BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 10:05 schreef JOOD het volgende:

[..]

Is dat de bedoeling dan? Ik zie goede veranderingen wat betreft de mentaliteit en ondergrens. Daarbij ook een veel sterkere selectie met een paar echte aankopen.

Zijn taak is presteren en als het even kan volgens een aanvallende filosofie. Dat lukt hem aardig. Het is goed om het kaf van het koren te scheiden. Daag Ghazi, Daag Gudelj. Hallo Nouri, Cerny en een nog sterkere Bazoer als hij ballen en inzet toont.

Ik verwacht geen wonderen meer, alleen een strijdvaardig en redelijk volwassen Ajax wat speelt met creativiteit vanuit een aanvallende gedachte. Daar zijn we redelijk mee bezig dacht ik zo.
Sorry. Maar zo slecht als het eerste half uur tegen az heb ik het onder de boer niet gezien. Die ondergrens is dus zeker nog niet omhoog gegaan.

Attractiever is het zeker geworden. Al vind ik we dat dit niet komt door het spel. Maar door de individuele spelers die de boer gewoon niet had.

Het is defensief ook een stuk fragieler geworden en dat heeft ons al de nodige punten en tegengoals gekost.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Peter Bosz is niet meer dan een tussenpaus. Hetgeen jij hier naar voren brengt hoort bij de assistent-coaches te liggen en niet bij een nieuwe trainer. Zij horen de vertrouwens-persoon te zijn. Het beste voorbeeld: Bobby Haarms, klankbord, goudeerlijk, sociaal (en spijkerhard in de trainingen).
Ligt er volledig aan hoe een trainer dat invult.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 11:38 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens.. was spijkerman hier ooit niet voor aangesteld ? door jawel de boer..
En heeft Spijkerman onder bosz nog steeds diezelfde rol?
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:17 schreef Eide het volgende:

[..]

En als met EH zullen ook deze jongens een tweede kans krijgen. En dan is het aan de heren zelf. Gudelj zie ik overigens niet terug keren. El Ghazi wel, dat was gewoon irritatie van een jonge vent die z'n kookpunt had bereikt.
Ik hoop het.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt er volledig aan hoe een trainer dat invult.
Dat zou bij een club als Ajax, nooit een issue mogen kunnen zijn. De assist-coach(s) moeten de bewaker(s) van de clubfilosofie zijn. De huidige 2 zijn dat nooit geweest, het is toch heel normaal dat zo vlug de trainer op straat wordt gezet, het stokje direct door de assistent kan worden overgenomen. Bergkamp heeft vliegangst en kan nagenoeg geen internationale wedstrijd begeleiden en Spijkerman laat me niet lachen.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:37 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat zou bij een club als Ajax, nooit een issue mogen kunnen zijn. De assist-coach(s) moeten de bewaker(s) van de clubfilosofie zijn. De huidige 2 zijn dat nooit geweest, het is toch heel normaal dat zo vlug de trainer op straat wordt gezet, het stokje direct door de assistent kan worden overgenomen. Bergkamp heeft vliegangst en kan nagenoeg geen internationale wedstrijd begeleiden en Spijkerman laat me niet lachen.
Het TH zijn de bewakers van deze filosofie. Het stokje kan ook best door een andere trainer. Van bij oorbeeld jong Ajax worden overgenomen zie daar niet zon probleem.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Het TH zijn de bewakers van deze filosofie. Het stokje kan ook best door een andere trainer. Van bij oorbeeld jong Ajax worden overgenomen zie daar niet zon probleem.
De TH kan niet direct invloed op de trainingen, veld en wedstrijd uitoefenen en er hoort een verlengstuk (assistent-coach) op het veld te staan. Sorry, maar als je geen directe vervanger in de trainersstaf heb zitten, dan zit het gewoon fout in de basis van je directe begeleidingsstaf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - dinsdag 08 november 2016 - 19:10   quote  deeplink  
Neemt niet weg dat het TH wel de cultuurbewaker is bij Ajax. Zij gaan over aanstellingen van jeugdtrainers en dat is het fundament van die cultuur. Zij zitten met de trainer aan tafel over zaken die de A-selectie aan gaan en bewaken daarbij de (voetbal)cultuur.

De trainer wordt voor een aanstelling als beoordeeld op hoe die past binnen die cultuur. Je gaat er bij zo'n aanstelling ook niet van uit dat een vroegtijdig afscheid aan de orde is. Bovendien heb je altijd tijdelijke vervanging in Spijkerman en de trainers van Jong Ajax en de A jeugd. Bij een regulier afscheid van een trainer kan je al tijdig je geprefereerde kandidaat vastleggen zoals dat met Bosz ia gebeurt.

Ten slotte kunnen passanten NOOIT je cultuurbewakers zijn. Trainers zijn passanten. Cultuur is langetermijnvisie, passie, historie... Dat kan niet belegd zijn bij spelers en trainers.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:10 schreef Eide het volgende:
Neemt niet weg dat het TH wel de cultuurbewaker is bij Ajax. Zij gaan over aanstellingen van jeugdtrainers en dat is het fundament van die cultuur. Zij zitten met de trainer aan tafel over zaken die de A-selectie aan gaan en bewaken daarbij de (voetbal)cultuur.

De trainer wordt voor een aanstelling als beoordeeld op hoe die past binnen die cultuur. Je gaat er bij zo'n aanstelling ook niet van uit dat een vroegtijdig afscheid aan de orde is. Bovendien heb je altijd tijdelijke vervanging in Spijkerman en de trainers van Jong Ajax en de A jeugd. Bij een regulier afscheid van een trainer kan je al tijdig je geprefereerde kandidaat vastleggen zoals dat met Bosz ia gebeurt.

Ten slotte kunnen passanten NOOIT je cultuurbewakers zijn. Trainers zijn passanten. Cultuur is langetermijnvisie, passie, historie... Dat kan niet belegd zijn bij spelers en trainers.
Volgens mij heeft Bergkamp al sinds 2011 een contract voor onbepaalde tijd en .......
Remco jij kan heel goed verwoorden hoe het hoort ingericht te zijn. Maar het wordt heel anders als cruciale posities niet goed worden ingevuld.

Als er een positie bij een voetbalclub onzeker is, dan is het wel die van de hoofdtrainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
Eide
 Eide - dinsdag 08 november 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:15 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Bergkamp al sinds 2011 een contract voor onbepaalde tijd en .......
Remco jij kan heel goed verwoorden hoe het hoort ingericht te zijn. Maar het wordt heel anders als cruciale posities niet goed worden ingevuld.

Er een positie bij een voetbalclub onzeker is, dan is het wel die van de hoofdtrainer.
Waar zijn rol is wel degelijk anders. Ten eerste door zijn contractduur en ten tweede omdat hij naast die trainerspet ook altijd de pet van TH lid en dus cultuurbewaker heeft gehad. Vergeet niet dat Bergkamp een van de discipelen van Cruijff was.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar zijn rol is wel degelijk anders. Ten eerste door zijn contractduur en ten tweede omdat hij naast die trainerspet ook altijd de pet van TH lid en dus cultuurbewaker heeft gehad. Vergeet niet dat Bergkamp een van de discipelen van Cruijff was.
Eide,
Maar jij moet toch ook toegeven, dat Bergkamp niet het figuur is om een trainer op zijn plaats te zetten, als hij de clubfilosofie of beleid negeert. Dat heeft hij, denk ik nooit bij Frank gedaan en als ik hem samen met Spijkerman op de bank zie zitten.
Hij kan heel goed zijn voeten laten spreken, maar .....
Eide
 Eide - dinsdag 08 november 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:51 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Eide,
Maar jij moet toch ook toegeven, dat Bergkamp niet het figuur is om een trainer op zijn plaats te zetten, als hij de clubfilosofie of beleid negeert. Dat heeft hij, denk ik nooit bij Frank gedaan en als ik hem samen met Spijkerman op de bank zie zitten.
Hij kan heel goed zijn voeten laten spreken, maar .....
Ten eerste weten wij niet hoe de rollen achter gesloten deuren zijn. Een groot gedeelte van het conflict met Jonk was juist tussen Bergkamp en Jonk. TDaarnaast is regeren vooruit zien. Je wil juist niet in de situatie komen waarbij je een trainer terecht hoeft te wijzen. Daarom is juist dat aanstellingsbeleid zo belangrijk. Ten slotte bestaat het TH uit meerdere personen. Het is goed mogelijk dat, als voorbeeld, een trainer moet worden aangepakt iemand anders als Bergkamp dat doet omdat dat die ander beter ligt. Het zou stom zijn als men geen gebruik maakt van elkaars sterke punten toch?
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 08 november 2016 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 20:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste weten wij niet hoe de rollen achter gesloten deuren zijn. Een groot gedeelte van het conflict met Jonk was juist tussen Bergkamp en Jonk. TDaarnaast is regeren vooruit zien. Je wil juist niet in de situatie komen waarbij je een trainer terecht hoeft te wijzen. Daarom is juist dat aanstellingsbeleid zo belangrijk. Ten slotte bestaat het TH uit meerdere personen. Het is goed mogelijk dat, als voorbeeld, een trainer moet worden aangepakt iemand anders als Bergkamp dat doet omdat dat die ander beter ligt. Het zou stom zijn als men geen gebruik maakt van elkaars sterke punten toch?
Tuurlijk is regeren vooruit zien, laten we dat nu in de laatste 20 jaar op heel veel niveaus hebben nagelaten.
Ik vind niet, dat Frank de Boer de laatste jaren het spel volgens onze filosofie heeft gespeeld en toen zaten dezelfde figuren naast hem op de bank. Maar je moet wel je beleid en clubfilosofie op alle niveaus borgen en of dat goed zit bij onze vaste trainersstaf ....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 08 november 2016 door Ztjes --
Stanley
 Stanley - dinsdag 08 november 2016 - 20:23   quote  deeplink  
Bosz is in ieder geval niet top!

Heeft geluk met Ziyech.
Is niet geslaagd in zijn beoogde tactiek te gaan spelen.
Heeft met meerdere spelers veekeerde keuzes gemaakt.
Is verantwoordelijk voor een groot deel aan kapitaalsvernietiging.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarop baseer je dat ze dat niet willen.

Tete en riedewald heb ik nog niet gehoord en van bazoer alleen zijn zaakwaarnemer. Ghazi heeft het in mij optiek verdient om te spelen en mocht dat niet. Dat heeft een clash opgeleverd. Afgelopen week in jong Ajax een meer dan prima wedstrijd gespeeld.

Riedewald speelde tegen Celta beter dan welke wedstrijd van viergever dan ook. Sterker nog. Met riedewald speelde ook sinkgraven goed.
sorry elghazi heeft mij nog niet overtuigd...zijn lichaamshouding bij kozakkenboys zei me genoeg... riedewald vaker aangegeven mag van mij..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 20:23 schreef Stanley het volgende:
Bosz is in ieder geval niet top!

Heeft geluk met Ziyech.
Is niet geslaagd in zijn beoogde tactiek te gaan spelen.
Heeft met meerdere spelers veekeerde keuzes gemaakt.
Is verantwoordelijk voor een groot deel aan kapitaalsvernietiging.
bij elke club heeft het tijd nodig om de tactiek/speelstijl aan te passen... naar het oude bij ajax zelfs hoe ajax hoort te spelen... en dat heeft deboer verpest en kon bosz op 0 beginnen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 04:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik zag het pietje.. :)

PS toch wel grappig dat 2 oud gedienden jij en ik (vroegere forum) weer terug zijn.. en ik zie gewoon dat mensen niks veranderd zijn haha.. mis alleen hasjkop nog en waren er nog een paar die toen gestopt zijn..
Freakie, Alibaba, Joduh en nog enkele.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 04:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Freakie, Alibaba, Joduh en nog enkele.
freakie was denk ik nog na mij.. joduh en alibaba ken ik indd nog wel !
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 07:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

freakie was denk ik nog na mij.. joduh en alibaba ken ik indd nog wel !
Freakie was 1.5 maand voor jouw aanmelding op het forum. En ik daar weer een maand of 5 voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

sorry elghazi heeft mij nog niet overtuigd...zijn lichaamshouding bij kozakkenboys zei me genoeg... riedewald vaker aangegeven mag van mij..
Dus 1 keer zo'n wedstrijd zegt je genoeg?

En het gegeven dat ie er vol voor ging afgelopen week bij Jong Ajax dan? Volgens mij is dat veel belangrijker..

Opstaan nadat je gevallen bent is belangrijker lijkt me..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 08:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus 1 keer zo'n wedstrijd zegt je genoeg?

En het gegeven dat ie er vol voor ging afgelopen week bij Jong Ajax dan? Volgens mij is dat veel belangrijker..

Opstaan nadat je gevallen bent is belangrijker lijkt me..
absoluut en of het nu elghazi is of traore of younnes boeit me nie.. gaat me om de teamprestatie en dat was gewoon niet goed genoeg de laatste tijd.. hoop dat hij sterker terugkomt
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 08:58 schreef nummer10 het volgende:

[..]

absoluut en of het nu elghazi is of traore of younnes boeit me nie.. gaat me om de teamprestatie en dat was gewoon niet goed genoeg de laatste tijd.. hoop dat hij sterker terugkomt
eenmalig niet goed genoeg. Daarvoor werd ie juist geroemd.

Dus 1 keer minder spelen is voldoende om te veroordelen?

Want dan moet namelijk heel Ajax op basis van de eerste helft tegen AZ gewisseld worden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

eenmalig niet goed genoeg. Daarvoor werd ie juist geroemd.

Dus 1 keer minder spelen is voldoende om te veroordelen?

Want dan moet namelijk heel Ajax op basis van de eerste helft tegen AZ gewisseld worden.
ik zeg nergens 1malig.. ook tegen kozakken was die waardeloos.. en daarvoor was die ook uitvorm.. kans gekregen en niet gepakt..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 08:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Freakie was 1.5 maand voor jouw aanmelding op het forum. En ik daar weer een maand of 5 voor.
zou maar zo kunnen.. wat was jou oude naam dan ? aangezien hij nu op 2013 staat..
Pietje
 Pietje - woensdag 09 november 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 15:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ik ben wel iets veranderd he ;)
Haha. Je bent inderdaad rustiger geworden ;-)
Pietje
 Pietje - woensdag 09 november 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:17 schreef Eide het volgende:

[..]

En als met EH zullen ook deze jongens een tweede kans krijgen. En dan is het aan de heren zelf. Gudelj zie ik overigens niet terug keren. El Ghazi wel, dat was gewoon irritatie van een jonge vent die z'n kookpunt had bereikt.
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 11:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zou maar zo kunnen.. wat was jou oude naam dan ? aangezien hij nu op 2013 staat..
Mijn allereerste was makker.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 10 november 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 18:26 schreef remco k het volgende:

[..]

En heeft Spijkerman onder bosz nog steeds diezelfde rol?
Dit is een hele goede vraag die ik me ook al eerder heb afgevraagd. Ik kijk vaak naar zijn lichaamstaal. Het lijkt er duidelijk op dat hij minder met de hoofdcoach communiceert. En daar zal zeker een reden voor zijn. Daarom is het niet onbedenkelijk dat zijn invloed kleiner is geworden.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 10 november 2016 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 20:23 schreef Stanley het volgende:
Bosz is in ieder geval niet top!

Heeft geluk met Ziyech.
Is niet geslaagd in zijn beoogde tactiek te gaan spelen.
Heeft met meerdere spelers veekeerde keuzes gemaakt.
Is verantwoordelijk voor een groot deel aan kapitaalsvernietiging.
Bosz heeft mij ook zeker nog niet overtuigd. Dat bepaalde spelers niet aan spelen toekomen vind ik minder belangrijk. Maar het nemen van onlogische keuzes wel. En ja Bosz heeft ook een voordeel dat Dolberg ver boven verwachting presteert. En dat Ziyech zijn inbreng belangrijk en groot is.

Persoonlijk denk ik dat wanneer Ajax meer geld uitgeeft aan spelers die structureel presteren ze die uiteindelijk ook met veel winst weer kunnen verkopen. De behoudendheid bij Ajax is helaas een beperkende factor.
Stanley
 Stanley - donderdag 17 november 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Het begint erop te lijken dat onze Bosz meer kapot maakt dan goeds brengt!

Om te beginnen ligt er ook een fout bij de spelers zelf. Zij willen allemaal naar de grote clubs waar nog meer concurrentie is met nog betere spelers. Als ze hier de concurrentie al niet aankunnen hoe moet dat straks dan ?

Het is de trainer zijn recht en taak om keuzes voor de beste spelers en het beste team te maken. Dus dat is top.

Maar als ik de berichten mag geloven stelt Bosz zich niet echt op als een trainer van deze tijd. Hij zet spelers uit eigen jeugd bovendien ernaast zonder enige uitleg en of zicht op verandering. Dat is niet goed! Bovendien speelden meerdere van hen vorig jaar in oranje en ziet een blinde dat zij potentiële Europese top zijn.

Viergever en Veltman zijn degelijk op eredivisie niveau maar gaan de Europese top zeker niet bestormen en daarnaast speelt Veltman al tijden niet goed!

Je reinste kapitaalvernietiging en strategisch haaks op het beleid!

Schöne doet het goed, maar zou Bazoer inmiddels niet doorhebben wat er op die positie gevraagd wordt en dat hij geen postbode moet spelen!!!

Tete is echt 100x beter dan Veltman als rb en Sanchez 100x beter als rcv. Dus aan de kant
svp.

Viergever is een ideale man achter de hand, Riedewald een groeidiamant... Wisselen die hap!

Vooralsnog is het meeste dat nu goed loopt bij toeval en met geluk ontstaan er zijn maar weinig keuzes vanuit de uitgesproken visie van Bosz die goed uitpakken.

Ik vond Bosz top maar wordt een steeds grotere flop!
p111
 p111 - donderdag 17 november 2016 - 08:58   quote  deeplink  
Jou wisselingen kan ik mee leven,maar dat Bosz flop is vind ik nog te ver gaan.Je weet namelijk nooit wat er achter de schermen gebeurd hoe is hun lichaamstaal op de training hoe is hun inzet,luisteren ze wel naar Bosz als hij ze iets wil laten doen positioneel in partyvorm speelt Bazoer nog postbode ? of laat Riedewald zijn man steeds lopen al is het tig keer door Bosz aangegeven enz .Dus dat zijn dingen die doorslag kunnen geven in zijn keus voor de basis.
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 08:38 schreef Stanley het volgende:
Het begint erop te lijken dat onze Bosz meer kapot maakt dan goeds brengt!

Om te beginnen ligt er ook een fout bij de spelers zelf. Zij willen allemaal naar de grote clubs waar nog meer concurrentie is met nog betere spelers. Als ze hier de concurrentie al niet aankunnen hoe moet dat straks dan ?

Het is de trainer zijn recht en taak om keuzes voor de beste spelers en het beste team te maken. Dus dat is top.

Maar als ik de berichten mag geloven stelt Bosz zich niet echt op als een trainer van deze tijd. Hij zet spelers uit eigen jeugd bovendien ernaast zonder enige uitleg en of zicht op verandering. Dat is niet goed! Bovendien speelden meerdere van hen vorig jaar in oranje en ziet een blinde dat zij potentiële Europese top zijn.

Viergever en Veltman zijn degelijk op eredivisie niveau maar gaan de Europese top zeker niet bestormen en daarnaast speelt Veltman al tijden niet goed!

Je reinste kapitaalvernietiging en strategisch haaks op het beleid!

Schöne doet het goed, maar zou Bazoer inmiddels niet doorhebben wat er op die positie gevraagd wordt en dat hij geen postbode moet spelen!!!

Tete is echt 100x beter dan Veltman als rb en Sanchez 100x beter als rcv. Dus aan de kant
svp.

Viergever is een ideale man achter de hand, Riedewald een groeidiamant... Wisselen die hap!

Vooralsnog is het meeste dat nu goed loopt bij toeval en met geluk ontstaan er zijn maar weinig keuzes vanuit de uitgesproken visie van Bosz die goed uitpakken.

Ik vond Bosz top maar wordt een steeds grotere flop!
Het gebeurt niet vaak Stanley,maar ik ben het volledig met je eens..
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 08:58 schreef p111 het volgende:
Jou wisselingen kan ik mee leven,maar dat Bosz flop is vind ik nog te ver gaan.Je weet namelijk nooit wat er achter de schermen gebeurd hoe is hun lichaamstaal op de training hoe is hun inzet,luisteren ze wel naar Bosz als hij ze iets wil laten doen positioneel in partyvorm speelt Bazoer nog postbode ? of laat Riedewald zijn man steeds lopen al is het tig keer door Bosz aangegeven enz .Dus dat zijn dingen die doorslag kunnen geven in zijn keus voor de basis.
Maar als die lichaamstaal en instelling dit jaar zo slecht is onder Bosz terwijl diezelfde jongens onder de Boer er wel voor gingen. Zou dat dan niet ook deels aan de trainer kunnen liggen?
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar als die lichaamstaal en instelling dit jaar zo slecht is onder Bosz terwijl diezelfde jongens onder de Boer er wel voor gingen. Zou dat dan niet ook deels aan de trainer kunnen liggen?
nee... als de trainer je eraf haalt omdat je er niks van bakt je verliest van willem2 roda en word uitgeschakeld in de CL.. vervolgens word je eraf gehaald ga je niet lopen janken en er met de pet na gooien.. dat heeft niks met de trainer temaken maar met je eigen metaliteit
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2016 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 08:38 schreef Stanley het volgende:
Het begint erop te lijken dat onze Bosz meer kapot maakt dan goeds brengt!

Om te beginnen ligt er ook een fout bij de spelers zelf. Zij willen allemaal naar de grote clubs waar nog meer concurrentie is met nog betere spelers. Als ze hier de concurrentie al niet aankunnen hoe moet dat straks dan ?

Het is de trainer zijn recht en taak om keuzes voor de beste spelers en het beste team te maken. Dus dat is top.

Maar als ik de berichten mag geloven stelt Bosz zich niet echt op als een trainer van deze tijd. Hij zet spelers uit eigen jeugd bovendien ernaast zonder enige uitleg en of zicht op verandering. Dat is niet goed! Bovendien speelden meerdere van hen vorig jaar in oranje en ziet een blinde dat zij potentiële Europese top zijn.

Viergever en Veltman zijn degelijk op eredivisie niveau maar gaan de Europese top zeker niet bestormen en daarnaast speelt Veltman al tijden niet goed!

Je reinste kapitaalvernietiging en strategisch haaks op het beleid!

Schöne doet het goed, maar zou Bazoer inmiddels niet doorhebben wat er op die positie gevraagd wordt en dat hij geen postbode moet spelen!!!

Tete is echt 100x beter dan Veltman als rb en Sanchez 100x beter als rcv. Dus aan de kant
svp.

Viergever is een ideale man achter de hand, Riedewald een groeidiamant... Wisselen die hap!

Vooralsnog is het meeste dat nu goed loopt bij toeval en met geluk ontstaan er zijn maar weinig keuzes vanuit de uitgesproken visie van Bosz die goed uitpakken.

Ik vond Bosz top maar wordt een steeds grotere flop!
riedewald kan je over nadenken.. rest zeggen cijfers toch echt wat anders qua onderscheppingen en gewonnen duels.. en de wedstrijden die gewonnen zijn..
Stanley
 Stanley - donderdag 17 november 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gebeurt niet vaak Stanley,maar ik ben het volledig met je eens..
Ik koester dit moment Remco ;-)
Stanley
 Stanley - donderdag 17 november 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 08:58 schreef p111 het volgende:
Jou wisselingen kan ik mee leven,maar dat Bosz flop is vind ik nog te ver gaan.Je weet namelijk nooit wat er achter de schermen gebeurd hoe is hun lichaamstaal op de training hoe is hun inzet,luisteren ze wel naar Bosz als hij ze iets wil laten doen positioneel in partyvorm speelt Bazoer nog postbode ? of laat Riedewald zijn man steeds lopen al is het tig keer door Bosz aangegeven enz .Dus dat zijn dingen die doorslag kunnen geven in zijn keus voor de basis.
volgens mij mis je de essentie van mijn post...en ik zeg niet dat Bosz flop is,
maar hij beweegt zich wat mij betreft wel in die richting..
p111
 p111 - donderdag 17 november 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar als die lichaamstaal en instelling dit jaar zo slecht is onder Bosz terwijl diezelfde jongens onder de Boer er wel voor gingen. Zou dat dan niet ook deels aan de trainer kunnen liggen?
Gingen ze er wel echt voor onder de Boer ?of was het toen makkelijker omdat die bal gewoon opzij of achteruit gespeeld werd.
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 november 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 20:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Gingen ze er wel echt voor onder de Boer ?of was het toen makkelijker omdat die bal gewoon opzij of achteruit gespeeld werd.
;)
remco k
 remco k - donderdag 17 november 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 20:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Gingen ze er wel echt voor onder de Boer ?of was het toen makkelijker omdat die bal gewoon opzij of achteruit gespeeld werd.
Of het makkelijker of moeilijker was is niet zo relevant volgens mij.

Alle jongens hebben laten zien prima in snel en aanvallend spel mee te kunnen, en ze krijgen nu geen kans.

Ik begrijp niet zo goed waarom de discussie zo groot gemaakt wordt.

Zoals ik al aangaf is het slechts een mening..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 november 2016 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Of het makkelijker of moeilijker was is niet zo relevant volgens mij.

Alle jongens hebben laten zien prima in snel en aanvallend spel mee te kunnen, en ze krijgen nu geen kans.

Ik begrijp niet zo goed waarom de discussie zo groot gemaakt wordt.

Zoals ik al aangaf is het slechts een mening..
welk snel aanvallend spel hebben ze gespeelt dan onder de boer ??
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 november 2016 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 20:24 schreef p111 het volgende:

[..]

Gingen ze er wel echt voor onder de Boer ?of was het toen makkelijker omdat die bal gewoon opzij of achteruit gespeeld werd.
Nu er iets meer gevraagd wordt vallen ze door de mand. Een aantal tenminste.
De Boer heeft ze verpest en lui gemaakt. Nu is er tenminste een trainer die aanvallender wilt spelen. De Boer haalde resultaten maar het voetbal werd steeds slechter en de laatste twee seizoenen ook geen kampioen en dat lag niet aan de concurrentie alleen.
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2016 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2016 - 00:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

welk snel aanvallend spel hebben ze gespeelt dan onder de boer ??
Laten zien er in mee te kunnen is iets anders dan het spel ook spelen.

Ik heb bij vlagen spel gezien dat vooruit ging en dat snel was. Ook afgelopen jaar..

En dat was veel te weinig..

Maar een jongen als Bazoer staat echt niet zonder reden bij een Barca op de lijst, of denk je dat die spelers lage handelingssnelheid behoren te hebben..

Bazoer komt bij die tests trouwens altijd goed uit de bus bij Ajax..

Hieronder een leuk voorbeeld daarvan..

http://www.voetbalprimeur.nl/media/629654/mooie-trainingsbeelden-van-hoge-handelingssnelheid-bazoer.html
remco k
 remco k - vrijdag 18 november 2016 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2016 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nu er iets meer gevraagd wordt vallen ze door de mand. Een aantal tenminste.
De Boer heeft ze verpest en lui gemaakt. Nu is er tenminste een trainer die aanvallender wilt spelen. De Boer haalde resultaten maar het voetbal werd steeds slechter en de laatste twee seizoenen ook geen kampioen en dat lag niet aan de concurrentie alleen.
Het voetbal werd saaier. Niet slechter..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 18 november 2016 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar als die lichaamstaal en instelling dit jaar zo slecht is onder Bosz terwijl diezelfde jongens onder de Boer er wel voor gingen. Zou dat dan niet ook deels aan de trainer kunnen liggen?
Deels wel maar Ghazi speelde toen ook slecht en mocht blijven staan dat is het verschil met nu. Bazoer zat de laatste wedstrijd ook op de bank. Tete zijn blessure werd goed opgevangen door Veltman. Veltman mag nu weer vervangen worden door Tete al was deze ook niet echt in vorm dit seizoen(paar keer dat hij speelde).

Zonder Gudelj spelen we ook niet slechter en Dijks vs. Sinkgraven maakt ook weinig verschil.
Schöne doet het beter dan Bazoer(gezien zijn statistieken), Viergever vind ik geen topper maar Riedewald maakte ook nog wel eens fouten(is wel je toekomst veel potentie)

Toch denk ik dat ik het anders zou doen maar vind wel dat de trainer in zijn recht staat aangezien hij ook resultaten haalt. Waarschijnlijk vind hij deze elf het beste presteren en zijn spel spelen. Dat bepaalde voorkeursspelers van de Boer nu banken zorgt er gelijk voor dat ze in opstand komen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 18 november 2016 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2016 - 07:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Laten zien er in mee te kunnen is iets anders dan het spel ook spelen.

Ik heb bij vlagen spel gezien dat vooruit ging en dat snel was. Ook afgelopen jaar..

En dat was veel te weinig..

Maar een jongen als Bazoer staat echt niet zonder reden bij een Barca op de lijst, of denk je dat die spelers lage handelingssnelheid behoren te hebben..

Bazoer komt bij die tests trouwens altijd goed uit de bus bij Ajax..

Hieronder een leuk voorbeeld daarvan..

http://www.voetbalprimeur.nl/media/629654/mooie-trainingsbeelden-van-hoge-handelingssnelheid-bazoer.html
januari 2016... en mooi dat hij bij barca op de lijst staat.. wie zegt dit ? socialmedia.. daarbij kan hij op de lijst staan, neemt die daargenoegen met bekerwedstrijden ? typisch gevalletje appelvlaai.. tehoog in de bol
p111
 p111 - vrijdag 18 november 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Ach ik vind Bazoer echt wel een goede voetballer en mag voor mij wisselen met Schone,maar zodra hij weer ballen gaat brengen bij zijn medespeler er uit halen en op de bank zetten net zolang tot hij dat afleert.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 18 november 2016 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 november 2016 - 20:08 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik koester dit moment Remco ;-)
Heumeau!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 november 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Vorig jaar was Bazoer nog een held, nu voor velen een afgedankte hond. Lekker respectloos!!!
Stanley
 Stanley - vrijdag 18 november 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 november 2016 - 15:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Heumeau!
love is in the air ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0142920