BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2020 - 05:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 juli 2020 - 21:32 schreef steve'o het volgende:

[..]

Eens. Maar...als Dest ook gaat, heb je alleen nog maar Nous op rechtsback. Bij jong speelt Liam van Gelderen daar en die moet zijn debuut nog maken in het eerste.
Timber kan ook op rechtsback uit de voeten.
steve'o
 steve'o - vrijdag 03 juli 2020 - 20:25   quote  deeplink  
Ajax heeft met Lille een akkoord bereikt over de transfer van Sven Botman. De Amsterdammers ontvangen zeven miljoen euro plus bonussen voor de twintigjarige verdediger, die een contract voor vijf jaar zal tekenen.

Eind vorige maand wees Ajax een eerste bod van Lille op Botman nog af, maar de verwachting was toen al dat beide clubs er wel uit gaan zouden komen. Zelf stond de 1 meter 93 lange mandekker ook open voor een transfer, aangezien de kansen op speeltijd in Amsterdam gering leken gezien de aanwezige concurrentie.

Zo vertrekt Botman bij Ajax zonder ook maar een wedstrijd te hebben gespeeld voor de hoofdmacht. Wel speelde de linkspoot 28 keer voor Jong Ajax. Afgelopen seizoen verhuurden de Amsterdammers de jeugdinternational aan SC Heerenveen, waar hij zich met zijn prima prestaties in de kijker speelde van buitenlandse clubs.

Zo toonde Norwich City afgelopen winter al belangstelling voor Botman, maar een transfer naar de Premier League bleef uit. Ajax verlengde vervolgens zijn contract tot medio 2023 als beloning voor zijn stormachtige ontwikkeling. En die levert Botman nu dus een mooie transfer op en Ajax een mooie transfersom.

Bij Lille wordt Botman gezien als de opvolger van Braziliaan Gabriel Magalhães, die na een sterk seizoen in Noord-Frankrijk naar alle waarschijnlijkheid wordt verkocht. De tegenstander van Ajax in de groepsfase van de Champions League van het afgelopen seizoen eindigde in Frankrijk als vierde en gaat dus de Europa League in.

Bron: www.vi.nl

Een mooi bedrag voor iemand die z'n debuut nog niet gemaakt heeft. Later zal blijken of Ajax hier goed aan heeft gedaan.
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2020 - 21:08   quote  deeplink  
Toch opvallend. Ik had zelf het idee dat Botman wel hoger in de pikorde zat dan Schuurs en Alvarez. Ik ben benieuwd of Ajax nu aan Jantje Vertonghen gaat trekken. Jan heeft een Amsterdamse vriendin wat misschien ook wel helpt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 juli 2020 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 21:08 schreef Eide het volgende:
Toch opvallend. Ik had zelf het idee dat Botman wel hoger in de pikorde zat dan Schuurs en Alvarez. Ik ben benieuwd of Ajax nu aan Jantje Vertonghen gaat trekken. Jan heeft een Amsterdamse vriendin wat misschien ook wel helpt.
al helemaal als je nu nagaat dat veltman ook gaat vertrekken.. maar bijna 10 mil voor iemand die op huur basis bij een clubje als herenveen het leuk heeft gedaan kan je niet laten lopen natuurlijk..
Eide
 Eide - vrijdag 03 juli 2020 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 21:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

al helemaal als je nu nagaat dat veltman ook gaat vertrekken.. maar bijna 10 mil voor iemand die op huur basis bij een clubje als herenveen het leuk heeft gedaan kan je niet laten lopen natuurlijk..
Hangt een beetje af van de potentie die je in een speler ziet natuurlijk. Maar 7 miljoen voor feitelijk een jeugdspeler is best veel inderdaad.
p111
 p111 - vrijdag 03 juli 2020 - 23:22   quote  deeplink  
Als je Jantje haalt mag hij weinig kosten vind ik.
p111
 p111 - vrijdag 03 juli 2020 - 23:22   quote  deeplink  
Maar ik blijf het herhalen rechtsback positie matig.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juli 2020 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Hangt een beetje af van de potentie die je in een speler ziet natuurlijk. Maar 7 miljoen voor feitelijk een jeugdspeler is best veel inderdaad.
precies, ondanks dat ik best potentie in hem zag... maar over de prijs mogen we inprincipe niet klagen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juli 2020 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 23:22 schreef p111 het volgende:
Als je Jantje haalt mag hij weinig kosten vind ik.
nahja hoe dan ook, ik persoonlijk heb liever jantje ipv klaassen.. jantje nog makkelijk mee met topclubs in engeland of italie.. klaassen nog geen uitblinker bij een bijna 2de divisie in duitsland..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juli 2020 - 05:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 23:22 schreef p111 het volgende:
Maar ik blijf het herhalen rechtsback positie matig.
Tot nu toe heb je Dest, Maz en Veltman nog. Plus jeugd dus nog geen prioriteit.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 04 juli 2020 - 05:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 01:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nahja hoe dan ook, ik persoonlijk heb liever jantje ipv klaassen.. jantje nog makkelijk mee met topclubs in engeland of italie.. klaassen nog geen uitblinker bij een bijna 2de divisie in duitsland..
Klaassen doet het aardig toch? Wel de goede leeftijd om terug te komen(voor Ajax).
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2020 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 01:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nahja hoe dan ook, ik persoonlijk heb liever jantje ipv klaassen.. jantje nog makkelijk mee met topclubs in engeland of italie.. klaassen nog geen uitblinker bij een bijna 2de divisie in duitsland..
Ach ja. Tadic kon ook amper meekomen onderin de premier league.
Eide
 Eide - zaterdag 04 juli 2020 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 juli 2020 - 23:22 schreef p111 het volgende:
Maar ik blijf het herhalen rechtsback positie matig.
Op rechtsback hebben we Dest, Nous en Timber plus Veltman als die niet vertrekt. Linksback is veel kwetsbaarder. Nico is de enige serieuze kandidaat daar en die gaat waarschijnlijk vertrekken. De terugvalopties zijn Martinez en Blind die je beide hard nodig hebt in de as van de ploeg.
p111
 p111 - zaterdag 04 juli 2020 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 01:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nahja hoe dan ook, ik persoonlijk heb liever jantje ipv klaassen.. jantje nog makkelijk mee met topclubs in engeland of italie.. klaassen nog geen uitblinker bij een bijna 2de divisie in duitsland..
Volgens mij speelt Jantje al een tijd geen basis meer bij Tottenham en das niet eens Engelse top. Klaasen is het hele seizoen al basis Bij Bremen,als ik moest kiezen ga ik voor Klaasen.
p111
 p111 - zaterdag 04 juli 2020 - 10:27   quote  deeplink  
Over de rehtsback positie ,daar hebben wij Dest die met zijn hoofd al in Munchen of andere topclub zit,Mouz vind ik matig als backk en Veltman gunnen zij een transfer en die kans acht ik behoorlijk groot dat die doorgaat.Timber heb ik een paar keer zien spelen in jong,ben ik nog niet van overtuigd.Over Nico das een ramp dat hij weg gaat,dan heb je voor die positie Blind/Martinez beiden prima voetballers op die positie.Alleen als een van deze twee geblesseerd of geschorst is heb je een probleem.Ik had gehoopt op Castillo.
p111
 p111 - zaterdag 04 juli 2020 - 10:48   quote  deeplink  
Kijk hier zou ik mijn slag mee slaan.(Brighton & Hove Albion gedregadeerd) nu heb je kans om Propper daar weg te halen zonder de hoofdprijs te betalen,en als je zin hebt kun Je evt Jahanbaksh er ook voor een koopje meenemen,maar het meest belangrijke is Propper de ontbrekende schakel op het middenveld.
Eide
 Eide - zaterdag 04 juli 2020 - 11:23   quote  deeplink  
Waarom zie jij Propper als de belangrijkste schakel op het middenveld?
p111
 p111 - zaterdag 04 juli 2020 - 11:34   quote  deeplink  
Ik zie op dit moment dat Martinez naar de linksback gaat verhuizen voor Nico,dan zie ik op dit moment nog geen zekerheidje op de controlerende middenveld positie met Gravenberch/Eiting/Ekkelenkamp/Alvarez en de waarschijnlijk vertrekkende Donny.En in mijn ogen is Propper de invulling en baas op ons middenveld.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juli 2020 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 10:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Jantje al een tijd geen basis meer bij Tottenham en das niet eens Engelse top. Klaasen is het hele seizoen al basis Bij Bremen,als ik moest kiezen ga ik voor Klaasen.
ik absoluut niet, past echt niet meer in dit ajax op het middenveld, bij een verdediger als vertonghen vind ik dat toch heel anders.
Eide
 Eide - zaterdag 04 juli 2020 - 12:04   quote  deeplink  
Is het dan niet logischer gewoon een goede linksback te zoeken dat een "niet-linksback" die heel belangrijk is uit de as te halen en op ene positie te zetten waar hij niet thuis hoort? Ik vind Propper een vrij goede voetballer hoor, maar je tootn zalf al aan dat Ajax verzuipt in de middenvelders. Je noemt zelfs Taylor, Timber en Regeer niet, terwijl dat alldrie aanstormende talenten zijn.

Ik denk dat Propper jeugd in de weg gaat zitten en het daadwerkelijke probleem (linksback) niet oplost. Ik zie Propper dus niet heel erg zitten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juli 2020 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 08:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Tadic kon ook amper meekomen onderin de premier league.
Maar ik schat de pl wel iets hoger in dan de duitse competitie.. maar goed dat is misschien weer een dingetje van mij, vond hem bij ajax toen ook niet super en was vdbeek tenopzichte van klaassen een verademing.. dus die lijn zie ik dan ook graag omhoog gaan ipv weer terug naar klaassen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 juli 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 12:04 schreef Eide het volgende:
Is het dan niet logischer gewoon een goede linksback te zoeken dat een "niet-linksback" die heel belangrijk is uit de as te halen en op ene positie te zetten waar hij niet thuis hoort? Ik vind Propper een vrij goede voetballer hoor, maar je tootn zalf al aan dat Ajax verzuipt in de middenvelders. Je noemt zelfs Taylor, Timber en Regeer niet, terwijl dat alldrie aanstormende talenten zijn.

Ik denk dat Propper jeugd in de weg gaat zitten en het daadwerkelijke probleem (linksback) niet oplost. Ik zie Propper dus niet heel erg zitten.
martinez is toch een linksback en was aangetrokken als vervanger van nico ? moet zeggen dat ik hem ook graag op het middenveld zie als pitbull..

propper ga ik niks overzeggen want heb oprecht niks gevolgd verder meer
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 04 juli 2020 - 12:20   quote  deeplink  
Het zal wel weer verschuivingen gaan worden, dit gezien de beschreven berichten, hierboven. En ach, nu Botman naar Lille koerst gun ik hem wel het allerbeste.

Toch weer iemand uit de Ajax-school die zeer snel naar het buitenland is vertrokken.
Eide
 Eide - zaterdag 04 juli 2020 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 12:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

martinez is toch een linksback en was aangetrokken als vervanger van nico ?
Ja en nee dacht ik. Hij is aangetrokken als linkbenige verdediger die op meerdere posities uit de voeten kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 juli 2020 door Eide --
p111
 p111 - zaterdag 04 juli 2020 - 16:20   quote  deeplink  
Het is afwachten wat er gaat gebeuren,hopelijk dat we verrast worden.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 09:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Op rechtsback hebben we Dest, Nous en Timber plus Veltman als die niet vertrekt. Linksback is veel kwetsbaarder. Nico is de enige serieuze kandidaat daar en die gaat waarschijnlijk vertrekken. De terugvalopties zijn Martinez en Blind die je beide hard nodig hebt in de as van de ploeg.
Toch geeft ten Hag aan dat hij martinez daar wil gaan proberen als mogelijke vervanger van Nico.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2020 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 10:20 schreef p111 het volgende:

[..]

Volgens mij speelt Jantje al een tijd geen basis meer bij Tottenham en das niet eens Engelse top. Klaasen is het hele seizoen al basis Bij Bremen,als ik moest kiezen ga ik voor Klaasen.
Zijn toch twee compleet verschillende posities. Snap de vergelijking niet zo.
remco k
 remco k - zaterdag 04 juli 2020 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 12:04 schreef Eide het volgende:
Is het dan niet logischer gewoon een goede linksback te zoeken dat een "niet-linksback" die heel belangrijk is uit de as te halen en op ene positie te zetten waar hij niet thuis hoort? Ik vind Propper een vrij goede voetballer hoor, maar je tootn zalf al aan dat Ajax verzuipt in de middenvelders. Je noemt zelfs Taylor, Timber en Regeer niet, terwijl dat alldrie aanstormende talenten zijn.

Ik denk dat Propper jeugd in de weg gaat zitten en het daadwerkelijke probleem (linksback) niet oplost. Ik zie Propper dus niet heel erg zitten.
Martinez is volgens mij bij zijn vorige club als linksback gebruikt en werd ook gepresteerd als linksbenige verdediger voor die twee posities achterin.

Ook als ik de beelden bekijk van bij zijn vorige club is dat voornamelijk als linksback.

Ik vond hem sinds november vorig jaar ook gewoon niet goed meer in het middenveld.

Ik denk dat juist die back positie voor hem geschikt is.
Eide
 Eide - zaterdag 04 juli 2020 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 juli 2020 - 16:20 schreef p111 het volgende:
Het is afwachten wat er gaat gebeuren,hopelijk dat we verrast worden.
De CFO van Ajax zei vandaag in een (best lezenswaardig) interview dat Ajax redelijk afwachtend zal zijn. De kans dat er een voorschot wordt genomen met transfers op vertrekkende spelers is klein.
p111
 p111 - zondag 05 juli 2020 - 00:21   quote  deeplink  
Dat denk ik ook ,en niet alleen Ajax ik denk dat de meeste clubs in de wachtkamer zitten,een beetje kijkend wie het voortouw neemt in de transfer tijd.
p111
 p111 - zondag 05 juli 2020 - 00:23   quote  deeplink  
Klaasen was meer voor evt verkoop van Donny en Jantje was meer een aankoop als Nico verkocht werd.Had niks met elkaar te maken de vraag was alleen wie zou je het liefst kopen.
Eide
 Eide - zondag 05 juli 2020 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2020 - 00:21 schreef p111 het volgende:
Dat denk ik ook ,en niet alleen Ajax ik denk dat de meeste clubs in de wachtkamer zitten,een beetje kijkend wie het voortouw neemt in de transfer tijd.
Het is ook een kwestie van noodzakelijkheid. Ajax -moet- de markt niet op. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld relatief oude ploegen die moeten verjongen of ploegen die vorig seizoen enorm tegenvielen (Arsenal en Spurs bijvoorbeeld).
AkaS
 AkaS - zondag 05 juli 2020 - 10:18   quote  deeplink  
Jan Vertonghen halen lijkt mij geen goed plan. Zijn verleden is top bij Ajax, maar was nu niet echt onder de indruk van hem bij Tottenham .

Blind en Schuurs lijkt mij prima met Alvarez als backup....

Blijft lastig, eigenlijk moet er een vierde CV topper bij als backup... Maarja deze rol wordt in NL niet geaccepteerd. Grappig is wel dat zodra er over wordt gestapt naar een andere competitie, dit wel wordt geaccepteerd.
Eide
 Eide - zondag 05 juli 2020 - 10:21   quote  deeplink  
Er lijkt in ieder geval veel vertrouwen in Schuurs te zijn, gezien de verkoop van Botman.
p111
 p111 - zondag 05 juli 2020 - 11:59   quote  deeplink  
Ja klopt,de trainers zien die gasten elke dag en zien ook de evt progressie die ze hebben gemaakt. Wij hebben nog een Schuurs van maanden geleden op ons netvlies staan, wie weet hoe hij fysiek en mentaal is gegroeid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2020 door p111 --
p111
 p111 - zondag 05 juli 2020 - 12:06   quote  deeplink  
Ik wil mij toch hard maken voor Davy Propper 28 jaar,ik ben overtuigd dat hij de ontbrekende schakel is op het Ajax middenveld en een terechte international.
============================================================================================
Ajax werd de afgelopen weken in verband gebracht met Alireza Jahanbaksh/Davy Propper. Soccernews denkt dat Marc Overmars misschien twee spelers oppikt uit Brighton.

De Engelse club strijd om degradatie in de Premier League. Als dat echt gebeurt, kunnen de Amsterdammers ook serieus werk gaan maken van Davy Pröpper. De middenvelder wordt elke transferperiode aan Ajax gelinkt, maar tot dusver kwam het niet tot een transfer. Nu Donny van de Beek wellicht vertrekt, is er een vacature vrij op het middenveld.

Bij degradatie van Brighton & Hove Albion zou Overmars wellicht beide spelers terug naar Nederland kunnen halen. Als de ploeg op het tweede niveau speelt, zullen de inkomsten ver teruglopen en daarnaast is het de vraag of de spelers wel trek hebben in een avontuur op het tweede niveau.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2020 door p111 --
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 06 juli 2020 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2020 - 11:59 schreef p111 het volgende:
Ja klopt,de trainers zien die gasten elke dag en zien ook de evt progressie die ze hebben gemaakt. Wij hebben nog een Schuurs van maanden geleden op ons netvlies staan, wie weet hoe hij fysiek en mentaal is gegroeid.
Zelf denk ik ook dat Schuurs beter is als dat we denken, alleen wordt hij denkelijk uit de wind gehouden. Iets wat niet slecht hoeft te zijn en wat (soms) goed is om iemand . Hij is tenslotte niet voor niets naar Amsterdam gehaald. Wordt vervolgt.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 juli 2020 - 11:27   quote  deeplink  
schuurs had simpel weg meer vertrouwen moeten krijgen, meerdere wedstrijden achter elkaar ondanks af en toe een foutje.. dat gebeurde helaas niet echt en werd er telkens iemand anders neergezet helaas.. misschien gaat dat dit seizoen beter.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - maandag 06 juli 2020 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 juli 2020 - 12:06 schreef p111 het volgende:
Ik wil mij toch hard maken voor Davy Propper 28 jaar,ik ben overtuigd dat hij de ontbrekende schakel is op het Ajax middenveld en een terechte international.
============================================================================================
Ajax werd de afgelopen weken in verband gebracht met Alireza Jahanbaksh/Davy Propper. Soccernews denkt dat Marc Overmars misschien twee spelers oppikt uit Brighton.

De Engelse club strijd om degradatie in de Premier League. Als dat echt gebeurt, kunnen de Amsterdammers ook serieus werk gaan maken van Davy Pröpper. De middenvelder wordt elke transferperiode aan Ajax gelinkt, maar tot dusver kwam het niet tot een transfer. Nu Donny van de Beek wellicht vertrekt, is er een vacature vrij op het middenveld.

Bij degradatie van Brighton & Hove Albion zou Overmars wellicht beide spelers terug naar Nederland kunnen halen. Als de ploeg op het tweede niveau speelt, zullen de inkomsten ver teruglopen en daarnaast is het de vraag of de spelers wel trek hebben in een avontuur op het tweede niveau.
Zelf ben ik ook voorstander om Propper te kopen. Met de speelstijl van AJAX (punt naar achter) is de positie van verdedigende middenvelder erg belangrijk en cruciaal. Schone speelde op die positie jaren perfecte wedstrijden. Je zag vorig seizoen dat AJAX het op die positie lastig had. Gravenbergh, Eithing en zelfs Blind voldeden niet. Ik denk dat Propper of Teun Koopmeiners daar perfect zouden passen. Wat betreft het terug halen van Klaassen en/of Vertonghen zie ik persoonlijk niet zo zitten. Op die posities hebben we genoeg talenten rondlopen. En Jahanbaksh zie ik alleen als breedte aankoop a-la Labyad en geen versterking.
Eide
 Eide - maandag 06 juli 2020 - 22:20   quote  deeplink  
Zit het play-offduel van Werder Bremen te kijken, maar Davy Klaassen valt niet mee zeg. Nu speelt hij ook als controleur maar toch.
p111
 p111 - maandag 06 juli 2020 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zit het play-offduel van Werder Bremen te kijken, maar Davy Klaassen valt niet mee zeg. Nu speelt hij ook als controleur maar toch.
Hoeveel is het geworden?
Eide
 Eide - dinsdag 07 juli 2020 - 04:59   quote  deeplink  
2-2 na een hele hektische slotfase waar de tegenstander nog in de 98e minuut scoorde.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2020 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 juli 2020 - 22:20 schreef Eide het volgende:
Zit het play-offduel van Werder Bremen te kijken, maar Davy Klaassen valt niet mee zeg. Nu speelt hij ook als controleur maar toch.
Hele team is ruk Klaassen was laatste wedstrijden juist 1 van de weinige lichtpuntjes.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2020 - 08:26   quote  deeplink  
Bij Ajax voetbal je toch makkelijker denk ik.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 juli 2020 - 15:27   quote  deeplink  
Irriteer me aan de jaarlijks terugkerende artikelen over pogingen van Overmars om Barcelona talenten te huren, die vervolgens steevast door de club of speler zelf worden afgewezen.

Welke minkukel is hier nu toch iedere keer weer verantwoordelijk voor?

We hebben eigen jeugd.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2020 - 15:39   quote  deeplink  
https://youtu.be/JanYas54hqA

Ajax target uit Egypte. Dacht ook die donkere spits is wel aardig maar ze missen beide bijna alles.
Heeft wel goede passing en schiet met 2 benen die Magdy.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2020 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2020 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 15:27 schreef AkaS het volgende:
Irriteer me aan de jaarlijks terugkerende artikelen over pogingen van Overmars om Barcelona talenten te huren, die vervolgens steevast door de club of speler zelf worden afgewezen.

Welke minkukel is hier nu toch iedere keer weer verantwoordelijk voor?

We hebben eigen jeugd.
Meestal krijg je geblesseerde afdankertjes. Bojan was wel ok maar ook geblesseerd binnengekomen dacht ik. Cuenca was ook zo een succes.
Ik denk ook niet dat huren voor Ajax iets toevoegt of het moeten ontbrekende kwaliteiten zijn tijdens de winterse transferperiode na blessures of iets dergelijks. Bij Ajax moeten ze het hebben van verkopen dan kun je niks met gehuurde spelers.
p111
 p111 - dinsdag 07 juli 2020 - 15:55   quote  deeplink  
Hier ben ik bang voor,hij is een van mijn faforieten.
==================================================
Ook Eddy Achterberg ziet de komst van Ekkelenkamp wel zitten. "Het zou voor de jongens ook heel goed zijn", geeft hij aan. "Ronald de Boer is alweer een tijdje geleden, maar die kwam van Ajax af waar hij het net niet kon halen. Die komt bij FC Twente, krijgt een boost en kon daarna naar elke club."

Wagelaar heeft wel vertrouwen in Ekkelenkamp. "Maar ze moeten wel willen. Ze moeten niet binnenkomen met een houding: ik kom van Ajax. Maar dat is Ekkelenkamp niet. Dat is een normale jongen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 juli 2020 door p111 --
p111
 p111 - dinsdag 07 juli 2020 - 16:22   quote  deeplink  
Hij is voor mij de backup voor Donny.
Eide
 Eide - dinsdag 07 juli 2020 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 08:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hele team is ruk Klaassen was laatste wedstrijden juist 1 van de weinige lichtpuntjes.
Ik heb alleen deze pot gezien. Davy is op z'n best in en rond de 16 van de tegenpartij. Bij Werder zwemt hij op een gigantisch middenveld waar nergens goed wordt aangesloten. Hij kan ook niet excelleren in dat systeem. Los daarvan was hij gisteren gewoon onzichtbaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0101668