BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 juli 2018 - 15:25   quote  deeplink  
Orejuela heeft inmiddels volgens geruchten een transfer geëist. In dit geval geldt gegokt en verloren wat betreft zijn transfer.

http://www.soccernews.nl/news/472723/ajacied-wil-niet-meer-met-beloften-spelen-en-eist-transfer
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 juli 2018 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2018 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij vorig jaar kansen zat gehad vanaf Kluivert Neres en Ziyech. Het is gewoon een beetje op bij Klaas.
ook zat doelpuntjes gepakt... en de voorzetten van kluivert en neres vielen nog wel mee...
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 14:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ook zat doelpuntjes gepakt... en de voorzetten van kluivert en neres vielen nog wel mee...
Absoluut niet zat doelpunten gemaakt. Veel te weinig en vind ook dat ie geen heel best seizoen heeft gedraaid. Positioneel een tijdlang echt gewoon slecht en later gewoon heel veel missen.

Ik hoop echt dat ie het beter gaat doen dit jaar. Maar ben bang dat het een beetje op aan het gaan is.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 28 juli 2018 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Absoluut niet zat doelpunten gemaakt. Veel te weinig en vind ook dat ie geen heel best seizoen heeft gedraaid. Positioneel een tijdlang echt gewoon slecht en later gewoon heel veel missen.

Ik hoop echt dat ie het beter gaat doen dit jaar. Maar ben bang dat het een beetje op aan het gaan is.
was igg beter dan dolberg... en denk zelf ook niet dat dolberg er komt..
remco k
 remco k - zaterdag 28 juli 2018 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was igg beter dan dolberg... en denk zelf ook niet dat dolberg er komt..
Ik vond hem geen moment beter dan Dolberg.

Huntelaar is een fantastische spits geweest. Maar wel puur als afmaker en voetballend niet heel sterk. Ajax heeft met dit voetbal denk ik meer aaan Dolberg.

Dolberg afgelopen seizoen pure pech met zijn blessure
Loetje
 Loetje - zaterdag 28 juli 2018 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 16:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was igg beter dan dolberg... en denk zelf ook niet dat dolberg er komt..
Vergelijk Dolberg van een jaar eerder met de Huntelaar van afgelopen seizoen?! Mijn keuze is dan snel gemaakt eigenlijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 juli 2018 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 16:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vergelijk Dolberg van een jaar eerder met de Huntelaar van afgelopen seizoen?! Mijn keuze is dan snel gemaakt eigenlijk.
Ja inderdaad ........ Ibrahimovic! ;-)
Peterhs
 Peterhs - maandag 30 juli 2018 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 17:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja inderdaad ........ Ibrahimovic! ;-)
+1000
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 augustus 2018 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2018 - 16:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vergelijk Dolberg van een jaar eerder met de Huntelaar van afgelopen seizoen?! Mijn keuze is dan snel gemaakt eigenlijk.
klopt in het begin indd.. daarna zakte hij steeds verder weg en is er tot opheden niet meer gekomen.. teweinig strijd en vind hem heel laks ogen in het veld.. heb al vaker aangegeven dat ik me afvraag of hij dat weer kan opbrengen of dat het een gevalletje fisscher is.. en persoonlijk denk ik van wel.. maar hoop er natuurlijk naast te zitten..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 01 augustus 2018 - 23:25   quote  deeplink  
In principe zou je met 1 doelman, 1 verdediger en 1 aanvaller kunnen spelen en de rest met spelers die op het middenveld kunnen spelen.

Onana(doelman)
Massarouri
De Ligt(verdediger)
Blind
Sinkgraven
Frenkie
Schone
Van der Beek
Ziyech
Klaas Jan
Tadic.

Dan hebben we labyad en Eiting ook nog over
Eide
 Eide - vrijdag 03 augustus 2018 - 00:21   quote  deeplink  
Ajax in mogelijke play-off tegen Dinamo Kiev of Slavia Praag

Als Ajax in de derde kwalificatieronde van de Champions League afrekent met Standard Luik, dan stuit het in de play-offronde van de zogeheten leagueroute op Dinamo Kiev of Slavia Praag.

Die conclusie kan worden getrokken nu de UEFA aan VI heeft bevestigd dat clubs uit Rusland en Oekraïne elkaar om politieke redenen niet kunnen treffen bij de loting. Hoewel eerst nog de derde voorronde moet worden afgewerkt, heeft maandag al de ceremonie voor de play-offs plaats.

Bij die loting genieten Benfica en Dinamo Kiev op basis van hun UEFA-coëfficiënt een geplaatste status. Als voor deze clubs in de derde voorronde het doek valt, nemen hun 'beulen' Fenerbahçe en Slavia Praag die status over. Doordat Dinamo Kiev niet mag loten tegen Spartak Moskou (dat aantreedt tegen PAOK Saloniki), staat het vast dat de Oekraïense club of Slavia Praag op Ajax of Standard Luik stuit.

Saillant detail is dat Dinamo Kiev in 2010 al eens de laatste - genomen - horde voor Ajax was op weg naar de Champions League. Sindsdien struikelden Nederlandse clubs altijd in de voorronde. Aan Slavia Praag bewaren de Amsterdammers juist slechte herinneringen. De Tsjechische club hield Ajax in 2007 uit het hoofdtoernooi.

Voor het eventueel zover is, moet Ajax dus eerst nog Standard Luik verslaan. Deze wedstrijden worden afgewerkt op de dinsdagen 7 en 14 augustus. In de weken daarna staan de duels in de play-offronde op de rol.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 03 augustus 2018 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 00:21 schreef Eide het volgende:
Ajax in mogelijke play-off tegen Dinamo Kiev of Slavia Praag

Als Ajax in de derde kwalificatieronde van de Champions League afrekent met Standard Luik, dan stuit het in de play-offronde van de zogeheten leagueroute op Dinamo Kiev of Slavia Praag.

Die conclusie kan worden getrokken nu de UEFA aan VI heeft bevestigd dat clubs uit Rusland en Oekraïne elkaar om politieke redenen niet kunnen treffen bij de loting. Hoewel eerst nog de derde voorronde moet worden afgewerkt, heeft maandag al de ceremonie voor de play-offs plaats.

Bij die loting genieten Benfica en Dinamo Kiev op basis van hun UEFA-coëfficiënt een geplaatste status. Als voor deze clubs in de derde voorronde het doek valt, nemen hun 'beulen' Fenerbahçe en Slavia Praag die status over. Doordat Dinamo Kiev niet mag loten tegen Spartak Moskou (dat aantreedt tegen PAOK Saloniki), staat het vast dat de Oekraïense club of Slavia Praag op Ajax of Standard Luik stuit.

Saillant detail is dat Dinamo Kiev in 2010 al eens de laatste - genomen - horde voor Ajax was op weg naar de Champions League. Sindsdien struikelden Nederlandse clubs altijd in de voorronde. Aan Slavia Praag bewaren de Amsterdammers juist slechte herinneringen. De Tsjechische club hield Ajax in 2007 uit het hoofdtoernooi.

Voor het eventueel zover is, moet Ajax dus eerst nog Standard Luik verslaan. Deze wedstrijden worden afgewerkt op de dinsdagen 7 en 14 augustus. In de weken daarna staan de duels in de play-offronde op de rol.

Bron
Tja, misschien de loting pas na de ronde doen. Weet je wie er geplaatst zijn en vervallen hete hangijzers. Nu ga je op voorhand wedstrijden uitsluiten zonder dat je weet of het gaat gebeuren.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja, misschien de loting pas na de ronde doen. Weet je wie er geplaatst zijn en vervallen hete hangijzers. Nu ga je op voorhand wedstrijden uitsluiten zonder dat je weet of het gaat gebeuren.
Tja dit is al vastgesteld en heel eerlijk ben ik daar wel blij mee, je wil niet tegen Benfica spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:16   quote  deeplink  
Neres zie ik wel vertrekken trouwens, Roma gaat gewoon 40miljoen neerleggen en dan kan Ziyech naar rechtsbuiten?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:16 schreef Ajax we love you het volgende:
Neres zie ik wel vertrekken trouwens, Roma gaat gewoon 40miljoen neerleggen en dan kan Ziyech naar rechtsbuiten?
zou kunnen.. maar waarom zou neres nu al vertrekken vraag ik me dan weer af.. als ziyech en neres weggaan heb je een groter probleem...
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:41   quote  deeplink  
Blijven weinig echte flankspelers over. Wanneer het zo is, naait Overmars voor de zoveelste keer de supporters. Op Ziyech na zou er niemand vertrekken.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:41 schreef Loetje het volgende:
Blijven weinig echte flankspelers over. Wanneer het zo is, naait Overmars voor de zoveelste keer de supporters. Op Ziyech na zou er niemand vertrekken.
Overmars kan er weinig aan doen als ze 50m bieden voor Neres, vandaar dat Ajax meteen opzoek was en informeerde in Brazilie voor een nieuwe. In het geval Neres vetrekt, zal Ziyech wel blijven
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Overmars kan er weinig aan doen als ze 50m bieden voor Neres, vandaar dat Ajax meteen opzoek was en informeerde in Brazilie voor een nieuwe. In het geval Neres vetrekt, zal Ziyech wel blijven
Overmars moet zijn kop houden omtrent deze uitspraken. Zo simpel is het. Er wordt teveel aan supporters toegezegd... Je weet dat er tegenwoordig veel betaald wordt.
Brandje
 Brandje - vrijdag 03 augustus 2018 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 10:52 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Overmars kan er weinig aan doen als ze 50m bieden voor Neres, vandaar dat Ajax meteen opzoek was en informeerde in Brazilie voor een nieuwe. In het geval Neres vetrekt, zal Ziyech wel blijven
Ajax kan gewoon nee zeggen en anders hetzelfde spel spelen als wat Boca deed. Eerst een vervanger hebben en anders gaat Neres helemaal nergens heen. Doe dus niet alsof Ajax geen kans heeft.
Eide
 Eide - vrijdag 03 augustus 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 12:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ajax kan gewoon nee zeggen en anders hetzelfde spel spelen als wat Boca deed. Eerst een vervanger hebben en anders gaat Neres helemaal nergens heen. Doe dus niet alsof Ajax geen kans heeft.
Precies. Zelfs voor 50 mio hoef je niet akkoord te gaan. Wat ik denk dat velen onderschatten is de menig van de speler zelf. Als die wil blijven zeg je heel makkelijk nee. Als die echt weg wil is het altijd moeilijk een speler te houden. Zie Sanchez maar vorig jaar. Die stuurde meteen aan op een vertrek en kwam gewoon niet opdagen. Spelers zijn veel invloedrijker dan veel wordt gedacht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 03 augustus 2018 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 12:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies. Zelfs voor 50 mio hoef je niet akkoord te gaan. Wat ik denk dat velen onderschatten is de menig van de speler zelf. Als die wil blijven zeg je heel makkelijk nee. Als die echt weg wil is het altijd moeilijk een speler te houden. Zie Sanchez maar vorig jaar. Die stuurde meteen aan op een vertrek en kwam gewoon niet opdagen. Spelers zijn veel invloedrijker dan veel wordt gedacht.
Maar het is duidelijk dat Neres wel oren heeft om naar Roma te gaan, dus tja....
remco k
 remco k - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:21   quote  deeplink  
Nou ja. Diezelfde Neres gaaf aan nog een jaar bij Ajax te willen blijven omdat hij er nog niet klaar boor is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:27   quote  deeplink  
Weer zo'n kansloze en nutteloze oefenpot.
remco k
 remco k - vrijdag 03 augustus 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 20:27 schreef Loetje het volgende:
Weer zo'n kansloze en nutteloze oefenpot.
Zeker gezien het gegeven dat blind bij die pot geblesseerd is geraakt aan zijn rug.
Loetje
 Loetje - vrijdag 03 augustus 2018 - 21:04   quote  deeplink  
Yep. Volgens mij is dat nou vooral niet de bedoeling. En die heb je wel nodig tegen Standard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 augustus 2018 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2018 - 21:04 schreef Loetje het volgende:
Yep. Volgens mij is dat nou vooral niet de bedoeling. En die heb je wel nodig tegen Standard.
En naar het schijnt ook nog eens door die Tering Kakkerlak Lamprou!
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 09:03   quote  deeplink  
Standaard gister de eerste helft eens bekeken. Maar of ze speelden voor hun doen een hele slechte eerste helft. Of het is geen geweldig goede ploeg.

Er zit wel veel dynamiek in hun spel en een grote drive naar voren.

Defensief zijn ze niet echt op de proef gesteld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 augustus 2018 - 11:53   quote  deeplink  
Standard speelde verleden jaar een geweldige play off. Voor de rest is daar ook geen peil op te trekken.
Eide
 Eide - zaterdag 04 augustus 2018 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 09:03 schreef remco k het volgende:
Standaard gister de eerste helft eens bekeken. Maar of ze speelden voor hun doen een hele slechte eerste helft. Of het is geen geweldig goede ploeg.

Er zit wel veel dynamiek in hun spel en een grote drive naar voren.

Defensief zijn ze niet echt op de proef gesteld.
Ze spelen niet voor niets 4-3-3 met 2 aanvallende middenvelders.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 12:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ze spelen niet voor niets 4-3-3 met 2 aanvallende middenvelders.
Ik kon het systeem niet echt thuisbrengen. Maar ze hadden gister iig elke keer dezelfde drie man achterin. Leek wel een 352 zoals ik het zag.
Eide
 Eide - zaterdag 04 augustus 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 12:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kon het systeem niet echt thuisbrengen. Maar ze hadden gister iig elke keer dezelfde drie man achterin. Leek wel een 352 zoals ik het zag.
Ook zij zullen met opkomende backs spelen neem ik aan. Dat deed Preud'homme bij Twente in ieder geval ook. Ik volg het Belgische voetbal verder totaal niet overigens dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen.
remco k
 remco k - zaterdag 04 augustus 2018 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 augustus 2018 - 12:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook zij zullen met opkomende backs spelen neem ik aan. Dat deed Preud'homme bij Twente in ieder geval ook. Ik volg het Belgische voetbal verder totaal niet overigens dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen.
Ja dat deden ze zeker. Ik heb er echt 1 helft met een half oog naar gekeken.
Eide
 Eide - dinsdag 07 augustus 2018 - 12:09   quote  deeplink  
Ronald de Boer keert terug bij Ajax

Hij gaat twee dagen in de week individuele trainingen geven aan de oudste jeugd van de club waar hij zijn loopbaan als prof begon.

De Boer deed dat al eerder, maar stopte twee jaar geleden toen Kenneth Perez moest kiezen tussen zijn optredens als analist voor de televisie en zijn functie als jeugdtrainer voor Ajax. De Boer gaat zijn werkzaamheden als analist bij FOX Sports en Veronica combineren met zijn functie als individueel jeugdtrainer bij Ajax.

Verder blijft hij actief als ambassadeur van Ajax in het buitenland.

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 07 augustus 2018 - 12:12   quote  deeplink  
De transferwindow in Engeland sluit trouwens overmorgen. Italië uit over 10 dagen. De rest van de competities die er toe doen sluiten gelijktijdig met de Nederlandse transfersperiode.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 augustus 2018 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 augustus 2018 - 23:13   quote  deeplink  
Hoppa, de eerste begint al te zeiken na 2x wissel te hebben gestaan!!! Kijken hoe Ten Hag dit nu gaat handelen!!
remco k
 remco k - woensdag 08 augustus 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2018 - 23:13 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hoppa, de eerste begint al te zeiken na 2x wissel te hebben gestaan!!! Kijken hoe Ten Hag dit nu gaat handelen!!
Wat moet ie anders zeggen dan dat ie niet tevreden is.
Loetje
 Loetje - woensdag 08 augustus 2018 - 21:34   quote  deeplink  
Gaat om wat die letterlijk zei. Eerst blijf je zeker en nu ineens zegt die letterlijk dat ineens alles open blijft na 2x bankzitten. Dat vind ik verwend overkomen. Hij heeft het overigens letterlijk gezegd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 augustus 2018 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2018 - 12:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat moet ie anders zeggen dan dat ie niet tevreden is.
Gewoon zijn bek houden en keihard doorwerken. Ik heb het een paar weken geleden al voorspeld. En nu ben ik benieuwd hoe Ten Hag er na de 31ste augustus mee om gaat. Voor de eerste test vorig jaar faalde hij keihard.
remco k
 remco k - donderdag 09 augustus 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2018 - 21:34 schreef Loetje het volgende:
Gaat om wat die letterlijk zei. Eerst blijf je zeker en nu ineens zegt die letterlijk dat ineens alles open blijft na 2x bankzitten. Dat vind ik verwend overkomen. Hij heeft het overigens letterlijk gezegd.
Dat stukje is inderdaad irritant. Maarja, verwende voetballers he.
Eide
 Eide - donderdag 09 augustus 2018 - 09:04   quote  deeplink  
Ach, hij zei ook dat hij gaat knokken voor z'n plek. Ik zie het probleem niet zo. Op alle slakken zout leggen is precies waarom we zoveel ingestudeerde interviews zien. Ik hou wel van eerlijkheid, ook als het niet is wat ik wil horen.
remco k
 remco k - donderdag 09 augustus 2018 - 09:39   quote  deeplink  
Er wordt nu gemeld dat Ajax en Barca akkoord zouden zijn over de Jong..
Eide
 Eide - donderdag 09 augustus 2018 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 09:39 schreef remco k het volgende:
Er wordt nu gemeld dat Ajax en Barca akkoord zouden zijn over de Jong..
Even de Nederlandse voetbaljournaille gecontroleerd. Ik zie nergens Nederlandse berichtgeving. Ik vind het bericht ook warrig. Een akkoord maar alleen als Ajax de CL niet haalt. Ik kan me er weinig bij voorstellen om dat als uitgangspunt voor een akkoord te nemen.
remco k
 remco k - donderdag 09 augustus 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 10:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Even de Nederlandse voetbaljournaille gecontroleerd. Ik zie nergens Nederlandse berichtgeving. Ik vind het bericht ook warrig. Een akkoord maar alleen als Ajax de CL niet haalt. Ik kan me er weinig bij voorstellen om dat als uitgangspunt voor een akkoord te nemen.
Lijkt me ook hoor, maar zag het bericht dus melde het hier..
AkaS
 AkaS - donderdag 09 augustus 2018 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 10:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Even de Nederlandse voetbaljournaille gecontroleerd. Ik zie nergens Nederlandse berichtgeving. Ik vind het bericht ook warrig. Een akkoord maar alleen als Ajax de CL niet haalt. Ik kan me er weinig bij voorstellen om dat als uitgangspunt voor een akkoord te nemen.
Ik vind het eigenlijk wel logisch. Volgens mij gaf de Ligt van de week ook aan te willen blijven als hij met Ajax CL kan spelen...

Denk als Ajax het verkloot dat het weleens een hele dure 2e helft is geworden uit tegen Luik!

Vond het overigens opvallend hoe laks er begonnen werd door Ajax in de 2e helft... Ik ging er echt voor zitten en dacht Ajax vliegt er bovenop 1 of 2 doelpuntjes erbij en klaar ben je...

Maar nee, wat een slappe hap. Met een dreigende uittocht als schop na...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - donderdag 09 augustus 2018 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel logisch. Volgens mij gaf de Ligt van de week ook aan te willen blijven als hij met Ajax CL kan spelen...

Denk als Ajax het verkloot dat het weleens een hele dure 2e helft is geworden uit tegen Luik!

Vond het overigens opvallend hoe laks er begonnen werd door Ajax in de 2e helft... Ik ging er echt voor zitten en dacht Ajax vliegt er bovenop 1 of 2 doelpuntjes erbij en klaar ben je...

Maar nee, wat een slappe hap. Met een dreigende uittocht als schop na...
Ik zeg niet dat we 100% zeker door gaan hoor. Die wedstrijd moet immers nog gespeeld worden.

Maar 2-2 betekend gewoon dat wij voor staan hè. Dus hoezo een dreigende uittocht? Dat zou het zijn als je daar 2-0 had verloren ofzo.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 augustus 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat stukje is inderdaad irritant. Maarja, verwende voetballers he.
Maar wel buitengewoon lastig. Want dit soort mentaliteit zien we tegenwoordig wel heel erg vaak.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 09 augustus 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 19:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar wel buitengewoon lastig. Want dit soort mentaliteit zien we tegenwoordig wel heel erg vaak.
En dan is het maar de vraag hoe de trainer dit gaat managen! De eerste keer dat zoiets gebeurde faalde hij opzichtig.
Loetje
 Loetje - donderdag 09 augustus 2018 - 20:07   quote  deeplink  
Jep. Toch vind ik Donny wissel ten opzichte van Schone ook niet terecht. Benieuwd hoe Ten Hag dat uit gaat leggen aan hem. Routine staat er nu ook genoeg in.
Eide
 Eide - donderdag 09 augustus 2018 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:07 schreef Loetje het volgende:
Jep. Toch vind ik Donny wissel ten opzichte van Schone ook niet terecht. Benieuwd hoe Ten Hag dat uit gaat leggen aan hem. Routine staat er nu ook genoeg in.
Donny verliest de strijd niet van alleen Schöne, maar van De Jong, Eiting, Tadic en Ziyech. Dat is namelijk wie hij sinds zijn slechte eerste helf tegen Graz allemaal voor zich heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door Eide --
Eide
 Eide - donderdag 09 augustus 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2018 - 10:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel logisch.
Natuurlijk niet. Je gaat als club toch niet akkoord met een dergelijke deal. Alsof Ajax ook nog even de play-offs gaat afwachten om te zien of De Jong misschien wel blijft. Ik kan mij echt helemaal niets voorstellen bij dit bericht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het grote seizoen 2018/19 topic









0.1372530