BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 13:11 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor bosz heeft met het materiaal wat hij had prima zaken gedaan.. zowel bij vitesse heracles en telaviv..
Nee jij stelt keihard dat ie het altijd beter doet in de tweede helft van het seizoen. Dat is gewoon helemaal niet waar. Dat wordt aangetoond en dan ga je toren dat ie het goed gedaan heeft.
nummer10
 nummer10 - zondag 11 december 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee jij stelt keihard dat ie het altijd beter doet in de tweede helft van het seizoen. Dat is gewoon helemaal niet waar. Dat wordt aangetoond en dan ga je toren dat ie het goed gedaan heeft.
qua voetbal vind ik van wel.. alleen niet stabiel en dat komt door het materiaal.. daarbij kijk jij alleen naar vitesse.. ik meer naar heracles
remco k
 remco k - zondag 11 december 2016 - 21:19   quote  deeplink  
Maar even heel simpel..

Als Ajax wint komende week..

Dan nog heeft Ajax minder punten dan afgelopen jaar, minder gemaakte goals dan afgelopen jaar, en meer tegengoals dan afgelopen jaar..

Statistisch gezien is Bosz dus de eerste seizoenshelft tov de Boer zijn laatste eerste seizoenshelft een flop..

op dit moment met nog een loodzware thuis wedstrijd te gaan, liggen we drie punten achter de koppositie. Is naar mijn mening het spel echt niet zo goed als het soms lijkt. en dat creatieve waar we met zijn allen zo blij om zijn, levert veel te weinig op tot nu toe..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2016 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 december 2016 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Maar even heel simpel..

Als Ajax wint komende week..

Dan nog heeft Ajax minder punten dan afgelopen jaar, minder gemaakte goals dan afgelopen jaar, en meer tegengoals dan afgelopen jaar..

Statistisch gezien is Bosz dus de eerste seizoenshelft tov de Boer zijn laatste eerste seizoenshelft een flop..

op dit moment met nog een loodzware thuis wedstrijd te gaan, liggen we drie punten achter de koppositie. Is naar mijn mening het spel echt niet zo goed als het soms lijkt. en dat creatieve waar we met zijn allen zo blij om zijn, levert veel te weinig op tot nu toe..
Het is dat die boeren zo dramatisch spelen. Of dat feijenoord soms punten verliest anders stonden we al verder achter. Veel gehoorde uitspraak tijdens kampioenschappen van Ajax. Geldt nu zeker niet voor sommigen???
Hummel10
 Hummel10 - maandag 12 december 2016 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2016 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Maar even heel simpel..

Als Ajax wint komende week..

Dan nog heeft Ajax minder punten dan afgelopen jaar, minder gemaakte goals dan afgelopen jaar, en meer tegengoals dan afgelopen jaar..

Statistisch gezien is Bosz dus de eerste seizoenshelft tov de Boer zijn laatste eerste seizoenshelft een flop..

op dit moment met nog een loodzware thuis wedstrijd te gaan, liggen we drie punten achter de koppositie. Is naar mijn mening het spel echt niet zo goed als het soms lijkt. en dat creatieve waar we met zijn allen zo blij om zijn, levert veel te weinig op tot nu toe..
Andere trainer probeert anders te spelen geef het nog even de tijd. Gisteren was gewoon slecht daar loop je af en toe tegenaan. Ajax speelt weer iets herkenbaarder en dat vind ik een verademing. Gisteren vond ik Ajax ook beter alleen creëerden te weinig kansen. Deels ook gewoon verdienste van Twente. Toch een mooie serie wedstrijden gespeeld de echte verliespunten liep je tegenaan in het begin.

Had je toen Roda en Willem 2 gewoon gewonnen stond je bij winst op PSV op meer punten dan vorig seizoen.
nummer10
 nummer10 - maandag 12 december 2016 - 07:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Andere trainer probeert anders te spelen geef het nog even de tijd. Gisteren was gewoon slecht daar loop je af en toe tegenaan. Ajax speelt weer iets herkenbaarder en dat vind ik een verademing. Gisteren vond ik Ajax ook beter alleen creëerden te weinig kansen. Deels ook gewoon verdienste van Twente. Toch een mooie serie wedstrijden gespeeld de echte verliespunten liep je tegenaan in het begin.

Had je toen Roda en Willem 2 gewoon gewonnen stond je bij winst op PSV op meer punten dan vorig seizoen.
eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 12 december 2016 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Andere trainer probeert anders te spelen geef het nog even de tijd. Gisteren was gewoon slecht daar loop je af en toe tegenaan. Ajax speelt weer iets herkenbaarder en dat vind ik een verademing. Gisteren vond ik Ajax ook beter alleen creëerden te weinig kansen. Deels ook gewoon verdienste van Twente. Toch een mooie serie wedstrijden gespeeld de echte verliespunten liep je tegenaan in het begin.

Had je toen Roda en Willem 2 gewoon gewonnen stond je bij winst op PSV op meer punten dan vorig seizoen.
Alleen gisteren????? Hou toch op zeg.

En als als als. Ajax mag de concurrentie danken dat het nog in het spoor mag blijven.
remco k
 remco k - maandag 12 december 2016 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 december 2016 - 07:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Andere trainer probeert anders te spelen geef het nog even de tijd. Gisteren was gewoon slecht daar loop je af en toe tegenaan. Ajax speelt weer iets herkenbaarder en dat vind ik een verademing. Gisteren vond ik Ajax ook beter alleen creëerden te weinig kansen. Deels ook gewoon verdienste van Twente. Toch een mooie serie wedstrijden gespeeld de echte verliespunten liep je tegenaan in het begin.

Had je toen Roda en Willem 2 gewoon gewonnen stond je bij winst op PSV op meer punten dan vorig seizoen.
Ik vind het de afgelopen weken al heel matig..

En als is leuk, maar niet gebeurt...
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 14 december 2016 - 12:52   quote  deeplink  
De ploegen spelen nu anders tegen ajax, je ziet de linies heel compact staan, zelfs Twenete doet dat als ze thuis spelen tegen Ajax. Dit is ook de reden dat Bosz vaak minder presteerd in de tweede seizoenshelft. Clubs analyseren het spel en passen zich daarop aan. Maar ajax heeft genoeg individuele kwaliteiten om gewoon een goede tweede seizoens helft te draaien. OOk zonder Ziech en Feijenoord heeft meer problemen als ze spelen zonder elhamadi

Ben benieuwd hoe PSV gaat spelen, ik denk op de counter en de linies zullen ze heel compact houden, dus gaat saai worden. Hoop op snelle goal van Ajax, anders gaat het een draak van een wedstrijd worden.
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 13:07   quote  deeplink  
Draak van een pot mag van mij best, als de drie punten maar gepakt worden.
Stanley
 Stanley - woensdag 14 december 2016 - 18:33   quote  deeplink  
Bazoer weg voor een spotprijsje dankzij onze Bosz!
Echt super flop !!!!
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 18:33 schreef Stanley het volgende:
Bazoer weg voor een spotprijsje dankzij onze Bosz!
Echt super flop !!!!
ach hou op man..
Ztjes
 Ztjes - woensdag 14 december 2016 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 18:33 schreef Stanley het volgende:
Bazoer weg voor een spotprijsje dankzij onze Bosz!
Echt super flop !!!!
Gewoon voor beide partijen de beste optie.
Kijk naar Eriksen stond altijd in de basis en werd voor 12 miljoen (+1,5 miljoen bonussen) verkocht.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 19:47   quote  deeplink  
en vertonghen...
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 19:47   quote  deeplink  
en alderwiereld
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 19:47   quote  deeplink  
nu behoren ze samen tot de beste verdedigers van de PL...
remco k
 remco k - woensdag 14 december 2016 - 20:59   quote  deeplink  
Lengte van contract bepaald voor een groot deel de transfersom.
nummer10
 nummer10 - woensdag 14 december 2016 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 20:59 schreef remco k het volgende:
Lengte van contract bepaald voor een groot deel de transfersom.
klopt zkr... maar vind 12 mil voor een bankzitter die nog weinig heeft bewezen een mooi bedrag.. er vanuit gaande dat we voor een ziyech dit ook hebben betaald.. een basis speler die meer jaar achter elkaar heeft bewezen van meer waarde te zijn..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 december 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 december 2016 - 18:33 schreef Stanley het volgende:
Bazoer weg voor een spotprijsje dankzij onze Bosz!
Echt super flop !!!!
Helemaal mee eens Stan!
remco k
 remco k - donderdag 15 december 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Overspeeld Bosz zijn hand nu in de beker door echt iets te ver te gaan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 15 december 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 december 2016 - 18:55 schreef remco k het volgende:
Overspeeld Bosz zijn hand nu in de beker door echt iets te ver te gaan?
Ik vind van wel. Lijkt wel of hij het niet serieus neemt.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 15 december 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Ik denk zelfs dat hij er zeker van was dat hij zich dit kon permitteren. Dat is de fout die hij vandaag maakte. Bij Ajax kun je je van dit soort fouten niet veel permitteren. Om hem nu ineens eruit te willen is veel te voorbarig.

Persoonlijk vind ik een kampioenschap een minimum wat gehaald moet worden en anders heeft hij zeker gefaald. Dus laat maar zien.....
Eide
 Eide - maandag 19 december 2016 - 09:14   quote  deeplink  
Ajax vorig seizoen na 17 wedstrijden:
13x winst, 2x gelijkspel, 2x verlies.
45 goals voor
11 goals tegen

Ajax dit seizoen na 17 wedstrijden:
11x winst, 4x gelijkspel, 2x verlies
35 goals voor
13 goals tegen
Eide
 Eide - maandag 19 december 2016 - 09:15   quote  deeplink  
Eerlijkheidshalve, Ajax en PSV lagen vorig seizoen beide op koers voor een waanzinnig puntentotaal. Feit is wel dat als Ajax even goed was geweest als vorig seizoen we nu ook 2e waren geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 09:32   quote  deeplink  
Tweede seizoenshelft gaat voor Bosz belangrijker worden dan anders. Het spel dat hij wil spelen moet nu echt meer punten en goals op gaan leveren..
Pietje
 Pietje - maandag 19 december 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 09:32 schreef remco k het volgende:
Tweede seizoenshelft gaat voor Bosz belangrijker worden dan anders. Het spel dat hij wil spelen moet nu echt meer punten en goals op gaan leveren..
Op zich is dat wel waar, maar hoeveel niet-benutte kansen (Klaassen, Cassierra) had Ajax gisteren wel niet tegen PSV? Ajax had zomaar met duidelijke cijfers kunnen winnen en dan had Peter Bosz (en alle supporters) het een stuk gemakkelijker kunnen hebben.

Ik vond Ajax bij vlagen zeer aantrekkelijk en dominant spelen gisteren: de duidelijke Bosz-stijl.
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 09:14 schreef Eide het volgende:
Ajax vorig seizoen na 17 wedstrijden:
13x winst, 2x gelijkspel, 2x verlies.
45 goals voor
11 goals tegen

Ajax dit seizoen na 17 wedstrijden:
11x winst, 4x gelijkspel, 2x verlies
35 goals voor
13 goals tegen
ach en dat voor een eerste seizoen met een paar rotte appels erbij en nieuwe groep zo slecht nog niet.. heb al vaker gezegt ik zie dit als opbouw jaar.. volgend seizoen moet er daarin tegen wel een ploeg staan die met gemak kampioen moet worden..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Op zich is dat wel waar, maar hoeveel niet-benutte kansen (Klaassen, Cassierra) had Ajax gisteren wel niet tegen PSV? Ajax had zomaar met duidelijke cijfers kunnen winnen en dan had Peter Bosz (en alle supporters) het een stuk gemakkelijker kunnen hebben.

Ik vond Ajax bij vlagen zeer aantrekkelijk en dominant spelen gisteren: de duidelijke Bosz-stijl.
Dat is nu eenmaal de voetbal wereld... Uiteindelijk is de trainer de eindverantwoordelijke. Dus zowel voor het goede als het slechte, dus ook als de ballen er een tijdje niet in willen..

Eerlijk gezegd vond ik Ajax niet zo goed als dat jij omschrijft, ik vond ons erg slordig in balbezit, en we kozen constant voor de moeilijke oplossing terwijl er een simpele lag..

Neem nou de eerste kans van Cassiera, dat is echt een prima bal van Youness hoor, maar als ie iets simpeler zou denken zet ie met een makkelijkere bal Cerny alleen voor de goal, en dan in het midden wel te verstaan..

Het lijkt er haast op alsof het altijd vooruit met riscio wat Bosz graag wil door de spelers is vertaald in altijd de moeilijkste oplossing kiezen..

Als je daar dan bij optelt dat er gister echt een aantal spelers waren die normaal bepalend zijn, die nu totaal hun niveau niet haalden, dan is er echt nog een hoop winst te behalen..

Maar hoe je het ook went of keert, punten is uitendelijk het belangrijkste..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:25 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ach en dat voor een eerste seizoen met een paar rotte appels erbij en nieuwe groep zo slecht nog niet.. heb al vaker gezegt ik zie dit als opbouw jaar.. volgend seizoen moet er daarin tegen wel een ploeg staan die met gemak kampioen moet worden..
De vergelijking met het goede seizoen is met een minder brede en goede selectie waar diezelfde "rotte appels" in zaten waar jij het over hebt..
Pietje
 Pietje - maandag 19 december 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de voetbal wereld... Uiteindelijk is de trainer de eindverantwoordelijke. Dus zowel voor het goede als het slechte, dus ook als de ballen er een tijdje niet in willen..

Eerlijk gezegd vond ik Ajax niet zo goed als dat jij omschrijft, ik vond ons erg slordig in balbezit, en we kozen constant voor de moeilijke oplossing terwijl er een simpele lag..

Neem nou de eerste kans van Cassiera, dat is echt een prima bal van Youness hoor, maar als ie iets simpeler zou denken zet ie met een makkelijkere bal Cerny alleen voor de goal, en dan in het midden wel te verstaan..

Het lijkt er haast op alsof het altijd vooruit met riscio wat Bosz graag wil door de spelers is vertaald in altijd de moeilijkste oplossing kiezen..

Als je daar dan bij optelt dat er gister echt een aantal spelers waren die normaal bepalend zijn, die nu totaal hun niveau niet haalden, dan is er echt nog een hoop winst te behalen..

Maar hoe je het ook went of keert, punten is uitendelijk het belangrijkste..
Ik schreef ook "bij vlagen" goed. Ik ben het beslist met je eens dat het in z'n totaliteit geen goede wedstrijd was, waarin behoorlijk wat fout ging. Maar juist tijdens die "vlagen" zag je nadrukkelijk de hand van Peter Bosz: de 5 seconden regel om de bal te heroveren, dominantie en druk naar voren.

Overigens kon ik gisteren niet de hele wedstrijd zien in verband met een dubbele verjaardag (moeten ze verbieden op zondagen...), maar wat ik ervan gezien heb vond ik het wel een spannende pot. Ik las hier ook, dat Schöne en Ziyech hun stempel niet konden drukken op de wedstrijd, veel balverlies, etc., terwijl ik vanmorgen in de Volkskrant las dat beide Ajacieden een goede wedstrijd hebben gespeeld, waarin zij grossierden in mooise passjes. Wie moet ik geloven?

Een uiteraard heb je gelijk dat een trainer uiteindelijk beoordeeld wordt op het eindresultaat: de punten!

En dan de scheids: wat liet die onvoorstelbaar veel toe. Overigens uiteindelijk van twee kanten. Guardado zocht nadrukkelijk de grens op (en ging er nogal eens overheen), maar de "wraak" van Ziyech op Guardado (onbezonnen springen in zijn rug) bleef ook onbestraft.

En dan Siem de Jong... mijn standpunt ken je wel...

Tja, wie het weet mag het zeggen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door Pietje --
p111
 p111 - maandag 19 december 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Ik ben verbaasd over de weinige reacties die onze brabantse lul van Boekel krijgt.Die Mexicaan geeft Dolberg gewoon een knietje oke dat kan dat van Boekel dat niet ziet,maar als je dan hem gewoon bewust El Ghazi in elkaar ziet beuken en daar niet eens voor fluit dan ben je echt 100% een Brabantse debiel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik schreef ook "bij vlagen" goed. Ik ben het beslist met je eens dat het in z'n totaliteit geen goede wedstrijd was, waarin behoorlijk wat fout ging. Maar juist tijdens die "vlagen" zag je nadrukkelijk de hand van Peter Bosz: de 5 seconden regel om de bal te heroveren, dominantie en druk naar voren.

Overigens kon ik gisteren niet de hele wedstrijd zien in verband met een dubbele verjaardag (moeten ze verbieden op zondagen...), maar wat ik ervan gezien heb vond ik het wel een spannende pot. Ik las hier ook, dat Schöne en Ziyech hun stempel niet konden drukken op de wedstrijd, veel balverlies, etc., terwijl ik vanmorgen in de Volkskrant las dat beide Ajacieden een goede wedstrijd hebben gespeeld, waarin zij grossierden in mooise passjes. Wie moet ik geloven?

Een uiteraard heb je gelijk dat een trainer uiteindelijk beoordeeld wordt op het eindresultaat: de punten!

En dan de scheids: wat liet die onvoorstelbaar veel toe. Overigens uiteindelijk van twee kanten. Guardado zocht nadrukkelijk de grens op (en ging er nogal eens overheen), maar de "wraak" van Ziyech op Guardado (onbezonnen springen in zijn rug) bleef ook onbestraft.

En dan Siem de Jong... mijn standpunt ken je wel...

Tja, wie het weet mag het zeggen...
De overtredingen van Guardado werden beiden niet eens met een vrije trap bestraft, de overtreding van Zyech wel, overigens had ie daar geel moeten trekken..

Die 5 seconden regel heb ik ook gister totaal niet gezien, Ajax ving het merendeel PSV op rond de middenlijn, slechts een enkele keer werd er druk gezet, maar al te vaak was dit flets en niet met de fristheid die daar bij nodig is.

Schone speelde een prima wedstrijd aan de bal, defensief vind ik gewoon dat ie positioneel niet sterk genoeg is voor de CVM positie, en dat was gister niet anders. Zyech speelde gewoon een van zijn slechtste wedstrijden tot nu toe en was in mijn beleving samen met Zyech de slechtste man van het veld.

Wat betreft Siem, ik heb er geen enkele moeite mee. Bij Ajax onder de supporters nooit de heldenstatus gekregen die hij wel degelijk verdient, vervolgens een carriere die in het slop zit, en dan de kans om bij een Nederlandse topclub een jaar te spelen, en dat samen met zijn broer, vervolgens belt hij Overmars met dit verhaal en de vraag of hij niet bij Ajax terecht kan voor dit seizoen. Daar krijgt hij op te horen dat dit niet kan ( ik gaf toen al aan dat dit ons duur zou komen te staan, en zie het resultaat) en vervolgens maakt hij deze keuze.
Ik begrijp het voor de 100% en gun hem zelfs succes in Eindhoven.

Ajax haar eigen schuld dat hij tegen ons scoort, hadden ze hem maar moeten inlijven begin dit seizoen..
remco k
 remco k - maandag 19 december 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 13:06 schreef p111 het volgende:
Ik ben verbaasd over de weinige reacties die onze brabantse lul van Boekel krijgt.Die Mexicaan geeft Dolberg gewoon een knietje oke dat kan dat van Boekel dat niet ziet,maar als je dan hem gewoon bewust El Ghazi in elkaar ziet beuken en daar niet eens voor fluit dan ben je echt 100% een Brabantse debiel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Die eerste overtreding is helemaal niet bewust, daar probeert hij gewoon de bal te spelen maar raakt hij het bovenbeen van Dolberg.

Die tweede ben ik van mening dat je daar rood voor moet geven, Ghazi ziet hem gewoon niet komen en wordt vervolgens op volle snelheid door Guardado in zijn rug gesprongen met alle gevolgen van dien. Dat is gewoon rood..
nummer10
 nummer10 - maandag 19 december 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

De vergelijking met het goede seizoen is met een minder brede en goede selectie waar diezelfde "rotte appels" in zaten waar jij het over hebt..
wie zegt dat deze selectie beter/breder is.. vind het nog wel meevallen als je ziet wie wij toen hadden.. waren ook veel talenten maar hebben het niet kunnen maken.. misschien deze talenten ook niet.. dus dat die beter is valt nog te bezien..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 december 2016 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 december 2016 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 december 2016 - 12:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal de voetbal wereld... Uiteindelijk is de trainer de eindverantwoordelijke. Dus zowel voor het goede als het slechte, dus ook als de ballen er een tijdje niet in willen..

Eerlijk gezegd vond ik Ajax niet zo goed als dat jij omschrijft, ik vond ons erg slordig in balbezit, en we kozen constant voor de moeilijke oplossing terwijl er een simpele lag..

Neem nou de eerste kans van Cassiera, dat is echt een prima bal van Youness hoor, maar als ie iets simpeler zou denken zet ie met een makkelijkere bal Cerny alleen voor de goal, en dan in het midden wel te verstaan..

Het lijkt er haast op alsof het altijd vooruit met riscio wat Bosz graag wil door de spelers is vertaald in altijd de moeilijkste oplossing kiezen..

Als je daar dan bij optelt dat er gister echt een aantal spelers waren die normaal bepalend zijn, die nu totaal hun niveau niet haalden, dan is er echt nog een hoop winst te behalen..

Maar hoe je het ook went of keert, punten is uitendelijk het belangrijkste..
Met Dolberg had je gewoon gewonnen. Die guardado had gewoon maar 1 opdracht, zo snel mogelijk iemand uit de wedstrijd schoppen. Je kan me niet vertellen dat die tik op Dolberg niet bewust was. Iedereen die beetje hoog heeft gevoetbald, weet dat je bij zo'n tik op je spier gewoon klaar bent, dat loop je er niet meer uit.

Ben het eens dat die overtreding op El Ghazi ook schandalig was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 december 2016 door Ajax we love you --
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:29 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Met Dolberg had je gewoon gewonnen. Die guardado had gewoon maar 1 opdracht, zo snel mogelijk iemand uit de wedstrijd schoppen. Je kan me niet vertellen dat die tik op Dolberg niet bewust was. Iedereen die beetje hoog heeft gevoetbald, weet dat je bij zo'n tik op je spier gewoon klaar bent, dat loop je er niet meer uit.
Met Dolberg had je hem zeker gewonnen..

Maar ik denk echt niet dat die overtreding bewust was, hij draait zijn been zo om de bal te spelen.. Die op Ghazi is donker rood in mijn ogen, daar kan je iemand voor het leven ongelukkig mee schoppen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 december 2016 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Met Dolberg had je hem zeker gewonnen..

Maar ik denk echt niet dat die overtreding bewust was, hij draait zijn been zo om de bal te spelen.. Die op Ghazi is donker rood in mijn ogen, daar kan je iemand voor het leven ongelukkig mee schoppen..
Hij maakte een rare beweging met zijn knie, kijk maar goed in de herhaling. Hij zag de kans en hij gebruikte die. Hij was te laat en kon maar 1 ding doen en dat is snel zijn knie draaien en een beuk geven.
remco k
 remco k - donderdag 22 december 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 16:48 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij maakte een rare beweging met zijn knie, kijk maar goed in de herhaling. Hij zag de kans en hij gebruikte die. Hij was te laat en kon maar 1 ding doen en dat is snel zijn knie draaien en een beuk geven.
Die herhaling heb ik meerder keren gezien. Maar in de snelheid van dat duel kan hij in mijn optiek nooit die beweging bewust maken om iemand pijn te doen. Maar goed. Het is wel gebeurt en had veel harder Gerard moeten worden.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 december 2016 - 20:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Die herhaling heb ik meerder keren gezien. Maar in de snelheid van dat duel kan hij in mijn optiek nooit die beweging bewust maken om iemand pijn te doen. Maar goed. Het is wel gebeurt en had veel harder Gerard moeten worden.
zoiets kan zeker wel bewust met die snelheden.. of het in dit geval ook zo is is dan weer de vraag..
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 12:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zoiets kan zeker wel bewust met die snelheden.. of het in dit geval ook zo is is dan weer de vraag..
Die beweging in dat korte tijdsbestek op die snelheid kan je nooit bewust maken om iemand te blesseren. Je ziet ook duidelijk dat de reactie naar de bal gericht is, beide heren bewegen namelijk naar elkaar toe.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 15:36   quote  deeplink  
ik ben van mening van wel.. neem bijv kickboksen.. gaat nog sneller en kiest men ook bewuste plekken.. maar goed zoals ik zei denk niet dat deze bewust was.. elghazi zeer zkr wel
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 15:56   quote  deeplink  
Springend in de lucht een schop uit delen in het gezicht en dan in de lucht bepalen dat het toch een lowkick wordt. Nee sorry heb ik nog nooit gezien
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 16:13   quote  deeplink  
toch vaker kickboksen kijken ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 december 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Jajaaaa de popcorn is klaar!! Ga door jongens!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 17:38   quote  deeplink  
hahaha neehoor.. zo lekker potje zaalvoetballen ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 december 2016 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 17:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jajaaaa de popcorn is klaar!! Ga door jongens!!
Ben wel benieuwd welke popcorn dat is. Die van mij is na enkele minuten in de magnetron al klaar! ;-)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 december 2016 - 18:32   quote  deeplink  
kant en klaar !! ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 december 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd welke popcorn dat is. Die van mij is na enkele minuten in de magnetron al klaar! ;-)
Ik maak alles nog zelf op authentieke wijze ;)
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Lekker man. Beetje suiker er over. Heerlijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 24 december 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2016 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Lekker man. Beetje suiker er over. Heerlijk.
Ik ben meer van de zoute popcorn, Zouter noemen ze me ook wel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Peter Bosz is Top of Flop ?









0.0207769