BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 04 december 2016 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2016 - 14:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En gelijk heeft ie..
Inderdaad je kan tot nu toe zeggen over Bosz wat je wilt maar de basis is toch dat hij iets meer aanvallende intenties dan Frank. Het is nog altijd niet top maar ik ben blij dat er weer iets meer aanvallend gebeurt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 december 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het een top trainer is. Sterker nog, ik was hier een van de eerste die aangaf dat hij misschien wel niet die toptrainer ging worden waarvan veel dachten dat ie het wel ging worden..

Feit is gewoon dat hij het fantastisch heeft gedaan met Ajax, en dat hij echt in het rijtje staat met de meest succesvolle trainer ooit bij onze club...

Dan kan en mag je die beste man niet afschilderen als een of andere idioot, dan moet je die man eren zoals het hoort...
De boer is in mijn ogen gewoon een top coach. Hij miste creatieve spelers en een top spits en zonder hem was Ajax nooit kampioen geworden. Probleem is wel dat de Boer liever op safe speelde en daardoor de creativiteit er ook echt uithaalde, vond Suarez ook niet zo leuk. Onder de Boer kreeg ik het idee dat je alleen een pass mocht geven als het 95% zeker was dat die aankwam, dat is bij Bosz net iets anders. Niettemin vind ik de Boer een echte top coach, maar ik vind ook Bosz een top coach in wording door zijn manier van spelen. Niet voor niets heeft Cruijff zijn naam laten vallen bij Ajax. Ik denk dat Nederland blij mag zijn met een de Boer en Bosz als upcoming coaches.Ik hoop dat er nog meer van zulke jongen gaan opstaan in Nederland.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 10:39 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

De boer is in mijn ogen gewoon een top coach. Hij miste creatieve spelers en een top spits en zonder hem was Ajax nooit kampioen geworden. Probleem is wel dat de Boer liever op safe speelde en daardoor de creativiteit er ook echt uithaalde, vond Suarez ook niet zo leuk. Onder de Boer kreeg ik het idee dat je alleen een pass mocht geven als het 95% zeker was dat die aankwam, dat is bij Bosz net iets anders. Niettemin vind ik de Boer een echte top coach, maar ik vind ook Bosz een top coach in wording door zijn manier van spelen. Niet voor niets heeft Cruijff zijn naam laten vallen bij Ajax. Ik denk dat Nederland blij mag zijn met een de Boer en Bosz als upcoming coaches.Ik hoop dat er nog meer van zulke jongen gaan opstaan in Nederland.
De eerste wedstrijden onder de Boer waren juist heel erg aanvallend. Pas later ging jij meer defensieve zekerheid in bouwen.

Dat we blij mogen zijn met de boer en bosz ben ik helemaal eens. Maar top coaches zijn het zeker niet. Anders zouden ze wel bij een topclub zitten
nummer10
 nummer10 - zondag 04 december 2016 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste wedstrijden onder de Boer waren juist heel erg aanvallend. Pas later ging jij meer defensieve zekerheid in bouwen.

Dat we blij mogen zijn met de boer en bosz ben ik helemaal eens. Maar top coaches zijn het zeker niet. Anders zouden ze wel bij een topclub zitten
wat niet is kan nog komen.. zijn nog vrij jong opzich..
remco k
 remco k - zondag 04 december 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 14:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wat niet is kan nog komen.. zijn nog vrij jong opzich..
Zou zeker zomaar kunnen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 december 2016 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

De eerste wedstrijden onder de Boer waren juist heel erg aanvallend. Pas later ging jij meer defensieve zekerheid in bouwen.

Dat we blij mogen zijn met de boer en bosz ben ik helemaal eens. Maar top coaches zijn het zeker niet. Anders zouden ze wel bij een topclub zitten
Ik zie ze wel ver komen... let maar op, die gaan ooit een top team coachen, of eigenlijk hebben ze dat al gedaan ;-)

Maar wie is nu een echte top coach? Mourinho vind ik niets, Guardiola vind ik echt top. Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten en passen bij een bepaalde spelersgroep. Je moet ook een beetje mazzel hebben als coach zijnde.
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 21:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zie ze wel ver komen... let maar op, die gaan ooit een top team coachen, of eigenlijk hebben ze dat al gedaan ;-)

Maar wie is nu een echte top coach? Mourinho vind ik niets, Guardiola vind ik echt top. Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten en passen bij een bepaalde spelersgroep. Je moet ook een beetje mazzel hebben als coach zijnde.
Ik denk dat een top coach laat zien zowel bij de "kleine" als de "grote" club de juiste middelen op de juiste manier in te zetten, en daarmee succes haalt..
nummer10
 nummer10 - maandag 05 december 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 19:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat een top coach laat zien zowel bij de "kleine" als de "grote" club de juiste middelen op de juiste manier in te zetten, en daarmee succes haalt..
en dat heeft bosz al redelijk laten zien lijkt mij...
remco k
 remco k - maandag 05 december 2016 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 21:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat heeft bosz al redelijk laten zien lijkt mij...
Nog niks aan succes gevierd. Dus nee dat heeft ie niet laten zien.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2016 - 22:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Nog niks aan succes gevierd. Dus nee dat heeft ie niet laten zien.
kijk wat hij bij heracles heeft gedaan met echt minimale middelen... dus klopt niet helemaal wat je zegt.. vitesse mooi voetbal laten zien en kijk in isreal in zoon korte periode..
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 07:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kijk wat hij bij heracles heeft gedaan met echt minimale middelen... dus klopt niet helemaal wat je zegt.. vitesse mooi voetbal laten zien en kijk in isreal in zoon korte periode..
Een top trainer ben je pas als je ook de prijzen gaat winnen bij de grote clubs met voetbal dat je nastreeft...

Het klopt dus wel degelijk voor 100% wat ik zeg in dit geval..
hjf
 hjf - dinsdag 06 december 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2016 - 21:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik zie ze wel ver komen... let maar op, die gaan ooit een top team coachen, of eigenlijk hebben ze dat al gedaan ;-)

Maar wie is nu een echte top coach? Mourinho vind ik niets, Guardiola vind ik echt top. Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten en passen bij een bepaalde spelersgroep. Je moet ook een beetje mazzel hebben als coach zijnde.
Simeone!!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 december 2016 - 10:38   quote  deeplink  
Laten we Bosz toch gewoon zijn werk doen en aan het eind van het seizoen zijn beoordeling opmaken.
Het is toch heel simpel, momenteel zijn we mede koploper in de Eredivisie, geplaatst na de winterstop in de Europa League en spelen we nog mee in de beker.

In mijn ogen niet slecht voor een beginnende trainer bij Ajax. Het spel bekoort mij beter als de laatste 3 seizoenen onder Frank de Boer.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 08:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Een top trainer ben je pas als je ook de prijzen gaat winnen bij de grote clubs met voetbal dat je nastreeft...

Het klopt dus wel degelijk voor 100% wat ik zeg in dit geval..
hahaha je lult echt alles recht wat krom is he.. mits het jou uitkomt natuurlijk.. feit blijft wat bosz neer heeft gezegt met weinig tot geen middelen (heracles kampioen en eredivisie houden) mij meer zegt dat een trainer die met miljoenen aankopen wat neerzet
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahaha je lult echt alles recht wat krom is he.. mits het jou uitkomt natuurlijk.. feit blijft wat bosz neer heeft gezegt met weinig tot geen middelen (heracles kampioen en eredivisie houden) mij meer zegt dat een trainer die met miljoenen aankopen wat neerzet
Lees nou de eerste post eens terug wat ik zeg over wat in mijn optiek een top trainer is. Dat antwoord geef ik op heel iemand anders. Vervolgens ga jij zeggen dat hij daar aan voldoet terwijl dat helemaal niet waar is.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 15:44   quote  deeplink  
"Ik denk dat een top coach laat zien zowel bij de "kleine" als de "grote" club de juiste middelen op de juiste manier in te zetten, en daarmee succes haalt.."

en in mijn ogen lukt hem dat vooralsnog aardig..(heracles vitesse telaviv) mits jij ajax geen grote club vind.. nog geen succes.. alhoewel 1ste in de groupsfase europees.. das toch al weer ff geleden.. prijzen NOG niet.. maar denk dat als de supporters hem de tijd geven hij kan uitgroeien tot 1 van de betere ajax trainers zins jaren..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 15:52   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/updates/analyse-ajax-en-onana-hebben-zaakjes-achterin-prima-voor-elkaar?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

:)
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Je punt? Dat Onana een meer dan goede doelman is? Dat roep ik al vanaf dat ie er is.

ZOals ik bij de wedstrijden al aangeef, en dat kun je gewoon terug lezen. Verneuken de voetballende tegenstanders de mogelijkheid tot hele grote kansen vaak in de laatste fase, en dus kom je niet tot een doelpoging..

Mark my words, Ajax gaat het tegen de goed voetballende ploegen heel lastig krijgen..En heeft het ook gewoon periodes in de wedsdtrijden zoals Feyenoord AZ en Heerenveen erg lastig en dan geven we onnodig veel kansen weg...

Diezelfde wedstrijden worden hier ook genoemd trouwens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt? Dat Onana een meer dan goede doelman is? Dat roep ik al vanaf dat ie er is.

ZOals ik bij de wedstrijden al aangeef, en dat kun je gewoon terug lezen. Verneuken de voetballende tegenstanders de mogelijkheid tot hele grote kansen vaak in de laatste fase, en dus kom je niet tot een doelpoging..

Mark my words, Ajax gaat het tegen de goed voetballende ploegen heel lastig krijgen..En heeft het ook gewoon periodes in de wedsdtrijden zoals Feyenoord AZ en Heerenveen erg lastig en dan geven we onnodig veel kansen weg...

Diezelfde wedstrijden worden hier ook genoemd trouwens..
tegen de goedvoetballende ploegen.. rodajc willem rostov waar we punten liegen liggen met de oude samenstelling noem jij goed voetballende ploegen ? bosz heeft het gewoon zo goed mogelijk neer gezet nu en een hele mooie reeks ongeslagen wedstrijden gespeelt.. nogmaals aanval is de beste verdediging.. zo blijkt.. balbezit omhoog. doelpogingen naar beneden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 16:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tegen de goedvoetballende ploegen.. rodajc willem rostov waar we punten liegen liggen met de oude samenstelling noem jij goed voetballende ploegen ? bosz heeft het gewoon zo goed mogelijk neer gezet nu en een hele mooie reeks ongeslagen wedstrijden gespeelt.. nogmaals aanval is de beste verdediging.. zo blijkt.. balbezit omhoog. doelpogingen naar beneden..
Nee ik heb het helemaal niet meer over die wedstrijden, ik heb het over de wedstrijden die we in de huidige opstelling spelen, het heeft totaal geen zin om over die wedstrijden te praten..

En zeker een mooie reeks, ben daar ook erg content mee. Ik maak me alleen wel zorgen om over defensieve kwetsbaarheid tegen voetballende ploegen die ons onder druk willen zetten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 16:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ik heb het helemaal niet meer over die wedstrijden, ik heb het over de wedstrijden die we in de huidige opstelling spelen, het heeft totaal geen zin om over die wedstrijden te praten..

En zeker een mooie reeks, ben daar ook erg content mee. Ik maak me alleen wel zorgen om over defensieve kwetsbaarheid tegen voetballende ploegen die ons onder druk willen zetten..
ook die hebben we niet verloren.. en daarbij waarom zou ik fir wedstrijden niet benoemen.. omdat jou goudhaantjes daar de dupe van zijn geworden ?
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 17:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook die hebben we niet verloren.. en daarbij waarom zou ik fir wedstrijden niet benoemen.. omdat jou goudhaantjes daar de dupe van zijn geworden ?
Hou toch op met je goudhaantjes, dat boeit me helemaal niet en als jij denkt van wel dan snap je niet zo veel van de hele discussie.

En ja we verliezen die wedstrijden niet, maar daarom mag er niets aan te merken zijn??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 06 december 2016 - 19:34   quote  deeplink  
Wat een eindeloze discussies kunnen jullie voeren hé! Hahaha wat een energie gaat daaraan verloren ::)))
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 06 december 2016 - 19:45   quote  deeplink  
Ik denk dat elk coach een top coach kan zijn/worden. Iedereen heeft zo zijn eigen kwaliteiten, Hiddink is geweldig met sterren, Van Gaal geweldig met talenten, Advocaat is een beetje een allrounder, maar heeft niet echt veel gewonnen.

Trainers met een speciale aanvallende spelopvatting vind ik bijzonder. Cruijff, Guardiola, maar ook Bosz hoort hier bij in mijn ogen. Verschil is dat Guardiola met toppers bezig is en Bosz met talenten bij "kleine" clubs.

Ferguson vond ik ook een echte top coach.

Mourinho heeft een ander speelstijl en die stijl werkt niet meer zo goed in het hedendaagse voetbal op top niveau.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 19:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat een eindeloze discussies kunnen jullie voeren hé! Hahaha wat een energie gaat daaraan verloren ::)))
mooi he... had allang aangegeven klaar te zijn met die discussie ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 06 december 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou toch op met je goudhaantjes, dat boeit me helemaal niet en als jij denkt van wel dan snap je niet zo veel van de hele discussie.

En ja we verliezen die wedstrijden niet, maar daarom mag er niets aan te merken zijn??
boeit je wel want je zeikt over geld.. je bent echt nie de slimste thuis.. praat jezelf constant tegen met cijfertjes en dingetjes.. maar oweeeee als ze je niet uitkomen..
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2016 - 23:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

boeit je wel want je zeikt over geld.. je bent echt nie de slimste thuis.. praat jezelf constant tegen met cijfertjes en dingetjes.. maar oweeeee als ze je niet uitkomen..
Zeker niet de slimste thuis. Vrouwlief is Jurist met een hogere opleiding dan ikzelf, maar ik mag ook niet klagen, prima baan bij een grote speler in de NL bouwwereld..

Je toont overigens precies aan wat ik bedoel dat je echt niets van de discussie snapt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 08:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeker niet de slimste thuis. Vrouwlief is Jurist met een hogere opleiding dan ikzelf, maar ik mag ook niet klagen, prima baan bij een grote speler in de NL bouwwereld..

Je toont overigens precies aan wat ik bedoel dat je echt niets van de discussie snapt..
tjah juist die mensen denken in hokjes... ;) ik snap de discussie heel goed maar vraag je nogmaals wat cerny en ghazi hebben laten zien.. niks... traorr toch paar belangrijke assists en doelpunten.. ik zou zelf eerder younnes eraf halen en cerny of elghazi daar neerzetten..
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 10:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah juist die mensen denken in hokjes... ;) ik snap de discussie heel goed maar vraag je nogmaals wat cerny en ghazi hebben laten zien.. niks... traorr toch paar belangrijke assists en doelpunten.. ik zou zelf eerder younnes eraf halen en cerny of elghazi daar neerzetten..
Zeg je nou echt dat die mensen in hokjes denken? Kerel je hebt echt geen idee waar je over praat.

Ik zeg overigens ook niet dat Youness moet blijven staan. Van mij mogen ze beiden banken. Maar Traore zeker, het liefst ook gewoon terug sturen naar Chelsea..
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg je nou echt dat die mensen in hokjes denken? Kerel je hebt echt geen idee waar je over praat.

Ik zeg overigens ook niet dat Youness moet blijven staan. Van mij mogen ze beiden banken. Maar Traore zeker, het liefst ook gewoon terug sturen naar Chelsea..
zolang die scoort mag die van mij blijven.. ;) en huurlingen ben ik nooit voorstander van geweest alleen als ze er staan en scoren zoals nu prima.. ;)
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zolang die scoort mag die van mij blijven.. ;) en huurlingen ben ik nooit voorstander van geweest alleen als ze er staan en scoren zoals nu prima.. ;)
Beiden presteren gewoon niet. Buitenspelers moeten zeker zoveel kansen creeren als de middenvelder. Beiden komen in de verste verte niet in de buurt van Klaassen en Zyech..

Beide heren creeeren meer dan het dubbele aantal kansen dan Traore bijvoorbeeld..

Sterker nog, zelfs Sinkgraven creeert meer kansen dan Traore.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2016 door remco k --
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 14:13   quote  deeplink  
cijfers pls.. ;) want nogmaals we zien niet wat een elghazi en cerny extra brengen.. voor mij tot nu toe niks meer en zelfs nog minder dan traore
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 14:13 schreef nummer10 het volgende:
cijfers pls.. ;) want nogmaals we zien niet wat een elghazi en cerny extra brengen.. voor mij tot nu toe niks meer en zelfs nog minder dan traore
Traore
http://www.squawka.com/players/bertrand-traore/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-14#by-match

Klaassen
http://www.squawka.com/players/davy-klaassen/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-14#by-match

Zyech
www.squawka.com/players/hakim-ziyech/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-14#by-match

Sinkgraven
http://www.squawka.com/players/daley-sinkgraven/stats#performance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2016/2017#642#all-matches#1-14#by-match

Nog meer wensen?
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 14:59   quote  deeplink  
Veltman over Klaassen.

Davy Klaassen werd zondag node gemist bij Ajax. De captain van de Amsterdammers speelde vanwege een schorsing niet tegen FC Groningen (2-0 winst). Ook Joël Veltman miste de aanvoerder, ondanks dat er veel kritiek op hem is.

Eigenlijk was Kasper Dolberg vaak de enige Ajax-speler in de zestien van de tegenpartij. "In die zin merk je wel dat Davy er niet bij was", vertelt Veltman aan Ajax Life. "Hij is altijd in de buurt van het doel, bij iedere voorzet. Sluit dan ook de buitenspeler aan, hebben we drie man die voor gevaar kunnen zorgen. Het viel mij ook op." Veltman doet hiermee de kritiek richting Klaassen dan ook verstommen.

"Of er was niemand, of Kasper stond in zijn eentje. Het is niet zomaar dat Kasper die heerlijke goals maakt. Hij en Davy maken ruimte voor elkaar, hun aanwezigheid versterkt elkaars kansen om te scoren." Donny van de Beek moet dat nog leren. "Davy sluit vaker aan tot in de zestien, maar dat is ook een beetje ervaring. Donny heeft die loopacties ook in zich, kijk maar naar het doelpunt uit bij Heerenveen, alleen moet hij er nog een beetje gevoel voor krijgen."
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 17:36   quote  deeplink  
ja dat vind veltman.. heb ook nooit gezegt dat hij dat niet goed deed.. heb het over zijn werklust en voetbal vermogen aan de bal...

ps leuke cijfers maar vraag om vergelijking met de spelers die jij erin wil hebben..
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:
ja dat vind veltman.. heb ook nooit gezegt dat hij dat niet goed deed.. heb het over zijn werklust en voetbal vermogen aan de bal...

ps leuke cijfers maar vraag om vergelijking met de spelers die jij erin wil hebben..
Je vroeg om de cijfers in de post waar ik dit verhaal van die kansen aanhaalde. Daar had ik het niet over andere spelers. Die kan je overigens van dezelfde site halen.
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 17:36 schreef nummer10 het volgende:
ja dat vind veltman.. heb ook nooit gezegt dat hij dat niet goed deed.. heb het over zijn werklust en voetbal vermogen aan de bal...

ps leuke cijfers maar vraag om vergelijking met de spelers die jij erin wil hebben..
De werklust van Klaassen is niet goed?
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:10 schreef remco k het volgende:

[..]

De werklust van Klaassen is niet goed?
loop veel al op de zelfde plekken en laat vaak zijn mannetje lopen.. sterker nog hij staat vaak nergens bij (laatste wedstrijd viel het mee overigens)
Pietje
 Pietje - woensdag 07 december 2016 - 18:27   quote  deeplink  
En of Peter Bosz nou wel of niet een "toptrainer" is, dat maakt me niet uit. Hij laat Ajax een spelletjes spelen waar ik van houd: dominant, jagen op de afvallende bal (snel terugveroveren), attractief en zoveel mogelijk op de helft van de tegenstander.

Voor mij is hij een trainer naar m'n (Ajax)hart. Ik ben erg blij met hem en dat heb ik hier op het forum vaak geschreven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 07 december 2016 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zolang die scoort mag die van mij blijven.. ;) en huurlingen ben ik nooit voorstander van geweest alleen als ze er staan en scoren zoals nu prima.. ;)
Wtf??? Jij lult jezelf echt tegen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 07 december 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wtf??? Jij lult jezelf echt tegen.
naaaah niet echt.. hij scoort en is bij 12 doelpunten betrokken las ik net.. vraag me af of cerny en el ghazi dit voor elkaar hadden gekregen.. en ik denk het niet...
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

loop veel al op de zelfde plekken en laat vaak zijn mannetje lopen.. sterker nog hij staat vaak nergens bij (laatste wedstrijd viel het mee overigens)
Ach kom op kerel.

Als hij niet meedoet wordt dat helaas heel snel duidelijk. Hij loopt meer dan anderen in de wedstrijden. Is de belangrijkste schakel in het druk zetten. En laat zelden zijn man lopen zonder hem over te geven.
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

naaaah niet echt.. hij scoort en is bij 12 doelpunten betrokken las ik net.. vraag me af of cerny en el ghazi dit voor elkaar hadden gekregen.. en ik denk het niet...
12 kansen gecreëerd. Een droevig aantal.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 december 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Ik zet zo een HertogJannetje en een Alpha neer voor jullie.

Proost alvast!
p111
 p111 - donderdag 08 december 2016 - 12:37   quote  deeplink  
Mijn god zeg ik neem er 2 die heb ik echt nodig als dit allemaal lees
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 08 december 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2016 - 18:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

naaaah niet echt.. hij scoort en is bij 12 doelpunten betrokken las ik net.. vraag me af of cerny en el ghazi dit voor elkaar hadden gekregen.. en ik denk het niet...
Maar Klaassen moest van jou toch uit het elftal? En zijn doelpunten en assists deden er niet toe toch? Nog zo 1 die alleen wanneer statistieken in zijn voordeel spreken ernaar wijzen maar wanneer niet er niets over wil horen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 08 december 2016 - 14:28   quote  deeplink  
Blijft toch een lastig verhaal. Heb je liever een speler die het hele team beter laat spelen of iemand die af en toe zijn doelpuntjes meepikt en dus betere statistieken heeft maar verder weinig toevoegt..
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 14:28 schreef Hummel10 het volgende:
Blijft toch een lastig verhaal. Heb je liever een speler die het hele team beter laat spelen of iemand die af en toe zijn doelpuntjes meepikt en dus betere statistieken heeft maar verder weinig toevoegt..
Liever het eerste, die zorgt er namelijk voor dat andere mensen veel goals kunnen maken..

Zowel Klaassen als Zyech zijn zulke spelers, wel verschillende types, maar beiden creeeren kansen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 08 december 2016 - 15:14   quote  deeplink  
Ik dacht dat dit ging over Bosz? Top of Flop
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 15:14 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik dacht dat dit ging over Bosz? Top of Flop
Spelers bepalen of hij top is uiteindelijk, die moeten het laten zien.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0165100