BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 27 september 2016 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 09:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk op dat vlak gewoon naar de simpele statistieken.. Geen speler in de ED die dit seizoen direct bij meer goals betrokken is dan Klaassen.. En dus is hij terecht de eerste man die Bosz opstelt.. Daarnaast is Klaassen gewoon de motor van dit elftal, dat zag je heel goed toen hij er vorig seizoen even niet bij was.
Veel 1 keer raken bij Klaassen en vaak alls vooruit, wint veel van zijn duels en schroomt niet om de beuk erin te gooien als het nodig is, verzaakt nooit in het doen van zijn werk en is gewoon heel sterk voor de goal..

Voor mij met afstand de eerste speler die op het formulier staat, want zoals je al aangeeft is voetbal een team sport, en laat Klaassen nu een teamspeler pur sang zijn..

Misschien niet zo gepolijst, maar op dit moment gewoon de beste speler die Ajax heeft..
Klaassen en Veldman zijn voor mij de spelers die perfect in het oersaaie "tikkie terug Jaap" voetbal van Frank de Boer tot hun recht zijn gekomen en zich niet makkelijk hiervan gaan ontdoen. Daarnaast kan ik geen middenveld samenstellen met Ziyech, waarin Klaassen een meerwaarde voor het elftal gaat betekenen. Want dan ga je bepaalde kwaliteiten missen op het middenveld.

Ik vind het ook jammer, dat hij afgelopen zomer niet verkocht is.
Het is wel een Ajacied in hart en nieren, maar dat ben ik ook en al heel veel langer als hij en ik moet toch ook niet worden opgesteld. Whahaha
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 09:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Klaassen en Veldman zijn voor mij de spelers die perfect in het oersaaie "tikkie terug Jaap" voetbal van Frank de Boer tot hun recht zijn gekomen en zich niet makkelijk hiervan gaan ontdoen. Daarnaast kan ik geen middenveld samenstellen met Ziyech, waarin Klaassen een meerwaarde voor het elftal gaat betekenen. Want dan ga je bepaalde kwaliteiten missen op het middenveld.

Ik vind het ook jammer, dat hij afgelopen zomer niet verkocht is.
Het is wel een Ajacied in hart en nieren, maar dat ben ik ook en al heel veel langer als hij en ik moet toch ook niet worden opgesteld. Whahaha
Welke kwaliteiten ga je missen dan in een middenveld met Klaassen en Ziyech?

Ik zie het namelijk als de perfecte combinatie.. De een is de verfijnde technicus die simpele voetbewegingen spelers alleen voor de goal zet. De ander is de man die juist vaak op die plek gaat komen waar dat steekballetje terecht komt, beiden zijn goed in de combinatie en beheersen het 1 keer raken als geen ander, de een is fantastisch in de aanvallende duels en schuwt het defensief benodigde werk niet waar de ander iets meer ruimte pakt om bij de volgende aanvalw eer aanspeelbaar te zijn..

Volgens mij is het met name bepalend wie erachter komt te spelen.. Ik zou daar denk ik op dit moment voor een Bazoer gaan..

En ik denk dat in de wedstrijden zoals tegen Willem 2, Gudelj lekker rechtsback moet gaan spelen..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 27 september 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 10:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke kwaliteiten ga je missen dan in een middenveld met Klaassen en Ziyech?

Ik zie het namelijk als de perfecte combinatie.. De een is de verfijnde technicus die simpele voetbewegingen spelers alleen voor de goal zet. De ander is de man die juist vaak op die plek gaat komen waar dat steekballetje terecht komt, beiden zijn goed in de combinatie en beheersen het 1 keer raken als geen ander, de een is fantastisch in de aanvallende duels en schuwt het defensief benodigde werk niet waar de ander iets meer ruimte pakt om bij de volgende aanvalw eer aanspeelbaar te zijn..

Volgens mij is het met name bepalend wie erachter komt te spelen.. Ik zou daar denk ik op dit moment voor een Bazoer gaan..

En ik denk dat in de wedstrijden zoals tegen Willem 2, Gudelj lekker rechtsback moet gaan spelen..
Met Klaassen en Ziyech moet je een compromie gaan maken van of een nummer 6 met een goede voortzetting dus Schöne of een Bazoer/Gudelj voor meer fysiek en duelkracht. In beide gevallen ga je iets missen op het middenveld. Ook ga je met een middenveld van Klaassen, Ziyech en Bazoer weer snel terugvallen in het tikkie terug spelletje.

Ik zou ook voor Bazoer gaan.

Gudelj vind ik minder als Sinkgraven op rechtback. Hij is verdedigend sterker, maar niet in de omschakeling. En bij een tegenstander die zich ingraaft, kan je zo veranderen na een 3-4-3 systeem met Sinkgraven zonder spelers te moeten gaan wisselen. Dit kan ook met Gudelj alleen als je een handbalverdediging moet slechten, zie ook toch liever een wat balvaardigere speler.

Met mijn opstelling heb je voldoende mogelijkheden en kun je ook de accenten veranderen afhankelijk van de tegenstander. Maar geen fratsen als een middenvelder als spits of etc..
Nu weet ik ook dat een middenvelder op rechtsback staat, alleen we hebben geen echt alternatief voor Dijks (voldoet ook in mijn ogen niet).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 11:10 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Met Klaassen en Ziyech moet je een compromie gaan maken van of een nummer 6 met een goede voortzetting dus Schöne of een Bazoer/Gudelj voor meer fysiek en duelkracht. In beide gevallen ga je iets missen op het middenveld. Ook ga je met een middenveld van Klaassen, Ziyech en Bazoer weer snel terugvallen in het tikkie terug spelletje.

Ik zou ook voor Bazoer gaan.

Gudelj vind ik minder als Sinkgraven op rechtback. Hij is verdedigend sterker, maar niet in de omschakeling. En bij een tegenstander die zich ingraaft, kan je zo veranderen na een 3-4-3 systeem met Sinkgraven zonder spelers te moeten gaan wisselen. Dit kan ook met Gudelj alleen als je een handbalverdediging moet slechten, zie ook toch liever een wat balvaardigere speler.

Met mijn opstelling heb je voldoende mogelijkheden en kun je ook de accenten veranderen afhankelijk van de tegenstander. Maar geen fratsen als een middenvelder als spits of etc..
Nu weet ik ook dat een middenvelder op rechtsback staat, alleen we hebben geen echt alternatief voor Dijks (voldoet ook in mijn ogen niet).
Gudelj zou aanvallend als rechtsback juist veel beter in staat zijn als een Veltman of Tete om van toegevoegde waarde te zijn bij het slechten van een handbalverdediging, juist omdat hij aan de bal veel beter is. Ik zou het weleens willen zien met zowel Gudelj als Sinkgraven..

Klaassen Zyech Bazoer/Gudelj
Is voor mij het middenveld dat alles in huis heeft en zeker niet voor het tikkie breed en terug staat..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 27 september 2016 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 14:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Gudelj zou aanvallend als rechtsback juist veel beter in staat zijn als een Veltman of Tete om van toegevoegde waarde te zijn bij het slechten van een handbalverdediging, juist omdat hij aan de bal veel beter is. Ik zou het weleens willen zien met zowel Gudelj als Sinkgraven..

Klaassen Zyech Bazoer/Gudelj
Is voor mij het middenveld dat alles in huis heeft en zeker niet voor het tikkie breed en terug staat..
Singraven is toch echt veel beter aan de bal dan Gudelj. Kan een man passeren en moet ook uit het verleden in voorhoede speler in stelling kunnen brengen. Hij kan het niet allemaal onder de Boer zijn verleert. Gudelj staat toch niet bekend om zijn verfijnde balbehandeling, maar voor zijn fysieke kracht en goede traptechniek.

Heeft Bazoer/Gudelj in de afgelopen wedstrijden direct onze voorhoede in de diepte of in de loop aangespeeld!!! Ik heb het niet gezien, Bazoer gaat lopen met de bal en Gudelj kiest altijd voor de veilige oplossing.

Remco hier komen we denk ik niet uit. Voor mij geen Klaassen in ons middenveld, daar zijn in mijn ogen betere oplossingen voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 27 september 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 27 september 2016 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 15:03 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Singraven is toch echt veel beter aan de bal dan Gudelj. Kan een man passeren en moet ook uit het verleden in voorhoede speler in stelling kunnen brengen. Hij kan het niet allemaal onder de Boer zijn verleert.

Heeft Bazoer/Gudelj in de afgelopen wedstrijden direct onze voorhoede in de diepte of in de loop aangespeeld!!! Ik heb het niet gezien, Bazoer gaat lopen met de bal en Gudelj kiest altijd voor de veilige oplossing.

Remco hier komen we denk ik niet uit. Voor mij geen Klaassen in ons middenveld, daar zijn in mijn ogen betere oplossingen voor.
Wij gaan er zeker niet uitkomen aangezien ik hem echt als eerste op het wedstrijd formulier zou zetten..

Maar goed, meningen verschillen en dat is maar goed ook.. Uiteindelijk hebben we allemaal het beste voor met ons clupje..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 27 september 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 15:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Wij gaan er zeker niet uitkomen aangezien ik hem echt als eerste op het wedstrijd formulier zou zetten..

Maar goed, meningen verschillen en dat is maar goed ook.. Uiteindelijk hebben we allemaal het beste voor met ons clupje..
Ik op de transferlijst.

Dat is zo.
Stanley
 Stanley - dinsdag 27 september 2016 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Klinkt misschien raar, maar helemaal eens..
Ik ben het er ook mee eens :-)
Stanley
 Stanley - dinsdag 27 september 2016 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2016 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach Stan ik was al tegen Bosz voordat hij trainer werd omdat zijn palmares mij al niet aansprak, wat heeft hij nou gepresteerd ??.....niets.
Van mij mag van Gaal zijn laatste kunstje laten zien bij Ajax.
Ik weet het vriend, jij was al tegenstander toen ik nog voorstander was.
Inmiddels heb ik mijn bedenkingen, maar ik hoop dat ik uiteindelijk weer voorstander word!
Stanley
 Stanley - dinsdag 27 september 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 08:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Raar he op een forum?????
Jo Warrior, ga je me nu verder verbazen...Je hebt humor....
die ik leuk vind hahahahhaa
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 september 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 19:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Jo Warrior, ga je me nu verder verbazen...Je hebt humor....
die ik leuk vind hahahahhaa
O jee, pak ik alvast een kurk! ;-)
Stanley
 Stanley - dinsdag 27 september 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O jee, pak ik alvast een kurk! ;-)
Aan de Champagne, wie had dat kunnen bedenken.
Voetbal is emotie en emotie een momentopname...

Uiteindelijk val je best mee hahahahaha :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 27 september 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Wat een nichtenzooi hiero...

Jodeeeeh!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 28 september 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 22:19 schreef Stanley het volgende:

[..]

Aan de Champagne, wie had dat kunnen bedenken.
Voetbal is emotie en emotie een momentopname...

Uiteindelijk val je best mee hahahahaha :-)
Vond je me zo vervelend dan?
Onze Ajax
 Onze Ajax - woensdag 28 september 2016 - 17:07   quote  deeplink  
Ik denk eigenlijk, dat Bosz nog nooit zo'n luxe probleem heeft gehad bij een club. Daarom heeft hij nu een probleem. Tsja, dat is weer de andere kant van een medaille.
Stanley
 Stanley - donderdag 29 september 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 september 2016 - 16:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vond je me zo vervelend dan?
Nou niet bijzonder, maar we zijn allemaal weleens vervelend. 0
Stanley
 Stanley - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 september 2016 - 23:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wat een nichtenzooi hiero...

Jodeeeeh!!!
Klootzak! ;-)
Stanley
 Stanley - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Back on the Bosz topic...

Ajax zou in de winter mogelijk een paar talenten gaan verkopen.
Dit omdat zij niet in de plannen van Bosz voorkomen.
Ik vind dat we dit moeten voorkomen omdat Bazoer en Tete ontzettend
goed gaan worden. Bosz zou in dat geval gedwongen moeten worden hen
op te stellen!!!

Verkopen zou een ramp zijn zeker omdat ze door het weinige spelen geen
ruk meer waard zijn..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 oktober 2016 - 19:51   quote  deeplink  
8 op rij gewonnen, das dus top!
Eide
 Eide - dinsdag 04 oktober 2016 - 20:01   quote  deeplink  
Ik denk niet dat we het over die talenten hebben. Ik denk dat daarmee spelers van jong Ajax worden bedoeld zonder uitzicht op Ajax 1. Denk aan Lartey Sanniez, Leeuwenburgh, Dankerlui, Leyder, Savastano, Bay, El Idrissi en dergelijke jongens.
enough
 enough - dinsdag 04 oktober 2016 - 21:35   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=290335&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Dit moet toch serieus genomen worden Ajacieden!!
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2016 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Waarom dan? De beste moeten spelen.. En ik denk eerlijk ook wel dat het meevalt.. Misschien dat Tete verkocht wordt..

Die jongen zit bij Raiola en heeft naar mijn weten geen lang contract meer...
enough
 enough - dinsdag 04 oktober 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 21:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan? De beste moeten spelen.. En ik denk eerlijk ook wel dat het meevalt.. Misschien dat Tete verkocht wordt..

Die jongen zit bij Raiola en heeft naar mijn weten geen lang contract meer...
De beste moeten spelen in Bosz systeem(veltman rb) ,maar tete is veruit de beste rb van de ere divisie en als we
europees eindelijk eens verder kunnen komen hebben we met tete en sanchez verdedigers die er staan .
Zeg ook niet dat veltman het slecht doet ,maar zou het zo zonde vinden om tete ed zien te vertrekken ....waar
onze of mij verwachtings gevoel toch verkracht wordt ....
Stanley
 Stanley - dinsdag 04 oktober 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Dit artikel was idd mijn reden om het topic nieuw leven in te blazen.
Ik vind het een zorgwekkende gedachte.

Dat het allemaal loopt is helaas niet aan Bosz te danken. Ziyech is hem
duidelijk door de strot geduwd en na de bekerwedstrijd kon hij hem geen
plek op het middenveld weigeren.

Maar nog altijd maakt hij verkeerde keuzes. Tete is velen malen beter dan
Veltman en ook Viergever voldoet niet.

Schöne op 6 en Sinkgraven zijn wel goede experimenten van hem maar het is
volgens mij gokken en geen gevolg van een duidelijke visie..

Ik twijfel nog tussen top en flop!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2016 door Stanley --
enough
 enough - dinsdag 04 oktober 2016 - 23:09   quote  deeplink  
Geluk bij een ongeluk is ziyech toch gekomen ....en achteraf is Bosz en elke ajacied er toch blij mee .
enough
 enough - woensdag 05 oktober 2016 - 00:07   quote  deeplink  
PPpffff ;-) !!
p111
 p111 - woensdag 05 oktober 2016 - 07:54   quote  deeplink  
Veltman ruilen met Tete en Veltman ruilen met Viergever en ja een goeie bank brengt problemen met zich mee maar veel invalbeurten en beker kan weer een hoop goed maken.
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2016 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 22:21 schreef Stanley het volgende:

[..]

Dit artikel was idd mijn reden om het topic nieuw leven in te blazen.
Ik vind het een zorgwekkende gedachte.

Dat het allemaal loopt is helaas niet aan Bosz te danken. Ziyech is hem
duidelijk door de strot geduwd en na de bekerwedstrijd kon hij hem geen
plek op het middenveld weigeren.

Maar nog altijd maakt hij verkeerde keuzes. Tete is velen malen beter dan
Veltman en ook Viergever voldoet niet.

Schöne op 6 en Sinkgraven zijn wel goede experimenten van hem maar het is
volgens mij gokken en geen gevolg van een duidelijke visie..

Ik twijfel nog tussen top en flop!
Waarom zijn alle foute uitkomsten fouten van Bosz, en alle goede toeval en niet aan hem toe te schrijven??

Beetje denken vanuit negatieviteit als je het mij vraagt..

Is Zyech niet gewoon gekomen juist door een harde eis van Bosz....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2016 door remco k --
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 05 oktober 2016 - 11:01   quote  deeplink  
Ik blijf erbij Bosz is overschat als coach. Iedereen zag toch dat Sinkgraven als linksback
niet kan hij maakt niet alleen verdedigende fouten maar hij verliest zomaar de bal of hij
neemt hem niet goed aan en op dit niveau moet je toch een bal aannemen. Geen onzin meer
verdedigers zijn er genoeg en daaruit moet je kiezen en geen middenvelders of aanvallers.En een nieuwe bril is misschien een ideetje.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 05 oktober 2016 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 11:01 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik blijf erbij Bosz is overschat als coach. Iedereen zag toch dat Sinkgraven als linksback
niet kan hij maakt niet alleen verdedigende fouten maar hij verliest zomaar de bal of hij
neemt hem niet goed aan en op dit niveau moet je toch een bal aannemen. Geen onzin meer
verdedigers zijn er genoeg en daaruit moet je kiezen en geen middenvelders of aanvallers.En een nieuwe bril is misschien een ideetje.
Deed Frank de Boer dan iets anders. Gebruikte middenvelders als spits of buitenaanvallers, etc.. Ik kan me het "geslaagde" experiment van Klaassen in de spits nog goed voor de geest halen.
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 05 oktober 2016 - 12:15   quote  deeplink  
Ik kan me wel voorstellen als je geen rechtsbuiten hebt of eentje die niet goed speelt of een spits die het ook niet goed doet dat je Schone als rechtsbuiten en Klaassen als spits doet,
maar als je Riedewald, Tete, de Ligt die het uitstekend deed in de bekerwedstrijd niet als
linksback probeert maar Sinkgraven die ik nog in een europese wedstrijd zag blunderen in zijn
eigen verdediging dan heb ik mijn vraagtekens.
Ztjes
 Ztjes - woensdag 05 oktober 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Bij een ervaren speler als Schöne kan ik het begrijpen. Maar niet bij jeugdigen spelers, die haal je uit hun comfortzone en gaan over het algemeen, alleen maar slechter spelen en raken dan vanzelf in een slechter periode.
p111
 p111 - woensdag 05 oktober 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 12:15 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen als je geen rechtsbuiten hebt of eentje die niet goed speelt of een spits die het ook niet goed doet dat je Schone als rechtsbuiten en Klaassen als spits doet,
maar als je Riedewald, Tete, de Ligt die het uitstekend deed in de bekerwedstrijd niet als
linksback probeert maar Sinkgraven die ik nog in een europese wedstrijd zag blunderen in zijn
eigen verdediging dan heb ik mijn vraagtekens.
Weet je grappig dat een goede voetballer als Sinkgraven jong is en een begaafd techn/is, ook wel is een fout mag maken lijkt mij.Onbegrijpelijk dat jij hem niet meer wil opstellen maar in zijn plaats Dijks wat een veel mindere voetballer is en techn/heel beperkt is.Geef Sinkgraven gewoon de tijd en je krijgt een back als Alba of Marcello dat zijn Ajax voetballers waar je van kan genieten en dat ik niet meer in slaap val van al die achterlijke tikkie,s breed en terug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2016 door p111 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 oktober 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 13:40 schreef p111 het volgende:

[..]

Weet je grappig dat een goede voetballer als Sinkgraven en jong is en een begaafd techn/is ook wel is een fout mag maken lijkt mij.Onbegrijpelijk dat jij hem niet meer wil opstellen maar in zijn plaats Dijks wat een veel mindere voetballer is en techn/heel beperkt is.Geef Sinkgraven gewoon de tijd en je krijgt een back als Alba of Marcello dat zijn Ajax voetballers waar je van kan genieten en dat ik niet meer in slaap val van al die achterlijke tikkie,s breed en terug.
Zo is dat! Ben blij dat er met Ziyech, Traore, Sanchez enz. Overal "luxe" problemen zijn ontstaan!
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 11:01 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik blijf erbij Bosz is overschat als coach. Iedereen zag toch dat Sinkgraven als linksback
niet kan hij maakt niet alleen verdedigende fouten maar hij verliest zomaar de bal of hij
neemt hem niet goed aan en op dit niveau moet je toch een bal aannemen. Geen onzin meer
verdedigers zijn er genoeg en daaruit moet je kiezen en geen middenvelders of aanvallers.En een nieuwe bril is misschien een ideetje.
En toch bewijzen de feiten dat ie het juist defensief beter doet dan Dijks..
Stanley
 Stanley - woensdag 05 oktober 2016 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zijn alle foute uitkomsten fouten van Bosz, en alle goede toeval en niet aan hem toe te schrijven??

Beetje denken vanuit negatieviteit als je het mij vraagt..

Is Zyech niet gewoon gekomen juist door een harde eis van Bosz....
Beste Remco,

Misschien heb jij gelijk en ik ongelijk, maar het is de hoogste tijd om o.a. jou erop te wijzen dat we hier op een supportersforum zijn waar ik als supporter kan en mag blaten op emotioneel niveau zo als mij dit goed acht.

Het is zover ik weet geen journalistiek forum waarin ik alles gecheckt en hoor en wederhoor heb toegepast.

Lekker als supporter vanuit de emotie discussies voeren...

O.a. jij heb de neiging om als een soort schoolmeester mensen hier te corrigeren. Maar volgens mij weet jij geen sodemieter meer als dat ik dat weet.

Wij hebben beide geen directe communicatielijn met Bosz en dus ga ik lekker kortzichtig af op wat ik waarneem en hierbij heb ik van niemanf gehoord dat de komst van Ziyech door Bosz is geëist of is afgedwongen...

Ik vind jou een arrogant betweterig kutventje en ben echt heel nieuwsgierig om jou eens in het echt te zien, volgens mij lig ik dan dubbel van plezier !!!

Zo weer eens lekker als kortzichtige emotionele domme supporter gereageerd ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2016 door Stanley --
remco k
 remco k - woensdag 05 oktober 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:11 schreef Stanley het volgende:

[..]

Beste Remco,

Misschien heb jij gelijk en ik ongelijk, maar het is de hoogste tijd om o.a. jou erop te wijzen dat we hier op een supportersforum zijn waar ik als supporter kan en mag blaten op emotioneel niveau zo als mij dit goed acht.

Het is zover ik weet geen journalistiek forum waarin ik alles gecheckt en hoor en wederhoor heb toegepast.

Lekker als supporter vanuit de emotie discussies voeren...

O.a. jij heb de neiging om als een soort schoolmeester mensen hier te corrigeren. Maar volgens mij weet jij geen sodemieter meer als dat ik dat weet.

Wij hebben beide geen directe communicatielijn met Bosz en dus ga ik lekker kortzichtig af op wat ik waarneem en hierbij heb ik van niemanf gehoord dat de komst van Ziyech door Bosz is geëist of is afgedwongen...

Ik vind jou een arrogant betweterig kutventje en ben echt heel nieuwsgierig om jou eens in het echt te zien, volgens mij lig ik dan dubbel van plezier !!!

Zo weer eens lekker als kortzichtige emotionele domme supporter gereageerd ;-)
Hey droeftoeter. Ik stel gewoon inhoudelijk een vraag over jouw reactie. Daar is een forum voor bedoeld he.
enough
 enough - woensdag 05 oktober 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hey droeftoeter. Ik stel gewoon inhoudelijk een vraag over jouw reactie. Daar is een forum voor bedoeld he.
Yep Remco ..zo is dat !!
enough
 enough - woensdag 05 oktober 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Een vleugje irritant heeft ieder toch ..;-)
Eide
 Eide - donderdag 06 oktober 2016 - 05:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 22:50 schreef enough het volgende:
Een vleugje irritant heeft ieder toch ..;-)
Ik ken er hier geen een die dat niet heeft. ;)
remco k
 remco k - donderdag 06 oktober 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 05:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ken er hier geen een die dat niet heeft. ;)
Zelfs ik niet??? :-)
Eide
 Eide - donderdag 06 oktober 2016 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 08:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Zelfs ik niet??? :-)
Nou, vooruit dan :D
guusje
 guusje - donderdag 06 oktober 2016 - 09:49   quote  deeplink  
volgens mij moeten we Remco linksback zetten en Stanley voorstopper. Hummel 10 rechtsback en p111 als breker op het middelveld. Eide als trainer en we kunnen Europa in!!!!
Stanley
 Stanley - donderdag 06 oktober 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 09:49 schreef guusje het volgende:
volgens mij moeten we Remco linksback zetten en Stanley voorstopper. Hummel 10 rechtsback en p111 als breker op het middelveld. Eide als trainer en we kunnen Europa in!!!!
Gezien jouw bewezen creativiteit denk ik dat jij op de 10 komt ;-)
Hummel linksvoor Nenam rechtsvoor en Bobby in de spits en natuurlijk Warrior als slot op de deur!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2016 door Stanley --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 06 oktober 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 13:20 schreef Stanley het volgende:

[..]

Gezien jouw bewezen creativiteit denk ik dat jij op de 10 komt ;-)
Hummel linksvoor Nenam rechtsvoor en Bobby in de spits en natuurlijk Warrior als slot op de deur!
Moet ik de kantine dan maar beheren?...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 oktober 2016 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 22:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Moet ik de kantine dan maar beheren?...
Altijd Prijs in de Kantine
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 oktober 2016 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 22:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Moet ik de kantine dan maar beheren?...
Altijd Prijs in de Kantine
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 oktober 2016 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 13:20 schreef Stanley het volgende:

[..]

Gezien jouw bewezen creativiteit denk ik dat jij op de 10 komt ;-)
Hummel linksvoor Nenam rechtsvoor en Bobby in de spits en natuurlijk Warrior als slot op de deur!
Heb overal gespeeld. Als Rechts en Linksbuiten ons eerste nog gehaald. In ons tweede echt overal gespeeld. Back, Half, Laatste man, spits. Bij het 4de op 10 of voorin. Nu helaas gestopt bijna 35..
p111
 p111 - vrijdag 07 oktober 2016 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 22:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Moet ik de kantine dan maar beheren?...
Jij regelt de derde helft, enne we nemen de arts van Go Ahead.
guusje
 guusje - vrijdag 07 oktober 2016 - 09:21   quote  deeplink  
arts van Go Ahead?
volgens mij is die ontslagen verzorgster van Chelsea ook nog beschikbaar. moeten dan zelfs rekening houden met een 4e helft?!?!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0138108