BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2019 - 10:48   quote  deeplink  
Er zou serieuze interesse zijn in Tagliafico uit Dortmund.
remco k
 remco k - donderdag 05 december 2019 - 10:52   quote  deeplink  
60 miljoen geboden las ik.

Een hoop geld..
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2019 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 december 2019 - 10:52 schreef remco k het volgende:
60 miljoen geboden las ik.

Een hoop geld..
Zeker voor een voetballer die 4 miljoen heeft gekost en waar ze in Argentinië wat lacherig over deden.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 05 december 2019 - 13:19   quote  deeplink  
Denk dat hij eind van het seizoen ook wel vertrekt voor een nog hoger bedrag. Dortmund zal niet de enige belangstellende club blijven.
Ik weet niet of er een goede LB in Jong Ajax rondloopt, maar anders zou m.i. Angelino een prima vervanger kunnen zijn.
Eide
 Eide - donderdag 05 december 2019 - 14:24   quote  deeplink  
Tottenham en Everton zouden ook interesse hebben in Nico.

Er lopen niet veel goede backs rond bij Ajax behoudens wat er al in Ajax 1 speelt. In ieder geval geen backs die nu al klaar zijn voor Ajax 1. De enige die er tegenaan leunt is Jurrien Timber, maar dat is ook geen echte back. Een aankoop lijkt voorlopig de enige echt serieuze oplossing mocht Tagliafico vertrekken.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 05:42   quote  deeplink  
Real Madrid maakt werk van droomtransfer Van de Beek

Tottenham Hotspur heeft een vergeefse poging gedaan om Donny van de Beek (22) in te lijven. Bronnen rond de Londense club melden dat de middenvelder van Ajax in de gesprekken aangaf dat zijn voorkeur uitgaat naar Real Madrid. De Koninklijke meldde zich afgelopen zomer al bij Ajax, pakt nu door en is bereid de transfersom van 55 miljoen euro te betalen.

Deze krant onthulde op 27 juni jongstleden dat Real Madrid in de Johan Cruijff ArenA had aangeklopt voor Van de Beek en van Marc Overmars een vraagprijs tussen de vijftig en zestig miljoen te horen had gekregen. Op het moment dat Real Madrid ook op andere paarden bleek te wedden en de voorrondes van de Champions League naderden, hakte de speler zelf de knoop door nog minimaal dit seizoen Ajax trouw te blijven.

De komeetachtige ontwikkeling van Van de Beek, zijn selectie voor Oranje en de goede prestaties in de competitie én Champions League overtuigden Real Madrid dusdanig dat er achter de schermen is gewerkt aan een nieuwe toptransfer. In de verkiezing van de Ballon d’Or eindigde de Nederlander 28e en op het gala in Parijs ontving de Ajacied van de grote sterren complimenten voor zijn goede spel.

Een transfer van Van de Beek naar Real Madrid zou opnieuw geweldige reclame zijn voor de jeugdopleiding van Ajax. Afgelopen zomer verhuisden zijn oud-ploeggenoten Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt naar respectievelijk FC Barcelona en Juventus.

"Real Madrid bereid Ajax transfersom van 55 miljoen te betalen"
Voor Van de Beek ligt in de Spaanse hoofdstad een meerjarig contract klaar. De middenvelder zelf en zijn zaakwaarnemers Guido Albers en Sjaak Swart wilden donderdag niet op de aanstaande transfer reageren. Ook Real Madrid hield zich stil. De Koninklijke kan Van de Beek nog treffen in de loop van de knock-outfase van de Champions League terwijl de speler vanavond in actie komt tegen Willem II, dinsdag tegen Valencia om plaatsing van de knock-outfase van de Champions League en vervolgens de competitietopper tegen AZ. Alleen op die reeks wenst Van de Beek zich te focussen.

In een exclusief interview met Telesport zei Van de Beek in mei van dit jaar, nadat Ajax officieus de landstitel bemachtigde, dat zijn doel was bereikt. „Deze is voor Appie”, doelde hij op Abdelhak Nouri. „Appie was zó slim, hè? Hij kwam net bij het eerste en we zaten naast elkaar in de kleedkamer op De Toekomst. ’Ik vraag rugnummer 34, want de 34e landstitel, daar gaan wij voor zorgen’, zei hij. Na zijn hartstilstand bleef ik maar over zijn woorden nadenken en wist ik zeker dat ik Ajax pas zou verlaten als we een keer kampioen waren geworden. Ik moest en zou die 34e titel pakken. We voetbalden allemaal ook voor Appie. Naar dit kampioenschap heb ik zó verlangd”, aldus Van de Beek, die met zijn ploeggenoten hard op weg is naar landstitel 35.

Als die binnen is, kan hij zich als een grote meneer in Estadio Santiago Bernabeu melden.

Bron
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 05:45   quote  deeplink  
Naar verluidt dus 55mio voor Donny als dit waar blijkt te zijn. Dat is een prachtig bedrag voor een speler uit de eigen jeugd.
remco k
 remco k - vrijdag 06 december 2019 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 december 2019 - 05:45 schreef Eide het volgende:
Naar verluidt dus 55mio voor Donny als dit waar blijkt te zijn. Dat is een prachtig bedrag voor een speler uit de eigen jeugd.
Een prachtig bedrag, maar gezien zijn kwaliteiten en de huidige markt, zou ik het echt een stuk te weinig vinden. Hij is momenteel gewoon net zo belangrijk voor Ajax als dat Frenkie en de Ligt vorig seizoen waren. Een bedrag dat vergelijkbaar is, zou ik dan ook normaal vinden.

Overigens besef ik me maar al te goed, dat wat ik hierboven schrijf, alle mogelijkheden tot relativering voorbij gaat. Geen mens op de wereld is zon bedrag waard.
p111
 p111 - vrijdag 06 december 2019 - 09:04   quote  deeplink  
Donny is inderdaad super belangrijk voor Ajax,maar voor een mooi bedrag naar Real Madrid is gewoon niet tegen te houden,maar ik zou het bedrag in de 70 milj/willen zien.Hopelijk is Ajax alweer bezig met vervanging.Ik zou voor Stengs en Propper gaan dat zijn allebei Ajax voetballers als opvang voor aankomend seizoen.
Eide
 Eide - vrijdag 06 december 2019 - 10:50   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Boadu en Stengs beide bij Ajax op de radar staan. De vraag is wel wat de spelers zelf willen. Tot dusver gaan spelers die de Nederlandse top overslaan meestal fors op hun muil in het buitenland, een enkele uitzondering daargelaten. Voor hun ontwikkeling zou een tussenstap naar Ajax dus waarschijnlijk wel goed zijn. Of ze dat zelf ook willen is en blijft vraag 2.

Ik denk wel dat als Ziyech en Van de Beek vertrekken jongens al Boadu en Stengs serieus in beeld behoren te zijn, evenals een aantal gasten uit de eigen opleiding. Over die eigen opleiding: het is wel zaak dat de jongens die de stap echt willen en kunnen maken zich de aankomende maanden gaan bewijzen. Er komt ruimte aan. Dat is zeker. Tagliafico, Ziyech, Van de Beek en Onana lijken zich toch nadrukkelijk op te kunnen gaan maken voor een stap buiten Nederland. Nu is de tijd om je te laten zien als je bijvoorbeeld Traore, Brobbey of Gravenberch heet.
p111
 p111 - vrijdag 06 december 2019 - 15:21   quote  deeplink  
Ja ik heb ook nog altijd een goed gevoel bij Eiting en Ekkelkamp.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2019 - 10:13   quote  deeplink  
nou wat gaat er gebeuren deze winter ? persoonlijk vind ik dat de selectie breed genoeg is incl aankomende jeugd, vorig jaar gebleken, en zelfs aankopen erbij.. vraag is meer durft tenhag onze nieuwe jeugd tegebruiken of is hij afhankelijk van aankopen.. zoja welke spelers ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 december 2019 - 13:13   quote  deeplink  
Pato naar Ajax? Gezien een kriptische post van Ajax op Facebook kan dit weekend klop. Werd een gouden een afgebeeld. Bijnaam pato is eend en is golden boy winnaar 2009.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2019 - 13:35   quote  deeplink  
heb geen facebook... teminste, niet meer geinstalleerd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2019 - 13:47   quote  deeplink  
lees het indd... het betekend sowieso iets... maar wat... pato ? zou dat onze versterking voorin zijn ? zou wel prachtig zijn, ook voor neres
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 december 2019 - 14:26   quote  deeplink  
https://www.ajax.nl/streams/actueel/ajax-ganzenbord-keert-weer-terug.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

niks dus
remco k
 remco k - dinsdag 17 december 2019 - 14:26   quote  deeplink  
Een tijdje geleden was er toch dat filmpje over ganzenborden?? Misschien dat het daar iets mee heeft?
remco k
 remco k - dinsdag 17 december 2019 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Dit dus.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 december 2019 - 14:13   quote  deeplink  
Ajax bereid om pechvogel te verhuren: interesse van Anderlecht en Standard'
Gepubliceerd: Wo 18-12-2019 om 11:38

Hassane Bandé kan Ajax in januari tijdelijk verlaten. De aanvaller uit Burkina Faso staat in de belangstelling van AS Saint-Étienne, Galatasaray, Standard Luik en Anderlecht, claimt althans het Franse medium Jeunes Footeux.

Bandé verruilde KV Mechelen vorig jaar voor ruim acht miljoen euro voor Ajax, maar hij raakte vrijwel meteen na zijn komst zwaar geblesseerd. De drievoudig international is inmiddels op de weg terug, maar hij lijkt voorlopig geen aanspraak te maken op een plek in de selectie van trainer Erik ten Hag. De Amsterdammers zouden dan ook bereid zijn om hem te verhuren.

Ajax wil echter geen optie tot koop in een mogelijke huurdeal opnemen, schrijft Jeunes Footeux. Of dat van invloed is op de interesse uit Frankrijk, Turkije en België, is niet duidelijk. Bandé kwam dit seizoen inmiddels tot drie invalbeurten voor Jong Ajax in de Keuken Kampioen Divisie. Daarin kwam hij nog niet tot scoren.

Jammer dat Hassane geen kans heeft gekregen om zich te bewijzen, hij heeft wel degelijk iets in zijn mars...
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - zondag 22 december 2019 - 11:55   quote  deeplink  
Mijn natte droom is dat vertonghen alderweireld en Suarez worden teruggebracht.
Gaat nooit gebeuren zeker niet na Valencia.
Eide
 Eide - zondag 22 december 2019 - 12:00   quote  deeplink  
Alderweireld heeft net bijgetekend bij Spurs, dus dat zal wel niet. Suarez heeft z'n beste mattie gevonden in Messi, speelt bij z'n droomclub (heeft hij altijd gezegd) en in de stad waar z'n vrouw is opgegroeid.

Vertonghen daarentegen is wel realistisch. Jantje's contract loopt deze zomer af, waarna hij dus transfervrij is. Jan's vrouw is een geboren Amsterdamse wat een eventuele terugkeer natuurlijk geen kwaad doet.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - zondag 22 december 2019 - 13:18   quote  deeplink  
Alderweireld had ik gemist, jammer want hij houdt van Amsterdam. Suarez lijkt inderdaad nog steeds een belangrijke man te zijn bij Barca, ik dacht dat na griezmann dat zijn minuten minder zouden worden.
Maar goed het was ook maar een natte droom.
nummer10
 nummer10 - zondag 22 december 2019 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 december 2019 - 12:00 schreef Eide het volgende:
Alderweireld heeft net bijgetekend bij Spurs, dus dat zal wel niet. Suarez heeft z'n beste mattie gevonden in Messi, speelt bij z'n droomclub (heeft hij altijd gezegd) en in de stad waar z'n vrouw is opgegroeid.

Vertonghen daarentegen is wel realistisch. Jantje's contract loopt deze zomer af, waarna hij dus transfervrij is. Jan's vrouw is een geboren Amsterdamse wat een eventuele terugkeer natuurlijk geen kwaad doet.
als blind zolang is uitgeschakeld en het maar afwachten is hoe en wat lijkt mij dit een hele goeie en logische optie
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 december 2019 - 23:46   quote  deeplink  
schone zou alweer weg mogen... ik mis hem wel op het middenveld eerlijk gezegt en met de vrijetrappen.. een middenveld met schone zie ik nu echt wel zitten, vdbeek schone met ziyech ervoor of martinez schone en vdbeek op 10 en ziyech op de oude positie, en dan een voorhoede neres tadic promes of ziyech tadic promes.. vond ook altijd dat ze schone temakkelijk hebben laten gaan en al helemaal met het vertrek van dejong en niet wetende wat de nieuwe aankopen kunnen..
Eide
 Eide - woensdag 25 december 2019 - 10:47   quote  deeplink  
Onder druk van Mourinho zou Spurs nu ook weer in gesprek zijn met Eriksen en Vertonghen.

Ajax zou interesse hebben in Anderlecht-keeper Van Crombrugge als Onana aankomende zomer (waarschijnlijk) vertrekt.
Scout2
 Scout2 - woensdag 25 december 2019 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 - 23:46 schreef nummer10 het volgende:
schone zou alweer weg mogen... ik mis hem wel op het middenveld eerlijk gezegt en met de vrijetrappen.. een middenveld met schone zie ik nu echt wel zitten, vdbeek schone met ziyech ervoor of martinez schone en vdbeek op 10 en ziyech op de oude positie, en dan een voorhoede neres tadic promes of ziyech tadic promes.. vond ook altijd dat ze schone temakkelijk hebben laten gaan en al helemaal met het vertrek van dejong en niet wetende wat de nieuwe aankopen kunnen..
meschien een blindoek omgehad maar op zijn vrije trappen na is schone echt geen topniveau en kelderde alleen nog maar naar beneden. Martinez is beter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2019 door Scout2 --
p111
 p111 - woensdag 25 december 2019 - 11:28   quote  deeplink  
Sorry,geen Schone meer das over.
Scout2
 Scout2 - woensdag 25 december 2019 - 11:32   quote  deeplink  
Tadic is ook op zijn retour heeft zijn beste seizoen gehad waarschijnlijk, ik zou deze voorhoede proberen: promes-vandebeek-neres--ziyech op 10
p111
 p111 - woensdag 25 december 2019 - 12:13   quote  deeplink  
Kijk even hoe belangrijk Tadic nog is met zijn assisten en doelpunten de slimmigheid met v/d Beek het vasthouden van de bal enz onmisbaar in dit team.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 december 2019 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 11:18 schreef Scout2 het volgende:

[..]

meschien een blindoek omgehad maar op zijn vrije trappen na is schone echt geen topniveau en kelderde alleen nog maar naar beneden. Martinez is beter.
schone is zwaar onderschat.. en beter dan alvarez en marin op het middenveld..
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 december 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 11:28 schreef p111 het volgende:
Sorry,geen Schone meer das over.
siem en veltman ook maar staan er ook, dan schat ik schone toch iets hoger in hoor
p111
 p111 - woensdag 25 december 2019 - 13:32   quote  deeplink  
Klopt,maar wat Siem bij Ajax doet is mij een raadsel aardige snuiter maar kan beter verkocht of verhuurd worden en tja Veltman die moet na dit seizoen ook verkocht worden maar hij is nu nog bruikbaar dit seizoen, ondanks dat ik mij vaak erger aan hem.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 25 december 2019 - 16:01   quote  deeplink  
Schöne moet je terug willen halen voor een andere functie (op termijn) binnen Ajax. Een middenveld van Martinez, Ziyech en Van de Beek staat nu goed. Dat wordt verder prima opgevangen door Alvarez, Marin, Ekkelenkamp en Gravenberch.

Schöne was al de ideale 12de man, dus nu ga je vrij weinig aan hem hebben, behalve iemand die een plek op de bank zal nemen. Je wilt geen zelfde situatie creëren als Siem de Jong nu heeft.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 25 december 2019 - 16:07   quote  deeplink  
Met het wegvallen van Blind voor de rest van het seizoen zullen we Veltman gewoon heel hard nodig hebben overigens. Schuurs zal echt wel het stokje overnemen op termijn, maar de degelijkheid van Veltman is nu gewoon nodig.

Ben wel benieuwd of Martinez naast Veltman zal blijven staan. Ten Hag lijkt echt een linkspoot op LCV te willen hebben, maar toch zou ik Alvarez naast Veltman willen uitproberen. Juist ook om het middenveld intact te houden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 december 2019 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 16:01 schreef Hasjkoph het volgende:
Schöne moet je terug willen halen voor een andere functie (op termijn) binnen Ajax. Een middenveld van Martinez, Ziyech en Van de Beek staat nu goed. Dat wordt verder prima opgevangen door Alvarez, Marin, Ekkelenkamp en Gravenberch.

Schöne was al de ideale 12de man, dus nu ga je vrij weinig aan hem hebben, behalve iemand die een plek op de bank zal nemen. Je wilt geen zelfde situatie creëren als Siem de Jong nu heeft.
ideale 12de man die vrij wel alles heeft gespeelt en waarmee we zelfs de halve finale hebben gehaald cl en een keer de finale el.. blijft gevaarlijk met zijn vrijetrappen.. vorig jaar kon die het misschien niet altijd even goed belopen maar had die ook geen stofzuiger als martinez naast hem...
nummer10
 nummer10 - woensdag 25 december 2019 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 16:07 schreef Hasjkoph het volgende:
Met het wegvallen van Blind voor de rest van het seizoen zullen we Veltman gewoon heel hard nodig hebben overigens. Schuurs zal echt wel het stokje overnemen op termijn, maar de degelijkheid van Veltman is nu gewoon nodig.

Ben wel benieuwd of Martinez naast Veltman zal blijven staan. Ten Hag lijkt echt een linkspoot op LCV te willen hebben, maar toch zou ik Alvarez naast Veltman willen uitproberen. Juist ook om het middenveld intact te houden.
ik vind veltman juist geen degelijkheid... paar potten en gewoon fouten waar doelpunten uitkomen, dus zo degelijk is dat niet.. rb prima hoor en schuurs ernaast want dat liep prima.. en dan tjah zou ik indd ook alvarez zeggen zodat martinez weer naar het midden kan
Eide
 Eide - woensdag 25 december 2019 - 21:49   quote  deeplink  
Nou, wat mij betreft: #Lassecomehome

Zeker nu Martinez een linie naar achter moet door de hartspierontsteking bij Blind zou een terugkeer van Lasse in mij optiek een prima ontwikkeling zijn.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 25 december 2019 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 21:49 schreef Eide het volgende:
Nou, wat mij betreft: #Lassecomehome

Zeker nu Martinez een linie naar achter moet door de hartspierontsteking bij Blind zou een terugkeer van Lasse in mij optiek een prima ontwikkeling zijn.
In dat geval hoop ik dat Ajax voor Propper gaat. Lasse was n geweldige voetballer, maar geen extra waarde meer nu. Vorig seizoen werd op dit zelfde forum nog gezegd dat Schone het niveau niet meer aan kon. Net zoals men nu over Veltman beweerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2019 door Eindhovense Ajaxfan --
p111
 p111 - donderdag 26 december 2019 - 00:48   quote  deeplink  
Beste fans Schone kan het niet meer belopen,daar zijn ze in Italie ook achter gekomen.
remco k
 remco k - donderdag 26 december 2019 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 20:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ideale 12de man die vrij wel alles heeft gespeelt en waarmee we zelfs de halve finale hebben gehaald cl en een keer de finale el.. blijft gevaarlijk met zijn vrijetrappen.. vorig jaar kon die het misschien niet altijd even goed belopen maar had die ook geen stofzuiger als martinez naast hem...
De jong won vorig jaar in percentage veel meer ballen dan dat martinez nu doet. Dus had hij die stofzuiger wel degelijk.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 december 2019 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 00:48 schreef p111 het volgende:
Beste fans Schone kan het niet meer belopen,daar zijn ze in Italie ook achter gekomen.
dat ligt er maar net aan in welke rol je hem laat spelen
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 december 2019 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 00:48 schreef remco k het volgende:

[..]

De jong won vorig jaar in percentage veel meer ballen dan dat martinez nu doet. Dus had hij die stofzuiger wel degelijk.
dat kan, ken de cijfers niet.. maar ik vind martinez meer een stofzuiger.. dat dejong meer passes onderschepte zou prima kunnen hoor.. ik doelde puur op 1 tegen 1 duels
AkaS
 AkaS - donderdag 26 december 2019 - 10:31   quote  deeplink  
Ik hoop dat ten Hag het lef heeft om Alvarez en Schuurs als centraal duo uit te proberen.

Daarvoor het middenveld Martinez Donny en Zyech.

Voorin hopelijk weer iedereen fit en krijgen we de voorhoede Quincy, Tadic en Neres.

Daarnaast veel speeltijd als invallers voor: Lang, Traore, Sontje, Gravenberch en Ekkelenkamp!

Rechts achter kunnen Dest, Mazraoui en Veltman knokken voor een basisplaats, links natúúrlijk Nico!
p111
 p111 - donderdag 26 december 2019 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 22:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

In dat geval hoop ik dat Ajax voor Propper gaat. Lasse was n geweldige voetballer, maar geen extra waarde meer nu. Vorig seizoen werd op dit zelfde forum nog gezegd dat Schone het niveau niet meer aan kon. Net zoals men nu over Veltman beweerd.
Absoluut als je beter wil worden pak je Propper en geen Schone !!!! Maar Schone is topgozer en als jeugd trainer prima.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 december 2019 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 december 2019 - 22:49 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

In dat geval hoop ik dat Ajax voor Propper gaat. Lasse was n geweldige voetballer, maar geen extra waarde meer nu. Vorig seizoen werd op dit zelfde forum nog gezegd dat Schone het niveau niet meer aan kon. Net zoals men nu over Veltman beweerd.
veltman zeggen we al jaaaaren... schone daarin tegen heeft meer dan zijn waarde nog bewezen vorigjaar... hoeft geen basis meer te zijn natuurlijk...
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 december 2019 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 10:31 schreef AkaS het volgende:
Ik hoop dat ten Hag het lef heeft om Alvarez en Schuurs als centraal duo uit te proberen.

Daarvoor het middenveld Martinez Donny en Zyech.

Voorin hopelijk weer iedereen fit en krijgen we de voorhoede Quincy, Tadic en Neres.

Daarnaast veel speeltijd als invallers voor: Lang, Traore, Sontje, Gravenberch en Ekkelenkamp!

Rechts achter kunnen Dest, Mazraoui en Veltman knokken voor een basisplaats, links natúúrlijk Nico!
dit hoop ik met je mee, alleen heb wel steeds grotere vraagtekens bij alvarez, alleen heeft die nog niet op de plek gespeelt waar hij zou horen.. mocht dit toch niet gewenst zijn zou ik toch echt proberen vertonghen tehalen naast een schuurs..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 december 2019 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - donderdag 26 december 2019 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 12:07 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dit hoop ik met je mee, alleen heb wel steeds grotere vraagtekens bij alvarez, alleen heeft die nog niet op de plek gespeelt waar hij zou horen.. mocht dit toch niet gewenst zijn zou ik toch echt proberen vertonghen tehalen naast een schuurs..
Ten Hag was aanvankelijk ook niet overtuigd van Neres en Donny van de Beek...

Ik vraag mij oprecht af waarom ten Hag Alvarez geen kans geeft als CV???

Volgend jaar.... Pröpper halen... klinkt goed maar denk ook dat Ekkelenkamp en Gravenberch op de deur kloppen en dan zijn er nog een paar die eraan komen op het middenveld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 26 december 2019 - 14:20   quote  deeplink  
Idd Pröpper halen, Overmars moet hier vol voor gaan, Pröpper zal naar mijn inziens het middenveld verrijken, ook Ronald de Boer pleit voor hem...
remco k
 remco k - donderdag 26 december 2019 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 13:41 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ten Hag was aanvankelijk ook niet overtuigd van Neres en Donny van de Beek...

Ik vraag mij oprecht af waarom ten Hag Alvarez geen kans geeft als CV???

Volgend jaar.... Pröpper halen... klinkt goed maar denk ook dat Ekkelenkamp en Gravenberch op de deur kloppen en dan zijn er nog een paar die eraan komen op het middenveld...
Alvarez heeft twee oefenwedstrijden als cv gespeeld. Heel erg matig.
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 december 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 december 2019 - 15:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Alvarez heeft twee oefenwedstrijden als cv gespeeld. Heel erg matig.
heb het niet gezien, maar alvarez is absoluut (voor nu) ook geen middenvelder.. kan nog komen natuurlijk, misschien wat meer tijd nodig en misschien wel een speler die absolute vertrouwen nodig heeft.. kijk maar naar een aantal spelers bik feyenoord die het nu prima doen maar zonder vertrouwen van een andere trainer er niks van bakken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en op naar de zomerstop topic 2019/2020









0.0152149