BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 december 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 12:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar Klaassen moest van jou toch uit het elftal? En zijn doelpunten en assists deden er niet toe toch? Nog zo 1 die alleen wanneer statistieken in zijn voordeel spreken ernaar wijzen maar wanneer niet er niets over wil horen.
als ik dat zou doen zou hij blijven staan.. kzie liever vdbeek.. meot nog meer leren lopen zoals klaassen (want veel meer doet hij niet) maar heeft meer voetballende kwaliteiten dan klaassen.. en juist dat stukje vind ik belangrijker...
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2016 - 19:45   quote  deeplink  
Jup. Dat bewijst het aantal kansen dat Klaassen creert ook..
nummer10
 nummer10 - donderdag 08 december 2016 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 19:45 schreef remco k het volgende:
Jup. Dat bewijst het aantal kansen dat Klaassen creert ook..
we hebben een andere kijk jonge en dat is prima... ik kijk gewoon fijn naar mijn ajax wat bosz (en kruzen want heeft een belangrijk deel zoals bij heracles) ook neerzet.. want lijkt teminste weer ergens op..
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2016 - 23:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

we hebben een andere kijk jonge en dat is prima... ik kijk gewoon fijn naar mijn ajax wat bosz (en kruzen want heeft een belangrijk deel zoals bij heracles) ook neerzet.. want lijkt teminste weer ergens op..
Wie zegt er dat ik niet tevreden naar Ajax kijk dan?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 09 december 2016 - 11:09   quote  deeplink  
zeg niet dat jij dat zegt maar jou keuzes en mijn keuzes worden we niet over eens ;)
remco k
 remco k - vrijdag 09 december 2016 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:09 schreef nummer10 het volgende:
zeg niet dat jij dat zegt maar jou keuzes en mijn keuzes worden we niet over eens ;)
Dat is zeker het geval.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 december 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2016 - 11:09 schreef nummer10 het volgende:
zeg niet dat jij dat zegt maar jou keuzes en mijn keuzes worden we niet over eens ;)
En dat is nou net wat een forum inhoudt: meningen ventileren... ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 13:55 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is nou net wat een forum inhoudt: meningen ventileren... ;-)
En ze ter discussie stellen. Wie weet lees je wel eens iets waar je zelf (nog) niet aan had gedacht of een andere invalshoek. Meningen hebben betekent ze toch ook regelmatig bijstellen.
Pietje
 Pietje - zaterdag 10 december 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 14:44 schreef Eide het volgende:

[..]

En ze ter discussie stellen. Wie weet lees je wel eens iets waar je zelf (nog) niet aan had gedacht of een andere invalshoek. Meningen hebben betekent ze toch ook regelmatig bijstellen.
Oh zeker, Eide. Ik bedoelde ook beslist niet het tegendeel.
Ik sta daar zelf ook open voor. Ook ik vergis me wel eens, of stel mijn meing bij door "bewijzen" of argumenten van anderen en daar schaam ik me ook niet voor. Je bent nooit te oud om te leren (zeg ik, over 2 maanden 68 jaar...) ;-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 december 2016 - 17:35   quote  deeplink  
Tjonge jonge.... het ziet er naar uit dat we Bazoer kwijt zijn zonder dat hij ooit echt heeft geschitterd in het magische shirt van Ajax.

Ben erg nieuwsgierig hoe hij zich gaat ontwikkelen in Deutchland..?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 17:35 schreef Stanley het volgende:
Tjonge jonge.... het ziet er naar uit dat we Bazoer kwijt zijn zonder dat hij ooit echt heeft geschitterd in het magische shirt van Ajax.

Ben erg nieuwsgierig hoe hij zich gaat ontwikkelen in Deutchland..?
Met dank aan die kuttrainer!!
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Met dank aan die kuttrainer!!
Je kunt wel alles op de trainer afschuiven, als een speler in een mindere fase zit, dan hoort hij niet te spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Je kunt wel alles op de trainer afschuiven, als een speler in een mindere fase zit, dan hoort hij niet te spelen.
Dan hoort een trainer hem niet keihard te laten vallen, maar juist te steunen. Wel raar dat andere spelers die duidelijk een mindere fase hebben wel gesteund worden in het veld!
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan hoort een trainer hem niet keihard te laten vallen, maar juist te steunen. Wel raar dat andere spelers die duidelijk een mindere fase hebben wel gesteund worden in het veld!
Er is maar één prioriteit voor de hoofdtrainer en dat is het 1e team. Afgevallen spelers moeten door assistent-trainers, team-begeleiders worden begeleid en opgevangen. Dat vind jij dat, die andere spelers in mindere fase wel gesteun worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 10 december 2016 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 19:04 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Er is maar één prioriteit voor de hoofdtrainer en dat is het 1e team. Afgevallen spelers moeten door assistent-trainers, team-begeleiders worden begeleid en opgevangen. Dat vind jij dat, die andere spelers in mindere fase wel gesteun worden.
Sorry hoor, maar er zijn spelers in het eerste elftal die al 1 tot 2 maanden uit vorm zijn. Deze spelers zijn niet geslachtofferd. Bazoer en anderen wel. En dat klopt gewoon niet!
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 19:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar er zijn spelers in het eerste elftal die al 1 tot 2 maanden uit vorm zijn. Deze spelers zijn niet geslachtofferd. Bazoer en anderen wel. En dat klopt gewoon niet!
Klopt, Klaassen, Veldman en Traore zouden voor mij wel door andere spelers mogen worden ingevuld en voor jouw weer anderen ....
Maar het feit is, dat we mee boven in de Eredivisie staan en nog nergens zijn uitgeschakeld. Het spel is verbeterd en als het kan ook de jeugd kansen krijgt.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 10 december 2016 - 20:15   quote  deeplink  
Gaan ze nog flink spijt van krijgen dat ze Bazoer hebben laten gaan. Topper wordt dat
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 20:41   quote  deeplink  
Dit is het gevolg van doorselecteren. Met zo veel middenvelders kiest Bosz heel nadrukkelijk voor Nouri en Van de Beek als reserves. Dan kan je beter voor een net bedrag als vrienden uit elkaar gaan. Ik vind het jammer maar ook goed zo.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Voor beide partijen op dit moment de beste oplossing.

Inderdaad erg jammer en ik vraag me oprecht af of Ajax dit niet anders had kunnen aanpakken het laatste half jaar
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 10 december 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Bazoer is bij psv opgeleid als verdediger, maar hij wilde als middenvelder spelen. Toen zeiden ze dat hij moest wachten, omdat ze genoeg goede middenvelders hadden. En ze zagen dat niet zo echt zitten.

Toen zeiden ze bij Ajax dat hij een kans kreeg als middenvelder.

Hij wilde niet de meest verdedigende middenvelder zijn maar de rol van Klaassen, dat wilde hij, de rol die demy de zeeuw (kampioens wedstrijd tegen twente) of die van Siem de jong.

Vorig seizoen speelde bazoer naast Klaassen, toen ontbrak er creativiteit.
Gudelj schoof een linie op en bazoer nam zijn positie niet over( geen zin), belanden dan op de bank.

Klaassen is gebleven, wat eigenlijk vertrek van Bazoer heeft ingeleid.

Iedereen had verwacht dat bazoer op 6 zou spelen. Er waren vaak zat de mogelijkheid, om op 6 te spelen. Maar telkens werden er andere keuzes gemaakt.
Dat ligt niet aan bosz, want ook de boer deed het niet. En ook de bondscoach niet.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 10 december 2016 - 20:56   quote  deeplink  
PA, mee eens.
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:44 schreef remco k het volgende:
Voor beide partijen op dit moment de beste oplossing.

Inderdaad erg jammer en ik vraag me oprecht af of Ajax dit niet anders had kunnen aanpakken het laatste half jaar
Hoe dan? Een speler moet zelf z'n plek afdwingen. Bazoer begon zwak. Als je dan Ziyech haalt en met Klaassen en Schöne een heel goed middenveld hebt wordt het al heel moeilijk. Dan kan je vechten of buigen. Daarnaast moet een trainer wel doorselecteren, zeker als je jongens als Van de Beek en Nouri hebt die je ook wil laten doorstromen.

Uiteindelijk is het aan de speler zelf vind ik. Als je nu echt geen enkele kans krijgt of ten oprechte iemand voor je hebt kan ik het nog wel begrijpen, maar zo was en is het niet.
remco k
 remco k - zaterdag 10 december 2016 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoe dan? Een speler moet zelf z'n plek afdwingen. Bazoer begon zwak. Als je dan Ziyech haalt en met Klaassen en Schöne een heel goed middenveld hebt wordt het al heel moeilijk. Dan kan je vechten of buigen. Daarnaast moet een trainer wel doorselecteren, zeker als je jongens als Van de Beek en Nouri hebt die je ook wil laten doorstromen.

Uiteindelijk is het aan de speler zelf vind ik. Als je nu echt geen enkele kans krijgt of ten oprechte iemand voor je hebt kan ik het nog wel begrijpen, maar zo was en is het niet.
Hoe Ajax het managed. Hem begeleid heeft om zijn vorm te halen. Een tijdje wedstrijd ritme bij jong. Meer invalbeurten. Mogelijkheden zat.

Bosz heeft het gewoon niet in hem zien zitten. Blijkbaar houd hij niet van dat tour voetballer in zijn systeem.

Dat kan. Maar ik vind het zonde en heb gewoon het gevoel dat men bij Ajax dit type jongen niet optimaal begeleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2016 door remco k --
Eide
 Eide - zaterdag 10 december 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:26 schreef remco k het volgende:

Hoe Ajax het managed. Hem begeleid heeft om zijn vorm te halen. Een tijdje wedstrijd ritme bij jong. Meer invalbeurten. Mogelijkheden zat.
En toen die mogelijkheden kwamen had Bazoer ZELF de bom al laten barsten.

Bovendien heeft Bazoer dit seizoen 10 wedstrijden gespeeld. Hij heeft dus kansen gehad. Daarna werkte Bosz eerst naar zijn vaste 11 toe. Dat zijn allemaal hele logische stappen. Ten slotte hebben jij en ik totaal geen zicht wat er verder achter de schermen gebeurt en kunnen wij beide niets zeggen over de begeleiding bij Ajax.

Als ik echter kijk naar Sinkgraven, Viergever, Schöne, El Ghazi, Van de Beek, Nouri en nog wel meer jongens die wel keihard knokken voor hun plekkie kan ik weinig sympathie opbrengen voor Bazoer.

quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:26 schreef remco k het volgende:

Dat kan. Maar ik vind het zonde en heb gewoon het gevoel dat men bij Ajax dit type jongen niet optimaal begeleid.
Tja, dat is jou gevoel. ik denk dat we te weinig weten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

En toen die mogelijkheden kwamen had Bazoer ZELF de bom al laten barsten.

Bovendien heeft Bazoer dit seizoen 10 wedstrijden gespeeld. Hij heeft dus kansen gehad. Daarna werkte Bosz eerst naar zijn vaste 11 toe. Dat zijn allemaal hele logische stappen. Ten slotte hebben jij en ik totaal geen zicht wat er verder achter de schermen gebeurt en kunnen wij beide niets zeggen over de begeleiding bij Ajax.

Als ik echter kijk naar Sinkgraven, Viergever, Schöne, El Ghazi, Van de Beek, Nouri en nog wel meer jongens die wel keihard knokken voor hun plekkie kan ik weinig sympathie opbrengen voor Bazoer.

[..]

Tja, dat is jou gevoel. ik denk dat we te weinig weten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Daarom zeg ik ook dat het een gevoel is Eide.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

En toen die mogelijkheden kwamen had Bazoer ZELF de bom al laten barsten.

Bovendien heeft Bazoer dit seizoen 10 wedstrijden gespeeld. Hij heeft dus kansen gehad. Daarna werkte Bosz eerst naar zijn vaste 11 toe. Dat zijn allemaal hele logische stappen. Ten slotte hebben jij en ik totaal geen zicht wat er verder achter de schermen gebeurt en kunnen wij beide niets zeggen over de begeleiding bij Ajax.

Als ik echter kijk naar Sinkgraven, Viergever, Schöne, El Ghazi, Van de Beek, Nouri en nog wel meer jongens die wel keihard knokken voor hun plekkie kan ik weinig sympathie opbrengen voor Bazoer.

[..]

Tja, dat is jou gevoel. ik denk dat we te weinig weten om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen.
eens
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 01:03   quote  deeplink  
En ik blijf over Bosz zeggen dat Ajax rond Februari/Maart als een puddinghuis in elkaar valt. Tot nu toe gaat alles identiek met hem. Exact de dingen die ik zei, gebeuren ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:03 schreef Loetje het volgende:
En ik blijf over Bosz zeggen dat Ajax rond Februari/Maart als een puddinghuis in elkaar valt. Tot nu toe gaat alles identiek met hem. Exact de dingen die ik zei, gebeuren ook.
Hehehehe dan is het maar te hopen dat we een straatlengte voor staan op de concurrentie! Inderdaad kan Bosz als manager me nog steeds niet bekoren!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:03 schreef Loetje het volgende:
En ik blijf over Bosz zeggen dat Ajax rond Februari/Maart als een puddinghuis in elkaar valt. Tot nu toe gaat alles identiek met hem. Exact de dingen die ik zei, gebeuren ook.
Wat is in elkaar vallen? Welke resultaten moeten dan niet worden gehaald?

Beker, kan je wel eens een wedstrijd verliezen als je tegen Feyenoord of hoge middenmoter, dat kan. Dat zijn beker wedstrijden voor.

EL, tja daar is de kans gewoon reëel dat we in februari eruit liggen. Betere tegenstanders namelijk.

Competitie, daar gaat het volgens mij om. Nou, volgens mij gaat het met PSV niet al te best. Feyenoord gaat ook niet heel soepel meer.

Om nu zorgen te maken, over februari lijkt mij vreemd. Het is eerder de andere die zich meer zorgen moeten maken.

Maar er is wel iets en dat is de afwezigheid van Ziyech, dat bevalt mij niet. Ik ben benieuwd wie hem gaat vervangen, ik hoop op nouri maar ik denk dat het van beek gaat worden. Maar dat vind ik een 2de klaassen, niet echt nodig als vervanger van Ziyech.
Ik heb liever een type Ziyech, nouri!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 11 december 2016 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat is in elkaar vallen? Welke resultaten moeten dan niet worden gehaald?

Beker, kan je wel eens een wedstrijd verliezen als je tegen Feyenoord of hoge middenmoter, dat kan. Dat zijn beker wedstrijden voor.

EL, tja daar is de kans gewoon reëel dat we in februari eruit liggen. Betere tegenstanders namelijk.

Competitie, daar gaat het volgens mij om. Nou, volgens mij gaat het met PSV niet al te best. Feyenoord gaat ook niet heel soepel meer.

Om nu zorgen te maken, over februari lijkt mij vreemd. Het is eerder de andere die zich meer zorgen moeten maken.

Maar er is wel iets en dat is de afwezigheid van Ziyech, dat bevalt mij niet. Ik ben benieuwd wie hem gaat vervangen, ik hoop op nouri maar ik denk dat het van beek gaat worden. Maar dat vind ik een 2de klaassen, niet echt nodig als vervanger van Ziyech.
Ik heb liever een type Ziyech, nouri!
Moet ik het je echt uitleggen. Waarop Loetje doelt hoe het elk seizoen bij Bosz gaat. De eerste maanden gaan leuk en in de 2e seizoenshelft, zo rond maart, stort het als een kaartenhuis in elkaar en wordt het een drama!

En daar heeft Loetje altijd voor gewaarschuwd. Bosz heeft eigenlijk nog nooit wat echt laten zien of prijzen gewonnen. Het is altijd de eerste maanden leuk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 03:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Moet ik het je echt uitleggen. Waarop Loetje doelt hoe het elk seizoen bij Bosz gaat. De eerste maanden gaan leuk en in de 2e seizoenshelft, zo rond maart, stort het als een kaartenhuis in elkaar en wordt het een drama!

En daar heeft Loetje altijd voor gewaarschuwd. Bosz heeft eigenlijk nog nooit wat echt laten zien of prijzen gewonnen. Het is altijd de eerste maanden leuk!
Dat heeft meestal als reden dat ze de maanden daarvoor bovenmatig goed hebben gepresteerd.
Waardoor het vaatje leeg raakt, spelers geblesseerd raakt. Ook als veel spelers kaarten pakken dan zitten ze dan opeens veel schorsingen of mogelijke schorsingen.

Heracles en Vitesse gewoon goed gepresteerd, vervolgens inzak moment omdat 1 de bank minder is, 2 omdat spelers die erin staan heel veel van hun gevraagd zijn en het niet meer kunnen opbrengen.

Bij leicester werd dat ook verwacht omdat de kleine clubs dat normaliter nooit volhouden.

Dat is wat erbij hoort, bij het trainen van een kleine club. Dan zakken ze terug naar een plek waar ze horen, daarom zijn ze ook een kleine club.

Bij heracles ging het lang goed, omdat spelers boven zich uitstaken en zich beter gingen spelen dan ze daadwaarwerkelijk kunnen, zie duarte en overtoom en zo zijn meerdere heracles spelers.

Bij Vitesse had boss tot een betere selectie beschikbaar dan bij hercales maar de top aanvallen was eigenlijk al niet haalbaar. Bij uitzondering kunnen ze van de top winnen, maar dat doen andere ook.

Spelen natuurlijk leuk voetbal, maar resultaten wil je ook zien. Maar wat is een goed resultaat? Voor heracles is dat linkerrijtje? Degradatie ontlopen en playoffs daarvan?
Voor Vitesse is alleen playoffs europees voetbal halen, dat is het doel.
Als je goed en leuk voetbal speelt, maar vervolgens niet wint, terwijl je concurrenten dat wel doen? Dan haal je doelstelling niet, maar als je door goed en mooi spel je spelers goed kan verkopen, is het dan zo erg dat je de playoffs niet haalt??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 03:36   quote  deeplink  
Ajax is een andere club en daarom vergelijk ik ook niet. Maar als je wilt vergelijken, ik vind dat ajax niet zo geweldig speelt als je vergelijkt wat bosz bij heracles en vitesse deed, dat met minder materiaal.

Dus Ajax speelt voor bosz begrippen een stuk voorzichter, met als doel winst en niet perse alleen vermaak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door Positieve Arrogantie --
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 01:03 schreef Loetje het volgende:
En ik blijf over Bosz zeggen dat Ajax rond Februari/Maart als een puddinghuis in elkaar valt. Tot nu toe gaat alles identiek met hem. Exact de dingen die ik zei, gebeuren ook.
bosz werd altij de 2de seizoens helft sterker.. ;) dus onzin wat je nu zegt..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 02:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat is in elkaar vallen? Welke resultaten moeten dan niet worden gehaald?

Beker, kan je wel eens een wedstrijd verliezen als je tegen Feyenoord of hoge middenmoter, dat kan. Dat zijn beker wedstrijden voor.

EL, tja daar is de kans gewoon reëel dat we in februari eruit liggen. Betere tegenstanders namelijk.

Competitie, daar gaat het volgens mij om. Nou, volgens mij gaat het met PSV niet al te best. Feyenoord gaat ook niet heel soepel meer.

Om nu zorgen te maken, over februari lijkt mij vreemd. Het is eerder de andere die zich meer zorgen moeten maken.

Maar er is wel iets en dat is de afwezigheid van Ziyech, dat bevalt mij niet. Ik ben benieuwd wie hem gaat vervangen, ik hoop op nouri maar ik denk dat het van beek gaat worden. Maar dat vind ik een 2de klaassen, niet echt nodig als vervanger van Ziyech.
Ik heb liever een type Ziyech, nouri!
eens... nouri is ziyech vdbeek is klaassen 2 logische vervangers..
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz werd altij de 2de seizoens helft sterker.. ;) dus onzin wat je nu zegt..
Winterkampioen zijn in punten met Ajax en vervolgens als zesde eindigen. Dat noem jij beter na de winterstop?
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

eens... nouri is ziyech vdbeek is klaassen 2 logische vervangers..
Ik denk het niet. Ik denk dat Frenkie de Jong de vervanger van Klaassen wordt. Dat nouri inderdaad Yech gaat opvolgen. En dat Vd beek Schone gewoon uit de basis gaat speen in het komende jaar.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Frenkie de Jong de vervanger van Klaassen wordt. Dat nouri inderdaad Yech gaat opvolgen. En dat Vd beek Schone gewoon uit de basis gaat speen in het komende jaar.
zou indd ook kunnen.. van schone weet zo net nog niet.. schone qua ervaring speel je er niet zomaar uit.. en denk dat qua balans je dan behoorlijk inleverd.. maar we gaan het zien
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Winterkampioen zijn in punten met Ajax en vervolgens als zesde eindigen. Dat noem jij beter na de winterstop?
met het spul en wisselingen wat hij had prima gedaan...
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 18:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan hoort een trainer hem niet keihard te laten vallen, maar juist te steunen. Wel raar dat andere spelers die duidelijk een mindere fase hebben wel gesteund worden in het veld!
Dus ziet Bosz het kennelijk niet in hem zitten. Dan kun je zo iets wel pappen en nathouden, maar dat werkt ook niet. Nu is er duidelijkheid voor iedereen. Goed gedaan door Bosz.
Pietje
 Pietje - zondag 11 december 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2016 - 20:41 schreef Eide het volgende:
Dit is het gevolg van doorselecteren. Met zo veel middenvelders kiest Bosz heel nadrukkelijk voor Nouri en Van de Beek als reserves. Dan kan je beter voor een net bedrag als vrienden uit elkaar gaan. Ik vind het jammer maar ook goed zo.
+ 1
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

met het spul en wisselingen wat hij had prima gedaan...
Je lult jezelf klem en dan is dit je antwoord?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Frenkie de Jong de vervanger van Klaassen wordt. Dat nouri inderdaad Yech gaat opvolgen. En dat Vd beek Schone gewoon uit de basis gaat speen in het komende jaar.
Speelt frenkie de jong niet op 6 bij jong Ajax?
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Je lult jezelf klem en dan is dit je antwoord?
neehoor bosz heeft met het materiaal wat hij had prima zaken gedaan.. zowel bij vitesse heracles en telaviv..
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Speelt frenkie de jong niet op 6 bij jong Ajax?
volgens mij wel.. en daarvoor beek en nouri
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 09:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bosz werd altij de 2de seizoens helft sterker.. ;) dus onzin wat je nu zegt..
Hahaha, juist niet. Altijd een stroef begin, erna sprankelend voetbal wat verdedigend totaal niet in orde is om vervolgens halverwege de 2e seizoenshelft helemaal weg te vallen. Dit ging ook altijd gepaard met hele slechte communicatie richting spelers en dat leverde veel irritaties op. Tot op heden klopt alles.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hahaha, juist niet. Altijd een stroef begin, erna sprankelend voetbal wat verdedigend totaal niet in orde is om vervolgens halverwege de 2e seizoenshelft helemaal weg te vallen. Dit ging ook altijd gepaard met hele slechte communicatie richting spelers en dat leverde veel irritaties op. Tot op heden klopt alles.
waar haal jij die onzin weg van slechte communicatie richting spelers ? bij heracles totaal niet aan de orde geweest..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 11 december 2016 - 14:00   quote  deeplink  
De spelers die vaak op de bank zitten, zaten ook de laatste wedstrijd van de boer ook op de bank. Alleen zijn el ghazi en dijks bij gekomen!
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 14:02   quote  deeplink  
indd PA
Loetje
 Loetje - zondag 11 december 2016 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

waar haal jij die onzin weg van slechte communicatie richting spelers ? bij heracles totaal niet aan de orde geweest..
Niet? Toch maar een abonnement op VI nemen. Thomas Bruns, Everton, Willie Overtoom en nog vele andere hebben het letterlijk gezegd. Een hele stugge en nare man die waardeloos communiceert. Vervolgens bij Vitesse zeiden weer 4 spelers het. Zal wel enige vorm van waarheid inzitten he. Nu ook bij Ajax weer als je het een beetje volgt.
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 12:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Speelt frenkie de jong niet op 6 bij jong Ajax?
Wisselend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0136899