BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 11:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hij heeft jou niet overtuigd van zijn management kwaliteiten.. dat heeft deboer bij ook niet... kishna heitinga elhamlapje en nog heel veel talenten die tevroeg zijn weggegaan onder hem.. kijk alleen al naar dijks...
de jonge talenten die niet in het eerste spelen en die dus weggaan uit de A1 is niet de verantwoording van een trainer van het eerste elftal.

Dijks had verhuurd moeten worden, ook dat is niet de verantwoordelijkheid van een trainer maar van in dit geval het TH.

Kishna ben ik mee eens, El Hamdoui ook volledig mee eens.. Heitinga is een ander verhaal en die heeft nooit over de Boer geklaagd..

Dus Kishna en El Hamdoui in al die jaren de Boer.

De Boer zijn spel was de laatste twee seizoenen totaal niet attractief, maar hij is in mijn optiek wel een betere manager dan Bosz. Bosz lijkt mij een betere trainer..
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 november 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

de jonge talenten die niet in het eerste spelen en die dus weggaan uit de A1 is niet de verantwoording van een trainer van het eerste elftal.

Dijks had verhuurd moeten worden, ook dat is niet de verantwoordelijkheid van een trainer maar van in dit geval het TH.

Kishna ben ik mee eens, El Hamdoui ook volledig mee eens.. Heitinga is een ander verhaal en die heeft nooit over de Boer geklaagd..

Dus Kishna en El Hamdoui in al die jaren de Boer.

De Boer zijn spel was de laatste twee seizoenen totaal niet attractief, maar hij is in mijn optiek wel een betere manager dan Bosz. Bosz lijkt mij een betere trainer..
vraag het me af.. als de sfeer zo slecht zou zijn had ik vd week niet zoveel lachende gezichten gezien op het veld.. de sfeer is slecht voor 4 spelers, (heel toevallig geen eigenjeugd grotendeels) de rest ook de andere bankzitters hoor je niet klagen.. ik denk dat bosz gewoon rechtdoor zee is (was die bij heracles ook) en niet iedereen kan hiermee overweg..
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:36 schreef nummer10 het volgende:

[..]

vraag het me af.. als de sfeer zo slecht zou zijn had ik vd week niet zoveel lachende gezichten gezien op het veld.. de sfeer is slecht voor 4 spelers, (heel toevallig geen eigenjeugd grotendeels) de rest ook de andere bankzitters hoor je niet klagen.. ik denk dat bosz gewoon rechtdoor zee is (was die bij heracles ook) en niet iedereen kan hiermee overweg..
Wel bijzonder. Als een jongen het goed doet als ie in de A1 instroomt roept 99% van de supporters dat het eigen jeugd is, nu doen ze het wat minder of er is in ieder geval gezeur met ze, en dan zijn ze geen eigen jeugd..

En wie zijn de rest van de bankzitters dan?? Volgens mij heb je met Riedewald, Dijks, Bazoer, Tete Ghazi het grootste deel namelijk al genoemd.. Oja, Boer vergeten..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 november 2016 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zo grappig da bosz nu op de kop krijgt van bepaalde mensen... als bosz dit niet kon waren er wel meer ontevereden.. hun zijn de rotte appels voor nu en denken alles te zijn.. denk je nu echt dat vdsar enco het anders toe zouden laten ? daarbij bosz is niet alleen.. kruzen wie echt een people manager is (dagelijks leven ook) kan zkr goed met de jeugd over weg... ook moeilijke jeugd.. komt uit een wijk waar dit aan de orde van de dag is en waar hij veel betekend..
Inderdaad en de rotte appels kwamen bij Bosz heel rap boven drijven. Zal ook vast aan Bosz zijn benadering liggen dat dit sneller gebeurde maar ik denk dat het helemaal niet erg is als je een goed team wilt smeden. Kijk naar Gudelj hoe snel
dat klaar was. Verwend ventje met zulke gasten wordt je ook nooit een team zijn veel te druk met zichzelf. Ghazi, Bazoer kunnen er ook niet mee omgaan en vertonen ook gelijk nukken.

Bosz geeft iedereen een kans zie de beker en Europa League wedstrijden. Volgens mij deden vorige trainers dit niet zo riguoreus(spelling staat uit)?
Tot nu ben ik nog steeds niet ontevreden over Bosz.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 24 november 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Hummel10,

Gewoon mee eens.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 november 2016 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

de jonge talenten die niet in het eerste spelen en die dus weggaan uit de A1 is niet de verantwoording van een trainer van het eerste elftal.

Dijks had verhuurd moeten worden, ook dat is niet de verantwoordelijkheid van een trainer maar van in dit geval het TH.

Kishna ben ik mee eens, El Hamdoui ook volledig mee eens.. Heitinga is een ander verhaal en die heeft nooit over de Boer geklaagd..

Dus Kishna en El Hamdoui in al die jaren de Boer.

De Boer zijn spel was de laatste twee seizoenen totaal niet attractief, maar hij is in mijn optiek wel een betere manager dan Bosz. Bosz lijkt mij een betere trainer..
Onder de Boer was er imo minder concurrentie dus kon hij spelers makkelijker tevreden houden. Nu zijn er betere spelers gekomen Sanchez waardoor je met Veltman/Tete probleem zit.

Ziyech waardoor er op het middenveld een probleem komt voor Gudelj

En voorin Dolberg die zijn kans gepakt heeft en Traore die daardoor rechtbuiten voor een probleem voor Ghazi zorgt.

Dit betekent direct al dat er drie vaste basisspelers buiten de boot vallen.

Dan heb je nog Bosz zijn persoonlijke keuzes: Schöne houd Bazoer en Viergever houd Riedewald op de bank en Sinkgraven houd Dijks op de bank.

Dan heb je dus al 6 vaste basisspelers op de bank vind ik het niet gek dat juist de bank ontevreden is en voor problemen zorgt. Dit waren ze in hun hele carriere en onder Frank niet gewend. Het spel is er ook nog niet slechter op geworden. Dus deze zure appel moet Bosz en de bankspelers even doorheen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 november 2016 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 15:20 schreef Ztjes het volgende:
Hummel10,

Gewoon mee eens.
Top ook wel een keer leuk! ;-)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 24 november 2016 - 15:39   quote  deeplink  
Als je alleen zoete appels bent gewend, dan kunnen de zure appels zwaar op je maag gaan liggen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 november 2016 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel bijzonder. Als een jongen het goed doet als ie in de A1 instroomt roept 99% van de supporters dat het eigen jeugd is, nu doen ze het wat minder of er is in ieder geval gezeur met ze, en dan zijn ze geen eigen jeugd..

En wie zijn de rest van de bankzitters dan?? Volgens mij heb je met Riedewald, Dijks, Bazoer, Tete Ghazi het grootste deel namelijk al genoemd.. Oja, Boer vergeten..
dan hoor ik bij die ene procent... daar hoorden ze engelen zingen.. de docu ken je vast wel hoe de jochies uit zoon docu dat is voor mij jeugd..

https://youtu.be/S0RTXNIrYLw

hier worden ze al gemaakt voor het grote werk met de juiste mentaliteit..
Ztjes
 Ztjes - donderdag 24 november 2016 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan hoor ik bij die ene procent... daar hoorden ze engelen zingen.. de docu ken je vast wel hoe de jochies uit zoon docu dat is voor mij jeugd..

https://youtu.be/S0RTXNIrYLw

hier worden ze al gemaakt voor het grote werk met de juiste mentaliteit..
nummer10, ik hoor ook tot de ene procent ....
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 november 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 16:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

nummer10, ik hoor ook tot de ene procent ....
zou het dan toch meer dan 1% zijn.. :)
Ztjes
 Ztjes - donderdag 24 november 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou het dan toch meer dan 1% zijn.. :)
Best mogelijk ...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 15:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dan hoor ik bij die ene procent... daar hoorden ze engelen zingen.. de docu ken je vast wel hoe de jochies uit zoon docu dat is voor mij jeugd..

https://youtu.be/S0RTXNIrYLw

hier worden ze al gemaakt voor het grote werk met de juiste mentaliteit..
En 99% van die jongetjes komt uiteindelijk niet eens in de buurt van het grote Ajax.
nummer10
 nummer10 - donderdag 24 november 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 16:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En 99% van die jongetjes komt uiteindelijk niet eens in de buurt van het grote Ajax.
klopt omdat ze dan qua mentaliteit al door de mand zijn gevallen.. wat nu dus gebeurt met bazoer gudelj elghazi.. die hebben dit al niet zo meegemaakt en breekt ze nu op.. anders waren ze wss al eerder vertrokken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 november 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 15:39 schreef Ztjes het volgende:
Als je alleen zoete appels bent gewend, dan kunnen de zure appels zwaar op je maag gaan liggen.
Inderdaad helaas is Bosz voor deze jongens de zure appel..
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 16:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt omdat ze dan qua mentaliteit al door de mand zijn gevallen.. wat nu dus gebeurt met bazoer gudelj elghazi.. die hebben dit al niet zo meegemaakt en breekt ze nu op.. anders waren ze wss al eerder vertrokken..
Ach ja, een Zlatan moest ook maar weg omdat ie moeilijk zou zijn met vd Vaart, beiden ook een matige carriere achter de rug..
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad helaas is Bosz voor deze jongens de zure appel..
Ik ben heel benieuwd wie uiteindelijk die rotte appel blijkt te zijn..

Ik kies eerlijk gezegd nog geen partij, maar heb wel sterke twijfels bij de management kwaliteiten van Bosz...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wie uiteindelijk die rotte appel blijkt te zijn..

Ik kies eerlijk gezegd nog geen partij, maar heb wel sterke twijfels bij de management kwaliteiten van Bosz...
Ik heb mijn partij al vanaf dag 1 gekozen. Helaas wordt je dat bij elke reactie nu verweten als hun verlosser Bosz de zwarte piet wordt toegespeeld!

Vind het alleen zo'n hypocriete bende hier! Eerst werd er door sommigen keihard geroepen dat Schöne weg moest want het was geen Ajax-materiaal en nu blijkt hij een belangrijke pion en is het een held. Vorig jaar was de opkomst van Bazoer en dichtte iedereen hem een grote carrière toe. Werd zelfs vergeleken met Viera, maar nu het even niet loopt heeft hij zogenaamd capsones en weet ik nog niet meer. En zo heb ik nog een rijtje spelers. Maar geen van de reaguurders hier staat dagelijks langs het trainingsveld. Daarnaast zijn die jongens teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. Ze zijn jong en moeten daarmee leren omgaan. Maar de manier hoe ze hier en ook op andere fora nu keihard de grond in worden geboord vind ik ongehoord. Geef die jongens de tijd. En als ze inderdaad denken dat ze beter af zijn ergens anders dan laat je ze gaan. Ik denk alleen wel dat we bij het vertrek van sommigen achteraf enorm veel spijt gaan krijgen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 18:24   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 november 2016 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - donderdag 24 november 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom lukt het de clubs in Spanje bijvoorbeeld wel om de top talenten door te laten breken als top speler.

Als je weet dat al die jeugd hetzelfde is, dan weet je toch ook dat je dat als Ajax zijnde niet kan veranderen, en danw eet je dus ook dat je als Ajax zijden er voor moet zorgen dat je hetw eet te managen..
Nou ik denk dat er net zoveel jeugd doorbreek bij Ajax als in de hele spaanse competitie..

Appels en peren.. ik blijf erbij, het ligt aan de mentaliteit van deze jongens, Bosz doet het top. Vanavond een goede test
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb mijn partij al vanaf dag 1 gekozen. Helaas wordt je dat bij elke reactie nu verweten als hun verlosser Bosz de zwarte piet wordt toegespeeld!

Vind het alleen zo'n hypocriete bende hier! Eerst werd er door sommigen keihard geroepen dat Schöne weg moest want het was geen Ajax-materiaal en nu blijkt hij een belangrijke pion en is het een held. Vorig jaar was de opkomst van Bazoer en dichtte iedereen hem een grote carrière toe. Werd zelfs vergeleken met Viera, maar nu het even niet loopt heeft hij zogenaamd capsones en weet ik nog niet meer. En zo heb ik nog een rijtje spelers. Maar geen van de reaguurders hier staat dagelijks langs het trainingsveld. Daarnaast zijn die jongens teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. Ze zijn jong en moeten daarmee leren omgaan. Maar de manier hoe ze hier en ook op andere fora nu keihard de grond in worden geboord vind ik ongehoord. Geef die jongens de tijd. En als ze inderdaad denken dat ze beter af zijn ergens anders dan laat je ze gaan. Ik denk alleen wel dat we bij het vertrek van sommigen achteraf enorm veel spijt gaan krijgen!
Tsjaa. Wederom volledig met je eens.
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:35 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou ik denk dat er net zoveel jeugd doorbreek bij Ajax als in de hele spaanse competitie..

Appels en peren.. ik blijf erbij, het ligt aan de mentaliteit van deze jongens, Bosz doet het top. Vanavond een goede test
Dan ken je die competitie niet voldoende. Wordt juist veel gewerkt aan de jeugd en met de jeugd.

Barca de laatste twee drie jaar helaas wat minder. Maar onder de top drie juist hee veel zelf opgeleide jongens.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 november 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 18:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb mijn partij al vanaf dag 1 gekozen. Helaas wordt je dat bij elke reactie nu verweten als hun verlosser Bosz de zwarte piet wordt toegespeeld!

Vind het alleen zo'n hypocriete bende hier! Eerst werd er door sommigen keihard geroepen dat Schöne weg moest want het was geen Ajax-materiaal en nu blijkt hij een belangrijke pion en is het een held. Vorig jaar was de opkomst van Bazoer en dichtte iedereen hem een grote carrière toe. Werd zelfs vergeleken met Viera, maar nu het even niet loopt heeft hij zogenaamd capsones en weet ik nog niet meer. En zo heb ik nog een rijtje spelers. Maar geen van de reaguurders hier staat dagelijks langs het trainingsveld. Daarnaast zijn die jongens teleurgesteld in het uitblijven van speeltijd. Ze zijn jong en moeten daarmee leren omgaan. Maar de manier hoe ze hier en ook op andere fora nu keihard de grond in worden geboord vind ik ongehoord. Geef die jongens de tijd. En als ze inderdaad denken dat ze beter af zijn ergens anders dan laat je ze gaan. Ik denk alleen wel dat we bij het vertrek van sommigen achteraf enorm veel spijt gaan krijgen!
Schöne rendeerde niet als rechtsbuiten en ook niet als aanvallende middenvelder. Nu binnen dit team als cvm rendeerd hij prima dat mag toch gewoon gezegd worden?

Dat spelers die liever opzoek gaan naar een andere club om dat ze iets vaker op de bank zitten dan ze gewend zijn die hoeven van mij niet te blijven. Dat Bazoer kwaliteiten heeft staat er los van. Denk ook eerder dat die meningen bij Bazoer gebasseerd zijn op het feit dat hij mogelijk wilt vertrekken en niet op de speler Bazoer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 november 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne rendeerde niet als rechtsbuiten en ook niet als aanvallende middenvelder. Nu binnen dit team als cvm rendeerd hij prima dat mag toch gewoon gezegd worden?

Dat spelers die liever opzoek gaan naar een andere club om dat ze iets vaker op de bank zitten dan ze gewend zijn die hoeven van mij niet te blijven. Dat Bazoer kwaliteiten heeft staat er los van. Denk ook eerder dat die meningen bij Bazoer gebasseerd zijn op het feit dat hij mogelijk wilt vertrekken en niet op de speler Bazoer.
Gaat er ook niet om of je het ermee eens ben, maar wel met de manier waarop!
remco k
 remco k - donderdag 24 november 2016 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schöne rendeerde niet als rechtsbuiten en ook niet als aanvallende middenvelder. Nu binnen dit team als cvm rendeerd hij prima dat mag toch gewoon gezegd worden?

Dat spelers die liever opzoek gaan naar een andere club om dat ze iets vaker op de bank zitten dan ze gewend zijn die hoeven van mij niet te blijven. Dat Bazoer kwaliteiten heeft staat er los van. Denk ook eerder dat die meningen bij Bazoer gebasseerd zijn op het feit dat hij mogelijk wilt vertrekken en niet op de speler Bazoer.
Natuurlijk mag dat gezegd worden. Maar ook daar speelde die eerder en dat was geen succes.

Vandaag overigens heel erg matig. Ook dat mag gezegd worden.
Eide
 Eide - donderdag 24 november 2016 - 21:48   quote  deeplink  
Ik vond het trouwens uitermate slim dat Bosz de band aan Tete gaf. Met zo'n gebaar geef je zo'n jongen een groter compliment dan je verbaal ooit kan geven.
p111
 p111 - donderdag 24 november 2016 - 22:02   quote  deeplink  
Prima party van die jonkies toch wel tof dat Bosz ze de kans geeft, doet het goed tot nu toe had ik niet verwacht.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 november 2016 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 22:02 schreef p111 het volgende:
Prima party van die jonkies toch wel tof dat Bosz ze de kans geeft, doet het goed tot nu toe had ik niet verwacht.
Alleen jammer dat een Gudelj, Ghazi en Bazoer zich daar niet van bewust willen zijn.
Deze jongens hadden anders gisteren ook waarschijnlijk een kans gehad.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 november 2016 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 21:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gaat er ook niet om of je het ermee eens ben, maar wel met de manier waarop!
Iedereen uit zich op een andere manier toch? Ik heb Schone als rechtsbuiten meermaals vervloekt omdat hij gewoon niet bracht wat een echte rechtsbuiten imo hoort te brengen.
Nu is hij een betere optie dan Gudelj, Bazoer of Riedewald op cvm alleen al om het feit dat hij de bal vooruit durft te spelen en daardoor tempo houd.

Bazoer als die liever vertrekt dan strijd voor zijn plek dan mag hij van mij oprotten hoor dit geldt voor iedere speler. Een wissel is namelijk ook gewoon een onderdeel van het team. En kom niet aan met Bosz geeft geen kansen om te bewijzen want als ik de bekerwedstrijden en Europa League zie is dit niet waar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2016 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 06:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Iedereen uit zich op een andere manier toch? Ik heb Schone als rechtsbuiten meermaals vervloekt omdat hij gewoon niet bracht wat een echte rechtsbuiten imo hoort te brengen.
Nu is hij een betere optie dan Gudelj, Bazoer of Riedewald op cvm alleen al om het feit dat hij de bal vooruit durft te spelen en daardoor tempo houd.

Bazoer als die liever vertrekt dan strijd voor zijn plek dan mag hij van mij oprotten hoor dit geldt voor iedere speler. Een wissel is namelijk ook gewoon een onderdeel van het team. En kom niet aan met Bosz geeft geen kansen om te bewijzen want als ik de bekerwedstrijden en Europa League zie is dit niet waar.
Dat wordt komend weekend bepaald.

Veltman speelt nu een aantal weken minder. Tete heeft laten zien dat hij dat zowel defensief als offensief beter weet in te vullen dan Veltman.
Als Bosz mensen echt een kans krijgen, dan speelt Tete komend weekend. Speelt ie komend weekend niet, is het slechts een zoethoudertje geweest i.v.m. het drukke schema..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 november 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt komend weekend bepaald.

Veltman speelt nu een aantal weken minder. Tete heeft laten zien dat hij dat zowel defensief als offensief beter weet in te vullen dan Veltman.
Als Bosz mensen echt een kans krijgen, dan speelt Tete komend weekend. Speelt ie komend weekend niet, is het slechts een zoethoudertje geweest i.v.m. het drukke schema..
en jij bent de man die zegt mensen vertrouwen te moeten geven ? bosz wil elke possitie dubbel bezet met gelijkwaardige spelers.. niks mis mee dat tete op de bank blijft... veltman gaat na dit seizoen weg en staat tete meer als 100% klaar en wakker geworden dat je moet blijven vechten ipv verslappen alsof je er al bent..

PS

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/705405/-neem-van-mij-aan-ik-vind-het-ook-niet-leuk-om-kashia-uit-de-selectie-te-zetten-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2016 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 14:51 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en jij bent de man die zegt mensen vertrouwen te moeten geven ? bosz wil elke possitie dubbel bezet met gelijkwaardige spelers.. niks mis mee dat tete op de bank blijft... veltman gaat na dit seizoen weg en staat tete meer als 100% klaar en wakker geworden dat je moet blijven vechten ipv verslappen alsof je er al bent..

PS

http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/705405/-neem-van-mij-aan-ik-vind-het-ook-niet-leuk-om-kashia-uit-de-selectie-te-zetten-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Mensen moeten zeker vertrouwen krijgen. Echter als een ander beter presteerd moet je banken. Dat werkt beide kanten op.

Tete wil nu niet bijtekenen, simpelweg omdat ie niet speelt zal de reden wel zijn.

Dus die is er komend jaar niet meer als het zo doorgaat als nu..

En je moet hem zijn zin niet geven, maar als hij beter speelt als een ander, en dat doet ie nu, moet hij dus gewoon spelen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 25 november 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Mensen moeten zeker vertrouwen krijgen. Echter als een ander beter presteerd moet je banken. Dat werkt beide kanten op.

Tete wil nu niet bijtekenen, simpelweg omdat ie niet speelt zal de reden wel zijn.

Dus die is er komend jaar niet meer als het zo doorgaat als nu..

En je moet hem zijn zin niet geven, maar als hij beter speelt als een ander, en dat doet ie nu, moet hij dus gewoon spelen..
jij vind tete beter spelen dan veltman.. je gaat nu uit van 1 wedstrijd.. daarbij vind ik veltman wekelijks gewoon ruimvoldoende..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 november 2016 door nummer10 --
remco k
 remco k - vrijdag 25 november 2016 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 16:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij vind tete beter spelen dan veltman.. je gaat nu uit van 1 wedstrijd.. daarbij vind ik veltman wekelijks gewoon ruimvoldoende..
Ik vond dat ook. Echter is hij de laatste tijd een stuk minder in vorm en wordt hij door meer mensen bekritiseerd. Tete doet het dan erg goed en verdient dan ook een echte kans.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond dat ook. Echter is hij de laatste tijd een stuk minder in vorm en wordt hij door meer mensen bekritiseerd. Tete doet het dan erg goed en verdient dan ook een echte kans.
wanneer gaat klaasje eruit dan ? speelt al weken dramatisch... word ook door meer mensen bekritiseerd..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 26 november 2016 - 08:20   quote  deeplink  
Als speler vond ik Bosz al te moeilijk doen in zijn interviews maar hij probeerde
het tenminste om uit te leggen hoe hij voetbal zag. Nu als trainer zie je dat
hij Ajax leuk laat spelen de resultaten zijn goed maar het seizoen is nog lang
het kan wat ik niet hoop zomaar omslaan. Voorlopig geniet ik van dit Ajax.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 26 november 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 november 2016 - 16:24 schreef remco k het volgende:
En nu ook Bazoer disciplinair gestraft..

Het is weer een tyfus zooi bij Ajax. Nu binnen de selectie, en dat gaat op ten duur opbreken..
Er moet duidelijkheid zijn en ook onder de boer was er in het begin gezeik. Zelfs Suarez was niet blij, omdat hij niet meer zijn eigen spel mocht spelen en Elhamda werd eruit gegooid (overigens wel terecht).
Ik denk dat dit gewoon goed is voor die jongens, daarbij als ze niet terug willen vechten, dan zijn ze zwak en horen ze niet thuis bij een topclub.
Neemt niet weg dat je juist deze jongens goed moet begeleiden als coach zijnde, omdat dit toch jongens waren die vaste waardes leken te zijn in het Ajax van fdb
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 26 november 2016 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 november 2016 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer zijn spel was de laatste twee seizoenen totaal niet attractief, maar hij is in mijn optiek wel een betere manager dan Bosz. Bosz lijkt mij een betere trainer..
Milik was heel ontevreden onder de boer, de boer praatte nooit met hem (red. Milik voor de camera)
Sightorson, zelfde verhaal.

Ik vond de boer daar juist zwak, hij is geen communicator, geen people manager. Nu met Peter Bosz lijkt dat niet beter, maar zeker niet slechter.
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 02:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wanneer gaat klaasje eruit dan ? speelt al weken dramatisch... word ook door meer mensen bekritiseerd..
Zijn naam is Klaassen. Het is je mening dat ie dramatisch speelt. Het is mijn mening dat ie prima speelt.

En inderdaad wordt ook hij door meer mensen bekritiseerd. Dat is alleen voor de mensen die klachten hebben een motief om hem te wisselen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn naam is Klaassen. Het is je mening dat ie dramatisch speelt. Het is mijn mening dat ie prima speelt.

En inderdaad wordt ook hij door meer mensen bekritiseerd. Dat is alleen voor de mensen die klachten hebben een motief om hem te wisselen.
dat is altijd zo... :)
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:44 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Milik was heel ontevreden onder de boer, de boer praatte nooit met hem (red. Milik voor de camera)
Sightorson, zelfde verhaal.

Ik vond de boer daar juist zwak, hij is geen communicator, geen people manager. Nu met Peter Bosz lijkt dat niet beter, maar zeker niet slechter.
Millik vond de uitleg van de Boer waarom hij wissel stond niet terecht. Dat is wat anders als niet met hem praten. Dat ga hij zelf later ook aan.

Feit is gewoon dat er veel gezeik is binnen de ploeg onder internationals van het nl elftal die niet of amper aan spelen toe komen.

Daar baal ik van en het is niet de eerste keer.

Ik schiet hem echter niet af. Ik vraag me alleen af hoe hij dit gaat managen. Op dit moment heb ik niet het gevoel dat dit heel lekker loopt.

En ik ben heel benieuwd hoe het er voor staat als hij wel een beroep op die jongens moet doen als het echt nodig is.
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 november 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Hoe je het ook wendt of keert, de trainer bepaalt welke 11 spelers de wei in gaan. Niet wij, de supporters. Je kunt zo hier en daar wel je bedenkingen hebben, maar alleen Bosz en zijn assistenten maken de opstelling.

De cijfers van de afgelopen maanden spreken wel in het voordeel van de trainers, dat kan toch niemand ontkennen?!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 14:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat wordt komend weekend bepaald.

Veltman speelt nu een aantal weken minder. Tete heeft laten zien dat hij dat zowel defensief als offensief beter weet in te vullen dan Veltman.
Als Bosz mensen echt een kans krijgen, dan speelt Tete komend weekend. Speelt ie komend weekend niet, is het slechts een zoethoudertje geweest i.v.m. het drukke schema..
Eens dan moet Bosz dat nu laten zien. Bij Frank stonden ook bijna altijd dezelfde elf in de basis en kregen spelers de kans ook niet. In Veel gevallen vond ik dat toen ook al jammer.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 17:24   quote  deeplink  
http://www.v-bal.nl/nieuws/290527/balende-overmars-we-hadden-ziyech-veel-eerder-moeten-halen.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

Je had gewoon hier mee moeten lezen Marc!
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 november 2016 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 16:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens dan moet Bosz dat nu laten zien. Bij Frank stonden ook bijna altijd dezelfde elf in de basis en kregen spelers de kans ook niet. In Veel gevallen vond ik dat toen ook al jammer.
Dat ben ik zeker met je eens!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 november 2016 - 17:40   quote  deeplink  
Wil je kampioen worden dan heb je een sterke selectie nodig over het gehele seizoen. Wanneer nu spelers als Bazoer, Gudelj en Tete zouden vertrekken dan ga je er in de breedte zeker op achteruit. Omdat ik Ajax niet zomaar spelers zie kopen en die datzelfde niveau kunnen evenaren.

Natuurlijk moet je als speler je prestaties op het veld laten zien. En wanneer je dan niet in de basis staat je stinkende best moet doen om het tegendeel te bewijzen. Toch zie je dat bij Ajax de communicatie tussen spelers en staf verre van optimaal is. Just daarin moet je eens gaan kijken hoe je dat onderdeel kunt verbeteren. Omdat we al jaren zien dat er regelmatig wrijving is tussen spelers en trainer.

Uiteindelijk gaat het om rendement, ook al is de leiding van mening dat de spelers die te weinig brengen het aan zichzelf kunnen wijten. Een speler is ook een mens met emoties en het lijkt er op dat Ajax dat niet als hun probleem ziet. Ik vind dat persoonlijk te kortzichtig.

Communiceren is een vak apart maar wel essentieel voor succes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2016 door Bobby1972 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 18:08   quote  deeplink  
bazoer gudelj... vbeek de jong nouri

tete mee eens
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 16:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Eens dan moet Bosz dat nu laten zien. Bij Frank stonden ook bijna altijd dezelfde elf in de basis en kregen spelers de kans ook niet. In Veel gevallen vond ik dat toen ook al jammer.
Frank was juist een trainer die heel veel jongens de kans gaf.. Dat ben ik dus pertinent niet met je eens..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Er staat ook bij dat er helaas goede redenen waarom het toen niet kon..

Waarschijnlijk werd hij geblokkeerd door de RVC, tenminste dat vermoed ik..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 20:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Frank was juist een trainer die heel veel jongens de kans gaf.. Dat ben ik dus pertinent niet met je eens..
Echt niet vaker dan Bosz nu doet in zijn eerste maanden. Sigthorsson liet hij ook veel te lang staan en zijn opstellingen waren vaak ook weinig verassend hoor. Tel daarbij zijn vreemde wissels op dan vind ik dat echt wel tegengevallen bij de Boer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0126700