BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 07 juli 2020 - 17:21   quote  deeplink  
Jasper ter Heide van Jong Ajax naar Cambuur.
p111
 p111 - dinsdag 07 juli 2020 - 17:39   quote  deeplink  
Ja,ze hebben allemaal een hekel aan Ajax maar ze willen wel al onze spelers hebben.Ik vind het een aardige speler maar nog geen Ajax niveau.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 juli 2020 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 16:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb alleen deze pot gezien. Davy is op z'n best in en rond de 16 van de tegenpartij. Bij Werder zwemt hij op een gigantisch middenveld waar nergens goed wordt aangesloten. Hij kan ook niet excelleren in dat systeem. Los daarvan was hij gisteren gewoon onzichtbaar.
Volg het zelf ook niet maar hij had wel paar doelpunten en assists laatste paar wedstrijden.
Pietje
 Pietje - woensdag 08 juli 2020 - 13:34   quote  deeplink  
Ik las vanmorgen in de Volkskrant (ik kan de betreffende pagina niet downloaden) dat Robert Eenhoorn (algemeen directeur van AZ) het er zeer waarschijnlijk tóch niet bij laat zitten.
AZ gaat met een juridische spoedprocedure het CL-ticket van de "kampioen" opeisen en gaat zowel de KNVB als haar directeur, Eric Gudde, aanklagen bij het sporttribunaal CAS. Zij vinden dat Gudde "objectief en aantoonbaar heeft gelogen".

De KNVB zegt in een geprikkeld commentaar zich niet ongerust te maken en verwijst naar de ranglijst op het moment dat de competitie gestopt moest worden en dat in haar Reglement (artikel 17) vermeldt dat "bij gelijke stand het doelsaldo doorslaggevend is.

Kortom: wordt vervolgd. Ik ben toch wel benieuwd.

AZ had altijd wel mijn sympathie, maar dat is nu wel voorbij!
p111
 p111 - woensdag 08 juli 2020 - 13:45   quote  deeplink  
Zielig mannetje die Eenhoorn,het is duidelijk de regelementen zijn doelgemiddelde gaat voor,dus simpel Ajax terecht nr 1.Maar die Eenhoorn wil graag in de belangstelling staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 juli 2020 door p111 --
Eide
 Eide - woensdag 08 juli 2020 - 14:13   quote  deeplink  
Ach ja. Laat gaan. De rechter in Nederland is al duidelijk geweest over het besluit van de KNVB. Laat het CAS er maar naar kijken. AZ heeft dat recht. Dat ze zich verder volledig voor lul zetten is prima. Ook prima dat AZ zich hierna voorlopig niet meer hoeft te roeren over sportiviteit. Dat gooien hiermee ruim overboord.
Eide
 Eide - woensdag 08 juli 2020 - 23:09   quote  deeplink  
Ecam8DgWkAE6ge3?format=jpg&name=900x900

Ecam9rYWoAYRPMY?format=jpg&name=900x900

Dit zou het nieuwe thuisshirt moeten zijn. Ik heb wat twijfels omdat er echte forse verschillen zijn met het uitshirt.
remco k
 remco k - donderdag 09 juli 2020 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 juli 2020 - 15:27 schreef AkaS het volgende:
Irriteer me aan de jaarlijks terugkerende artikelen over pogingen van Overmars om Barcelona talenten te huren, die vervolgens steevast door de club of speler zelf worden afgewezen.

Welke minkukel is hier nu toch iedere keer weer verantwoordelijk voor?

We hebben eigen jeugd.
Ach. Wie zegt dat ieder gerucht waarheid is.
p111
 p111 - donderdag 09 juli 2020 - 12:38   quote  deeplink  
Opvulling in deze saaie tijd.zzzzzzzzzz
Pietje
 Pietje - donderdag 09 juli 2020 - 12:44   quote  deeplink  
In België zijn alle beslissingen (degradatie, kampioenschap etc.) nietig verklaard door een Belgische rechter. Volgens AZ-directeur Robert Eenhoorn gaat die uitspraak, Europees gezien, pertinent gevolgen hebben voor de Nederlandse beslissing van de KNVB.

Die kerel blijft maar etteren.

bron
AkaS
 AkaS - donderdag 09 juli 2020 - 21:14   quote  deeplink  
Als Ajax werkelijk Klaassen wil terughalen, dan vermoed ik dat er op korte termijn bekend gemaakt wordt dat Donny verkocht is.

Beide in de selectie geloof ik niet, samen op het middenveld lijkt mij eveneens niet.
Eide
 Eide - donderdag 09 juli 2020 - 21:46   quote  deeplink  
Het Duitse Bild meldt dat Ajax een bod van 8 a 8 miljoen aan het voorbereiden is om Davy Klaassen terug te halen. Dat lijkt mij persoonlijk heel erg veel geld voor een speler niet bepaald aan de poorten van het Europese topvoetbal heeft gerammeld. Davy neemt natuurlijk wel een enorme sloot aan ervaring mee en heeft nog 5 a 7 voetbaljaren voor zich. Aan de andere kant; hij is destijds voor 27 miljoen verkocht, dus 8 miljoen is dan weer een prikkie.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 juli 2020 - 22:24   quote  deeplink  
ik hoop het toch echt niet.. ajax wil toch een hoger niveau lijkt mij..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2020 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 21:46 schreef Eide het volgende:
Het Duitse Bild meldt dat Ajax een bod van 8 a 8 miljoen aan het voorbereiden is om Davy Klaassen terug te halen. Dat lijkt mij persoonlijk heel erg veel geld voor een speler niet bepaald aan de poorten van het Europese topvoetbal heeft gerammeld. Davy neemt natuurlijk wel een enorme sloot aan ervaring mee en heeft nog 5 a 7 voetbaljaren voor zich. Aan de andere kant; hij is destijds voor 27 miljoen verkocht, dus 8 miljoen is dan weer een prikkie.
Dit zijn wel de spelers waar je op moet hopen voor een stabieler team. Klaassen is echt wel het type wat je er dan goed bij kan hebben.
Leeftijd goed, kwaliteiten bruikbaar, ervaring bij Ajax en in het buitenland.
Beter dan 33 jarige die komen uitbuiken.
AkaS
 AkaS - vrijdag 10 juli 2020 - 08:15   quote  deeplink  
Maar als van de Beek blijft, waar moet Klaaasen spelen dan?
Eide
 Eide - vrijdag 10 juli 2020 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 08:15 schreef AkaS het volgende:
Maar als van de Beek blijft, waar moet Klaaasen spelen dan?
Daarom denk ik ook dat dit allemaal voorbarig is. Ajx zal echt Klaassen wel hebben geplost over een terugkeer, maar zolang Donny Ajacied is zie ik niemand komen voor die positie. Vergeet niet dat Ajax best ook wat eigen jeugd heeft als back-up op die plek van aanvallende middenvelder. Ekkelenkamp en Hansen kunnen daar beide goed uit de voeten.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2020 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 juli 2020 - 22:24 schreef nummer10 het volgende:
ik hoop het toch echt niet.. ajax wil toch een hoger niveau lijkt mij..
Hoger niveau dan finale europa league.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2020 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 08:15 schreef AkaS het volgende:
Maar als van de Beek blijft, waar moet Klaaasen spelen dan?
van de Beek naast Gravenberg, Klaassen ervoor..

Martinez naar linksback.
p111
 p111 - vrijdag 10 juli 2020 - 15:00   quote  deeplink  
Laten we eerlijk blijven Klaasen is een ajacied en beslist een slechte voetballer.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 10 juli 2020 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 15:00 schreef p111 het volgende:
Laten we eerlijk blijven Klaasen is een ajacied en beslist een slechte voetballer.
Om nou te zeggen dat Klaassen een slechte voetballer is gaat me te ver. Hij heeft veel ervaring en zal zeker een aanwinst kunnen zijn. Toch vind ik, ongeacht of vd Beek vertrekt dat Ajax hem niet moet halen. We hebben talent genoeg voor die plek. Zo krijg je inderdaad dat de jeugd niet meer voor Ajax 1 wil spelen, gewoon omdat ze geen kans krijgen. Zet Ekkelenkamp of Gravenbergh of Hansen is een tijdje op die plek en geef ze vertrouwen. Weet zeker dat dit wordt uitbetaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 juli 2020 door Eindhovense Ajaxfan --
Eide
 Eide - vrijdag 10 juli 2020 - 19:24   quote  deeplink  
Volgens Ajaxvolger Freek Jansen van VI heeft Ajax geen bod uitgebracht op Davy Klaassen. Volgens Jansen staat Klaassen wel op het lijstje van potentiële vervangers voor Van de Beek maar is dit pas aan de orde als Donny daadwerkelijk vertrekt.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 juli 2020 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 14:12 schreef remco k het volgende:

[..]

van de Beek naast Gravenberg, Klaassen ervoor..

Martinez naar linksback.
word wel erg creatief..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 10 juli 2020 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 08:15 schreef AkaS het volgende:
Maar als van de Beek blijft, waar moet Klaaasen spelen dan?
Denk niet dat ze Klaassen halen als Donny er nog is..
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2020 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 21:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

word wel erg creatief..
Want. Alle spelers spelen waar ze vrij vaak spelen. Het merendeel op hun natuurlijke posities.

En defensief minder sterk? Frenkie en schone zijn ook geen verdedigende middenvelders zoals een busquets of een Xabi alonso was.
remco k
 remco k - vrijdag 10 juli 2020 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 22:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk niet dat ze Klaassen halen als Donny er nog is..
Dat denk ik ook niet.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 juli 2020 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 juli 2020 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Want. Alle spelers spelen waar ze vrij vaak spelen. Het merendeel op hun natuurlijke posities.

En defensief minder sterk? Frenkie en schone zijn ook geen verdedigende middenvelders zoals een busquets of een Xabi alonso was.
frenkie en schone zijn creatieve spelers met een pass en actie, vdbeek en klaassen vind ik niet creatief en zijn meer dravers die de 16 inkomen waarbij ik vdbeek vele malen hoger inschat (aanname en basistechniek) dan houten klaas.. klaassen vond ik prima in het spel van deboer, vertragen en de 16 in duiken, voor de rest vond ik hem de boel enorm vertragen door zijn handelingssnelheid en eerste aanname, waardoor hij in engeland en ook grotendeels in duitsland niet mee kan komen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 juli 2020 - 11:01   quote  deeplink  
maar goed, stel klaassen word het niet. vdbeek gaat wel weg, zijn er nog meer spelers die een aanwinst voor ajax zouden zijn ? of jeugd ? ik zelf zou unuvar wel meer willen zien maar of die al klaar is voor ajax 1 weet ik niet.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 11 juli 2020 - 11:17   quote  deeplink  
Ook ik wil graag Unuwar zien, tenminste als hij er echt aan toe is om bij de eerst elftal te komen. Anders hem (tijdelijk) verhuren voor een sterk verbeterde ontwikkeling. Is ook goed voor Ajax zelf, lijkt mij.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2020 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 11:01 schreef nummer10 het volgende:
maar goed, stel klaassen word het niet. vdbeek gaat wel weg, zijn er nog meer spelers die een aanwinst voor ajax zouden zijn ? of jeugd ? ik zelf zou unuvar wel meer willen zien maar of die al klaar is voor ajax 1 weet ik niet.
Unuvar is meer een hangende en zwervende buitenspeler dan een echte middenvelder. Die mocht in de O19 altijd om gasten als Hansen, Regeer en Brobbey heen zwerven.
p111
 p111 - zaterdag 11 juli 2020 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 11:17 schreef Onze Ajax het volgende:
Ook ik wil graag Unuwar zien, tenminste als hij er echt aan toe is om bij de eerst elftal te komen. Anders hem (tijdelijk) verhuren voor een sterk verbeterde ontwikkeling. Is ook goed voor Ajax zelf, lijkt mij.
Nog te jong ,langzaam af en toe laten invallen rest fysiek laten wennen in keukenkampioen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 juli 2020 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 12:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Nog te jong ,langzaam af en toe laten invallen rest fysiek laten wennen in keukenkampioen.
goed genoeg is oud genoeg in mijn ogen..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 juli 2020 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 11:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Unuvar is meer een hangende en zwervende buitenspeler dan een echte middenvelder. Die mocht in de O19 altijd om gasten als Hansen, Regeer en Brobbey heen zwerven.
zou die niet op 10 uit de voeten kunnen zoals ziyech ? daar achter vdbeek en eventueel martinez/gravenberch
Onze Ajax
 Onze Ajax - zaterdag 11 juli 2020 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 12:19 schreef p111 het volgende:

[..]

Nog te jong ,langzaam af en toe laten invallen rest fysiek laten wennen in keukenkampioen.
Die vermoeden had ik ook wel. Ik hou er wel vertrouwen in.
p111
 p111 - zaterdag 11 juli 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Zeker maar beslist nog te jong voor Ajax 1.
Eide
 Eide - zaterdag 11 juli 2020 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 juli 2020 - 13:29 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou die niet op 10 uit de voeten kunnen zoals ziyech ? daar achter vdbeek en eventueel martinez/gravenberch
Misschien, maar dan moet je het wel anders invullen dan zoals achtereenvolgens Van de Beek, Klaassen en De Jong dat deden. Ik denk dat buitenspelers dan veel meer aan verdedigende taken moeten denken om de 10 veelal aan het zwerven is.
p111
 p111 - zondag 12 juli 2020 - 17:18   quote  deeplink  
Hopelijk dat Marc die jonge gassies aan het tekenen krijgt.Dan is dat probleem van de baan,en kunnen we eindelijk is alle poppetjes neer zetten.Uiteraard er van uitgaande dat er niet teveel vertrekken.Twee twijfel gevallen dat is Nico en Donny.Volgens mij zijn dat de enige twee die misschien vertrekken.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 juli 2020 - 17:43   quote  deeplink  
Hoe staat het eigenlijk met wat blijft aan verdedigers?
Veltman, Dest, Tagliafico, Magalan, Botman mogen in principe vertrekken voor een redelijk bedrag.
Ik lees dat Vertonghen niet hoeft niet te komen, maar lees nergens dat ze bezig zijn met andere verdedigers...
Zo goed zitten we toch niet in verdedigers?
p111
 p111 - zondag 12 juli 2020 - 18:07   quote  deeplink  
Nou met Schuurs/Blind/Martinez/Maza/Timber/Alvarez en Pirie denk ik dat je genoeg hebt,mocht Veltman/Dest en Nico vertrekken.
Niet dat ik dat een geweldige achterhoede vind,maar ja je hebt ze wel onder contract staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 juli 2020 door p111 --
AkaS
 AkaS - maandag 13 juli 2020 - 13:33   quote  deeplink  
Ervanuitgaande dat Nico, Dest, Veltman en Botman vertrekken ben ik niet bang om evengoed een prima defensie te kunnen opstellen.

Keeper en middenveld lijken mij een groter vraagteken. Een middenveld op CL niveau dan.

------------------ Keeper ----------------------

------------ Alvarez --- Schuurs ----------------

------------------- Blind -----------------------

Mazraoui ------------------------------ Martinez

???
remco k
 remco k - maandag 13 juli 2020 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 juli 2020 - 13:33 schreef AkaS het volgende:
Ervanuitgaande dat Nico, Dest, Veltman en Botman vertrekken ben ik niet bang om evengoed een prima defensie te kunnen opstellen.

Keeper en middenveld lijken mij een groter vraagteken. Een middenveld op CL niveau dan.

------------------ Keeper ----------------------

------------ Alvarez --- Schuurs ----------------

------------------- Blind -----------------------

Mazraoui ------------------------------ Martinez

???
Ten Hag zal altijd met twee man naast elkaar spelen op het middenveld. Althans, dat heeft hij tot nu toe gedaan.

Gravenberch is een speler die dat niveau wel kan gaan aantikken. Van de Beek is echt nog niet weg.

Marin zal in de voorbereiding een kans gaan krijgen. Misschien tadic op 10 al ben ik daar geen fan van op die plek. Promes misschien op 10 omdat je Neres en Anthony ook hebt voorin.
Labyad komt er weer bij die het goed deed voor de blessure.

Ik moet eerst nog maar zien dat er zoveel zouden vertrekken.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - dinsdag 14 juli 2020 - 11:33   quote  deeplink  
Ajax maakt serieus werk van de komst van Mohammed Kudus (19). De aanvaller van Nordsjaelland heeft de clubs voor het uitkiezen, maar zou zijn keuze volgens Deense bronnen inmiddels op de Amsterdamse club hebben laten vallen. Ajax moet er echter nog wel uitkomen met speler en club.
https://www.telegraaf.nl/sport/744949346/ajax-jaagt-op-mohammed-kudus?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=seeding-televoetbal

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-maakt-werk-van-ghanees-talent-kudus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2020 door Eindhovense Ajaxfan --
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2020 - 16:15   quote  deeplink  
Ec5G7ceXYAIRIqr?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - dinsdag 14 juli 2020 - 18:51   quote  deeplink  
De transfer van Botman naar Lille zou nog niet helemaal klaar zijn. Lille kan de transfersom pas betalen nadat het een aantal spelers heeft verkocht aldus L'Equipe. Ajax wil de spits van Jong Ajax, Danilo, verhuren aan een Eredivisieclub. Ajax acht Danilo nog te licht voor Ajax 1 maar te goed voor de Eerste Divisie.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 juli 2020 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 juli 2020 - 18:51 schreef Eide het volgende:
De transfer van Botman naar Lille zou nog niet helemaal klaar zijn. Lille kan de transfersom pas betalen nadat het een aantal spelers heeft verkocht aldus L'Equipe. Ajax wil de spits van Jong Ajax, Danilo, verhuren aan een Eredivisieclub. Ajax acht Danilo nog te licht voor Ajax 1 maar te goed voor de Eerste Divisie.
ik las het inderdaad, ik zou danilo wel bij willem2 willen zien eerlijk gezegt of zelfs rkc.
p111
 p111 - dinsdag 14 juli 2020 - 22:32   quote  deeplink  
Goed plan van Ajax !!! Dan kan hij wennen en zich hopelijk goed ontwikkelen.
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2020 - 08:30   quote  deeplink  
De pikorde voor Ajax 1 is dan Tadic of Traore met KJH als reserve/pinchhitter. Brian Brobbey zal dan de vaste spits van Jong Ajax worden schat ik. Mogelijk dat Traore daar ook nog wat potjes gaat spelen.
p111
 p111 - woensdag 15 juli 2020 - 09:35   quote  deeplink  
Misschien de ontbrekende schakel op het middenveld Parejo van Valencia net 31 geworden en een geweldige middenvelder.Valencia houd uitverkoop ivm hoge schulden ook Cillissen moet weg.
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2020 - 15:16   quote  deeplink  
Mohammed Kudus (19) definitief speler van Ajax

Het is definitief! Mohammed Kudus (19) is komend seizoen te bewonderen in de Eredivisie. De aanvaller van het Deense Nordsjaelland kwam woensdagmiddag tot een definitief akkoord met Ajax, melden bronnen rondom de club. Kudus tekent een contract voor vijf seizoenen en kost de Amsterdammers ruim negen miljoen euro. Dat bedrag kan door bonussen nog iets oplopen. Zodra de Ghanees is gekeurd en de handtekeningen zijn gezet, zal hij via de officiële kanalen van Ajax worden gepresenteerd.

Met de komst van Kudus, die sinds januari 2018 voor de Deense topclub speelt en inmiddels als grootste talent van de Deense Superliga wordt beschouwd, heeft Ajax-trainer Erik ten Hag na Antony zijn tweede aanvallende versterking binnen.

Ajax hoopte Kudus aanvankelijk goedkoper te kunnen aantrekken. Maar door de concurrentie van onder meer Everton, Liverpool, Manchester United, Borussia Dortmund en Borussia Mönchengladbach kwam om de nek van het product van de Right to Dream Academy in Ghana een prijskaartje van 9 miljoen euro te hangen. Voor Antony (15,75) en Kudus (9) betaalde directeur voetbalzaken nog echter nog altijd veel minder dan Hakim Ziyech opleverde: 44 miljoen.

Nadat Kudus kort na zijn achttiende verjaardag in de hoofdmacht van Nordsjaelland debuteerde, speelde hij nog 56 officiële duels. Daarin scoorde hij veertien keer. Zijn prestaties zorgden ervoor dat ook topclubs uit de Bundesliga en Premier League naar de 1,77 meter lange en uiterst wendbare speler informeerden. Het voordeel van de fysiek beresterke dribbelaar is dat hij in de spits, op de flanken en als nummer tien uit de voeten kan.

Gezien de transferperikelen en de hoge transferwaarde besloot zijn werkgever Nordsjaelland om Kudus tijdens de play-offduels om het kampioenschap buiten de selectie te laten. Op 2 augustus wordt de spits 20. Ajax heeft hem dan al in Amsterdam begroet.

Bron
Eide
 Eide - woensdag 15 juli 2020 - 16:23   quote  deeplink  
Toch wel een stuntje. Naar verluid zaten Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Everton, Liverpool, Manchester United en Tottenham Hotspur ook achter deze jongen aan.
nummer10
 nummer10 - woensdag 15 juli 2020 - 16:52   quote  deeplink  
net ff wat beelden bekeken, en ja het zijn beelden dus zegt mij nooit zo heel veel, maar toch leuk om te zien en ziet er goed uit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0136659