BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 12:49   quote  deeplink  
Met deze selectie moet het kampioenschap en fatsoenlijk voetbal wel het absolute minimum zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 juli 2018 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 12:49 schreef Eide het volgende:
Met deze selectie moet het kampioenschap en fatsoenlijk voetbal wel het absolute minimum zijn.
Tot nog toe geeft de voorbereiding geen aanleiding om dat maar enigzins te verwachten. En dan kunnen we wel roepen dat het "maar" de voorbereiding is, maar ook dan had het spel wel wat hoogstaander mogen zijn.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 juli 2018 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 13:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tot nog toe geeft de voorbereiding geen aanleiding om dat maar enigzins te verwachten. En dan kunnen we wel roepen dat het "maar" de voorbereiding is, maar ook dan had het spel wel wat hoogstaander mogen zijn.
indd... zelfs jong ajax speelde aantrekkelijker voetbal.. zelfs tegen een "amateur" club was het bagger..
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 13:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tot nog toe geeft de voorbereiding geen aanleiding om dat maar enigzins te verwachten. En dan kunnen we wel roepen dat het "maar" de voorbereiding is, maar ook dan had het spel wel wat hoogstaander mogen zijn.
Eens, maar als je vrijwel je hele basis behoud en er 2 EPL spelers bijkoopt is dat het absoluut minimaal acceptabele resultaat. Alles wat minder is, is falen van Ten Hag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 juli 2018 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 15:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, maar als je vrijwel je hele basis behoud en er 2 EPL spelers bijkoopt is dat het absoluut minimaal acceptabele resultaat. Alles wat minder is, is falen van Ten Hag.
Dat ben ik helemaal met je eens Eide. Wat ik alleen bedoel is dat ik nog niets Heb gezien wat die hoop gaat bewerkstelligen.
p111
 p111 - zondag 22 juli 2018 - 20:24   quote  deeplink  
Ja maar je hebt natuurlijk nog niet een keer compleet gespeeld,met een fitte juiste samenstelling.Nico en Blind nog niet geheel op conditie ook Ziyech en Donny absaluut nog niet op conditie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 juli 2018 - 22:11   quote  deeplink  
Oei, inmiddels is AFCA.nl zich ook gaan roeren met zaken over het bestuur. Maar ook die zullen het wel weer fout hebben.

Geruchten dat Dailey maar 10 miljoen heeft gekost en er dus 6 miljoen ergens verblijft. En o ja, dat zijn vader zijn zaakwaarnemer is..... Oei oei oei, dit gaat nog wat worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 22 juli 2018 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 20:24 schreef p111 het volgende:
Ja maar je hebt natuurlijk nog niet een keer compleet gespeeld,met een fitte juiste samenstelling.Nico en Blind nog niet geheel op conditie ook Ziyech en Donny absaluut nog niet op conditie.
Lulsmoezen. Hier begint het al!!!
Eide
 Eide - zondag 22 juli 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:
Oei, inmiddels is AFCA.nl zich ook gaan roeren met zaken over het bestuur. Maar ook die zullen het wel weer fout hebben.

Geruchten dat Dailey maar 10 miljoen heeft gekost en er dus 6 miljoen ergens verblijft. En o ja, dat zijn vader zijn zaakwaarnemer is..... Oei oei oei, dit gaat nog wat worden.
Geruchten en verdenkmakingen omdat vooral vader Danny niet populair is. Zonder serieuze bron beschouw ik dit voorlopige als een stoot onder de gordel. Laat de AFCA maar bewijzen dat ik geen gelijk heb. Ik durf de uitspraak wel aan dat ze dat niet kunnen omdat ze het zelf als over een "gerucht uit Manchester" hebben.

Ik zie dit vooral als een aanklacht richting de onpopulaire Ten Hag en Overmars. Ik vind het jammer dat een op en top Ajacied als Daley Blind daarvoor zo wordt misbruikt. Dat hoort niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Eide --
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Geruchten en verdenkmakingen omdat vooral vader Danny niet populair is. Zonder serieuze bron beschouw ik dit voorlopige als een tamelijke achterbakse stoot onder de gordel. Laat de AFCA maar bewijzen dat ik geen gelijk heb. Ik durf de uitspraak wel aan dat ze dat niet kunnen omdat ze het zelf als over een "gerucht uit Manchester" hebben.
Wie ben jij dan dat AFCA zich aan jou moet bewijzen?
De wijze waarop jij formuleert stel jij jezelf wel boven betrokken partijen.

Wat mij vooral opvalt aan het gemaakte statement en dat heb ik zelf een tijdje geleden ook al op het forum geuit is dat er gedaan wordt alsof Daley Blind een soort Messi is en dat zijn kwaliteiten niet in verhouding staan tot de transfersom.

Verder de kritiek op Overmars waar ook weinig aan gelogen is, is het geld dat de afgelopen jaren geïnvesteerd is met het resultaat van nul kampioenschappen in de laatste 4 jaar.

En als jij dan komt met een post waarin je de suggestie wekt dat de kampioenschappen onder FdB te relateren zijn aan Daley Blind en sinds hij weg is er 0 kampioenschappen zijn behaald.... Echt lachwekkend.

En dan doet mij dit ook een beetje terugdenken aan die discussie over Veltman waarbij iedereen kon zien dat hij een zwakke schakel was, maar jij geloof ik met die achterlijke en manipulatieve statistieken op de proppen kwam en wilde beweren dat Ajax met Veltman sterker is dan zonder...

Nou je kan met duizend statistieken aankomen, maar aan mijn ogen mankeert nog altijd niets...

Achterlijke armen achter de rug in de zestien.
Shitload aan overbodige overtredingen.

Verkeerde kant van de man dekken.
Te traag zijn.
Bal zonder druk zomaar in de voeten van de tegenpartij plaatsen..

Etc etc.

Overmars is gewoon kut. Klaar en zijn rol in de Magallan soap is een heel goede samenvatting van zijn functioneren binnen Ajax.
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 00:13 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wie ben jij dan dat AFCA zich aan jou moet bewijzen?
Als je op dergelijke wijze geruchten en beschuldigingen de wereld in slingert mag ik, net als elke andere fan, daar wat van vinden. Ik eis geen bewijs in tegenstelling tot wat jij beweert of gelezen meent te hebben. Ik kies er voor de AFCA niet te geloven tenzij ze dit veel beter onderbouwen.

En zullen we niet beginnen met flauwekul als "wie ben jij dan". Ik kom hier voor m'n lol, ik hoop jij ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Eide --
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 juli 2018 - 01:28   quote  deeplink  
De tijd zal het leren, maar ik zie niet hoe een fansite meer krediet zou moeten hebben vwb geruchten dan andere media.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 02:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 00:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je op dergelijke wijze geruchten en beschuldigingen de wereld in slingert mag ik, net als elke andere fan, daar wat van vinden. Ik eis geen bewijs in tegenstelling tot wat jij beweert of gelezen meent te hebben. Ik kies er voor de AFCA niet te geloven tenzij ze dit veel beter onderbouwen.

En zullen we niet beginnen met flauwekul als "wie ben jij dan". Ik kom hier voor m'n lol, ik hoop jij ook.
Waar ik op doel Eide is dat er steeds meer zijn die dergelijke "geruchten" naar buiten brengen. Het zogenaamde "nieuwe" beleid van Overmars wordt meer en meer gezien als een laatste redmiddel om het hachje van hem en v.d. Sar te redden. Zo zie ik het ook, want raar dat zoiets ineens kan??? Of worden de heren op het pluche benauwd na 4 prijsloze jaren? En ja, zoals ik eerder al heb gezegd verbloemt de EL-finale enorm veel en zijn er veel supporters die daar maar naar wijzen, maar vergeten diezelfde supporters dat we meermaals gezwijnd hebben op weg naar diezelfde finale. Om over de wedstrijd in de finale zelf maar niet te spreken.

Ik geef tevens aan dat ik al vanaf het begin twijfels heb over de hoogte van de transfersom! Het verhaal verbaast me dan ook niet enigzins en zou zo uit mijn hand geschreven kunnen zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 02:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 01:28 schreef Hasjkoph het volgende:
De tijd zal het leren, maar ik zie niet hoe een fansite meer krediet zou moeten hebben vwb geruchten dan andere media.
Waar heb ik het over krediet?? Het enige waar ik het over heb is dat de "geruchten" door steeds meer mensen naar buiten wordt gebracht dat er binnen het bestuur louche zaken afspelen. Ik sluit daar mijn ogen niet voor, gewoonweg omdat ik totaal geen vertrouwen meer Heb in wat er binnen onze club afspeelt.
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 00:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik eis geen bewijs in tegenstelling tot wat jij beweert of gelezen meent te hebben.
Laat de AFCA maar bewijzen dat ik geen gelijk heb. Ik durf de uitspraak wel aan dat ze dat niet kunnen omdat ze het zelf als over een "gerucht uit Manchester" hebben.

Dit klinkt toch wel als dat jij een soort bewijs eist... Niet dat jij in de positie bent om dit te kunnen, maar zo profileer je jezelf wel.

En ja, ik kom hier ook voor mijn lol, maar krijg wel het gevoel dat het hier op een of andere wijze " politiek correct " is om pro Overmars te zijn, terwijl deze man op een incidenteel mazzeltje niet goed presteert...

... En de beerput gaat langzaam maar zeker open en steeds meer mensen durven informatie los te laten!
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 08:23   quote  deeplink  
Forse kritiek op 'Baby Schol' Blind en Overmars: 'Ongehoorde massa misleiding' Zondag 22 juli 2018 om 21:37

De meeste fans zijn blij met de terugkeer van Daley Blind, maar Ajax-fansite AFCA.nl is behoorlijk kritisch. Er is niet alleen kritiek op Blind, ook directeur spelersbeleid Marc Overmars komt er niet goed vanaf.

'Alsof Jezus terug op aarde is gekeerd', zo valt er te lezen. 'De hysterie kent geen grenzen. Dat Knotje Piepelotje een zeer matige verdediger is telt niet. Dat-ie dus op de posities van Schöne, De Jong en Eiting ingezet gaat worden ook niet. Dat-ie bij United simpelweg niet meer aan de bak kwam is ook geen issue. (...) We gaan zien of Baby Schol de enorme verwachtingen waar kan maken. Gezien zijn laatste bijzonder zwakke optredens in Oranje zijn grote reserves echter op zijn plaats.'

AFCA.nl moet nog maar zien of Ajax tegen Sturm Graz goed voor de dag komt. Er klopt 'nog niets van' in Amsterdam. 'Wat wel loopt als een trein is de Ajax-propagandamachine. De transfers van Tadic en vooral die van Blind zijn door het eigen media-apparaat en vooral ook via huisroeptoeter De Telegraaf, lees Mike Verweij (Ajax-watcher, red.), dermate gehyped dat het lijkt alsof de meeste prijzen alleen nog maar opgehaald hoeven worden.'

Dan komt Overmars ter sprake. De technische man kondigde deze week aan dat de miljoenentransfers van Blind en Tadic slechts 'het begin' zijn en dat Ajax het Bayern München van Nederland moet worden. 'Het begin...De zes jaar hiervoor waarin de teller op zo'n zeventig (!) aankopen kwam te staan en die de afgelopen vier jaar geen enkele prijs opleverden worden we even geacht te vergeten. Een staaltje ongehoorde massa misleiding.'

'Je staat aan het einde van jouw doodlopende B-weg. CL-deelname kan je een afslag bieden waarop enige tijd wat ademgehaald kan worden. Meteen alweer falen smoort alle goede bedoelingen echter direct. En dan is je tijd gewoon op', aldus AFCA.nl over Overmars.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 08:34   quote  deeplink  
Goh wat een negativiteit toch.....!!!

Of is het hier een gemaakt en op niets gebaseeerd Pro Overmars bolwerk.

Oefenwedstrijden zijn niet doorslaggevend, maar als je tot op heden kijkt naar de resultaten tegen Duitse en Engelse halfprofs, dan springt Ajax er slechts uit in negatieve zin.

Ten Hag laat zich wederom niet van zijn beste kant zien. Dit deed hij vorig seizoen niet bij zijn start na de winterstop. Dit deed hij niet in zijn interviews en al helemaal niet op het veld.

Aankopen moest deze nietsnut en slappe ouwehoer hebben... En die kreeg hij dan ook van zijn billenmaatje Overmars...

Resultaat: 0

Veldspel dat op 1 wedstrijd na om te huilen was en het kampioenschap verspeeld.

En deze start is wederom kut!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door AkaS --
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 08:48   quote  deeplink  
Of we accepteren gewoon dat niet iedereen er dezelfde zienswijze op na houdt Akas. Zonder allerlei prikjes gericht tegen personen. Nogmaals, ik kom hier voor mijn lol. Juist dat anderen heel verschillend tegen hetzelfde aankijken is de charme van een forum. Als ik alleen mijn eigen mening gereflecteerd wil horen ga ik wel tegen een spiegel lullen. Ik vind juist al die andere meningen boeiend. Ik begrijp oprecht niet dat jij je zo vreselijk druk kan maken dat anderen niet dezelfde mening hebben als jij over bijvoorbeeld Overmars.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 23 juli 2018 - 08:52   quote  deeplink  
Sorry, maar er is geen aanleiding om zowel positief als negatief te zijn.

Enige wat je moet doen is afwachten.
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 08:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Sorry, maar er is geen aanleiding om zowel positief als negatief te zijn.

Enige wat je moet doen is afwachten.
Nou, er zijn voldoende aanleidingen om negatief te zijn. De voorbereiding leek helemaal nergens op.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 juli 2018 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juli 2018 - 08:15 schreef Eide het volgende:
Het elftal dat tegen Wolves speelde zit toch dicht tegen de beste 11 aan hoor. Natuurlijk, Tadic komt zaterdag pas, Blind is nog niet wedstrijdfit (kennelijk) maar dat is geen excuus dat het voetbal totaal niet uit de verf komt.
Sinds Ten Hag heeft Ajax nog geen 1 goede wedstrijd gespeeld en gaat het van slecht naar erger. Of de spelers zijn te dom dat ze het spelletje dat Ten Hag wil spelen niet snappen, of Ten Hag is gewoon geen goede coach. Als je dit elftal ziet, dan moet je toch gewoon een wedstrijd weten te winnen van de kleinere clubs
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:15 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Sinds Ten Hag heeft Ajax nog geen 1 goede wedstrijd gespeeld
Aardige uitspraak want er schoot mij ook niet onmiddellijk iets te binnen. Misschien Ajax - Heerenveen maar verder... Dat is ook precies waaer zo veel kritiek is op Ten Hag waarom het "gun hem tijd" argument nergens op slaat. Als je tussentijds van trainer wisselt moet daar iets tegenover staan. Ten Hag presteert helemaal niets tot dusver.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 23 juli 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, er zijn voldoende aanleidingen om negatief te zijn. De voorbereiding leek helemaal nergens op.
En dat baseer je op de oefenwedstrijden? Ik heb geen enkele voorbereiding gezien, die goed vertegenwoordigd qua seizoen.

Eerder is de trainingen belangrijker dan de oefenwedstrijden.

Het telt pas wanneer je er moet staan.

Er is genoeg kwaliteit in de selectie. Ten opzichte van El finale mis je alleen Sanchez. Viergever, Klaassen, Younes. Die mis ik niet.
En de trainer, de vraag is of ten hag het uit deze selectie krijgt.

Maar daar bewijst de oefenwedstrijden niks mee. Want al zouden ze wel 10-0 van de 3de klasser gewonnen hebben dat bewijst niet dat ze tegen Graz wel staan. Omgekeerd, dat kan ook.

Je moet niet pieken op oefenwedstrijden maar op wedstrijden die er toen doen
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 juli 2018 - 10:29   quote  deeplink  
Iedereen zaagt aan iederen zijn stoelpoten en zelfs supporterclubjes doen dat nu ook. Je kan bij Ajax op geen enkele normale manier meer werken. Als dat zo is dat 6m verdrween, dan komt dat wel naar voren bij de accountants. Ajax is beursgenoteerd, daarbij betaald Ajax niet cash 16 miljoen in 1x, zo werkt dat nu eenmaal niet.

Overmars en maghallal, dat vind ik juist goed gedaan van Overmars. Hij liet zich niet piepelen en trok de stekker eruit terwijl er hier nog werd gerollebold over waarom hij zich liet piepellen.

Hoe dan ook ben ik geen fan van Ten Hag en kan ik niet wachten tot Van Gaal zich bij Ajax gaat voegen, dat bergkamp en Jonk weer terugkomen, dat Keizer gewoon weer Jong Ajax gaat coachen of samen met van Gaal het eerste gaan coachen.

Dit alles zal niet gebeuren en ik hoop echt dat de RVC Overmars tegenhoudt alsze nu weer iemand van 20miljoen willen kopen, want we zullen echt niet sterker worden dan Real Madrid en kunnen echt niet op tegen het geld dat ze in Engeland verdienen.

Bij falen ten Hag tegen Sturm Grass zal het heel lastig voor hem en Overmars worden, waardoor er meer geruchten en nep nieuws wordt verspreid, de druk wordt opgevoerd, precies hetgeen wat Ajax niet nodig heeft.

Het is altijd lekker om als nummer 2 in de luwte te kunnen werken, daarom is PSV gewoon stabieler en vliegt iedereen elkaar in de haren bij Ajax, inclusief de supporters
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:29 schreef Ajax we love you het volgende:

Overmars en maghallal, dat vind ik juist goed gedaan van Overmars. Hij liet zich niet piepelen en trok de stekker eruit terwijl er hier nog werd gerollebold over waarom hij zich liet piepellen.

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Aardige uitspraak want er schoot mij ook niet onmiddellijk iets te binnen. Misschien Ajax - Heerenveen maar verder... Dat is ook precies waaer zo veel kritiek is op Ten Hag waarom het "gun hem tijd" argument nergens op slaat. Als je tussentijds van trainer wisselt moet daar iets tegenover staan. Ten Hag presteert helemaal niets tot dusver.
wedstrijd tegen Zwolle was wel ok. Maar verder ook echt niet volgens mij dan.
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 08:48 schreef Eide het volgende:
Of we accepteren gewoon dat niet iedereen er dezelfde zienswijze op na houdt Akas. Zonder allerlei prikjes gericht tegen personen. Nogmaals, ik kom hier voor mijn lol. Juist dat anderen heel verschillend tegen hetzelfde aankijken is de charme van een forum. Als ik alleen mijn eigen mening gereflecteerd wil horen ga ik wel tegen een spiegel lullen. Ik vind juist al die andere meningen boeiend. Ik begrijp oprecht niet dat jij je zo vreselijk druk kan maken dat anderen niet dezelfde mening hebben als jij over bijvoorbeeld Overmars.
Eens Eide, het is idd de charme van een forum om het oneens te zijn met elkaar.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 23 juli 2018 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!
Ik weet niet of optie 2 en 3 wel beschikbaar waren en of die spelers wel wilde komen. Ik zeg ook niet dat de verlosser binnen is gehaald, maar ik had zelf wel mijn twijfels bij de eerste aankoop die gelukkig niet doorging.

Het is allemaal koffiedik kijken, maar 1 ding weet ik wel dat Overmars de stekker eruit had getrokken. Je kan natuurlijk wel even wachten als de afspraak was dat Boca een vervanger mocht zoeken. Wel een slechte afspraak, want je koopt een speler of je koopt geen speler.

Hoe dan ook luister ik niet naar media, omdat dit vaak een mening is van een ander en de personen zelf niet aan de tafel zitten bij de onderhandelingen. Het is allemaal van horen zeggen en bla bla bla en dan maken ze er een mooi verhaaltje van. In sommige situaties wordt de pers gebruikt om bepaalde info door te geven, ook hier heb ik altijd mijn grote vraagtekens bij.

Kortom ik geloof niets wat de pers schrijft en weet alleen dat het een feit is dat die maghala niet komt en zo erg vind ik dat niet. In dat geval heeft Overmars het prima gedaan, door de stekker eruit te trekken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 juli 2018 - 14:47   quote  deeplink  
37661393_1815368915177115_2212058232187256832_n.jpg?_nc_cat=0&oh=58a32fd8904627cb7343c32e63e62e35&oe=5BE43B36

Bij winst of verlies van Sturm Graz

Bij winst: Standard Luik

Bij verlies: Dundalk FC of AEK Larnaca

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Hasjkoph --
remco k
 remco k - maandag 23 juli 2018 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!
Volgens mij valt het wel mee dat er gedaan wordt alsof dit de verlosser is.

Er wordt gezegd dat dit een goede aankoop is. Of hij ons kampioen kan maken? Ik denk het niet, kan hij ons stabieler maken als elftal, dat denk ik wel, en daarmee wordt hij dus belangrijk voor de balans vermoed ik.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 23 juli 2018 - 15:43   quote  deeplink  
Er zijn altijd mensen die zeiken omdat ze willen zeiken. Dan zoeken ze naar punten waar ze over willen zeiken.

Bijvoorbeeld, elftal is jong en grillig. Zit zeker talent in maar met meer ervaren krachten zou het een veel beter elftal maken.
Word er dan gezegd.

Dan word er ervaren krachten gehaald, dan is het weer niet goed want dan kijkt men naar de speler en niet naar het team.
Dat de speler te slecht is en het elftal niet mee kan nemen omdat het een slechte speler is.

Maar je moet in dat geval kijken naar het teambelang. Jonge spelers met spelers met ervaring.

De vraag is of de trainer een goede team van kan maken. Want een goede ingrediënten maakt nog geen lekkere maaltijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 juli 2018 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!
Ik denk dat je er nu toch naast zit: Er is al eerder sprake geweest dat Blind misschien terug gehaald zou worden, mede omdat hij zelf ook wel graag in Amsterdam is (AJAX), alleen werd toen niet gelijk geschakeld ivm de hoge vraag prijs. Dat overmars uiteindelijk toch heeft doorgeschakeld naar Blind na weer een k.. smoes m.b.t. Magalan, vind ik wel goed gedaan. In tussentijd zal er intern overleg geweest zijn of ajax aan de vraagprijs moest gaan voldoen. Blind heeft natuurlijk nu wel 4 jaar PL ervaring, waarvan hij het laatste seizoen niet veel aan spelen is toegekomen. mede door een blessure en het hertsel daarvan. De seizoenen daarvoor veelal een basisplaats.
Ook het feit dat hij zelf heel graag naar ajax terug wilde, evenals Tadic graag bij ajax wilde spelen, kan ik alleen maar goed vinden. Ik zeg niet dat zij ons even kampioen maken, maar denk wel dat beide spelers met al hun inernationale ervaring heel goed voor de balans in ons team kunnen zorgen. En beide spelers spreken gewoon Nederlands, ook niet algeheel onbelangrijk met het accent van Ten Hag ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 juli 2018 - 15:51   quote  deeplink  
Wij worden trouwens gewoon kampioen. Ik weet het zeker. Ik voel het aan mijn water.
En ik bid er voor!
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 15:57   quote  deeplink  
Ik heb niet het idee dat Blind nu meteen als Messias wordt weggezet. Ik zie wel dat het merendeel van de Ajacieden vindt dat Ajax goed gehandeld heeft en met Tadic en Blind twee spelers heeft binnen gehaald waarvan iedereen dacht dat ze onhaalbaar waren.
remco k
 remco k - maandag 23 juli 2018 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Ik heb niet het idee dat Blind nu meteen als Messias wordt weggezet. Ik zie wel dat het merendeel van de Ajacieden vindt dat Ajax goed gehandeld heeft en met Tadic en Blind twee spelers heeft binnen gehaald waarvan iedereen dacht dat ze onhaalbaar waren.
Wat overigens niks zegt over de prestaties van komend seizoen, uiteindelijk moet het eerst nog maar eens een geheel gemaakt worden.

Maar inclusief het mogelijke vertrek van Ziyech hebben we echt een hele knappe selectie.
Eide
 Eide - maandag 23 juli 2018 - 16:38   quote  deeplink  
Absoluut, maar vooral ook een trainer die nog geen moment een overtuigend team heeft weten neer te zetten. Als je met De Ligt, Tagliafico, Ziyech, Neres en KJH al niet kan overtuigen...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 juli 2018 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!
Hoe weet je dit optie 2 en 3? Media die mochten we nooit geloven..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 juli 2018 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 15:57 schreef Eide het volgende:
Ik heb niet het idee dat Blind nu meteen als Messias wordt weggezet. Ik zie wel dat het merendeel van de Ajacieden vindt dat Ajax goed gehandeld heeft en met Tadic en Blind twee spelers heeft binnen gehaald waarvan iedereen dacht dat ze onhaalbaar waren.
En spelers met de nodige ervaring die nog niet geheel over de top zijn. Al jaren is er geen stabiliteit of goede balans binnen de selectie ik denk dat het in dit opzicht echt wel topaankopen zijn voor Ajax. En ja dat dit dan wat geld kost tja dat is te verwachten.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 juli 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat overigens niks zegt over de prestaties van komend seizoen, uiteindelijk moet het eerst nog maar eens een geheel gemaakt worden.

Maar inclusief het mogelijke vertrek van Ziyech hebben we echt een hele knappe selectie.
Nou ik vind niet dat er nog veel excuses gebruikt kunnen worden als je nu geen kampioen wordt hoor. Dan gaat er toch echt iets fout hoor.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 juli 2018 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 17:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou ik vind niet dat er nog veel excuses gebruikt kunnen worden als je nu geen kampioen wordt hoor. Dan gaat er toch echt iets fout hoor.
Als we nu weer geen kampioen worden, moet naar mijn idee de hele club op de schop. Je hebt het meeste geld, ook op het veld, de grootste talenten en een NAAM hoog te houden en ook nog eens een trainer die tactisch heel erg sterk is (zegt men) Het MOET nu gebeuren. Geen excuses!

Wij worden kampioen!!
AkaS
 AkaS - maandag 23 juli 2018 - 18:06   quote  deeplink  
Moet je nou toch eens al die reactie lezen hier...

Echt heel bijzonder. En straks moord en brand schreeuwen met zijn allen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 23 juli 2018 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 18:06 schreef AkaS het volgende:
Moet je nou toch eens al die reactie lezen hier...

Echt heel bijzonder. En straks moord en brand schreeuwen met zijn allen.
Lachuuuh toch? ;-)
remco k
 remco k - maandag 23 juli 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 17:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nou ik vind niet dat er nog veel excuses gebruikt kunnen worden als je nu geen kampioen wordt hoor. Dan gaat er toch echt iets fout hoor.
Ik doel hiermee enkel op ten Hag waar ik nog over twijfel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 16:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoe weet je dit optie 2 en 3? Media die mochten we nooit geloven..
Dat heeft Overmars zelf ook verkondigd volgens mij!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 18:06 schreef AkaS het volgende:
Moet je nou toch eens al die reactie lezen hier...

Echt heel bijzonder. En straks moord en brand schreeuwen met zijn allen.
Ach AkaS, nu is Blind ineens niet de verlosser zoals overal wordt geroepen. Nu ineens is het gewoon 1 van de groep en nog meer blabla.

Heb de eerste smoezen over eventuele prestaties alweer voorbij zien komen. Nu gaan diegene zichzelf alvast indekken. Ik ben in ieder geval nog niet zo positief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2018 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - maandag 23 juli 2018 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2018 - 22:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Lulsmoezen. Hier begint het al!!!
Gewoon een feit Warrior
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 19:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Gewoon een feit Warrior
Een feit is dat hij geen enkel resultaat heeft geboekt tijdens de voorbereiding. Zelfs met de spelers die er al wel waren hadden er wel betere resultaten geboekt mogen worden. Dus ja, ik vind het gewoon een hoop lulsmoezen.
p111
 p111 - maandag 23 juli 2018 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 08:34 schreef AkaS het volgende:
Goh wat een negativiteit toch.....!!!

Of is het hier een gemaakt en op niets gebaseeerd Pro Overmars bolwerk.

Oefenwedstrijden zijn niet doorslaggevend, maar als je tot op heden kijkt naar de resultaten tegen Duitse en Engelse halfprofs, dan springt Ajax er slechts uit in negatieve zin.

Ten Hag laat zich wederom niet van zijn beste kant zien. Dit deed hij vorig seizoen niet bij zijn start na de winterstop. Dit deed hij niet in zijn interviews en al helemaal niet op het veld.

Aankopen moest deze nietsnut en slappe ouwehoer hebben... En die kreeg hij dan ook van zijn billenmaatje Overmars...

Resultaat: 0

Veldspel dat op 1 wedstrijd na om te huilen was en het kampioenschap verspeeld.

En deze start is wederom kut!
Zo langzamerhand krijg ik een beetje medelijden met je,sterkte man.
p111
 p111 - maandag 23 juli 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 10:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij heeft zich 4 maanden laten piepelen, had allang naar optie 2 of 3 kunnen gaan, maar toen hij uiteindelijk wilde schakelen bleken optie 2 en 3 al verkocht. En toen kwam als klap bij lichte hemel toevallig voorbij dat Blind beschikbaar was. Dus waar heeft hij het goed gedaan? Veel te traag gereageerd en zich veel te lang laten misbruiken. En nu door de Ajax-media wordt gedaan alsof de verlosser is binnengehaald en Overmars super werk heeft geleverd!
Zeker 10xliever een voetballer als een matige mandekker uit Argentinië goed gedaan Markje
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 23 juli 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2018 - 19:56 schreef p111 het volgende:

[..]

Zeker 10xliever een voetballer als een matige mandekker uit Argentinië goed gedaan Markje
Ach ja, had ook niet anders verwacht van jou.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic









0.0156440