BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 26 september 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 07:50 schreef Stanley het volgende:

[..]

Hoezo krijgt de rvc hiervan de schuld?
Vanuit de rvc was allang toestemming om gericht aankopen te doen, mocht dit nodig geacht worden. En Overmars achtte dit nodig gezien zijn belofte om aanvallende versterkingen te halen. Sterker nog men mocht zelfs Sulemani-achtige bedragen betalen voor een Belgische Jamaicaan...

Maarja, als je dan niet adequaat handelt en je haalt Westermann...

Verder snap ik de keuze voor Bosz wel ivm de beschikbaarheid en roep om aanvallend voetbal. Ik vind het niet te vroeg om naar zijn functioneren te kijken aangezien er al het nodige is gebeurd en hij soms merkwaardige keuzes maakt die vraagtekens oproepen...

De huidige signalen moeten ons alarmeren en het vervolg analyseren. Mocht hij halstarrig blijven vasthouden en de resultaten blijven beneden peil moet hij worden ontslagen.

Mocht hij het roer omgooien en goede resultaten boeken...dan is hij alsnog de juiste trainer voor Ajax
De RVC heeft de handrem er extreem op gehad toen Ziyech werd overgenomen. Het heeft de leiding veel moeite gekost om hem te halen.

Wanneer de RVC voortdurend naar de cijfers kijken en daarop oordelen, kan Ajax nooit met een verziende blik opereren.

De voorzichtigheid van Ajax heeft ook een 'klein verlies' op geleverd. Juist de terughoudende houding zorgt ervoor dat Ajax voortdurend een terugval zal krijgen.

De verkoop van spelers en daarna het aantrekken van spelers gaat niet synchroon. Sterker nog, groei is niet mogelijk. ( Hadden ze ons toch diverse keren beloofd?)

Ook het feit dat de RVC de leiding voortdurend afremt geeft aan dat persoonlijke belangen boven het belang van Ajax gaat. En ga mij niet zeggen dat de RVC Ajax beschermt op basis van uitgaven.

De keuze van het gevoerde beleid en de mensen die Ajax leiden zorgen er gezamenlijk voor dat Ajax nooit zal groeien. En je voortdurend een herhaling van hetzelfde krijgt.

Dat Ajax nog steeds geen vast elftal heeft is niet alleen de schuld van Bosz. Ook het feit dat Ziyech laat is gekomen maakt het er niet gemakkelijker op. Wanneer Ziyech eerder zou zijn gekomen was de kans groter geweest dat hij eerder dan nu op het middenveld was komen te staan.

Het zijn de details die bepalen waar je staat en hoever je bent en komt. Maar zolang het beleid stroperig is en blijft moet Ajax niet zeuren, want ze roepen het zelf over zich af.
Eide
 Eide - maandag 26 september 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 11:02 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Welke aanjager: die de keeper stoort!, te langzaam mee verdedigd, vaak niet meeloopt met zijn speler(schuld tegengoal van PEC), weinig (kop)duels wint. De aanjager in de wedstrijd met PEC was Ziyech en zeker niet Klaassen. Neemt gewoon véééél te weinig deel aan het spel als middenvelder. Verzuipt totaal met Ziyech naast zich en medespelers voelen dat aan en geven liever de bal aan iemand die er wat goeds mee doet, want hij werd meerdere malen overgeslagen als hij naast Ziyech rond de 16-meter stond. Dus het wordt geen goede combinatie.
Dit is allemaal subjectieve oordeelsvorming. Veel van de zaken die jij zo benoemd kunnen heel eenvoudig anders uitgelegd worden. Zo vorm je alvast een oordeel over 1 wedstrijd. Ik bedoel maar. In mijn (nederige) optiek ga je heel erg kort door de bocht.

Vooralsnog zie ik geen enkele reden mee te gaan in het neersabelen van Klaassen. Je gaf zelf al aan het nooit in hem gezien te hebben. Ik denk dat Davy niet voor niets de beste voetballer van Nederland was volgens een vakjury.

Hij is inderdaad geen creatieve spelverdeler. Hij is een jongen die duels moet winnen, zowel aanvallend als verdedigend. Bovendien dwingt hij met zijn drang naar voren, en oog voor medespelers, veel goals en assists af. Hij heeft daarbij (normaliter) heel veel oog voor de vrije ruimtes, zowel offensief als defensief. Dat hij tegen Zwolle een keer in de fout ging doet daar niets aan af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 september 2016 - 13:51   quote  deeplink  
Ik denk dat Frank de Boer in de winterstop Tete en Bazoer komt ophalen en daar hoeft hij niet eens veel moeite voor te doen als Bosz zo doorgaat.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Ongelooflijk het is september en nu al oordelen over de trainer, dat kan niet waar zijn.

Niet een paar reacties, nee gewoon 2 pagina's vol schrijven.

Seizoen van vorig seizoen was gewoon slecht. Spelers die niet in vorm zijn en heel saai voetbal. Selectie niet in verhouding, middenveld waar geen creatief speler staat.
Heel degelijk, maar oer en oer saai.

Dan moet je spelers eruit laten die vorig seizoen speelde. Vorig seizoen was gewoon niet goed genoeg. Als spelers goed zijn dan moet je opzoek naar andere type voetballers.
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 13:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is allemaal subjectieve oordeelsvorming. Veel van de zaken die jij zo benoemd kunnen heel eenvoudig anders uitgelegd worden. Zo vorm je alvast een oordeel over 1 wedstrijd. Ik bedoel maar. In mijn (nederige) optiek ga je heel erg kort door de bocht.

Vooralsnog zie ik geen enkele reden mee te gaan in het neersabelen van Klaassen. Je gaf zelf al aan het nooit in hem gezien te hebben. Ik denk dat Davy niet voor niets de beste voetballer van Nederland was volgens een vakjury.

Hij is inderdaad geen creatieve spelverdeler. Hij is een jongen die duels moet winnen, zowel aanvallend als verdedigend. Bovendien dwingt hij met zijn drang naar voren, en oog voor medespelers, veel goals en assists af. Hij heeft daarbij (normaliter) heel veel oog voor de vrije ruimtes, zowel offensief als defensief. Dat hij tegen Zwolle een keer in de fout ging doet daar niets aan af.
Deze mening heb ik sinds hij aanvoerder is geworden en dus niet over 1 wedstrijd en daarvoor had hij het voordeel van de twijfel als zijnde jeugdspeler.

Ik sabel hem dus al heel lang neer. Met al die vakkennis en hun bijdrages zijn we alleen maar verder afgegleden als voetballand. Daar veeg ik ...... mee af.

In mijn ogen is Klaassen in verdedigend (duelkracht) en aanvallend (assists, aanvallers in stelling brengen) middelmatig en dus geen Ajax aanvallende middenvelder. Hij ziet prima de ruimtes is het strafschopgebied en maakt veel belangrijke goals, maar dat is in mijn ogen niet zijn hoofdtaak en het meeverdedigen laat hij heel vaak lopen, niet alleen tegen PEC.
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 14:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ongelooflijk het is september en nu al oordelen over de trainer, dat kan niet waar zijn.

Niet een paar reacties, nee gewoon 2 pagina's vol schrijven.

Seizoen van vorig seizoen was gewoon slecht. Spelers die niet in vorm zijn en heel saai voetbal. Selectie niet in verhouding, middenveld waar geen creatief speler staat.
Heel degelijk, maar oer en oer saai.

Dan moet je spelers eruit laten die vorig seizoen speelde. Vorig seizoen was gewoon niet goed genoeg. Als spelers goed zijn dan moet je opzoek naar andere type voetballers.
Mee eens.
Eide, laatste alinea slaat voor mij op bijv. Klaassen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Ztjes --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 26 september 2016 - 16:13   quote  deeplink  
Kritisch zijn is niks mis mee, ik vind het positief dat mensen ook na 2 gewonnen wedstrijden nog steeds niet tevreden zijn. We staan nog steeds 5 punten achter op 010. Dus moet je een lange reeks van gewonnen wedstrijden ( inclusief uit tegen 010) neerzetten wil je dat verschil hebben ingelopen.

010 is in vastigheid verder dan ons, en dat zie je op de ranglijst. Bosz moet nu laten zien dat de huidige selectie met zijn speelwijze op hen kan inlopen.

En dat bepaald of hij Top of Flop is voor Ajax. Het is duidelijk dat hij nog niet veel krediet heeft gewonnen bij de Ajacieden. Ben daarin ook gereserveerd. Maar aan de andere kant zie ik wel mogelijkheden. Zo negatief is het ook weer niet.

Vandaag over een week kan de vlag er totaal anders bijhangen. (zowel positief als negatief)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 15:35 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mee eens.
Eide, laatste alinea slaat voor mij op bijv. Klaassen.
Hoe ziet je middenveld er dan uit?
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 16:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoe ziet je middenveld er dan uit?
Schöne (Gudelj)
Ziyech (Nouri)
Bazoer (van de Beek, Klaassen)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 16:48 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Schöne (Gudelj)
Ziyech (Nouri)
Bazoer (van de Beek, Klaassen)
Vergeet niet dat Bazoer niet al te best in vorm is. 1 mooie schot betekend nog niet dat hij uit zijn dal is gekropen.
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 17:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Bazoer niet al te best in vorm is. 1 mooie schot betekend nog niet dat hij uit zijn dal is gekropen.
Dat geldt ook van Klaassen en Gudelj, dus ....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 17:53 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat geldt ook van Klaassen en Gudelj, dus ....
dan speelt je beste man. Dat is voor mij Klaassen
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

dan speelt je beste man. Dat is voor mij Klaassen
Voor mij niet, want ik erger me groen en geel aan zijn manier van voetballen op het middenveld. Zo erg dat de jongere fan voor mij op de tribune gestopt is met het dragen van zijn Ajax-shirt met Klaassen achterop. Ik denk door mijn voortdurend commentaar op onze aanvoerder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 september 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:10 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Voor mij niet, want ik erger me groen en geel van zijn manier van voetballen op het middenveld. Zo erg dat de jongere fan voor mij op de tribune gestopt is met het dragen van zijn Ajax-shirt met Klaassen achterop. Ik denk door mijn voortdurend commentaar op onze aanvoerder.
Dat heb ik meer van de andere. Gudelj is gewoon saai. doet niets fout maar ook vrij weinig goed. Maar vooral Bazoer, daar erg ik mij aan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 september 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:10 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Voor mij niet, want ik erger me groen en geel aan zijn manier van voetballen op het middenveld. Zo erg dat de jongere fan voor mij op de tribune gestopt is met het dragen van zijn Ajax-shirt met Klaassen achterop. Ik denk door mijn voortdurend commentaar op onze aanvoerder.
Haha zijn vader zal blij met je zijn.. Kan ie een nieuw shirt kopen voor zijn zoon. :p
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 september 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat heb ik meer van de andere. Gudelj is gewoon saai. doet niets fout maar ook vrij weinig goed. Maar vooral Bazoer, daar erg ik mij aan.
Klaassen scoort dan tenminste nog. Ziyech en Klaassen mogen van mij blijven staan.
Maar op 6 laat je Schöne daar staan? Laatste twee wedstrijden brengt hij wel meer voetbal.
Betekent dan wel dat Gudelj, Bazoer en Riedewald op de bank blijven.

Riedewald kan nog naast Sanchez wat doe je bv met Veltman en Tete?

Dijks, Viergever en Sinkgraven, Traore?

Zo makkelijk is het op dit moment niet en dan maar zeuren op Bosz haha
Hummel10
 Hummel10 - maandag 26 september 2016 - 18:23   quote  deeplink  
En Younes laat en Ghazi laat je die staan?
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaassen scoort dan tenminste nog. Ziyech en Klaassen mogen van mij blijven staan.
Maar op 6 laat je Schöne daar staan? Laatste twee wedstrijden brengt hij wel meer voetbal.
Betekent dan wel dat Gudelj, Bazoer en Riedewald op de bank blijven.

Riedewald kan nog naast Sanchez wat doe je bv met Veltman en Tete?

Dijks, Viergever en Sinkgraven, Traore?

Zo makkelijk is het op dit moment niet en dan maar zeuren op Bosz haha
Toch wel gemakkelijk:
Onana
Tete - Sanchez - Riedewald - Sinkgraven
Schöne
Ziyech - Bazoer
Traoré - Dolberg - Younes
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 18:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klaassen scoort dan tenminste nog. Ziyech en Klaassen mogen van mij blijven staan.
Maar op 6 laat je Schöne daar staan? Laatste twee wedstrijden brengt hij wel meer voetbal.
Betekent dan wel dat Gudelj, Bazoer en Riedewald op de bank blijven.

Riedewald kan nog naast Sanchez wat doe je bv met Veltman en Tete?

Dijks, Viergever en Sinkgraven, Traore?

Zo makkelijk is het op dit moment niet en dan maar zeuren op Bosz haha
Gewoon veel technische voetballers opstellen en die het beste in vorm zijn.
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 13:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind je? Na 65 minuten met 5-1 op het scorebord moet je doordrukken en er zeker nog enkele maken. Helaas gingen zowel Younes als Ziyech te vaak geforceerd voor eigen succes.
Dat vind ik inderdaad.. Maar weinig ploegen gaan naar 5 goals nog steeds vol gas voor meer goals..

En ik zeg ook niet dat het perfect was.. Maar in de situatie waarin Ajax zit, de fase van de competitie en de kwaliteit van de eerdere wedstrijden meegenomen, heb ik een goede tweede helft gezien.... Dat het nog stukken beter moet ben ik heel eerlijk in.. En dat geeft Bosz zelf gelukkig ook aan, die is een stuk realistischer dan de Boer..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 13:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik denk dat Frank de Boer in de winterstop Tete en Bazoer komt ophalen en daar hoeft hij niet eens veel moeite voor te doen als Bosz zo doorgaat.
Wie moeten er dan af volgens jou?
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 14:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ongelooflijk het is september en nu al oordelen over de trainer, dat kan niet waar zijn.

Niet een paar reacties, nee gewoon 2 pagina's vol schrijven.

Seizoen van vorig seizoen was gewoon slecht. Spelers die niet in vorm zijn en heel saai voetbal. Selectie niet in verhouding, middenveld waar geen creatief speler staat.
Heel degelijk, maar oer en oer saai.

Dan moet je spelers eruit laten die vorig seizoen speelde. Vorig seizoen was gewoon niet goed genoeg. Als spelers goed zijn dan moet je opzoek naar andere type voetballers.
Jij doet ook mee aan die pagina's vol schrijven..

En je schrijft eerst heel slecht, en vervolgens heel degelijk maar saai? Die dingen gaan niet samen..

Je kan heel goed zijn, en heel degelijk, maar wel saai spelen.. Je kan niet heel slecht, maar degelijk zijn..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 15:29 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Deze mening heb ik sinds hij aanvoerder is geworden en dus niet over 1 wedstrijd en daarvoor had hij het voordeel van de twijfel als zijnde jeugdspeler.

Ik sabel hem dus al heel lang neer. Met al die vakkennis en hun bijdrages zijn we alleen maar verder afgegleden als voetballand. Daar veeg ik ...... mee af.

In mijn ogen is Klaassen in verdedigend (duelkracht) en aanvallend (assists, aanvallers in stelling brengen) middelmatig en dus geen Ajax aanvallende middenvelder. Hij ziet prima de ruimtes is het strafschopgebied en maakt veel belangrijke goals, maar dat is in mijn ogen niet zijn hoofdtaak en het meeverdedigen laat hij heel vaak lopen, niet alleen tegen PEC.
Afgelopen seizoen na Zyech de meeste assists van de ED.. Dat is toch ook iets?
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 16:13 schreef Bobby1972 het volgende:
Kritisch zijn is niks mis mee, ik vind het positief dat mensen ook na 2 gewonnen wedstrijden nog steeds niet tevreden zijn. We staan nog steeds 5 punten achter op 010. Dus moet je een lange reeks van gewonnen wedstrijden ( inclusief uit tegen 010) neerzetten wil je dat verschil hebben ingelopen.

010 is in vastigheid verder dan ons, en dat zie je op de ranglijst. Bosz moet nu laten zien dat de huidige selectie met zijn speelwijze op hen kan inlopen.

En dat bepaald of hij Top of Flop is voor Ajax. Het is duidelijk dat hij nog niet veel krediet heeft gewonnen bij de Ajacieden. Ben daarin ook gereserveerd. Maar aan de andere kant zie ik wel mogelijkheden. Zo negatief is het ook weer niet.

Vandaag over een week kan de vlag er totaal anders bijhangen. (zowel positief als negatief)
Klinkt misschien raar, maar helemaal eens..
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 17:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Bazoer niet al te best in vorm is. 1 mooie schot betekend nog niet dat hij uit zijn dal is gekropen.
Speelde gewoon een hele goede wedstrijd tegen Willem 2....
remco k
 remco k - maandag 26 september 2016 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 19:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Toch wel gemakkelijk:
Onana
Tete - Sanchez - Riedewald - Sinkgraven
Schöne
Ziyech - Bazoer
Traoré - Dolberg - Younes
Je klaagt over Klaassen over zijn aanvallende werk en wil hem dan vervangen voor een Bazoer die aanvallend nog geen 10% brengt van wat een Klaassen aan assists en goals brengt?

En je laat een Youness staan die dit gehele seizoen in alle competities nog niet bij 1 goal betrokken is??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij doet ook mee aan die pagina's vol schrijven..

En je schrijft eerst heel slecht, en vervolgens heel degelijk maar saai? Die dingen gaan niet samen..

Je kan heel goed zijn, en heel degelijk, maar wel saai spelen.. Je kan niet heel slecht, maar degelijk zijn..
1ste opmerking, die staat. Maar blijft het opmerkelijk van het maken van deze topic. Eind september. Zouden ze op school eens moeten invoeren. Eind september bepaald de leraar of je over gaat! Wat je daarna doet maakt niets uit, beslissing staat vast!! Heel opmerkelijk!!

Degelijk vind ik gewoon slecht bij Ajax passen en iets wat ik niet wil zien.
Ik wil Ajax zien en geen kopie van psv.
Als ik psv degelijk zie voetballen dan geniet ik daarvan, maar doet Ajax precies het zelfde dan vind ik het slecht.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 september 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 21:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

1ste opmerking, die staat. Maar blijft het opmerkelijk van het maken van deze topic. Eind september. Zouden ze op school eens moeten invoeren. Eind september bepaald de leraar of je over gaat! Wat je daarna doet maakt niets uit, beslissing staat vast!! Heel opmerkelijk!!

Degelijk vind ik gewoon slecht bij Ajax passen en iets wat ik niet wil zien.
Ik wil Ajax zien en geen kopie van psv.
Als ik psv degelijk zie voetballen dan geniet ik daarvan, maar doet Ajax precies het zelfde dan vind ik het slecht.
Snap geen reet van deze post......overigens vind ik het Frank de Boer het beter doen bij Inter dan Bosz bij Ajax
Stanley
 Stanley - maandag 26 september 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 14:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ongelooflijk het is september en nu al oordelen over de trainer, dat kan niet waar zijn.

Niet een paar reacties, nee gewoon 2 pagina's vol schrijven.

Seizoen van vorig seizoen was gewoon slecht. Spelers die niet in vorm zijn en heel saai voetbal. Selectie niet in verhouding, middenveld waar geen creatief speler staat.
Heel degelijk, maar oer en oer saai.

Dan moet je spelers eruit laten die vorig seizoen speelde. Vorig seizoen was gewoon niet goed genoeg. Als spelers goed zijn dan moet je opzoek naar andere type voetballers.
Kan je nagaan ;-)
Stanley
 Stanley - maandag 26 september 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 20:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij doet ook mee aan die pagina's vol schrijven..

En je schrijft eerst heel slecht, en vervolgens heel degelijk maar saai? Die dingen gaan niet samen..

Je kan heel goed zijn, en heel degelijk, maar wel saai spelen.. Je kan niet heel slecht, maar degelijk zijn..
Alsof 2 maanden niets kan zeggen...Volgens mij is er nogal wat relevants voorbij gekomen en tevens ervaringen en keuzes die nogal ingrijpend blijken.

Om te beginnen spelen we EL waar dit eigenlijk CL had moeten zijn.
We hebben verder verloren van Willem II Thuis in de Arena notabene.. en zo zijn er nogal wat uitspraken geweest van Bosz die nu al.....door hem zelf worden teruggedraaid...

En zo zijn 2 maanden best de moeite waard om iets te vinden...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 september 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:18 schreef Stanley het volgende:

[..]

Kan je nagaan ;-)
Ach Stan ik was al tegen Bosz voordat hij trainer werd omdat zijn palmares mij al niet aansprak, wat heeft hij nou gepresteerd ??.....niets.
Van mij mag van Gaal zijn laatste kunstje laten zien bij Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
Wim Jonk vind ik ook wel het proberen waard
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Snap geen reet van deze post......overigens vind ik het Frank de Boer het beter doen bij Inter dan Bosz bij Ajax
Als je iets gaat beoordelen dan heb je een bepaalde maatstaf.

Als je die maatstaf vooraf gaat invullen, heeft dat invloed op de beoordeling.
Als je vooraf denkt dat Ajax Willem 2 van de kaart speelt, vervolgens gebeurd dat niet, eindigt in een teleurstelling.
Als je vooraf denkt dat Ajax tegen willem 2 het heel moeilijk krijgt en vervolgens spelen we ze van de mat dan is iedereen in euforie.

Als ik naar Psv kijk dan verwacht ik een degelijk en saaie pot, want zo speelt PSV in het algemeen zo. Niets mis mee, Portugal is er kampioen mee geworden en Wij haalde de halve finale van de WK ermee.

Als ik naar Ajax kijk dan verwacht ik geen degelijke en saaie pot.
Frank zei begin van vorig seizoen: Ajax gaat aantrekkelijk en aanvallender voetbal spelen.
Vervolgens zie je een degelijke en saaie wedstrijden.

Maar blijkbaar moet Ajax een breiclub worden, supporters vinden dat beter bij Ajax passen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wim Jonk vind ik ook wel het proberen waard
Heeft die dan wel wat gepresteerd?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 september 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heeft die dan wel wat gepresteerd?
Genoeg meer als Bosz en is een Ajacied...
Ztjes
 Ztjes - maandag 26 september 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Je klaagt over Klaassen over zijn aanvallende werk en wil hem dan vervangen voor een Bazoer die aanvallend nog geen 10% brengt van wat een Klaassen aan assists en goals brengt?

En je laat een Youness staan die dit gehele seizoen in alle competities nog niet bij 1 goal betrokken is??
Je bekijkt het weer individueel. Met Tete, Sanchez, Riedewald (en Sinkgraven) heb je voldoende defensieve kracht. Je hebt met Schöne en Ziyech (extra scorend vermogen) voldoende aanvoer voor de voorhoede en met Bazoer breng je ook fysieke power op het middenveld en met een mindere tegenstander kan ook Sinkgraven zich meer met het aanvallende spel bemoeien.

Daarnaast was Younes een van de weinige spelers, die voor zijn mindere periode altijd voor gevaar zorgde en die laat ik dus bewust staan. Maar kan ook door Cerny/Cassierra worden ingevuld.

Voetbal is toch echt een teamsport en dan is het beste team zeker niet het team, dat alleen op individuele en/of statische basis wordt samengeteld. Alle kwaliteiten moeten in alle linies zijn vertegenwoordigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door Ztjes --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 26 september 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Genoeg meer als Bosz en is een Ajacied...
Bosz is kampioen geworden met Heracles in de Juplier League en volgende seizoen heeft hij de club in de eredivisie gehouden.

Maar ik denk eerder dat je oordeel komt omdat hij voor feyenoord heeft gewerkt
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 september 2016 - 07:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Snap geen reet van deze post......overigens vind ik het Frank de Boer het beter doen bij Inter dan Bosz bij Ajax
Daar zijn ze het bij Inter denk ik nog niet helemaal mee eens..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 september 2016 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:24 schreef Stanley het volgende:

[..]

Alsof 2 maanden niets kan zeggen...Volgens mij is er nogal wat relevants voorbij gekomen en tevens ervaringen en keuzes die nogal ingrijpend blijken.

Om te beginnen spelen we EL waar dit eigenlijk CL had moeten zijn.
We hebben verder verloren van Willem II Thuis in de Arena notabene.. en zo zijn er nogal wat uitspraken geweest van Bosz die nu al.....door hem zelf worden teruggedraaid...

En zo zijn 2 maanden best de moeite waard om iets te vinden...
Dit is puur napraten van de media. Willem thuis is inderdaad slecht maar Champions League kun je hem niet kwalijk nemen. Dat moet je de Boer kwalijk nemen en het fiasco bij de Graafschap.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 september 2016 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je iets gaat beoordelen dan heb je een bepaalde maatstaf.

Als je die maatstaf vooraf gaat invullen, heeft dat invloed op de beoordeling.
Als je vooraf denkt dat Ajax Willem 2 van de kaart speelt, vervolgens gebeurd dat niet, eindigt in een teleurstelling.
Als je vooraf denkt dat Ajax tegen willem 2 het heel moeilijk krijgt en vervolgens spelen we ze van de mat dan is iedereen in euforie.

Als ik naar Psv kijk dan verwacht ik een degelijk en saaie pot, want zo speelt PSV in het algemeen zo. Niets mis mee, Portugal is er kampioen mee geworden en Wij haalde de halve finale van de WK ermee.

Als ik naar Ajax kijk dan verwacht ik geen degelijke en saaie pot.
Frank zei begin van vorig seizoen: Ajax gaat aantrekkelijk en aanvallender voetbal spelen.
Vervolgens zie je een degelijke en saaie wedstrijden.

Maar blijkbaar moet Ajax een breiclub worden, supporters vinden dat beter bij Ajax passen.
Ja want iedereen is tevreden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 14:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ongelooflijk het is september en nu al oordelen over de trainer, dat kan niet waar zijn.

Niet een paar reacties, nee gewoon 2 pagina's vol schrijven.

Seizoen van vorig seizoen was gewoon slecht. Spelers die niet in vorm zijn en heel saai voetbal. Selectie niet in verhouding, middenveld waar geen creatief speler staat.
Heel degelijk, maar oer en oer saai.

Dan moet je spelers eruit laten die vorig seizoen speelde. Vorig seizoen was gewoon niet goed genoeg. Als spelers goed zijn dan moet je opzoek naar andere type voetballers.
Raar he op een forum?????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 13:51 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik denk dat Frank de Boer in de winterstop Tete en Bazoer komt ophalen en daar hoeft hij niet eens veel moeite voor te doen als Bosz zo doorgaat.
Eens, heel erg eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 07:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dit is puur napraten van de media. Willem thuis is inderdaad slecht maar Champions League kun je hem niet kwalijk nemen. Dat moet je de Boer kwalijk nemen en het fiasco bij de Graafschap.
Waarom altijd het verleden erbij halen?? We zitten in dit seizoen en het fiasco in Rostov is hem wel degelijk aan te rekenen. Hij is de trainer toch?? Niet Frank lijkt mij. Die is vorig seizoen al afgerekend en afgezeken. Het gaat om het nu en met de resultaten tegen Willem II en Roda thuis, het erbarmelijke spel op bezoek bij Rostov, het slechte spel tegen Vitesse en Panathinaikos lijkt mij toch wel normaal dat er al openlijk over de kwaliteiten van Bosz wordt gepraat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bosz is kampioen geworden met Heracles in de Juplier League en volgende seizoen heeft hij de club in de eredivisie gehouden.

Maar ik denk eerder dat je oordeel komt omdat hij voor feyenoord heeft gewerkt
Dan ken jij Nenam niet. Dus lul je weer zonder feiten te kennen. Maar even terugkomen op je tekst: iedereen die dus in de JL kampioen wordt en vervolgens de club in de Eredivisie houdt is een potentiële trainer voor Ajax?
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Snap geen reet van deze post......overigens vind ik het Frank de Boer het beter doen bij Inter dan Bosz bij Ajax
Beiden bij een nieuwe ploeg begonnen.

En het spel bij Inter is ook echt nog niet om aan te zien..

Daarnaast minder doelpunten gemaakt, meer goals tegen en minder punten.. Dus wat doet ie beter dan??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar zijn ze het bij Inter denk ik nog niet helemaal mee eens..
Hij heeft tijd nodig. Er zit echter een wezenlijk verschil tussen Bosz bij Ajax en De Boer bij Inter.
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:24 schreef Stanley het volgende:

[..]

Alsof 2 maanden niets kan zeggen...Volgens mij is er nogal wat relevants voorbij gekomen en tevens ervaringen en keuzes die nogal ingrijpend blijken.

Om te beginnen spelen we EL waar dit eigenlijk CL had moeten zijn.
We hebben verder verloren van Willem II Thuis in de Arena notabene.. en zo zijn er nogal wat uitspraken geweest van Bosz die nu al.....door hem zelf worden teruggedraaid...

En zo zijn 2 maanden best de moeite waard om iets te vinden...
Huh, in hoeverre heeft jouw post betrekking op wat ik schrijf in mijn post??
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wim Jonk vind ik ook wel het proberen waard
Wat staat er bij Jonk op zijn palmares als trainer??
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 23:31 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Je bekijkt het weer individueel. Met Tete, Sanchez, Riedewald (en Sinkgraven) heb je voldoende defensieve kracht. Je hebt met Schöne en Ziyech (extra scorend vermogen) voldoende aanvoer voor de voorhoede en met Bazoer breng je ook fysieke power op het middenveld en met een mindere tegenstander kan ook Sinkgraven zich meer met het aanvallende spel bemoeien.

Daarnaast was Younes een van de weinige spelers, die voor zijn mindere periode altijd voor gevaar zorgde en die laat ik dus bewust staan. Maar kan ook door Cerny/Cassierra worden ingevuld.

Voetbal is toch echt een teamsport en dan is het beste team zeker niet het team, dat alleen op individuele en/of statische basis wordt samengeteld. Alle kwaliteiten moeten in alle linies zijn vertegenwoordigd.
Ik kijk op dat vlak gewoon naar de simpele statistieken.. Geen speler in de ED die dit seizoen direct bij meer goals betrokken is dan Klaassen.. En dus is hij terecht de eerste man die Bosz opstelt.. Daarnaast is Klaassen gewoon de motor van dit elftal, dat zag je heel goed toen hij er vorig seizoen even niet bij was.
Veel 1 keer raken bij Klaassen en vaak alls vooruit, wint veel van zijn duels en schroomt niet om de beuk erin te gooien als het nodig is, verzaakt nooit in het doen van zijn werk en is gewoon heel sterk voor de goal..

Voor mij met afstand de eerste speler die op het formulier staat, want zoals je al aangeeft is voetbal een team sport, en laat Klaassen nu een teamspeler pur sang zijn..

Misschien niet zo gepolijst, maar op dit moment gewoon de beste speler die Ajax heeft..
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 09:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 07:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar zijn ze het bij Inter denk ik nog niet helemaal mee eens..
Op dit moment wel, hij doet het de laatste paar potjes prima.. Maar is gewoon heel erg slecht gestart..

Italie leeft overigens helemaal met de waan van de dag.. Als ie nu 1 keer verliest moet ie direct ontslagen worden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0096271