BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2021 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 11:32 schreef Eide het volgende:
Pasveer is trouwens met grote afstand de beste keeper van de Eredivisie van dit seizoen tot dusver. De beelden zijn uit een verhaal over PSV-keeper Drommel die juist één van de slechtsten van het seizoen is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ook als de eXpected Goals (xG) dat er tegenaan gooit heeft Pasveer een belachelijk hoge score op de Post Shot expected Goals (PSxG) wat een weergave is hoe groot de kans is dat de keeper een schot op doel stopt, afgemeten tegen de scoringskans de de doelpoging. Ofwel, Pasveer pakt ook moeilijke schoten op doel betrouwbaar.
Mooie tabel, Eide. Eerlijk gezegd viel mij Remko Pasveer vorig seizoen bij Vitesse al regelmatig op met heel veel schitterende reddingen. Dat hij die lijn doorzet, verbaast mij dus niet. Hij kreeg een kans bij Ajax en die heeft hij gelukkig met beide handen aangegrepen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Mooie tabel, Eide. Eerlijk gezegd viel mij Remko Pasveer vorig seizoen bij Vitesse al regelmatig op met heel veel schitterende reddingen. Dat hij die lijn doorzet, verbaast mij dus niet. Hij kreeg een kans bij Ajax en die heeft hij gelukkig met beide handen aangegrepen.
En toch zegt het helemaal niets. Sowieso is de tegenstand in de Eredivisie echt zwaar ondermaats. Als je alleen al kijkt wat Willem 2 donderdagavond presteerde. Wie beslist overigens of een redding van een keeper een redding is die eigenlijk een doelpunt had moeten wezen?

Daarnaast vind ik het nog steeds geen keeper die ons verder gaat helpen. Zoveel komt hij nu niet voor in het spel. Hopelijk gaat Ajax komend seizoen een goede keeper halen die Gorter Daarnaast kan helpen te groeien! En afscheid nemen van Stekelenburg en Pasveer.
Eide
 Eide - zaterdag 04 december 2021 - 13:52   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat Tagliafico structureel minuten gaat krijgen. Die vent verdient meer speelminuten meer dan welke andere speler in de selectie dan ook.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 december 2021 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:52 schreef Eide het volgende:
Ik hoop echt dat Tagliafico structureel minuten gaat krijgen. Die vent verdient meer speelminuten meer dan welke andere speler in de selectie dan ook.
Eens
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 december 2021 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch zegt het helemaal niets. Sowieso is de tegenstand in de Eredivisie echt zwaar ondermaats. Als je alleen al kijkt wat Willem 2 donderdagavond presteerde. Wie beslist overigens of een redding van een keeper een redding is die eigenlijk een doelpunt had moeten wezen?

Daarnaast vind ik het nog steeds geen keeper die ons verder gaat helpen. Zoveel komt hij nu niet voor in het spel. Hopelijk gaat Ajax komend seizoen een goede keeper halen die Gorter Daarnaast kan helpen te groeien! En afscheid nemen van Stekelenburg en Pasveer.
Pasveer is stabiel.. maar ben het met je eens dat als Ajax verder wil iemand anders moet komen.. zou alleen niet weten wie..
Eide
 Eide - zaterdag 04 december 2021 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch zegt het helemaal niets. Sowieso is de tegenstand in de Eredivisie echt zwaar ondermaats. Als Wie beslist overigens of een redding van een keeper een redding is die eigenlijk een doelpunt had moeten wezen?
Expected Goals is een statistisch meetsysteem van Opta.

quote:
‘a measure of the quality of a shot based on variables such as assist type, shot angle, distance from goal, whether it was a headed shot and whether it was defined as a big chance’
PSxG is de kwaliteit van het schot plus de factoren die na het schot optreden, zoals bijvoorbeeld de saves van een keeper.

quote:
Because PSxG factors in the quality of the shot taken rather than just the quality of the opportunity, a goalkeeper’s ability to make saves can be universally judged by the difference between their goals conceded and the PSxG of the chances they face. Conceding fewer goals than PSxG suggests indicates an above-average number one.
De PSxG core van Pasveer is astronomisch hoog. Dat betekent dat hij niet alleen veel ballen pakt, maar hij pakt ook ballen met een hoog scoringspercentage (xG). Het idee dat hij een hoog save percentage heeft door de goede verdediging voor hem of slechte kwaliteit aan schoten die op hem af worden gevuurd kan je daarmee dus weerleggen.

Kort gezegd: Pasveer doet het ontzettend goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2021 door Eide --
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2021 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch zegt het helemaal niets. Sowieso is de tegenstand in de Eredivisie echt zwaar ondermaats. Als je alleen al kijkt wat Willem 2 donderdagavond presteerde. Wie beslist overigens of een redding van een keeper een redding is die eigenlijk een doelpunt had moeten wezen?

Daarnaast vind ik het nog steeds geen keeper die ons verder gaat helpen. Zoveel komt hij nu niet voor in het spel. Hopelijk gaat Ajax komend seizoen een goede keeper halen die Gorter Daarnaast kan helpen te groeien! En afscheid nemen van Stekelenburg en Pasveer.
Zekers, Warrior, met het aantrekken van Stekelenburg en Pasveer heeft Ajax bepaald geen zaken gedaan voor de toekomst. Maar het neemt niet weg dat beide oude doelmannen op hun optredens kunnen worden beoordeeld en die waren duidelijk goed.
Verder ben ik het beslist met je eens wat betreft Gorter.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2021 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 13:52 schreef Eide het volgende:
Ik hoop echt dat Tagliafico structureel minuten gaat krijgen. Die vent verdient meer speelminuten meer dan welke andere speler in de selectie dan ook.
Absoluut eens! Ik mis bovendien het gif in zijn spel dat hij altijd meeneemt.
Zijn reserverol heb ik niet zien aankomen. Maar ja, zolang Ajax blijft winnen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - zaterdag 04 december 2021 - 14:57   quote  deeplink  
Eens dat Pasveer voor de toekomst van Ajax weinig toevoegt. Hetzelfde kan gezegd worden van Onana en Gorter lijkt nog niet klaar voor de Eredivisie. Er vanuit gaande dat Stekelenburg niet meer terugkeert als eerste keeper betekent dat automatisch dat Ajax aankomende zomer de markt op moet voor een eerste keeper.

Dit wel onder voorbehoud dat Gorter inderdaad niet klaar is voor Ajax 1 en dat Ajax het niet aandurft om de ultrajonge Charlie Setford naar het eerste te promoveren.
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2021 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 14:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Expected Goals is een statistisch meetsysteem van Opta.

[..]

PSxG is de kwaliteit van het schot plus de factoren die na het schot optreden, zoals bijvoorbeeld de saves van een keeper.

[..]

De PSxG core van Pasveer is astronomisch hoog. Dat betekent dat hij niet alleen veel ballen pakt, maar hij pakt ook ballen met een hoog scoringspercentage (xG). Het idee dat hij een hoog save percentage heeft door de goede verdediging voor hem of slechte kwaliteit aan schoten die op hem af worden gevuurd kan je daarmee dus weerleggen.

Kort gezegd: Pasveer doet het ontzettend goed.
Ik vind Pasveer het prima doen hoor.

Maar onmogelijke ballen heb ik hem niet zien pakken eigenlijk. Zelfs de ballen van Haaland pakt hij prima maar zijn gewoon recht op hem af.

Ik vraag me oprecht af waar ze vandaan halen dat het lastige ballen of vrij zekere goals zijn.

Nogmaals. Hij doet het echt prima en mag van mij best blijven staan ( al zie ik het liefst Onana ).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2021 door remco k --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 december 2021 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Pasveer het prima doen hoor.

Maar onmogelijke ballen heb ik hem niet zien pakken eigenlijk. Zelfs de ballen van Haaland pakt hij prima maar zijn gewoon recht op hem af.

Ik vraag me oprecht af waar ze vandaan halen dat het lastige ballen of vrij zekere goals zijn.

Nogmaals. Hij doet het echt prima en mag van mij best blijven staan ( al zie ik het liefst Onana ).
Is maar hoe je het bekijkt.. als je goed opstelt mede door ervaring heb je geen spectaculaire reddingen nodig.. vd sar was ook zoon soort keeper.. en nee vergelijk vs sar qua niveau echt niet met pasveer :) maar als ik zo even beelden bekijk staat pasveer wel elke keer goed opgesteld
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 16:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Pasveer het prima doen hoor.

Maar onmogelijke ballen heb ik hem niet zien pakken eigenlijk. Zelfs de ballen van Haaland pakt hij prima maar zijn gewoon recht op hem af.

Ik vraag me oprecht af waar ze vandaan halen dat het lastige ballen of vrij zekere goals zijn.

Nogmaals. Hij doet het echt prima en mag van mij best blijven staan ( al zie ik het liefst Onana ).
Dat idee had ik dus ook eigenlijk ......... ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 14:19 schreef Eide het volgende:

Kort gezegd: Pasveer doet het ontzettend goed.
Laten we voorop stellen dat Pasveer het zeker goed doet, maar dat ik toch echt de twijfels heb bij de grote kansen en zekere goals waarover gesproken wordt. Beetje zelfde mening als Remco dus.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 14:57 schreef Eide het volgende:
Eens dat Pasveer voor de toekomst van Ajax weinig toevoegt. Hetzelfde kan gezegd worden van Onana en Gorter lijkt nog niet klaar voor de Eredivisie. Er vanuit gaande dat Stekelenburg niet meer terugkeert als eerste keeper betekent dat automatisch dat Ajax aankomende zomer de markt op moet voor een eerste keeper.

Dit wel onder voorbehoud dat Gorter inderdaad niet klaar is voor Ajax 1 en dat Ajax het niet aandurft om de ultrajonge Charlie Setford naar het eerste te promoveren.
Ik benoemde Onana ook niet omdat ik zeker weet dat hij vetrekt. Maar ik doelde wel op Stekelenburg en Pasveer die qua leeftijd best aan de hoge kant zitten. Je zou Pasveer best volgend seizoen als 3e keeper kunnen hebben, Gorter als 2e en dan een nieuwe keeper halen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 04 december 2021 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is maar hoe je het bekijkt.. als je goed opstelt mede door ervaring heb je geen spectaculaire reddingen nodig.. vd sar was ook zoon soort keeper.. en nee vergelijk vs sar qua niveau echt niet met pasveer :) maar als ik zo even beelden bekijk staat pasveer wel elke keer goed opgesteld
Hoeveel kansen krijgt hij nou werkelijk per wedstrijd te verwerken. Alleen zorgen dat je bij de ene uitbraak goed staat! Ik vind het met grote kansen tegen Ajax echt wel mee vallen. En bij sommige reddingen vind ik hem zelfs twijfelend. Waar ik dus denk dat hij de bal klemvast zou kunnen hebben!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 december 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 19:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hoeveel kansen krijgt hij nou werkelijk per wedstrijd te verwerken. Alleen zorgen dat je bij de ene uitbraak goed staat! Ik vind het met grote kansen tegen Ajax echt wel mee vallen. En bij sommige reddingen vind ik hem zelfs twijfelend. Waar ik dus denk dat hij de bal klemvast zou kunnen hebben!
Net even een samenvatting bekeken van de reddingen, staat gewoon op de goede plek.. en de ballen die die niet klemvast heeft zijn vaak van die rare ballen vaak van dichtbij of stuit.. zeg overigens nergens dat die beter is dan onana hé.. want dat is die simpel weg niet.. maar zeker een prima standin
remco k
 remco k - zondag 05 december 2021 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 17:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Is maar hoe je het bekijkt.. als je goed opstelt mede door ervaring heb je geen spectaculaire reddingen nodig.. vd sar was ook zoon soort keeper.. en nee vergelijk vs sar qua niveau echt niet met pasveer :) maar als ik zo even beelden bekijk staat pasveer wel elke keer goed opgesteld
Ik kijk naar hoe er binnen geschoten wordt. Neem die ballen van Haaland. Geen van die ballen is in de hoeken geschoten.
p111
 p111 - zondag 05 december 2021 - 10:11   quote  deeplink  
Hij is gewoon een prima keeper.Maar hij is beslist geen niveau Onana.Hij heeft heel weinig ballen klemvast.Ajax zal of moet Gorter gaan uitproberen in bv beker wedstrijden ivm aankomend seizoen of op zoek naar een nw keeper.Hopelijk kan Ajax Onana nog verkopen in de winterstop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 05 december 2021 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2021 - 19:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Laten we voorop stellen dat Pasveer het zeker goed doet, maar dat ik toch echt de twijfels heb bij de grote kansen en zekere goals waarover gesproken wordt. Beetje zelfde mening als Remco dus.
Op schoten van afstand doet hij het gewoon goed, dan hoeft hij ook minder snel te zijn

Bij Vitesse kwamen er ballen van dicht bij, die gingen er vrij gemakkelijk in, was hij vaak kansloos, te laat of reageerde hij helemaal niet.

Zijn reflexen zijn minder snel dan van Onana, is gewoon duidelijk te zien.

Zoals Remco al liet weten, de meeste ballen kwamen recht op hem af.

Ik zeg niet dat het een slechte keeper is, en hij is ook wel verbeterd maar je kan hem niet vergelijken met Onana, die is veel katachtiger sneller in zijn reflexen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2021 door Jack Huntelaar --
nummer10
 nummer10 - zondag 05 december 2021 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2021 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk naar hoe er binnen geschoten wordt. Neem die ballen van Haaland. Geen van die ballen is in de hoeken geschoten.
Ik snap je punt zeker wel en zoals ik al zei het is geen Onana.. Maar mijn gevoel zegt laat lekker staan.. kijk hoe weinig tegen en hoe het achterin staat (ook dat stuurt hij natuurlijk)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 05 december 2021 - 12:25   quote  deeplink  
Maar laten we er geen discussie Onana - Pasveer van maken, want dat was zeker niet mijn bedoeling. Heb die naam ook niet genoemd in mijn reacties, juist omdat iedereen weet dat ik positief ben over die katachtige Kameroener. Maar er wordt gedaan alsof Pasveer een wonderkeeper is en dat vind ik echt meevallen. Daarom ging ik ook mee in de reactie van Remco, wat op zich niet heel vaak gebeurt! ;-)

En aangezien ik over volgend jaar praat en dat Stekelenburg, Pasveer en Onana in mijn beleving dan geen onderdeel, of geen basisspeler meer zijn van de club vind ik niet dat wij ons volledig moeten richten op Gorter en Setford. Daarom pleit ik voor een doelman die al ervaring heeft op het grote podium en qua leeftijd nog niet bij de oudjes hoort.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 december 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2021 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar laten we er geen discussie Onana - Pasveer van maken, want dat was zeker niet mijn bedoeling. Heb die naam ook niet genoemd in mijn reacties, juist omdat iedereen weet dat ik positief ben over die katachtige Kameroener. Maar er wordt gedaan alsof Pasveer een wonderkeeper is en dat vind ik echt meevallen. Daarom ging ik ook mee in de reactie van Remco, wat op zich niet heel vaak gebeurt! ;-)

En aangezien ik over volgend jaar praat en dat Stekelenburg, Pasveer en Onana in mijn beleving dan geen onderdeel, of geen basisspeler meer zijn van de club vind ik niet dat wij ons volledig moeten richten op Gorter en Setford. Daarom pleit ik voor een doelman die al ervaring heeft op het grote podium en qua leeftijd nog niet bij de oudjes hoort.
Helder en mee eens.. maar oprecht zou ik niet weten wie dit in zou kunnen vullen..
nummer10
 nummer10 - maandag 06 december 2021 - 15:17   quote  deeplink  
Weet iemand überhaupt nog een goede keeper die er gelijk kan staan en van het niveau is die Ajax nodig heeft?
Eide
 Eide - maandag 06 december 2021 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2021 - 09:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kijk naar hoe er binnen geschoten wordt. Neem die ballen van Haaland. Geen van die ballen is in de hoeken geschoten.
xG kijkt niet alleen naar of een bal in de hoek wordt geschoten, maar ook naar de afstand van de goal, hoek tot de goal, snelheid van het schot, de positie van de keeper enzovoorts. Je komt daarmee echt wel tot een vrij goede en objectieve inschatting van de scoringskans van een bepaald schot.

Dit is een model waar clubs en bedrijven grof geld voor betalen. Er komt echt geen poep uitrollen.
Eide
 Eide - maandag 06 december 2021 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2021 - 12:25 schreef Ajax Warrior het volgende:
Maar er wordt gedaan alsof Pasveer een wonderkeeper is
Onzin.

Pasveer doet het op basis van objectieve statistieken van een uiterst gerenommeerd bedrijf uitstekend. Niets meer of minder. Elk waardeoordeel wat jij er vervolgens over Pasveer aan wil verbinden is prima. Vooral doen want uiteindelijk zijn meningen wat een forum leuk maakt. Leg anderen daarbij alleen geen flauwekul in de mond. Dat is niet nodig en niet terecht.
remco k
 remco k - dinsdag 07 december 2021 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2021 - 16:00 schreef Eide het volgende:

[..]

xG kijkt niet alleen naar of een bal in de hoek wordt geschoten, maar ook naar de afstand van de goal, hoek tot de goal, snelheid van het schot, de positie van de keeper enzovoorts. Je komt daarmee echt wel tot een vrij goede en objectieve inschatting van de scoringskans van een bepaald schot.

Dit is een model waar clubs en bedrijven grof geld voor betalen. Er komt echt geen poep uitrollen.
Ik snap wat er gedaan wordt en ben daar normaal gesproken ook een voorstander van dus zal mezelf hierin vast ergens tegenspreken.

Maar hij heeft eigenlijk geen heel moeilijke ballen gepakt. Een of twee toevallige reddingen dat de bal tegen hem aankomt zonder dat hij er weet van heeft.

Nee sorry maar ik zie dat niet.

Neemt niet weg dat hij het gewoon goed doet hè. Ik ben ook niet tegen zijn positie of iets.

Ik zie alleen totaal niet terug wat deze stats zeggen. Tsja.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 07 december 2021 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2021 - 16:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Onzin.

Pasveer doet het op basis van objectieve statistieken van een uiterst gerenommeerd bedrijf uitstekend. Niets meer of minder. Elk waardeoordeel wat jij er vervolgens over Pasveer aan wil verbinden is prima. Vooral doen want uiteindelijk zijn meningen wat een forum leuk maakt. Leg anderen daarbij alleen geen flauwekul in de mond. Dat is niet nodig en niet terecht.
Had ik het hierbij over jou of je cijfers? Ik lees ook nog heel veel andere fora of reacties op Facebook!
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 december 2021 - 19:59   quote  deeplink  
Marc Overmars heeft zijn contract boj Ajax verlengd tot medio 2026. Ik vind dat heel goed nieuws!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 december 2021 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2021 - 19:59 schreef Pietje het volgende:
Marc Overmars heeft zijn contract boj Ajax verlengd tot medio 2026. Ik vind dat heel goed nieuws!
Yes zag net de uitgelekte video... Geweldig nieuws!
Eide
 Eide - dinsdag 07 december 2021 - 20:46   quote  deeplink  
Gaaf en goed nieuws.
Eide
 Eide - woensdag 08 december 2021 - 07:09   quote  deeplink  
Volgens Verweij heeft Ajax officieel z'n intresse in Steven Bergwijn kenbaar gemaakt bij Spurs. Insteek is een transfer tijdens deze winterse transferperiode.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 december 2021 - 12:06   quote  deeplink  
Geelen ook bijgetekend
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 09 december 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Mis Loetje, waar is onze brabo?
Kan iemand dit laten weten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 december 2021 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 december 2021 - 19:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Mis Loetje, waar is onze brabo?
Kan iemand dit laten weten?
Voor jou een vraag! Voor mij een weet!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 december 2021 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2021 - 00:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor jou een vraag! Voor mij een weet!
Jammer dit, zegt dan niks
maar goed stuur hem wel een pb.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 december 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2021 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer dit, zegt dan niks
maar goed stuur hem wel een pb.
Hahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 december 2021 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2021 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jammer dit, zegt dan niks
maar goed stuur hem wel een pb.
Hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 december 2021 - 19:50   quote  deeplink  
Grappenmaker
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 10 december 2021 - 19:51   quote  deeplink  
Misschien doet er iets serieus op of iets ernstigs...weet je nog?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 10 december 2021 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2021 - 19:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Misschien doet er iets serieus op of iets ernstigs...weet je nog?
Ja en??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 december 2021 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 december 2021 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja en??
Doe normaal man, grote jongen hoor!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 december 2021 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2021 - 01:01 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Doe normaal man, grote jongen hoor!
Ja wat? Wat is nu precies het probleem dat Loetje zich niet laat zien? En hoezo ben ik dan een grote jongen en moet ik normaal doen? Ik snap die warrigheid van je niet zo?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 december 2021 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 december 2021 - 10:24   quote  deeplink  
Er zou iets op kunnen doen met hem.
Maar het is al goed joh, fijne dag
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 december 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2021 - 01:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja wat? Wat is nu precies het probleem dat Loetje zich niet laat zien? En hoezo ben ik dan een grote jongen en moet ik normaal doen? Ik snap die warrigheid van je niet zo?
Denk dat jack het goed bedoelt en bang is dat er iets ernstigs was met Loetje dat die daarom er niet meer is of tijdelijk, geen idee.. Maar neem aan als dat het geval was je het wel had gemeld, of niet natuurlijk..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 11 december 2021 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2021 - 11:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat jack het goed bedoelt en bang is dat er iets ernstigs was met Loetje dat die daarom er niet meer is of tijdelijk, geen idee.. Maar neem aan als dat het geval was je het wel had gemeld, of niet natuurlijk..
Goed gezien makker, we hebben dit hier al eens eerder mee gemaakt.
Maar goed omdat hij zo reageert zal het wel mee vallen omdat hij met Loetje nauw contact heeft.

Vond alleen zijn reactie wat kinderachtig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 december 2021 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 december 2021 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2021 - 10:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Er zou iets op kunnen doen met hem.
Maar het is al goed joh, fijne dag
Zou kunnen, je zegt het goed!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 december 2021 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 december 2021 - 11:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Goed gezien makker, we hebben dit hier al eens eerder mee gemaakt.
Maar goed omdat hij zo reageert zal het wel mee vallen omdat hij met Loetje nauw contact heeft.

Vond alleen zijn reactie wat kinderachtig
Snik, snif, snik!
Eide
 Eide - zondag 12 december 2021 - 15:58   quote  deeplink  
AW, waar is dit nou voor nodig? Kom op man.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 december 2021 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2021 - 15:58 schreef Eide het volgende:
AW, waar is dit nou voor nodig? Kom op man.
Wat? Ik snap niet dat sommigen zoveel onzinberichten nodig hebben om te snappen dat er verder niks aan de hand is. Kan je wel allemaal mooie verhaaltjes en woorden gebruiken, maar ik ga daar niet in mee.

Althans, hij levert nog geen commentaar vanuit de kelder dat ik hem moet vrijlaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 december 2021 door Ajax Warrior --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 12 december 2021 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 december 2021 - 16:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat? Ik snap niet dat sommigen zoveel onzinberichten nodig hebben om te snappen dat er verder niks aan de hand is. Kan je wel allemaal mooie verhaaltjes en woorden gebruiken, maar ik ga daar niet in mee.

Althans, hij levert nog geen commentaar vanuit de kelder dat ik hem moet vrijlaten.
Zo veel waren dit er niet, je reageert gewoon direct al maf.
Ik ben niet de enige die dit constateerd

Maar goed het blijkt dat je iets tegen mij hebt terwijl ik jou niets in de weg legt

Vreemd maar lig er niet wakker van..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0644040