BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 oktober 2016 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2016 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Altijd Prijs in de Kantine
Hahaha leuk gevonden slome ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 oktober 2016 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 15:58 schreef remco k het volgende:

[..]

En toch bewijzen de feiten dat ie het juist defensief beter doet dan Dijks..
Moet hier wel om grinniken eigenlijk. Wanneer "statistieken" jouw mening maatstaven zijn ze feiten en wanneer "statistieken" jouw mening tegenspreken wil je er meestal niets van weten.

Overigens gaat de vergelijking tussen Dijks en Sinkgraven op dit moment volledig mank. Zou je namelijk een juiste vergelijking willen maken tussen beide dan zal je vergelijking moeten loslaten op exact dezelfde tegenstanders en tegenspelers over exact dezelfde aantal minuten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 oktober 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 oktober 2016 - 21:11 schreef Stanley het volgende:

[..]

Beste Remco,

Misschien heb jij gelijk en ik ongelijk, maar het is de hoogste tijd om o.a. jou erop te wijzen dat we hier op een supportersforum zijn waar ik als supporter kan en mag blaten op emotioneel niveau zo als mij dit goed acht.

Het is zover ik weet geen journalistiek forum waarin ik alles gecheckt en hoor en wederhoor heb toegepast.

Lekker als supporter vanuit de emotie discussies voeren...

O.a. jij heb de neiging om als een soort schoolmeester mensen hier te corrigeren. Maar volgens mij weet jij geen sodemieter meer als dat ik dat weet.

Wij hebben beide geen directe communicatielijn met Bosz en dus ga ik lekker kortzichtig af op wat ik waarneem en hierbij heb ik van niemanf gehoord dat de komst van Ziyech door Bosz is geëist of is afgedwongen...

Ik vind jou een arrogant betweterig kutventje en ben echt heel nieuwsgierig om jou eens in het echt te zien, volgens mij lig ik dan dubbel van plezier !!!

Zo weer eens lekker als kortzichtige emotionele domme supporter gereageerd ;-)
Ach Stan, onbegonnen werk en je emotie totaal niet waard. Gewoon achter je eigen mening blijven staan en de ander het heen en weer laten genieten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 07 oktober 2016 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 13:20 schreef Stanley het volgende:

[..]

Gezien jouw bewezen creativiteit denk ik dat jij op de 10 komt ;-)
Hummel linksvoor Nenam rechtsvoor en Bobby in de spits en natuurlijk Warrior als slot op de deur!
Dan moeten we wel een andere linksback op de bank hebben zitten. ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 07 oktober 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2016 - 15:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet hier wel om grinniken eigenlijk. Wanneer "statistieken" jouw mening maatstaven zijn ze feiten en wanneer "statistieken" jouw mening tegenspreken wil je er meestal niets van weten.

Overigens gaat de vergelijking tussen Dijks en Sinkgraven op dit moment volledig mank. Zou je namelijk een juiste vergelijking willen maken tussen beide dan zal je vergelijking moeten loslaten op exact dezelfde tegenstanders en tegenspelers over exact dezelfde aantal minuten.
Ik meld het altijd. Ook als ze me tegen spreken.

En het is ook helemaal geen keiharde statistiek. Maar wel 1 die opvallend is. Erg benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.
Stanley
 Stanley - zaterdag 08 oktober 2016 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2016 - 15:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Stan, onbegonnen werk en je emotie totaal niet waard. Gewoon achter je eigen mening blijven staan en de ander het heen en weer laten genieten.
Ik weet dat je helemaal gelijk heb maar soms....;-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 08 oktober 2016 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 oktober 2016 - 15:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan moeten we wel een andere linksback op de bank hebben zitten. ;-)
Goed plan, wie komt hier volgens de statistieken voor in aanmerking dan...?
Misschien heeft Remco nog een tip... hahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 oktober 2016 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 06:43 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik weet dat je helemaal gelijk heb maar soms....;-)
Hehehehe ik weet het ouwe, ik weet het! ;-)
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 08 oktober 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 oktober 2016 - 05:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ken er hier geen een die dat niet heeft. ;)
Nou lekker dan :-)
remco k
 remco k - zaterdag 08 oktober 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 oktober 2016 - 06:45 schreef Stanley het volgende:

[..]

Goed plan, wie komt hier volgens de statistieken voor in aanmerking dan...?
Misschien heeft Remco nog een tip... hahaha
Je begint een beetje op Bobby te lijken. Zelf veel bla bla, maar vervolgens inhoudelijk totaal niet reageren op dat wat gevraagd wordt...
JOOD
 JOOD - maandag 07 november 2016 - 18:47   quote  deeplink  
Ik ben blij dat er een slimme, strenge trainer aan het roer staat met visie.

Veel veranderingen en allemaal ten goede van het spelletje en de club.

Alle lof voor Bosz. Jongens geef die man een eerlijke kans en laat je verbazen.
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:47 schreef JOOD het volgende:
Ik ben blij dat er een slimme, strenge trainer aan het roer staat met visie.

Veel veranderingen en allemaal ten goede van het spelletje en de club.

Alle lof voor Bosz. Jongens geef die man een eerlijke kans en laat je verbazen.
Inmiddels een pot of 20 25 gespeeld. En mij heeft ie nog niet verbaasd..
Brandje
 Brandje - maandag 07 november 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:47 schreef JOOD het volgende:
Ik ben blij dat er een slimme, strenge trainer aan het roer staat met visie.

Veel veranderingen en allemaal ten goede van het spelletje en de club.

Alle lof voor Bosz. Jongens geef die man een eerlijke kans en laat je verbazen.
Aan de speelstijl zie ik nog weinig verandering als ik heel eerlijk ben. Het is vooralsnog meer teren op individuele klasse van de heren Ziyech, Dolberg, Sanchez en zelfs bij vlagen Traore.
Collectief druk zetten zie ik niet. We spelen met backs zie zogenaamd aanvallend meer brengen. Ten eerste zie ik dat niet terug. Sinkgraven probeert het wel maar met een hopeloos uit vorm zijnde Younes voor is dat lastig. Dat Veltman tov Tete speelt vind ik echt lachwekkend want Veltman speelt al weken als een natte krant.
Verder ben ik totaal geen fan van Schöne op zes want hij mist de power om op zes te spelen en wordt echt elke wedstrijd meerdere keren overlopen.
Viergever opstellen ipv Riedewald begrijp ik echt geen kut van.
Waar velen de komst van Bosz totaal niet toejuichden zag ik hem wel heel graag komen. Echter zie ik te weinig van de echte Bosz, waarom ik hem bij Ajax wilde, en dat vind ik jammer.
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 20:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Aan de speelstijl zie ik nog weinig verandering als ik heel eerlijk ben. Het is vooralsnog meer teren op individuele klasse van de heren Ziyech, Dolberg, Sanchez en zelfs bij vlagen Traore.
Collectief druk zetten zie ik niet. We spelen met backs zie zogenaamd aanvallend meer brengen. Ten eerste zie ik dat niet terug. Sinkgraven probeert het wel maar met een hopeloos uit vorm zijnde Younes voor is dat lastig. Dat Veltman tov Tete speelt vind ik echt lachwekkend want Veltman speelt al weken als een natte krant.
Verder ben ik totaal geen fan van Schöne op zes want hij mist de power om op zes te spelen en wordt echt elke wedstrijd meerdere keren overlopen.
Viergever opstellen ipv Riedewald begrijp ik echt geen kut van.
Waar velen de komst van Bosz totaal niet toejuichden zag ik hem wel heel graag komen. Echter zie ik te weinig van de echte Bosz, waarom ik hem bij Ajax wilde, en dat vind ik jammer.
denk dat onze aanvoerder die gister vergat druk te zetten op vlaar daar een belangrijke rol.in.
speelt.. die moet de boelaansturen.. wat die dus niet kan..
Jaccio
 Jaccio - maandag 07 november 2016 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 18:47 schreef JOOD het volgende:
Ik ben blij dat er een slimme, strenge trainer aan het roer staat met visie.

Veel veranderingen en allemaal ten goede van het spelletje en de club.

Alle lof voor Bosz. Jongens geef die man een eerlijke kans en laat je verbazen.
Eens dat hij een eerlijke kans moet krijgen. Tot nu toe ben ik echter niet tevreden over hem. Maar de tijd zal het leren.
Hij heeft het zichzelf knap lastig gemaakt in mijn ogen en deze periode is dan ook cruciaal denk ik (2 punten achter op de koploper, onrust binnen de selectie, Afrika Cup) ben benieuwd hoe hij dit gaat oppakken
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 21:28 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Eens dat hij een eerlijke kans moet krijgen. Tot nu toe ben ik echter niet tevreden over hem. Maar de tijd zal het leren.
Hij heeft het zichzelf knap lastig gemaakt in mijn ogen en deze periode is dan ook cruciaal denk ik (2 punten achter op de koploper, onrust binnen de selectie, Afrika Cup) ben benieuwd hoe hij dit gaat oppakken
waarom zichzelf lastig gemaakt ?? ontevreden pubers ?? dankzij die pubers (eerste 2 wedstrijden en rostov) lopen we achter de feiten aan
Eide
 Eide - dinsdag 08 november 2016 - 06:59   quote  deeplink  
Ik zie niet waarom Bosz het zichzelf lastig zou hebben gemaakt. Bij zowel El Ghazi als Gudelj stond en staat hij vol in z'n recht. De trainer bepaalt de opstelling en niemand anders. De trainer legt verantwoording af aan de directie en niemand anders. Bosz heeft eerder zijn positie versterkt als wat anders. Hij heeft duidelijk laten zien dat er geen ruimte is om spelletjes te spelen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 november 2016 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 06:59 schreef Eide het volgende:
Ik zie niet waarom Bosz het zichzelf lastig zou hebben gemaakt. Bij zowel El Ghazi als Gudelj stond en staat hij vol in z'n recht. De trainer bepaalt de opstelling en niemand anders. De trainer legt verantwoording af aan de directie en niemand anders. Bosz heeft eerder zijn positie versterkt als wat anders. Hij heeft duidelijk laten zien dat er geen ruimte is om spelletjes te spelen.
Inderdaad en aangezien er al na 2 weken er een paar spelers ontevreden en anoniem over het nieuwe systeem en Bosz zijn werkwijze liepen te klagen. Denk ik dat het vooral aan de spelers ligt. Vooral in het begin toen werd belangrijke wedstrijden verloren liep de ene helft vooruit en de andere helft achteruit.

El Ghazi zijn ontevredenheid kan ik nog begrijpen omdat zijn concurrent ook niet presteerd.
Maar dan zelfs nog moet je professioneel genoeg zijn om te vechten voor je plek (niet letterlijk en met je trainer)

Gudelj laat zich kennen deze nep vedette mag van mij lekker oprotten. Ergerde me al kapot aan hem met zijn vedette trekjes bij vrije trappen.

Nu de rotte appels eruit en het gaat vanzelf een keertje lopen. Een Trainer heeft gewoon tijd nodig om een team te smeden. Dat riep ik na 3 wedstrijden en nu nog steeds.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 08 november 2016 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zichzelf lastig gemaakt ?? ontevreden pubers ?? dankzij die pubers (eerste 2 wedstrijden en rostov) lopen we achter de feiten aan
Inderdaad en dankzij die zelfde jongens liep je ook het kampioenschap mis tegen de Graafschap..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad en aangezien er al na 2 weken er een paar spelers ontevreden en anoniem over het nieuwe systeem en Bosz zijn werkwijze liepen te klagen. Denk ik dat het vooral aan de spelers ligt. Vooral in het begin toen werd belangrijke wedstrijden verloren liep de ene helft vooruit en de andere helft achteruit.

El Ghazi zijn ontevredenheid kan ik nog begrijpen omdat zijn concurrent ook niet presteerd.
Maar dan zelfs nog moet je professioneel genoeg zijn om te vechten voor je plek (niet letterlijk en met je trainer)

Gudelj laat zich kennen deze nep vedette mag van mij lekker oprotten. Ergerde me al kapot aan hem met zijn vedette trekjes bij vrije trappen.

Nu de rotte appels eruit en het gaat vanzelf een keertje lopen. Een Trainer heeft gewoon tijd nodig om een team te smeden. Dat riep ik na 3 wedstrijden en nu nog steeds.
verschil in traore zit hem denk ik meer in het meeverdedigen en ook lukt het niet elke keer om een hele goeie actie of doelpunt temaken.. en zijn teller staat tot op 4 doelpunten enaantal assists... en nie onbelangrijk de instelling op trainingen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door nummer10 --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 november 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 22:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waarom zichzelf lastig gemaakt ?? ontevreden pubers ?? dankzij die pubers (eerste 2 wedstrijden en rostov) lopen we achter de feiten aan
Hij heeft het zichzelf lastig gemaakt door ervoor te kiezen op deze manier om te gaan met die ontevreden pubers.

Hij gaat ze nog nodig hebben in deze belangrijke fase
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 08:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij heeft het zichzelf lastig gemaakt door ervoor te kiezen op deze manier om te gaan met die ontevreden pubers.

Hij gaat ze nog nodig hebben in deze belangrijke fase
neehoor loopt zat jeugd rond die zich nog moeten bewijzen..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 november 2016 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor loopt zat jeugd rond die zich nog moeten bewijzen..
We zullen het zien. Ik vind dat hij het beter aan had kunnen/moeten pakken met die gasten.
Om straks alle druk op de schouders van de jeugd te leggen vind ik ook niet ideaal.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 06:59 schreef Eide het volgende:
Ik zie niet waarom Bosz het zichzelf lastig zou hebben gemaakt. Bij zowel El Ghazi als Gudelj stond en staat hij vol in z'n recht. De trainer bepaalt de opstelling en niemand anders. De trainer legt verantwoording af aan de directie en niemand anders. Bosz heeft eerder zijn positie versterkt als wat anders. Hij heeft duidelijk laten zien dat er geen ruimte is om spelletjes te spelen.
Hier geef ik je helemaal gelijk in.
Iedereen is voor het gemak vergeten, toen Frank de Boer hetzelfde deed met El Hamdaoui. Heeft hij zijn autoriteit hiermee ook niet versterkt in het begin van zijn carrière?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:11 schreef Jaccio het volgende:

[..]

We zullen het zien. Ik vind dat hij het beter aan had kunnen/moeten pakken met die gasten.
Om straks alle druk op de schouders van de jeugd te leggen vind ik ook niet ideaal.
hoe moet je dat aanpakken dan ? het zijn jongens die het toch echt zelf moeten bewijze en er voor moeten vechten.. dit willen ze niet.. prima dan doei doei..
JOOD
 JOOD - dinsdag 08 november 2016 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 20:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Inmiddels een pot of 20 25 gespeeld. En mij heeft ie nog niet verbaasd..
Is dat de bedoeling dan? Ik zie goede veranderingen wat betreft de mentaliteit en ondergrens. Daarbij ook een veel sterkere selectie met een paar echte aankopen.

Zijn taak is presteren en als het even kan volgens een aanvallende filosofie. Dat lukt hem aardig. Het is goed om het kaf van het koren te scheiden. Daag Ghazi, Daag Gudelj. Hallo Nouri, Cerny en een nog sterkere Bazoer als hij ballen en inzet toont.

Ik verwacht geen wonderen meer, alleen een strijdvaardig en redelijk volwassen Ajax wat speelt met creativiteit vanuit een aanvallende gedachte. Daar zijn we redelijk mee bezig dacht ik zo.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 11:06   quote  deeplink  
JOOD,
Dat bedoel ik nauw.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 november 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe moet je dat aanpakken dan ? het zijn jongens die het toch echt zelf moeten bewijze en er voor moeten vechten.. dit willen ze niet.. prima dan doei doei..
Beter communiceren met die jongens. Uitleg geven. Leg bijvoorbeeld aan een El Ghazi uit waarom Traore de voorkeur blijft krijgen. Je kiest er als Ajax bewust voor om bijna uitsluitend met jonge talenten te werken. Zorg er dan ook voor dat je dat goed kan managen. Het zijn jonge jongens, die krijgen een dipje. Heel normaal. Zorg dan voor een goede begeleiding.

Kan je dat als trainer niet, haal dan een routinier binnen (zoals we die hadden met Rijkaard, Stam, Davids) die met die jongens praten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Jaccio --
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Beter communiceren met die jongens. Uitleg geven. Leg bijvoorbeeld aan een El Ghazi uit waarom Traore de voorkeur blijft krijgen. Je kiest er als Ajax bewust voor om bijna uitsluitend met jonge talenten te werken. Zorg er dan ook voor dat je dat goed kan managen. Het zijn jonge jongens, die krijgen een dipje. Heel normaal. Zorg dan voor een goede begeleiding
Peter Bosz is niet meer dan een tussenpaus. Hetgeen jij hier naar voren brengt hoort bij de assistent-coaches te liggen en niet bij een nieuwe trainer. Zij horen de vertrouwens-persoon te zijn. Het beste voorbeeld: Bobby Haarms, klankbord, goudeerlijk, sociaal (en spijkerhard in de trainingen).
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Beter communiceren met die jongens. Uitleg geven. Leg bijvoorbeeld aan een El Ghazi uit waarom Traore de voorkeur blijft krijgen. Je kiest er als Ajax bewust voor om bijna uitsluitend met jonge talenten te werken. Zorg er dan ook voor dat je dat goed kan managen. Het zijn jonge jongens, die krijgen een dipje. Heel normaal. Zorg dan voor een goede begeleiding.

Kan je dat als trainer niet, haal dan een routinier binnen (zoals we die hadden met Rijkaard, Stam, Davids) die met die jongens praten
dat lees je indd net op internet.. ;) maar roepen we dit al niet jaren ? ook onder deboer.. nogmaals en dan kom je uit bij klaassen is niet de juiste aanvoerder.. schone isnde enige die ik op dit moment boven de groep zie staan en zelfs wijst in het veld waar de bal heen moet.. ik zie klaassen dit echt niet doen of het vuurtje opstookt.. geef je gelijk ook een goeie baas erbij kan geen kwaad maar bijna onhaalbaar tegenwoordig... misschien zou huntelaar zoiemand kunnen zijn..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Peter Bosz is niet meer dan een tussenpaus. Hetgeen jij hier naar voren brengt hoort bij de assistent-coaches te liggen en niet bij een nieuwe trainer. Zij horen de vertrouwens-persoon te zijn. Het beste voorbeeld: Bobby Haarms, klankbord, goudeerlijk, sociaal (en spijkerhard in de trainingen).
eens.. was spijkerman hier ooit niet voor aangesteld ? door jawel de boer..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 08 november 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat lees je indd net op internet.. ;) maar roepen we dit al niet jaren ? ook onder deboer.. nogmaals en dan kom je uit bij klaassen is niet de juiste aanvoerder.. schone isnde enige die ik op dit moment boven de groep zie staan en zelfs wijst in het veld waar de bal heen moet.. ik zie klaassen dit echt niet doen of het vuurtje opstookt.. geef je gelijk ook een goeie baas erbij kan geen kwaad maar bijna onhaalbaar tegenwoordig... misschien zou huntelaar zoiemand kunnen zijn..
Om eerlijk te zijn roep ik het hier al een aantal maanden, maar het staat idd ook op internet.
Het is eigenlijk ook niets nieuws zoals je al zegt. Een aantal roept het al jaren.
Het gebeurt alleen niet en ik denk dat we (en vooral de jeugd) dat nu harder dan ooit nodig hebben.
JOOD
 JOOD - dinsdag 08 november 2016 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:24 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Beter communiceren met die jongens. Uitleg geven. Leg bijvoorbeeld aan een El Ghazi uit waarom Traore de voorkeur blijft krijgen. Je kiest er als Ajax bewust voor om bijna uitsluitend met jonge talenten te werken. Zorg er dan ook voor dat je dat goed kan managen. Het zijn jonge jongens, die krijgen een dipje. Heel normaal. Zorg dan voor een goede begeleiding.

Kan je dat als trainer niet, haal dan een routinier binnen (zoals we die hadden met Rijkaard, Stam, Davids) die met die jongens praten
Routiniers werken niet. Hebben we al zovaak gezien. En de echte sterke vedettes willen niet komen.

Er is altijd een probleem met de jeugd van tegenwoordig toch? Weet je wat dat probleem is? Dat ze nog volwassen moeten worden en moeten leren. Een team met alleen maar jeugd is bijna niet te sturen, zeer wisselvallig en gruwelijk onervaren. Daar schortte het aan onder Frank de Boer.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:53 schreef JOOD het volgende:

[..]

Routiniers werken niet. Hebben we al zovaak gezien. En de echte sterke vedettes willen niet komen.

Er is altijd een probleem met de jeugd van tegenwoordig toch? Weet je wat dat probleem is? Dat ze nog volwassen moeten worden en moeten leren. Een team met alleen maar jeugd is bijna niet te sturen, zeer wisselvallig en gruwelijk onervaren. Daar schortte het aan onder Frank de Boer.
Routiniers werken wel, alleen het vuile werk verwachten ze, dat het door de jonkies wordt gedaan en daar wringt zich nu net de schoen. We willen er niet voor betalen en er kan geen winst op worden gemaakt. We worden geregeerd door boekhouders, oh sorry, financieel managers.

Klopt, en als we hier niets aan doen, dan wordt het ........

Mensen vragen zich af, waarom Schöne zich elk seizoen weer in het elftal speelt? [Lasse heeft meer ballen, als al die anderen zaadballen bij elkaar] Onze talenten zijn toch vele malen beter .....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
p111
 p111 - dinsdag 08 november 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 08:54 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hij heeft het zichzelf lastig gemaakt door ervoor te kiezen op deze manier om te gaan met die ontevreden pubers.

Hij gaat ze nog nodig hebben in deze belangrijke fase
Hij moet wel zijn gezag tonen tegen die ontevreden pubers anders ben je weg als trainer.
p111
 p111 - dinsdag 08 november 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Peter Bosz is niet meer dan een tussenpaus. Hetgeen jij hier naar voren brengt hoort bij de assistent-coaches te liggen en niet bij een nieuwe trainer. Zij horen de vertrouwens-persoon te zijn. Het beste voorbeeld: Bobby Haarms, klankbord, goudeerlijk, sociaal (en spijkerhard in de trainingen).
Als Bobby er nog had geweest dan had El Ghazi spec/training gehad ha ha, maar waarschijnlijk had hij dan huilend naar zijn moeder gelopen. Het voetbal is niet alleen een goede techniek maar ook een karakter en doorzettings vermogen en disipline.Ik denk dat El Ghazi veel sterker terug komt door deze disiplinaire straf.En over Gudelj weg wezen en verkopen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 12:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij moet wel zijn gezag tonen tegen die ontevreden pubers anders ben je weg als trainer.
precies..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 12:36 schreef p111 het volgende:

[..]

Hij moet wel zijn gezag tonen tegen die ontevreden pubers anders ben je weg als trainer.
Gezag is tegenwoordig een vies woord. Praten, theedrinken, een commissie samenstellen, etc. dat zijn tegenwoordig de sleutels tot succes.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 13:17 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Gezag is tegenwoordig een vies woord. Praten, theedrinken, een commissie samenstellen, etc. dat zijn tegenwoordig de sleutels tot succes.
voor de verwende kereltjes wel ja.. denk dat bosz nog heilig is bij een adriaanse stevens vgaal en advocaat en vergeet ook verbeek niet.. konden ze elke week boksen om te leren incasseren en sportschool om kracht op te doen
Pietje
 Pietje - dinsdag 08 november 2016 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 13:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor de verwende kereltjes wel ja.. denk dat bosz nog heilig is bij een adriaanse stevens vgaal en advocaat en vergeet ook verbeek niet.. konden ze elke week boksen om te leren incasseren en sportschool om kracht op te doen
Ik ben het volledig met je eens en dat heb ik zojuist min of meer ook zo geschreven in het topic "Oorlog bij Ajax?".
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 13:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met je eens en dat heb ik zojuist min of meer ook zo geschreven in het topic "Oorlog bij Ajax?".
ik zag het pietje.. :)

PS toch wel grappig dat 2 oud gedienden jij en ik (vroegere forum) weer terug zijn.. en ik zie gewoon dat mensen niks veranderd zijn haha.. mis alleen hasjkop nog en waren er nog een paar die toen gestopt zijn..
Pietje
 Pietje - dinsdag 08 november 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zag het pietje.. :)

PS toch wel grappig dat 2 oud gedienden jij en ik (vroegere forum) weer terug zijn.. en ik zie gewoon dat mensen niks veranderd zijn haha.. mis alleen hasjkop nog en waren er nog een paar die toen gestopt zijn..
:-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 08 november 2016 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zag het pietje.. :)

PS toch wel grappig dat 2 oud gedienden jij en ik (vroegere forum) weer terug zijn.. en ik zie gewoon dat mensen niks veranderd zijn haha.. mis alleen hasjkop nog en waren er nog een paar die toen gestopt zijn..
Ik ben wel iets veranderd he ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 15:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik ben wel iets veranderd he ;)
hahahaha ja verstandiger geworden door de jaren heen misschien ? ;)
p111
 p111 - dinsdag 08 november 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zag het pietje.. :)

PS toch wel grappig dat 2 oud gedienden jij en ik (vroegere forum) weer terug zijn.. en ik zie gewoon dat mensen niks veranderd zijn haha.. mis alleen hasjkop nog en waren er nog een paar die toen gestopt zijn..
Alie B
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 16:26   quote  deeplink  
alie B ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 17:38   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/blog/wakker-worden-met-peter-bosz?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

mooi stuk en niks aan toe tevoegen
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 17:51   quote  deeplink  
nummer10,

Goed stuk, hij vertelt exact hoe ik erover denk en hoe ik de laatste jaren naar de Arena ben gegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - dinsdag 08 november 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Hier geef ik je helemaal gelijk in.
Iedereen is voor het gemak vergeten, toen Frank de Boer hetzelfde deed met El Hamdaoui. Heeft hij zijn autoriteit hiermee ook niet versterkt in het begin van zijn carrière?
En als met EH zullen ook deze jongens een tweede kans krijgen. En dan is het aan de heren zelf. Gudelj zie ik overigens niet terug keren. El Ghazi wel, dat was gewoon irritatie van een jonge vent die z'n kookpunt had bereikt.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 09:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hoe moet je dat aanpakken dan ? het zijn jongens die het toch echt zelf moeten bewijze en er voor moeten vechten.. dit willen ze niet.. prima dan doei doei..
Waarop baseer je dat ze dat niet willen.

Tete en riedewald heb ik nog niet gehoord en van bazoer alleen zijn zaakwaarnemer. Ghazi heeft het in mij optiek verdient om te spelen en mocht dat niet. Dat heeft een clash opgeleverd. Afgelopen week in jong Ajax een meer dan prima wedstrijd gespeeld.

Riedewald speelde tegen Celta beter dan welke wedstrijd van viergever dan ook. Sterker nog. Met riedewald speelde ook sinkgraven goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0100369