BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 13 september 2017 - 09:01   quote  deeplink  
Als trainer overtuigt hij mij ook nog niet, maar zijn interviews vind ik niet zo raar
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2017 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 09:01 schreef remco k het volgende:
Als trainer overtuigt hij mij ook nog niet, maar zijn interviews vind ik niet zo raar
zal dan iets persoonlijks zijn, vind hem heel twijfelachtig overkomen en niet zelfverzekerd.. en wat betreft van dat zelf bedacht tjah.. wie het ook heeft bedacht moet dan snel opstappen.. want dit ga je niet kunnen spelen in grotere wedstrijden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 september 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - woensdag 13 september 2017 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 11:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zal dan iets persoonlijks zijn, vind hem heel twijfelachtig overkomen en niet zelfverzekerd.. en wat betreft van dat zelf bedacht tjah.. wie het ook heeft bedacht moet dan snel opstappen.. want dit ga je niet kunnen spelen in grotere wedstrijden
en omdat je het in de grote wedstrijden niet zo kunnen spelen betekend het ook meteen dat je het niet kan uitvoeren? Er zijn meer potjes dan alleen de grote wedstrijden he..

Overigens ook niet eens dat het in de grote potjes niet kan, tegen Nice werd het gedaan en liep het zelfs heel goed en pas minder nadat het weer was aangepast. En een grotere wedstrijd gaat Ajax dit seizoen niet spelen..

Maar wat een drogreden om iets niet te moeten willen leren zeg..
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2017 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 12:30 schreef remco k het volgende:

[..]

en omdat je het in de grote wedstrijden niet zo kunnen spelen betekend het ook meteen dat je het niet kan uitvoeren? Er zijn meer potjes dan alleen de grote wedstrijden he..

Overigens ook niet eens dat het in de grote potjes niet kan, tegen Nice werd het gedaan en liep het zelfs heel goed en pas minder nadat het weer was aangepast. En een grotere wedstrijd gaat Ajax dit seizoen niet spelen..

Maar wat een drogreden om iets niet te moeten willen leren zeg..
dat vind jij.. ik vind het geen systeem met de selectie die je nu hebt.. zoiets doe je als je er niet doorheen kan komen en de laatste momenten van een wedstrijd.. tegen een goed voetballende ploeg word je aan alle kanten weggetikt op het middenveld en je haalt spelers van hun sterkste plekken waardoor ze niet op hun sterkste zijn.. dat zagje zelfs met vlagen tegen zwolle en zelfs dat is geen grote ploeg..
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2017 - 19:04   quote  deeplink  
PS

Doordat Ajax met de twee spitsen Huntelaar en Dolberg speelde, moesten Van De Beek en Ziyech zich suf lopen. “Het is nu goed gegaan, maar tegen een andere ploeg gaat het op deze manier misschien wel mis”, zo geeft Donny van de Beek tegenover het AD aan.

Precies wat ik bedoel te zeggen.. en nogmaals zelfs tegen zwolle werkte het niet.. en valt niet in de categorie groteploeg.. en dan ook nog thuis.. in de jc arena.. zelfs de spelers zien dus blijkbaar geen heil in dit vreemde systeem van keizer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 september 2017 door nummer10 --
bahbah
 bahbah - woensdag 13 september 2017 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 19:04 schreef nummer10 het volgende:
PS

Doordat Ajax met de twee spitsen Huntelaar en Dolberg speelde, moesten Van De Beek en Ziyech zich suf lopen. “Het is nu goed gegaan, maar tegen een andere ploeg gaat het op deze manier misschien wel mis”, zo geeft Donny van de Beek tegenover het AD aan.

Precies wat ik bedoel te zeggen.. en nogmaals zelfs tegen zwolle werkte het niet.. en valt niet in de categorie groteploeg.. en dan ook nog thuis.. in de jc arena.. zelfs de spelers zien dus blijkbaar geen heil in dit vreemde systeem van keizer..
Dan zal hij toch op het moment Dolberg moeten offeren als ze dat systeem niet onder de knie krijgen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 september 2017 door bahbah --
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 13 september 2017 - 19:15   quote  deeplink  
Ze hadden Dolberg gewoon moeten verkopen voor 50 miljoen, dat zijn bedragen die je gewoon moet pakken
Loetje
 Loetje - woensdag 13 september 2017 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 09:01 schreef remco k het volgende:
Als trainer overtuigt hij mij ook nog niet, maar zijn interviews vind ik niet zo raar
Daarentegen bekoort hij mij wel op het gebied van management. Dat is toch ook belangrijk.
Loetje
 Loetje - woensdag 13 september 2017 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 19:15 schreef Ajax we love you het volgende:
Ze hadden Dolberg gewoon moeten verkopen voor 50 miljoen, dat zijn bedragen die je gewoon moet pakken
Er is door Ajax zelf nooit bevestigd he dat het om 50 miljoen is gegaan. Franse kranten spraken zelfs dat Monaco niet meer dan maximaal 30 wilde betalen. Ik geloof het ook gewoon niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 13 september 2017 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 20:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarentegen bekoort hij mij wel op het gebied van management. Dat is toch ook belangrijk.
als peoplemanager lijkt het me echt wel een prettig persoon.. dus als verbinder tussen trainer en spelers lijkt hij me echt zkr wel geschikt.. maar dat wou hij zelf ook eigenlijk.. eerst assistent.. mjah
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 16:38   quote  deeplink  
"Dat staat voor mij vast. Zo zijn we het seizoen begonnen. Al wil dat niet zeggen dat Klaas niet af en toe kan spelen. Als wij vinden dat Kasper rust moet krijgen, of even niet in vorm is, dan kan dat zeker. Maar wat mij betreft is Kasper nog steeds de eerste spits",

in alles blijkt dat je hunter nodig bent.. dus snap keizer zijn probleem niet zo.. heel mooi dat dolberg zijn eerste spits is maar als de andere het beter doet wissel je ze.. mjah is aan dolberg nog te verdienen en dat lijkt me meer de reden dit seizoen en niet omdat hij zo goed speelt..
remco k
 remco k - vrijdag 15 september 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 16:38 schreef nummer10 het volgende:
"Dat staat voor mij vast. Zo zijn we het seizoen begonnen. Al wil dat niet zeggen dat Klaas niet af en toe kan spelen. Als wij vinden dat Kasper rust moet krijgen, of even niet in vorm is, dan kan dat zeker. Maar wat mij betreft is Kasper nog steeds de eerste spits",

in alles blijkt dat je hunter nodig bent.. dus snap keizer zijn probleem niet zo.. heel mooi dat dolberg zijn eerste spits is maar als de andere het beter doet wissel je ze.. mjah is aan dolberg nog te verdienen en dat lijkt me meer de reden dit seizoen en niet omdat hij zo goed speelt..
In het hele interview geeft hij aan dat hij het op dit moment nog doet om Dolberg vertrouwen te geven, hij vindt dat de ploeg beter voetbalt rondom een goede Dolberg, en dat is ook gewoon waar.

Op andere posities doet hij uiteindelijk hetzelfde, dus rechtlijnig is hij er wel mee.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

In het hele interview geeft hij aan dat hij het op dit moment nog doet om Dolberg vertrouwen te geven, hij vindt dat de ploeg beter voetbalt rondom een goede Dolberg, en dat is ook gewoon waar.

Op andere posities doet hij uiteindelijk hetzelfde, dus rechtlijnig is hij er wel mee.
de ploeg voetbalde sowieso beter dan dit seizoen uiteindelijk.. ook in de wedstrijden waar dolberg ook nie rendeerde.. en dat waren er best wat.. op dit moment heeft de ploeg niks aan dolberg.. het is natuurlijk niet gezegt dat dolberg ooit weer het niveau haald van vorig seizoen.. dus wat doe je dan.. ga ne hem vertrouwen blijven geven tot dat je nog meer achterstand hebt.. of haal je hem even van de druk weg en laat je het hem weer proberen als het team draait.. ik zou voor het 2de gaan..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 17:34   quote  deeplink  
nou remco heb em bekeken het interview.. maar vind hem echt niet overtuigend overkomen.. en snap begod nie waarom die uit het niks zo blijft benadrukken dat dolberg zijn eerste spits is... nahja zie het wel allemaal wat die beste man gaat doen.. morgen zie ik et wel goe gaan.. volgende week niet..
remco k
 remco k - vrijdag 15 september 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 17:34 schreef nummer10 het volgende:
nou remco heb em bekeken het interview.. maar vind hem echt niet overtuigend overkomen.. en snap begod nie waarom die uit het niks zo blijft benadrukken dat dolberg zijn eerste spits is... nahja zie het wel allemaal wat die beste man gaat doen.. morgen zie ik et wel goe gaan.. volgende week niet..
Ach kerel. Jij Ian hem alleen maar negatief beoordelen. Iets anders heb ik je nog niet zien doen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 september 2017 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 09:01 schreef remco k het volgende:
Als trainer overtuigt hij mij ook nog niet, maar zijn interviews vind ik niet zo raar
Niet raar, maar zeker niet overtuigend en of krachtig.
AkaS
 AkaS - vrijdag 15 september 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 september 2017 - 20:01 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daarentegen bekoort hij mij wel op het gebied van management. Dat is toch ook belangrijk.
Mag ik jou vragen naar jouw ervaringen met hem op dit vlak?
remco k
 remco k - vrijdag 15 september 2017 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Niet raar, maar zeker niet overtuigend en of krachtig.
Moet dat dan. Zijn kwaliteiten moeten getoond worden door mensen op het veld.

En eerlijk is eerlijk. In de ed is hij beter gestart dan vorig jaar.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet dat dan. Zijn kwaliteiten moeten getoond worden door mensen op het veld.

En eerlijk is eerlijk. In de ed is hij beter gestart dan vorig jaar.
je wint.. daar is ook alles meegezegt.. daarbij vergeet je dat de basis er al stond.. vorig jaar in een nieuwe speelstijl niet..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 19:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. Jij Ian hem alleen maar negatief beoordelen. Iets anders heb ik je nog niet zien doen.
tjah ik zie nog geen positieve dingen hoe moet ik dan iets positiefs zeggen ? zijn eigen spelers twijffelen aan zijn vorm van opstelling en spreken dit zelfs uit, en dat zie je in het spel terug.. mocht keizer dolberg daadwerkelijk blijven opstellen in deze vorm en hij blijft er niks van bakken maakt keizer zowel dolberg als zichzelf kapot in de spelersgroep en de aanhang.. hoop echt van harte dat dolberg er boven opkomt hoor maar zo niet en het gaat keizer punten kosten gaat dir nogmeer kritiek krijgen.. en nogmaals da gun ik die man niet en zou volkomen de fout zijn van het th
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 september 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mag ik jou vragen naar jouw ervaringen met hem op dit vlak?
Als je denkt dat ik hem persoonlijk ken, moet ik je teleurstellen ;-)

Nee even zonder gein, hij krijgt natuurlijk wel meteen veel voor zijn poten. De situatie rond Appie, Europese uitschakeling, een Sanchez die je een beetje in de steek laat en een ploeg die maar geen aankopen kreeg en uiteindelijk jongens die er nog niet meteen kunnen staan. Dan moet je toch aardig managen en als je ziet dat de ploeg gewoon alles geeft en de sfeer goed is als ik de spelers en journalisten moet geloven, dan doe je dat aspect prima denk ik.

Bij Telstar voetbalde destijds een jongen die heel goed bevriend was met mijn oom. En daar hoorde ik hetzelfde van dus langzamerhand geloof ik het wel.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik hem persoonlijk ken, moet ik je teleurstellen ;-)

Nee even zonder gein, hij krijgt natuurlijk wel meteen veel voor zijn poten. De situatie rond Appie, Europese uitschakeling, een Sanchez die je een beetje in de steek laat en een ploeg die maar geen aankopen kreeg en uiteindelijk jongens die er nog niet meteen kunnen staan. Dan moet je toch aardig managen en als je ziet dat de ploeg gewoon alles geeft en de sfeer goed is als ik de spelers en journalisten moet geloven, dan doe je dat aspect prima denk ik.

Bij Telstar voetbalde destijds een jongen die heel goed bevriend was met mijn oom. En daar hoorde ik hetzelfde van dus langzamerhand geloof ik het wel.
als peoplemanager doet die het ook prima.. maar als trainer vooralsnog niet.. niet gezegt dat een andere trainer het gelijk beter had gedaan, nadeel met keizer is dat hij voor MIJ niet geloofwaardig en overtuigend overkomt en niet gewoom echt een eigenvisie/speelstijl heeft.. als ik dat zou zien iets wat hij ECHT wil en dit vol blijft houden en daarin veranderingen zou doen zou ik er geen moeite mee hebben.. maar telkens maar wat anders proberen vind ik gewoon niet overtuigend en komt over van tja, weet het eigenlijk zelf niet..
Loetje
 Loetje - vrijdag 15 september 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als peoplemanager doet die het ook prima.. maar als trainer vooralsnog niet.. niet gezegt dat een andere trainer het gelijk beter had gedaan, nadeel met keizer is dat hij voor MIJ niet geloofwaardig en overtuigend overkomt en niet gewoom echt een eigenvisie/speelstijl heeft.. als ik dat zou zien iets wat hij ECHT wil en dit vol blijft houden en daarin veranderingen zou doen zou ik er geen moeite mee hebben.. maar telkens maar wat anders proberen vind ik gewoon niet overtuigend en komt over van tja, weet het eigenlijk zelf niet..
Laat ik een ding zeggen, als hij geen eigen visie had en Spijkerman inderdaad de boel bepaalde, had Ajax NOOIT, maar dan ook NOOIT met 2 spitsen gaan spelen want Spijkerman wil enkel controlevoetbal
remco k
 remco k - vrijdag 15 september 2017 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je wint.. daar is ook alles meegezegt.. daarbij vergeet je dat de basis er al stond.. vorig jaar in een nieuwe speelstijl niet..
Ach houd er toch eens mee op man. Vorig jaar geen enkele belangrijke speler vertrokken. En nu verschillende belangrijke basisspelers.

Juist dit jaar moest er opnieuw begonnen worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 21:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laat ik een ding zeggen, als hij geen eigen visie had en Spijkerman inderdaad de boel bepaalde, had Ajax NOOIT, maar dan ook NOOIT met 2 spitsen gaan spelen want Spijkerman wil enkel controlevoetbal
dat klopt.. maar weet niet wat hij doet blijkbaar..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 15 september 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach houd er toch eens mee op man. Vorig jaar geen enkele belangrijke speler vertrokken. En nu verschillende belangrijke basisspelers.

Juist dit jaar moest er opnieuw begonnen worden.
absoluut niet mee eens.. genoeg basis spelers van vorig jaar en de speelstijl was absoluut veranderd.. daarbij hadden we ziyech de eerste paar wedstrijden ook nie vorig jaar.. nu wel.. prob is dat voor mijn gevoel keizer maar wat doet.. en niet weet waar hij meebezig is.. een veldtrainer een goeie en peoplemanager geloof ik wel.. maar echt de overhand hebben en baas zijn over de spelers en groep geloof ik nog niet zo
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 01:38   quote  deeplink  
http://www.afcafans.nl/nieuws/eerste-elftal/25694/keizer-schrijft-aankoop-niet-af-hij-is-een-concurrent-van-dolberg-en-huntelaar

ajb zeg... wat een zepezaadje. achja gelukkig ben ik het met het merendeel eens die zegt dat hij het nie red.... ook al hoop ik anders.. maar zou blij zijn als er een einde komt aan vriendjespolitiek bergkamp..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 06:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 01:38 schreef nummer10 het volgende:
http://www.afcafans.nl/nieuws/eerste-elftal/25694/keizer-schrijft-aankoop-niet-af-hij-is-een-concurrent-van-dolberg-en-huntelaar

ajb zeg... wat een zepezaadje. achja gelukkig ben ik het met het merendeel eens die zegt dat hij het nie red.... ook al hoop ik anders.. maar zou blij zijn als er een einde komt aan vriendjespolitiek bergkamp..
Een kans geven maar elke mogelijkheid grijpen om hem onderuit te schoppen! Hmmmmmm
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 06:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een kans geven maar elke mogelijkheid grijpen om hem onderuit te schoppen! Hmmmmmm
als ajax de sterren van de hemel gaat spelen zou ik het ook zeggen en hem vriendelijk bedanken.. maar kzie het nog niet gebeuren helaas..
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 september 2017 - 20:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet dat dan. Zijn kwaliteiten moeten getoond worden door mensen op het veld.

En eerlijk is eerlijk. In de ed is hij beter gestart dan vorig jaar.
Echt Remco!!!

Ik volg jouw commentaar wat minder betrokken dan anders,
maar ik zou zweren dat jij betaald krijgt om negativiteit
op dit forum de kop in te drukken. Als dit niet zo is begint
het echt ongeloofwaardig te worden.

Je schildert nummer10 zo langzamerhand af als iemand die zonder
enig fundament of aanleiding Keizer en zijn vriendjes boven hem
aanvalt.

Behalve jouw vaste kliek die min of meer hetzelfde doet, hoop ik dat
de rest ziet wat hier gebeurd.

Nummer10 valt ten eerste niemand aan.
Ten tweede stelt hij vast wat jij ook zou moeten vaststellen als je zo'n
goede supporter bent!!!

Ten derde, het gaat hier niet om personen maar om de club Ajax en de kwaliteit van mensen die hierover de macht hebben en uitoefenen.

Ik krijg echt de kriegels van jouw commentaar als dat we het in de ed beter doen en dat we juist dit jaar opnieuw moesten beginnen....

Het is dat jij hier zolang op dit forum zit en jij door een dominant aanwezig
vast groepje gedragen wordt, dat je met deze onzin wegkomt!!!

Met een adequater beleid had Sanchez hier nog een jaar gevoetbald en hadden we in de CL meegeblazen.

Een sterke persoonlijkheid als trainer had Dolberg een weekje of 2 op de bank gezet en vervolgens een weekje of 2 in jong Ajax laten spelen, doelpunten laten maken en dan weer zijn kansjes in het eerste bieden. Hierbij alles in helder overleg met de enige echte hunterrrr!

Dit slappe gedoe zorgt ervoor dat we straks in de big games geen vaste patronen hebben om op te steunen en er weinig vertrouwen bij de spelersgroep is.

Onze nieuwe Colombiaanse vriend moet eerst in Jong Ajax Engels gaan leren???? Hahaha wat een bullshit. Lekker de vriend van Overmars, Veltman zo lang mogelijk het hand boven het hoofd houden.

Neres waar aan gewerkt moet worden..... Nee Younes begrijpt het allemaal...Not

Nee, de geventileerde kritieken zijn volkomen terecht!
We hebben een onervaren trainer. Aardige man maar niet geschikt.

En dit jaar had geen zoveelste opbouwjaar mogen zijn, maar een zeldzaam jaar waarin we weer eens konden verrassen en knallen in Europa!!!!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco!!!

Ik volg jouw commentaar wat minder betrokken dan anders,
maar ik zou zweren dat jij betaald krijgt om negativiteit
op dit forum de kop in te drukken. Als dit niet zo is begint
het echt ongeloofwaardig te worden.

Je schildert nummer10 zo langzamerhand af als iemand die zonder
enig fundament of aanleiding Keizer en zijn vriendjes boven hem
aanvalt.

Behalve jouw vaste kliek die min of meer hetzelfde doet, hoop ik dat
de rest ziet wat hier gebeurd.

Nummer10 valt ten eerste niemand aan.
Ten tweede stelt hij vast wat jij ook zou moeten vaststellen als je zo'n
goede supporter bent!!!

Ten derde, het gaat hier niet om personen maar om de club Ajax en de kwaliteit van mensen die hierover de macht hebben en uitoefenen.

Ik krijg echt de kriegels van jouw commentaar als dat we het in de ed beter doen en dat we juist dit jaar opnieuw moesten beginnen....

Het is dat jij hier zolang op dit forum zit en jij door een dominant aanwezig
vast groepje gedragen wordt, dat je met deze onzin wegkomt!!!

Met een adequater beleid had Sanchez hier nog een jaar gevoetbald en hadden we in de CL meegeblazen.

Een sterke persoonlijkheid als trainer had Dolberg een weekje of 2 op de bank gezet en vervolgens een weekje of 2 in jong Ajax laten spelen, doelpunten laten maken en dan weer zijn kansjes in het eerste bieden. Hierbij alles in helder overleg met de enige echte hunterrrr!

Dit slappe gedoe zorgt ervoor dat we straks in de big games geen vaste patronen hebben om op te steunen en er weinig vertrouwen bij de spelersgroep is.

Onze nieuwe Colombiaanse vriend moet eerst in Jong Ajax Engels gaan leren???? Hahaha wat een bullshit. Lekker de vriend van Overmars, Veltman zo lang mogelijk het hand boven het hoofd houden.

Neres waar aan gewerkt moet worden..... Nee Younes begrijpt het allemaal...Not

Nee, de geventileerde kritieken zijn volkomen terecht!
We hebben een onervaren trainer. Aardige man maar niet geschikt.

En dit jaar had geen zoveelste opbouwjaar mogen zijn, maar een zeldzaam jaar waarin we weer eens konden verrassen en knallen in Europa!!!!
sluit ik me totaal bij aan.. daar doelde ik ook op met dat hij zelf niet weet wat hij doet.. over een weekje vitesse.. nou heb vitesse zien voetballen en die liggen op dit moment tovh echt voor ons.. als je wint is het mooi en vitesse een offday heeft.. dijks word tevens compleet omver gelopen door hun rechtsbuiten.. en matavz deligt zie ik ook somber in.. en dan heb ik het enkel over vitesse... toch ook jie echt een club waar je als ajax normaal bang voor moet zijn..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 september 2017 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco!!!

Ik volg jouw commentaar wat minder betrokken dan anders,
maar ik zou zweren dat jij betaald krijgt om negativiteit
op dit forum de kop in te drukken. Als dit niet zo is begint
het echt ongeloofwaardig te worden.

Je schildert nummer10 zo langzamerhand af als iemand die zonder
enig fundament of aanleiding Keizer en zijn vriendjes boven hem
aanvalt.

Behalve jouw vaste kliek die min of meer hetzelfde doet, hoop ik dat
de rest ziet wat hier gebeurd.

Nummer10 valt ten eerste niemand aan.
Ten tweede stelt hij vast wat jij ook zou moeten vaststellen als je zo'n
goede supporter bent!!!

Ten derde, het gaat hier niet om personen maar om de club Ajax en de kwaliteit van mensen die hierover de macht hebben en uitoefenen.

Ik krijg echt de kriegels van jouw commentaar als dat we het in de ed beter doen en dat we juist dit jaar opnieuw moesten beginnen....

Het is dat jij hier zolang op dit forum zit en jij door een dominant aanwezig
vast groepje gedragen wordt, dat je met deze onzin wegkomt!!!

Met een adequater beleid had Sanchez hier nog een jaar gevoetbald en hadden we in de CL meegeblazen.

Een sterke persoonlijkheid als trainer had Dolberg een weekje of 2 op de bank gezet en vervolgens een weekje of 2 in jong Ajax laten spelen, doelpunten laten maken en dan weer zijn kansjes in het eerste bieden. Hierbij alles in helder overleg met de enige echte hunterrrr!

Dit slappe gedoe zorgt ervoor dat we straks in de big games geen vaste patronen hebben om op te steunen en er weinig vertrouwen bij de spelersgroep is.

Onze nieuwe Colombiaanse vriend moet eerst in Jong Ajax Engels gaan leren???? Hahaha wat een bullshit. Lekker de vriend van Overmars, Veltman zo lang mogelijk het hand boven het hoofd houden.

Neres waar aan gewerkt moet worden..... Nee Younes begrijpt het allemaal...Not

Nee, de geventileerde kritieken zijn volkomen terecht!
We hebben een onervaren trainer. Aardige man maar niet geschikt.

En dit jaar had geen zoveelste opbouwjaar mogen zijn, maar een zeldzaam jaar waarin we weer eens konden verrassen en knallen in Europa!!!!
Jij moet eens een portie bami met saté proberen, knap je denk van op pik.

Je bent boos omdat het niet goed gaat bij/met Ajax, maar mag een ander daar een andere mening over hebben?

Als remco tegen nr10 wil ingaan is dat toch prima? Ik lees lekker door de verschillende topics heen en vind sommige discussies wel leuk en andere weer niet.

Jij bent echt aan het zoeken om het "vaste groepie" eens ff lekker aan te pakken, maar waarom? Je wordt ook steeds feller en ik ben bang dat je straks dood neer valt...vandaar die bami ;)

Eetze!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 12:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij moet eens een portie bami met saté proberen, knap je denk van op pik.

Je bent boos omdat het niet goed gaat bij/met Ajax, maar mag een ander daar een andere mening over hebben?

Als remco tegen nr10 wil ingaan is dat toch prima? Ik lees lekker door de verschillende topics heen en vind sommige discussies wel leuk en andere weer niet.

Jij bent echt aan het zoeken om het "vaste groepie" eens ff lekker aan te pakken, maar waarom? Je wordt ook steeds feller en ik ben bang dat je straks dood neer valt...vandaar die bami ;)

Eetze!
noodles.. prob is echter dat een mening gezien word als een feit waartegen in word gegaan en een mening dan niet geaccepteerd word... als ik zeg ik vind apik geen uitstraling hebben, waarom dan vel tegenin gaan dat dit niet zo is... het is een mening, meer niet.. was enkel een voorbeeld he :P
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ajax de sterren van de hemel gaat spelen zou ik het ook zeggen en hem vriendelijk bedanken.. maar kzie het nog niet gebeuren helaas..
Enige wat ik je kwalijk neem is de momenten dat er erg goed gevoetbald wordt het ook niet gezegd wordt en die momenten zitten er behalve uit bij VVV namelijk iedere pot wel bij.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Enige wat ik je kwalijk neem is de momenten dat er erg goed gevoetbald wordt het ook niet gezegd wordt en die momenten zitten er behalve uit bij VVV namelijk iedere pot wel bij.
zitten er zeker bij... want deze groep kan wel voetballen, hebben ze vorigjaar bewezen, alleen komen rare beslissingen achteraan... en vvv en ook zwolle was gewoon slecht simpel zat.. en dat kan je zkr keizer kwalijk nemen.. ook het spitsen verhaal, hunter dolberg.. hunter club topscorer en super belangrijk voor het team. dolberg 0 doelpunten en brengt niks extras op dit moment, hoezo moet je dan zo benadrukken dat hij je eerste spits is.. dolberg heeft doelpunten nodig, vertrouwen, dat geef je door hem ff een paar potten met jong mee telaten doen en daar weer op kracht telaten komen en dan weer voor de leeuwen tegooien.. waarom gebeurt dit niet ? op dit moment hebben we nog meer aan cassiera.. anyway kzal de goeiedingen ook benoemen ALS die dankzij de trainer zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ajax de sterren van de hemel gaat spelen zou ik het ook zeggen en hem vriendelijk bedanken.. maar kzie het nog niet gebeuren helaas..
Waar was jouw positiviteit omtrent Bosz dan op gericht??? Want zoveel wedstrijden van hem speelde Ajax nou ook weer niet de sterren van de hemel!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

als ajax de sterren van de hemel gaat spelen zou ik het ook zeggen en hem vriendelijk bedanken.. maar kzie het nog niet gebeuren helaas..
Waar was jouw positiviteit omtrent Bosz dan op gericht??? Want zoveel wedstrijden van hem speelde Ajax nou ook weer niet de sterren van de hemel!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 09:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Echt Remco!!!

Ik volg jouw commentaar wat minder betrokken dan anders,
maar ik zou zweren dat jij betaald krijgt om negativiteit
op dit forum de kop in te drukken. Als dit niet zo is begint
het echt ongeloofwaardig te worden.

Je schildert nummer10 zo langzamerhand af als iemand die zonder
enig fundament of aanleiding Keizer en zijn vriendjes boven hem
aanvalt.

Behalve jouw vaste kliek die min of meer hetzelfde doet, hoop ik dat
de rest ziet wat hier gebeurd.

Nummer10 valt ten eerste niemand aan.
Ten tweede stelt hij vast wat jij ook zou moeten vaststellen als je zo'n
goede supporter bent!!!

Ten derde, het gaat hier niet om personen maar om de club Ajax en de kwaliteit van mensen die hierover de macht hebben en uitoefenen.

Ik krijg echt de kriegels van jouw commentaar als dat we het in de ed beter doen en dat we juist dit jaar opnieuw moesten beginnen....

Het is dat jij hier zolang op dit forum zit en jij door een dominant aanwezig
vast groepje gedragen wordt, dat je met deze onzin wegkomt!!!

Met een adequater beleid had Sanchez hier nog een jaar gevoetbald en hadden we in de CL meegeblazen.

Een sterke persoonlijkheid als trainer had Dolberg een weekje of 2 op de bank gezet en vervolgens een weekje of 2 in jong Ajax laten spelen, doelpunten laten maken en dan weer zijn kansjes in het eerste bieden. Hierbij alles in helder overleg met de enige echte hunterrrr!

Dit slappe gedoe zorgt ervoor dat we straks in de big games geen vaste patronen hebben om op te steunen en er weinig vertrouwen bij de spelersgroep is.

Onze nieuwe Colombiaanse vriend moet eerst in Jong Ajax Engels gaan leren???? Hahaha wat een bullshit. Lekker de vriend van Overmars, Veltman zo lang mogelijk het hand boven het hoofd houden.

Neres waar aan gewerkt moet worden..... Nee Younes begrijpt het allemaal...Not

Nee, de geventileerde kritieken zijn volkomen terecht!
We hebben een onervaren trainer. Aardige man maar niet geschikt.

En dit jaar had geen zoveelste opbouwjaar mogen zijn, maar een zeldzaam jaar waarin we weer eens konden verrassen en knallen in Europa!!!!
Wel grappig dat je Keizer daarvan beticht, maar dat deed Bosz vorig jaar ook al hoor?? Die liet Younes ook staan, die liet Veltman ook staan en ga zo maar verder. Slappe gelul altijd!
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 12:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Jij moet eens een portie bami met saté proberen, knap je denk van op pik.

Je bent boos omdat het niet goed gaat bij/met Ajax, maar mag een ander daar een andere mening over hebben?

Als remco tegen nr10 wil ingaan is dat toch prima? Ik lees lekker door de verschillende topics heen en vind sommige discussies wel leuk en andere weer niet.

Jij bent echt aan het zoeken om het "vaste groepie" eens ff lekker aan te pakken, maar waarom? Je wordt ook steeds feller en ik ben bang dat je straks dood neer valt...vandaar die bami ;)

Eetze!
Dag Apik, zal eens een lekker portie proberen. Bedankt voor de tip penis.

Maar jij vind dus ook, net als Remco dat dit jaar juist een jaar van opbouw is ?
En dat Keizer een capabele krachtige trainer is ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar was jouw positiviteit omtrent Bosz dan op gericht??? Want zoveel wedstrijden van hem speelde Ajax nou ook weer niet de sterren van de hemel!!
zat spelvreugde in.. knokken voor elke bal en voor elkaar.. vechtlust. ik zie da nu stukken minder.. de opbouw is in mijn ogen weer trager..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zat spelvreugde in.. knokken voor elke bal en voor elkaar.. vechtlust. ik zie da nu stukken minder.. de opbouw is in mijn ogen weer trager..
Hou toch op man!! In hoeveel wedstrijden??? De wedstrijden waren op 1 hand te tellen en pas na de winterstop! Ik zou je aanraden alle wedstrijden voor de winterstop van vorig seizoen nog eens te bekijken want daar speelde Ajax net zoals ze nu spelen!!

Wat ik bemerk is dat sommige supporters verblind zijn door het bereiken van de EL-finale. Want ineens lijkt Bosz god en is hij een held! Hij deed echter hetzelfde fout als wat Keizer nu fout doet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man!! In hoeveel wedstrijden??? De wedstrijden waren op 1 hand te tellen en pas na de winterstop! Ik zou je aanraden alle wedstrijden voor de winterstop van vorig seizoen nog eens te bekijken want daar speelde Ajax net zoals ze nu spelen!!

Wat ik bemerk is dat sommige supporters verblind zijn door het bereiken van de EL-finale. Want ineens lijkt Bosz god en is hij een held! Hij deed echter hetzelfde fout als wat Keizer nu fout doet.
En in alle belangrijke wedstrijden gefaald
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

En in alle belangrijke wedstrijden gefaald
Vraag mij nog steeds af welke spelvreugde. Vooral dankzij Sanchez dat Ajax af en toe door het oog van de naald kroop. Als alle spelers verslagen waren kwam hij met een geweldige ingreep toch nog tot redding. Die speler heeft Keizer niet op dit moment.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man!! In hoeveel wedstrijden??? De wedstrijden waren op 1 hand te tellen en pas na de winterstop! Ik zou je aanraden alle wedstrijden voor de winterstop van vorig seizoen nog eens te bekijken want daar speelde Ajax net zoals ze nu spelen!!

Wat ik bemerk is dat sommige supporters verblind zijn door het bereiken van de EL-finale. Want ineens lijkt Bosz god en is hij een held! Hij deed echter hetzelfde fout als wat Keizer nu fout doet.
indd dezelfde fout, alleen heeft keizer gelijj ziyech al.. echter hoefde keizer nie veel teveranderen zoals bosz wel moest voor dit type spel.. vdbeek was de opvolger al van klaassen.. enige wat keizer hoefde te doen is een vervanger voor sanchez zien te vinden.. en de rest had hij op door kunnen bouwen.. waar gaat het dan fout dat de lijnen nu niet zichtbaar meer zijn ? de spelers zelf vragen zichzelfs af of dit wel een goed idee is.. en dat zegt mij genoeg.. kan me nog momentjes nu al herrindrren dat spelers gebaren maken van wat doe je nu.. er is in mijn ogen vanuit de spelers groep totaal geen vertrouwen in waar keizer meebezig is.. hoop dat het nog goed gaat uitpakken maar vrees voor ons het ergste... daarbij er is wel een vervanger echter stelt deze trainer hem niet op omdat ze zogenaamd eerst moeten wennnen en de taal moeten leren.. laat me nie lachen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - zaterdag 16 september 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd dezelfde fout, alleen heeft keizer gelijj ziyech al.. echter hoefde keizer nie veel teveranderen zoals bosz wel moest voor dit type spel.. vdbeek was de opvolger al van klaassen.. enige wat keizer hoefde te doen is een vervanger voor sanchez zien te vinden.. en de rest had hij op door kunnen bouwen.. waar gaat het dan fout dat de lijnen nu niet zichtbaar meer zijn ? de spelers zelf vragen zichzelfs af of dit wel een goed idee is.. en dat zegt mij genoeg.. kan me nog momentjes nu al herrindrren dat spelers gebaren maken van wat doe je nu.. er is in mijn ogen vanuit de spelers groep totaal geen vertrouwen in waar keizer meebezig is.. hoop dat het nog goed gaat uitpakken maar vrees voor ons het ergste... daarbij er is wel een vervanger echter stelt deze trainer hem niet op omdat ze zogenaamd eerst moeten wennnen en de taal moeten leren.. laat me nie lachen
Bosz vergeten bij Rostov uit? Begin van de competitie... Doe nou eens niet zo incompetent en oordeel na een half jaar want al je argumenten kloppen gewoon niet. En dat is niet ik die dat vind, dat zijn echt glashard de feiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

indd dezelfde fout, alleen heeft keizer gelijj ziyech al.. echter hoefde keizer nie veel teveranderen zoals bosz wel moest voor dit type spel.. vdbeek was de opvolger al van klaassen.. enige wat keizer hoefde te doen is een vervanger voor sanchez zien te vinden.. en de rest had hij op door kunnen bouwen.. waar gaat het dan fout dat de lijnen nu niet zichtbaar meer zijn ? de spelers zelf vragen zichzelfs af of dit wel een goed idee is.. en dat zegt mij genoeg.. kan me nog momentjes nu al herrindrren dat spelers gebaren maken van wat doe je nu.. er is in mijn ogen vanuit de spelers groep totaal geen vertrouwen in waar keizer meebezig is.. hoop dat het nog goed gaat uitpakken maar vrees voor ons het ergste... daarbij er is wel een vervanger echter stelt deze trainer hem niet op omdat ze zogenaamd eerst moeten wennnen en de taal moeten leren.. laat me nie lachen
Sorry, maar jij gaat echt aan enorm veel zaken voorbij! Iedereen riep maar dat v.d. Beek de ultieme vervanger was van Klaassen, maar nog steeds is hij enorm anders. Het werk wat Klaassen deed is echt enorm onderschat door sommigen hier. Daarnaast was Sanchez vele malen belangrijker dan jij voor mogelijk houd. De foutjes die v.d. Ligt, Veltman en Viergever/Sinkgraven werden vorig seizoen 9 van de 10 keer met een ultieme poging opgelost door Sanchez. Met die man in je elftal stond je bij voorbaat al met 1-0 voor. Aangezien De Ligt en Viergever nu het centrum moeten vullen is er op linksachter ineens een gat. Tja, Dijks wordt daar neergezet en ook daarmee zet je een stap achteruit.

En dan nog het geval Nouri. Een beginnende trainer die zoiets direct voor zijn kiezen krijgt en dat ook moet managen. Ik vind het knap dat hij zich staande houdt.

En daarnaast vraag ik nog steeds of je de wedstrijden kan opnoemen waarin het spel van Bosz nu daadwerkelijk heeft gekregen waardoor hij volgens sommigen werd geroemd. Wat dat waren er ook de 2e seizoenshelft niet veel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 16 september 2017 - 15:00   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

En in alle belangrijke wedstrijden gefaald
Wel fijn dat je dat nu erkent, niet heel toevallig ook de wedstrijden
dat hij Tete en van de Beek passeerde ten gunste van Veltman en
Schöne en Youness tot het einde mocht falen...keer op keer!

In de wedstrijden dat Veltman en Schöne niet speelden kon Ajax aan de hand van Sanchez, Traoré en Ziyech wervelen en stormen met veel spelvreugde...

... Alleen leek het wel alsof Bosz alleen naam wilde maken met een aanvallende speelstijl maar wilde hij geen prijzen winnen en was hij bijna
blij toen we uit bij psv het lankskampioenschap definitief verspeelden.

En in de finale toch weer eigenwijs Veltman, Schöne en Younes laten spelen.

Met Tete, van de Beek had je defensief veel meer power gehad en voorin had iedereen het beter dan Younes gedaan !
AkaS
 AkaS - zaterdag 16 september 2017 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 14:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bosz vergeten bij Rostov uit? Begin van de competitie... Doe nou eens niet zo incompetent en oordeel na een half jaar want al je argumenten kloppen gewoon niet. En dat is niet ik die dat vind, dat zijn echt glashard de feiten.
Dat was toen jouw vrienden van het TH nog riepen dat de selectie prima was en Ziyech niets zou toevoegen ;-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 16 september 2017 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 september 2017 - 15:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat was toen jouw vrienden van het TH nog riepen dat de selectie prima was en Ziyech niets zou toevoegen ;-)
indd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0172331