BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 20:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat ook bij dat er helaas goede redenen waarom het toen niet kon..

Waarschijnlijk werd hij geblokkeerd door de RVC, tenminste dat vermoed ik..
Zal inderdaad wel zoiets geweest moeten zijn. Al dachten ze volgens mij ook wel dat ze goed zaten zonder Ziyech. Pas toen er cruciale wedstrijden verloren gingen en de schreeuw om Ziyech groter werd, werden ze wakker..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 20:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Echt niet vaker dan Bosz nu doet in zijn eerste maanden. Sigthorsson liet hij ook veel te lang staan en zijn opstellingen waren vaak ook weinig verassend hoor. Tel daarbij zijn vreemde wissels op dan vind ik dat echt wel tegengevallen bij de Boer.
Zijn weer andere zaken. De Boer heeft het fantastisch gedaan bij Ajax en behoort bij de meest succesvolle trainers die we ooit gehad hebben.
nummer10
 nummer10 - zondag 27 november 2016 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn weer andere zaken. De Boer heeft het fantastisch gedaan bij Ajax en behoort bij de meest succesvolle trainers die we ooit gehad hebben.
andere tijden... gewoon kut voetbal rn rare beslissingen
Stanley
 Stanley - zondag 27 november 2016 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn weer andere zaken. De Boer heeft het fantastisch gedaan bij Ajax en behoort bij de meest succesvolle trainers die we ooit gehad hebben.
De Boer heeft toen onze concurrenten op hun zwakst waren gekozen voor een onajaxwaardig behouden spelopvatting en meerdere keren kampioen geworden.

Maar zo zie ik het en ik weet dat je het ook anders kunt bekijken en dat mag.

Maar wat was het onder Frankie saai !!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 november 2016 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn weer andere zaken. De Boer heeft het fantastisch gedaan bij Ajax en behoort bij de meest succesvolle trainers die we ooit gehad hebben.
Met het materiaal wat hij had heeft hij het prima gedaan maar het is hem niet gelukt om sterker te worden en het team te laten groeien. Kijk naar zijn laatste twee seizoenen bij Ajax. Het spel was niet meer om aan te zien en de selectie werd ook minder.

Nu met Bosz begin je tenminste Ajax weer terug te zien tempo ligt hoger ballen gaan weer vaker vooruit dan terug of breed. Ik vind het qua spel al een hele verbetering ook al zijn we er nog niet deze selectie met deze trainer kan weer groeien. Ook lijken ze van hogerhand weer wakker want die willen ook weer groeien. Er kan versterkt worden deze winter en ook willen ze kijken naar het salarisplafond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 november 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - zondag 27 november 2016 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 01:11 schreef Stanley het volgende:

[..]

De Boer heeft toen onze concurrenten op hun zwakst waren gekozen voor een onajaxwaardig behouden spelopvatting en meerdere keren kampioen geworden.

Maar zo zie ik het en ik weet dat je het ook anders kunt bekijken en dat mag.

Maar wat was het onder Frankie saai !!!
Alleen de laatste twee jaar. Maar goed. In het voetbal is alles zo goed als de laatste periode
remco k
 remco k - zondag 27 november 2016 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met het materiaal wat hij had heeft hij het prima gedaan maar het is hem niet gelukt om sterker te worden en het team te laten groeien. Kijk naar zijn laatste twee seizoenen bij Ajax. Het spel was niet meer om aan te zien en de selectie werd ook minder.

Nu met Bosz begin je tenminste Ajax weer terug te zien tempo ligt hoger ballen gaan weer vaker vooruit dan terug of breed. Ik vind het qua spel al een hele verbetering ook al zijn we er nog niet deze selectie met deze trainer kan weer groeien. Ook lijken ze van hogerhand weer wakker want die willen ook weer groeien. Er kan versterkt worden deze winter en ook willen ze kijken naar het salarisplafond.
Eens.

Ik denk alleen dat als frank spelers van 11 miljoen had mogen kopen. Ook hij ander voetbal uit de selectie had kunnen halen.
Eide
 Eide - maandag 28 november 2016 - 19:32   quote  deeplink  
Klaassen ‘heel belangrijk’ ondanks andere rol: ‘Veel mensen zien dat niet’

Door de komst van Hakim Ziyech is de rol van Davy Klaassen veranderd. De middenvelder van Ajax staat niet meer direct achter de diepe spits, maar verder van Kasper Dolberg vandaan. Volgens Peter Bosz blijft de aanvoerder ‘heel belangrijk’ voor zijn team.
/
Klaassen werd zondag met zijn achtste competitietreffer de matchwinner tegen sc Heerenveen, maar hij brengt volgens zijn trainer meer dan enkel het maken van doelpunten. “Hij loopt gaten dicht, verovert ballen, gaat diep om ruimte te creëren en maakt heel veel meters”, somt Bosz op voor de camera van Ajax TV.

De oefenmeester benadrukt dat hij maar wat blij is met de 23-jarige spelmaker. “Hoewel zijn rol anders is geworden en hij nu misschien minder prominent is, blijft hij enorm belangrijk. Veel van zijn werk, zoals de extra meters die hij loopt, zien veel mensen niet. Hij is minder zichtbaar, maar zeker niet minder belangrijk”, besluit Bosz.

Bron
Eide
 Eide - maandag 28 november 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Klaassen heeft dit seizoen trouwens al 6 keer de score geopend van Ajax. Niet alleen veel scorend dus, maar vaak ook nog degene die de ban breekt.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 november 2016 - 07:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens.

Ik denk alleen dat als frank spelers van 11 miljoen had mogen kopen. Ook hij ander voetbal uit de selectie had kunnen halen.
Dat denk ik dus niet want Frank heeft voldoende spelers mogen halen en heeft zich sterk gemaakt voor spelers Gudelj, Dijks, Zimling en Heitinga waar Bosz voor een heel ander type speler gaat.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 november 2016 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 09:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen de laatste twee jaar. Maar goed. In het voetbal is alles zo goed als de laatste periode
Het seizoen van landstitel nummer vier was het spel ook erg slecht maar dat wordt vergeten omdat hij dan kampioen werd.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het seizoen van landstitel nummer vier was het spel ook erg slecht maar dat wordt vergeten omdat hij dan kampioen werd.
Klopt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 november 2016 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 november 2016 - 09:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens.

Ik denk alleen dat als frank spelers van 11 miljoen had mogen kopen. Ook hij ander voetbal uit de selectie had kunnen halen.
Dat denk ik dan ook wel weer. Selectie is met Sanchez, Dolberg, Ziyech (Traore) en de talenten die een jaartje verder zijn toch echt wel een stuk sterker tov van de Boer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet want Frank heeft voldoende spelers mogen halen en heeft zich sterk gemaakt voor spelers Gudelj, Dijks, Zimling en Heitinga waar Bosz voor een heel ander type speler gaat.
eens... kijk maar naar inter... deboer is niet zo goed als da we dachten. de landstitels verbergen het alleen..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 november 2016 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet want Frank heeft voldoende spelers mogen halen en heeft zich sterk gemaakt voor spelers Gudelj, Dijks, Zimling en Heitinga waar Bosz voor een heel ander type speler gaat.
Ja Westermann haha.. ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 november 2016 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 november 2016 - 22:13 schreef Eide het volgende:
Klaassen heeft dit seizoen trouwens al 6 keer de score geopend van Ajax. Niet alleen veel scorend dus, maar vaak ook nog degene die de ban breekt.
Vond hem tegen Heerenveen wel lekker aggresief zo zie ik hem graag vaker.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 07:46   quote  deeplink  
De doorontwikkeling van talenten onder de Boer stagneerde, neemt bijv Klaassen is niet meer beter geworden dan zijn 1e seizoen.
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:06 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet want Frank heeft voldoende spelers mogen halen en heeft zich sterk gemaakt voor spelers Gudelj, Dijks, Zimling en Heitinga waar Bosz voor een heel ander type speler gaat.
Geen speler van het bedrag dat er voor Zyech betaald is.. Dan grijp je naar andere spelers, omdat je wel zal moeten.

Andere types ben ik mee eens. Al is een Westerman niet veel anders dan een Zimling of een Heitinga..
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het seizoen van landstitel nummer vier was het spel ook erg slecht maar dat wordt vergeten omdat hij dan kampioen werd.
Het spel was niet attractief, slecht is echt wat anders. Met slecht voetbal wordt je geen kampioen..
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... kijk maar naar inter... deboer is niet zo goed als da we dachten. de landstitels verbergen het alleen..
Ik zeg ook nergens dat het een top trainer is. Sterker nog, ik was hier een van de eerste die aangaf dat hij misschien wel niet die toptrainer ging worden waarvan veel dachten dat ie het wel ging worden..

Feit is gewoon dat hij het fantastisch heeft gedaan met Ajax, en dat hij echt in het rijtje staat met de meest succesvolle trainer ooit bij onze club...

Dan kan en mag je die beste man niet afschilderen als een of andere idioot, dan moet je die man eren zoals het hoort...
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:46 schreef Ztjes het volgende:
De doorontwikkeling van talenten onder de Boer stagneerde, neemt bijv Klaassen is niet meer beter geworden dan zijn 1e seizoen.
Dat is gewoon niet waar.. Is meer gaan scoren, belangrijker geworden in de ploeg, en wordt echt niet door een of andere weddenschap de aanvoerder van deze club.. En is gewoon basis speler bij het NL elftal..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door remco k --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet waar.. Is meer gaan scoren, belangrijker geworden in de ploeg, en wordt echt niet door een of andere weddenschap de aanvoerder van deze club.. En is gewoon basis speler bij het NL elftal..
Het is gewoon wel waar. Hij is belangrijker geworden door het spel wat de Boer wilde spelen en daarmee ook zijn verkiezing tot aanvoerder. Ga nu niet zeggen dat het spel wel meeviel, zelfs de laffe Bergkamp (achteraf pas reageren) was het hier niet mee eens. In de discussie over het Nederlands elftal is (nagenoeg)iedereen het eens, dat de kwaliteit bedroevend laag is en er geen enkele speler in staat is om het stokje van Sneijder en Robben te kunnen overnemen.
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 07:46 schreef Ztjes het volgende:
De doorontwikkeling van talenten onder de Boer stagneerde, neemt bijv Klaassen is niet meer beter geworden dan zijn 1e seizoen.
Dat ben ik niet met je eens. Kijk bijvoorbeeld maar naar de statistieken van Klaassen. Elk opvolgend seizoen is hij meer betrokken bij goals. Bovendien is Klaassen als speler en mens enorm gegroeid. Er staat nu echt een leider tussen de lijnen, iemand die zowel z'n teamgenoten als tegenstanders als de scheidsrechter aanspreekt.

Bovendien zijn er naast Klaassen nog allerlei talenten te noemen die onder FdB zich prima door ontwikkelden. Toby Alderweireld en Daley Blind zijn daar uitstekende voorbeelden in mijn optiek.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 09:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Kijk bijvoorbeeld maar naar de statistieken van Klaassen. Elk opvolgend seizoen is hij meer betrokken bij goals. Bovendien is Klaassen als speler en mens enorm gegroeid. Er staat nu echt een leider tussen de lijnen, iemand die zowel z'n teamgenoten als tegenstanders als de scheidsrechter aanspreekt.

Bovendien zijn er naast Klaassen nog allerlei talenten te noemen die onder FdB zich prima door ontwikkelden. Toby Alderweireld en Daley Blind zijn daar uitstekende voorbeelden in mijn optiek.
Welke statistieken, roepen jullie ook altijd tegen mij? Gegroeid, heb je gezien hoe onze aanvoerder zich als pupil liet meeslepen door het publiek bij de wedstrijd van Celta toen Gudetti werd ingebracht en zijn gedrag bij de gele kaart tegen Heerenveen.

Dat zijn spelers van zijn 1e jaren als trainer, misschien toch een verdienste van zijn voorgangers en daarna?
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2016 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 09:26 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat zijn spelers van zijn 1e jaren als trainer, misschien toch een verdienste van zijn voorgangers en daarna?
Dat is een beetje een non-argument. Je kan toch niet zomaar allerlei zaken negeren omdat ze niet in je eigen verhaal passen?

Ik kan nog wel wat spelers noemen die onder FdB hebben gedebuteerd en zijn gegroeid hoor. Joel Veltman, Kenny Tete, Jairo Riedewald, Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer. Drie van die vier waren onder FdB basisspeler en haalden het Nederlands elftal. Dan mag je toch spreken van een hele behoorlijke ontwikkeling. Oftewel, ook onder FdB zijn er verschillende talenten doorgebroken waarbij je zeker niet kan stellen dat hun ontwikkeling stagneerde.

Voor wat betreft statistieken van Klaassen, elke website heeft die informatie vrij en eenvoudig toegankelijk. In het Eredivisieseizoen 2013/14 kwam Klaassen op 13 goals en assists, het seizoen erna op 15. In 2015/16 kwam Klaassen tot 21 goals en assists. Dit seizoen is nog niet halverwege, maar Klaassen staat al op 12 goals en assists.

Ik geniet van de felheid van Klaassen. Voorop in de strijd, zoals dat een aanvoerder betaamd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 08:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Het is gewoon wel waar. Hij is belangrijker geworden door het spel wat de Boer wilde spelen en daarmee ook zijn verkiezing tot aanvoerder. Ga nu niet zeggen dat het spel wel meeviel, zelfs de laffe Bergkamp (achteraf pas reageren) was het hier niet mee eens. In de discussie over het Nederlands elftal is (nagenoeg)iedereen het eens, dat de kwaliteit bedroevend laag is en er geen enkele speler in staat is om het stokje van Sneijder en Robben te kunnen overnemen.
Ieder jaar meer assists en meer goals, dan groei je gewoon als speler en wordt je dus beter..

Dat is geen mening maar gewoon een feit..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 09:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ieder jaar meer assists en meer goals, dan groei je gewoon als speler en wordt je dus beter..

Dat is geen mening maar gewoon een feit..
Waar staaf je deze feiten op. Zoals als jij altijd aangeeft "bewijs"!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 10:44   quote  deeplink  
dus meer goals meer assists maakt je een betere voetballer ?? als messi niet zou scoren of iets blijft het nog de beste VOETBALLER allertijden...
Eide
 Eide - dinsdag 29 november 2016 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 10:44 schreef nummer10 het volgende:
dus meer goals meer assists maakt je een betere voetballer ?? als messi niet zou scoren of iets blijft het nog de beste VOETBALLER allertijden...
Nou ja, als Messi niet zou scoren of zou bijdragen aan scores heb je niet zo veel meer aan hem. Je beoordeeld spelers op de rol die ze hebben in een elftal. Bij verdedigers kijk je naar gewonnen duels, tegengoals en meer van dergelijke zaken. Bij aanvallend ingestelde spelers kijk je toch logischerwijs naar rendement. Of zeg ik nu iets vreemds?

Dan is, inzake Klaassen, toch natuurlijk dat je naar goals en assists kijkt. Zijn meetbare bijdrage aan het offensieve spel van Ajax. Die meetbare resultaten tonen nu eenmaal aan dat het elk seizoen weer belangrijker wordt. De minder meetbare resultaten kan je uitgebreid of discussiëren. Dat doen we ook en daar verschillen de meningen. Maar het meetbare resultaat van goals en assists lijkt mij toch een helder argument wat je niet zomaar kan negeren, en dus moet meenemen in welke redenering dan ook.

Let wel, ik wil niemand mijn mening opdringen. Ik denk wel dat je beschikbare informatie niet onder het tapijt kan wegstoppen.
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 10:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Waar staaf je deze feiten op. Zoals als jij altijd aangeeft "bewijs"!
https://www.whoscored.com/Players/108860/History/Davy-Klaassen
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Dank je, maar zoals jezelf ook altijd zegt, dat zegt niet altijd alles. En anders wordt het weer een herhaling van zetten in onze discussie betreffende Davy.
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dank je, maar zoals jezelf ook altijd zegt, dat zegt niet altijd alles. En anders wordt het weer een herhaling van zetten in onze discussie betreffende Davy.
Whahaha, je vraagt om het bewijs, dat krijg je geleverd, is gewoon een bikkelhard feit op je vraag. En dan ga je dit roepen??

Overigens een site waar je daadwerkelijk cijfers weg kan halen. Die geven dan ook cijfers niet op basis van een mening, maar op feiten..

En daar zie je dan voor verschillende mensen andere cijfers dan je in eerste instantie denkt..

Neem bijvoorbeeld Veltman. geen persoon in de selectie met zoveel belangrijke intercepties..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door remco k --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, je vraagt om het bewijs, dat krijg je geleverd, is gewoon een bikkelhard feit op je vraag. En dan ga je dit roepen??

Overigens een site waar je daadwerkelijk cijfers weg kan halen. Die geven dan ook cijfers niet op basis van een mening, maar op feiten..

En daar zie je dan voor verschillende mensen andere cijfers dan je in eerste instantie denkt..

Neem bijvoorbeeld Veltman. geen persoon in de selectie met zoveel belangrijke intercepties..
Knipoog ..., ik heb ook eerder aangegeven op sites, dat zijn "defensive skills" als onvoldoende werden aangegeven. Maar ik ga niet in herhaling vallen. Ook ik geef aan dat Davy weer beter in zijn spel begint te komen. Alleen niet de beste combinatie met Ziyech en Schöne en jij vindt dat wel. Oke, zand erover en op naar het 1e kampioenschap onder Bosz.
hjf
 hjf - dinsdag 29 november 2016 - 13:10   quote  deeplink  
Is het met Davy niet zo, dat hij teveel de defensieve gaatjes moest invullen, die Lasse Schone achterliet, waardoor hij voetballend minder tot zijn recht kwam. Ik vond afgelopen zondag, dat Davy veel beter was als de weken daarvoor. Maar zijn rendement is ongelooflijk hoog. Iets wat de europese topclubs ook wel zal opvallen.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 29 november 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 13:10 schreef hjf het volgende:
Is het met Davy niet zo, dat hij teveel de defensieve gaatjes moest invullen, die Lasse Schone achterliet, waardoor hij voetballend minder tot zijn recht kwam. Ik vond afgelopen zondag, dat Davy veel beter was als de weken daarvoor. Maar zijn rendement is ongelooflijk hoog. Iets wat de europese topclubs ook wel zal opvallen.
Ik vind Davy ook weer beter worden. Alleen Heerenveen speelde met 2 bussen voor hun eigen stafschopgebied en komt Davy beter tot zijn recht en is zijn (mindere) verdedigende werk niet meer zo bepalend, maar zijn aanvallende skills. Alleen als de tegenstander meer gelijkwaardig of ook aanvallende intenties heeft, is er een verdedigende onbalans op ons middenveld met Klaassen, Ziyech en Schöne. Dan is het de keuze tussen Klaassen en Schöne.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 november 2016 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 09:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een beetje een non-argument. Je kan toch niet zomaar allerlei zaken negeren omdat ze niet in je eigen verhaal passen?

Ik kan nog wel wat spelers noemen die onder FdB hebben gedebuteerd en zijn gegroeid hoor. Joel Veltman, Kenny Tete, Jairo Riedewald, Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer. Drie van die vier waren onder FdB basisspeler en haalden het Nederlands elftal. Dan mag je toch spreken van een hele behoorlijke ontwikkeling. Oftewel, ook onder FdB zijn er verschillende talenten doorgebroken waarbij je zeker niet kan stellen dat hun ontwikkeling stagneerde.

Voor wat betreft statistieken van Klaassen, elke website heeft die informatie vrij en eenvoudig toegankelijk. In het Eredivisieseizoen 2013/14 kwam Klaassen op 13 goals en assists, het seizoen erna op 15. In 2015/16 kwam Klaassen tot 21 goals en assists. Dit seizoen is nog niet halverwege, maar Klaassen staat al op 12 goals en assists.

Ik geniet van de felheid van Klaassen. Voorop in de strijd, zoals dat een aanvoerder betaamd.
Tete kwam terug van een blessure daarna wissel geworden, Ghazi was meer dan een half seizoen slecht en Bazoer zat wissel in de kampioenswedstrijd, Riedewald ook wissel dus mogelijk stagneerde het toch bij deze jongens.. Alleen Veltman is nog basis en die is ook niet altijd top.
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Knipoog ..., ik heb ook eerder aangegeven op sites, dat zijn "defensive skills" als onvoldoende werden aangegeven. Maar ik ga niet in herhaling vallen. Ook ik geef aan dat Davy weer beter in zijn spel begint te komen. Alleen niet de beste combinatie met Ziyech en Schöne en jij vindt dat wel. Oke, zand erover en op naar het 1e kampioenschap onder Bosz.
Dat laatste zou fantastisch zijn natuurlijk..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, je vraagt om het bewijs, dat krijg je geleverd, is gewoon een bikkelhard feit op je vraag. En dan ga je dit roepen??

Overigens een site waar je daadwerkelijk cijfers weg kan halen. Die geven dan ook cijfers niet op basis van een mening, maar op feiten..

En daar zie je dan voor verschillende mensen andere cijfers dan je in eerste instantie denkt..

Neem bijvoorbeeld Veltman. geen persoon in de selectie met zoveel belangrijke intercepties..
cijfers schone waren je ook geleverd en toen was het nog niet goed wa hij deed.. en bij davy wel.. vreemd.. daarbij vind ik dat jij als aanvoerder het team te weinig op sleeptouw neemt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 12:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, je vraagt om het bewijs, dat krijg je geleverd, is gewoon een bikkelhard feit op je vraag. En dan ga je dit roepen??

Overigens een site waar je daadwerkelijk cijfers weg kan halen. Die geven dan ook cijfers niet op basis van een mening, maar op feiten..

En daar zie je dan voor verschillende mensen andere cijfers dan je in eerste instantie denkt..

Neem bijvoorbeeld Veltman. geen persoon in de selectie met zoveel belangrijke intercepties..
cijfers schone waren je ook geleverd en toen was het nog niet goed wa hij deed.. en bij davy wel.. vreemd.. daarbij vind ik dat jij als aanvoerder het team te weinig op sleeptouw neemt
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 13:10 schreef hjf het volgende:
Is het met Davy niet zo, dat hij teveel de defensieve gaatjes moest invullen, die Lasse Schone achterliet, waardoor hij voetballend minder tot zijn recht kwam. Ik vond afgelopen zondag, dat Davy veel beter was als de weken daarvoor. Maar zijn rendement is ongelooflijk hoog. Iets wat de europese topclubs ook wel zal opvallen.
niet echt schone had de meeste onderscheppingen op veltman na.. dus die vlieger gaat niet op
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 14:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

cijfers schone waren je ook geleverd en toen was het nog niet goed wa hij deed.. en bij davy wel.. vreemd.. daarbij vind ik dat jij als aanvoerder het team te weinig op sleeptouw neemt
Nee omdat er bij Schone iets ontbreekt waar ik heel veel waarde aan hecht bij zijn positie, dat heb ik je toen ook uitgelegd.

Daarnaast ben ik fan van Schone dus waar heb je het over, enige dat ik bij Schone zeg is dat hij tegen de ploegen zoals AZ en Heerenveen afgelopen weekend defensief constant wordt overlopen, en dat cijfer vind je in geen enkele statistiek terug..

Hij neemt als aanvoerder juist heel vaak het team op sleeptouw. Al 6 of 7 keer het elftal op voorsprong gebracht dit seizoen, gaat altijd voorop in de strijd en is altijd bezig te motiveren..

Edit: constant overlopen doel ik mee op een periode in de wedstrijd, en niet zoals het suggereert de gehele wedstrijd, zelfde als eerste kwartier twintig minuten tegen AZ.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door remco k --
hjf
 hjf - dinsdag 29 november 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 14:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

niet echt schone had de meeste onderscheppingen op veltman na.. dus die vlieger gaat niet op
Dat hij de meeste onderscheppingen op Veltman na heeft, dat zal wel. Waar het mij omgaat is dat hij in de omschakeling van aanval naar verdediging nog wel eens steekjes laat vallen, die Klaassen dan weer moet dichten. Dat is de reden dat Klaassen van Bosz minder vaak bij het vijandelijk doel mag komen. Maar als hij daar komt, is hij dodelijk effectief.
hjf
 hjf - dinsdag 29 november 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee omdat er bij Schone iets ontbreekt waar ik heel veel waarde aan hecht bij zijn positie, dat heb ik je toen ook uitgelegd.

Daarnaast ben ik fan van Schone dus waar heb je het over, enige dat ik bij Schone zeg is dat hij tegen de ploegen zoals AZ en Heerenveen afgelopen weekend defensief constant wordt overlopen, en dat cijfer vind je in geen enkele statistiek terug..

Hij neemt als aanvoerder juist heel vaak het team op sleeptouw. Al 6 of 7 keer het elftal op voorsprong gebracht dit seizoen, gaat altijd voorop in de strijd en is altijd bezig te motiveren..
Jij begrijpt het Remco. Helemaal mee eens.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee omdat er bij Schone iets ontbreekt waar ik heel veel waarde aan hecht bij zijn positie, dat heb ik je toen ook uitgelegd.

Daarnaast ben ik fan van Schone dus waar heb je het over, enige dat ik bij Schone zeg is dat hij tegen de ploegen zoals AZ en Heerenveen afgelopen weekend defensief constant wordt overlopen, en dat cijfer vind je in geen enkele statistiek terug..

Hij neemt als aanvoerder juist heel vaak het team op sleeptouw. Al 6 of 7 keer het elftal op voorsprong gebracht dit seizoen, gaat altijd voorop in de strijd en is altijd bezig te motiveren..
heb ik gezien tegen de graafschap vorig jaar.. willem2.. roda... en dan ook nog de oefenwrdstrijden naar de competitie toe.. nee sorry zins de omzetting van bosz is het gaan lopen en ik vind dat absoluut niet de verdienste van klaassen ondanks zijn doelpunten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 15:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat hij de meeste onderscheppingen op Veltman na heeft, dat zal wel. Waar het mij omgaat is dat hij in de omschakeling van aanval naar verdediging nog wel eens steekjes laat vallen, die Klaassen dan weer moet dichten. Dat is de reden dat Klaassen van Bosz minder vaak bij het vijandelijk doel mag komen. Maar als hij daar komt, is hij dodelijk effectief.
heb klaassen amper gaten zien dichten van schone hoor.. laatst een mooi grafiekje waar hij zich het meest bevind en das gewoon op zijn positie.. niks nie terug over de middellijn en meeste meters maken
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 15:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heb ik gezien tegen de graafschap vorig jaar.. willem2.. roda... en dan ook nog de oefenwrdstrijden naar de competitie toe.. nee sorry zins de omzetting van bosz is het gaan lopen en ik vind dat absoluut niet de verdienste van klaassen ondanks zijn doelpunten..
Hele domme vergelijking. Messi speelt ook weleens slecht in verloren potjes, die neemt als aanvoerder ( als Iniesta niet speelt) zijn team dan ook niet op sleeptouw.

En dat het echt loopt ben ik het ook niet mee eens, het loopt beter, maar niet geweldig goed..
remco k
 remco k - dinsdag 29 november 2016 - 15:29   quote  deeplink  
Onderstaande site is in mijn optiek een van de meest complete wat stats betreft.

Kijk er eens op zou ik zeggen.

Volgens de persoon die mij op deze site wees, gebruiken clubs als Everton en Udinese deze sites ook als referentie..

http://www.squawka.com/players/davy-klaassen/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-13#cumulative

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 november 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 november 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 15:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Hele domme vergelijking. Messi speelt ook weleens slecht in verloren potjes, die neemt als aanvoerder ( als Iniesta niet speelt) zijn team dan ook niet op sleeptouw.

En dat het echt loopt ben ik het ook niet mee eens, het loopt beter, maar niet geweldig goed..
geen domme vergelijking.. messi is een regiseur en stuurt zijn team ook al zou hij slecht spelen.. dit doet klaassen IN MIJN OGEN totaal niet en zeikt dan op een anders en begint met zijn kinderlijke armpjes te zwaaien.. sorry niet mijn type aanvoerder/speler
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 december 2016 - 09:03   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=295178
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2016 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
En gelijk heeft ie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0156190