BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus man, wat een doemdenkerij. Ik denk dat Onana in de eerste minuut een rode kaart krijgt. Ajax in de 2e minuut een pingel mist! Keizer in de 3e minuut ziek naar huis gaat. De wedstrijd in de 4e minuut wordt gestaakt ivm diverse supporters op het veld! In de 5e minuut de wedstrijd wordt hervat! In de 6e minuut enz. enz.

Maar vertel mij eens waarom Younes opstellen een fout is?
Doemdenken? Of realisme? Ik heb weinig vertrouwen in Keizer, maar hij mag me gaan overtuigen. Ik hoop het.

En je vraag over Youness, kort door de bocht zijn Kluivert en Neres beter. Veel beter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Doemdenken? Of realisme? Ik heb weinig vertrouwen in Keizer, maar hij mag me gaan overtuigen. Ik hoop het.

En je vraag over Youness, kort door de bocht zijn Kluivert en Neres beter. Veel beter.
Serieus, en met welke statistieken wil je komen om aan te tonen dat Kluivert en Neres beter zijn? Het rendement van Kluivert is namelijk minder ten opzichte van Younes, maar ook ten opzichte van Neres.

En ja doemdenken ja! Nergens op gebaseerd! Betere seizoenstart in de competitie dan vorig jaar. Daarnaast bezig een vaste basis te maken! Niks realistisch aan dus!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Maar als Younes vandaag 3 keer scoort en 3 keer een assist geeft is hij ineens weer een held! Hou toch op en steun je spelers eens! In goede, maar ook in slechte tijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zondag 17 september 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zo slecht doet Younes het niet eens! Iedereen roept wel om Kluivert, maar het rendement van Kluivert is slechter dan dat van Younes! Dus wat willen mensen nu precies???
neres in de basis.. dat is wat ik wil.. en dat hij vertrouwen gaat krijgen van de trainer ipv alleen maar af en toe een potje..
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zo slecht doet Younes het niet eens! Iedereen roept wel om Kluivert, maar het rendement van Kluivert is slechter dan dat van Younes! Dus wat willen mensen nu precies???
Misschien als je naar rendement kijkt.

Als je zijn goals en assists terug gaat kijken is meer dan 60% domweg geluk te noemen. Een ondoordacht schot, van richting veranderde voorzet e.d. Kenneth Perez bijvoorbeeld of Theo Janssen. Als hun op doel schoten zat er altijd een gedachtte achter. Keeper op het verkeerde been, verdekt schot, lange hoek, korte hoek bijvoorbeeld. Daar was weinig geluk voor nodig.

En daarbij, vertragen, vertragen en vertragen. Tel vanmiddag maar eens hoe vaak hij een bal in de diepte krijgt. Staat daarom altijd in de dubbele dekking. En probeert dan nog altijd te frotten.

Ik ben klaar met hem.
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:39 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neres in de basis.. dat is wat ik wil.. en dat hij vertrouwen gaat krijgen van de trainer ipv alleen maar af en toe een potje..
Eens. Kluivert ook. Youness heeft zijn kans gehad, 2 jaar lang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:40 schreef JOOD het volgende:

[..]

Misschien als je naar rendement kijkt.

Als je zijn goals en assists terug gaat kijken is meer dan 60% domweg geluk te noemen. Een ondoordacht schot, van richting veranderde voorzet e.d. Kenneth Perez bijvoorbeeld of Theo Janssen. Als hun op doel schoten zat er altijd een gedachtte achter. Keeper op het verkeerde been, verdekt schot, lange hoek, korte hoek bijvoorbeeld. Daar was weinig geluk voor nodig.

En daarbij, vertragen, vertragen en vertragen. Tel vanmiddag maar eens hoe vaak hij een bal in de diepte krijgt. Staat daarom altijd in de dubbele dekking. En probeert dan nog altijd te frotten.

Ik ben klaar met hem.
Tuurlijk jongen, dus als hij scoort of een assist geeft is het in het meeste gevallen domweg geluk, maar als Kluivert of Neres het doet is het allemaal perfect. Onderstaand het rendementlijstje voor je!

Younes speelde inmiddels 59 eredivisiewedstrijden, bij elkaar 4551 minuten. Daarin scoorde hij 11 keer en gaf hij 19 keer een assist. Dus hij had 414 minuten nodig per doelpunt en 240 minuten per assist

Kluivert speelde inmiddels 15 eredivisiewedstrijden, bij elkaar 971 minuten. Daarin scoorde hij 2 keer en gaf hij 4 assists. Doorberekend had hij dus 486 minuten per doelpunt en 243 minuten per assist nodig.

Neres speelde inmiddels 11 competitiewedstrijden, bij elkaar 612 munten. Daarin scoorde hij 4 keer en gaf hij 4 assists. Omgerekend had hij dus 153 minuten per doelpunt en per assist nodig.

Cerny speelde inmiddels 15 competitiewedstrijden, bij elkaar 614 minuten. Daarin scoorde hij 1 keer en gaf hij 3 assist. Omgerekend had hij dus 614 minuten per doelpunt en 205 minuten per assist nodig.

Ik zeg niet dat het goed is, maar qua statistieken is het is ook zeker niet slecht wat Younes laat zien.

Overigens raad ik je onderstaande link ook aan. Link is van maart 2017 maar daar wordt ook nog het 1 en ander uitgeschreven.

http://www.tussendelinies.nl/minder-kritiek-op-amin-younes
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:44   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Serieus, en met welke statistieken wil je komen om aan te tonen dat Kluivert en Neres beter zijn? Het rendement van Kluivert is namelijk minder ten opzichte van Younes, maar ook ten opzichte van Neres.

En ja doemdenken ja! Nergens op gebaseerd! Betere seizoenstart in de competitie dan vorig jaar. Daarnaast bezig een vaste basis te maken! Niks realistisch aan dus!
Geen statistieken voor Youness. Pure logica.

En jij vindt dat we Keizer niets aan kunnen rekenen? Geen CL. Zelfs geen EL. De goede speelstijl van vorig jaar onder Bosz is vernietigd. Heeft al 5 verschillende formaties gehanteerd. Hele domme wissels gemaakt. Wordt nu ook weer bekritiseerd door iedereen bij Fox. Hij maakt gewoon vreemde keuzes. Als hij Dolberg vandaag weer laat spelen bevestigd hij mijn motie van wantrouwen. Het lijkt wel paniek.
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, dus als hij scoort of een assist geeft is het in het meeste gevallen domweg geluk, maar als Kluivert of Neres het doet is het allemaal perfect. Onderstaand het rendementlijstje voor je!

Younes speelde inmiddels 59 eredivisiewedstrijden, bij elkaar 4551 minuten. Daarin scoorde hij 11 keer en gaf hij 19 keer een assist. Dus hij had 414 minuten nodig per doelpunt en 240 minuten per assist

Kluivert speelde inmiddels 15 eredivisiewedstrijden, bij elkaar 971 minuten. Daarin scoorde hij 2 keer en gaf hij 4 assists. Doorberekend had hij dus 486 minuten per doelpunt en 243 minuten per assist nodig.

Neres speelde inmiddels 11 competitiewedstrijden, bij elkaar 612 munten. Daarin scoorde hij 4 keer en gaf hij 4 assists. Omgerekend had hij dus 153 minuten per doelpunt en per assist nodig.

Cerny speelde inmiddels 15 competitiewedstrijden, bij elkaar 614 minuten. Daarin scoorde hij 1 keer en gaf hij 3 assist. Omgerekend had hij dus 614 minuten per doelpunt en 205 minuten per assist nodig.

Ik zeg niet dat het goed is, maar qua statistieken is het is ook zeker niet slecht wat Younes laat zien.

Overigens raad ik je onderstaande link ook aan. Link is van maart 2017 maar daar wordt ook nog het 1 en ander uitgeschreven.

http://www.tussendelinies.nl/minder-kritiek-op-amin-younes
Nogmaals, statistisch zul je zeker gelijk hebben. Maar je ziet toch ook zelf hoe sterk de dreiging bij Kluivert is? Dat voelt je hele team en de tegenstander ook. Het is meer dan alleen de cijfertjes. Je werkt zeker bij een bank ;) ;)

En om mijn mening over Neres te onderbouwen; geef hem eens de kans. 4-5 wedstrijden op een vaste plek in de basis. Daarna kunnen we pas een mening gaan vormen. Hij laat goede, slechte en hele goede dingen zien. Vastigheid geeft daarin meer vertrouwen en rendement om in jouw straatje te blijven :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Geen statistieken voor Youness. Pure logica.

En jij vindt dat we Keizer niets aan kunnen rekenen? Geen CL. Zelfs geen EL. De goede speelstijl van vorig jaar onder Bosz is vernietigd. Heeft al 5 verschillende formaties gehanteerd. Hele domme wissels gemaakt. Wordt nu ook weer bekritiseerd door iedereen bij Fox. Hij maakt gewoon vreemde keuzes. Als hij Dolberg vandaag weer laat spelen bevestigd hij mijn motie van wantrouwen. Het lijkt wel paniek.
Nog zo'n wijvie die schreeuwt om het schreeuwen. Welke goede speelstijl van Bosz vorig jaar? We hebben welgeteld 5 goede wedstrijden gehad. Die brachten ons deels naar de finale van de EL. Verder waren het vaak makke wedstrijden. Is daarnaast ook een aantal keren hard op zijn plaats gezet. Kijk de uitwedstrijden maar tegen Schalke en Lyon! Die hadden er zelfs voor kunnen zorgen dat we helemaal die finale niet zouden hebben gehaald. 1 ding weet ik zeker, de finale heeft heel veel supporters blind gemaakt.

We zijn nu bijvoorbeeld Sanchez kwijt. Ga jij de wedstrijden van afgelopen seizoen eens terugkijken en zie dan hoe vaak Sanchez uiteindelijk met een laatste krachtinspanning ervoor zorgde dat Ajax een tegendoelpunt voorkwam. Gebeurde vaak door fouten, diezelfde fouten worden nu helaas niet voorkomen omdat Sanchez er niet meer is. Geloof me dat dit een slok op een borrel scheelt.

Trouwens ook grappig dat iedereen roept dat Dolberg op de bank moet en nu hij dit doet is hij ineens weer paniekerig bezig!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:51   quote  deeplink  
En JOOD, dan raad ik je aan alle wedstrijden in de eerste seizoenshelft even terug te kijken, want daar zaten ook behoorlijk wat waardeloze wedstrijden tussen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

maar staat los van speelstijl en spel opvattingen
Wat een onzin man. Ondanks dat keijzer op eenzelfde manier wil spleen zal hij weer andere ideeen en methodes hebben om tot daar te komen.

En daarnaast als gewoon je twee beste spelers met afstand vertrekken, wordt je gewoon slechter. En moet je dus weer opnieuw beginnen.

Neem vandaag. 7 positieswisselingen tov de wedstrijden onder Bosz op het laatst.
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nog zo'n wijvie die schreeuwt om het schreeuwen. Welke goede speelstijl van Bosz vorig jaar? We hebben welgeteld 5 goede wedstrijden gehad. Die brachten ons deels naar de finale van de EL. Verder waren het vaak makke wedstrijden. Is daarnaast ook een aantal keren hard op zijn plaats gezet. Kijk de uitwedstrijden maar tegen Schalke en Lyon! Die hadden er zelfs voor kunnen zorgen dat we helemaal die finale niet zouden hebben gehaald. 1 ding weet ik zeker, de finale heeft heel veel supporters blind gemaakt.

We zijn nu bijvoorbeeld Sanchez kwijt. Ga jij de wedstrijden van afgelopen seizoen eens terugkijken en zie dan hoe vaak Sanchez uiteindelijk met een laatste krachtinspanning ervoor zorgde dat Ajax een tegendoelpunt voorkwam. Gebeurde vaak door fouten, diezelfde fouten worden nu helaas niet voorkomen omdat Sanchez er niet meer is. Geloof me dat dit een slok op een borrel scheelt.

Trouwens ook grappig dat iedereen roept dat Dolberg op de bank moet en nu hij dit doet is hij ineens weer paniekerig bezig!!
Ten eerste schreeuw ik niet. En al helemaal niet om het schreeuwen. Als iemand zijn mening graag onderbouwt ben ik het.

De goede speelstijl van Bosz. Druk zetten met het hele team, vooruit verdedigen, sneller aanvallen. Dat heeft hij er redelijk ingekregen. Inderdaad is dat niet altijd gelukt. Maar het ging gaandeweg het seizoen beter en beter. (Met uitzondering van de uitwedstrijden in de kwart en halve finale en de finale zelf.) Ik had graag gezien dat hij dit seizoen had kunnen doorborduren met een paar gerichtte aankopen.

Helaas is dat niet het geval en zijn opvolger stelt teleur vandaar mijn frustratie.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jezus man, wat een doemdenkerij. Ik denk dat Onana in de eerste minuut een rode kaart krijgt. Ajax in de 2e minuut een pingel mist! Keizer in de 3e minuut ziek naar huis gaat. De wedstrijd in de 4e minuut wordt gestaakt ivm diverse supporters op het veld! In de 5e minuut de wedstrijd wordt hervat! In de 6e minuut enz. enz.

Maar vertel mij eens waarom Younes opstellen een fout is?
Heel ongeloofwaardig dit. Als Onana rood krijgt ben je een minuut later nooit aan de andere kant. Verder een realistische schets
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar zo slecht doet Younes het niet eens! Iedereen roept wel om Kluivert, maar het rendement van Kluivert is slechter dan dat van Younes! Dus wat willen mensen nu precies???
Kluivert mag je van mij voorlopig lekker vanaf de bank laten komen. Ik zou starten met Cerny en Neres.
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
En JOOD, dan raad ik je aan alle wedstrijden in de eerste seizoenshelft even terug te kijken, want daar zaten ook behoorlijk wat waardeloze wedstrijden tussen!
Dan raad ik je aan de 3 seizoenen daarvoor nog eens te bekijken. Appels en peren maat. Gewoon heel knap van Bosz vorig seizoen, al was het met vallen en opstaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel ongeloofwaardig dit. Als Onana rood krijgt ben je een minuut later nooit aan de andere kant. Verder een realistische schets
Hahahaha droplul!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan de 3 seizoenen daarvoor nog eens te bekijken. Appels en peren maat. Gewoon heel knap van Bosz vorig seizoen, al was het met vallen en opstaan.
En wat heeft het hem gebracht? Behalve zijn transfer naar Dortmund?
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:49 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nogmaals, statistisch zul je zeker gelijk hebben. Maar je ziet toch ook zelf hoe sterk de dreiging bij Kluivert is? Dat voelt je hele team en de tegenstander ook. Het is meer dan alleen de cijfertjes. Je werkt zeker bij een bank ;) ;)

En om mijn mening over Neres te onderbouwen; geef hem eens de kans. 4-5 wedstrijden op een vaste plek in de basis. Daarna kunnen we pas een mening gaan vormen. Hij laat goede, slechte en hele goede dingen zien. Vastigheid geeft daarin meer vertrouwen en rendement om in jouw straatje te blijven :)
Cijfers bepalen of je wint of niet.
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:56 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ten eerste schreeuw ik niet. En al helemaal niet om het schreeuwen. Als iemand zijn mening graag onderbouwt ben ik het.

De goede speelstijl van Bosz. Druk zetten met het hele team, vooruit verdedigen, sneller aanvallen. Dat heeft hij er redelijk ingekregen. Inderdaad is dat niet altijd gelukt. Maar het ging gaandeweg het seizoen beter en beter. (Met uitzondering van de uitwedstrijden in de kwart en halve finale en de finale zelf.) Ik had graag gezien dat hij dit seizoen had kunnen doorborduren met een paar gerichtte aankopen.

Helaas is dat niet het geval en zijn opvolger stelt teleur vandaar mijn frustratie.
7 echt goede wedstrijden van de dik 40.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:56 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ten eerste schreeuw ik niet. En al helemaal niet om het schreeuwen. Als iemand zijn mening graag onderbouwt ben ik het.

De goede speelstijl van Bosz. Druk zetten met het hele team, vooruit verdedigen, sneller aanvallen. Dat heeft hij er redelijk ingekregen. Inderdaad is dat niet altijd gelukt. Maar het ging gaandeweg het seizoen beter en beter. (Met uitzondering van de uitwedstrijden in de kwart en halve finale en de finale zelf.) Ik had graag gezien dat hij dit seizoen had kunnen doorborduren met een paar gerichtte aankopen.

Helaas is dat niet het geval en zijn opvolger stelt teleur vandaar mijn frustratie.
Die speelstijl van Bosz is maar in een aantal wedstrijden toegepast. Meeste tijd kwam het er namelijk niet uit! En zijn opvolger stelt niet teleur, die is nog zoekende. Net als Bosz dat afgelopen seizoen aan het begin had! En daarnaast was de voorbereiding van Keizer kutter dan die van Bosz afgelopen seizoen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

7 echt goede wedstrijden van de dik 40.
Dat probeer ik ook al even te vertellen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat heeft het hem gebracht? Behalve zijn transfer naar Dortmund?
Heb jij vorig jaar hetzelfde Ajax gezien als de rest van de wereld?

En het gekonkel binnen Ajax heeft hem zijn 'kop' gekost.
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

7 echt goede wedstrijden van de dik 40.
Dat zijn er 7 meer dan de jaren daarvoor. Het idee en de lijn was duidelijk. Een paar gerichtte aankopen en je had zomaar 25 goede wedstrijden kunnen spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:00 schreef JOOD het volgende:

[..]

Heb jij vorig jaar hetzelfde Ajax gezien als de rest van de wereld?

En het gekonkel binnen Ajax heeft hem zijn 'kop' gekost.
Ja inderdaad! Een aantal goede wedstrijden in Europa (2 tot 3) en een paar in Nederland! Vertel mij wat daar niet aan klopt?

En o ja, Bosz is uiteindelijk zelf op een smerige manier vertrokken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 september 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 14:03   quote  deeplink  
Maargoed, we hopen allemaal het beste voor Keizer, Youness de rest van Ajax.

Succes vanmiddag!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:03 schreef JOOD het volgende:
Maargoed, we hopen allemaal het beste voor Keizer, Youness de rest van Ajax.

Succes vanmiddag!
Zelfs dat durf ik te betwisten hier als ik sommige reacties lees!
JOOD
 JOOD - zondag 17 september 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zelfs dat durf ik te betwisten hier als ik sommige reacties lees!
Jonge, mijn mening mag je betwisten. Maar mijn clubliefde niet. Hoofd en hart zitten op dit moment niet op dezelfde lijn. Vandaar dat ik deze discussie stop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:08 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jonge, mijn mening mag je betwisten. Maar mijn clubliefde niet. Hoofd en hart zitten op dit moment niet op dezelfde lijn. Vandaar dat ik deze discussie stop.
Ik heb het ook niet over je clubliefde, maar wel dat sommigen het goede voorhebben met spelers en trainer!
remco k
 remco k - zondag 17 september 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zelfs dat durf ik te betwisten hier als ik sommige reacties lees!
Datzelfde gevoel heb ik ook. Lijkt wel alsof sommige mensen willen dat het slecht gaat om hun gelijk te krijgen.
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over je clubliefde, maar wel dat sommigen het goede voorhebben met spelers en trainer!
Exact dat!
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Datzelfde gevoel heb ik ook. Lijkt wel alsof sommige mensen willen dat het slecht gaat om hun gelijk te krijgen.
En al gaat het slecht, dan nog hebben ze geen gelijk als je hun argumenten erbij haalt. Sterker nog, een onderbouwd argument heeft 3 kwart van die bende nog nooit gegeven
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Datzelfde gevoel heb ik ook. Lijkt wel alsof sommige mensen willen dat het slecht gaat om hun gelijk te krijgen.
Ja inderdaad!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 14:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

En al gaat het slecht, dan nog hebben ze geen gelijk als je hun argumenten erbij haalt. Sterker nog, een onderbouwd argument heeft 3 kwart van die bende nog nooit gegeven
Klopt ook!
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 13:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar als Younes vandaag 3 keer scoort en 3 keer een assist geeft is hij ineens weer een held! Hou toch op en steun je spelers eens! In goede, maar ook in slechte tijden!
Hahaha jouw reactie is echt wel heel dom, sorry Warrior!
Natuurlijk is hij dan een held, maar hij doet het niet. Nooit niet.
Zelfs 1x niet..!

Hahaha volgens mij is dat nou juist het hele probleem met hem ;-)
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:20 schreef AkaS het volgende:
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
En jij wordt betaald om enkel negatief te zijn Stanley???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha jouw reactie is echt wel heel dom, sorry Warrior!
Natuurlijk is hij dan een held, maar hij doet het niet. Nooit niet.
Zelfs 1x niet..!

Hahaha volgens mij is dat nou juist het hele probleem met hem ;-)
En hoeveel heeft de rest gedaan vandaag???
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 september 2017 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:20 schreef AkaS het volgende:
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
Ja, precies. dat denk ik ook!

hahaha wtf man
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:20 schreef AkaS het volgende:
Er loopt hier een groepje rond, oude garde die ooit als doorsnee
forumleden met elkaar de discussie aangingen en er iets moois van
maakten.

Echter met de opkomst van social media zijn dergelijke
forums belangrijk om de opini te beïnvloeden en bepaalde
mensen op bepaalde posities hebben hier geld voor over...

Ik krijg sterk het gevoel dat hier een paar mensen betaald
worden om negativiteit te neutraliseren.

De commentaren zijn soms zo belachelijk dat
het niet meer normaal is en dit is de enige
verklaring die ik hiervoor kan vinden.

Statistieken... my ass! Kijken met je eigen
ogen mensen en laat je geen onzin vertellen
en je mond snoeren door een paar onbenullen
die bovendien doen alsof iedereen die kritiek
uit niet goed bij zijn hoofd is.
Maar nu ben ik er klaar mee voor vanavond. Weer 325,45 euro verdient met het positief uiten over mijn club op forums en social media!
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 21:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En hoeveel heeft de rest gedaan vandaag???
Kom op man doe eens niet zo dom !!!

Waarom duw jij dit naar vandaag? Snap jij werkelijk niet
dat de aversie die er is gebaseerd is op structureel falen
van deze sta in de weg !!??
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar nu ben ik er klaar mee voor vanavond. Weer 325,45 euro verdient met het positief uiten over mijn club op forums en social media!
nee, jij bent niet slim genoeg om hiervoor betaald te krijgen.
Jij mag alleen meelopen en erbij horen :-P
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:25 schreef AkaS het volgende:

[..]

nee, jij bent niet slim genoeg om hiervoor betaald te krijgen.
Jij mag alleen meelopen en erbij horen :-P
Hahaha Stan, jij maakt mijn dag goed! Jij bent blijkbaar wel slim genoeg om jezelf elke dag door je club te laten opnaaien!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 september 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kom op man doe eens niet zo dom !!!

Waarom duw jij dit naar vandaag? Snap jij werkelijk niet
dat de aversie die er is gebaseerd is op structureel falen
van deze sta in de weg !!??
Ja en van Schone en van Veltman en van Dijks en van Viergever en van Kluivert enz. enz. enz. Zo wordt elke speler hier afgekeken als hij het niet goed doet. Velen riepen dat Dolberg moest banken. En na het optreden van vandaag moet Huntelaar maar weer aan de kant. Je hebt 1.5 miljoen supporters en die 1.5 miljoen zullen het nooit met elkaar eens zijn. Ieder heeft zijn eigen voorkeur aan spelers. Je kan niet zo maar een blik spelers opentrekken als anderen niet voldoen. Ook al zou je dat graag willen.
wvb
 wvb - zondag 17 september 2017 - 22:55   quote  deeplink  
Er wordt zeer matig gespeeld, vanaf begin seizoen.
Dat ligt aan de spelers, een goed team heeft eigenlijk geen trainer nodig.
Veer spelers presteren ondermaats, of hebben niet het beoogde niveau voor het 1e team van Ajax.
De trainer, dat kun je hem aanrekenen, durft niet krachtdadig in te grijpen, is absoluut geen tacticus.
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en van Schone en van Veltman en van Dijks en van Viergever en van Kluivert enz. enz. enz. Zo wordt elke speler hier afgekeken als hij het niet goed doet. Velen riepen dat Dolberg moest banken. En na het optreden van vandaag moet Huntelaar maar weer aan de kant. Je hebt 1.5 miljoen supporters en die 1.5 miljoen zullen het nooit met elkaar eens zijn. Ieder heeft zijn eigen voorkeur aan spelers. Je kan niet zo maar een blik spelers opentrekken als anderen niet voldoen. Ook al zou je dat graag willen.
Als het zo massaal is, zou het wellicht aan de trainer en zijn systeem kunnen liggen...?
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als het zo massaal is, zou het wellicht aan de trainer en zijn systeem kunnen liggen...?
Zelfde systeem als anders hoor op vorige week na..
AkaS
 AkaS - zondag 17 september 2017 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 22:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zelfde systeem als anders hoor op vorige week na..
Hahahaha... echt!
Loetje
 Loetje - zondag 17 september 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 september 2017 - 23:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahaha... echt!
Dus weet niet wat je allemaal roept. Schreeuw je trouwens overal zo?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0208051