weer een doelpunt van Younes.

Ajax-Schalke (2-0) met toch echt Younes en Veltman in de basis.

Ajax-Kopenhagen (2-0) met toch echt Younes, Schöne en Veltman in de basis.

4 van de 5 genoemde wedstrijden waren toch echt de wedstrijden waarin Ajax schitterde.

Blijf maar lekker schreeuwen zonder de werkelijke feiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat bosz alleen goeie dingen heeft gedaan, maar had wel duidelijk 1 visie en de selectie die voor hem door het vuur wilde gaan... en dat zie ik bij deze trainer totaal niet, nog niet.. en nogmaals hoop dat dat wel komt.. want krijg echt de indruk dat de spelersgroep geen vertrouwen heeft in zijn visie.. als die visie er uberhaubt is
En weer hoop je veel, net zoals dat je hem vertrouwen wil geven, maar ook nu weer schop je hem direct weer negatief onderuit!!

En Bosz 1 visie? De enige visie van Bosz is de vraag hoe snel hij weg kan als er een topclub op de stoep staat! Daarnaast viel het door het vuur gaan ook wel mee, want zoals gerefereerd zijn die wedstrijden op 1 hand te tellen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:13 schreef AkaS het volgende:
Grote verschil was wel dat met Bosz een bepaalde spelopvatting zichtbaar was. Dit kwam er aanvankelijk niet uit, maar dat kwam omdat er een stukje creativiteit ontbrak op het middenveld. Toen Ziyech kwam, kwam de spelopvatting van Bosz direct beter tot uiting.

Bij Keizer zie ik niets spectaculairs groeien of ontstaan. Slechts teleurstelling wat ik al voor de seizoenstart voorspelde en beetje bij beetje uitkomt, helaas.

Ik ben negatief en zie het zogenaamd niet goed, maar het resultaat is wel zoals ik het vantevoren aangaf. Helemaal niets!

Toch gek....
Knap man, dus Bosz mag er wel enkele maanden over gedaan hebben voordat die spelopvatting werd opgepakt en Keizer niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

al vaker aangegeven dat ziyech verkeerd gebruikt word.. bewegende mensen die achter de verdediging komen.. mooi voorbeeld vd week die bal op younnes.. helaas faalt die wederom.. die jongen verdeelt het spel prima van links naar rechts, maar als je gee beweging voorin hebt kan ziyech ook nie zoveel
Oh het ligt weer aan de ander? Speelt hetzelfde als vorig jaar hoor. Dus als het aan andere ligt mag je vorig jaar bij Bosz zoeken.
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap man, dus Bosz mag er wel enkele maanden over gedaan hebben voordat die spelopvatting werd opgepakt en Keizer niet.
Ach laat ze kapot vallen. Vooroordelen bij de vleet en 0 kennis van feiten joh. Vraag mezelf eigenlijk af waarom ik überhaupt reageer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach laat ze kapot vallen. Vooroordelen bij de vleet en 0 kennis van feiten joh. Vraag mezelf eigenlijk af waarom ik überhaupt reageer.
Heb het al benoemd in de wedstrijden die ik plaatste. En dat waren toch wel de wedstrijden waarin Ajax echt excelleerde. Meer wedstrijden waren het niet helaas!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

al vaker aangegeven dat ziyech verkeerd gebruikt word.. bewegende mensen die achter de verdediging komen.. mooi voorbeeld vd week die bal op younnes.. helaas faalt die wederom.. die jongen verdeelt het spel prima van links naar rechts, maar als je gee beweging voorin hebt kan ziyech ook nie zoveel
Ziyech is wederom precies het goede voorbeeld van wat ik al jarenlang benoem. Heeft inderdaad zijn momenten in de wedstrijd maar ik zeker niet de speler van zijn periode bij Twente! En weet je waarom niet???

Omdat je bij Ajax veel minder tijd krijgt om na te denken! Dit soort jongens hebben de ruimte en tijd nodig om zaken uit te voeren! Ajax speelt echter 9 van de 10 keer wedstrijden tegen ploegen die enorm compact spelen of direct op de huid van Ajax zitten. Tegen Lyon en Schalke afgelopen seizoen liet Ajax juist zien dat het zelf ook agressief op de bal kon spelen en daarnaast ruimte kon creëren. Helaas waren die samen met de wedstrijd tegen feijenoord maar 3 wedstrijden waarin ze het deden. De rest van de tijd was het mak. In de uitwedstrijden tegen Lyon en Schalke lieten ze juist zien wat er gebeurd als het ze zelf overkomt. Dan komen zelfs spelers als Ziyech niet meer in het stuk voor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:56   quote  deeplink  
Overigens, wat me enorm opvalt zijn de barslechte corners en vrije trappen van Ziyech. Daar maak ik me meer zorgen om bij hem. Maar dat zal wel de schuld wezen van Keizer ben ik bang!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens, wat me enorm opvalt zijn de barslechte corners en vrije trappen van Ziyech. Daar maak ik me meer zorgen om bij hem. Maar dat zal wel de schuld wezen van Keizer ben ik bang!
Nee joh, dat doet Bergkamp. Ziyech is een afstandsbestuurbare speler. Die drukt op het knopje en Ziyech rost over.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap man, dus Bosz mag er wel enkele maanden over gedaan hebben voordat die spelopvatting werd opgepakt en Keizer niet.
nee omdat die eral inzaten.. kon er zo op doorgaan wat de bedoeling was en dat heeft zelf keizer zelf aangegeven..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens, wat me enorm opvalt zijn de barslechte corners en vrije trappen van Ziyech. Daar maak ik me meer zorgen om bij hem. Maar dat zal wel de schuld wezen van Keizer ben ik bang!
die kunnen indd stukken beter..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ach laat ze kapot vallen. Vooroordelen bij de vleet en 0 kennis van feiten joh. Vraag mezelf eigenlijk af waarom ik überhaupt reageer.
vooroordelen ? meningen zijn wat anders dan vooroordelen.. en feiten ? welke feiten ? dus als jij iets goeds roept over keizer dan is het een feit, maar als een ander slechte dingen benoemd zijn het vooroordelen ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 18:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee omdat die eral inzaten.. kon er zo op doorgaan wat de bedoeling was en dat heeft zelf keizer zelf aangegeven..
Ik heb net gepost dat die mening volledig manco gaat ivm het vertrek van Klaassen en Sanchez. Maar jij wilt alleen lezen wat je lezen wily. Dus daaaaaaaaaag!
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 18:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vooroordelen ? meningen zijn wat anders dan vooroordelen.. en feiten ? welke feiten ? dus als jij iets goeds roept over keizer dan is het een feit, maar als een ander slechte dingen benoemd zijn het vooroordelen ?
Ik geef meningen over Keizer en feiten over Bosz die er niet om liegen. En dat zijn inderdaad feiten. Dan lees je echt niet goed namelijk. Daarbij als jij van te voren al iemand afschrijft is dat een vooroordeel. Iets vaker de Dikke VanDale in jezelf opslaan ouwe
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 18:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb net gepost dat die mening volledig manco gaat ivm het vertrek van Klaassen en Sanchez. Maar jij wilt alleen lezen wat je lezen wily. Dus daaaaaaaaaag!
Daarom. Exact dit is het probleem met die gillende keukenwijven! Steek er een lont onder en het ontploft
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 18:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb net gepost dat die mening volledig manco gaat ivm het vertrek van Klaassen en Sanchez. Maar jij wilt alleen lezen wat je lezen wily. Dus daaaaaaaaaag!
vind jij niet dat de basis nog staat waar enkel 2 andere poppetjes voor nodig zijn, dat het dan compleet overnieuw moet ? keizer gaf bij zijn aanstelling al aan dat de basis er lag om op door te breien... waarom dan compleet alles omgooien, zulke dingen test je uit voordat er uberhaubt een pot is gespeelt.. niet als de competitie al begonnen is.. ja je kan het proberen in het seizoen, als je ver voorstaat.. niet als experiment in de hoop dat het goed gaat.. daarbij brand ik keizer niet af... maar des te meer het th die geen directe versterkingen hebben gehaald.. ja hebbenze wel maar die moeten dan weer zogenaamd wennen wat ik ook cult vind.. als messi dus als ramos bij ons was gekomen en kon alleen spaans moest die eerst naar jong om in te spelen en engels tekunnen ? ik vind da zoon kut smoes van keizer of vind jezelf van niet ?
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 18:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik geef meningen over Keizer en feiten over Bosz die er niet om liegen. En dat zijn inderdaad feiten. Dan lees je echt niet goed namelijk. Daarbij als jij van te voren al iemand afschrijft is dat een vooroordeel. Iets vaker de Dikke VanDale in jezelf opslaan ouwe
waar schrijf ik hem af en zeg ik bijvoorbaat dat het een kut trainer is ? ik merk dingen op waar ik mijn mening opbasseer.. dat is iets anders
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 september 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 13:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dag Apik, zal eens een lekker portie proberen. Bedankt voor de tip penis.

Maar jij vind dus ook, net als Remco dat dit jaar juist een jaar van opbouw is ?
En dat Keizer een capabele krachtige trainer is ?
Welnee! Ik ben het zat met tussenjaren, maar ik ga me niet drukmaken om jullie discussie en vandaar dat ik er niet op reageer.

Ik vraag alleen of we iets minder op de persoon kunnen richten en meer op het daadwerkelijke onderwerp.
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax-feijenoord (2-1) afgelopen seizoen toch echt met Schöne en Veltman in de basis. Enkel Younes was toen geblesseerd. En o ja, dat was de wedstrijd dat Traore keihard faalde!

Ajax-twente (3-0) afgelopen seizoen toch echt met Schöne, Veltman en Younes in de basis. Met een doelpunt en assist van Younes.

Ajax-Lyon (4-1) met toch echt Schöne en Younes in de basis. Met Traore die eindelijk een wedstrijd excelleerde. En toch ook weer een doelpunt van Younes.

Ajax-Schalke (2-0) met toch echt Younes en Veltman in de basis.

Ajax-Kopenhagen (2-0) met toch echt Younes, Schöne en Veltman in de basis.

4 van de 5 genoemde wedstrijden waren toch echt de wedstrijden waarin Ajax schitterde.

Blijf maar lekker schreeuwen zonder de werkelijke feiten.
Helaas ben je niet volledig, neigt naar manipulatie...

Allereerst mogen sommigen zo vaak falen dat er vanzelf wedstrijden tussen zaten dat ze niet volkomen faalden en andersom spelers die erg belangrijk waren maar ook weleens faalden.

En verder vergeet je (bewust) te vermelden dat in de genoemde westrijden Ajax pas echt ging draaien toen Veltman en of Schöne gewisseld werden.

Of ben je vergeten dat de wissels van de Beek voor Schöne en Tete voor Veltman een beter Ajax en een betere balans opleverden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 21:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helaas ben je niet volledig, neigt naar manipulatie...

Allereerst mogen sommigen zo vaak falen dat er vanzelf wedstrijden tussen zaten dat ze niet volkomen faalden en andersom spelers die erg belangrijk waren maar ook weleens faalden.

En verder vergeet je (bewust) te vermelden dat in de genoemde westrijden Ajax pas echt ging draaien toen Veltman en of Schöne gewisseld werden.

Of ben je vergeten dat de wissels van de Beek voor Schöne en Tete voor Veltman een beter Ajax en een betere balans opleverden...
Toch maar even je feiten nakijken wijvie! Je lukt namelijk onzin. Dit zijn namelijk enkel de wedstrijden geweest waar Ajax echt indruk maakte. En elke keer kwam bijvoorbeeld Donny pas in het veld als de wedstrijd al was gespeeld of speelde 1 van de 2 in de basis. Het is vooral schreeuwen van je alsof je handtasje wordt gestolen.

De enige wedstrijd wanneer beiden speelden was tegen Kopenhagen en dat ook pas na de blessure van Veltman. En ook voor de blessure was Ajax toen al veel sterker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 21:36   quote  deeplink  
Maar ach, deze discussie is verspilde moeite. Maar kom maar met de wedstrijden waarin Donny en Kenny tegelijk speelden en waar uiteindelijk winst pas werd binnengehaald toen zij er samen instonden. Ik ben benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 19:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind jij niet dat de basis nog staat waar enkel 2 andere poppetjes voor nodig zijn, dat het dan compleet overnieuw moet ? keizer gaf bij zijn aanstelling al aan dat de basis er lag om op door te breien... waarom dan compleet alles omgooien, zulke dingen test je uit voordat er uberhaubt een pot is gespeelt.. niet als de competitie al begonnen is.. ja je kan het proberen in het seizoen, als je ver voorstaat.. niet als experiment in de hoop dat het goed gaat.. daarbij brand ik keizer niet af... maar des te meer het th die geen directe versterkingen hebben gehaald.. ja hebbenze wel maar die moeten dan weer zogenaamd wennen wat ik ook cult vind.. als messi dus als ramos bij ons was gekomen en kon alleen spaans moest die eerst naar jong om in te spelen en engels tekunnen ? ik vind da zoon kut smoes van keizer of vind jezelf van niet ?
Ik blijf het je niet uitleggen wijvie! Lees alle posts maar terug. Ik ben niet 1 of andere herhaalcomputer! En o ja, welke voorbereiding? De eerste oefenpot werd gekenmerkt door het verschrikkelijke gebeuren rondom Nouri. Daarna is alles anders geworden. Lees ook de mening van Ziyech afgelopen week. En Ramos en Messi vergelijken met Wőber en Orejuela. Tja, rest my case!
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar schrijf ik hem af en zeg ik bijvoorbaat dat het een kut trainer is ? ik merk dingen op waar ik mijn mening opbasseer.. dat is iets anders
Hahahahaha je zegt precies dat alleen niet in die woorden. Wat maak je jezelf hier totaal belachelijk
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 21:05 schreef AkaS het volgende:

[..]

Helaas ben je niet volledig, neigt naar manipulatie...

Allereerst mogen sommigen zo vaak falen dat er vanzelf wedstrijden tussen zaten dat ze niet volkomen faalden en andersom spelers die erg belangrijk waren maar ook weleens faalden.

En verder vergeet je (bewust) te vermelden dat in de genoemde westrijden Ajax pas echt ging draaien toen Veltman en of Schöne gewisseld werden.

Of ben je vergeten dat de wissels van de Beek voor Schöne en Tete voor Veltman een beter Ajax en een betere balans opleverden...
Whahaahahahaha en dat zeg jij, treffend op je eerste woorden... Degene die van alles schreeuwt en niks zegt ben jij... Sorry dit is lachwekkend...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 23:39   quote  deeplink  
Overigens Stanley, zag ik dat Remco jouw in een ander topic al heb aangegeven dat hetgeen jij zegt niet klopt met betrekking tot hetgeen wat jij roept. Hij heeft dit zelfs met feiten onderbouwd en dat heb ik nu ook weer. Kom jij nu eens met feiten die onze feiten weerspreken. Kom met voorbeelden van meerdere wedstrijden waar jouw gelijk op gebaseerd is. En dan wedstrijden waar de inzet van Tete en v.d. Beek gezamenlijk van invloed was op het resultaat.
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 22:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahahahaha je zegt precies dat alleen niet in die woorden. Wat maak je jezelf hier totaal belachelijk
waar dan ??
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 02:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 02:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar dan ??
Waar niet? Je zeikt over alles op Keizer al vanaf dag een. Dat is gewoon vooroordelen. Mag ik vragen hoevaak je Bosz anaal genomen hebt?
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 21:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik blijf het je niet uitleggen wijvie! Lees alle posts maar terug. Ik ben niet 1 of andere herhaalcomputer! En o ja, welke voorbereiding? De eerste oefenpot werd gekenmerkt door het verschrikkelijke gebeuren rondom Nouri. Daarna is alles anders geworden. Lees ook de mening van Ziyech afgelopen week. En Ramos en Messi vergelijken met Wőber en Orejuela. Tja, rest my case!
vind jij het geen onzin dan dat als je versterkingen haald dat ze eerste moeten "wennen" ?
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 23:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut niet mee eens.. genoeg basis spelers van vorig jaar en de speelstijl was absoluut veranderd.. daarbij hadden we ziyech de eerste paar wedstrijden ook nie vorig jaar.. nu wel.. prob is dat voor mijn gevoel keizer maar wat doet.. en niet weet waar hij meebezig is.. een veldtrainer een goeie en peoplemanager geloof ik wel.. maar echt de overhand hebben en baas zijn over de spelers en groep geloof ik nog niet zo
Klaassen en Sanchez waren de bepalende spelers in het elftal. Dat is gewoon 3 kwart van je as dat weg is.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:
http://www.afcafans.nl/nieuws/eerste-elftal/25694/keizer-schrijft-aankoop-niet-af-hij-is-een-concurrent-van-dolberg-en-huntelaar

ajb zeg... wat een zepezaadje. achja gelukkig ben ik het met het merendeel eens die zegt dat hij het nie red.... ook al hoop ik anders.. maar zou blij zijn als er een einde komt aan vriendjespolitiek bergkamp..
Wat zegt ie hier wat verkeerd is dan?

Cassiera laat in jong gewoon zien dat keijzer een prima punt heeft en als wober ziek is geweest en in de laatste 3 weken dus maar 4 keer getraind heeft is dat doodnormaal dat het dus nog even duurt.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco!!!

Ik volg jouw commentaar wat minder betrokken dan anders,
maar ik zou zweren dat jij betaald krijgt om negativiteit
op dit forum de kop in te drukken. Als dit niet zo is begint
het echt ongeloofwaardig te worden.

Je schildert nummer10 zo langzamerhand af als iemand die zonder
enig fundament of aanleiding Keizer en zijn vriendjes boven hem
aanvalt.

Behalve jouw vaste kliek die min of meer hetzelfde doet, hoop ik dat
de rest ziet wat hier gebeurd.

Nummer10 valt ten eerste niemand aan.
Ten tweede stelt hij vast wat jij ook zou moeten vaststellen als je zo'n
goede supporter bent!!!

Ten derde, het gaat hier niet om personen maar om de club Ajax en de kwaliteit van mensen die hierover de macht hebben en uitoefenen.

Ik krijg echt de kriegels van jouw commentaar als dat we het in de ed beter doen en dat we juist dit jaar opnieuw moesten beginnen....

Het is dat jij hier zolang op dit forum zit en jij door een dominant aanwezig
vast groepje gedragen wordt, dat je met deze onzin wegkomt!!!

Met een adequater beleid had Sanchez hier nog een jaar gevoetbald en hadden we in de CL meegeblazen.

Een sterke persoonlijkheid als trainer had Dolberg een weekje of 2 op de bank gezet en vervolgens een weekje of 2 in jong Ajax laten spelen, doelpunten laten maken en dan weer zijn kansjes in het eerste bieden. Hierbij alles in helder overleg met de enige echte hunterrrr!

Dit slappe gedoe zorgt ervoor dat we straks in de big games geen vaste patronen hebben om op te steunen en er weinig vertrouwen bij de spelersgroep is.

Onze nieuwe Colombiaanse vriend moet eerst in Jong Ajax Engels gaan leren???? Hahaha wat een bullshit. Lekker de vriend van Overmars, Veltman zo lang mogelijk het hand boven het hoofd houden.

Neres waar aan gewerkt moet worden..... Nee Younes begrijpt het allemaal...Not

Nee, de geventileerde kritieken zijn volkomen terecht!
We hebben een onervaren trainer. Aardige man maar niet geschikt.

En dit jaar had geen zoveelste opbouwjaar mogen zijn, maar een zeldzaam jaar waarin we weer eens konden verrassen en knallen in Europa!!!!
Blablablabla. En zo nog even verder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 10:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vind jij het geen onzin dan dat als je versterkingen haald dat ze eerste moeten "wennen" ?
Ik vind het vooral onzin dat jij op elke slak zout moet leggen teneinde je negativiteit onder de aandacht te brengen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 12:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 13:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dag Apik, zal eens een lekker portie proberen. Bedankt voor de tip penis.

Maar jij vind dus ook, net als Remco dat dit jaar juist een jaar van opbouw is ?
En dat Keizer een capabele krachtige trainer is ?
Hoe kom je erbij dat ik zeg dat dit een jaar van opbouw is.

Je roept dat je van alles van me leest. Maar blijkbaar ben je gewoon aan het liegen hier.

Ik zeg namelijk dat Ajax dit jaar kampioen moet worden.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd dezelfde fout, alleen heeft keizer gelijj ziyech al.. echter hoefde keizer nie veel teveranderen zoals bosz wel moest voor dit type spel.. vdbeek was de opvolger al van klaassen.. enige wat keizer hoefde te doen is een vervanger voor sanchez zien te vinden.. en de rest had hij op door kunnen bouwen.. waar gaat het dan fout dat de lijnen nu niet zichtbaar meer zijn ? de spelers zelf vragen zichzelfs af of dit wel een goed idee is.. en dat zegt mij genoeg.. kan me nog momentjes nu al herrindrren dat spelers gebaren maken van wat doe je nu.. er is in mijn ogen vanuit de spelers groep totaal geen vertrouwen in waar keizer meebezig is.. hoop dat het nog goed gaat uitpakken maar vrees voor ons het ergste... daarbij er is wel een vervanger echter stelt deze trainer hem niet op omdat ze zogenaamd eerst moeten wennnen en de taal moeten leren.. laat me nie lachen
Als je Sanchez en Klaassen moet gaan vervangen is het wel degelijk anders

Dat is dezelfde invloed als bij real Ronaldo en Ramos weghalen. Wordt dat hele elftal ook anders van.

Je kan er wel halsstarrig aan vast blijven houden. Maar bijna 30% van je selectie is er niet meer bij tov start vorig seizoen.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat was toen jouw vrienden van het TH nog riepen dat de selectie prima was en Ziyech niets zou toevoegen ;-)
Bosz zei dat zelf hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Bosz zei dat zelf hè.
Jep, ook al eens aangetoond maar toen was het omdat hij zijn baas niet wilde afvallen! ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen en Sanchez waren de bepalende spelers in het elftal. Dat is gewoon 3 kwart van je as dat weg is.
maar staat los van speelstijl en spel opvattingen
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:20   quote  deeplink  
Ben benieuwd.. mogelijke fouten van Keizer vanmiddag. Laten we hopen dat het niet gaat gebeuren.

-Huntelaar uit de basis laten
-Dolberg laten starten
-Dolberg in laten vallen als de wedstrijd nog gespeeld moet worden
-Neres en/of Kluivert buiten de basis laten
-Youness opstellen

Ik kan nog even doorgaan, maar dit zijn 'logische' fouten die gemaakt kunnen worden vanmiddag.

Laten we hopen dat hij geen fouten maakt en om het nog mooier te maken de wedstrijd positief weet te sturen zodat Ajax wint.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door JOOD --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 september 2017 - 13:29   quote  deeplink  
verkeerde topic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door NatjosFC --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:20 schreef JOOD het volgende:
Ben benieuwd.. mogelijke fouten van Keizer vanmiddag. Laten we hopen dat het niet gaat gebeuren.

-Huntelaar uit de basis laten
-Dolberg laten starten
-Dolberg in laten vallen als de wedstrijd nog gespeeld moet worden
-Neres en/of Kluivert buiten de basis laten
-Youness opstellen

Ik kan nog even doorgaan, maar dit zijn 'logische' fouten die gemaakt kunnen worden vanmiddag.

Laten we hopen dat hij geen fouten maakt en om het nog mooier te maken de wedstrijd positief weet te sturen zodat Ajax wint.
Jezus man, wat een doemdenkerij. Ik denk dat Onana in de eerste minuut een rode kaart krijgt. Ajax in de 2e minuut een pingel mist! Keizer in de 3e minuut ziek naar huis gaat. De wedstrijd in de 4e minuut wordt gestaakt ivm diverse supporters op het veld! In de 5e minuut de wedstrijd wordt hervat! In de 6e minuut enz. enz.

Maar vertel mij eens waarom Younes opstellen een fout is?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 september 2017 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus man, wat een doemdenkerij. Ik denk dat Onana in de eerste minuut een rode kaart krijgt. Ajax in de 2e minuut een pingel mist! Keizer in de 3e minuut ziek naar huis gaat. De wedstrijd in de 4e minuut wordt gestaakt ivm diverse supporters op het veld! In de 5e minuut de wedstrijd wordt hervat! In de 6e minuut enz. enz.

Maar vertel mij eens waarom Younes opstellen een fout is?
hahaha.

Wel met je eens, er is niet veel beter dan Younes voor handen op het moment.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hahaha.

Wel met je eens, er is niet veel beter dan Younes voor handen op het moment.
Maar zo slecht doet Younes het niet eens! Iedereen roept wel om Kluivert, maar het rendement van Kluivert is slechter dan dat van Younes! Dus wat willen mensen nu precies???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0221838