BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 september 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 21:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat eerste hoeft niet.. maar komaan ontzag tonen voor scheveningen ?? komop zeg.. je kan zeggen dat ze goed zijn tuurlijk maar we moeten waken voor ze ? een amateurploeg ?


Bekijk dit filmpje maar even. Ligt iets genuanceerder dan wordt gesteld. Verder een normale reactie van Keizer in mijn ogen. Respect tonen voor de tegenstander en onderschatting moeten we altijd voorkomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 september 2017 door Hasjkoph --
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 22:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dit bedoel ik nou met zoeken! Elk interview, elk moment, elk woord direct in negativisme omzetten!!
eerlijk AW.... je kan het toch nie eens zijn hiermee of wel ? niks met negatief temaken.. realistisch zijn mag ook een keer... prima als je zegt het is een goeie tegenstander.. maar al een soort van broek in de broek tonen voor een fucking amateur club als ajax zijnde moet jeje kapot schamen.. wie het ook zegt...
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 22:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[ filmpje ]

Bekijk dit filmpje maar even. Ligt iets genuanceerder dan wordt gesteld. Verder een normale reactie van Keizer in mijn ogen. Respect tonen voor de tegenstander en onderschatting moeten we altijd voorkomen.
kijk dat was mijn vraag !! dankje hasj.. vandaar mijn vraag heeft die dit echt gezegt op de manier zoals het er staat.. niet dus.. dus prima.. (y) zit ernaast.. zo mans ben ik wel omdat toe tegeven ;) maar was even bang dat hij al scheet voor scheveningen
Loetje
 Loetje - woensdag 20 september 2017 - 03:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 september 2017 - 22:51 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

[ filmpje ]

Bekijk dit filmpje maar even. Ligt iets genuanceerder dan wordt gesteld. Verder een normale reactie van Keizer in mijn ogen. Respect tonen voor de tegenstander en onderschatting moeten we altijd voorkomen.
Klasse pik!
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:03   quote  deeplink  
Jezus wat vermoeiend..
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:06   quote  deeplink  
En ach ja, Bosz verloor tegen Liefing en speelde gelijk tegen de AFC.. Maar dat is natuurlijk anders want was de voorbereiding, en toen deden alle boefjes die gelukkig allemaal weggejaagd zijn bij Ajax nog mee, wantw at waren die Ghazi Bazoer en de rest van het zooitje toch ongemotiveerd en wat waren het dramatisch slechte talenten..
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2017 - 09:24   quote  deeplink  
Ben benieuwd vanavond. Nog steeds weinig vertrouwen in Keizer. Laten we hopen dat dit na vanavond veranderd. In ieder geval blij dat Younes niet zal spelen.

Oh ja, en voor degene die me nu uit gaan maken voor negativist, dit is mijn gevoel bij de trainer op dit moment en mijn mening.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:03 schreef remco k het volgende:
Jezus wat vermoeiend..
als je had gelezen waarvan jij anderen op aanvalt dat ze dat niet doen, had je gelezen dat ik het corrigeer..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:06 schreef remco k het volgende:
En ach ja, Bosz verloor tegen Liefing en speelde gelijk tegen de AFC.. Maar dat is natuurlijk anders want was de voorbereiding, en toen deden alle boefjes die gelukkig allemaal weggejaagd zijn bij Ajax nog mee, wantw at waren die Ghazi Bazoer en de rest van het zooitje toch ongemotiveerd en wat waren het dramatisch slechte talenten..
snap niet waarom je bosz erbij weer bijhaald want dat doe ik ook niet, maar is makkelijk om telkens daarop terug tewijzen.. beetje oude koeien maat want ik kijk naar het nu en dat staat me niet aan.. daarbij vond ik het niet allemaal top talenten overigens.. elghazi vind jij super ik vond hem teveel wannabee ronaldo niet dat hij slecht was maar toch.. bazoer kan je over twisten maar maakt ook niet wekelijks nu een goeie indruk.. en riedewald wil ik het niet eens overhebben.. deboer zette hem zelfs gelijk alweer op de bank, en zit nu niet eens meer bij de selectie wat ook genoeg zegt.. tete doet het nu goed maar daarvan mag je het th op de schuldgeven die verlengde liever veltman ipv tete.. ook met een nieuwe trainer mocht hij weg en tete ziet veltman zijn contract verlengen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:24 schreef JOOD het volgende:
Ben benieuwd vanavond. Nog steeds weinig vertrouwen in Keizer. Laten we hopen dat dit na vanavond veranderd. In ieder geval blij dat Younes niet zal spelen.

Oh ja, en voor degene die me nu uit gaan maken voor negativist, dit is mijn gevoel bij de trainer op dit moment en mijn mening.
ook al wint die 0-8 wat je normaal verwacht tegen een amateurploeg zegt me dat nog niks.. en voor remco, nee ook niet als het bosz was geweest..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 09:40   quote  deeplink  
voordeel voor keizer dit seizoen is dat hij een week er voor heeft om de ploeg klaar te stomen voor de tegenstander.. mag je toch wat verwachten lijkt me, genoeg rust, heeft feyenoord vorig jaar bewezen
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

snap niet waarom je bosz erbij weer bijhaald want dat doe ik ook niet, maar is makkelijk om telkens daarop terug tewijzen.. beetje oude koeien maat want ik kijk naar het nu en dat staat me niet aan.. daarbij vond ik het niet allemaal top talenten overigens.. elghazi vind jij super ik vond hem teveel wannabee ronaldo niet dat hij slecht was maar toch.. bazoer kan je over twisten maar maakt ook niet wekelijks nu een goeie indruk.. en riedewald wil ik het niet eens overhebben.. deboer zette hem zelfs gelijk alweer op de bank, en zit nu niet eens meer bij de selectie wat ook genoeg zegt.. tete doet het nu goed maar daarvan mag je het th op de schuldgeven die verlengde liever veltman ipv tete.. ook met een nieuwe trainer mocht hij weg en tete ziet veltman zijn contract verlengen..
Net zo makkelijk als dat het is om Keijzer maar af te blijven zeiken zonder enige fundering.

Zeker wat je nu weer suggereert raakt kant nog wal en dat weet je zelf ook wel.

Riedewald overigens gewoon weer o phet veld bij de eerste gewonnen westrijd van Chrystal..

En waarom moet het TH de schuld krijgen van Tete?? Bosz stelde hem niet op waardoor hij weg wou.. En hij laat ook nu weer gewoon het ongelijk zien van Bosz, speelde afgelopen weekend Neymar helemaal zoek als verdediger..
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2017 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook al wint die 0-8 wat je normaal verwacht tegen een amateurploeg zegt me dat nog niks.. en voor remco, nee ook niet als het bosz was geweest..
Wel als je de hand van de trainer kunt zien. Willem 2 vorig jaar onder Bosz heeft me veel vertrouwen gegeven na een kutstart. Je kon duidelijk zien wat de trainer voor ogen had en dat het ook nog goed uitvoerbaar was.. graag nogmaals zo'n scenario, maar dan met Keizert.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Net zo makkelijk als dat het is om Keijzer maar af te blijven zeiken zonder enige fundering.

Zeker wat je nu weer suggereert raakt kant nog wal en dat weet je zelf ook wel.

Riedewald overigens gewoon weer o phet veld bij de eerste gewonnen westrijd van Chrystal..

En waarom moet het TH de schuld krijgen van Tete?? Bosz stelde hem niet op waardoor hij weg wou.. En hij laat ook nu weer gewoon het ongelijk zien van Bosz, speelde afgelopen weekend Neymar helemaal zoek als verdediger..
ok duidelijk.. je vind het goed gaan... we zien de hand van keizer duidelijk.. er zit lijn in en zijn bedoelingen qua spelopvatting zijn zeer duidelijk.. qua tete zit je er compleet naast.. bosz stelde hem indd niet op maar veltman.. iets wat jij qua cijfers ook duidelijk vond en niet zo raar, en nu moet ik de fout van bosz toegeven terwijl jij zelf de keuze snapte want veltman had uitstekende cijfers volgens je eigen.. daarbij is er een nieuwe trainer, hij had voor zijn kans kunnen gaan dit seizoen maar dat wou hij niet en waarom ? precies omdat overmars zijn contract niet wou verlengen, dit is zelfs aangegeven vorig jaar door tete zelf dat ajax hem nooit een aanbieding heeft gedaan..
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:48 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wel als je de hand van de trainer kunt zien. Willem 2 vorig jaar onder Bosz heeft me veel vertrouwen gegeven na een kutstart. Je kon duidelijk zien wat de trainer voor ogen had en dat het ook nog goed uitvoerbaar was.. graag nogmaals zo'n scenario, maar dan met Keizert.
tuurlijk hoop ik dat ook.. alleen heb ik het GEVOEL dat keizer geem overwicht heeft op het team omdat het een goedzak is.. en dat bedoel ik possitief maar ik denk dat dit team juist geen goedzak nodig heeft maar een strengere leermeester..
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2017 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 10:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk hoop ik dat ook.. alleen heb ik het GEVOEL dat keizer geem overwicht heeft op het team omdat het een goedzak is.. en dat bedoel ik possitief maar ik denk dat dit team juist geen goedzak nodig heeft maar een strengere leermeester..
100% mee eens.

Ervaring langs de lijn is nog vele malen belangrijker dan ervaring op het veld.
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 10:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ok duidelijk.. je vind het goed gaan... we zien de hand van keizer duidelijk.. er zit lijn in en zijn bedoelingen qua spelopvatting zijn zeer duidelijk.. qua tete zit je er compleet naast.. bosz stelde hem indd niet op maar veltman.. iets wat jij qua cijfers ook duidelijk vond en niet zo raar, en nu moet ik de fout van bosz toegeven terwijl jij zelf de keuze snapte want veltman had uitstekende cijfers volgens je eigen.. daarbij is er een nieuwe trainer, hij had voor zijn kans kunnen gaan dit seizoen maar dat wou hij niet en waarom ? precies omdat overmars zijn contract niet wou verlengen, dit is zelfs aangegeven vorig jaar door tete zelf dat ajax hem nooit een aanbieding heeft gedaan..
Hij wou al weg op basis van afgelopen jaar. Als hij toen meer respect en meer de kans hemeltergend zou hij niet vertrokken zijn.

En vinden dat de keuze voor Veltman te rechtvaardigen is. Is iets anders dan Tete gewoon geen kans geven.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij wou al weg op basis van afgelopen jaar. Als hij toen meer respect en meer de kans hemeltergend zou hij niet vertrokken zijn.

En vinden dat de keuze voor Veltman te rechtvaardigen is. Is iets anders dan Tete gewoon geen kans geven.
geen kans ? wat een onzin weer.. tete heeft gewoon een paar potten gespeelt de rest hield hij vast aan de basis wat dus niet gek was volgens jou.. de keus die tete heeft gemaakt kwam ook mede door een zakenwaarnemer en een overmars die liever veltman zag blijven.. tete heeft vaak genoeg aangegeven niks van AJAX te hebben gehoord mbt een verlenging waarop hij heft gezegt adios.. heb tete nooit horen zeggen dat het aan de keus van de trainer lag overigens.. ja dat die niet nog een jaar op de bank wou... maar kreeg dus blijkbaar ook niet de kans van de nieuwestaf want overmars verlengde het contract van veltman ipv tete..
p111
 p111 - woensdag 20 september 2017 - 16:14   quote  deeplink  
Zo net terug uit Griekenland,zo te zien is er niks veranderd tussen nr 10 en onze vrienden Remco en AW .Afgelopen zondag tegen Ado vele kansen hoorde ik en onze topper Frenkie uitblinker dat doet me goed,maar wel gewisseld ? dat werd niet begrepen hoorde ik ? dat zou de hand van Keizer kunnen zijn.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:14 schreef p111 het volgende:
Zo net terug uit Griekenland,zo te zien is er niks veranderd tussen nr 10 en onze vrienden Remco en AW .Afgelopen zondag tegen Ado vele kansen hoorde ik en onze topper Frenkie uitblinker dat doet me goed,maar wel gewisseld ? dat werd niet begrepen hoorde ik ? dat zou de hand van Keizer kunnen zijn.
hahaha ieder zijn mening/gedachte..
JOOD
 JOOD - woensdag 20 september 2017 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:14 schreef p111 het volgende:
Zo net terug uit Griekenland,zo te zien is er niks veranderd tussen nr 10 en onze vrienden Remco en AW .Afgelopen zondag tegen Ado vele kansen hoorde ik en onze topper Frenkie uitblinker dat doet me goed,maar wel gewisseld ? dat werd niet begrepen hoorde ik ? dat zou de hand van Keizer kunnen zijn.
Onnavolgbaar inderdaad..

Vandaag maar weer een ander team de wei in sturen. Welke formatie zien we vandaag? 6-2-2 of 2-5-3?
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onnavolgbaar inderdaad..

Vandaag maar weer een ander team de wei in sturen. Welke formatie zien we vandaag? 6-2-2 of 2-5-3?
tja leek me nu juist beter om vastigheden te creeeren (die er eigenlijk al waren) aangezien dat al niet loopt.. maar goed het zal allemaal wel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 september 2017 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 00:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eerlijk AW.... je kan het toch nie eens zijn hiermee of wel ? niks met negatief temaken.. realistisch zijn mag ook een keer... prima als je zegt het is een goeie tegenstander.. maar al een soort van broek in de broek tonen voor een fucking amateur club als ajax zijnde moet jeje kapot schamen.. wie het ook zegt...
Heb vandaag het interview gezien op televisie en snap totaal niet wat hij verkeerd zegt. Maar ja, media probeert het ook allemaal negatief te benoemen. Publieke opinie creëren noemen ze dat.
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb vandaag het interview gezien op televisie en snap totaal niet wat hij verkeerd zegt. Maar ja, media probeert het ook allemaal negatief te benoemen. Publieke opinie creëren noemen ze dat.
i know.. maar zal een gevoels kwestie zijn.. heb ik wel met meer trainers.. niet alleen met keizer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 september 2017 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 17:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

i know.. maar zal een gevoels kwestie zijn.. heb ik wel met meer trainers.. niet alleen met keizer
Meer een kwestie van zoeken naar bevestiging!
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 18:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Meer een kwestie van zoeken naar bevestiging!
neehoor komt in de loop van het seizoen vanzelf dus nu niet nodig..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 20 september 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 19:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor komt in de loop van het seizoen vanzelf dus nu niet nodig..
En dat noem jij een kans geven?
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 september 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 19:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat noem jij een kans geven?
yep want ik hoop het voor die man... en voor ons maar sorry dat ik er geen vertrouwen in heb..
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

geen kans ? wat een onzin weer.. tete heeft gewoon een paar potten gespeelt de rest hield hij vast aan de basis wat dus niet gek was volgens jou.. de keus die tete heeft gemaakt kwam ook mede door een zakenwaarnemer en een overmars die liever veltman zag blijven.. tete heeft vaak genoeg aangegeven niks van AJAX te hebben gehoord mbt een verlenging waarop hij heft gezegt adios.. heb tete nooit horen zeggen dat het aan de keus van de trainer lag overigens.. ja dat die niet nog een jaar op de bank wou... maar kreeg dus blijkbaar ook niet de kans van de nieuwestaf want overmars verlengde het contract van veltman ipv tete..
Veel vaker wisselen en spelers rust geven.
remco k
 remco k - woensdag 20 september 2017 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 16:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Onnavolgbaar inderdaad..

Vandaag maar weer een ander team de wei in sturen. Welke formatie zien we vandaag? 6-2-2 of 2-5-3?
1 ander systeem erbij spelen. Je doet nu net alsof ie iedere week een ander ayasteem speelt.
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

1 ander systeem erbij spelen. Je doet nu net alsof ie iedere week een ander ayasteem speelt.
je gaat pas een ander systeem inslijpen als je BASIS goed is en staat.. wat dus niet het geval is
JOOD
 JOOD - donderdag 21 september 2017 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 20:54 schreef remco k het volgende:

[..]

1 ander systeem erbij spelen. Je doet nu net alsof ie iedere week een ander ayasteem speelt.
Ik doe niet alsof, het is iedere wedstrijd een ander team...
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 september 2017 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 september 2017 - 09:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Net zo makkelijk als dat het is om Keijzer maar af te blijven zeiken zonder enige fundering.

Zeker wat je nu weer suggereert raakt kant nog wal en dat weet je zelf ook wel.

Riedewald overigens gewoon weer o phet veld bij de eerste gewonnen westrijd van Chrystal..

En waarom moet het TH de schuld krijgen van Tete?? Bosz stelde hem niet op waardoor hij weg wou.. En hij laat ook nu weer gewoon het ongelijk zien van Bosz, speelde afgelopen weekend Neymar helemaal zoek als verdediger..
Weet jij wat er tegen Bosz gezegd is? Las namelijk dat hij van hogerhand op bepaalde spelers geen beroep mocht doen. Volgens mij wilde Ajax zelf van een aantal jongens af..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 september 2017 - 08:12   quote  deeplink  
Denk dat de focus nu beter op 1 systeem kan liggen en eerst je beste elf voor dat systeem vinden en daar wat routines inbouwen. Tot nu toe is het allemaal te onzeker, spelers lijken ook niet echt het idee te hebben waar ze aan toe zijn. (Verwijt ik Keizer niet direct hij is ook nog zoekende, Dit zie je terug in het veld).
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet jij wat er tegen Bosz gezegd is? Las namelijk dat hij van hogerhand op bepaalde spelers geen beroep mocht doen. Volgens mij wilde Ajax zelf van een aantal jongens af..
dan word je voor gek verklaard ;)
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 01:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik doe niet alsof, het is iedere wedstrijd een ander team...
Dat valt dus wel mee hoor. Door blessures endergelijke wordt er gewisseld. En een ander systeem.

Maar neem de defensie. Constant hetzelfde net als zyech Vd beek en Youness.
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 08:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet jij wat er tegen Bosz gezegd is? Las namelijk dat hij van hogerhand op bepaalde spelers geen beroep mocht doen. Volgens mij wilde Ajax zelf van een aantal jongens af..
Berichten die door het kamp Bosz naar buiten komen
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Berichten die door het kamp Bosz naar buiten komen
bosz heeft nog geen woord geroepen anders hoor..
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 11:52   quote  deeplink  
even voor de duidelijkheid

Tete maakt een vreemd seizoen door bij Ajax. Afgelopen dinsdag speelde hij nog negentig minuten bij het Nederlands elftal in het oefenduel met Italië, maar bij De Klassieker tegen Feyenoord zat hij weer 'gewoon' op de reservebank bij Ajax. Hoewel hij onder trainer Peter Bosz maar weinig aan spelen toekomt, staat Tete open voor een langer verblijf in Amsterdam.
'Als Ajax iets wil, hebben ze mijn nummer en dat van mijn zaakwaarnemer', zegt Tete in een uitgebreid interview in de nieuwe VI. 'Ik kan moeilijk zelf de club bellen of ik bij kan tekenen. Na vorig seizoen was er interesse van een paar goede clubs, maar ik wilde bij Ajax blijven. Ik vond dat destijds het beste voor mijn ontwikkeling. Daar had de clubleiding begrip voor en ze waren positief', vertelt de rechtsachter.
'Ik was basisspeler en international van Oranje. Sindsdien heb ik niets meer vernomen van de clubleiding over mijn toekomst. Ik lees en hoor ook van alles. Dat ik weg zou willen, dat mijn zaakwaarnemer Mino Raiola daarmee bezig zou zijn, noem maar op. Daar moet ik om lachen, want het is onzin, het klopt totaal niet. De waarheid is dat ik niets van de club heb vernomen.

zoals tete hier zelf aangeeft had het niks met de reserverplek temaken maar met de keus dat ajax geen contract wil verlengen van hem waarop hij wou vertrekken.. dit zegt tete hierzelf alleen overmars spreekt dit tegen.. maar dit komt toch echt vanuit tete
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 11:52 schreef nummer10 het volgende:
even voor de duidelijkheid

Tete maakt een vreemd seizoen door bij Ajax. Afgelopen dinsdag speelde hij nog negentig minuten bij het Nederlands elftal in het oefenduel met Italië, maar bij De Klassieker tegen Feyenoord zat hij weer 'gewoon' op de reservebank bij Ajax. Hoewel hij onder trainer Peter Bosz maar weinig aan spelen toekomt, staat Tete open voor een langer verblijf in Amsterdam.
'Als Ajax iets wil, hebben ze mijn nummer en dat van mijn zaakwaarnemer', zegt Tete in een uitgebreid interview in de nieuwe VI. 'Ik kan moeilijk zelf de club bellen of ik bij kan tekenen. Na vorig seizoen was er interesse van een paar goede clubs, maar ik wilde bij Ajax blijven. Ik vond dat destijds het beste voor mijn ontwikkeling. Daar had de clubleiding begrip voor en ze waren positief', vertelt de rechtsachter.
'Ik was basisspeler en international van Oranje. Sindsdien heb ik niets meer vernomen van de clubleiding over mijn toekomst. Ik lees en hoor ook van alles. Dat ik weg zou willen, dat mijn zaakwaarnemer Mino Raiola daarmee bezig zou zijn, noem maar op. Daar moet ik om lachen, want het is onzin, het klopt totaal niet. De waarheid is dat ik niets van de club heb vernomen.

zoals tete hier zelf aangeeft had het niks met de reserverplek temaken maar met de keus dat ajax geen contract wil verlengen van hem waarop hij wou vertrekken.. dit zegt tete hierzelf alleen overmars spreekt dit tegen.. maar dit komt toch echt vanuit tete
Komt zeker bij Tete weg dit verhaal.

Alleen weet je ook wie zijn zaakwaarnemer is? Dat is hoogstwaarschijnlijk de reden dat Ajax niet inging op een contractverlenging, en je weet zelf daarnaast dondersgoed hoe het bespelen van de publieke opinie werkt..
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 14:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Komt zeker bij Tete weg dit verhaal.

Alleen weet je ook wie zijn zaakwaarnemer is? Dat is hoogstwaarschijnlijk de reden dat Ajax niet inging op een contractverlenging, en je weet zelf daarnaast dondersgoed hoe het bespelen van de publieke opinie werkt..
tuurlijk.. maar was om aan tegeven dat het niet van het bosz kamp komt.. en die pizzabakker heeft er zkr mee temaken
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 15:38   quote  deeplink  
"Keizer vraagt zich af of Luis Manuel Orejuela een opkomende back kan worden. "Hij moet nog wat stappen maken in timing en kwaliteit. Dan kan het iets zijn. Hij is een aankoop en we moeten het nog zien."

stond hij niet bekend daarom ???? en vind dit een beetje een sneer naar die jongen... komt dus timing en kwaliteit tekort volgens keizer, wat koste die ?.. en volgens keizer missen we opkomende backs.. had hij die dan niet moeten eisen ?? en wil diepte en mensen die in beweging zijn, dan vraag ik me hardop af waarom hij dan younes blijft opstellen, zoals hij wil spelen zou perfect zijn voor een ziyech want ook hij moet het daarvan hebben.. ben benieuwd hoe keizer dit er dan in wil gaan krijgen eerlijk gezegt
remco k
 remco k - donderdag 21 september 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 15:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk.. maar was om aan tegeven dat het niet van het bosz kamp komt.. en die pizzabakker heeft er zkr mee temaken
Hij had gewoon meer moeten spelen.

En dat het van het Bosz kamp af komt dat spelers weg moesten vorig jaar ben ik wel van overtuigd. Dit heeft daar niet mee te maken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 september 2017 door remco k --
nummer10
 nummer10 - donderdag 21 september 2017 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 september 2017 - 23:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij had gewoon meer moeten spelen.

En dat het van het Bosz kamp af komt dat spelers weg moesten vorig jaar ben ik wel van overtuigd. Dit heeft daar niet mee te maken.
nergens gelezen
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 09:45   quote  deeplink  
'Critici fluisteren: houd Bergkamp te vriend als je wat wilt bereiken bij Ajax'

Zaterdag 23 september 2017 om 07:34

In het Algemeen Dagblad is zaterdag een analyse te lezen over Dennis Bergkamp en diens ver reikende macht bij Ajax. De krant stelt dat de relatie met Marc Overmars flink bekoeld is.

Overmars wordt door Bergkamp overruled in het technisch hart, mede omdat hoofd jeugdopleiding Said Ouaali ook lid is van het kernteam. 'Overmars maakte zich hard om Bosz koste wat kost te houden. Maar omdat Bergkamp altijd Ouaali aan zijn zijde vindt, werd dat onbegonnen werk', schrijft het AD. 'Bosz was misschien sowieso wel vertrokken, omdat Dortmund een kans uit duizenden is, maar Ajax sputterde wel heel beperkt tegen.'

'En ook bij de opvolging van Bosz kwam de strategische machtspositie van Bergkamp weer aan de oppervlakte', vervolgt de krant in de analyse. 'Overmars pleitte voor een ervaren coach in de categorie Michael Laudrup. Maar ook nu werd Overmars weer gepasseerd, waardoor ook de relatie tussen Overmars en Bergkamp bekoeld is. De nieuwe trainer van Ajax werd dus Marcel Keizer, een jeugdvriend van Bergkamp. Al zagen de twee elkaar vele jaren niet voordat Keizer vorig seizoen aan de slag ging als trainer van Jong Ajax. En de aanstelling van Michael Reiziger als coach van Jong Ajax? Jawel, komt ook uit de koker van Bergkamp. Invloed dus, of noem het macht.'

Volgens het Algemeen Dagblad heeft Bergkamp ook tegenstanders binnen Ajax. 'Critici binnen de club, die niet graag publiekelijk over Bergkamp praten, zouden hem als verbinder tussen de jeugdopleiding en het eerste elftal veel vaker op De Toekomst willen zien tijdens jeugdwedstrijden om zijn betrokkenheid te tonen. Toen hoofd opleidingen Wim Jonk na een slepend conflict bijna twee jaar terug van het toneel verdween, was Bergkamp daar juist wél vaak te vinden. Maar die intensiteit nam, tot verbazing van sommige jeugdtrainers, vrij snel af. Diezelfde critici fluisteren ook: als je wat wilt bereiken bij Ajax, moet je Bergkamp te vriend houden.'

mmmmm wat moeten we hiervan denken?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 september 2017 door nummer10 --
remco k
 remco k - zaterdag 23 september 2017 - 10:21   quote  deeplink  
Mening van een krant die toch al niet veel met Ajax op heeft.
Loetje
 Loetje - zaterdag 23 september 2017 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 september 2017 - 10:21 schreef remco k het volgende:
Mening van een krant die toch al niet veel met Ajax op heeft.
En dan nog van het AD ook waar de 2 grootste Ajax haters zitten en al zo vaak dingen over de club zeggen die bedoeld zijn om mensen te beschadigen terwijl het niet klopt
nummer10
 nummer10 - zaterdag 23 september 2017 - 11:08   quote  deeplink  
ja geen idee.. zag het voorbij komen.. zodoende dat ik het even post.. heb zelf wel vraagtekens bij bergkamp overigens maar of dit klopt, ik heb geen idee..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 23 september 2017 - 11:30   quote  deeplink  
Ja, want ze praten ook met Overmars en Bergkamp! Pffff
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 23 september 2017 - 12:33   quote  deeplink  
Nou, er zal toch wel een behoorlijke kern van waarheid in zitten, aangezien dit niet de eerste keer is dat zoiets voorbij komt over Bergkamp..
Maar wat mij betreft bekijken ze het lekker met z'n allen. Ga me er niet eens meer druk om maken.
Begint een beetje te 'The Bold & the Beautiful' te worden allemaal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0203959