BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zaterdag 30 oktober 2021 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:00 schreef Loetje het volgende:
Ik weet niet of je het moet willen. Mijn voorkeur gaat uit naar Onana hoor, gewoon omdat hij in vorm wereldtop is. Echter, welke invloed heeft een constant striemend fluitconcert op hem en de ploeg? Want als die onzeker worden, zit je met een groot probleem. De F-side heeft toch alweer een soort van oorlogsverklaring afgelegd.
En dit heeft een heel andere toon dan het aantrekken van Berghuis bijvoorbeeld. Online roepen een aantal mensen dat Onana na drie goede reddingen weer populair is... maar ik betwijfel dat ten strengste.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 oktober 2021 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens dit moet je als club niet willen maar ook Onana zal dit niet willen.
Mocht de F-side en een groot aantal supporters met striemende fluitconcerten komen zal dit zijn weerslag hebben op zijn prestaties.

Stel dat Pasveer de 1e doelman blijft en hij raakt geblesseerd wie dan voor de Champions Leaque, Gorter?

Heb geen problemen met Gorter voor de Eredivisie, hij heeft dan wel de mogelijkheid om te groeien
Onana!

Ik vind hem ook gewoon beter en zie hem het liefste keepen. Wellicht is het te proberen en dan kunnen ze erna conclusies trekken. Had het invloed, wat deed het publiek etc... En Go Ahead volgende week is dan een mooie graadmeter.

Gorter eerst maar eens in de beker een keer keepen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 oktober 2021 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:38 schreef Eide het volgende:

[..]

En dit heeft een heel andere toon dan het aantrekken van Berghuis bijvoorbeeld. Online roepen een aantal mensen dat Onana na drie goede reddingen weer populair is... maar ik betwijfel dat ten strengste.
Bij sommigen ligt hij er gewoon uit.

Ik geloof inderdaad ook niet in een paar goede reddingen en alles is goed. Wellicht wel als hij een belangrijke penalty pakt ofzo op een cruciaal moment.

Als Onana zijn niveau haalt, is die gewoon 50 klassen beter dan Pasveer, zo is het uiteindelijk wel.
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 oktober 2021 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bij sommigen ligt hij er gewoon uit.

Ik geloof inderdaad ook niet in een paar goede reddingen en alles is goed. Wellicht wel als hij een belangrijke penalty pakt ofzo op een cruciaal moment.

Als Onana zijn niveau haalt, is die gewoon 50 klassen beter dan Pasveer, zo is het uiteindelijk wel.
Eens! En gaat het niet om het algemeen belang van de club Ajax? De beste moet spelen en dat is naar mijn mening toch echt André Onana. Ik snap de emoties heel goed, maar die emoties zijn niet altijd in het belang van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2021 - 16:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat 'weer eens' is ook gewoon volkomen overdreven. Ondanks de goede prestaties, heeft Ten Hag meer dan genoeg onverklaarbare en foute keuzes gemaakt tot zo'n beetje iedereen bij en rondom Ajax.

Sinds afgelopen winterstop is die ook echt tactisch wedstrijden gaan winnen, lepe wissels, logische wissels en een elftal volkomen in balans.

En die kredits komen hem toe, maar ga niet overdrijven
Inderdaad ouwe!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:38 schreef Eide het volgende:

[..]

En dit heeft een heel andere toon dan het aantrekken van Berghuis bijvoorbeeld. Online roepen een aantal mensen dat Onana na drie goede reddingen weer populair is... maar ik betwijfel dat ten strengste.
Let maar op, minuut 89 halve finale beker tegen feijenoord. Pingel, Onana stopt hem. Kijken of men daarna nog steeds fluit??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:07   quote  deeplink  
Dat gezeik op Onana slaat sowieso nergens op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 14:07   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 30 oktober 2021 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 14:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Let maar op, minuut 89 halve finale beker tegen feijenoord. Pingel, Onana stopt hem. Kijken of men daarna nog steeds fluit??
Die mag die doorlaten want dan staan we al 5-0 voor :P
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 oktober 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Onana!

Ik vind hem ook gewoon beter en zie hem het liefste keepen. Wellicht is het te proberen en dan kunnen ze erna conclusies trekken. Had het invloed, wat deed het publiek etc... En Go Ahead volgende week is dan een mooie graadmeter.

Gorter eerst maar eens in de beker een keer keepen.
Zo zou het ook heel goed kunnen
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2021 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:00 schreef Loetje het volgende:
Ik weet niet of je het moet willen. Mijn voorkeur gaat uit naar Onana hoor, gewoon omdat hij in vorm wereldtop is. Echter, welke invloed heeft een constant striemend fluitconcert op hem en de ploeg? Want als die onzeker worden, zit je met een groot probleem. De F-side heeft toch alweer een soort van oorlogsverklaring afgelegd.
Ach ja. Bij het publiek kan alles met 1 wereld redding weer omgedraaid zijn.

Eerste pot zal vast niet prettig zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2021 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 12:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens dit moet je als club niet willen maar ook Onana zal dit niet willen.
Mocht de F-side en een groot aantal supporters met striemende fluitconcerten komen zal dit zijn weerslag hebben op zijn prestaties.

Stel dat Pasveer de 1e doelman blijft en hij raakt geblesseerd wie dan voor de Champions Leaque, Gorter?

Heb geen problemen met Gorter voor de Eredivisie, hij heeft dan wel de mogelijkheid om te groeien
Dus je publiek moet maar bepalen wie er wel of niet speelt.

Lijkt me niet. En als ze hem wel uitfluiten hoop ik dat de rest van je publiek hem gaat aanmoedigen

Het er niet mee eens zijn oké. Maar met fluiten tijdens de vorm waar je nu in zit kun je als supporters gewoon bepalend zijn voor het verloop van je seizoen. Dat zou echt te gek voor woorden zijn.
Eide
 Eide - zaterdag 30 oktober 2021 - 16:34   quote  deeplink  
Ik denk echt niet dat Onana toegejuicht gaat worden. Natuurlijk bepaald het publiek niets, maar tegelijkertijd denk ik niet dat de streek van Onana nog vergeven gaat worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 oktober 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 16:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus je publiek moet maar bepalen wie er wel of niet speelt.

Lijkt me niet. En als ze hem wel uitfluiten hoop ik dat de rest van je publiek hem gaat aanmoedigen

Het er niet mee eens zijn oké. Maar met fluiten tijdens de vorm waar je nu in zit kun je als supporters gewoon bepalend zijn voor het verloop van je seizoen. Dat zou echt te gek voor woorden zijn.
Nee natuurlijk bepaalt het publiek niet of hij wel of niet zou moeten spelen, dit zijn natuurlijk Overmars en ten Hag.

Het is wel een kijksport, je speelt het spelletje ook voor het publiek.

Misschien is het ergens juist verstandig om hem te laten spelen maar dat laat ik aan Overnames en ten Hag over

Zelf heb ik nergens gezegd dat hij wel of niet moet spelen,ergens hoor ik ook bij het publiek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 oktober 2021 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:03   quote  deeplink  
Ik ben gewoon van mening dat altijd je beste 11 moeten spelen. Onana op 60% van zijn kunnen is al de beste binnen de selectie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach ja. Bij het publiek kan alles met 1 wereld redding weer omgedraaid zijn.

Eerste pot zal vast niet prettig zijn.
Dit zal niet met één redding zijn, mits het een penalty of redding in de laatste minuut is.

Maar ik zou ook Onana kiezen, zal toch niet eeuwig duren dat publiek en het helpt de rest ook niet bovendien.
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 17:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit zal niet met één redding zijn, mits het een penalty of redding in de laatste minuut is.

Maar ik zou ook Onana kiezen, zal toch niet eeuwig duren dat publiek en het helpt de rest ook niet bovendien.
Als het een wedstrijd winnende redding is. Geloof ik echt dat er maar eentje voor nodig is. Zo hypocriet is de voetbal wereld nu eenmaal.

Maar goed. Dat is voor ons allemaal gissen. Ik ben benieuwd waar het publiek om roet als Pasveer blundert of een blessure krijgt en Gorter gewoon niet zo ver blijkt te zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 17:03 schreef remco k het volgende:
Ik ben gewoon van mening dat altijd je beste 11 moeten spelen. Onana op 60% van zijn kunnen is al de beste binnen de selectie.
Dat is precies wat ik ook schreef. Het belang van Ajax gaat boven de emotie. Hoe begrijpelijk dat ook is.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:43   quote  deeplink  
Ik laat het lekker op mij afkomen mannen.
Het zal mij een worst wezen wie er opgesteld staan, mits het publiek vermaakt wordt en we met attractief voetbal winnen in welke competitie dan ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2021 - 16:34 schreef Eide het volgende:
Ik denk echt niet dat Onana toegejuicht gaat worden. Natuurlijk bepaald het publiek niets, maar tegelijkertijd denk ik niet dat de streek van Onana nog vergeven gaat worden.
Hahaha dan ken jij de gemiddelde supporter niet.
remco k
 remco k - zaterdag 30 oktober 2021 - 18:45   quote  deeplink  
Zelfde als dat Berghuis niet omarmd zou worden. Man man wat een reacties waren daarop.

Nog steeds zullen er een paar zijn, maar 99% is nu gewoon dan van Berghuis en vinden het prima dat hij een echte Ajax jongen die het ook gewoon erg goed deed op de bank houd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 oktober 2021 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2021 - 14:38 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

We zijn ook veel te kritisch als supporter, maar Ten Hag heeft bewezen dat hij weer eens gelijk had
Nou nou, vandaag ook??
Eide
 Eide - zondag 31 oktober 2021 - 19:32   quote  deeplink  
Niet meteen voor Ajax misschien maar Eriksen zou deze winterstop transfervrij mogen vertrekken bij Inter. Eriksen mag geen Serie A spelen met een defibrillator en dus mag hij vertrekken.
Eide
 Eide - maandag 01 november 2021 - 13:16   quote  deeplink  
Ajax heeft ondertussen 8.4mio aan winstpremies bij elkaar gespeeld in de CL. Elke winst van de 3 volgende partijen is ook goed voor 2.8mio. Ajax heeft zo'n 6mio verdient aan recettes en zal ongeveer 3mio aan TV-gelden ontvangen. Plaatsing voor de 1/8 finale levert nog eens 9.6mio op. Ajax ontving bovendien 15.64mio aan startgeld.

Als Ajax zich plaatst voor de 1/8 finale staat de teller op minimaal 65mio aan inkomsten voor dit CL-seizoen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 november 2021 - 13:57   quote  deeplink  
Ook daarom is die landstitel dit jaar zo essentieel.

Na het coronajaar weer flink cashen. Zeker ook omdat er wellicht weer vervelende situaties zich gaan voordoen met publiek nu met de zorgwekkende cijfers.
Eide
 Eide - maandag 01 november 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2021 - 13:57 schreef Loetje het volgende:
Ook daarom is die landstitel dit jaar zo essentieel.

Na het coronajaar weer flink cashen. Zeker ook omdat er wellicht weer vervelende situaties zich gaan voordoen met publiek nu met de zorgwekkende cijfers.
De cijfers waren niet positief maar absoluut niet zorgwekkend. Gezien het ruimhartige beleid over terugbetaling van seizoenkaarten, de storting in het solidariteitsfonds van de KNVB en het uitblijven van transfers door corona waren de cijfers zelfs boven verwachting. Ajax loopt, ook gezien de reserves, eigenlijk geen enkel risico.

PSV en Feyenoord presenteerden zorgwekkende cijfers. Ajax toont vooral hoe belangrijk het geweldige financiële, technische en sportieve beleid is geweest.
Loetje
 Loetje - maandag 01 november 2021 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 november 2021 - 15:55 schreef Eide het volgende:

[..]

De cijfers waren niet positief maar absoluut niet zorgwekkend. Gezien het ruimhartige beleid over terugbetaling van seizoenkaarten, de storting in het solidariteitsfonds van de KNVB en het uitblijven van transfers door corona waren de cijfers zelfs boven verwachting. Ajax loopt, ook gezien de reserves, eigenlijk geen enkel risico.

PSV en Feyenoord presenteerden zorgwekkende cijfers. Ajax toont vooral hoe belangrijk het geweldige financiële, technische en sportieve beleid is geweest.
En daarom zijn die extra Champions League inkomsten essentieel. Want zonder CL, waar de begroting op afgesteld was, had Ajax een enorme klap gehad.

En daarom is het dus wel degelijk cruciaal dat Ajax kampioen wordt.
Eide
 Eide - dinsdag 02 november 2021 - 09:59   quote  deeplink  
Ryan Gravenberch is in gesprek met Ajax over een contractverlenging. Hij heeft aangegeven niet noodzakelijk weg te willen maar het gevoel van beide kanten moet goed zijn.
p111
 p111 - dinsdag 02 november 2021 - 10:17   quote  deeplink  
Tja dat horen wij ook al een tijdje van Mazra ...... ik heb er een hard hoofd in.
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 09:59 schreef Eide het volgende:
Ryan Gravenberch is in gesprek met Ajax over een contractverlenging. Hij heeft aangegeven niet noodzakelijk weg te willen maar het gevoel van beide kanten moet goed zijn.
Klinkt als Tete, Kluivert Bouy en Brobbey.
Eide
 Eide - dinsdag 02 november 2021 - 16:24   quote  deeplink  
Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Het gevoel dat jullie verwoorden bekroop mij ook.
Eide
 Eide - maandag 22 november 2021 - 23:51   quote  deeplink  
De geruchten over een zomers vertrek van zowel Ten Hag als Overmars zwellen aan. Beide heren hebben schijnbaar de clubs voor het uitzoeken deze zomer. Ten Hag zou voor veel geld bij Manchester United aan de slag kunnen maar schijnt intern aangegeven te hebben dat hij tussentijds niet vertrekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 november 2021 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 23 november 2021 - 06:15   quote  deeplink  
Mike Verweij zei tijdens zijn podcast trouwens dat er nog steeds interesse is vanuit Ajax om Brobbey terug te halen. De speler zou dat ook zien zitten.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 23 november 2021 - 13:58   quote  deeplink  
Ja en lees nu Luuk de jong...
p111
 p111 - woensdag 24 november 2021 - 09:51   quote  deeplink  
Nou Luuk de Jong is natuurlijk de grootste grap en Brobbey moet op de blaren zitten dat is het zoveelste slachtoffer van die pizza mafioso.Eens komt de tijd dat die gassies het gaan inzien,dat je ook met een Ajax salaris een mooi leven kan leiden.
AkaS
 AkaS - woensdag 24 november 2021 - 09:57   quote  deeplink  
Brobbey is voor mij meer dan welkom. Is volgens mij een beetje gepiepeld door raiola. Luuk de Jong lijkt me onwaarschijnlijk.

Ben overigens wel benieuwd naar het schaduwlijstje van Ajax als ten Hag naar United zou vertrekken komend seizoen. En... wat als United v.d. Sar, Overmars en ten Hag zou wegtrekken.... ???
remco k
 remco k - woensdag 24 november 2021 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2021 - 09:57 schreef AkaS het volgende:
Brobbey is voor mij meer dan welkom. Is volgens mij een beetje gepiepeld door raiola. Luuk de Jong lijkt me onwaarschijnlijk.

Ben overigens wel benieuwd naar het schaduwlijstje van Ajax als ten Hag naar United zou vertrekken komend seizoen. En... wat als United v.d. Sar, Overmars en ten Hag zou wegtrekken.... ???
Dan heeft Ajax een groot probleem, dan komen er weer graaiers op de stoelen te zitten en ga je de periode van na van Gaal in de jaren 90 tm de fluwelen revolutie helemaal opnieuw beleven..

En pas dan zullen we erachter komen hoe blij we met deze drie mannen hadden moeten zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 november 2021 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 november 2021 - 13:58 schreef nummer10 het volgende:
Ja en lees nu Luuk de jong...
Dat wordt in alle toonaarden ontkend door Ajax. Het schijnt uit de Spaanse pers te komen en die sla ik niet bijster hoog aan.

Wat ik wel begrepen heb, is dat Ajax Neres wil slijten en daarvoor Steven Bergwijn wil halen. Voorlopig huren. En verder wordt het gerucht steeds hardnekkiger dat Ajax ook Brobbey wil terughalen, eveneens voorlopig huren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 november 2021 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 november 2021 - 09:57 schreef AkaS het volgende:
Brobbey is voor mij meer dan welkom. Is volgens mij een beetje gepiepeld door raiola. Luuk de Jong lijkt me onwaarschijnlijk.

Ben overigens wel benieuwd naar het schaduwlijstje van Ajax als ten Hag naar United zou vertrekken komend seizoen. En... wat als United v.d. Sar, Overmars en ten Hag zou wegtrekken.... ???
Brobbey mag terug komen, Luuk de Jong heb ik zelf nooit als serieus gezien en naar het schijnt Ajax zelf ook niet

Ben ook benieuwd mochten er meerderen vertrekken, onze club heeft dan een serieus probleem.

Heb wel mee gekregen dat Overmars niet zo snel Nederland wil verlaten, maar goed er wordt zo veel geschreven.

Ten Hag geven ze na dit seizoen gratie om te vertrekken, heeft een aantal jaren succesvol gepresteerd.
Misschien van het Schip of opnieuw Peter Bos

Denk overigens dat we een fucking probleem hebben na dit seizoen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2021 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - zaterdag 27 november 2021 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2021 - 15:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Brobbey mag terug komen, Luuk de Jong heb ik zelf nooit als serieus gezien en naar het schijnt Ajax zelf ook niet

Ben ook benieuwd mochten er meerderen vertrekken, onze club heeft dan een serieus probleem.

Heb wel mee gekregen dat Overmars niet zo snel Nederland wil verlaten, maar goed er wordt zo veel geschreven.

Ten Hag geven ze na dit seizoen gratie om te vertrekken, heeft een aantal jaren succesvol gepresteerd.
Misschien van het Schip of opnieuw Peter Bos

Denk overigens dat we een fucking probleem hebben na dit seizoen
Wat de spitspositie (Haller) betreft komt er straks een probleem aan: Sébastien Haller doet voor Ivoorkust mee aan de Afrika-cup. Die zijn ze dus in de maand januari kwijt, waarin o.a. Utrecht uit en PSV uit. Ik denk dat Danilo er toch nog niet klaar voor is. Dus is Brobbey meer dan welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2021 door Pietje --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 november 2021 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 november 2021 - 15:38 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat de spitspositie (Haller) betreft komt er straks een probleem aan: Sébastien Haller doet voor Ivoorkust mee aan de Afrika-cup. Die zijn ze dus in de maand januari kwijt, waarin o.a. Utrecht uit en PSV uit. Ik denk dat Danilo er toch nog niet klaar voor is. Dus is Brobbey meer dan welkom!
Ja hoor, laat maar komen Pietje!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 27 november 2021 - 19:20   quote  deeplink  
er schijnt ook weer interesse te zijn om Bergwijn te huren, zoals ook Brobbey.
Dit is de intentie mits Neres wordt verkocht in de winterstop.
Berichtgeving komt van Mike Vermeij

Geloof niet dat ze Bergwijn los kunnen weken, Brobbey zie ik ook 1-2-3 niet gebeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 november 2021 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - maandag 29 november 2021 - 14:49   quote  deeplink  
Het geruchtencircuit draait op volle toeren. Ralf Rangnick is aangesteld als hoofdcoach van Manchester United tot het einde van het seizoen. Er gaat een hardnekkig gerucht de ronde dat de beoogde trainer van United voor het volgende seizoen Erik ten Hag heet.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 november 2021 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2021 - 14:49 schreef Eide het volgende:
Het geruchtencircuit draait op volle toeren. Ralf Rangnick is aangesteld als hoofdcoach van Manchester United tot het einde van het seizoen. Er gaat een hardnekkig gerucht de ronde dat de beoogde trainer van United voor het volgende seizoen Erik ten Hag heet.
Klopt, hij maakt een grote kans maar alleen mochten ze Pochettino niet vast kunnen leggen heb ik gelezen.
Hij staat dus op 2.
Maar het lijkt me sterk dat Pochettino PSG gaat verlaten
Eide
 Eide - maandag 29 november 2021 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2021 - 16:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt, hij maakt een grote kans maar alleen mochten ze Pochettino niet vast kunnen leggen heb ik gelezen.
Hij staat dus op 2.
Maar het lijkt me sterk dat Pochettino PSG gaat verlaten
Brendan Rodgers zou ook hoog op dat lijstje staan. Hij is absoluut niet de enige kandidaat met wie United eventueel in zee wil gaan, maar waar rook is....
remco k
 remco k - maandag 29 november 2021 - 17:38   quote  deeplink  
Ik laat ook dat dit samen zou moeten gaan met het binnenhalen van Edwin van der sar
nummer10
 nummer10 - maandag 29 november 2021 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2021 - 17:38 schreef remco k het volgende:
Ik laat ook dat dit samen zou moeten gaan met het binnenhalen van Edwin van der sar
Mmmh zouden de heren weg willen bij Ajax denk je?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 november 2021 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 november 2021 - 17:38 schreef remco k het volgende:
Ik laat ook dat dit samen zou moeten gaan met het binnenhalen van Edwin van der sar
Dit zou weleens goed kunnen, het is de vraag of beide heren graag de oversteek willen maken.
Eide
 Eide - maandag 29 november 2021 - 18:15   quote  deeplink  
Van der Sar heeft aangegeven goed op z'n plek te zitten. Over ars heeft vaker gezegd dat Ajax niet z'n laatste club zal zijn als directeur.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 29 november 2021 - 20:04   quote  deeplink  
Ook heeft United een oogje laten vallen op Mazraoui die schijnbaar voor 18 miljoen weg mag omdat hij nog maar een half jaar contract heeft, of dit serieus is vraag ik me af

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 november 2021 door Jack Huntelaar --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0652179