BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk maar. Waar je maar zin in hebt. Pak t beet en begin opnieuw.
Denk dat mijn vrouw dan straks niet meer kan lopen! Hahahaha ;-)
remco k
 remco k - zondag 24 september 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Denk dat mijn vrouw dan straks niet meer kan lopen! Hahahaha ;-)
Iig een nobel beetpak streven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 24 september 2017 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Iig een nobel beetpak streven.
Hahahaha mafkees! Klaar voor vanmiddag? Wat denk je zelf?
remco k
 remco k - zondag 24 september 2017 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 12:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha mafkees! Klaar voor vanmiddag? Wat denk je zelf?
Ik ga de wedstrijd niet live zien. Ben onderweg naar een verjaardag in noord Holland.

Maar ik vind Ajax niet zo slecht als sommigen doen vermoeden. Desalniettemin gaat het wel lastig worden. Een krappe 2-0
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 16:03   quote  deeplink  
Kan slotje op dit topic neem ik aan. Vraag is wel beantwoord.
Pietje
 Pietje - zondag 24 september 2017 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:03 schreef NatjosFC het volgende:
Kan slotje op dit topic neem ik aan. Vraag is wel beantwoord.
Haha.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 16:03 schreef NatjosFC het volgende:
Kan slotje op dit topic neem ik aan. Vraag is wel beantwoord.
hahaha
JV
 JV - zondag 24 september 2017 - 18:41   quote  deeplink  
Denk dat keizer de boel niet meer op de rit krijgt
Zonde dat daze man slachtoffer gaat worden
Musschien tijdelijk fdb terughalen met keizer als hulp
Tot einde seizoen voor iedereen beste oplossinf
Ja van gaal maar die gaat het niet soen
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  
Het interesseert me geen reet die hele Keizer niet.....
Oprotten met dat hele zootje....
Amateuristisch wanbeleid.
Bij geen enkele club gaat het zo,en al helemaal niet als je de financiële middelen in overvloed tot je beschikking hebt.
Oppleuren en die vieze Bergkamp erbij.
Kerels met ballen in het eerste ipv die kutpubers.
We zakken steeds verder de stront in...
bahbah
 bahbah - zondag 24 september 2017 - 19:06   quote  deeplink  
On topic: Marionet.en nog een slechte ook.
Zet m een rooie pruik op en roodwitte schmink en het is de clown van it.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 19:27   quote  deeplink  
Keizer had ook diverse verdedigende opties achter de hand, zoals zomeraanwinsten Maximilian Wöber en Luis Manuel Orejuela. "De jongens op de bank zijn er nog niet klaar voor om achterin te spelen bij ons", vervolgde de coach. "Dan is de enige keuze een middenvelder of aanvaller erbij. Wöber is er net en heeft een aantal trainingen meegedaan en een wedstrijdje gespeeld tegen Scheveningen. Hij moet nog bijgespijkerd worden, maar dat gaat wel goed komen.

hahaha
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 18:41 schreef JV het volgende:
Denk dat keizer de boel niet meer op de rit krijgt
Zonde dat daze man slachtoffer gaat worden
Musschien tijdelijk fdb terughalen met keizer als hulp
Tot einde seizoen voor iedereen beste oplossinf
Ja van gaal maar die gaat het niet soen
Goed punt dat laatste, van Gaal zou echt een oplossing zijn. En van Gaal zal de organisatie goed op de schop gooien en zal je ook wel vooruit helpen. Maar dat gaat helaas niet gebeuren zoals je al aangeeft.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 24 september 2017 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 19:27 schreef nummer10 het volgende:
Keizer had ook diverse verdedigende opties achter de hand, zoals zomeraanwinsten Maximilian Wöber en Luis Manuel Orejuela. "De jongens op de bank zijn er nog niet klaar voor om achterin te spelen bij ons", vervolgde de coach. "Dan is de enige keuze een middenvelder of aanvaller erbij. Wöber is er net en heeft een aantal trainingen meegedaan en een wedstrijdje gespeeld tegen Scheveningen. Hij moet nog bijgespijkerd worden, maar dat gaat wel goed komen.

hahaha
Het is wel echt heel erg. Jij ook al, zit gewoon te lachen. maar ook dit interview is eigenlijk om te janken.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 19:31 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Het is wel echt heel erg. Jij ook al, zit gewoon te lachen. maar ook dit interview is eigenlijk om te janken.
ik lach ind.. want zeg dit al weken, maar dan ben je nie goed bij je hoofd... elk persoon met een beetje verstand ziet dat deze man niet geschikt is als trainer van ajax 1
Sjakie Meulemans
 Sjakie Meulemans - zondag 24 september 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Met uitschakeling voor Europees voetbal en het gestuntel in de competitie is sprake van een zeer belabberde seizoenstart, Ajax onwaardig.

Dennis Bergkamp zou ik alleen nog individueel met jonge spelers laten werken. De houdbaarheidsdatum van Hennie Spijkerman lijkt voorbij. En Marcel Keizer weet niet te brengen wat Peter Bosz bracht.
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 20:39   quote  deeplink  
wacht nog op een belletje eerlik gezegt
MBB
 MBB - zondag 24 september 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Wöber wordt niet gebracht omdat hij nog niet het Ajax-spelletje onder de knie heeft. Maar als LCV is dat toch niet heel anders dan zijn rol bij Rapid? Kan Viergever naar linksback (waar hij vorig jaar de beste wedstrijden heeft gespeeld). Heb je Dijks in ieder geval niet meer in je team. Met de blessure van De Ligt kan je Veltman nu naar RCV zetten en Orejuela naar rechtsback. Dat kan die jongen echt wel.
AkaS
 AkaS - zondag 24 september 2017 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 00:12 schreef Loetje het volgende:
Bij het aantrekken van Marcel Keizer, werd ik, Stan, niet veel wijzer.
Al jaren ben ik klaar met het beleid en jullie vervelende mensen, jullie werken me enorm op mijn grenzen!
Het is zo erg dat ik regelmatig gillend mijn frustraties uit, daarom sla ik jou Marc Overmars het liefste vol op je snuit.
Oh en met Bergkamp ben ik ook helemaal klaar, ook die sla ik helemaal in elkaar, maar ik weet alleen nog niet waar.
Graag zo ik eens op gesprek willen komen, ik zweer je, ik ben niet de man van de dromen.
Ik walg werkelijk van kop tot teen van jou en daarom blijf ik mijn club niet meer trouw.
Dus de Sint neemt je dit jaar mee terug naar zijn eigen land, dan mag je daar in Spanje gaan lopen met Bergkamp, hand in hand! Zo zie je maar, met mij kun je alle kanten op, ik open zelfs een kut topic van "Keizer, marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop"

Groet,
Stan
Beste lootje,

De Sint dankt je voor je geweldige input. Maar helaas je kop zit in de reet van het TH en geloof me dat is niet goed.

Op het forum heb je de luxe van een toetsenbord posse. Maar telkens als ik zie hoe achterlijk jullie denken, denk ik alleen maar: ach gossie.

Overduidelijk hebben jullie stront in de ogen, maar op dit forum kunnen jullie samen over een zielig verbondje bogen.

Keizer vergelijken met van Gaal.... Hahaha gestoord zijn jullie helemaal.

Iemand een andere mening doen jullie gezamelijk om beurten de kop in drukken. Nee Loetje, Remco en Warrior zijn de echte Ajax Headliner Forum kopstukken.

Tot slot, jullie krijgen de groeten van Stan, speciaal aan Missy vroeg hij me te melden.
Loetje
 Loetje - zondag 24 september 2017 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 21:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Beste lootje,

De Sint dankt je voor je geweldige input. Maar helaas je kop zit in de reet van het TH en geloof me dat is niet goed.

Op het forum heb je de luxe van een toetsenbord posse. Maar telkens als ik zie hoe achterlijk jullie denken, denk ik alleen maar: ach gossie.

Overduidelijk hebben jullie stront in de ogen, maar op dit forum kunnen jullie samen over een zielig verbondje bogen.

Keizer vergelijken met van Gaal.... Hahaha gestoord zijn jullie helemaal.

Iemand een andere mening doen jullie gezamelijk om beurten de kop in drukken. Nee Loetje, Remco en Warrior zijn de echte Ajax Headliner Forum kopstukken.

Tot slot, jullie krijgen de groeten van Stan, speciaal aan Missy vroeg hij me te melden.
Niet alle mensen hebben het vermogen een grapje te snappen, Stan is zo iemand, die moet altijd happen.
Stan gilt de hele dag als een hete keukenmeid, hij doet raar en post als een geit.
Maar we kunnen het Stan niet kwalijk nemen, het zit immers bij de geboorte al in de genen.
Maar nu is het voor Stan tijd om naar bedje te gaan, want anders is er weinig meer aan hem aan!
nummer10
 nummer10 - zondag 24 september 2017 - 22:36   quote  deeplink  
ik lees alleen mee... beetje mensen kennis of verplaatsen in mensenbij sommigen had niet misstaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 september 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 september 2017 - 21:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Niet alle mensen hebben het vermogen een grapje te snappen, Stan is zo iemand, die moet altijd happen.
Stan gilt de hele dag als een hete keukenmeid, hij doet raar en post als een geit.
Maar we kunnen het Stan niet kwalijk nemen, het zit immers bij de geboorte al in de genen.
Maar nu is het voor Stan tijd om naar bedje te gaan, want anders is er weinig meer aan hem aan!
Wie heeft hier nou niet het vermogen om een grapje te snappen....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 07:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wie heeft hier nou niet het vermogen om een grapje te snappen....
Hey Stan, groetjes terug van Missy!
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 07:46 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wie heeft hier nou niet het vermogen om een grapje te snappen....
Je hapt op alles Stan. Ik lig echt dubbel
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 11:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je hapt op alles Stan. Ik lig echt dubbel
Ben blij dat ik je zo kan opvrolijken Evert.
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 12:00 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ben blij dat ik je zo kan opvrolijken Evert.
Tuurlijk poepie... Dat kan altijd.

Beetje opgelicht dat Keizer geëvalueerd wordt?
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 12:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk poepie... Dat kan altijd.

Beetje opgelicht dat Keizer geëvalueerd wordt?
ik wil het beste voor Ajax, moppie.
In rotterdam hopen ze dat Keizer mag blijven...

Jij ook?
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 16:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

ik wil het beste voor Ajax, moppie.
In rotterdam hopen ze dat Keizer mag blijven...

Jij ook?
Ik hoop dat Ajax eerlijk is. Dat het niet goed gaat is een feit. Dat de problemen op enorm veel plaatsen zitten ook. Dus Keizer eruit is de rest ook opzouten. Anders krijg je weer hetzelfde schatje.
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik hoop dat Ajax eerlijk is. Dat het niet goed gaat is een feit. Dat de problemen op enorm veel plaatsen zitten ook. Dus Keizer eruit is de rest ook opzouten. Anders krijg je weer hetzelfde schatje.
Is dat niet wat ik riep toen jij met je gedicht van walging op de proppen kwam..? Ik zeg bewust gedicht van walging i.p.v. walgelijk gedicht ;-)

Hahahaha

Maar hoe dan ook, langzaam aan ontstaat er een onhoudbare situatie en weer een verloren seizoen. Een seizoen dat net zo goed met een klein beetje pro actiever handelen, een gouden seizoen had kunnen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 18:51 schreef AkaS het volgende:

[..]

Is dat niet wat ik riep toen jij met je gedicht van walging op de proppen kwam..? Ik zeg bewust gedicht van walging i.p.v. walgelijk gedicht ;-)

Hahahaha

Maar hoe dan ook, langzaam aan ontstaat er een onhoudbare situatie en weer een verloren seizoen. Een seizoen dat net zo goed met een klein beetje pro actiever handelen, een gouden seizoen had kunnen zijn.
Verloren seizoen is echt nog te vroeg. Wel moet het heel snel gaan lopen uiteraard. Maar hier moeten echt de juiste mensen gaan sneuvelen en niet de verkeerde.
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 19:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Verloren seizoen is echt nog te vroeg. Wel moet het heel snel gaan lopen uiteraard. Maar hier moeten echt de juiste mensen gaan sneuvelen en niet de verkeerde.
Ik ben het zomaar met je eens. Maar wie zijn de juiste mensen ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 21:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik ben het zomaar met je eens. Maar wie zijn de juiste mensen ;-)
Ik denk het te weten, maar aangezien iedereen argwaan in naar elkaar, zou ik totaal schoon schip maken. Ook naar je supporters toe.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 25 september 2017 - 23:22   quote  deeplink  
Gewoon grote bom erop en opnieuw opbouwen!
AkaS
 AkaS - maandag 25 september 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 21:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk het te weten, maar aangezien iedereen argwaan in naar elkaar, zou ik totaal schoon schip maken. Ook naar je supporters toe.
Holy shit Loetje, ik ben het 100% eens met jouw gedachtengang.
Maar helaas zal dit wel wishfull thinking blijven.

Keizer zal ongetwijfeld geslachtofferd worden, dan gaan er een
paar mensen roepen dat Keizer het onder de omstandigheden goed
heeft gedaan en zij veel respect hebben voor hem dat hij
dergelijke taak heeft willen oppakken en dat het falen ook hun
schuld is... Vervolgens blijft iedereen zitten en gaan we
gewoon verder zoals het was...

Zoiets denk ik

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - maandag 25 september 2017 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 23:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Holy shit Loetje, ik ben het 100% eens met jouw gedachtengang.
Maar helaas zal dit wel wishfull thinking blijven.

Keizer zal ongetwijfeld geslachtofferd worden, dan gaan er een
paar mensen roepen dat Keizer het onder de omstandigheden goed
heeft gedaan en zij veel respect hebben voor hem dat hij
dergelijke taak heeft willen oppakken en dat het falen ook hun
schuld is... Vervolgens blijft iedereen zitten en gaan we
gewoon verder zoals het was...

Zoiets denk ik
Ik heb ook enorm veel respect want in een slangenkuil werken kan niemand. Hij krijgt bovendien zijn versterkingen niet en de linksback en linksbuiten waar hij naar vroeg, kreeg hij niet. Van alles al meegemaakt dus respect heb ik zeker. Echter wordt Keizer vermoord door de mensen die andere machten hebben. Erg genoeg.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 september 2017 - 23:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik heb ook enorm veel respect want in een slangenkuil werken kan niemand. Hij krijgt bovendien zijn versterkingen niet en de linksback en linksbuiten waar hij naar vroeg, kreeg hij niet. Van alles al meegemaakt dus respect heb ik zeker. Echter wordt Keizer vermoord door de mensen die andere machten hebben. Erg genoeg.
wober oreljeo ofzo.. kunnen beiden linksback.. echter houd hij vast aan dijks.. younes idem dito.. neres kluivert younes cerny cassiera.. niks anders dan vorig jaar.. dit is gewoon onkunde van een trainer als je dit spel op de mat legt, en dan heb ik het nog niet eens over zijn plan abc terwijl a nog niet eens goed uitgevoerd kan worden... ben het wel met je eens dat je dit ook hogere hand, en dan met name bergkamp en vdsar mag aanrekenen.. en rvc tjah.. in hoevere zijn die betrokken bij de keuze van keizer ?
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 00:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wober oreljeo ofzo.. kunnen beiden linksback.. echter houd hij vast aan dijks.. younes idem dito.. neres kluivert younes cerny cassiera.. niks anders dan vorig jaar.. dit is gewoon onkunde van een trainer als je dit spel op de mat legt, en dan heb ik het nog niet eens over zijn plan abc terwijl a nog niet eens goed uitgevoerd kan worden... ben het wel met je eens dat je dit ook hogere hand, en dan met name bergkamp en vdsar mag aanrekenen.. en rvc tjah.. in hoevere zijn die betrokken bij de keuze van keizer ?
Daar gaat het hier even niet om. Het probleem ligt veel en veel hoger. Keizer kan dingen fout doen en hem daar voor de laan uit gaan sturen, ik zweer je, een andere trainer gaat ook falen op dit moment. Het is een slangenkuil als vanouds.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 00:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar gaat het hier even niet om. Het probleem ligt veel en veel hoger. Keizer kan dingen fout doen en hem daar voor de laan uit gaan sturen, ik zweer je, een andere trainer gaat ook falen op dit moment. Het is een slangenkuil als vanouds.
ik geloof je wel dat er boven in dingen nie goed zitten.. maar met alle respect en ja kom ik weer met bosz en kruzen.. hun hebben schijt en doen hun ding.. net zoals een adriaanse en vgaal.. zoon man hebben we weer nodig, maar dan heb je die en word die eruit gewerkt, en op dat punt wat jij zegt dat de hele rvc eruit moet vd beurs af etc ben ik daarom met je eens.. bosz is verleden tijd maar zoon type met die visie hebben we wel nodig...
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 september 2017 - 01:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik geloof je wel dat er boven in dingen nie goed zitten.. maar met alle respect en ja kom ik weer met bosz en kruzen.. hun hebben schijt en doen hun ding.. net zoals een adriaanse en vgaal.. zoon man hebben we weer nodig, maar dan heb je die en word die eruit gewerkt, en op dat punt wat jij zegt dat de hele rvc eruit moet vd beurs af etc ben ik daarom met je eens.. bosz is verleden tijd maar zoon type met die visie hebben we wel nodig...
Zonder het op jou te bedoelen maar val echt dood met die hoeren Bosz. Dit jaar was exact hetzelfde gebeurd. Je mist verdomme de 2 belangrijkste spelers. Hier had ook hij niks meer mee bereikt. Bovendien die 5 goede wedstrijden... Maar blijf deze discussie niet voeren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 01:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zonder het op jou te bedoelen maar val echt dood met die hoeren Bosz. Dit jaar was exact hetzelfde gebeurd. Je mist verdomme de 2 belangrijkste spelers. Hier had ook hij niks meer mee bereikt. Bovendien die 5 goede wedstrijden... Maar blijf deze discussie niet voeren.
zijn de mening over verdeelt.. maar is nie erg, heb het enkel over zoon type.. schijt aan de mannetjes boven je. wie het word boeit me nie.. hoop stiekum op vgaal of adriaanse..
NAWIKI
 NAWIKI - dinsdag 26 september 2017 - 07:00   quote  deeplink  
WIJ ZIJN AJAXXXXXXXXXXXXXXXXX
DUS NIET ZEIKEN MENSEN
EIND VAN DE RIT STAAN WE WEER BOVEN AAN.
MAZZELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 01:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zijn de mening over verdeelt.. maar is nie erg, heb het enkel over zoon type.. schijt aan de mannetjes boven je. wie het word boeit me nie.. hoop stiekum op vgaal of adriaanse..
"Schijt aan de mannetjes boven je" had Bosz dus blijkbaar ook niet. Want uiteindelijk is hij met een kutsmoes vertrokken. Als hij echt schijt had was hij onverstoorbaar verder gegaan en zijn middelvinger opgestoken naar boven!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:14   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

"Schijt aan de mannetjes boven je" had Bosz dus blijkbaar ook niet. Want uiteindelijk is hij met een kutsmoes vertrokken. Als hij echt schijt had was hij onverstoorbaar verder gegaan en zijn middelvinger opgestoken naar boven!
als je tegen gewerkt word en je krijgt zoon kans.. tjah wist het ook wel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als je tegen gewerkt word en je krijgt zoon kans.. tjah wist het ook wel
Maar dan is er dus geen sprake van het "schijt aan mannetjes boven je"! Want dan vertrek je dus uiteindelijk toch!

En kans of niet, uiteindelijk blijft het verhaal dat hij met een kutreden en op ene kutmanier vertrokken is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 10:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dan is er dus geen sprake van het "schijt aan mannetjes boven je"! Want dan vertrek je dus uiteindelijk toch!

En kans of niet, uiteindelijk blijft het verhaal dat hij met een kutreden en op ene kutmanier vertrokken is.
maar je moet het met me eens zijn dat het TH (overmars niet) hier ook schuld aan heeft..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 10:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar je moet het met me eens zijn dat het TH (overmars niet) hier ook schuld aan heeft..
Het is niet iets van het laatste jaar dat de club "ziek" is. Dat is al heel lang, zelfs voor het tijdperk De Boer aan de gang. Er zitten teveel mannetjes op posities die enkel zijn verkregen door vriendjespolitiek. Ik roep dat al heel veel jaren. Echter heb ik mijzelf er maar bij neergelegd en probeer het positieve eruit te halen. Als is dat verdomd lastig. Wat ik graag zie gebeuren is dat de hele organisatie op de schop gaat. En niet middels een rapportje waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd gaat houden en er uiteindelijk geen slachtoffers gaan vallen. Wat ik wil zien is dat er iemand opstaat, de club doorlicht en beslissingen neemt zonder dat hij wordt tegengewerkt.

Dus je begint bij de RVC. Nu zitten daar een aantal over het paard getilde mannetjes het bedrijf Ajax te vertegenwoordigen. De enige met voetbalkennis heeft zich onlangs teruggetrokken. Maar die gasten daar moeten zich verdomme eens gaan realiseren dat wij een VOETBALCLUB zijn en geen BEDRIJF!!!

Daarnaast moet de club af van teveel lagen die beslissingen moeten nemen! Je hebt een directeur en daaronder zit nog 1 persoon die verantwoordelijk is voor de technische zaken (verantwoordelijk voor aan- en verkoop) en 1 voor financiële zaken. Daaronder de trainer en zijn technische staf en dan moet het klaar wezen. Die laagjes waarin iedereen maar moet besluiten of een beslissing van een ander de juiste is moet kappen!!

Daarnaast hoeft er maar 1 assistent trainer naast de trainer plaats te nemen! De anderen dragen de naam assistent niet maar fungeren als trainer op het trainingsveld!! Verder niet!!! Die zitten op zondag gewoon op de tribune, bestuderen de wedstrijd en overleggen na de wedstrijd met trainer en assistent waar de week erop op getraind moet worden!

En ja als allerlaatste is maar 1 ding heel belangrijk. GA FUCKING ALS VOLWASSENEN MET ELKAAR OM!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 september 2017 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 11:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is niet iets van het laatste jaar dat de club "ziek" is. Dat is al heel lang, zelfs voor het tijdperk De Boer aan de gang. Er zitten teveel mannetjes op posities die enkel zijn verkregen door vriendjespolitiek. Ik roep dat al heel veel jaren. Echter heb ik mijzelf er maar bij neergelegd en probeer het positieve eruit te halen. Als is dat verdomd lastig. Wat ik graag zie gebeuren is dat de hele organisatie op de schop gaat. En niet middels een rapportje waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd gaat houden en er uiteindelijk geen slachtoffers gaan vallen. Wat ik wil zien is dat er iemand opstaat, de club doorlicht en beslissingen neemt zonder dat hij wordt tegengewerkt.

Dus je begint bij de RVC. Nu zitten daar een aantal over het paard getilde mannetjes het bedrijf Ajax te vertegenwoordigen. De enige met voetbalkennis heeft zich onlangs teruggetrokken. Maar die gasten daar moeten zich verdomme eens gaan realiseren dat wij een VOETBALCLUB zijn en geen BEDRIJF!!!

Daarnaast moet de club af van teveel lagen die beslissingen moeten nemen! Je hebt een directeur en daaronder zit nog 1 persoon die verantwoordelijk is voor de technische zaken (verantwoordelijk voor aan- en verkoop) en 1 voor financiële zaken. Daaronder de trainer en zijn technische staf en dan moet het klaar wezen. Die laagjes waarin iedereen maar moet besluiten of een beslissing van een ander de juiste is moet kappen!!

Daarnaast hoeft er maar 1 assistent trainer naast de trainer plaats te nemen! De anderen dragen de naam assistent niet maar fungeren als trainer op het trainingsveld!! Verder niet!!! Die zitten op zondag gewoon op de tribune, bestuderen de wedstrijd en overleggen na de wedstrijd met trainer en assistent waar de week erop op getraind moet worden!

En ja als allerlaatste is maar 1 ding heel belangrijk. GA FUCKING ALS VOLWASSENEN MET ELKAAR OM!!!!
wel eens ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 september 2017 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 september 2017 - 11:31 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wel eens ;)
Wauw!!! Whahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0182640